Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Řidič wartburgu nedal přednost, motorkář byl na místě mrtvý!!!!! NÁZORY? je to ku*va smutný! Ale kde byla chyba?!
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 21:59
 Zdravím pánové, ve většině názorů tady s vámi souhlasím ale nevidím důvod proč by řidič starší např. 65 let nemohl řídit automobil. Pokud vidí, slyší a zná předpisy, tak není problém i starší auto. Např. můj děda je bývalý řidič z povolání a dodnes jezdí výborně a bezpečně a je mu 68 let. Pokud je v bezvadném tech. stavu staré auto, tak není důvod ho nepoužívat. Řidiči těchto vozidel se také zpravidla nepouštějí do větších akcí např. na dálnících a jezdí si v klidu po městě. Nakonec ty naše fichtly nejsou právě nejmladší a také zdržují provoz. Spíš bych zaměřil pozornost na mladší řidiče. Můj spolužák v 19 letech způsobil nehodu, při které smetl autem chodce a u další nehody narazil z boku do auta na hlavní, když mu nedal přednost a převrátil ho na střechu. Přes obec nejezdil méně než 90 a mimo město radši nechci vědět... Jak může takový člověk vůbec dostat papíry?
Datum: 04. dubna 2011 21:59
Jméno: standa
IP: uživatel11464
 Nad 65(?) let se chodí na posudek k doktorovi s flaškou tvrdýho Bourbonu a s litrem v obálce...to si pamatujte.....sám mám dědu kterýmu je 68,ovšem je to jedna z mála vyjímek,bystrej,zdravej,rychlý reflexy,pětkovej bavorák,žadná šáde a vajíčka za zadnim oknem,zachovalej pan podnikatel čerstvě v "důchodu",po celý život aktivní řidič,tady nevidim důvod odebírat řidičské oprávnění.....ovšem proto všechno je po šedesátce potřeba aby doktor objektivně posoudil,zda má člověk ještě schopnosti bezpečně jezdit v dnešním silničním provozu,akorát že tohle síto nefunguje!! Pak je dále celá řada čepičářů který už nesměj a nebo by neměli,ale měli dobrou tlačenku,takže stejně jezděj.....ovšem to je jen procento všech problémů z kterých vznikají ony jatka....bohužel stále větší polovinu dnešních jatek způsobují agresivní řidiči.....bohužel velkou roli hraje i stáří našeho vozovýho parku...dobře někdo řekne,že předpisy se musej dodržovat,ale představ si,že letíš 180 po dálnici,na připojovacim pruhu najede do pravýho pomalej blbec se starou 1.4D jako já,protože mu to trvá dlouho než se to rozhoupe,auta který ho dojíždí rychlostí 130-140 přejedou do levýho pruhu v zrcátku nic nevidí, smete je borec dvoustovkou v namakaný káře v levym pruhu co byl před vteřinou ve stoupání a nebyl přes horizont vidět....klasickej scénář...nechci obhajovat lidi co jezděj jako prasata,ale neni možný v dnešnim brutálnim provozu provozovat starý líný mrchy...a nejenom starý...prostě takový ty klasický pomalý mrchy....pak Avie....Liazky(vozy tohohle typu vůbec nevim co dělaj na dálnicích když jedou 60 po rovině)....a pozor na autobusáky! To jsou prasata!Proč není předjíždění autobusem ošetřeno ve vyhlášce??..to co předváděj na linkách z Prahy je krajně nebezpečné! řidiči kamionů jsou jim v patách,ale počtem nehod je předhánějí.....rušej se silnice typu "stará karlovarka"....ale co je nahrazuje?....když se přiznam....já se na dálnici už bojim citonem i fáčkem i felinou....sám uznávam že je čas na změnu vozidel....sou to jatka.....a je to všude....nedržíš tempo tak pojdi....
Datum: 04. dubna 2011 17:05
Jméno: čert
IP: uživatel11463
 jednou se tu napsalo že starší pán zavinil udajně nehodu, ale kolik mladých debilku co má papíry 14 dní aj s cestu zaviní nehod?\\r\\n\\r\\ntito mladí trotli su daleko nebezpečnější
Datum: 04. dubna 2011 13:57
 Franky rozhodně to nejsou nějaké teorie, je to prostě jen souhrn názorů, mě je to asi taky jasný, že když mu je skoro 80 a auto je taky starej krám, tak to je katastrofa, ale mímu dědovi je taky 79 a řídí perfektně, jen občas teda trefí sloup v parkovacim domě, ale to už je něco jinyho. Jinak s těma jatkama s tebou úplně souhlasím.
Datum: 04. dubna 2011 9:15
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Ale to není jenom o tom ze je to starej dedek! Ja rád jezdím na kole denne do prace cca 30km! A jezdim vecne s rukama na brzdách! Jelikoz ridici v autech mě dost casto prehlizeji!! Clovek jede po kraji, ridic kterej na vedlejsi cumi... auto nevidí tak jede vesele daaal!! a mě si proste nevsimne! Prece jenom auto sviti a je dost velky na to aby si ho zaregistroval.... ale takova motorka ci kolo.... spline s okolim jak nic! A ten kdo má auto a jezdi.... tak určitě potvrdí že ho kolikrát i cyklista překvapil... kde se vzal tu se vzal! Stojí to hold za hovno!!!
Datum: 04. dubna 2011 0:24
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 sevciku nech si sve keci a teorie na pout... proste 80letej dedek nema reflexy, ostreni, odhad nema proste uz vubec nic ! tak jak ho nekdo pusti za volant ?? dedkovi bych vysadil leky na prostatu a doktora kterej mu podepsal papir bych zavrel ... dedek nemuze za to ze nevidi - on nechtel zabijet .. kazdej bude starej blbej a vypatlanej slepej kozel... ale od toho tu mame PANY DOKTORY kteri tedka maj o 15 koliku vic tak ty musej dat to STOP razitko ... a dale to ze se boura TO UZ NENI SMUTNY - TO UZ JE STATISTIKA !!! NA NASICH SILNICICH NEJSOU NEHODY TO JSOU JATKA !!! proc ? protoze protoze ma ridicak kazdej debil ! proc ? protoze doktor je debil a podepisu mu papir o zpusobilosti ! a jestlize 18letej borec dostane papiry a jede 160km/h a smete matku s kocarkem tak kdo tomu moh zabranit ??? samodrejme ridic kterej je curak ale tak i doktor kterej mel poznat ze to borec nema v hlave OK - ze mu fouka pod tasky ... jako nerikam ze jsem nikdy nejel a vic - ale vzdycky tak ABYCH NEOHROZIL SEBE A NEZABIL OSTATNI ...
Datum: 04. dubna 2011 0:04
 Wartburg je kraksna, nicméně nemusí, když se o něj někdo stará. Ale rád bych se k tomu vyjádřil, je to skutečně problém, jsou dvě rádoby verze, ten pán za volantem je zkušený řidič a nebo je to stařec a neměl by řídit. Stejně tak jsou dvě verze pro motorkáře, buď jel jako prase, nebo ho ten Wartburg smetl, ale jak se to stalo? Každopádně na našich silnicích umře hromada lidí každý den, říkat že je to smutné, je naprosté podcenění, každý si to musí uvědomovat každou vteřinu kdy jede. Je to hrůza, ale co s tím dělat, prakticky to nejde zvrátit, jen minimalizovat, jenže to není jen na nás. Jediné co k tomu můžu říct, že toho chlapa je mi líto.
Datum: 03. dubna 2011 23:46
 Prostě starý auto ze starým řidičem-vražedná kombinace...
Datum: 03. dubna 2011 23:42
 Takovýdle starý kraksny nemaj co dělat v provozu...Beztak že to z ničeho nic nebrzdilo...
Datum: 03. dubna 2011 23:17
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Stačí vidět dědka v klobouku ve starý šáde za volantem, za zadním sklem karton vajec a člověk má jasno, jak to asi skončí.... nad 60 let povinně zostřené testy na řidičské oprávnění!! A říkejte co chcete...
Datum: 03. dubna 2011 23:16
Jméno: jawaman
IP: uživatel11442
 to misto je od nasi vesnice zhruba 50 km , takze te to zamrazi , kamos se tam chtel jet dnes taky projet na YBR
Datum: 03. dubna 2011 23:10
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 jawaman: Je to tak bohužel,každej jak vidí že boural motorkář,automaticky jel rychle a "dobře mu tak",ale to je blbost,sice neobhajuju ty který jezděj 200+,taky jich pár bude,ale takovýhle nevinný a mladý,těch je fakt škoda,a ještě starej dědek nějakej,ale může to bejt i mlaďas
Datum: 03. dubna 2011 23:00
Jméno: jawaman
IP: uživatel11442
 nejhorsi je ze se skoro nikde neuvádí kolik nehod způsobili auta ale mluví se jen o motorkářoch.
Datum: 03. dubna 2011 22:58
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 franky: Plně souhlasim a už to čtu i na m.cz,nějakej kluk tam píše že jeho děda v 70 odevzdal papíry a bylo to,a to je prej ještě v pohodě...
Datum: 03. dubna 2011 22:56
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 AT SI KAZDEJ RIKA CO CHCE !!! ale takovydle vypiceny dedkove nemaj za volantem VUBEC CO DELAT !
Datum: 03. dubna 2011 22:53
 Tak v takovymhle případě těžko říct,děda může tvrdit že ten na motorce jel jak prase a že nestih nic udělat,no a nebo se prostě pořádně nepodival a už to bylo,je to smutný no
Datum: 03. dubna 2011 22:09
 Dobrej, četl jsem návod na sestavení motoru Jawy 50 a rád bych se ještě zeptal na nějaká vaše doporučení, co mám dělat s nakopávačkou, píšou něco, že se má pootočit, ale jak? Napište mi sem prosím skušenosti se skládáním. Díky mnohokrát
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 22:08
 Notoriku to je jasný, že pár detailů nechápu, dělám to poprvé  Takže ta zazážka v kartru, proto se to můsí otáčet, no s tím už si nějak poradím.
Datum: 04. dubna 2011 22:08
Jméno: notorik na fichtlovi
IP: uživatel10887
 řekl bych že tento odkaz má šefčík.jan nastudován snad i nazpaměť, ale zřejmě mu to není jasné.... nepletu li se, otáčí se to proto, aby se natáhla pružina. i také v levém karteru je znatelný výstupek, který zabraňuje otáčení páky dokolečka a na startovacím segmentu je ten kolíček, kterýž zapadne kam? proto tam píší natočit cca 1 -2 cm před konečným sesazením motoru.
Datum: 04. dubna 2011 17:45
Datum: 04. dubna 2011 17:26
 Čau draci jezdil jsem na MT2 vyčistil jsem píst i hlavu válce a chci jezdit na něco co tak nekarbonizuje na benzině mají Mogul MT2 ale to je vše na jedno brdo že? a tak se rozhoduju mezi Mogul TSF co je ale polosintetika takze ty zbytky karbonu co na tom pístu a hlavě zustali se rospustí a pak udělaj bordel v motoru cena je KOLEM 100Kč a druhý olej o čem přemýšlím je Valvoline MOTORCYCLE 2-T kterej je minerál ale stojí 150kč a když je to lepší minerál tak asi taky bude ty zbytky rozpouštět ne? tak se chci zeptat jakej by ste volili olej do Jawa 05 díky za odpověd Draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 17:37
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Musím říct že ta ekologie je pro mě až na posledním místě, ale víte co je nejlepší pro motor zvolit si jeden olej a nemíchat to pátý přes devátý.
Datum: 05. dubna 2011 17:37
Jméno: standa
IP: uživatel11470
 Nejde o urážky,nejde o zesměšnování....jde o večně opakující se nesmyslné debaty o olejích! Sorry...
Datum: 05. dubna 2011 16:14
Jméno: michal
IP: uživatel2942
 překonám se a pro standu napíšu: Pokud by sis přečetl i můj článek dole, tak bys věděl, že motor byl v loni nově postaven.(nikoli 40let zasranej motor) Pro zajíždění se doporučuje olej M2T kvůli vzájemnému opotřebení součástek při záběhu. Tak mi to aspoň říkal frajer co mi brousil válec. Na některých diskusích se o tom debatuje co je lepší .... Možná jsem idiot, ale jen z toho důvodu, že jsem si myslel, že na této diskuzi pokecám s ostatníma Jawystama. Bohužel se ukazuje a pokud si přečtete o čem všem se tady všude píše je skutečnost, že na těchto stránkách se se pohybuje pár chytráků co mají potřebu ostatní jen urážet a jebat. Proč si teda neuděláte uzavřenou společnost inteligentních motorkářů a nás ostatní idioty sem vůbec nepustíte!? To byste zase neměli koho prcat... Tak ať Vám sem na tunto skvělej pokec chodí co nejvíc lidí.... urážejte je, zesměšňujte a myslete si že jste největší borci...
Datum: 05. dubna 2011 11:24
Jméno: standa
IP: uživatel11464
 debaty o ničem.....defakto každodenní rutina.....přikláním se k názoru,že to na co jezdíš je tvoje věc.....pokud si idiot a do zasranýho motoru po 40 letech provozu začneš lejt syntetiku,tak to jinak skončit nemuže.....tvuj problém....osobně jsem od m2t přešel už před lety....ani ne kvůli kouři,karbonu a smradu(musím se přiznat že m2t mi úplně úžasně voní,prostě vůně starýho 2T)...přešel jsem z m2t z několika jednoduchých důvodů.....špatné mísení při tankování ze stojanu,člověk furt musel myslet na to aby protřepal nádrž,člověk furt musel myslet,aby vypnul benzín a vyjel karurátor do sucha aby se to po 2 týdnech nezaolejovalo a nezacpalo,věčně tečící černý sračky po výfuku....doma mi chtěli už mlátit,že to zasírá novou zámkovku....pak vedlejší efekty....karbon všude.....a v neposlední řadě....aby to umazalo fichtla při normálnim provozu(žádný jankoviny,žádnej kros) musíš mazat 1:33.....nejsem zastáncem polosyntetik a syntetik do pionýrů a kývaček....jsem zastáncem normálního minerálního oleje s API TC....mísení 1:40 až 1:50,šetří váš motor,váš čas,vaši peněženku a životní prostředí!
Datum: 04. dubna 2011 23:11
Jméno: michal
IP: uživatel2942
 tak machři!!! já jsem pouze reagoval na dotaz Johny15 a napsal svou zkušenost. Pokud jsem nalil TSF do motoru který jezdil na M2T , moje blbost. Pokud TSF rozpouští karbon a ten pak způsobí záděr. Tuto zkušenost jsem napsal pro Johny15, aby si svůj záměr promyslel. Jinak do těchto diskuzí už se zapojovat nebudu, protože komunikace s některými z vás co si myslí že čichnutím k benzínu sežrali všechnu motomoudrost mi za můj čas nestojí. Přeji všem ať Vám to jezdí, jezděte na co chcete a nenechte se nasírat od chytráků jako je Frank. P.S. Motor si postavím novej takže škoda žádná!!! Hlavně že jsem se z vyjížďky vrátil zdravej. To je hlavní!!!!!
Datum: 04. dubna 2011 13:26
 já sem nechtěl lít do mustanga M2T a ani sem tam nechtěl lít syntetiku... tak sem udělal mix...a je to vyřešený.. jinak M2t do pincka dávat můžeš, ale docela to dělá karbonu, kouří a nemaže to tak kvalitně jako lepší oleje.. já jezdil na m2t rok.. a pohodička.. akorát je pravda že mám mustanga na ježdění po poli a jezdím s ním jen o víkendech..ty jestli ho máš na papírech a jezdíš normálně tak bych určitě za olej připlatilnejen že ti déle vydrží olej, ale i pincek ti vydrží déle ( myslím ¨konkrétně opotřebení válce)
Datum: 04. dubna 2011 8:13
Jméno: Frank
IP: uživatel11073
 hele kupuj si co chces .. tvuj boj ... jenom normalni clovek vi jak se veci maj ... a podle toho se ridi ... proc kupovat maly lahvinky kdyz muzu koupit barel ? kde pak litr kvalitniho matrose vychazi na 120 kc .. vojaci menili zasoby oleje po 8mi letech .. tak kurva vim jak casto jedu a taky vim jestli pristi rok budu nebo nebudu jezdit ... ........... a nikdy se nestane ze byste koupili tolik oleje ze byste ho za 8let nespotrebovali .. tak proc to hrotit ?? vsichni akorad drzkujete jak je to drahy a ze benal stoji XX a ze chleba stoji XX ......... ze jo klidne si kupujte co chtete ale pak se nedivte ... vid vole na podzim byla ropna havarie a kazdymu bylo hned jasny ze ropa podrazi tak proc si neudelat zasobu za lacino kdyz vim ze do toho pude olej a ze mi benal pul roku uchova kvalitu ... TAK TED VSICHI JEZDITE ZA 34 KC a ja si vozim prdel za nejakejch 28 protoze jsem bral 60l na zimu ... a KOLECKO rekni prosim Radkovi at mi zrusi BANana .. explorer a checkovacka me uz nebavi ..! dik
Datum: 03. dubna 2011 23:48
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
Datum: 03. dubna 2011 23:29
 michal:Krásnej způsob,jak vyhodit cca 5000Kč z okna...
Datum: 03. dubna 2011 23:20
 Frank: Tak nějak...
Datum: 03. dubna 2011 23:17
Jméno: Frank
IP: uživatel11073
 KOLECKO - proste nejakej debil napsal ze M2T je dobry a ostatni tupci co vedej hovno to opisujou aby delali machra ze neco vedej ... taky nevim proc se tady furt pise .jakej olej ?? jakej pomer ?? motorak ?? prevodak ??? taky nevim proc setrit na oleji ... je sice hezky ze M2T stoji 80 ale maze se v pomeru XX tak proc nekoupit lepsi a drazsi olej a mazat v pomeru XXXXX ??? a pokud si da clovek 2 a 2 dohromady tak prijde na to ze s kvalitnim olejem nejenom ze prospiva moto ale take usetri pr............
Datum: 03. dubna 2011 23:09
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Rok uz jezdim na TSFko... a nemel jsem jedinej problem  mam 100kg.. takze semnou ma fik co delat.. to jest bez poradnejch toček to semnou nejede  a pohodicka nekarbonizuje a pist a hlava jen očuzelé
Datum: 03. dubna 2011 22:30
 ne ten mogul TSF je polosintetika bylo to tam napsáno Mogul M2T tím klidně budu mazat ale nechcu to každých 3000 km rozdělávat a čistit to od karbonu takže hlavně ad to moc nekarbonizuje a dobře maže a samozřejmě ad to nedelá nakej bordel v tom motoru tak co mám jít do toho m2t?od MOGULU nebude moc karbonizovat ?
Datum: 03. dubna 2011 22:19
 Ja jsem loni taky jezdil na M2T  ale mam GO motoru tak jsem kupil lepši olej kupil jsem Motul 2T  a zatim bezproblemu 300km najeto a jede jak drak takžen ja zpět k M2T nejdu  zitra du pro dalši lahev ad mam do zasoby ale každy jezdi na něco jineho hlavně ad vam to jezdi draci
Datum: 03. dubna 2011 22:14
Jméno: dibly
IP: uživatel10032
 já jezdim jedině na M2t, ale v obrácenym poměru... tzn 5l oleje a decáka benzínu a vůbec to nekouří a po karbonu ani stopa....... nevěříte..... věřte!!!!!
Datum: 03. dubna 2011 22:13
 Nestačim se divit, že bych přešel na M2T? Co myslíte?
Datum: 03. dubna 2011 22:07
Jméno: michal
IP: uživatel2942
 Čau draku. Tak já jsem loni udělal fíka, motor po GO zajížděl jsem na M2T.Jel jako kráva. Dneska jsem ho po zimě projel. Tak jsem si říkal že mu dám lepší olej. Volba Mogul TSFv doporučeném poměru 1:33. Co se stalo? motor chvílema vadnul, potom se zase rozjel a když jsem se dostal do táhlého stoupání tak v něm zazvonilo a motor se zadřel. Po vychladnutí jsem ho roztlačil. sice jsem domů dojel, ale z motoru se ozývají cvakavé zvuky motor netáhne a má nepřirozený zvuk..... Co z toho plyne????? Na M2T jezdil můj děda, otec a jejich fíky jezdily. Takže pokud nemáš nově sestavenej závodní motor tak tam nic jinýho než M2T nelej. zdarec michal
Datum: 03. dubna 2011 22:00
Jméno: Jakub.Z
IP: uživatel9464
 Bude to znít divně, ale nic jinýho než M2T bych do pionýra už nelil. Lil jsem Repsol a udělal úplně stejnou službu jak M2T s rozdílem, že M2T je za 80 a Repsol za 300,-. Navíc mi přijde, že to M2T maže daleko líp. Jako do nějaký krosky, co točí přes 10 000 bych M2T určitě nenalil, ale do pionýra podle mého jedna z nejlepších voleb!
Datum: 03. dubna 2011 21:58
 Co já vím, tak je Mogul TSF taky minerál. Jezdil jsem na něj asi rok a bez problémů. Pak jsme si koupili 5l polosyntetického 2T oleje Oregon který lijeme do všeho: do pincka, DT, motorových pil, křoviňáků a nestěžujeme si.
Datum: 03. dubna 2011 21:57
 já jsem to čistil ale stejně tam naky kousky zustali
Datum: 03. dubna 2011 21:54
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 kdyz to poradne ocistis,,,, ten karbon.. tak to nic neudela  tolik ho tam zase neni
Datum: 03. dubna 2011 21:49
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
 čau, draci s jakou tryskou mi to pojede neJLÍP?????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 16:22
 Přesně jak píše ćert, luciań a ted to píšu aji já...
Datum: 04. dubna 2011 16:22
Jméno: Lucián
IP: uživatel10879
 Přesně jak píše čert
Datum: 04. dubna 2011 14:09
Jméno: čert
IP: uživatel11463
 nejlepší bez trysky, to pak jede jako čert
Datum: 04. dubna 2011 14:03
 přesně jak píše martin, denzileck a dibly
Datum: 04. dubna 2011 8:37
Jméno: dibly
IP: uživatel10032
Datum: 04. dubna 2011 1:03
 Přesně jak píŠE KEKZ!!!!!!
Datum: 03. dubna 2011 23:23
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 přesně jak píše martin
Datum: 03. dubna 2011 22:45
Jméno: martin
IP: uživatel987
 Zdarec,s takovou co tam má být.
Datum: 03. dubna 2011 22:04
 a že bys napsal o jaký se jedná stroj?
Datum: 03. dubna 2011 21:56
 Zdar draci,mám dotaz,jak přesně a dobře nastavit karbec u Jawy 350/640?Žere mi totiž nějakejch 6-7 litrů/100 km,spíš 7  ,díky moc předem.Jinak trysky všecky v cajku,ale jde mi hlavně o směs,o kolik otáček povolit ten šroub ideálně
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 10:44
Datum: 04. dubna 2011 10:44
 jestli myslis dvoukomoraky tak ty zvysej spotrebu prej asi o 0,5 litru, ale to nemuzu potrvrdit ani vyvratit - nezkousel jsem.
Datum: 03. dubna 2011 23:38
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 sou tam klasický jak se daj koupit  neupravovaný
Datum: 03. dubna 2011 22:29
Jméno: martin
IP: uživatel987
 jo je. ale nevím o kolik. a podle toho jak laděný,ešli fleksou ne bo jak : )
Datum: 03. dubna 2011 22:27
 A ještě se zeptám,je spotřeba ovlivněna tím,že tam mám laděný vejfuky?tak už sem to teda koupil  díky
Datum: 03. dubna 2011 22:20
 martin: Jo díky moc
Datum: 03. dubna 2011 22:19
Jméno: martin
IP: uživatel987
 čus, jehla 1. zářez z hora. hladina 11 mm od vrchu pl. komory, a 1 a 1/4 otačky. mam to tak na moji 640 a v poho.
Datum: 03. dubna 2011 22:16
Jméno: ololov
IP: uživatel6155
 Zdravim draci,POtřebuju poradit pincek mně ani za boha nechce chytit benzín tam teče jiskru dává prostě je všechno OK a ani za boha nechce chytit.Už si s tým nevím rady.Prosím poraďte.Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 20:50
Jméno: kuba
IP: uživatel10896
 Hele a jakou máš svíčku??
Datum: 04. dubna 2011 20:50
Jméno: ololov
IP: uživatel6155
 všechno je OK
Datum: 04. dubna 2011 19:33
 Svíčka je mokrá?
Datum: 03. dubna 2011 23:41
Jméno: Pioner21
IP: uživatel11309
 A co je výfuk je čistý
Datum: 03. dubna 2011 21:56
Jméno: ololov
IP: uživatel6155
 Je dobrý
Datum: 03. dubna 2011 21:42
Jméno: kjuba
IP: uživatel10896
 zkus předstih ....
Datum: 03. dubna 2011 21:41
Jméno: ololov
IP: uživatel6155
 jj má
Datum: 03. dubna 2011 21:33
 A kompres to má ?
Datum: 03. dubna 2011 21:29
 čus draci můžete mi pls říct jakou má zhruba spotřebu jawa 175/356 při šetrné jízdě a při ostré jízdě?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 12:37
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Rumštajn: jak snizit spotrebu nedavno resili u stejskyho na webu http://jawa50speed.wz.cz/dis.html nekde v pulce, sice u fichtla ale to mas fuk. Treba to nekomu pomuze
Datum: 04. dubna 2011 12:37
 souhlas s kolečkem, podle mě 3-5l, víc tak jedině kdybys to tavil furt maximální rychlostí..
Datum: 04. dubna 2011 10:47
 Rumštajn: čoveče tolik by to žrát nemělo...
Datum: 04. dubna 2011 8:42
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jj díky moc
Datum: 04. dubna 2011 8:35
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 tk nevím jak jawa ae mám čz 175 450 to bude cca ohledně spotřeby stejné možná o něco vyšší jezdím svižněji to je těch 50 60 a to sy veme na 100 tak 4,5 až 5,5 l naturáu s m2t a když jí vrznu na těch 125 jednou začas (tk 2x 3x měsíčně tk se to trochu zvýší a v lese na houbách do kopce sy to veme na 100 tk + - 6 max
Datum: 03. dubna 2011 22:24
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Čau draci dají se někde sehna brzdové pakny na jawu 550 pařez? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2011 23:50
Datum: 03. dubna 2011 23:50
 Čus, Chtěl bych se zeptat co by jste mi doporučily za motorku 125ccm, abych jí mohl řídit od 16let. Ze kterýma 125 máte nejvíc zkušeností atk... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2011 23:07
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 jj o KTM-ku jsem taky sníval, ale zase dost muziky za dost peněz
Datum: 03. dubna 2011 23:07
Jméno: mju
IP: uživatel10027
 Mám čz 487 na papírech 125/476 a jezdním všude, po poli po lukácha i po silnici a sem spokojen!!!
Datum: 03. dubna 2011 22:16
Jméno: venca023
IP: uživatel8693
 KTM EXC 125 hodně našláplý endurko
Datum: 03. dubna 2011 21:51
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
 Yamaha DT 125
Datum: 03. dubna 2011 21:37
Jméno: mic
IP: uživatel11454
 vlastním NSR a nemůžu si stěžovat =)
Datum: 03. dubna 2011 20:55
 Yamaha DT 125 je slušný enduro, Cagiva Mito nebo Honda NSR slušné silnice. Do 4T 125ccm bych nešel, jsou to líný mrchy.
Datum: 03. dubna 2011 20:54
Jméno: UfiYk
IP: uživatel5767
 Na tom mi nezáleží
Datum: 03. dubna 2011 20:49
Jméno: mic
IP: uživatel11454
 2T nebo 4T
Datum: 03. dubna 2011 20:35
 Zdravim fichtlaři  jen se chci prosimvás zeptat jaky je lepší pist s 3řema pistniam kroužkama a nebo s 2ma motor neni na zavody jen na ježděni po cestě diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 15:52
 Jenže se už nedělají ne? Leda něco ze zásob, jestli někdo znáte, Milos Dado na Slovensku.
Datum: 04. dubna 2011 15:52
 čim víc kroužků, tim větší síla motoru v nízkejch otáčkách a tim nižší maximální otáčky..
Datum: 04. dubna 2011 10:51
 Diky
Datum: 03. dubna 2011 22:18
 Čus draku 3 kroužkovej Tření menší spotřeba paliva menší točivost motoru
2 kroužkovej menší tah než 3kroužkovej ale zase větší rychlost aspon tak mi to tu jedno někdo napsal
Datum: 03. dubna 2011 21:51
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
Datum: 03. dubna 2011 21:17
 Ahoj mám motocykl Honda Rebel 125 je to čtyřtakt ale mám problém že mi přestal držet volnoběh..když nastartuju za studena je strašně vysokej naopak když se zahřeje tak hnedka chcípne nevíte co by to mohlo dělat?..měl jsem ho tedka v servisu a tam mi seřidili vůli na ventilech a karburátor ale dělá to pořád..řikali že mám špatné svičky že to hází nerovnoměrně jiskru ..muže to být tím??..svičky jsou černé..diky za odpovědi. (vim že to není Jawa ale třeba budete někdo vědět co s tím)
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2011 21:22
 já to tam měl ještě kvulí jinej závadě v elektrice takže spíš řešili tamtu závadu no..ale je mi to zas divný že by to bylo svíčkama...
Datum: 03. dubna 2011 21:22
Jméno: jawaman
IP: uživatel11442
 kdyz sto mel v servise to ti ty svicky nemohli vymenit ?
Datum: 03. dubna 2011 21:13
Jméno: johnepomuk
IP: uživatel9657
 mužeš zkusit vyměnit svíčku..
Datum: 03. dubna 2011 19:42
Jméno: jaawa
IP: uživatel9545
 ZDar, kolik oleje mám dávat na 5 litru do pionýra prosím napište třeba kolik vršku od plastovky děkuji..
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2011 21:01
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 kolecko: nebo tak, a s tím Septonexem to pak líp pojede. Bude to tjůning
Datum: 03. dubna 2011 21:01
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 rumštajne... víčko od pet lahve má zbla 10ml... kdy nebudu brát v potaz že ti v něm 15% oleje zůstane, tak ředíš cca 1:80...tak raději neraď ostatním jak zadřít.
Datum: 03. dubna 2011 20:24
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 hoj já dávám na litr benáu vršek od petky oleje ...
Datum: 03. dubna 2011 20:08
 jawa05: případně 26 víček od malého balení Septonexu
Datum: 03. dubna 2011 19:38
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 125 a půl víčka....
Datum: 03. dubna 2011 19:36
 Ach jo...
Datum: 03. dubna 2011 19:27
 stáhl
Datum: 03. dubna 2011 19:07
 http://www.uloz.to/1645334/micholej-exe super věcička taky sem si to ztáhl
Datum: 03. dubna 2011 19:06
Jméno: vrbajs
IP: uživatel1723
 zdravim,chtěl bychse zeptat mám pionýra 20 a praskly mně pístní kroužky.nevíte někdo průměr kroužků?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2011 18:16
Jméno: vrbajs
IP: uživatel1723
 bee tak ja se spletl tak dobrý zatim čuzz
Datum: 03. dubna 2011 18:16
 vrbajs: To spíš neumíš měřit s šuplerou...
Datum: 03. dubna 2011 18:04
Jméno: vrbajs
IP: uživatel1723
 je možné aby to bylo 34,5 ??? ted jsem to měřil šuplerou
Datum: 03. dubna 2011 18:01
 To bys měl vědět spíš ty...na pístu máš vyznačený čislo výbrusu. podle toho kup kroužky..38.00 je nultej, a vejs to pokracuje po 0.25. př 38:25 první výbrus...nebo si zméŕ průměr válce šuplerou, při nejhoršim si vemeŠ sebou do motechny válec...
Datum: 03. dubna 2011 17:18
Jméno: Honza
IP: uživatel11453
 Zdravím.. pomalu začíná mizet Special z benzínek v mém okolí a tak mám dotaz.. Co dělat, až tu nebude nikde už? Normálně Natural 95 a M2T olej? Nebo se tam má přidat třeba ještě něco jiného?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2011 22:15
 Mé to jede cca 80 max 85 ... ale to hlavní dělá upravenej válec
Datum: 03. dubna 2011 22:15
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 to by mě zajímalo proč se do toho nesmí lit M2T
Datum: 03. dubna 2011 20:57
 Mě se to aditivum zdá jako krásná ukázka placebo efektu.....
Datum: 03. dubna 2011 20:57
Jméno: Vasek
IP: uživatel590
 Normalně ja liju už rok Natural 95 a + olej ale ne M2T normalni olej do dvoutaktnich motoru to kupiš v každe mototechně  .... dachtl21 -kolik ti to s tym adiivem jede? jede to fakt lip  dik
Datum: 03. dubna 2011 20:04
 Carrera 100 + Shell VSX + začínám testovat aditivum do šk120(zatim nulovej efekt)
Datum: 03. dubna 2011 17:32
 Že to jede s aditivama líp můžu potvrdit....motor tolik nevadne jako s čistym naturalem
Datum: 03. dubna 2011 17:19
 ja pouzivám natural 95 + olej a nepřidávám zádny aditiva a vse v poho. Ale prej s aditivama to jede o trochu líp
Datum: 03. dubna 2011 16:46
 ja pouzivam natural 95 + olej a bez nejakych aditiv uz dlho (par rokov).
Datum: 03. dubna 2011 16:42
 natural 95 + nějakej olej (M2T rozhodně ne) + aditiva do benzínu-koupis na benzine asi za 30 kc
Datum: 03. dubna 2011 16:19
 Zdrc hoši.... na natření válce mám koupit normál vypalovací černou barvu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2011 19:44
 to když to ponoříž do tuže tak onoto z toho chytne černou barvu ??
Datum: 03. dubna 2011 19:44
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Kdyz pogooglis tak na manii psali ze se to delalo i tuzi, jinak elox se dava jenom na hlinikovy soucastky
Datum: 03. dubna 2011 19:19
 Není to drahý  Ale tak 70Kč max jsem za to dal
Datum: 03. dubna 2011 16:23
 Jo už vidim odkaz sorry.
Datum: 03. dubna 2011 16:13
 Nejrači bych to udělal tak jak ty sundal uplně očistil a osmirkloval a natřel to tou vypalovaci barvou  Nechcu za to dávat moc peněz. Kolik stoji tá barva kolem 100kč ne?
Datum: 03. dubna 2011 16:11
 No na jawě 250/353  .
Datum: 03. dubna 2011 16:11
 WINC: na jakém stroji to máš?
Datum: 03. dubna 2011 16:08
 WINC: Záleží na jakém stroji chceš natírat ten válec, u čezetek jsem to hlavně co nejvíc odrezil - osmirkoval, okartáčoval a odrezovačem potřel a natřel černou silikonovou barvou vypalovací vysice odolnou vůči vysokým teplotám, je to přesně tato: http://pemi.cz/cs/detail-zbozi/vysledky-hledani-0:1:1/aluksyl-vypalovaci-silikonova-zaruvzdorna-barva-cerna-80g-13166.html a bez problému, je to hezký a neloupe se nic. Ještě lepší by bylo ten válec nechat opískovat a pak natřít a nebo lépe takovou barvou nastříkat kompresorem.
Lukáš: Nevim no, kdyby to chtěl dělat u zetky tak vložku nevylisuje, protože je to jeden kus, ovšem to eloxování by nemuselo být špatný, ale kdoví kolik to stojí.
Datum: 03. dubna 2011 16:07
 Takže to nemá smysl jo?No já za to nebudu utrácet zbytečně moc peněz.
Datum: 03. dubna 2011 16:07
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 Ta se časem oloupe myslím že se válce eloxují tak se někde poptej to ti vydrží celý život  jen je problém že musíš vylisovat vložku válce to si nech radši udělat někde v servisu nebo tam kde to dělají
Datum: 03. dubna 2011 15:59
 Ahoj mám problém z pionýrem. Chytá docela dobře jde i plynule na volnoběh, ale jak zařadím a rozjedu se tak nejde do otáček dusí se a chcípe. Používám natural a olej 2T. V zapalování mám jenom jednu cívku to by snad nemělo vadit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2011 20:05
Jméno: Vasek
IP: uživatel590
 Jestli nejde do otaček tak mužeš mit praskly pistni kroužek kukni se na pist
Datum: 03. dubna 2011 20:05
Jméno: Marty
IP: uživatel4399
 Zkus pročistit filtr sání, tlumič výfuku, karburátor po vyčistění seřídit jehlu popřípadě předstih zapalování.
Datum: 03. dubna 2011 17:41
 Čau, mohl by mi prosím někdo rychle poradit? Dělám novou elektroinstalaci na babettě 207 a už mám vše hotové, jen s jedním drátkem si nevím rady. Z tyristoru z kontaktu 1 vedou 2 dráty - jeden na induk. cívku a druhý má byt někde připojený na světelné cívce. No a můj dotaz je kde ho mám připojit? Do svetelné cívky mi vede jeden drát s dalších dvou světelných cívek a pak je tam zelený, který vede do předního světla. Kam připojit ten s tyristoru opravdu nevím má na konci očko takže přijde asi někam přišroubovat. Děkuji předem za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2011 20:49
Jméno: viktor009
IP: uživatel11455
 Ok díky. Vyzkouším
Datum: 03. dubna 2011 20:49
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Přidělej jej pod jeden šroubek uchycení statoru.
Datum: 03. dubna 2011 18:20
Jméno: Marty
IP: uživatel4399
 Zkus to na kostru.
Datum: 03. dubna 2011 17:44
Jméno: matesoc
IP: uživatel11279
 Zdravím, myslíte, že by na vyčištění od rezu v nádrži stačila potravinářská kyselina citronová, nebo bych musel sehnat nějakou silnější. Jestli by stačila, tak v jakém poměru ji mám smíchat s vodou. Díky za všechny odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 8:44
 Dej tam kilo a kousek a bude to v pořádku
Datum: 04. dubna 2011 8:44
 nebo žeby 130g že?
Datum: 03. dubna 2011 20:05
 Ne už neumim bohužel  Neni to 1300g že ne?  PLS poraďte mi xD.
Datum: 03. dubna 2011 19:45
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Neumíš počítat trojčlenkou nebo co??
Datum: 03. dubna 2011 17:35
 Asi blbá otázka.... ale kolik to bude gramů?  DDD
Datum: 03. dubna 2011 15:41
 winc: naleješ tam 13l 10% roztoku...
Datum: 03. dubna 2011 15:28
 Hoši když potřebuju do 13L nádrže. Tak si mám do té nádrže nalit 12l vody? A kolik těch sáčku kyseliny stačí jeden kterej má 100g?  Díky moc.
Datum: 03. dubna 2011 15:24
 jojo, 1:10
Datum: 03. dubna 2011 12:28
Jméno: matesoc
IP: uživatel11279
 Ještě k tomu poměru: mám dát 1 díl kyseliny a 10 dílů vody nebo opačně?
Datum: 03. dubna 2011 12:06
Jméno: matesoc
IP: uživatel11279
 Díky
Datum: 03. dubna 2011 12:04
 jo
Datum: 03. dubna 2011 12:03
Jméno: matesoc
IP: uživatel11279
 Takže stačí potravinářská?
Datum: 03. dubna 2011 12:00
 1:10 s co nejteplejší vodou...a předstim nádrž důkladně odmastit technickym benzínem...
Datum: 03. dubna 2011 11:53
Jméno: Pioner21
IP: uživatel11309
Datum: 03. dubna 2011 11:52
 zdravím. kolik stojí repase kliky na pincka? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 19:05
Jméno: Zoli
IP: uživatel11333
 Asi tě ta klika nemine.Třeba už ta první repase,byla udělaná naprd.Nevím,kdo ti to dělal,a měnili ti ojnici?
Datum: 04. dubna 2011 19:05
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
Datum: 04. dubna 2011 16:38
 Já to měl za 500,- i s poštovnym, ale měl jsem vlastní ojnici.
Datum: 04. dubna 2011 15:53
 to sem právě udělal loni vlétě a je to čímdál horší žádnej výkon proti tomu jakej měl dřív. a nechat ji tam užen nemůžu protože mě ten bordel z jehliček lítá do válce,a už je to vněm trochu znát.
Datum: 04. dubna 2011 12:51
Jméno: Zoli
IP: uživatel11333
 Jestli děláš generálku,tak bych se na tu kliku zaměřil jako číslo jedna.Ono jezdit ti to asi bude,ale s takovou vůlí to bude už na výkonu hodně strádat.Já osobně bych s repasí kliky v tvém případě vůbec nezahálel.Nebo jestli tě baví půlit motor,tak ji tam nech  )
Datum: 04. dubna 2011 5:42
 a kruci  to sem nečekal že to bude tak drahý. ona je vcajku ale jehličky v ložisku jsou na šrot. - strašně to svonilo tak sem to kuchl a na pístu to dělá tak 1 mm. mazec co. ale jelo to  sice ten výkon.. to asi tušíte jakej byl  a ted sem koukal na píst a jsou tam takový malí rejžky s těch pilin  ale neni top tak hrozný že by tomuselo jít na výbrus
Datum: 03. dubna 2011 22:48
Jméno: Zoli
IP: uživatel11333
 Čus draci,dělám komplet generálku mojí 20.klikovku jsem poslal do Kladna,Jawa-díly a řekli mi,že repas bude stát do tisky.Tak jsem zvědav.Kliku už mám hotovou,ale ještě čekám na výbrus.
Datum: 03. dubna 2011 21:43
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Nedávno jsem si nechal dělat kliku na motokramku poslal jsem jim svoji kliku bez ojnice oni nandali novou ojniční sadu CKR na jehlách,oprava konusu,vycentrování+vyvážení dohromady s poštou 889 kč
Datum: 03. dubna 2011 21:36
Jméno: dibly
IP: uživatel10032
 oprava jednoho čepu chromováním, ojnice CKR, lolžiska, pouzdro, vyvážení...... cena 1,583 Kč
Datum: 03. dubna 2011 14:42
 co se považuje za repas kliky? tam jde vyměnit akorát ojnice s ojničními čepy, vyvážit vycentrovat... toť vše ne? co je na tom tak drahýho? jestli spraví i čepy klikovky tak to je potom jiná
Datum: 03. dubna 2011 14:10
 Jak kde no  u nአza to fakt chtěj 2500
Datum: 03. dubna 2011 13:41
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Já jsem si tam i volal  Tady u nás v Kolíně je přímo zastupce Jawy nebo něco takovího... a říkal že max do 1800kč  ale je fakt lepší si tady od sesy koupit novou  teda jestli ji jeste ma
Datum: 03. dubna 2011 13:21
 No to sem si myslel taky...u nás v motoechně za to chtěj 2500
Datum: 03. dubna 2011 12:51
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 od 1000 do 1500 podle stavu
Datum: 03. dubna 2011 12:06
 ahoj,prosím o radu-karburátor mi nereáguje,když točím šroubkem na otáčky.motor i karburátor je vyčištěný a utěsněný
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2011 14:37
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 zkus seřídit hbladinu v plovákovce
Datum: 03. dubna 2011 14:37
 šoupátko mám taky vyměněný a nemůže to být v předstihu neumím to seřídit a když rozjíždím motorku tak se dusí motor
Datum: 03. dubna 2011 13:34
Jméno: Pioner21
IP: uživatel11309
 A co šoupátko není moc otlačny od šroubku?
Datum: 03. dubna 2011 10:14
|



|