slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  847  848  849  850  851  852  853  854  855  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: David      E-mail:      IP: uživatel9547    
čau mam dotaz mam jawu 21 a dělam go nevíte co by bylo lepší nastříkat plechy sprejem nobo radši koupit barvu a nastříkat to kompresorem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: David      E-mail:      IP: uživatel9547    
díky supr hoši
 
 
Datum: 04. dubna 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
žabák: tenhle používam a nestěžuju si...
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:49
 
 
 
 
Jméno: žabák      IP: uživatel4095    
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:42
 
 
 
 
Jméno: Sotor      IP: uživatel11441    
Ahoj Davide určitě je to lepší nastříkat kompresorem dělám totiž lakyrnika v CRA ale důležitějsí je na jakej základ to dáš nejlepší je kvalitní plnič a potom pro takové domácí podmínky je výborná BARVA NA LEHKÉ KOVY použíj ji jako základ vybrus a barva drží jak čert jak ten základ tak až ta finální krycí
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:25
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Schvalne zkus hadat!
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:25
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli to chceš na ježdění po silnici a na parádu, tak to nech nastříkat stojí to 2500,- a máš to lepší než se s tím dělat sám, navíc je to i rychlejší. Než bude pořádný počasí, pak zase nebude všechno připravený.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:23
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel9545    
Zdar, prosim jak mám zajíždět pionýra po go motoru, výbrus , děkuji.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 12:15
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je pořád dokolečka. Kdo všem protboha nakukal, že se pionýr maže 1:33 v záběhu. To při běžném ježdění mažete 1:50? Pak se nedivte že máte motory po 10 000km zralé na výbrus a vyrachtané klikovky. Takže znovu a správně. Motor Jawa 50 typ 20 , tedy modely motorek 20,21,23 mustang se v záběhu mažou 1:25 , při běžném ježdění 1:33. Ale je to vaše věc, jen si ty generálky klikovek plaťte :-D
 
 
Datum: 07. dubna 2011 12:15
 
 
 
 
Jméno: notorik na fichtlovi      IP: uživatel10887    
chodím sem jen sporadicky a na tu chvíly co jsem ochoten strávit psaním odpovědí, jsem si opravdu svůj příspěvek nepřečetl. je to moje neomluvitelná chyba. snad jsem ale tento svůj prohřešek odčinil opravenou odpovědí.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 18:34
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
evidentně ano, já nejsem podrážděný, mě jen rozesmálo, že kritizuješ "vzdělání místního teen osazenstva" (kam ještě pár měsíců patřím) a přitom si po sobě ani nepřečteš příspěvěk, který odesíláš..
 
 
Datum: 04. dubna 2011 18:18
 
 
 
 
Jméno: notorik na fichtlovi      IP: uživatel10887    
evidentně jsem zapoměl napsat jednu nulu. za to se tedy veleváženému osazenstvu omlouvám... sharker487: mohl si býti od té dobroty a napsati například, že se notorik zmýlil a má to býti třeba 40ml, nebo 0,040l... reaguješ zbytečně podrážděně.. neměl bych ti za zlé kdyby si měl tu chuť mě opravit.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 18:04
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
notorik: takže podle tebe je poměr 1:250 vhodnej pro záběh dvoutaktního motoru? .) ty mezero...
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:46
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
takze 2 frtani
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: notorik na fichtlovi      IP: uživatel10887    
je zcela evidentní že mezery ve vzdělání místního teen osazenstva jsou opravdu velmi značné.... na litr benzinu pro záběh motoru je vhodné dáti cca 4ml oleje
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:38
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1:33 nebo 1:25
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:28
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je jeden díl oleje na 33 dílů benzínu
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:21
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel9545    
prosim jak je to 1:33 ?
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:06
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mazat 1:33, nevytáčet, nejezdit ve dvou..dávat si přestávky abys nepřehŕival motor...
 
 
Datum: 04. dubna 2011 16:51
 
 
 
 
Jméno: vrbaj      IP: uživatel1723    
zdarec,chtěl bychse jenom zeptat,...když dám karbec do coly tak jestli se odstraní ten vodní kámen nebo ne???a jak dloho to misí bejt namočeny?? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: Richard.solta      IP: uživatel10340    
Tak já namáčim karbec do octu, ale ne na dlouho páč to rozežírá...Pak to musíš vystříkat nějakým odmašťovadlem a profouknout...Jestli myslíš ten "vodní kámen" co je třeba v plováku, tak já osobně to dělám šmirglem a nebo šroubovákem ale rozhodně před namočením do octu abyseti to znova neucpalo =D
 
 
Datum: 04. dubna 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
Ten vodní kámen je fakt prevít. http://www.youtube.com/watch?v=SJTX3D8nVhc
 
 
Datum: 04. dubna 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli opravdu jezdíš na vodu(jinak nevím jak by se tam dostal),zkus Calgonit,přídává se do praček právě proti vodnímu kameni :-D :-D
 
 
Datum: 04. dubna 2011 18:43
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Ty seš taky vodní kámen, přechodný vodní kámen se dá odstranit varem a trvalý vodní kámen způsobujou uhličité ionty. Dá se odstranit hydrogenuhličitanem sodným = jedlá soda. Ale pochybuju že bys tam měl vodní kámen...
 
