Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau mam dotaz mam jawu 21 a dělam go nevíte co by bylo lepší nastříkat plechy sprejem nobo radši koupit barvu a nastříkat to kompresorem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 20:37
 díky supr hoši
Datum: 04. dubna 2011 20:37
 žabák: tenhle používam a nestěžuju si...
Datum: 04. dubna 2011 17:49
Jméno: žabák
IP: uživatel4095
Datum: 04. dubna 2011 17:42
Jméno: Sotor
IP: uživatel11441
 Ahoj Davide určitě je to lepší nastříkat kompresorem dělám totiž lakyrnika v CRA ale důležitějsí je na jakej základ to dáš nejlepší je kvalitní plnič a potom pro takové domácí podmínky je výborná BARVA NA LEHKÉ KOVY použíj ji jako základ vybrus a barva drží jak čert jak ten základ tak až ta finální krycí
Datum: 04. dubna 2011 17:25
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Schvalne zkus hadat!
Datum: 04. dubna 2011 17:25
 Jestli to chceš na ježdění po silnici a na parádu, tak to nech nastříkat stojí to 2500,- a máš to lepší než se s tím dělat sám, navíc je to i rychlejší. Než bude pořádný počasí, pak zase nebude všechno připravený.
Datum: 04. dubna 2011 17:23
Jméno: marek
IP: uživatel9545
 Zdar, prosim jak mám zajíždět pionýra po go motoru, výbrus , děkuji..
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 12:15
 To je pořád dokolečka. Kdo všem protboha nakukal, že se pionýr maže 1:33 v záběhu. To při běžném ježdění mažete 1:50? Pak se nedivte že máte motory po 10 000km zralé na výbrus a vyrachtané klikovky.
Takže znovu a správně. Motor Jawa 50 typ 20 , tedy modely motorek 20,21,23 mustang se v záběhu mažou 1:25 , při běžném ježdění 1:33.
Ale je to vaše věc, jen si ty generálky klikovek plaťte
Datum: 07. dubna 2011 12:15
Jméno: notorik na fichtlovi
IP: uživatel10887
 chodím sem jen sporadicky a na tu chvíly co jsem ochoten strávit psaním odpovědí, jsem si opravdu svůj příspěvek nepřečetl. je to moje neomluvitelná chyba. snad jsem ale tento svůj prohřešek odčinil opravenou odpovědí.
Datum: 04. dubna 2011 18:34
 evidentně ano, já nejsem podrážděný, mě jen rozesmálo, že kritizuješ "vzdělání místního teen osazenstva" (kam ještě pár měsíců patřím) a přitom si po sobě ani nepřečteš příspěvěk, který odesíláš..
Datum: 04. dubna 2011 18:18
Jméno: notorik na fichtlovi
IP: uživatel10887
 evidentně jsem zapoměl napsat jednu nulu. za to se tedy veleváženému osazenstvu omlouvám... sharker487: mohl si býti od té dobroty a napsati například, že se notorik zmýlil a má to býti třeba 40ml, nebo 0,040l... reaguješ zbytečně podrážděně.. neměl bych ti za zlé kdyby si měl tu chuť mě opravit.
Datum: 04. dubna 2011 18:04
 notorik: takže podle tebe je poměr 1:250 vhodnej pro záběh dvoutaktního motoru? .) ty mezero...
Datum: 04. dubna 2011 17:46
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 takze 2 frtani
Datum: 04. dubna 2011 17:44
Jméno: notorik na fichtlovi
IP: uživatel10887
 je zcela evidentní že mezery ve vzdělání místního teen osazenstva jsou opravdu velmi značné.... na litr benzinu pro záběh motoru je vhodné dáti cca 4ml oleje
Datum: 04. dubna 2011 17:38
 1:33 nebo 1:25
Datum: 04. dubna 2011 17:28
 to je jeden díl oleje na 33 dílů benzínu
Datum: 04. dubna 2011 17:21
Jméno: marek
IP: uživatel9545
 prosim jak je to 1:33 ?
Datum: 04. dubna 2011 17:06
 Mazat 1:33, nevytáčet, nejezdit ve dvou..dávat si přestávky abys nepřehŕival motor...
Datum: 04. dubna 2011 16:51
Jméno: vrbaj
IP: uživatel1723
 zdarec,chtěl bychse jenom zeptat,...když dám karbec do coly tak jestli se odstraní ten vodní kámen nebo ne???a jak dloho to misí bejt namočeny?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 19:57
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel10340
 Tak já namáčim karbec do octu, ale ne na dlouho páč to rozežírá...Pak to musíš vystříkat nějakým odmašťovadlem a profouknout...Jestli myslíš ten "vodní kámen" co je třeba v plováku, tak já osobně to dělám šmirglem a nebo šroubovákem ale rozhodně před namočením do octu abyseti to znova neucpalo =D
Datum: 04. dubna 2011 19:57
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
Datum: 04. dubna 2011 19:20
Datum: 04. dubna 2011 18:43
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Ty seš taky vodní kámen, přechodný vodní kámen se dá odstranit varem a trvalý vodní kámen způsobujou uhličité ionty. Dá se odstranit hydrogenuhličitanem sodným = jedlá soda. Ale pochybuju že bys tam měl vodní kámen...
