Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 zdar já vím že se mě smějete  kvuli tem mojím dotazům ale ještě se potřebuju vás zeptat když mě někdo udá že jezdím na motorce tak normálně zamnou mužou policajti dojít dom a mít z toho nějakej průser ??? nebo mě musijou na ty motorce chytit ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2011 18:59
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 Nevim co furt řešíš...když tě chytnou je to tvuj problém...a když to nepochopíš na poprvý tak to nejde vysvětlit jinak než jak ti řekl Franky....Je to marný,je to marný je to marný.......
Datum: 08. července 2011 18:59
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 dement bude vzdy curakem............
Datum: 08. července 2011 1:14
Jméno: trubka
IP: uživatel12001
 Proč se ptáš pořát co a jak a proč.Jezdi na co máš papíry.Až někoho sestřelíš pozdě bycha honiti.
Datum: 07. července 2011 20:30
 Jestli tě nechytnou přímo při jízdě, tak je to prakticky neprokazatelné...
Datum: 07. července 2011 20:22
 a co když mě někdo natočí jak na tom jedu?samozřejmě by přesně nešlo poznat kdo to řídil-helma+brejle ale i tak na koho se vymluvit? osoba blízká jaksi už neprochází co?
Datum: 07. července 2011 20:16
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Dojít můžou, ale jinak nemůžou nic, absolutně
Datum: 07. července 2011 20:03
 Zdar podle mě přijít můžou ale nemaj ti to jak dokázat...pokud tě nechytnou přímo při činu
Datum: 07. července 2011 19:40
 Čau draci svítí mi tlumené dálkové ale zadní ne ale furt to skoro nepřetržitě troubý myslel jsem že je třeba kabel prohozenej ale ke klaksonu je černej a k přepínači taky tak nevím kde je problém v zadním světle sem měnil žárovku (tu spodní) ale furt nic kabel má všude izolaci a je v zapalování je dobře nasunutej myslíte že mám třeba tam něco prohozeny ? e světle nebo na opak danou žárovku ? nebo ten plast jak tam je pod tím očkem drátu tady foto toho přepínače a zadního světla puvodní majitel dal žárovku i tu velkou ale tam nic zapojeny nebylo http://johnny15.rajce.idnes.cz/nastenka
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2011 19:29
 mozno nemás kábeláz zadneho blatnika napojeny na káblovanie
Datum: 07. července 2011 19:29
 ok dík a co to zadní světlo nesvití ani dkyž mám zapli dálkovy a klakson nejde
Datum: 07. července 2011 18:16
 más spatne zapojeny drát klaksonu v prepinace... ten medeny plisek musis mat zvisle
Datum: 07. července 2011 18:07
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Zdravím všechny, mám takovej problém na jawě 50 typ 21, když dám svíčku k hlavě a zastartuju tak to občas hodí slaboučkou jiskru, jak kdy občas ani to ne, když dám prst do fajfky a zastartuju tak to jen tak šimrá že tam prst bez sebemenšího problému můžu mít a nic se mi nestane, svíčku, fajfku(nejsem si jist že jsou ty co jsem zkoušel v pořádku), cívku jsem měnil a beze změny, tak mě napadá čím by to mohlo být, kondenzátor mám nový nedávno měněný, na statoru by měl být kontakt v pořádku, opravoval jsem ho. Tak mě asi jako poslední co může být napadá problém s kladívkem nebo slabě nabuzenej rotor co by stím jinak mohlo být? Předem děkuju za odpovědi  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2011 11:15
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Máš rozhozenej odtrh...
Datum: 08. července 2011 11:15
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Kladívko by mělo být v pohodě pač jsem ho nemontoval a předtím to jiskru dávalo, no sešteloval jsem předstih a odtrh, dal jinou fajfku která tam byla původně a jiskřa je celkem pěkná, ale ani jednou to neškytlo, takže asi bude ještě nějaká chyba v karburátoru, většinou když svíčku vytáhnu, tak moc vlhká neni, jenom malinko mastná a voňavá po benálu a benzín docela dost kape tou odtokovou dírečkou v kolenu karbecu, to neni normální ne? Co to může způsobovat?