 
Datum: 04. dubna 2011 18:30
 
 
 
 
Jméno: notorik na fichtlovi      IP: uživatel10887    
vodní kámen? to je prevít, ten vám rozbil pračku. a co ten cukr? a že je coca cola žíravina, je známá věc, ale dávat do ní karbec slyším opravdu poprvé!
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:20
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel11315    
Zdarec draci, chtěl bych se zeptat co mám dělat, protože fichtl vůbec nechce jet. Nakopnu ho na poprvé, otáčky má nádherný ale jak zařadim jedničku tak prostě nejede, když mu dam strašně malej výkon tak jo, ale jak mu přidam tak přestane jet a prostě chcípne..... už fakt nevim co dělat...... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2017 20:31
 
 
 
 
Jméno: martin05      IP: uživatel19158    
Ahoj. Zrovna řeším stejný problém. Nakopnu fichtla v pohodě, a na volnoběh jde do otáček bez problémů když mu nandám. Jakmile zařadim tak prostě netáhne. Simerinky jsou nový, kondík taky,ještě zkusim přetěsnit a vyčistit karbec a celej přívod benzínu. Našel jsi tenkrát příčinu proč ti to nejelo? Může to být v předstihu když na volnoběh jde do otáček krásně? Díky za případné rady
 
 
Datum: 21. června 2017 20:31
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
To bude karburátor...
 
 
Datum: 04. dubna 2011 20:28
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel11315    
Výfuk si myslim že to nepude, protože když sem jezdil asi před třema dny, tak lítal nádherně, spíš to budou ty trysky.... doufejme... :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2011 19:40
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To vypadá na totálně zanesený výfuk. Zkontroluj, popřípadě výfuk vyčisti/vypal.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 19:27
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
toto je cisto problem karburatoru,skus prefukat tisky a kanalky v kterych su trisky nasrubovane,kompresorem prefukni urcite to neni chyba zapalovani.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:39
 
 
 
 
Jméno: notorik na fichtlovi      IP: uživatel10887    
něco jinýho je, když to na volnoběh jde bez zátěže a pak v zátěži... nalaď to a nech se překvapit... naladěný karburátor již netřeba připomínat
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:33
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel11315    
Ale je zvláštní, že na neutrál jde do otáček úplně bez problému, taky jsem přemejšlel že by to mohli bejt kladívka, špatně nastavenej odtrh, protože sou starý a strašně mezi sebou jiskřej.....
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:27
 
 
 
 
Jméno: motorik na fichtlovi      IP: uživatel10887    
já to vidím na předstih
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:22
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel11315    
právě že chcípá i když je ohřátej...... :-(
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:21
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sorry, mně chcípne.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 16:55
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Do jisté míry možná i normální. Nakopni to a nech ohřát, pak ti to pojede na plnej plyn, mě taky studenej při rozjezdu nekompromisně chcípne.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 16:55
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus furt držet ten přeplavovací kolík u karbecu jestli to bude ok tak se podívej na hladinu vyčisti karbec
 
 
Datum: 04. dubna 2011 16:48
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel9545    
Vyčisti trysky u karbecu ;-)
 
 
Datum: 04. dubna 2011 16:40
 
 
 
 
Jméno: maresak      E-mail:      IP: uživatel9474    
zdravi chtel bych se zeptat kolik tak muze stat vyvazeni kliky na 350 :-) diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 15:31
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
omg to je furt dokola http://www.motoservispadalik.ic.cz/
 
 
Datum: 04. dubna 2011 15:31
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ahoj asi mam problem s převodovkou, nejak mi tam klape, na jedničku a na dvojku ješťe víc a na trojku to nedělá vůbec na neutrál to taky nedělá. když mám zařazenou jedničku a couvám tak se to zasekne a musim popojít dopředu a pak zase couvat myslim si že to jsou řadící vydličky .. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 14:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vylomenej zub na předlohové hřídeli...
 
 
Datum: 04. dubna 2011 14:58
 
 
 
 
Jméno: jawamaca      IP: uživatel11462    
zdar kluci. mam jawa 250/559 rv.62 po renovaci. Jediný problem mam,že při vyšších otáčkách nemá sílu. start i na volnoběch je OK. Tuším že by to mohla dělat hl. tryska. Je tam stovka a volnoběžná je padesátka. Jestli znáte radu tak mi pomozte. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 17:51
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
v tryske chybu nehledaj ta,to ze je vjetsi to ti moze len pomoct pri vissich otackach,kedtak filtr,vyfuky,svicka,
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:51
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
trysku mas moc velkou tu hlavni ma bejt as 95 tetka nevim presne. Taky by to mohl delat prectih, ale to by slo i spatne doobratek pokud by byl malej a velkej nato nema vliv
 
 
Datum: 04. dubna 2011 14:10
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel10535    
Zdarec je lepší dát do kol a do rozety to zakrytovaný ložisko nebo je lepší obyčejný odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 12:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel8967    
zakrytované simerinkem
 
 
Datum: 04. dubna 2011 12:58
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co si myslíte o silikonových guferech, díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Od Sesy? Hodně lidí na silikonová nadává :-) Já nemám, žádnou vlastní zkušenost tak se ptám.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě na klice drží již druhým rokem :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2011 18:44
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prý je rozpouští benzín?
 