Datum: 04. dubna 2011 18:30
Jméno: notorik na fichtlovi
IP: uživatel10887
 vodní kámen? to je prevít, ten vám rozbil pračku. a co ten cukr? a že je coca cola žíravina, je známá věc, ale dávat do ní karbec slyším opravdu poprvé!
Datum: 04. dubna 2011 17:20
Jméno: jawa 05
IP: uživatel11315
 Zdarec draci, chtěl bych se zeptat co mám dělat, protože fichtl vůbec nechce jet. Nakopnu ho na poprvé, otáčky má nádherný ale jak zařadim jedničku tak prostě nejede, když mu dam strašně malej výkon tak jo, ale jak mu přidam tak přestane jet a prostě chcípne..... už fakt nevim co dělat......
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2017 20:31
Jméno: martin05
IP: uživatel19158
 Ahoj. Zrovna řeším stejný problém. Nakopnu fichtla v pohodě, a na volnoběh jde do otáček bez problémů když mu nandám. Jakmile zařadim tak prostě netáhne. Simerinky jsou nový, kondík taky,ještě zkusim přetěsnit a vyčistit karbec a celej přívod benzínu. Našel jsi tenkrát příčinu proč ti to nejelo? Může to být v předstihu když na volnoběh jde do otáček krásně?
Díky za případné rady
Datum: 21. června 2017 20:31
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 To bude karburátor...
Datum: 04. dubna 2011 20:28
Jméno: jawa 05
IP: uživatel11315
 Výfuk si myslim že to nepude, protože když sem jezdil asi před třema dny, tak lítal nádherně, spíš to budou ty trysky.... doufejme...
Datum: 04. dubna 2011 19:40
 To vypadá na totálně zanesený výfuk. Zkontroluj, popřípadě výfuk vyčisti/vypal.
Datum: 04. dubna 2011 19:27
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 toto je cisto problem karburatoru,skus prefukat tisky a kanalky v kterych su trisky nasrubovane,kompresorem prefukni urcite to neni chyba zapalovani.
Datum: 04. dubna 2011 17:39
Jméno: notorik na fichtlovi
IP: uživatel10887
 něco jinýho je, když to na volnoběh jde bez zátěže a pak v zátěži... nalaď to a nech se překvapit... naladěný karburátor již netřeba připomínat
Datum: 04. dubna 2011 17:33
Jméno: jawa 05
IP: uživatel11315
 Ale je zvláštní, že na neutrál jde do otáček úplně bez problému, taky jsem přemejšlel že by to mohli bejt kladívka, špatně nastavenej odtrh, protože sou starý a strašně mezi sebou jiskřej.....
Datum: 04. dubna 2011 17:27
Jméno: motorik na fichtlovi
IP: uživatel10887
 já to vidím na předstih
Datum: 04. dubna 2011 17:22
Jméno: jawa 05
IP: uživatel11315
 právě že chcípá i když je ohřátej......
Datum: 04. dubna 2011 17:21
 Sorry, mně chcípne.
Datum: 04. dubna 2011 16:55
 Do jisté míry možná i normální. Nakopni to a nech ohřát, pak ti to pojede na plnej plyn, mě taky studenej při rozjezdu nekompromisně chcípne.
Datum: 04. dubna 2011 16:55
 skus furt držet ten přeplavovací kolík u karbecu jestli to bude ok tak se podívej na hladinu vyčisti karbec
Datum: 04. dubna 2011 16:48
Jméno: marek
IP: uživatel9545
 Vyčisti trysky u karbecu
Datum: 04. dubna 2011 16:40
 zdravi chtel bych se zeptat kolik tak muze stat vyvazeni kliky na 350  diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 15:31
Datum: 04. dubna 2011 15:31
 ahoj asi mam problem s převodovkou, nejak mi tam klape, na jedničku a na dvojku ješťe víc a na trojku to nedělá vůbec na neutrál to taky nedělá. když mám zařazenou jedničku a couvám tak se to zasekne a musim popojít dopředu a pak zase couvat myslim si že to jsou řadící vydličky .. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 14:58
 vylomenej zub na předlohové hřídeli...
Datum: 04. dubna 2011 14:58
Jméno: jawamaca
IP: uživatel11462
 zdar kluci. mam jawa 250/559 rv.62 po renovaci. Jediný problem mam,že při vyšších otáčkách nemá sílu. start i na volnoběch je OK. Tuším že by to mohla dělat hl. tryska. Je tam stovka a volnoběžná je padesátka. Jestli znáte radu tak mi pomozte. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 17:51
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 v tryske chybu nehledaj ta,to ze je vjetsi to ti moze len pomoct pri vissich otackach,kedtak filtr,vyfuky,svicka,
Datum: 04. dubna 2011 17:51
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 trysku mas moc velkou tu hlavni ma bejt as 95 tetka nevim presne. Taky by to mohl delat prectih, ale to by slo i spatne doobratek pokud by byl malej a velkej nato nema vliv
Datum: 04. dubna 2011 14:10
Jméno: pavel
IP: uživatel10535
 Zdarec je lepší dát do kol a do rozety to zakrytovaný ložisko nebo je lepší obyčejný
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 12:58
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 zakrytované simerinkem
Datum: 04. dubna 2011 12:58
 Co si myslíte o silikonových guferech, díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 22:09
 Od Sesy? Hodně lidí na silikonová nadává  Já nemám, žádnou vlastní zkušenost tak se ptám.
Datum: 04. dubna 2011 22:09
 Mě na klice drží již druhým rokem
Datum: 04. dubna 2011 18:44
 Prý je rozpouští benzín?
Datum: 04. dubna 2011 15:50
Jméno: 111
IP: uživatel11461
 Ja mam špatnou škušenost dal jsem je dvakrat a na hovno možna jsem měl smulu na kusy tak jezdim klasiku ,ale každy ma pravo na svuj nazor nikoho nepřemlouvam každy musi přijit na to sam co mu vyhovuje.
Datum: 04. dubna 2011 13:13
Jméno: Kulich
IP: uživatel11457
 Nazdar, potřebuju poradit s výfukem na čezetu 487. Ten se skládá ze dvou částí, který jsou do sebe vsazený, zapadá to kužel na kužel a je mezi nima těsnění, smotanej kroužek z plíšku. Čím mám nahradit tohle těsnění, protože už neplní svoji funkci a po každý jízdě mám výfuk zaprasený od oleje? Dá se někde sehnat nový (U sesy jsem ho nenašel) nebo tam mám napatlat červenej silikon?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 10:31
 Já dávam červenej silikon v kombinaci s azbestovou šňůrkou...a docela to těsní
Datum: 04. dubna 2011 10:31
Jméno: Martin
IP: uživatel11456
 Ahoj, sorry za hacky a carky,premyslim, o uprave valce. Nejvice mi vrta hlavou saci kanal, muzete prosim mi hodit nejake smysluplne hodnoty spodni hrany saciho kanalu? Jak se vam zdaji hodnoty 69 a 70 mm od horni hrany valce, pripadne dalsi hodnoty. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 16:28
Jméno: standa
IP: uživatel11464
 69 je běžný,ok
Datum: 04. dubna 2011 16:28
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 ahoj,prosím na mém pionýru 555 mi prskl kroužek a nevím jaký koupit ve válci jsem šuplerou naměřil 38.85mm a chtěl bych se zeptat jestli mam koupit tedy kroužek těchto rozměrů 38,75x2mm ???nebo nějaký jiný ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 18:16
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 když změřím píst digitální šuplerou hned před první drážkou na kroužek tak mi ukáže 38,53 takže by to odpovídalo tomu druhému výbrusu,ale je mi divné jak ve válci mohu naměřit 38,85 ?
Datum: 04. dubna 2011 18:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak kdyby tam bylo nějakejch 38,45 tak by to znamenalo druhej výbrus tzn vrtání 38,50 mm
Datum: 04. dubna 2011 17:57
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 ivnitř pístu je 384 .......to znamená co prosím ?
Datum: 04. dubna 2011 17:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 koukni na píst , jestli na něm nění vyražené nějaké číslo
Datum: 03. dubna 2011 23:10
Jméno: Tomáš
IP: uživatel6631
 Čau draci mám doma karburátor z ČZ 175 a z jawy 250 chcu se zeptat jestli by šel dát na fichtla 21
Nebo popřípadě jestli byste nedoporučili jiný karburátor z kterým by to jelo lépe díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 20:28
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 Aby to lepe jelo
Datum: 04. dubna 2011 20:28
 Proč chceš měnit karburátor?
Datum: 03. dubna 2011 23:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 šel , ale neujel by jsi ani metr , protože by se ti to hltilo
Datum: 03. dubna 2011 23:10
Jméno: Filipcod
IP: uživatel6631
 čau draci potřebuju poradit doma mám vzduchový filtr z minibike a chcu se zeptat jestli by pasoval na jawa 21 a jestli by stačilo sání jestli by byl dostatek vzduchu dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 11:51
 Ahoj Filipe, hele řeknu ti to asi takhle pokud máš vzduchový filtr z minibike ten sportovní a ne jiný, tak přísun vzduchu bude zajištěn, avšak oproti puvodnímu budeš muset seřídit směs, jelikož tam vzduchu pujde moc, alespoň u mě to tak bylo, jinak aby ti to jelo správně s tímto filtrem budeš muset změnit otryskování karbece, mě podobný filtr jel dobře s tryskou 82-96 ale já měl upravený válec, tobě bude stačit možná měnší, avšak origo 68 si myslím bude nedostatečná  uvidíš skusit to můžeš, ale musíš to odladit, jinak o výkon příjdeš. =)
Datum: 04. dubna 2011 11:51
 Určitě se dá nějak upravit, udělat redukci, jinak to asi záleží na kubatuře tý minibike...
Datum: 04. dubna 2011 9:54
Jméno: milanoo
IP: uživatel10870
 Do jakeho roju se na pio 21 davaly budiky s hlinikovou obrockou ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2011 23:33
 Do roku 71 v roce 1972 se to měnilo.
Datum: 03. dubna 2011 23:33
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Řidič wartburgu nedal přednost, motorkář byl na místě mrtvý!!!!! NÁZORY? je to ku*va smutný! Ale kde byla chyba?!
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 21:59
 Zdravím pánové, ve většině názorů tady s vámi souhlasím ale nevidím důvod proč by řidič starší např. 65 let nemohl řídit automobil. Pokud vidí, slyší a zná předpisy, tak není problém i starší auto. Např. můj děda je bývalý řidič z povolání a dodnes jezdí výborně a bezpečně a je mu 68 let. Pokud je v bezvadném tech. stavu staré auto, tak není důvod ho nepoužívat. Řidiči těchto vozidel se také zpravidla nepouštějí do větších akcí např. na dálnících a jezdí si v klidu po městě. Nakonec ty naše fichtly nejsou právě nejmladší a také zdržují provoz. Spíš bych zaměřil pozornost na mladší řidiče. Můj spolužák v 19 letech způsobil nehodu, při které smetl autem chodce a u další nehody narazil z boku do auta na hlavní, když mu nedal přednost a převrátil ho na střechu. Přes obec nejezdil méně než 90 a mimo město radši nechci vědět... Jak může takový člověk vůbec dostat papíry?
Datum: 04. dubna 2011 21:59
Jméno: standa
IP: uživatel11464
 Nad 65(?) let se chodí na posudek k doktorovi s flaškou tvrdýho Bourbonu a s litrem v obálce...to si pamatujte.....sám mám dědu kterýmu je 68,ovšem je to jedna z mála vyjímek,bystrej,zdravej,rychlý reflexy,pětkovej bavorák,žadná šáde a vajíčka za zadnim oknem,zachovalej pan podnikatel čerstvě v "důchodu",po celý život aktivní řidič,tady nevidim důvod odebírat řidičské oprávnění.....ovšem proto všechno je po šedesátce potřeba aby doktor objektivně posoudil,zda má člověk ještě schopnosti bezpečně jezdit v dnešním silničním provozu,akorát že tohle síto nefunguje!! Pak je dále celá řada čepičářů který už nesměj a nebo by neměli,ale měli dobrou tlačenku,takže stejně jezděj.....ovšem to je jen procento všech problémů z kterých vznikají ony jatka....bohužel stále větší polovinu dnešních jatek způsobují agresivní řidiči.....bohužel velkou roli hraje i stáří našeho vozovýho parku...dobře někdo řekne,že předpisy se musej dodržovat,ale představ si,že letíš 180 po dálnici,na připojovacim pruhu najede do pravýho pomalej blbec se starou 1.4D jako já,protože mu to trvá dlouho než se to rozhoupe,auta který ho dojíždí rychlostí 130-140 přejedou do levýho pruhu v zrcátku nic nevidí, smete je borec dvoustovkou v namakaný káře v levym pruhu co byl před vteřinou ve stoupání a nebyl přes horizont vidět....klasickej scénář...nechci obhajovat lidi co jezděj jako prasata,ale neni možný v dnešnim brutálnim provozu provozovat starý líný mrchy...a nejenom starý...prostě takový ty klasický pomalý mrchy....pak Avie....Liazky(vozy tohohle typu vůbec nevim co dělaj na dálnicích když jedou 60 po rovině)....a pozor na autobusáky! To jsou prasata!Proč není předjíždění autobusem ošetřeno ve vyhlášce??..to co předváděj na linkách z Prahy je krajně nebezpečné! řidiči kamionů jsou jim v patách,ale počtem nehod je předhánějí.....rušej se silnice typu "stará karlovarka"....ale co je nahrazuje?....když se přiznam....já se na dálnici už bojim citonem i fáčkem i felinou....sám uznávam že je čas na změnu vozidel....sou to jatka.....a je to všude....nedržíš tempo tak pojdi....
Datum: 04. dubna 2011 17:05
Jméno: čert
IP: uživatel11463
 jednou se tu napsalo že starší pán zavinil udajně nehodu, ale kolik mladých debilku co má papíry 14 dní aj s cestu zaviní nehod?\\r\\n\\r\\ntito mladí trotli su daleko nebezpečnější
Datum: 04. dubna 2011 13:57
 Franky rozhodně to nejsou nějaké teorie, je to prostě jen souhrn názorů, mě je to asi taky jasný, že když mu je skoro 80 a auto je taky starej krám, tak to je katastrofa, ale mímu dědovi je taky 79 a řídí perfektně, jen občas teda trefí sloup v parkovacim domě, ale to už je něco jinyho. Jinak s těma jatkama s tebou úplně souhlasím.
Datum: 04. dubna 2011 9:15
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Ale to není jenom o tom ze je to starej dedek! Ja rád jezdím na kole denne do prace cca 30km! A jezdim vecne s rukama na brzdách! Jelikoz ridici v autech mě dost casto prehlizeji!! Clovek jede po kraji, ridic kterej na vedlejsi cumi... auto nevidí tak jede vesele daaal!! a mě si proste nevsimne! Prece jenom auto sviti a je dost velky na to aby si ho zaregistroval.... ale takova motorka ci kolo.... spline s okolim jak nic! A ten kdo má auto a jezdi.... tak určitě potvrdí že ho kolikrát i cyklista překvapil... kde se vzal tu se vzal! Stojí to hold za hovno!!!
Datum: 04. dubna 2011 0:24
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 sevciku nech si sve keci a teorie na pout... proste 80letej dedek nema reflexy, ostreni, odhad nema proste uz vubec nic ! tak jak ho nekdo pusti za volant ?? dedkovi bych vysadil leky na prostatu a doktora kterej mu podepsal papir bych zavrel ... dedek nemuze za to ze nevidi - on nechtel zabijet .. kazdej bude starej blbej a vypatlanej slepej kozel... ale od toho tu mame PANY DOKTORY kteri tedka maj o 15 koliku vic tak ty musej dat to STOP razitko ... a dale to ze se boura TO UZ NENI SMUTNY - TO UZ JE STATISTIKA !!! NA NASICH SILNICICH NEJSOU NEHODY TO JSOU JATKA !!! proc ? protoze protoze ma ridicak kazdej debil ! proc ? protoze doktor je debil a podepisu mu papir o zpusobilosti ! a jestlize 18letej borec dostane papiry a jede 160km/h a smete matku s kocarkem tak kdo tomu moh zabranit ??? samodrejme ridic kterej je curak ale tak i doktor kterej mel poznat ze to borec nema v hlave OK - ze mu fouka pod tasky ... jako nerikam ze jsem nikdy nejel a vic - ale vzdycky tak ABYCH NEOHROZIL SEBE A NEZABIL OSTATNI ...
Datum: 04. dubna 2011 0:04
 Wartburg je kraksna, nicméně nemusí, když se o něj někdo stará. Ale rád bych se k tomu vyjádřil, je to skutečně problém, jsou dvě rádoby verze, ten pán za volantem je zkušený řidič a nebo je to stařec a neměl by řídit. Stejně tak jsou dvě verze pro motorkáře, buď jel jako prase, nebo ho ten Wartburg smetl, ale jak se to stalo? Každopádně na našich silnicích umře hromada lidí každý den, říkat že je to smutné, je naprosté podcenění, každý si to musí uvědomovat každou vteřinu kdy jede. Je to hrůza, ale co s tím dělat, prakticky to nejde zvrátit, jen minimalizovat, jenže to není jen na nás. Jediné co k tomu můžu říct, že toho chlapa je mi líto.
Datum: 03. dubna 2011 23:46
 Prostě starý auto ze starým řidičem-vražedná kombinace...
Datum: 03. dubna 2011 23:42
 Takovýdle starý kraksny nemaj co dělat v provozu...Beztak že to z ničeho nic nebrzdilo...
Datum: 03. dubna 2011 23:17
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Stačí vidět dědka v klobouku ve starý šáde za volantem, za zadním sklem karton vajec a člověk má jasno, jak to asi skončí.... nad 60 let povinně zostřené testy na řidičské oprávnění!! A říkejte co chcete...
Datum: 03. dubna 2011 23:16
Jméno: jawaman
IP: uživatel11442
 to misto je od nasi vesnice zhruba 50 km , takze te to zamrazi , kamos se tam chtel jet dnes taky projet na YBR
Datum: 03. dubna 2011 23:10
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 jawaman: Je to tak bohužel,každej jak vidí že boural motorkář,automaticky jel rychle a "dobře mu tak",ale to je blbost,sice neobhajuju ty který jezděj 200+,taky jich pár bude,ale takovýhle nevinný a mladý,těch je fakt škoda,a ještě starej dědek nějakej,ale může to bejt i mlaďas
Datum: 03. dubna 2011 23:00
Jméno: jawaman
IP: uživatel11442
 nejhorsi je ze se skoro nikde neuvádí kolik nehod způsobili auta ale mluví se jen o motorkářoch.
Datum: 03. dubna 2011 22:58
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 franky: Plně souhlasim a už to čtu i na m.cz,nějakej kluk tam píše že jeho děda v 70 odevzdal papíry a bylo to,a to je prej ještě v pohodě...
Datum: 03. dubna 2011 22:56
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 AT SI KAZDEJ RIKA CO CHCE !!! ale takovydle vypiceny dedkove nemaj za volantem VUBEC CO DELAT !
Datum: 03. dubna 2011 22:53
 Tak v takovymhle případě těžko říct,děda může tvrdit že ten na motorce jel jak prase a že nestih nic udělat,no a nebo se prostě pořádně nepodival a už to bylo,je to smutný no
Datum: 03. dubna 2011 22:09
 Dobrej, četl jsem návod na sestavení motoru Jawy 50 a rád bych se ještě zeptal na nějaká vaše doporučení, co mám dělat s nakopávačkou, píšou něco, že se má pootočit, ale jak? Napište mi sem prosím skušenosti se skládáním. Díky mnohokrát
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 22:08
 Notoriku to je jasný, že pár detailů nechápu, dělám to poprvé  Takže ta zazážka v kartru, proto se to můsí otáčet, no s tím už si nějak poradím.
Datum: 04. dubna 2011 22:08
Jméno: notorik na fichtlovi
IP: uživatel10887
 řekl bych že tento odkaz má šefčík.jan nastudován snad i nazpaměť, ale zřejmě mu to není jasné.... nepletu li se, otáčí se to proto, aby se natáhla pružina. i také v levém karteru je znatelný výstupek, který zabraňuje otáčení páky dokolečka a na startovacím segmentu je ten kolíček, kterýž zapadne kam? proto tam píší natočit cca 1 -2 cm před konečným sesazením motoru.
Datum: 04. dubna 2011 17:45
Datum: 04. dubna 2011 17:26
 Čau draci jezdil jsem na MT2 vyčistil jsem píst i hlavu válce a chci jezdit na něco co tak nekarbonizuje na benzině mají Mogul MT2 ale to je vše na jedno brdo že? a tak se rozhoduju mezi Mogul TSF co je ale polosintetika takze ty zbytky karbonu co na tom pístu a hlavě zustali se rospustí a pak udělaj bordel v motoru cena je KOLEM 100Kč a druhý olej o čem přemýšlím je Valvoline MOTORCYCLE 2-T kterej je minerál ale stojí 150kč a když je to lepší minerál tak asi taky bude ty zbytky rozpouštět ne? tak se chci zeptat jakej by ste volili olej do Jawa 05 díky za odpověd Draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 17:37
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Musím říct že ta ekologie je pro mě až na posledním místě, ale víte co je nejlepší pro motor zvolit si jeden olej a nemíchat to pátý přes devátý.
Datum: 05. dubna 2011 17:37
Jméno: standa
IP: uživatel11470
 Nejde o urážky,nejde o zesměšnování....jde o večně opakující se nesmyslné debaty o olejích! Sorry...
Datum: 05. dubna 2011 16:14
Jméno: michal
IP: uživatel2942
 překonám se a pro standu napíšu: Pokud by sis přečetl i můj článek dole, tak bys věděl, že motor byl v loni nově postaven.(nikoli 40let zasranej motor) Pro zajíždění se doporučuje olej M2T kvůli vzájemnému opotřebení součástek při záběhu. Tak mi to aspoň říkal frajer co mi brousil válec. Na některých diskusích se o tom debatuje co je lepší .... Možná jsem idiot, ale jen z toho důvodu, že jsem si myslel, že na této diskuzi pokecám s ostatníma Jawystama. Bohužel se ukazuje a pokud si přečtete o čem všem se tady všude píše je skutečnost, že na těchto stránkách se se pohybuje pár chytráků co mají potřebu ostatní jen urážet a jebat. Proč si teda neuděláte uzavřenou společnost inteligentních motorkářů a nás ostatní idioty sem vůbec nepustíte!? To byste zase neměli koho prcat... Tak ať Vám sem na tunto skvělej pokec chodí co nejvíc lidí.... urážejte je, zesměšňujte a myslete si že jste největší borci...
Datum: 05. dubna 2011 11:24
Jméno: standa
IP: uživatel11464
 debaty o ničem.....defakto každodenní rutina.....přikláním se k názoru,že to na co jezdíš je tvoje věc.....pokud si idiot a do zasranýho motoru po 40 letech provozu začneš lejt syntetiku,tak to jinak skončit nemuže.....tvuj problém....osobně jsem od m2t přešel už před lety....ani ne kvůli kouři,karbonu a smradu(musím se přiznat že m2t mi úplně úžasně voní,prostě vůně starýho 2T)...přešel jsem z m2t z několika jednoduchých důvodů.....špatné mísení při tankování ze stojanu,člověk furt musel myslet na to aby protřepal nádrž,člověk furt musel myslet,aby vypnul benzín a vyjel karurátor do sucha aby se to po 2 týdnech nezaolejovalo a nezacpalo,věčně tečící černý sračky po výfuku....doma mi chtěli už mlátit,že to zasírá novou zámkovku....pak vedlejší efekty....karbon všude.....a v neposlední řadě....aby to umazalo fichtla při normálnim provozu(žádný jankoviny,žádnej kros) musíš mazat 1:33.....nejsem zastáncem polosyntetik a syntetik do pionýrů a kývaček....jsem zastáncem normálního minerálního oleje s API TC....mísení 1:40 až 1:50,šetří váš motor,váš čas,vaši peněženku a životní prostředí!
Datum: 04. dubna 2011 23:11
Jméno: michal
IP: uživatel2942
 tak machři!!! já jsem pouze reagoval na dotaz Johny15 a napsal svou zkušenost. Pokud jsem nalil TSF do motoru který jezdil na M2T , moje blbost. Pokud TSF rozpouští karbon a ten pak způsobí záděr. Tuto zkušenost jsem napsal pro Johny15, aby si svůj záměr promyslel. Jinak do těchto diskuzí už se zapojovat nebudu, protože komunikace s některými z vás co si myslí že čichnutím k benzínu sežrali všechnu motomoudrost mi za můj čas nestojí. Přeji všem ať Vám to jezdí, jezděte na co chcete a nenechte se nasírat od chytráků jako je Frank. P.S. Motor si postavím novej takže škoda žádná!!! Hlavně že jsem se z vyjížďky vrátil zdravej. To je hlavní!!!!!
Datum: 04. dubna 2011 13:26
 já sem nechtěl lít do mustanga M2T a ani sem tam nechtěl lít syntetiku... tak sem udělal mix...a je to vyřešený.. jinak M2t do pincka dávat můžeš, ale docela to dělá karbonu, kouří a nemaže to tak kvalitně jako lepší oleje.. já jezdil na m2t rok.. a pohodička.. akorát je pravda že mám mustanga na ježdění po poli a jezdím s ním jen o víkendech..ty jestli ho máš na papírech a jezdíš normálně tak bych určitě za olej připlatilnejen že ti déle vydrží olej, ale i pincek ti vydrží déle ( myslím ¨konkrétně opotřebení válce)
Datum: 04. dubna 2011 8:13
Jméno: Frank
IP: uživatel11073
 hele kupuj si co chces .. tvuj boj ... jenom normalni clovek vi jak se veci maj ... a podle toho se ridi ... proc kupovat maly lahvinky kdyz muzu koupit barel ? kde pak litr kvalitniho matrose vychazi na 120 kc .. vojaci menili zasoby oleje po 8mi letech .. tak kurva vim jak casto jedu a taky vim jestli pristi rok budu nebo nebudu jezdit ... ........... a nikdy se nestane ze byste koupili tolik oleje ze byste ho za 8let nespotrebovali .. tak proc to hrotit ?? vsichni akorad drzkujete jak je to drahy a ze benal stoji XX a ze chleba stoji XX ......... ze jo klidne si kupujte co chtete ale pak se nedivte ... vid vole na podzim byla ropna havarie a kazdymu bylo hned jasny ze ropa podrazi tak proc si neudelat zasobu za lacino kdyz vim ze do toho pude olej a ze mi benal pul roku uchova kvalitu ... TAK TED VSICHI JEZDITE ZA 34 KC a ja si vozim prdel za nejakejch 28 protoze jsem bral 60l na zimu ... a KOLECKO rekni prosim Radkovi at mi zrusi BANana .. explorer a checkovacka me uz nebavi ..! dik
Datum: 03. dubna 2011 23:48
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
Datum: 03. dubna 2011 23:29
 michal:Krásnej způsob,jak vyhodit cca 5000Kč z okna...
Datum: 03. dubna 2011 23:20
 Frank: Tak nějak...
Datum: 03. dubna 2011 23:17
Jméno: Frank
IP: uživatel11073
 KOLECKO - proste nejakej debil napsal ze M2T je dobry a ostatni tupci co vedej hovno to opisujou aby delali machra ze neco vedej ... taky nevim proc se tady furt pise .jakej olej ?? jakej pomer ?? motorak ?? prevodak ??? taky nevim proc setrit na oleji ... je sice hezky ze M2T stoji 80 ale maze se v pomeru XX tak proc nekoupit lepsi a drazsi olej a mazat v pomeru XXXXX ??? a pokud si da clovek 2 a 2 dohromady tak prijde na to ze s kvalitnim olejem nejenom ze prospiva moto ale take usetri pr............
Datum: 03. dubna 2011 23:09
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Rok uz jezdim na TSFko... a nemel jsem jedinej problem  mam 100kg.. takze semnou ma fik co delat.. to jest bez poradnejch toček to semnou nejede  a pohodicka nekarbonizuje a pist a hlava jen očuzelé
Datum: 03. dubna 2011 22:30
 ne ten mogul TSF je polosintetika bylo to tam napsáno Mogul M2T tím klidně budu mazat ale nechcu to každých 3000 km rozdělávat a čistit to od karbonu takže hlavně ad to moc nekarbonizuje a dobře maže a samozřejmě ad to nedelá nakej bordel v tom motoru tak co mám jít do toho m2t?od MOGULU nebude moc karbonizovat ?
Datum: 03. dubna 2011 22:19
 Ja jsem loni taky jezdil na M2T  ale mam GO motoru tak jsem kupil lepši olej kupil jsem Motul 2T  a zatim bezproblemu 300km najeto a jede jak drak takžen ja zpět k M2T nejdu  zitra du pro dalši lahev ad mam do zasoby ale každy jezdi na něco jineho hlavně ad vam to jezdi draci
Datum: 03. dubna 2011 22:14
Jméno: dibly
IP: uživatel10032
 já jezdim jedině na M2t, ale v obrácenym poměru... tzn 5l oleje a decáka benzínu a vůbec to nekouří a po karbonu ani stopa....... nevěříte..... věřte!!!!!
Datum: 03. dubna 2011 22:13
 Nestačim se divit, že bych přešel na M2T? Co myslíte?
Datum: 03. dubna 2011 22:07
Jméno: michal
IP: uživatel2942
 Čau draku. Tak já jsem loni udělal fíka, motor po GO zajížděl jsem na M2T.Jel jako kráva. Dneska jsem ho po zimě projel. Tak jsem si říkal že mu dám lepší olej. Volba Mogul TSFv doporučeném poměru 1:33. Co se stalo? motor chvílema vadnul, potom se zase rozjel a když jsem se dostal do táhlého stoupání tak v něm zazvonilo a motor se zadřel. Po vychladnutí jsem ho roztlačil. sice jsem domů dojel, ale z motoru se ozývají cvakavé zvuky motor netáhne a má nepřirozený zvuk..... Co z toho plyne????? Na M2T jezdil můj děda, otec a jejich fíky jezdily. Takže pokud nemáš nově sestavenej závodní motor tak tam nic jinýho než M2T nelej. zdarec michal
Datum: 03. dubna 2011 22:00
Jméno: Jakub.Z
IP: uživatel9464
 Bude to znít divně, ale nic jinýho než M2T bych do pionýra už nelil. Lil jsem Repsol a udělal úplně stejnou službu jak M2T s rozdílem, že M2T je za 80 a Repsol za 300,-. Navíc mi přijde, že to M2T maže daleko líp. Jako do nějaký krosky, co točí přes 10 000 bych M2T určitě nenalil, ale do pionýra podle mého jedna z nejlepších voleb!
Datum: 03. dubna 2011 21:58
 Co já vím, tak je Mogul TSF taky minerál. Jezdil jsem na něj asi rok a bez problémů. Pak jsme si koupili 5l polosyntetického 2T oleje Oregon který lijeme do všeho: do pincka, DT, motorových pil, křoviňáků a nestěžujeme si.
Datum: 03. dubna 2011 21:57
 já jsem to čistil ale stejně tam naky kousky zustali
Datum: 03. dubna 2011 21:54
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 kdyz to poradne ocistis,,,, ten karbon.. tak to nic neudela  tolik ho tam zase neni
Datum: 03. dubna 2011 21:49
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
 čau, draci s jakou tryskou mi to pojede neJLÍP?????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 16:22
 Přesně jak píše ćert, luciań a ted to píšu aji já...
Datum: 04. dubna 2011 16:22
Jméno: Lucián
IP: uživatel10879
 Přesně jak píše čert
Datum: 04. dubna 2011 14:09
Jméno: čert
IP: uživatel11463
 nejlepší bez trysky, to pak jede jako čert
Datum: 04. dubna 2011 14:03
 přesně jak píše martin, denzileck a dibly
Datum: 04. dubna 2011 8:37
Jméno: dibly
IP: uživatel10032
Datum: 04. dubna 2011 1:03
 Přesně jak píŠE KEKZ!!!!!!
Datum: 03. dubna 2011 23:23
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 přesně jak píše martin
Datum: 03. dubna 2011 22:45
Jméno: martin
IP: uživatel987
 Zdarec,s takovou co tam má být.
Datum: 03. dubna 2011 22:04
 a že bys napsal o jaký se jedná stroj?
Datum: 03. dubna 2011 21:56
 Zdar draci,mám dotaz,jak přesně a dobře nastavit karbec u Jawy 350/640?Žere mi totiž nějakejch 6-7 litrů/100 km,spíš 7  ,díky moc předem.Jinak trysky všecky v cajku,ale jde mi hlavně o směs,o kolik otáček povolit ten šroub ideálně
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 10:44
Datum: 04. dubna 2011 10:44
 jestli myslis dvoukomoraky tak ty zvysej spotrebu prej asi o 0,5 litru, ale to nemuzu potrvrdit ani vyvratit - nezkousel jsem.
Datum: 03. dubna 2011 23:38
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 sou tam klasický jak se daj koupit  neupravovaný
Datum: 03. dubna 2011 22:29
Jméno: martin
IP: uživatel987
 jo je. ale nevím o kolik. a podle toho jak laděný,ešli fleksou ne bo jak : )
Datum: 03. dubna 2011 22:27
 A ještě se zeptám,je spotřeba ovlivněna tím,že tam mám laděný vejfuky?tak už sem to teda koupil  díky
Datum: 03. dubna 2011 22:20
 martin: Jo díky moc
Datum: 03. dubna 2011 22:19
Jméno: martin
IP: uživatel987
 čus, jehla 1. zářez z hora. hladina 11 mm od vrchu pl. komory, a 1 a 1/4 otačky. mam to tak na moji 640 a v poho.
Datum: 03. dubna 2011 22:16
|



|