Datum: 07. července 2011 23:34
Jméno: pepa kote
IP: uživatel11040
 no skus přihnout plišek u karburátoru
Datum: 07. července 2011 22:43
Jméno: martin
IP: uživatel11975
 Fajfka
Datum: 07. července 2011 21:11
Jméno: trubka
IP: uživatel12001
 Máš dobře izolační podložky na pružině kladívka ?
Datum: 07. července 2011 20:34
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 To je dost možný, tak ho zkusím seřídit a uvidím, ale zase je divný že by to ani neškytlo o.O .
Datum: 07. července 2011 20:20
Jméno: gnfd
IP: uživatel12000
 špatnej serízenej předstih a odtrh!  )
Datum: 07. července 2011 18:41
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
Posl.aktualizace: 07. července 2011 22:45
 ja fakt ok,, zadna negativa  jsem neodrzel,, vetsinou zvoni krouzky,,klaka urcite nezvoni
Datum: 07. července 2011 22:45
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 kroužky jsou taky sliset a to mam po vybrusu .dnes uz taky neni vse kvalitní
Datum: 07. července 2011 22:34
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 asi ti zvoní kroužky nebo pístní čep
Datum: 07. července 2011 22:09
 asi se rozbil zvonek  .... nicméně kamarád na ní jezdí více než rok a zatím funguje dobře, snad jen futro bude třeba obměnit.
Datum: 07. července 2011 20:10
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 asi 50 km po polnackach ale uz zas nezvoni
Datum: 07. července 2011 20:08
 Fano: to kolko más najeto a po akom terene? diky
Datum: 07. července 2011 19:21
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 ja ji mam asi měsic a uz ji slišim zvonit
Datum: 07. července 2011 17:33
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 mám ale hozenou v krabici nevyužitou
Datum: 07. července 2011 17:25
Jméno: F.Proton
IP: uživatel11999
 Zdravím. Mám menší problem který jsem zatim nedokázal rozlousknout sám. Nedávno jsem po vyčištění a seštelování motoru na 21 ujel asi 15Km. Při jízdě se najednou uplně zadusil. Povolil sem plyn a motor zase naběhl. Dělá to při zahřátém motoru asi tak prvních 5 min. běhu to nedělá. Již sem vyčistil karburátor, kontroloval kladívka ( byla na nich pecka ) , skusil jiný kondenzátor. Zkoušel jinou svíčku a kontroloval předstih s odtrhem, problém stále trvá. Prostě motor jde jen na volnoběh a první cca 1cm plynu, pak se uplně zadusí, při opětném povolení začne spalovat a drži na volnoběhu. Ikdyž by jste měli podezření na něco co jsem již udělal, napiště to prosím. Znovu to překontroluji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2011 20:18
Jméno: F.Proton
IP: uživatel11999
 Neni to tak dlouho co jsem ho čistil, ale zkouknu to
Datum: 11. července 2011 20:18
Jméno: pepa
IP: uživatel12023
 nemáš ucpaný výfuk?
Datum: 11. července 2011 18:45
Jméno: F.Proton
IP: uživatel11999
 úplně stejný ne. Boužel to dělá ikdyž trochu vychladne
Datum: 07. července 2011 21:11
Jméno: Roman
IP: uživatel11998
Datum: 07. července 2011 19:03
 máš bohatou směs.
Datum: 07. července 2011 17:47
 zdravím draci, dávám do kopy jawa 05 a pod maskou na tom krycím zadním plechu je nejaká cívka, dráty byli již potrhané, tak nevím, k čemu ji zapojit, ba co víc, jakou tam plní funkci, na statoru již mám tři, dík za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2011 21:38
 Já jí mám na 05 taky....
Datum: 07. července 2011 21:38
 jo , měls pravdu , je to tlumivka, zamezuje nejak pálení zadní žárovky,
Datum: 07. července 2011 21:08
 to právě netuším, je to hranatá cívka cca 4x4 cmm , na schématoch je to u starých zápalek, ale toto je právě novější rok 62, tak nevím
Datum: 07. července 2011 20:19
 měl jsem to tam taky-bohužel nerozvážnost mi dovolila odpojit světla a dodnes nevím kčemu to slouží...
Datum: 07. července 2011 20:17
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Není to tlumivka?
Datum: 07. července 2011 20:04
 už sem si to našel, to bude pro starší zápalko
Datum: 07. července 2011 16:24
Jméno: Roman
IP: uživatel11998
 [PROBLÉM]Zdravím, mám takový problém, mám Jawu 21, ale když ji pořádně rozjedu, cca po 5-10min. tak se začne dusit až uplně skape...musím chvíli počkat a pak ji zase nakopnu a zase chvili vydrží, nevěděl by někdo co s tím ? (někdo mi řikal že si mam zadělat filtr [nemám tam ten hodní kryt takže to saje vzduch celym vrchem a ne jen trubickou] může to být tím ?)
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2011 15:53
Jméno: Roman
IP: uživatel11998
 Standa: Ne je pěkně průchodný, i přesto jsem ho vyčistil a pořád chcípá 
Už mně to vážně nebaví každý den to projíždím a bez ůspěchu
Datum: 08. července 2011 15:53
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 vadí.....mimojiné koukni jestli nemáš ucpanej uzávěr od nádrže
Datum: 08. července 2011 9:32
Jméno: Roman
IP: uživatel11998
 No tak filtrem to nebude, sehnal jsem si tu horni cast takze filtr je kompletni, nechal jsem ho nahřát n slunci a pak tam pěkně najel a drži to vše krásně, no ale pořád mi to dělá to samé že když to víc zahřeju a jedu rychleji tak se to zacne dusit az to zhasne, při dalším nakopnutí to zase jede, ale po chvíli repete.
Vyčistil jsem svíčku, trisky, svíčka jiskru dává (NEPOMOHLO NIC)
Objevil jsem že v hadičce mezi nadrži a karburatorem se mi vytvářejí malé bublinky vzduchu, nevím jestli při jízdě nebo při otočení kohoutku, ale prostě tam jsou...nevadí to ?
Datum: 07. července 2011 19:02
Jméno: vefv
IP: uživatel12000
 pridelej to plechovou manzetou(vypada to jako eskapaska jenom plechova),odstavat to nemá,musí to být zakryté§
Datum: 07. července 2011 18:45
Jméno: Roman
IP: uživatel11998
 Aha, tak ten si seženu...ale ještě mám problém že mi tam ten filtr nejak dobře nedrží na tom sacím otvoru...ale nemá to tam schválně trošku odstávat ? když tam je kanálek na odtok přebytečného benzínu ? (kdyžtak to vyfotím jak mi to tam drží)
Datum: 07. července 2011 15:42
 Jasně, bez toho krytu to mě ani nejede.
Datum: 07. července 2011 15:14
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 zdarec jak mám udělat na jawě 21,aby mě šla pekně do otáček vzduchoví filtr mám originální,ale novou vložku filtru a ,aby byla spotřeba tak kolem 2 na 100km poraďte a trysku mám 72 hl.dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2011 14:21
 Přidus filtr a HT dej 65.
Datum: 07. července 2011 14:21
 Ahoj mám problém vyplétám kola na jawu 550 a potřeboval bych nějaké fotky nebo odkazy jak na to díky a odpovědi zasílejte prosím na E-mail barton.dom@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2011 10:40
Jméno: jawa 550
IP: uživatel11997
 jo to jo jen že tam jsou tři druhy špic a ještě na každé straně jiné takže tam není stejný výplet jak jinde
Datum: 09. července 2011 10:40
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Omg, to je Cyklistickej vejplet.
Datum: 07. července 2011 20:07
 dyť píše, že se odpovědi maj zasílat na email
Datum: 07. července 2011 20:05
Jméno: otaznik
IP: uživatel7935
Datum: 07. července 2011 19:46
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 Cau lidi mám mustanga po výbrusu komplet udělané. Jede a táhne moc krásně akorát mi nejde do hlavy že mi to nechtělo startovat na šlapaní a když sem roztlačil tak to kolísalo a nebo nešlo přidat či chcíplo. Tak jsem volal jednomu známému co je na to velmy šikovný a řekl mi že to má falešnej vzduch že motor mám v cajku že stačí přetěsnit karburátor pořádně s těma kolínkama na karbeci . Předstih a odtrh mám nastavený zprávně celý motor ok ale jen asi ten karbec co myslíte vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2011 21:19
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 Ale před výbrusem mi to jelo normálně jen sem sundal karbec tak už to začalo takhle blbnout. a jinak je vyčištěnej takže to bude těsněním. Uvidím zítra
Datum: 07. července 2011 21:19
 opravdu ti saje falešnej vzduch, může to být buďto u karburátoru, nebo uferem pod zapalováním, nebo pod válcem. Každopádně místo kde přisává se dá snadno odhlait tím, že budeš na místa, kde je to možný stříkat hořlavinu, většinou tam stříkám technickej benzin, nebo čistič brzd. Tam kde přisává se po stříknutí tý hořlaviny změní chod motoru.  hodně štěstí
Datum: 07. července 2011 19:01
Jméno: ohc
IP: uživatel12000
 nedotíka ti benzín do valce,,,co pouzivas za olej a jakem pomeru?,,,,podíívej se na haldinu plováku,popř ohni plíšek a vyčisti trisky!!
Datum: 07. července 2011 18:59
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Zdar můžu použít do fichtla svíčku brisk15 s označením YC ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2011 13:42
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 *v kombinaci*
Datum: 07. července 2011 13:42
 Jo je to vysunutý jiskřiště (blíž k pístu) takže se to může propálit když je chudá směs↓...já sem zajížděl a měl jsem moc bohatou a zasíralo to svíčky tak jsem dal s vysunutým a je pokoj..
Datum: 07. července 2011 13:27
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Y má vysunutý jiskřiště. Údajně v kompinaci s chudou směsí může propalovat píst, pár fotek jsem už viděl...
Datum: 07. července 2011 13:25
 Můžeš,na normálním motoru ne.
Datum: 07. července 2011 12:34
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Na nějakém foru jsem četl že to může propálit píst je to pravda ?
Datum: 07. července 2011 12:27
Jméno: stevo1
IP: uživatel2141
 Ahoj, skladám motor 350/638. Motor som kúpil totálne rozobraný a preto potrebujem poradiť či do ojnice (ako sa dáva piest) ide mosadzne puzdro alebo jehličkové ložisko. Potom neviem či sa ma dať nejaká podložka medzi piest a ojnicu, lebo piest sa mi pohybuje po piestnom čépu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2011 18:43
Jméno: stevo01
IP: uživatel12076
 ahoj karlos, mam problém zo štartom. Zapalovanie je nastavené OK. Nechce naskočiť za studena ani za tepla. Ak vyberiem sviečky tak su suché. Ak dam benzýn do valcou tak naskočí dokonca drží aj volnobech. Pri max vytočení motora otačky výdu na 6000 až 6500. kompresiu mam 9,2.
Dik
Datum: 20. července 2011 18:43
 noo celá moje 638 mi prošla rukama, včetně motoru, takže něco málo o tom vím  můžeš tam dát tyhle jehličky v kleci http://www.fichtlkramek.cz/nahled/lozisko_horni22.html nebo tam můžeš dát volný jehličky http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_jehl_tr_1_5_cerveny2.html tyhle jsou červený, tj, jak píše SESA, pro neopotřebovaný a mírně opotřebovaný oko a potom jsou ještě modrý a myslím, že bílý. K těm se přiřazuje pístní čep, kterej má stejný označení. Ty volný se lepěj do mazacího tuku a je trošku těžší s nima pracovat, ale když dostaneš ten grif, tak už ti to ani nepřijde. Dává se na pístní čep mezi ty jehličky a píst z každý strany taková vymezovací podložka. Někdo říká, že volný jehly dělaj trochu větší rámus, jinej, že je to stejný. Já do svojí dávám jehly v kleci, protože je snažší s nima pracovat. A když nekoupíš ty jehličky s klecej z másla, tak i vydržej.
Datum: 07. července 2011 22:08
Jméno: stevo1
IP: uživatel2141
 ahoj karlos. ako vidím maš s tým skúsenosti. Chcem sa ta spítať či može byť toto ložisko: \r\nJméno výrobku: Ložisko horní \r\nČíslo výrobku: 8T0208 \r\nCena: 92 Kč \r\ntyp: 638 / 639 / 640\r\nmodel: Jawa\r\nškoda že sa neda pridať obrázok. to ložisko je v ponuke na tejto stranke.
Datum: 07. července 2011 21:24
 na písrní čep přijdou jehličky, můžeš použít buďto volný, pak přijdou ještě mezi jehličky a píst takový vymezovací podložky, nebo použij jehličky v kleci. Jinak, pístní čep je v pístu uložen suvně, tzn. jde do pístu namáčknout rukou, ale nesmí v něm samovolně lítat.jestli lítá, tak kup nový pístní čepy a nový písty.
Datum: 07. července 2011 17:46
 Zdravim mám ČZ 125 typ 453 koupil sem jí nedávno dlouho stála spojízdnil sem jí docela rychle chytla dobře dneska jsem jel testovací jízdu a nastal problém z ničeho nic to chcípne a zasekne se zadní kolo a hodí to do smyku, ale když zmáčknu spojku tak se to srovná a mužu v pohodě zastavit, potom už nastartovat zase chvili nejde, stalo se mi to třikrát a málem sem se na tom přizabil.Nevíte co by mohlo dělat problém ? Motorku jsem měl kompletně rozebranou bzrdy jsou dělaný řetěz je napnutej správně komplet nový lanka...Děkuji za tipy...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2011 22:42
Jméno: sramda
IP: uživatel9498
 ?????
Datum: 07. července 2011 22:42
 s tebou je sranda,kam jdeš na silvestra?
Datum: 07. července 2011 22:40
Jméno: sramda
IP: uživatel9498
 No z kopce.
Datum: 07. července 2011 22:33
 dvaapůla jede 140?
Datum: 07. července 2011 22:26
Jméno: sramda
IP: uživatel9498
 Jak říká kolega zadírá se ti to. Ve 140 na jawě 250 se taky seklo zadní kolo a když jse vymačkla spojka tak to v poho jelo.
Datum: 07. července 2011 22:22
 Zadírá se ti píst. Bud málo mažeš,nebo má motor chudou směs. Taky může byt čerstvé po výbrusu a jestli mu trošku dávals tak to je jasné... A nebo máš všechno vpořádku ale prostě jels hodně dlouho na plný kotel
Datum: 07. července 2011 18:29
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel8993
Posl.aktualizace: 07. července 2011 22:35
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Nejlepší je si koupit zaizolovaný fastoty s dutinkou! Ale tady to se dá taky a pak na to dáš zatavovací bužírku a jedeš!  \r\nTy ditinky do toho to nastrčíš zmáčkneš kombinačkama a je to!
Datum: 07. července 2011 22:35
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel8993
 Kombinačky jsou na chuja já používám takové malé kleštičky elektrikářské a už jsem se s tím aji naučil, že se ti hezky otočí ten větší jazýček a zakousne do izolantu.Ale je to drbačka a za 5 vteřin to tak maximálně jen něják zcvakneš že se to dřív nebo později stejně uvolní.Líbí se mi jak je to hezky udělaný přímo z výroby tak proto se ptám na ty kleště.Tak díky za rady
Datum: 07. července 2011 16:52
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
Datum: 07. července 2011 15:33
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Jmenuje se to kombinačky a když nejsi úplně levej tak to tam přiděláš za 5 vteřin.
Datum: 06. července 2011 23:28
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 fast-on kleště. aspon za 500 jinak to stojí za hovno, blbě to drží a ještě se v tom dělá vrstva oxidu
Datum: 06. července 2011 23:08
 jo a 2 krát to vytáhneš a je to v (_!_).konektorové kleště.http://www.tipa.eu/cz/kleste-na-fastony-awg-10-28-ic-piny-ht202b/d-84417/
Datum: 06. července 2011 22:37
Datum: 06. července 2011 22:32
 čus draci dá se ještě někde sehnat nějakej pincek ( 05,20,21-né 550) s rychlostí v tp 45km/H?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2011 11:16
 To já mám v TP Jawy 21 60km/h a měla by mít 65km/h (ten TP je původní, žádný kupovaný, ale prostě to popletli), ale to neřeší tenhle problém, jinak asi by to šlo jako přiškrcení, s potvrzením ze servisu, ale kdo ti to vystaví to nevím.
Datum: 11. července 2011 11:16
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 05/1964 taky 60 km/h
Datum: 07. července 2011 21:20
 Máme 05/1964, 05/1963, 05/1963 a vsetky mali v TP 60km/h a pri prepise nám tam napisali 45km/h
Datum: 07. července 2011 11:54
Jméno: ondra
IP: uživatel3545
 05-1965 a mám tam 60km/h
Datum: 07. července 2011 9:22
 Zdar! na slovensku sú uz vsetky 45km/h v TP nevim proc ale automaticky tam pisu na urade 45km/h ja taky to tak mám i brat
Datum: 07. července 2011 9:07
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 05/1965 a taky 45 km/h..
Datum: 07. července 2011 8:29
 Mám doma 05 s papírama jezdím na ní v TP rychlost 45km/H !!!
Datum: 07. července 2011 0:54
 To by mě taky zajímalo, protože mám doma 05 po renovaci a bez papírů. Jedná se o první model 05tek, a ty měly v papírech rychlost do 45.... Nemá někdo?
Datum: 06. července 2011 22:06
Posl.aktualizace: 07. července 2011 19:42
 asi myslí cenu, ale jaksi už to nezvládl napsat
Datum: 07. července 2011 19:42
 žltá podla originalu a sedé blatniky
Datum: 07. července 2011 11:51
Jméno: Dominik
IP: uživatel11985
 rozhodne by mela bejt cervena
Datum: 07. července 2011 11:43
Jméno: Lori.
IP: uživatel11444
 rozhodne tam ta modra je
Datum: 07. července 2011 10:52
 taky si myslím že modrou
Datum: 06. července 2011 22:09
 Taky být asi lepší čecha, že?
Datum: 06. července 2011 22:04
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 ááááááááááááááááááááá červenou ....... porad nevim na co mam cumet.....
Datum: 06. července 2011 21:55
 modrou
Datum: 06. července 2011 21:53
 * mnel
Datum: 06. července 2011 21:45
Jméno: mladim
IP: uživatel11965
 čúúúús.....co najpresnejsie sa pokusim vam opisat moj problem. mam problem s radenim rychlosti .ked mam prevodovku zlozenu v pravom kartri tak v pohode radi 1,N,2,N,3 .ale akonahle prilozim lavy karter skrutky dotiahnem tak to nechce dobre radit (preraduje to akokeby z 1 na 3 obcas tam skoci 2 ...proste vynechava neutral ) za kazdu radu pekne dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2011 20:13
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Jestli máš motor z rámu a zkoušíš řadit, tak nezapomínej párkrát protočit sekundárkem, nebo sešlapat startpáku. Pak ti to půjde líp
Datum: 07. července 2011 20:13
Jméno: ČZ
IP: uživatel11995
 Zdravím, máte někdo prosím zkušenost s tím, jestli se vejde dynamostarter ze skůtra do jakýhokoliv jinýho motoru z kejvačky nebo čízy tak aby šel motor i zavřít bez úprav?
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2011 1:07
 cpivo: přešti si to znovu... píšu že pouhý rotor dynamostartéru je tak velký jako celý stator obyčejného dynama.... tudíš stator dynamostartéru je 2x větší jak klasické dynamo... takže to prostě nevejde.... motory s dynamostartérem mají hodně větší kartery..
Datum: 07. července 2011 1:07
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 a nejsou to náhodou jiný kartery?? tím myslim jiný uchycení dynama??
Datum: 06. července 2011 23:11
Jméno: cpivo
IP: uživatel11995
 Právě. Rotory jsou stejný, jenže stator dynamostarteru je asi vyšší.. Už jsem to kdysi kdesi četl jen sem si tim nebyl jistej.. Nicméně se nejspíš vejde, ale nepujde zavřít dekl.. Takže je to k prdu
Datum: 06. července 2011 21:46
 rotor dynamo startéru je tak velký jak stator obyčejného dynama... tak si představ jestli se vejde..
Datum: 06. července 2011 21:30
Jméno: vizusbvzui
IP: uživatel11994
 nn nevejde,má jiný tvar a kejva ma mensí dekl a číza zase hranaty dekl,skusil bych to dát do panelky ,,,
Datum: 06. července 2011 21:17
 Čau borci, mám dotaz. Mám na starým pinckovi motor z J 21, ale dekt na zápalku je z J 05 (kulatej se šnekovou pákou na spojku). Zapojil sem lanko, dal do šneka kuličky a do motoru tyčky (krátká, kulička, dlouhá) A ted to přijde. Při stlačení páčky spojky se spojka rozpojí a nezabírá, takže pohoda. Ale šnek v deklu se po otočení vytlačí ven jen asi o 3 mm. To mi přijde hrozně málo, proto se ptám, jak ,,hluboko,, má při tlaku páky zalíst tyčka spojky. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2011 22:03
 Díky moc, motor tedy bude 05kovej. A problém je vyřešenej.
Datum: 06. července 2011 22:03
 o kolik mm by jsi chtěl ty lamely rozlepovat?ty 3 mm jsou až nad hlavu a stačí.dandik proč je nutný dekl z 21?pokud je motor z 21 tak tam 05 víko nedáš.vadí výstup z převodovky,upevnovací šrouby m6.
Datum: 06. července 2011 21:51
 musis si sehnat dekl na 21.... protoze v deklu na 21 je i lozisko a gufero na tu celou tycku od sekundara.... s deklem 05 ti to nepude
Datum: 06. července 2011 21:26
Jméno: cross
IP: uživatel10178
 zdarte chlapi potřeboval bych vědět pustil jsem se do fichtla od kamoše a děla nam problemy startovani prostě musise dlouho tlačit neš chytne měnil jsem in dučku a nic tak se chcu zeptat jestli nato muže mit vliv kondenzator nebo konik a nebo zapalovací pol ?? byl bych vděčny za všechny rady jo a ještě kolik je předstih na 05
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2011 12:11
Jméno: cross
IP: uživatel10178
 už to je ok byla ucpana volnoběžna trysky ale dost měl sem to problem prorazit
Datum: 08. července 2011 12:11
Jméno: nic
IP: uživatel12000
 a nebo ti tn benál nedotíka do válce,podivej se na hladinu plováku,,,
Datum: 07. července 2011 18:54
Jméno: nic
IP: uživatel12000
 oby dvě funkce musí být správně seřízené!vem si cigaretovy papírek a otáčej váčkou,a pak povol šroubek a vlož ten papírek na kontakt na kladivko ,,,pak nastavv předstih a problem je vyřešený
Datum: 07. července 2011 18:53
Jméno: cross
IP: uživatel10178
 ale kdyby byl špatny odtrh tak by to tak dobře nejelo když to nakonec roztlačim ne ??
Datum: 06. července 2011 21:25
Jméno: nic
IP: uživatel11994
 nespravne serizeny predstih a odtrh,skontroluj svicku jesli haze jiskru a jesli tece benál do válce.Kondenzator mas fuknční aj indukční cívku mas taky ok!
Datum: 06. července 2011 21:15
|



|