 
Datum: 04. dubna 2011 15:50
 
 
 
 
Jméno: 111      IP: uživatel11461    
Ja mam špatnou škušenost dal jsem je dvakrat a na hovno možna jsem měl smulu na kusy tak jezdim klasiku ,ale každy ma pravo na svuj nazor nikoho nepřemlouvam každy musi přijit na to sam co mu vyhovuje.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 13:13
 
 
 
 
Jméno: Kulich      IP: uživatel11457    
Nazdar, potřebuju poradit s výfukem na čezetu 487. Ten se skládá ze dvou částí, který jsou do sebe vsazený, zapadá to kužel na kužel a je mezi nima těsnění, smotanej kroužek z plíšku. Čím mám nahradit tohle těsnění, protože už neplní svoji funkci a po každý jízdě mám výfuk zaprasený od oleje? Dá se někde sehnat nový (U sesy jsem ho nenašel) nebo tam mám napatlat červenej silikon? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 10:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já dávam červenej silikon v kombinaci s azbestovou šňůrkou...a docela to těsní
 
 
Datum: 04. dubna 2011 10:31
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel11456    
Ahoj, sorry za hacky a carky,premyslim, o uprave valce. Nejvice mi vrta hlavou saci kanal, muzete prosim mi hodit nejake smysluplne hodnoty spodni hrany saciho kanalu? Jak se vam zdaji hodnoty 69 a 70 mm od horni hrany valce, pripadne dalsi hodnoty. dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 16:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11464    
69 je běžný,ok
 
 
Datum: 04. dubna 2011 16:28
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel9534    
ahoj,prosím na mém pionýru 555 mi prskl kroužek a nevím jaký koupit ve válci jsem šuplerou naměřil 38.85mm a chtěl bych se zeptat jestli mam koupit tedy kroužek těchto rozměrů 38,75x2mm ???nebo nějaký jiný ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 18:16
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel9534    
když změřím píst digitální šuplerou hned před první drážkou na kroužek tak mi ukáže 38,53 takže by to odpovídalo tomu druhému výbrusu,ale je mi divné jak ve válci mohu naměřit 38,85 ? :-(
 
 
Datum: 04. dubna 2011 18:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no tak kdyby tam bylo nějakejch 38,45 tak by to znamenalo druhej výbrus tzn vrtání 38,50 mm
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:57
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel9534    
ivnitř pístu je 384 .......to znamená co prosím ?
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
koukni na píst , jestli na něm nění vyražené nějaké číslo
 
 
Datum: 03. dubna 2011 23:10
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel6631    
Čau draci mám doma karburátor z ČZ 175 a z jawy 250 chcu se zeptat jestli by šel dát na fichtla 21 Nebo popřípadě jestli byste nedoporučili jiný karburátor z kterým by to jelo lépe díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 20:28
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
Aby to lepe jelo
 
 
Datum: 04. dubna 2011 20:28
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč chceš měnit karburátor?
 
 
Datum: 03. dubna 2011 23:22
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
šel , ale neujel by jsi ani metr , protože by se ti to hltilo
 
 
Datum: 03. dubna 2011 23:10
 
 
 
 
Jméno: Filipcod      IP: uživatel6631    
čau draci potřebuju poradit doma mám vzduchový filtr z minibike a chcu se zeptat jestli by pasoval na jawa 21 a jestli by stačilo sání jestli by byl dostatek vzduchu dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 11:51
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj Filipe, hele řeknu ti to asi takhle pokud máš vzduchový filtr z minibike ten sportovní a ne jiný, tak přísun vzduchu bude zajištěn, avšak oproti puvodnímu budeš muset seřídit směs, jelikož tam vzduchu pujde moc, alespoň u mě to tak bylo, jinak aby ti to jelo správně s tímto filtrem budeš muset změnit otryskování karbece, mě podobný filtr jel dobře s tryskou 82-96 ale já měl upravený válec, tobě bude stačit možná měnší, avšak origo 68 si myslím bude nedostatečná ;-) uvidíš skusit to můžeš, ale musíš to odladit, jinak o výkon příjdeš. =)
 
 
Datum: 04. dubna 2011 11:51
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Určitě se dá nějak upravit, udělat redukci, jinak to asi záleží na kubatuře tý minibike...
 
 
Datum: 04. dubna 2011 9:54
 
 
 
 
Jméno: milanoo      IP: uživatel10870    
Do jakeho roju se na pio 21 davaly budiky s hlinikovou obrockou ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2011 23:33
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Do roku 71 v roce 1972 se to měnilo.
 
 
Datum: 03. dubna 2011 23:33
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Řidič wartburgu nedal přednost, motorkář byl na místě mrtvý!!!!! NÁZORY? je to ku*va smutný! Ale kde byla chyba?! :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím pánové, ve většině názorů tady s vámi souhlasím ale nevidím důvod proč by řidič starší např. 65 let nemohl řídit automobil. Pokud vidí, slyší a zná předpisy, tak není problém i starší auto. Např. můj děda je bývalý řidič z povolání a dodnes jezdí výborně a bezpečně a je mu 68 let. Pokud je v bezvadném tech. stavu staré auto, tak není důvod ho nepoužívat. Řidiči těchto vozidel se také zpravidla nepouštějí do větších akcí např. na dálnících a jezdí si v klidu po městě. Nakonec ty naše fichtly nejsou právě nejmladší a také zdržují provoz. Spíš bych zaměřil pozornost na mladší řidiče. Můj spolužák v 19 letech způsobil nehodu, při které smetl autem chodce a u další nehody narazil z boku do auta na hlavní, když mu nedal přednost a převrátil ho na střechu. Přes obec nejezdil méně než 90 a mimo město radši nechci vědět... Jak může takový člověk vůbec dostat papíry?
 
 
Datum: 04. dubna 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11464    
Nad 65(?) let se chodí na posudek k doktorovi s flaškou tvrdýho Bourbonu a s litrem v obálce...to si pamatujte.....sám mám dědu kterýmu je 68,ovšem je to jedna z mála vyjímek,bystrej,zdravej,rychlý reflexy,pětkovej bavorák,žadná šáde a vajíčka za zadnim oknem,zachovalej pan podnikatel čerstvě v "důchodu",po celý život aktivní řidič,tady nevidim důvod odebírat řidičské oprávnění.....ovšem proto všechno je po šedesátce potřeba aby doktor objektivně posoudil,zda má člověk ještě schopnosti bezpečně jezdit v dnešním silničním provozu,akorát že tohle síto nefunguje!! Pak je dále celá řada čepičářů který už nesměj a nebo by neměli,ale měli dobrou tlačenku,takže stejně jezděj.....ovšem to je jen procento všech problémů z kterých vznikají ony jatka....bohužel stále větší polovinu dnešních jatek způsobují agresivní řidiči.....bohužel velkou roli hraje i stáří našeho vozovýho parku...dobře někdo řekne,že předpisy se musej dodržovat,ale představ si,že letíš 180 po dálnici,na připojovacim pruhu najede do pravýho pomalej blbec se starou 1.4D jako já,protože mu to trvá dlouho než se to rozhoupe,auta který ho dojíždí rychlostí 130-140 přejedou do levýho pruhu v zrcátku nic nevidí, smete je borec dvoustovkou v namakaný káře v levym pruhu co byl před vteřinou ve stoupání a nebyl přes horizont vidět....klasickej scénář...nechci obhajovat lidi co jezděj jako prasata,ale neni možný v dnešnim brutálnim provozu provozovat starý líný mrchy...a nejenom starý...prostě takový ty klasický pomalý mrchy....pak Avie....Liazky(vozy tohohle typu vůbec nevim co dělaj na dálnicích když jedou 60 po rovině)....a pozor na autobusáky! To jsou prasata!Proč není předjíždění autobusem ošetřeno ve vyhlášce??..to co předváděj na linkách z Prahy je krajně nebezpečné! řidiči kamionů jsou jim v patách,ale počtem nehod je předhánějí.....rušej se silnice typu "stará karlovarka"....ale co je nahrazuje?....když se přiznam....já se na dálnici už bojim citonem i fáčkem i felinou....sám uznávam že je čas na změnu vozidel....sou to jatka.....a je to všude....nedržíš tempo tak pojdi....
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:05
 
 
 
 
Jméno: čert      IP: uživatel11463    
jednou se tu napsalo že starší pán zavinil udajně nehodu, ale kolik mladých debilku co má papíry 14 dní aj s cestu zaviní nehod?\\r\\n\\r\\ntito mladí trotli su daleko nebezpečnější
 
 
Datum: 04. dubna 2011 13:57
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Franky rozhodně to nejsou nějaké teorie, je to prostě jen souhrn názorů, mě je to asi taky jasný, že když mu je skoro 80 a auto je taky starej krám, tak to je katastrofa, ale mímu dědovi je taky 79 a řídí perfektně, jen občas teda trefí sloup v parkovacim domě, ale to už je něco jinyho. Jinak s těma jatkama s tebou úplně souhlasím.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 9:15
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Ale to není jenom o tom ze je to starej dedek! Ja rád jezdím na kole denne do prace cca 30km! A jezdim vecne s rukama na brzdách! Jelikoz ridici v autech mě dost casto prehlizeji!! Clovek jede po kraji, ridic kterej na vedlejsi cumi... auto nevidí tak jede vesele daaal!! a mě si proste nevsimne! Prece jenom auto sviti a je dost velky na to aby si ho zaregistroval.... ale takova motorka ci kolo.... spline s okolim jak nic! A ten kdo má auto a jezdi.... tak určitě potvrdí že ho kolikrát i cyklista překvapil... kde se vzal tu se vzal! Stojí to hold za hovno!!!
 
 
Datum: 04. dubna 2011 0:24
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
sevciku nech si sve keci a teorie na pout... proste 80letej dedek nema reflexy, ostreni, odhad nema proste uz vubec nic ! tak jak ho nekdo pusti za volant ?? dedkovi bych vysadil leky na prostatu a doktora kterej mu podepsal papir bych zavrel ... dedek nemuze za to ze nevidi - on nechtel zabijet .. kazdej bude starej blbej a vypatlanej slepej kozel... ale od toho tu mame PANY DOKTORY kteri tedka maj o 15 koliku vic tak ty musej dat to STOP razitko ... a dale to ze se boura TO UZ NENI SMUTNY - TO UZ JE STATISTIKA !!! NA NASICH SILNICICH NEJSOU NEHODY TO JSOU JATKA !!! proc ? protoze protoze ma ridicak kazdej debil ! proc ? protoze doktor je debil a podepisu mu papir o zpusobilosti ! a jestlize 18letej borec dostane papiry a jede 160km/h a smete matku s kocarkem tak kdo tomu moh zabranit ??? samodrejme ridic kterej je curak ale tak i doktor kterej mel poznat ze to borec nema v hlave OK - ze mu fouka pod tasky ... jako nerikam ze jsem nikdy nejel a vic - ale vzdycky tak ABYCH NEOHROZIL SEBE A NEZABIL OSTATNI ...
 
 
Datum: 04. dubna 2011 0:04
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Wartburg je kraksna, nicméně nemusí, když se o něj někdo stará. Ale rád bych se k tomu vyjádřil, je to skutečně problém, jsou dvě rádoby verze, ten pán za volantem je zkušený řidič a nebo je to stařec a neměl by řídit. Stejně tak jsou dvě verze pro motorkáře, buď jel jako prase, nebo ho ten Wartburg smetl, ale jak se to stalo? Každopádně na našich silnicích umře hromada lidí každý den, říkat že je to smutné, je naprosté podcenění, každý si to musí uvědomovat každou vteřinu kdy jede. Je to hrůza, ale co s tím dělat, prakticky to nejde zvrátit, jen minimalizovat, jenže to není jen na nás. Jediné co k tomu můžu říct, že toho chlapa je mi líto.
 
 
Datum: 03. dubna 2011 23:46
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prostě starý auto ze starým řidičem-vražedná kombinace...
 
 
Datum: 03. dubna 2011 23:42
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takovýdle starý kraksny nemaj co dělat v provozu...Beztak že to z ničeho nic nebrzdilo...
 
 
Datum: 03. dubna 2011 23:17
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Stačí vidět dědka v klobouku ve starý šáde za volantem, za zadním sklem karton vajec a člověk má jasno, jak to asi skončí.... nad 60 let povinně zostřené testy na řidičské oprávnění!! A říkejte co chcete...
 
 
Datum: 03. dubna 2011 23:16
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel11442    
to misto je od nasi vesnice zhruba 50 km , takze te to zamrazi , kamos se tam chtel jet dnes taky projet na YBR
 
 
Datum: 03. dubna 2011 23:10
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
jawaman: Je to tak bohužel,každej jak vidí že boural motorkář,automaticky jel rychle a "dobře mu tak",ale to je blbost,sice neobhajuju ty který jezděj 200+,taky jich pár bude,ale takovýhle nevinný a mladý,těch je fakt škoda,a ještě starej dědek nějakej,ale může to bejt i mlaďas :-(
 
 
Datum: 03. dubna 2011 23:00
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel11442    
nejhorsi je ze se skoro nikde neuvádí kolik nehod způsobili auta ale mluví se jen o motorkářoch.
 
 
Datum: 03. dubna 2011 22:58
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
franky: Plně souhlasim a už to čtu i na m.cz,nějakej kluk tam píše že jeho děda v 70 odevzdal papíry a bylo to,a to je prej ještě v pohodě...
 
 
Datum: 03. dubna 2011 22:56
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
AT SI KAZDEJ RIKA CO CHCE !!! ale takovydle vypiceny dedkove nemaj za volantem VUBEC CO DELAT !
 
 
Datum: 03. dubna 2011 22:53
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak v takovymhle případě těžko říct,děda může tvrdit že ten na motorce jel jak prase a že nestih nic udělat,no a nebo se prostě pořádně nepodival a už to bylo,je to smutný no :-(
 
 
Datum: 03. dubna 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrej, četl jsem návod na sestavení motoru Jawy 50 a rád bych se ještě zeptal na nějaká vaše doporučení, co mám dělat s nakopávačkou, píšou něco, že se má pootočit, ale jak? Napište mi sem prosím skušenosti se skládáním. Díky mnohokrát odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Notoriku to je jasný, že pár detailů nechápu, dělám to poprvé :-) Takže ta zazážka v kartru, proto se to můsí otáčet, no s tím už si nějak poradím.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: notorik na fichtlovi      IP: uživatel10887    
řekl bych že tento odkaz má šefčík.jan nastudován snad i nazpaměť, ale zřejmě mu to není jasné.... nepletu li se, otáčí se to proto, aby se natáhla pružina. i také v levém karteru je znatelný výstupek, který zabraňuje otáčení páky dokolečka a na startovacím segmentu je ten kolíček, kterýž zapadne kam? proto tam píší natočit cca 1 -2 cm před konečným sesazením motoru.
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:45
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musíš ju přetoč it o jednu celou otáčku jinak tady máš to skládáni http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-slozeni-skladani-generalku-motoru.html
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:26
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci jezdil jsem na MT2 vyčistil jsem píst i hlavu válce a chci jezdit na něco co tak nekarbonizuje na benzině mají Mogul MT2 ale to je vše na jedno brdo že? a tak se rozhoduju mezi Mogul TSF co je ale polosintetika takze ty zbytky karbonu co na tom pístu a hlavě zustali se rospustí a pak udělaj bordel v motoru cena je KOLEM 100Kč a druhý olej o čem přemýšlím je Valvoline MOTORCYCLE 2-T kterej je minerál ale stojí 150kč a když je to lepší minerál tak asi taky bude ty zbytky rozpouštět ne? tak se chci zeptat jakej by ste volili olej do Jawa 05 díky za odpověd Draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 17:37
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Musím říct že ta ekologie je pro mě až na posledním místě, ale víte co je nejlepší pro motor zvolit si jeden olej a nemíchat to pátý přes devátý.
 
 
Datum: 05. dubna 2011 17:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11470    
Nejde o urážky,nejde o zesměšnování....jde o večně opakující se nesmyslné debaty o olejích! Sorry...
 
 
Datum: 05. dubna 2011 16:14
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2942    
překonám se a pro standu napíšu: Pokud by sis přečetl i můj článek dole, tak bys věděl, že motor byl v loni nově postaven.(nikoli 40let zasranej motor) Pro zajíždění se doporučuje olej M2T kvůli vzájemnému opotřebení součástek při záběhu. Tak mi to aspoň říkal frajer co mi brousil válec. Na některých diskusích se o tom debatuje co je lepší .... Možná jsem idiot, ale jen z toho důvodu, že jsem si myslel, že na této diskuzi pokecám s ostatníma Jawystama. Bohužel se ukazuje a pokud si přečtete o čem všem se tady všude píše je skutečnost, že na těchto stránkách se se pohybuje pár chytráků co mají potřebu ostatní jen urážet a jebat. Proč si teda neuděláte uzavřenou společnost inteligentních motorkářů a nás ostatní idioty sem vůbec nepustíte!? To byste zase neměli koho prcat... Tak ať Vám sem na tunto skvělej pokec chodí co nejvíc lidí.... urážejte je, zesměšňujte a myslete si že jste největší borci...
 
 
Datum: 05. dubna 2011 11:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11464    
debaty o ničem.....defakto každodenní rutina.....přikláním se k názoru,že to na co jezdíš je tvoje věc.....pokud si idiot a do zasranýho motoru po 40 letech provozu začneš lejt syntetiku,tak to jinak skončit nemuže.....tvuj problém....osobně jsem od m2t přešel už před lety....ani ne kvůli kouři,karbonu a smradu(musím se přiznat že m2t mi úplně úžasně voní,prostě vůně starýho 2T)...přešel jsem z m2t z několika jednoduchých důvodů.....špatné mísení při tankování ze stojanu,člověk furt musel myslet na to aby protřepal nádrž,člověk furt musel myslet,aby vypnul benzín a vyjel karurátor do sucha aby se to po 2 týdnech nezaolejovalo a nezacpalo,věčně tečící černý sračky po výfuku....doma mi chtěli už mlátit,že to zasírá novou zámkovku....pak vedlejší efekty....karbon všude.....a v neposlední řadě....aby to umazalo fichtla při normálnim provozu(žádný jankoviny,žádnej kros) musíš mazat 1:33.....nejsem zastáncem polosyntetik a syntetik do pionýrů a kývaček....jsem zastáncem normálního minerálního oleje s API TC....mísení 1:40 až 1:50,šetří váš motor,váš čas,vaši peněženku a životní prostředí!
 
 
Datum: 04. dubna 2011 23:11
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2942    
tak machři!!! já jsem pouze reagoval na dotaz Johny15 a napsal svou zkušenost. Pokud jsem nalil TSF do motoru který jezdil na M2T , moje blbost. Pokud TSF rozpouští karbon a ten pak způsobí záděr. Tuto zkušenost jsem napsal pro Johny15, aby si svůj záměr promyslel. Jinak do těchto diskuzí už se zapojovat nebudu, protože komunikace s některými z vás co si myslí že čichnutím k benzínu sežrali všechnu motomoudrost mi za můj čas nestojí. Přeji všem ať Vám to jezdí, jezděte na co chcete a nenechte se nasírat od chytráků jako je Frank. P.S. Motor si postavím novej takže škoda žádná!!! Hlavně že jsem se z vyjížďky vrátil zdravej. To je hlavní!!!!!
 
 
Datum: 04. dubna 2011 13:26
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
já sem nechtěl lít do mustanga M2T a ani sem tam nechtěl lít syntetiku... tak sem udělal mix...a je to vyřešený.. jinak M2t do pincka dávat můžeš, ale docela to dělá karbonu, kouří a nemaže to tak kvalitně jako lepší oleje.. já jezdil na m2t rok.. a pohodička.. akorát je pravda že mám mustanga na ježdění po poli a jezdím s ním jen o víkendech..ty jestli ho máš na papírech a jezdíš normálně tak bych určitě za olej připlatilnejen že ti déle vydrží olej, ale i pincek ti vydrží déle ( myslím ¨konkrétně opotřebení válce)
 
 
Datum: 04. dubna 2011 8:13
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel11073    
hele kupuj si co chces .. tvuj boj ... jenom normalni clovek vi jak se veci maj ... a podle toho se ridi ... proc kupovat maly lahvinky kdyz muzu koupit barel ? kde pak litr kvalitniho matrose vychazi na 120 kc .. vojaci menili zasoby oleje po 8mi letech .. tak kurva vim jak casto jedu a taky vim jestli pristi rok budu nebo nebudu jezdit ... ........... a nikdy se nestane ze byste koupili tolik oleje ze byste ho za 8let nespotrebovali .. tak proc to hrotit ?? vsichni akorad drzkujete jak je to drahy a ze benal stoji XX a ze chleba stoji XX ......... ze jo klidne si kupujte co chtete ale pak se nedivte ... vid vole na podzim byla ropna havarie a kazdymu bylo hned jasny ze ropa podrazi tak proc si neudelat zasobu za lacino kdyz vim ze do toho pude olej a ze mi benal pul roku uchova kvalitu ... TAK TED VSICHI JEZDITE ZA 34 KC a ja si vozim prdel za nejakejch 28 protoze jsem bral 60l na zimu ... a KOLECKO rekni prosim Radkovi at mi zrusi BANana .. explorer a checkovacka me uz nebavi ..! dik
 
 
Datum: 03. dubna 2011 23:48
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Já dávám M2T, prostě obyč kvalita za dobrou cenu, nic jinýho než tuhle pixlu už nekoupím http://maziva.heureka.cz/cinol-m2t/poradna/
 
 
Datum: 03. dubna 2011 23:29
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
michal:Krásnej způsob,jak vyhodit cca 5000Kč z okna...
 
 
Datum: 03. dubna 2011 23:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Frank: Tak nějak...
 
 
Datum: 03. dubna 2011 23:17
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel11073    
KOLECKO - proste nejakej debil napsal ze M2T je dobry a ostatni tupci co vedej hovno to opisujou aby delali machra ze neco vedej ... taky nevim proc se tady furt pise .jakej olej ?? jakej pomer ?? motorak ?? prevodak ??? taky nevim proc setrit na oleji ... je sice hezky ze M2T stoji 80 ale maze se v pomeru XX tak proc nekoupit lepsi a drazsi olej a mazat v pomeru XXXXX ??? a pokud si da clovek 2 a 2 dohromady tak prijde na to ze s kvalitnim olejem nejenom ze prospiva moto ale take usetri pr............
 
 
Datum: 03. dubna 2011 23:09
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Rok uz jezdim na TSFko... a nemel jsem jedinej problem :-) mam 100kg.. takze semnou ma fik co delat.. to jest bez poradnejch toček to semnou nejede :-) a pohodicka nekarbonizuje a pist a hlava jen očuzelé :-)
 
 
Datum: 03. dubna 2011 22:30
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne ten mogul TSF je polosintetika bylo to tam napsáno Mogul M2T tím klidně budu mazat ale nechcu to každých 3000 km rozdělávat a čistit to od karbonu takže hlavně ad to moc nekarbonizuje a dobře maže a samozřejmě ad to nedelá nakej bordel v tom motoru tak co mám jít do toho m2t?od MOGULU nebude moc karbonizovat ?
 
 
Datum: 03. dubna 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja jsem loni taky jezdil na M2T :-) ale mam GO motoru tak jsem kupil lepši olej kupil jsem Motul 2T :-) a zatim bezproblemu 300km najeto a jede jak drak takžen ja zpět k M2T nejdu :-D zitra du pro dalši lahev ad mam do zasoby ale každy jezdi na něco jineho hlavně ad vam to jezdi draci :-P
 
 
Datum: 03. dubna 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: dibly      IP: uživatel10032    
já jezdim jedině na M2t, ale v obrácenym poměru... tzn 5l oleje a decáka benzínu a vůbec to nekouří a po karbonu ani stopa....... nevěříte..... věřte!!!!!
 
 
Datum: 03. dubna 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nestačim se divit, že bych přešel na M2T? Co myslíte?
 
 
Datum: 03. dubna 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2942    
Čau draku. Tak já jsem loni udělal fíka, motor po GO zajížděl jsem na M2T.Jel jako kráva. Dneska jsem ho po zimě projel. Tak jsem si říkal že mu dám lepší olej. Volba Mogul TSFv doporučeném poměru 1:33. Co se stalo? motor chvílema vadnul, potom se zase rozjel a když jsem se dostal do táhlého stoupání tak v něm zazvonilo a motor se zadřel. Po vychladnutí jsem ho roztlačil. sice jsem domů dojel, ale z motoru se ozývají cvakavé zvuky motor netáhne a má nepřirozený zvuk..... Co z toho plyne????? Na M2T jezdil můj děda, otec a jejich fíky jezdily. Takže pokud nemáš nově sestavenej závodní motor tak tam nic jinýho než M2T nelej. zdarec michal
 
 
Datum: 03. dubna 2011 22:00
 
 
 
 
Jméno: Jakub.Z      IP: uživatel9464    
Bude to znít divně, ale nic jinýho než M2T bych do pionýra už nelil. Lil jsem Repsol a udělal úplně stejnou službu jak M2T s rozdílem, že M2T je za 80 a Repsol za 300,-. Navíc mi přijde, že to M2T maže daleko líp. Jako do nějaký krosky, co točí přes 10 000 bych M2T určitě nenalil, ale do pionýra podle mého jedna z nejlepších voleb!
 
 
Datum: 03. dubna 2011 21:58
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co já vím, tak je Mogul TSF taky minerál. Jezdil jsem na něj asi rok a bez problémů. Pak jsme si koupili 5l polosyntetického 2T oleje Oregon který lijeme do všeho: do pincka, DT, motorových pil, křoviňáků a nestěžujeme si. :-)
 
 
Datum: 03. dubna 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem to čistil ale stejně tam naky kousky zustali
 
 
Datum: 03. dubna 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
kdyz to poradne ocistis,,,, ten karbon.. tak to nic neudela :-) tolik ho tam zase neni :-)
 
 
Datum: 03. dubna 2011 21:49
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel6155    
čau, draci s jakou tryskou mi to pojede neJLÍP????????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 16:22
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně jak píše ćert, luciań a ted to píšu aji já...
 
 
Datum: 04. dubna 2011 16:22
 
 
 
 
Jméno: Lucián      IP: uživatel10879    
Přesně jak píše čert
 
 
Datum: 04. dubna 2011 14:09
 
 
 
 
Jméno: čert      IP: uživatel11463    
nejlepší bez trysky, to pak jede jako čert
 
 
Datum: 04. dubna 2011 14:03
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
přesně jak píše martin, denzileck a dibly :-D
 
 
Datum: 04. dubna 2011 8:37
 
 
 
 
Jméno: dibly      IP: uživatel10032    
přesně jak píše martin, kekz a denzileck.... :-) :-) :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2011 1:03
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně jak píŠE KEKZ!!!!!!
 
 
Datum: 03. dubna 2011 23:23
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
přesně jak píše martin
 
 
Datum: 03. dubna 2011 22:45
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel987    
Zdarec,s takovou co tam má být.
 
 
Datum: 03. dubna 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
a že bys napsal o jaký se jedná stroj?
 
 
Datum: 03. dubna 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci,mám dotaz,jak přesně a dobře nastavit karbec u Jawy 350/640?Žere mi totiž nějakejch 6-7 litrů/100 km,spíš 7 :-D ,díky moc předem.Jinak trysky všecky v cajku,ale jde mi hlavně o směs,o kolik otáček povolit ten šroub ideálně ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 10:44
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
martin: :-D :-D :-D
 
 
Datum: 04. dubna 2011 10:44
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli myslis dvoukomoraky tak ty zvysej spotrebu prej asi o 0,5 litru, ale to nemuzu potrvrdit ani vyvratit - nezkousel jsem. ;-)
 
 
Datum: 03. dubna 2011 23:38
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
sou tam klasický jak se daj koupit ;-) neupravovaný
 
 
Datum: 03. dubna 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel987    
jo je. ale nevím o kolik. a podle toho jak laděný,ešli fleksou ne bo jak : )
 
 
Datum: 03. dubna 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A ještě se zeptám,je spotřeba ovlivněna tím,že tam mám laděný vejfuky?tak už sem to teda koupil ;-) díky
 
 
Datum: 03. dubna 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
martin: Jo díky moc :-)
 
 
Datum: 03. dubna 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel987    
čus, jehla 1. zářez z hora. hladina 11 mm od vrchu pl. komory, a 1 a 1/4 otačky. mam to tak na moji 640 a v poho.
 
 
Datum: 03. dubna 2011 22:16
 
<  847  848  849  850  851  852  853  854  855  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 20:35:22 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu