slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  758  759  760  761  762  763  764  765  766  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: wajsner ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci mam dotaz barva jawa červená jeké má označení číslem dík moc za odpověďi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
originál je 8850, podlé české normy
 
 
Datum: 11. července 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ral 3004 a je to jak jawacká ale 3003 nebo 3004 tam není ani poznat rozdíl
 
 
Datum: 11. července 2011 15:33
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V Ralu 3003, to není přesné, ČSN 8850, ověř si to!
 
 
Datum: 11. července 2011 10:33
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Ahoj draci,můžu na tu nádrž na jawu 21 použít tuto dvousložkovou epoxidovou barvu?http://www.rokospol.cz/cs/produkt/rokoprim-ep-s-2300 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2011 9:54
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus, mam dotaz- budu prepisovat jawu 634 tedka na sebe a chtel bych i zmenit barvu- a budu delat na ni technickou pro prepis a chci to udelat najednou- tal se chci zeptat jak to je- tedka je modra a ja chci cernou- takze ji musim nabarvit na cerno- jet udelat technickou a oni mi k tomu napisou ze je cerna a na prepise jim to rict pri prehlasovani ze se tam dela zmena barvy?- Dotaz je hlavne takovej- daji mi technickou kdyz budu mit jinou barvu moto i kdyz tu barvu chci zmenit? Diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2011 11:11
 
 
 
 
Jméno: wajsner ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U nás na uradu mají svoje techniky a ti to tam prepisou ale musíš tam prijít i ze svoji 634.
 
 
Datum: 11. července 2011 11:11
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo a teda na uřade nemusim mit zadnej papir z technickej, ze ta motorka je opravdu cerna kdyz chci prepisovat barvu? To uz je pak muj problem jestli je opravdu cerna?
 
 
Datum: 11. července 2011 9:26
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě jednou díky :-)
 
 
Datum: 11. července 2011 9:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stk udelej s modrou.. pri prepisu nahlaš změnu barvy a zaplatíš 50kč.
 
 
Datum: 10. července 2011 23:55
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím, že dostaneš nálepku na 30 dní, přepíšeš si 350 na sebe, změníš barvu na černou a půjdeš na opakovanou TK
 
 
Datum: 10. července 2011 23:42
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Čau mám dotaz na 350-ku 638 motor, mám teť sundaný válce protože to pod nima začalo foukat ven těsnění pod válcema bylo totálně rozsypaný jak správně mám slícovat vložku s válcem jak na výfuku tak na sání?? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2011 22:11
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Ahoj draci,chystám vymýt kyselinou citronovu nádrž na moji jawě 21 kolik té kyseliny do ní mám dát?Nádrž je na 5l.Jaký je postup?A čím to mám potom natřít? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2011 11:10
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Píst: mělo by se to odrezovat 10% roztokem kys. citronové, takže na 5L nádrž budeš potřebovat 0,5 kg kys. citronové. Postup je takový, nejdřív musíš odmastit nádrž, pak nalej do nádrže co nejvíc horkou vodu s kys. citronovou, zabal např. do starých hader a nech to přes noc působit, pak to vylej, vypláchni, pořádně vysuš a vylej dvousložkovou epoxidovou barvou (ta odolává benzínu)
 
 
Datum: 11. července 2011 11:10
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
A jakým přesně tým dvousložkovým lakem?
 
 
Datum: 10. července 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nasyp do nádrže ten prášek, zalej trochou vody a promíchej a pak dolej nádrž doplna a zabal to do dek.. na druhy den to vylej a propláchni.. pak to vylej dvousložkovým epoxem na nádrže
 
 
Datum: 10. července 2011 22:30
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, na 5 litrů stačí zhruba 150 gramů bohatě. Nádrž odmasti jarem, naplň nádrž vařící vodou a pomalu to tam nasyp. Nech to přes večer někde doma v teple. Pak vysušit a nejlíp vystříkat dvousložkovým lakem.
 
 
Datum: 10. července 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: dandan      IP: uživatel12016    
Ahoj draci mám takovou prosbu. nevíte někdo jak bych spravil nakopávání? Dřív chytal na nakopnutí napoprvý ale jenom studen tetkon už nechytá vůbec. musím ho roztlačit. nevíte co stím je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2011 11:09
 
 
 
 
Jméno: dandan      IP: uživatel12020    
dík zkusím to
 
 
Datum: 11. července 2011 11:09
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus zkus přenastavit předstih, odtrh, novou svíčku..jak startuje záleží hodně na tom předstihu a také na svíčce no.. například já mám 555 která chytá na 1. bez plynu aj za tepla, ale druhá už ne.. je to prostě o nastavení a o svíčce..
 
 
Datum: 11. července 2011 7:45
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Ahoj draci,čím jde nejlíp vyčistit nádrž na jawě 21? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2011 10:51
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem tam dal písek a šrouby. Potom jsem to propláchl roztokem Kyseliny citrónové. Ale může být trochu problém to dostat všechno ven.
 
 
Datum: 11. července 2011 10:51
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
existujou lepší a účinější metooody
 
 
Datum: 10. července 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: DOLI      IP: uživatel11941    
Ahoj PÍste, já tyto nádrže čistím tak, že do nich naleji trochu odrezovače a nasypu do nich matičky. Pak už jen zbývá pořádně protřepat. (pokud nemáš odrezovač, postačí nafta)
 
 
Datum: 10. července 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Ahoj lidi potřebuju poradit zýtra du s mustangem na technickou do Strakonic ke šrachtovy jestly to tam někdo znáte mohly by ste mi poradit na co si mám dát pozor ?? děkuju mockrát odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2011 0:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
"zýtra" :-D :-D :-D
 
 
Datum: 12. července 2011 0:28
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Technická na 4 roky paráda mám to jedinou závadu mi napsali natrhlou sedačku :-D :-D
 
 
Datum: 11. července 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak to můžu chápat, "neteklo" když mám malou kapičku pod motorem, ale jinak to neteče, zrovna proudem, co by mi na to řekli?
 
 
Datum: 11. července 2011 11:09
 
 
 
 
Jméno: Jarmag1      IP: uživatel7527    
Z technické neměj takový strach , maximálně Ti napiší závady a méš 30 dnů na jejich odstranění .
 
 
Datum: 10. července 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
a nevadí že tam mám stupačky z jawa 20 ??
 
 
Datum: 10. července 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: Hanuš      IP: uživatel11637    
hlavně aby ti všechno fungovalo svítilo, brzdilo atd, seděli čísla ramu a motoru, a nic z toho neteklo :-) holt u takove stare motorky se chytaji každyho stebla aby to neprošlo :-)
 
 
Datum: 10. července 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: havrosd ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj Draci mám dotaz potřeboval bych vědět jestli někdo nemá doma, Jméno výrobku: Redukce Karburátoru, Číslo výrobku: 1T0340 na fichtl krámku? Potřeboval bych vědět vnitřní rozměr kroužek a jaké je rozměr šroubu :-) díky na odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel10514    
Zdar draci, potrebuji pomoc .. mam stadiona s22, za studena chyta na šlápnutí, ale když ujedu 1km a chci ho nastartovat, tak nejde ani roztlačit. Prosím poraďte. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2011 22:28
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel10514    
Svíčku jsem vyměnil, tím to neni. Ale máš pravdu, že se mi to přechcává ale u krabce na s22 nemáš co seštelovat,. Jo a taky to má výbrus, asi ještě nezajetej ..
 
 
Datum: 10. července 2011 22:28
 
 
 
 
Jméno: DOLI      IP: uživatel11941    
Ahoj, kámošovi se tohle stávalo na mustangu. Myslím, že tenkrát se mu to přechcávalo. Zkus vyměnit svíčku a seštelovat karburátor, jo kdyby to dělalo pořád, tak bych zkusil ještě vyměnit svíčku
 
 
Datum: 10. července 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: cross      IP: uživatel10178    
zdarte chlapi mam taky dotaz mam motor 05 ale hlavu s ledvinkou dal jsem tam předstih 1,7 je to dobře nebo musi byt 2,4 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12018    
Ta hlava až tak nevadí,má to holt malinko větší kompresní poměr než 21 a líp to jede. Taky sem měl tuhle hlavu na 05 a chodila super. Předstih dej 1,5-1,6
 
 
Datum: 10. července 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ne predstih daj 1,7 ale lepšie by bolo keby tam bolo origo hlava je to šetrnejšie k motoru 05
 
 
Datum: 10. července 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci fichtl mi nastartoval většinou na první našlápnutí i když už mám ožvejkanej start segment takže start start páka zabírá až v pulce no ale nechtěl chytnou ani na roztlačení svíčka čištěna nic karbec trysky taky čistý pak přijdu za pul hodky a najednou chytne ale fut´t musím trochu držet plyn ale fakt jen trochu jinak když ho pustím tak po chvíli zdechne no tak jsem to vypl a řikám dobry pak přijdu za hodku a zas nechce naskočit ani nemá jako by snahu .Když mi chytne tak dělá tkvy pf pf no střílí z výfuku a až tak 7CM od vífuku je černá skvrna ale hladina seřízena muže to být třeba tím že sem tam dal trochu víc oleje ? a proč nechce chytnout předstih byl dobře seštelovanej odtrh nak 0,35 na jedna krásně táhne a nevynechává aji na 2 v nízkých otáčkách měl jsme zatím možnost to projet jen tak po dvorku takže víc nezkoušeno odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel12014    
čau borci, chci se zeptat.Musím při odhlašování na nového majitele vzít na úřad i někoho z rodičů ? Nebo to odhlásím i já.. (není mi 18) Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2011 11:12
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Odhlašování by měl provézt prodávající, jinak při přihlašování musíš mít s sebou rodiče, mám napsanou Jawu 21 přímo na sebe už od 16 let, a v pojišťovně to je tak, že já jsem jako provozovatel a máma jako pojistitel.
 
 
Datum: 11. července 2011 11:12
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus hele mám problém ... jdná se o mustanga... má nepravidelnou jízdu (tah) vynechává... jiskra pěkná, barva svíčky pěkná ( cihlová barva), předstih a odtrh řádně nastavenej.. jakoby tam netekl benzín ( teče pěkně (všechno vyčištěno i karbec) myslíte že by to mohlo dělat že by bylo vymačkaný těsnění jak mezi karbecem tak mezi válcem a karbecem a že by to tama přifukovalo falešnej vzduch?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2011 17:54
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo zapoměl jsem dodat když vytáhnu šroubek na štelování volnoběhu tak motor vrčí stále dál beze změn
 
 
Datum: 10. července 2011 17:54
 
 
 
 
Jméno: Kubajs      E-mail:      IP: uživatel10896    
čau draci :-) hele máte někdo zkušenosti s tím že máte řidičák Am a jezdíte na fichtlovi kterej má v papírech 65km/h?? Měli ste s tim někdy u chlupatejch (fizlaku) problemi ?? Nebo se vám povedlo to že máte v papírech 45km/h?? Moc dík za odpovedi nebo rady jestli nakou mate :-) at vám to jezdí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2011 7:03
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
čus já mám jawu 05 která má v tp 45 takže je to v klídku.. taky jsem ji dost dlouhou dobu sháněl aby měla fakt tych 45.. Jinak to by mě to dostt hoodně nasralo kdyby mi na úřadě přepsali na 65Km/H.. ale na to nemaj právo ne když mám v tp 45?!?
 
 
Datum: 19. října 2011 7:03
 
 
 
 
Jméno: kubajs      E-mail:      IP: uživatel10896    
no jo :/ já jak debil nejezdim :-D ani bych s ridicakem nejezdil ted je otazka jestli by to do me nenapral nekdo jinej no :-) ale to se muze stat kdykoliv. a když se nejzdi primo nak na silnicích kde bych byl nápadnej tak by to mohlo bejt OK :-) u nas sou navic mestaci zalezli jenom v tom jejich baraku ve meste. je sotva vidim 1 za pul roku. to spis statni :-) ale mestaky znam dobře :-) dik zza koments :-)
 
 
Datum: 11. července 2011 9:46
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Policajti tě možná nechají, ale pokud se budeš účastnit dopravní nehody tak vše zaplatíš ty, protože nemáš řidičák správné skupiny! Tak si to přeber jestli se ti to vyplatí riskovat!
 
 
Datum: 11. července 2011 8:51
 
 
 
 
Jméno: nic      IP: uživatel11925    
ja jezdím s ridicakem AM a na fechtlu co ma v tehnicaku do 65km/h,,,a dys me zastavili tak mi nic nerekli,,,ze v technicvaku mam do 65,Oni ty fechtly neřeší či mate am či A1.;-)
 
 
Datum: 11. července 2011 6:36
 
 
 
 
Jméno: kubajs      E-mail:      IP: uživatel10896    
a mas pravdu na skutru to není ono. takový na PRD :-D je to tichý ani motor neslišíš !! navíc to debilně řadí. na fíkovi si to můžeš vytočit ten motor a ma to ohodně lepší zvuk. fichtl vydává aspon zvuk motoru ale skutr to je jak elektrokolo :-D
 
 
Datum: 10. července 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: kubajs      E-mail:      IP: uživatel10896    
Dík za komenty :-) právě nevím :/ kámoš jezdil na AM rok na fichjtlovi kterej ma taky 65km/h a 8x byl zastavenej a v pohode :-) ale ty debilove na dopravaku-> on měl ve starym technicaku 45km/h a do noviho napsali 65km/h svině jedny :/ ale mamka tam má známýho tak ten by to tam mohl trochu pozměnit ;-) :-D
 
 
Datum: 10. července 2011 22:35
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a do kolečka do kola... budem všichni do hola
 
 
Datum: 10. července 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: Richard.solta      IP: uživatel9806    
Zdar draku..Teď řeším to samé...Mám ale doma ještě skůtra který je na Am a jede tech 75 jako fichtl, ale stejně jezdím i na pinckovy, protože je to pořádný svezení...Prostě po vesnicích kde vím že třeba občas stojím tak se jim buď vyhnu nebo kouknu jestli tam jsou a pak jedu..Některej tě pustí ale jednomu doma stará nedá a smlsne si na tobě.Jako já jezdím, protože na skůtru to není takovej zážitek což mi dájí jistě všichni za pravdu :-)
 
 
Datum: 10. července 2011 22:10
 
 
 
 
Jméno: DOLI      IP: uživatel11941    
Ahoj Kybo, měl jsem řidičák AM (do 50 ccm) a zastavili mě chlupatý a domu jsem šel pěšky, jelikož mi řekli, že řidičák AM je pouze na skútry s automatickým řazením. Tekže jsem si musel udělat na 125 (A1).
 
 
Datum: 10. července 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel11549    
Zdar, někde zde v historii jsem našel, že fichtla musím po výbrusu zajíždět 1500 km, je to pravda? To musím těch 1500 km jezdit max. 50km/h a na jedničku to nesmím moc vytáčet? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2011 12:41
 
 
 
 
Jméno: Falk      IP: uživatel12132    
Z vlastní zkušenosti vím, že když namažeš 1:20, tak můžeš jet na plno hned. Po výbrusu jsem najel jen 30 km zlehka a minulou sobotu jsme jel na závody. Komprese jak hovado a bylo z toho 1. místo, pánové.
 
 
Datum: 27. července 2011 12:41
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no standa je borec :-) kto standou nesuhlasi nemá pravdu :-)
 
 
Datum: 11. července 2011 13:55
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
opět souhlas se standou :-)
 
 
Datum: 11. července 2011 13:15
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel11549    
Tak já mám jehlu na 2 zářezu od shora a mažu 1:25
 
 
Datum: 11. července 2011 11:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12019    
Dneska se standartně brousí s vůlí 5 stovek,takže to neni tak horký jako v dobách,kdy standartní výbrus měl vůli 3 stovky a musel se krutodlouze zajíždět,protože se to zakousávalo. Dneska stačí bohatě tech 500km. Hlavní je dát víc oleje a zvednout jehlu. Ono pokud nejsi "í-kvé tykve" tak to ani není třeba nějak extra zajíždět,stačí tech 50km volně a pak jezdit normálně a jen pocitově vnímat motor,jestli se neutahuje nebo jestli se nezadírá,ale při standartním ježdění,kdy se motor nevytáčí nonstop nadoraz,není třeba to nějak řešit....normálně jezdit a je to cajk.....ovšem řikám normálně jezdit....ne pole,lesy...furt kotel jedna,dva plný točky....to je špatně.....
 
 
Datum: 11. července 2011 10:36
 
 
 
 
Jméno: abcd      IP: uživatel9335    
já zajíždím tak 5 km po výbrusu s jednokruhem , pak rovnou na závody, a nic se nepřidírá a jede to super
 
 
Datum: 10. července 2011 23:08
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do 500 km to moc nehoň (optimální rychlost kolem 50km/h, někdy to krátkodobě můžeš roztáhnout víc a jedničku můžeš trochu vytočit, jinak by ses snad nerozjel), 500-800 km už tomu můžeš začít nakládad a po těch 800 km můžeš jezdit na plnej výkon :-)
 
 
Datum: 10. července 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel11886    
bohatě stačí 500, 1000 je zbytečně moc
 
 
Datum: 10. července 2011 20:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aspon tech 1000 km.. zalezi cim mazes.. u M2T je to rychlej... u polosyntetiky je to na dýl...
 
 
Datum: 10. července 2011 19:08
 
 
 
 
Jméno: cechyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já myslim že bohatě stačí těch 500km zajet...a samozřejmě to moc netočit
 
 
Datum: 10. července 2011 17:20
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel10514    
Zdar draci, mam stadiona s22 a jakmile zapnu benzin na nadrzi, okamžitě začne vytékat z karburátoru kolem toho tlačítka na pumpování benzinu. Prosim poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2011 17:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tome.. proč se prvně nepodíváš a hned píšeš? to je takový problém jen sundat vyko plovákovky a podívat se? to musíš hned zakládat nové vlákno?? uvažuj trochu
 
 
Datum: 10. července 2011 17:08
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel10514    
díky moc, rozebral jsem to a byl to zaseklý plovák = už to jde :-)
 
 
Datum: 10. července 2011 15:48
 
 
 
 
Jméno: Kikman      IP: uživatel12013    
je to buď zaseklý plovák,nebo máš v plováku díru a on je plnej benzinu a nedokáže se zvednnout od dna nebo je přidřenej ventil plováku
 
 
Datum: 10. července 2011 14:22
 
 
 
 
Jméno: mladim      IP: uživatel11965    
zdar draci.....rozobral som radiaci automat [J21] ale zuby na spodnej casti sa mi nepacia(pri radeni to celkom drhne a zaradi na 10 pokus ) ...... prosim poradte lebo ja to neviem posúdit http://www.pictureup.cz/verejne/441703-dsc001841 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2011 17:42
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
podle mě jsou zuby ještě OK
 
 
Datum: 10. července 2011 17:42
 
 
 
 
Jméno: fichtlar21      IP: uživatel11989    
Ahojte draci.. mám menší problém s motorem 21 jede slušně.. ale.. když motor vytočím (na neutral)tak to všude cinká ale hodně.. a když ho jedu projet tak mi v otáčkách uplně dře a klesnou mi otáčky.. čím to může být.. prosím poradte nejpravděpodobnější příčinu.. děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2011 17:01
 
 
 
 
Jméno: jastin      IP: uživatel12021    
Mě to cinkalo taky a bylo volný futro v ojnici u pístu... A stačilo to něj důlčíkem udělat pár důlků a drží.. A podle mě to bude přidřený, uvidíš co řeknou ostatní..
 
 
Datum: 11. července 2011 17:01
 
 
 
 
Jméno: fichtlar21      IP: uživatel11989    
asi jo... :/ a kdyz sem tam dal válec s pařeza tak mi to zase neskutečne cinkalo a v otáčkách jak kdyby narážel píst do hlavy.. takže nový píst a válec ? :/
 
 
Datum: 11. července 2011 13:53
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně tohle mi to dělalo taky, sundal sem válec a ejhle, dole v něm byly vyrité drážky a to samé zespodu na pístu....Takže to máš nejspíš přidřený.
 
 
Datum: 10. července 2011 13:50
 
 
 
 
Jméno: Pepa      E-mail:      IP: uživatel12012    
Zdar,chtěl jsem se zeptat bude mi sedět převodovka z 20,21,23 na 555 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: DOLI      IP: uživatel11941    
Pepo, to tam nedáš, 555 je starší provedení a má tudíž jinou převodovku. Podívej se na aukro, určitě najdeš levně originál :-)
 
 
Datum: 10. července 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Chraň Bůh ! To tam nedáš!!
 
 
Datum: 10. července 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
555 má užší motor... nebude
 
 
Datum: 10. července 2011 15:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne
 
 
Datum: 10. července 2011 11:10
 
<  758  759  760  761  762  763  764  765  766  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 11:02:42 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu