Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar,chtěl jsem se zeptat bude mi sedět převodovka z 20,21,23 na 555 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2011 21:54
Jméno: DOLI
IP: uživatel11941
 Pepo, to tam nedáš, 555 je starší provedení a má tudíž jinou převodovku. Podívej se na aukro, určitě najdeš levně originál
Datum: 10. července 2011 21:54
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Chraň Bůh ! To tam nedáš!!
Datum: 10. července 2011 21:08
 555 má užší motor... nebude
Datum: 10. července 2011 15:31
 Ne
Datum: 10. července 2011 11:10
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Čusec, jakou teplotu tak má koleno vejfuku? Můžu to mezi válcem a kolenem zatěsnit silikonem do 300°C? Je to červenej lukopren. Nebo tam mám dát normal papírový těsnění?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2011 14:15
Jméno: Marty 23 mustang
IP: uživatel12026
 Zdarec,chtel bych se zeptat na par otazek......mam na jawa 23 mustang pist se 3 drážkama ale když sem to rozebral tak tam mam jen 2 krouzky ale valec je nejvíc v cajku,žádná drážka nic všechno ok a jezdil uplně v pohodě na jedno naslapnuti chytal a tahnul jak drak ale tedka uz delsi dobu nejde naslapnout,a rostlacit se pomalu taky ani neda....ja se ve fychtlech jeste moc nevyznam sem takovej zacatecnik a mustanga mi delal kamos je mozny ze by tam dal jen 2 krouzky i kdyz tam maj bejt 3 a normalne to jezdilo?????? a moc nevííím jak nastavit predstih a odtrch poradite mi nekdo??????? predem dikes za odpovedi =) zdar
Datum: 12. července 2011 14:15
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Dal jsem tam ten silikon. Díky za rady!
Datum: 10. července 2011 23:45
 nejdřív si porovnej přírubu na koleni,pak těsnění z klingeritu.
Datum: 10. července 2011 21:48
 mám to taky utěsněno motorovým silikonem do tuším 320 °C a drží perfektně, tak ho tam klidně můžeš dát
Datum: 10. července 2011 20:51
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 taky tam mám ten silikon a nic neprofoukne  Vše je v pohodě.
Datum: 10. července 2011 8:52
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 já tam ten lukopren mám spolu s těsnením a je to uplne v pohode....
Datum: 10. července 2011 8:38
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 těsněni z klingeritu nebo asbestonu automechanici ví o co jde a určitě ho kousek mají a nebo si kup origo za pár kč
Datum: 10. července 2011 0:30
 Zdarec , mam problém s jiskrou a nevim co dál .. na svíčce mi nedává jiskru na konci kabelu taky ne, ale když kabel držet tak mě to kopne .. vyměnil jsem už kondenzátor, zapalovací cívku, přehodil jsem cívky, ale furt nic
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2011 17:54
Jméno: Radek
IP: uživatel6772
 Už mi de jiskra ,měl jsem problém s kladívkem špatně seskládaná
Datum: 11. července 2011 17:54
Jméno: Ouki
IP: uživatel11795
 Čau, mám ten samej problém. Taky jsem vyměnil všechno možný, ale je to pořád stejný. Zkus ty izolační fíbry, jestli nejsou špatný. Taky mi někdo radil podívat se na ten výstupek co je na kladívku, kterej se dotýká vačky. Ale nvm co na tom hledat.
Datum: 10. července 2011 13:51
Jméno: Radek
IP: uživatel6772
 měnil jsem fajfku, svíčku, kabel ze z. cívky
Datum: 10. července 2011 9:54
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12011
 Zkoušel si měnit svíčku nebo fajfku? A přikládáš tu svíčku k válci?
Datum: 09. července 2011 23:31
Jméno: Radek
IP: uživatel6772
 A ještě jsem zapoměl napsat je to u fichtla 21
Datum: 09. července 2011 22:25
Posl.aktualizace: 11. července 2011 14:00
 Lanz- pionyrku sa nedá porovnat s 90kou, Doli- to je jasné ale co je nové od vyroby podla mna má ovela vacsiu hodnotu, to proste poskladali v PB. originalita má svoju hodnotu si mislim
Datum: 11. července 2011 14:00
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Taky mi to přijde drahý. Za 16 můžu sehnat už třeba slušnou jawu 90 a to je jinačí stroj!
Datum: 10. července 2011 23:47
Jméno: DOLI
IP: uživatel11941
 Jenco, za 16 tisíc + dopravu? Já renovuju pincky často a když je shánim, tak na netu v inzercích vidím nově zrenovované pionýry maximálně do 10 tisíc + doprava. Anavíc je pravda, když uděláš na zrepasovaným výbrus, tak jede taky jako novej. Já být tebou, tak bych hledal něco levnějšího a lněkde poblíž tvého bydliště, ale samozdřejmě je to jen tvoje věc.
Datum: 10. července 2011 22:02
 můžeš tam jet vlakem,do batohu číslo se štítkem a zpět po ose...
Datum: 10. července 2011 11:12
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 No to je náádhera, hned bych pro to jel, ale do Německa mě nikdo neveme :/
Datum: 10. července 2011 10:07
Jméno: KoliHN
IP: uživatel11092
 Zdravim. Mam na fechtlovi udelany 1. vybrus a mam najeto cca. 300Km. Mohl bych uz jezdit i delsi trasi nez je 3Km???Díky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2011 22:05
Jméno: DOLI
IP: uživatel11941
 Kterej motobahňák ti poradil že můžeš najet max 3 KM?
Datum: 10. července 2011 22:05
 olej je dvolezitejsi jako benzin... keby by to jelo i bez benalu tak by si tam nelil ani benal...
Datum: 10. července 2011 17:05
 A proč tam vůbec dáváš olej když máš novou kliku?
Datum: 10. července 2011 16:54
Datum: 10. července 2011 13:49
 jsi totálně mimo mísu.vůbec nevíš o co de.
Datum: 10. července 2011 13:46
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 jo, jehlu jsem mel porad na druhym zarezu od zhora ,kdyz mas novou nebo repasovanou klikovku tak se to nepřidírá
Datum: 10. července 2011 13:26
 a mažeš m2t a 1:50 že?
Datum: 10. července 2011 13:15
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 tak 80
Datum: 10. července 2011 12:54
 a to pořád je kolik km?15?20?
Datum: 10. července 2011 12:46
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 ja sem zajizdel asi 5 km pak uz jsem to rval a jezdi to porad
Datum: 10. července 2011 12:09
 ja bych to moc neprehanel  300km neni tak moc.... radsi bych neriskoval ani ty 3 km, tak 500 metru..... jinak zadřež
Datum: 09. července 2011 22:41
 kde si prosimte cetl ze muzes jezdit maximalne 3km trasu? .. muzet jet i 100km v kuse.
Datum: 09. července 2011 22:14
 čau draci, měl bych tady jeden delikátní problém, strašně se mi hřeje jawettka, už sem vyzkoušel snad vše výfuk je vypálený zkoušel sem mělnit bohatost směsi koukal sem se na válec píst vše je v pořádku nepřidíra se magneto nedře o cívky ale prostě stači ujet 1km a je to okamžitě tak horké že to trochec ztácí na výkonu a taky jakmile se to zdechne už nechytne .. svičky jsem taky měnil ta n17c tam pasuje ale prostě je to strašne horké válec sem čistil žebra sou uuplně čisté hlava taky neni zakarbonovaná .. jen minimálně. Benzín v karburátotu uplně bublá tak už fakt nevim co s tim strávil jsemnad tim celé odpoledne dnes.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2011 22:37
 na jawetě jsem jenom jel neměl ji rozdělanou ale může to dělat velký předstih, svíčku dej N15 nebo teď v létě N14,a jede normálně? nebo hůř než předtím? potom bych zkusil jestli se to nepřidírá třeba ložisko na klice
Datum: 09. července 2011 22:37
 no to nezkoušel, ale to si nemyslím že bude příčinou ta motorka je v origo stavu hodně let stála měl to pouze jeden majitel který na tom jezdil než zemřel takhle se hřeje pořád už od zimy co ji mám nevim tu hlavu zkusim leda vyměnit jestli to něco uděla danke
Datum: 09. července 2011 21:06
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 no a skoušel jsi vypočítat obsah spalovací komory? (válce) nesnižoval na tom někdo hlavu?
Datum: 09. července 2011 20:55
Jméno: Libor232
IP: uživatel5546
 lidi cute mam dotaz  Znamý pán mě dnes zastavil a říkal mi že když kolem něho jezdím že mu přeblikáva televiza.. mám odrušenou faju, čím byste mysleli že to dále může být?? svíčka?..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2011 12:18
 tak pánovi vyřiď ať se to naučí ignorovat
Datum: 10. července 2011 12:18
Datum: 09. července 2011 21:06
 dělá to jiskření na kladívku.. očisti kontakty, popřípadě nový kondík
Datum: 09. července 2011 19:56
 Hoj draci, mám na svém fichtlu přední vidle ze simsona a pořád mi spodem teče olej... když jsem to rozdělal žádné tesnění tam nebylo jen železo na železo.Má tam nějaké být?třeba aspoň fibr?děkuji moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2011 17:03
Jméno: macek
IP: uživatel9246
 dole ze spoda jsou sroubi mne to taky delalo tak sem je dotahjl a je to v poho tak to skus.
Datum: 10. července 2011 17:03
 jj děkuji stáhl jsem si dílenskou příručku na tu pomstu  a už to neteče
Datum: 09. července 2011 21:58
Datum: 09. července 2011 21:09
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 Ahoj draci už vážně nevím co s tím mám mustanga po výbrusu a když sem dal jehlu na 3 zářez jak se píše na http://www.jawa-50.cz že do 1500km má být na 3tím zářezu od zhora. ale když pustim benzín nakopnu motorku na drc za studena pak jedu a ujedu tak 10m až 5m a cuká to jako blázen pak to teda hodim z5 do garáže a odkapová miska je plná benzínu i hlava jak je v tom kolínku ten odkapový kanálek tak to teče z něj proudem. Nevím proč pak už to ani nenastartuju prostě protože je to uchcaný mi příde. ale když nepřidávám plyn nechám jí na volnoběh tak mi to příde že je to v pohodě ale jak jedu mám přidanej plyn tak to z karbece chciče jak kdybych močil na tu hlavu nevíte sakra co s tím? Díky moc !!! Ahoj....
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2011 23:34
 dej jehlu na 1-2 zarez od zhora 3 je moc  a zavira ti ventil v plovakovi komore benzin nebo nemas velkou hladinu ? tu jehlicku skus na 2 zarez a kdyz to nebude lepsi skus 1 zarez nic se stat nemuze muzes mit bud malo smesi coz bude dobre spalovat nebo bude bila svicka coz je spatny jak kdy a jde oto jak ten fichtl funguje a kdyz bude bila svicka a nebude hneda tak to dej na 2 zarez od zhora a jezdi to uz by melo fungovat
Datum: 14. července 2011 23:34
 Zmenší hladinu v plovákovce, a nejspíš budeš mít zanesenej ventil ve víćku karbce..seká se ti, a teče tam moc benzínu.
Datum: 09. července 2011 19:50
Jméno: Robert
IP: uživatel2694
 Z okolí náchodska a dál na rozkoši se dneska sešli jawy ,,, jsou tám krásný Jawa 500ohc a tak dál sto jí to za to, sice jich tam je asi 30 a jsou krásé
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2011 13:55
 Zdar , mám na svém pio CÚ stejsky.....při vyšších otáčkách, to začně vynechávat, většinou když ujedu 1 km, jen na 3 rychlost, pomohla by větší tryska? Myslím že HT 68 už na to nestačí...?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2011 15:27
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ja mam u cú 76 trysku
Datum: 11. července 2011 15:27
Jméno: standa
IP: uživatel12018
 To bude karburátorem. Ten 1km je tak akorát na to aby se to ohřálo a dostalo do provozní teploty a pak teprve vyskakují tyhle "skryté problémy"....mě třeba zlobilo nedotékání paliva a hroznej problém byli kladívka.....ale to předpokládám,že už máš vyřešené....vím že CU už máš déle a chválil sis jí.....až jsem byl překvapenej,že si neřešil kraviny jako já...mě to začalo jet až po měsíci ladění/hledání kravin....
Datum: 10. července 2011 22:10
 Airbox je dobře sladěnej..s tím nastavením to jelo nejlíp....spíš ten faleśnej vzduch
Datum: 10. července 2011 21:05
 prekontroluj ze ci ti netahá falosnej vzduch a ked ne tak skus nastavit vyssiu hladinu alebo dat jehlu na 3.zárez z hora
Datum: 09. července 2011 20:22
 zkus přiškrtit airbox pokud to jde a potom bych uvažoval na větší tryskou
Datum: 09. července 2011 20:21
 Pravda je, že do běla sou...cihlově oranžový rozhodně nejsou.
Datum: 09. července 2011 19:41
 Tak to nech vynechávat až do chípnutí,pak počkej než to vychladne a mrkni na svíčku a bude to jasný.Jestli nedotýká benzín tak bude mít bílý elektrody.
Datum: 09. července 2011 13:55
Jméno: Deko
IP: uživatel9903
 Zdravím pánové, potřeboval bych radu. Mám motor z 175/356. Dole jede krásně, ale při zhruba 3 tis otáčkách odumře jakoby nešel benzín semtam i střelí. Tak jsem si říkal nízká hladina. Koupil jsem to těsnění co je na karbec a dál jej pod víčko. Dále jsem pomocí pájky přeletoval o 2 mm ventil na plováku. Zlepšilo se to ale i tak s tím je pořád problém. Předstih jsem sešteloval naprosto přesně pomocí žárovky. Svíčka cihlová. Dělal jsem krosk a mám tam nádrž z pionýra čili i celý kohout. Nevím jestli náhodou nemají větší kohout s větším průtokem. Mohlo by dělat on nedostatečný přítok benzínu do plovákové komory? I když je kohout vyčištěný a bezproblémově průchodný? Měl jsem tam filtr ale ten jsem vyndal z podezření že to blokuje. Natryskování karburátoru je dle výrobce: 95 hl. tryska, 50 volnoběh
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2011 13:28
 čau draci .. kolik oleje m2t se dava do benzinu ?,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2011 11:56
Jméno: Rohlík
IP: uživatel7348
 tak to si to bohužel budete muset spočítat sami.
Datum: 11. července 2011 11:56
 ten program nebere nic to som skusal
Datum: 10. července 2011 21:09
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a hlavně tyhle programy berou jako desetinou čárku tečku ".", nikoli čárku ","
Datum: 10. července 2011 17:58
 jenco: ten program není na desetiny čárky podle mě...
Datum: 09. července 2011 23:45
 Fakt hlupi program!!! ked vypocutas pomer na 1:33 na 1liter dostanes 0,03l a ked to vypocitas na 1,9 liter stejne ti vyhodi 0,03l co je uz pomer +/- 1:60....
Datum: 09. července 2011 15:50
 Bugsi pěkná kalkulačka!!! jen nevim jestli budou silní jedinci schopni to pobrat. už vidim jak se množej dotazy typu: jak mám odměřit 126ml?? musí to bejt opravdu přesně?? kámoš říkal že ho tam stačí polovina a v pohodě mu to jezdí!
Datum: 09. července 2011 13:04
 http://bugs.wu.cz/Pincek.exe
Datum: 09. července 2011 12:55
 beru to tak že si děláš srandu, tak ti dám na srandovní otázku stejnou odpověd. Do benzínu se dává tolik oleje, kolik předepisuje výrobce motoru.
Datum: 09. července 2011 12:53
 Čau draci nesvítí mi zadní světlo mám zapalování prvního provedení 6V-20W a zjistil jsem že to mám napojeny takhle ze zadního světla mi vede ten drát rovnou do přepínače 58 ten drát vede k bříšku mám to schovaný pod bříškem tam je napájen další část drátu a pokračuje to do te 58 a s přepínače 58 mi vede jeden kábl do té cívky malé vpravo na hoře a to má vést ze zadního světla do zápalka do té malé cívky že ? a pak s té stejné cívky (malé) to má vést do toho přepínače 58 ne ? ale jak tam mám dát další drát k té cívce když to tam je jen na jeden kábl tady mám vyfoceny to zápalko jak to tam je http://johnny15.rajce.idnes.cz/nastenka#DSC01744.jpg zkusil jsem zatím tohle vyměnit zadní žárovku za novou ale furt nic tak jsem to tam přestříhl kde je to spájeny ten kabl jsem nechal s toho přepínače vyset ,a napojil jsem tu druhou část co vede ze zadního světla přímo k zapalování takže to mám takhle ze zadního světla mi vede kábl rovnou k te cívce je to tam přichyceny ten kábl tím šroubkem co drží tu cívku a s te cívky pak vede další káblík kterej je na te cívce nasunutej na ten měděnej plíšek no a ten kábl pokračuje do přepínače 58 ale furt to nesvítí jinak dálkovya tlumeny fungujou normál mužete mi poradit co tam mám špatně co stím mám udělat díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2011 10:42
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 lidi jak štelujete na fichtlu spojku? když vyndám tyčku že uvolnim spojku tak jde na drnc a ale jí tam dám tak se ani nerozjedu. kompresi má a když dám spojku tak vystavuje, ale ani za boha se nerozjedu jak to štelujete vy ? díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2011 22:08
Jméno: m
IP: uživatel2942
 ... tak když poslechneš toho pode mnou Ondranegramot nebo jak si to říká, tak to je dobrej návod jak si zmrzačit ruce, Ty vole co píšeš za sra*ky ...pálit spojku a ještě držet kolo rukou, No ty krávo to si snad děláš kozy!
Datum: 17. července 2011 22:08
 Úplně nejlepší je tohle: Našlápneš motorku, spojka, jednička, zašlápnout brzdu a razantně se rozjíždíš a stále stojíš na brzdě. KDyž to chcípne, je to dobrý, když ne(i to třeba běží pomaleji), tak spojku povolit. Pak dáš motorku na stojan, našlápneš, dáš jedničku, držíš pořád spojku a tůruješ motor. Pokud se dá zadní kolo visící ve vzduchu bez problémů držet rukou a netočí se, je to dobrý, jinak utáhnout. Pokud je to dobře nastavený, musí platit oba tyto způsoby.
Datum: 09. července 2011 13:53
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 jestli ti jde ta tyčka ztuha tak se koukni jestli ti nevijela ta kulička do jedny škvíry taky mi tam spadla a pak tam skoro nesla ta tyčka dat
Datum: 09. července 2011 12:34
 Já to dělám tak, že zmáčknu spojku a zkouším start pákou jen tak lehce nakopávat a přitom povoluju spojku. Tím zjistím kde spojka začíná brát a případně to doladím dole tím šroubkem. Když sem spokojenej, tak dotáhnu zajišťovací matku a mám to. Nevím sice jestli se to má takhle dělat, ale tímto způsobem mi spojka funguje na 100%.
Datum: 09. července 2011 12:07
 Nejlíp seřídíš spojku, když vyndáš lanko z vidličky vypínací páčky dole na motoru. Potom seřídíš vůli na vypínací páčce zhruba na 1-2 mm a dotáhneš aretační matici. Potom to raději znova zkontroluj, jestli sis to při tom utahování nerozhodil a pak nasaď lanko zpět do vidličky. Potom došteluj vůli lanka(Bowden by se měl malinko posunout po lanku, třeba dole proti opěrné části víka spojky - no prostě tam kde
bowden končí, a čumí z něj lanko  ) No a mělo by to fachat. Prostě všechno musí mít ´trošku vůli, jinak to žere tyčky ( ty co jdou motorem ke spojce) ruzně se to hřeje, vytahuje, praskaj lanka a tak.
Tak doufám že jsem ti helfnul, jestli ne tak napiš.
Datum: 09. července 2011 12:06
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel9806
 Zdar draci..Vím že to sem nepatří, ale jelikož na mém fichtlovi nemůžu jezdit páč mám jenom Am a A1 dostanu až koncem prázek tak sem dostal Rhona speed 50...Furt mi svítí kontrolka mazání a na netu sem se dočetl že to signalizuje málo oleje...Jedinou nádržku co sem našel je pod sedlem vedle nádrže a nevím jestli tam nalít převodový, nebo M2t olej..M2t prý k tomu dostali ale kam to lít to nevědí...Tak kdyby náhodou někdo věděl moc děkuju..Sorry za sloh
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2011 21:07
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel11934
 Tak sem na to kápl..Ono to dělalo jen při rozsvícenejch světlech a podsvícení tachometru to osvětlovalu tak se mi zdálo že to svítí  Ale tak teď už to vím a díky za rady
Datum: 09. července 2011 21:07
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 pod sedlem se leje normal M2T delam na praxi na tadytech skutrech garance takze to vim taky tam prijela zenska ktera tam nemela olej
Datum: 09. července 2011 12:45
 máš tam oilmastera neboli mixér (pokud ho někdo před tím nevykuchal, s tím už jsem se setkal) takže do nádržky kde má být olej nali jakýkoliv olej do benzínu, v tém případě M2T.... a do normální nádrže čistý benzín
Datum: 09. července 2011 11:52
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 Kámoš to má pod sedadlem na M2T a to sí dává do benzínu olej samo  né jak na fichtlu
Datum: 09. července 2011 10:06
 napiš na motorkáři.cz tam by to měli vědet
Datum: 09. července 2011 9:58
 Kamarádi,přátelé.včera po další těžké mozkové mrtvici zemřel v nemocnici v Uh,Hradišti ve věku 52 let Miro Rey Kijonka z Traplic.Byl to nadšený babetář a vyznavač dvoutaktů a váš častý dopisovatel. Věra Kijonková,manželka
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2011 12:21
 tak to je mi velice líto, jak se dívám lidi kolem nás umíraj, svět je krutej..
Datum: 10. července 2011 12:21
 Upřímnou soustrast
Datum: 09. července 2011 21:11
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 Upřímnou soustrast
Datum: 09. července 2011 18:27
 Upřímnou soustrast, je škoda že je na světě o jednoho skvělého člověka méně...
Datum: 09. července 2011 17:05
 Upřímnou soustrast
Datum: 09. července 2011 15:55
 přeji upřímnou soustrast.. je mi to moc líto ..
Datum: 09. července 2011 10:55
 uprimnou soustras,,,, za celej fichtl kramek dekujeme za prinos svymi prispevkama babetare Reyovi,,,,dekujeme
Datum: 09. července 2011 10:37
 Upřímnou soustrast
Datum: 09. července 2011 9:59
 Upřímnou soustrast
Datum: 09. července 2011 9:24
 to je moc smutné  upřímnou soustrast pozůstalým.
Datum: 09. července 2011 7:57
 Upřímnou soustrast
Datum: 09. července 2011 7:32
 Upřímnou soustrast
Datum: 09. července 2011 7:14
 Upřímnou soustrast.... Rey nám bude chybět
Datum: 09. července 2011 7:08
 Zdravím, prosím měl bych otázečku a nemůžu na to nějak přijít ať hledám jak hledám  Mam čz 250/471 rv. 1974 a shaním na to motor. Tak bych se chtěl zeptat jestli by tam pásnul nějaky motor z jawy 350? Díky moc za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2011 23:58
Jméno: corey
IP: uživatel11570
 čau. prosim poradte, jak mám sundat zadní kyvnou vidlici s jawy 21? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2011 13:11
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Jo jde to, ale je na to složitej rozlisovák/stahovák! Určitě to nezkoušej kladivem nebo něčím podobným!
Základ je dobře uchycená kostra a dobré nářadí!!
Datum: 09. července 2011 13:11
 a zkouošel to vůbec někdo? a povedlo se?
Datum: 09. července 2011 10:23
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Podle dotazu ji raději nesundavej... Musí se to rozlisovat a je to pěknej pozér !
Datum: 09. července 2011 9:22
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
 zdarec lidi mam motor CZ 175 ze skutra a potřebuju tam datnejaky zapalko ale ne ORIGO!!Z čeho by tam mohlo jit??Zkoušel sem normal CZ175 ale rotor se na kliku nevejde nešlo by tam z 205ky?Nebo zčeho tam pude.Dik za rady potřebuju nutně
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2011 9:14
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
 to je špatný
Datum: 09. července 2011 9:14
 tušim že z ničeho tam nepasuje
Datum: 09. července 2011 8:01
|



|