Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: spalicek
IP: uživatel11466
 Zdravim mam dotaz. nepatří to sem ale mam jawa 250 kývačku neví někdo kolik jsou náplně tlumičů??? kolik toho tam mam nalít ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 14:11
Jméno: spalicek
IP: uživatel11466
 Dík moc snad to bude on.
Datum: 05. dubna 2011 14:11
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Do předních 1,5 dcl do každého tlumiče, do zadních přibližně 0,5 dcl.
Datum: 04. dubna 2011 22:05
 Zdar draci nevíte někdo rozměr kola v mm na mustangovy ?? díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 18:18
Jméno: notorik na fichtlovi
IP: uživatel10887
 jaký rozměr tě konkrétně zajimá? jde li o obvod kola je to cca 1750mm, jde li o průměr je to 550mm.. bráno samozřejmě i s pneumatikou.. jiné neznám
Datum: 04. dubna 2011 18:18
Jméno: mekrt
IP: uživatel11373
 zdarec lidi, jakej mate nazor na Aprilia 125RS?? na tu novější 2006 a víc.Jak to jede problémy a tak.Chtěl bych si ji koupit tak rposim o skušenosti diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 14:28
Jméno: spalicek12
IP: uživatel11466
 Čau ja sem na tyhle motorky zadnou slavu neslišel. Ale jestli chceš motorku která ti vydrží a nemusíš se o ní moc starat, tak ti doporučuji Hondu XR 125 ja jí mam uš 6 let a nemůžu o ní říct špatný slovo. Jednou sem dělal koplet brzdy. Ale to časem musíš. Teť mam zase XR 650 a bez nejmenčích problemu. Alet to je fakt na tobě.
Datum: 05. dubna 2011 14:28
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Čau,co jsem slyšel tak aprilia rs 125 nejede špatně,ovšem co se týče servisu,od těch běžnejch věcí až po ty složitější je to náročný na peněženku,záleží jakou koupíš,protože je lepší teda podle mě,takovýhle motorky kupovat spíš za vyšší cenu,aby byly v cajku,ovšem ne vždy to platí,to netvrdím že je to pravidlem,jinak pokud si chceš pak koupit auto,myslim že budeš muset motku prodat,nevim jak to máš s penězma nebo tak  Ale jinak je to každýho věc...
Datum: 04. dubna 2011 21:17
Jméno: mekrt
IP: uživatel11373
 tu motorku si necham a budu na ni litat treba i 5 let a auto budu mit tky naky =) tkze bych to potreboval vedet abych si nekoupil nakou poruchovou-
Datum: 04. dubna 2011 19:56
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Zkusenost s tim nemam zadnou ale vysvetli mi jednu vec, jakej ma vyznam kupovat motorku za bezmala 50hadru kdyz za rok a neco budes chtit auto? To se vam to vazne vyplati?
Datum: 04. dubna 2011 18:34
Jméno: David
IP: uživatel6422
 Čau, mám problém se stadionem s11. Chytá dobře i lítá dobře, jenom nechce za tepla chytit, někdy třeba vůbec, někdy po dlouhé době. Svíčkou to není. Zkoušel jsem 14, 15 i 17.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 22:30
Jméno: velký péro
IP: uživatel1723
 tohle je u stadionů a čz 150 a 125 běžná věc ...za tepla se ohřeje zapalovací cívka a nechce dávat ..tzn sežen novou cívku ( 700,- ) a nebo to předělej na indukčku jako má pionýr a budeš mít po problémech
Datum: 04. dubna 2011 22:30
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 SEŘIĎ KARBEC A PŘEDSTIH.. jo a jináč zkus za tepla vyměnit svíčku jestli chytí.. todle mě děá mustang mám na hovno předstih a strašně se mě hřejou jakékoliv svíčky.. zkus to
Datum: 04. dubna 2011 18:32
Jméno: David
IP: uživatel6422
 Čau lidi. Mám problém se svým pionýrem. Dřív jezdil jako drak, ale pak začal zlobit a nejel tak dobře, když jsem ale zatlačil na přeplavovák, tak se hned rozjel, tak jsem čistil kohoutek a přidával hladinu v plovákovce. Trochu se to zlepšilo, ale teď mi vynechává motor na 1-čku a pořád nejede tak, jak jezdíval. Čím to může být? :-o Zvláštní je, že vynechává jen na 1. Na 2 i 3 jede normálně, i když trochu líně.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 12:09
 Chyba bude v přívodu paliva. Celé to projdi a udělej znovu. Začni u dírky ve víčku nádrže, sítko na kohoutku, nabobtnalá gumička v kohoutku, špína v kohoutku, neprůchozí palivový filtr na hadičce, ucpaný jehlový ventil, děravý plovák, rozštelovaná hladina, zasraný trysky, zacpanej vzduchovej filtr.
Datum: 07. dubna 2011 12:09
 vyčisti a seřiď celý karburátor, plovákovku taky znovu, vyčisti nebo vyměň svíčku, jehlu dej na 2. zářez odvrchu jestli není, předstih 1,5mm před H.ú a pokud nemáš vyrachtanej válec tak musí jet jak střela
Datum: 04. dubna 2011 19:12
 čau mam dotaz mam jawu 21 a dělam go nevíte co by bylo lepší nastříkat plechy sprejem nobo radši koupit barvu a nastříkat to kompresorem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 20:37
 díky supr hoši
Datum: 04. dubna 2011 20:37
 žabák: tenhle používam a nestěžuju si...
Datum: 04. dubna 2011 17:49
Jméno: žabák
IP: uživatel4095
Datum: 04. dubna 2011 17:42
Jméno: Sotor
IP: uživatel11441
 Ahoj Davide určitě je to lepší nastříkat kompresorem dělám totiž lakyrnika v CRA ale důležitějsí je na jakej základ to dáš nejlepší je kvalitní plnič a potom pro takové domácí podmínky je výborná BARVA NA LEHKÉ KOVY použíj ji jako základ vybrus a barva drží jak čert jak ten základ tak až ta finální krycí
Datum: 04. dubna 2011 17:25
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Schvalne zkus hadat!
Datum: 04. dubna 2011 17:25
 Jestli to chceš na ježdění po silnici a na parádu, tak to nech nastříkat stojí to 2500,- a máš to lepší než se s tím dělat sám, navíc je to i rychlejší. Než bude pořádný počasí, pak zase nebude všechno připravený.
Datum: 04. dubna 2011 17:23
Jméno: marek
IP: uživatel9545
 Zdar, prosim jak mám zajíždět pionýra po go motoru, výbrus , děkuji..
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 12:15
 To je pořád dokolečka. Kdo všem protboha nakukal, že se pionýr maže 1:33 v záběhu. To při běžném ježdění mažete 1:50? Pak se nedivte že máte motory po 10 000km zralé na výbrus a vyrachtané klikovky.
Takže znovu a správně. Motor Jawa 50 typ 20 , tedy modely motorek 20,21,23 mustang se v záběhu mažou 1:25 , při běžném ježdění 1:33.
Ale je to vaše věc, jen si ty generálky klikovek plaťte
Datum: 07. dubna 2011 12:15
Jméno: notorik na fichtlovi
IP: uživatel10887
 chodím sem jen sporadicky a na tu chvíly co jsem ochoten strávit psaním odpovědí, jsem si opravdu svůj příspěvek nepřečetl. je to moje neomluvitelná chyba. snad jsem ale tento svůj prohřešek odčinil opravenou odpovědí.
Datum: 04. dubna 2011 18:34
 evidentně ano, já nejsem podrážděný, mě jen rozesmálo, že kritizuješ "vzdělání místního teen osazenstva" (kam ještě pár měsíců patřím) a přitom si po sobě ani nepřečteš příspěvěk, který odesíláš..
Datum: 04. dubna 2011 18:18
Jméno: notorik na fichtlovi
IP: uživatel10887
 evidentně jsem zapoměl napsat jednu nulu. za to se tedy veleváženému osazenstvu omlouvám... sharker487: mohl si býti od té dobroty a napsati například, že se notorik zmýlil a má to býti třeba 40ml, nebo 0,040l... reaguješ zbytečně podrážděně.. neměl bych ti za zlé kdyby si měl tu chuť mě opravit.
Datum: 04. dubna 2011 18:04
 notorik: takže podle tebe je poměr 1:250 vhodnej pro záběh dvoutaktního motoru? .) ty mezero...
Datum: 04. dubna 2011 17:46
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 takze 2 frtani
Datum: 04. dubna 2011 17:44
Jméno: notorik na fichtlovi
IP: uživatel10887
 je zcela evidentní že mezery ve vzdělání místního teen osazenstva jsou opravdu velmi značné.... na litr benzinu pro záběh motoru je vhodné dáti cca 4ml oleje
Datum: 04. dubna 2011 17:38
 1:33 nebo 1:25
Datum: 04. dubna 2011 17:28
 to je jeden díl oleje na 33 dílů benzínu
Datum: 04. dubna 2011 17:21
Jméno: marek
IP: uživatel9545
 prosim jak je to 1:33 ?
Datum: 04. dubna 2011 17:06
 Mazat 1:33, nevytáčet, nejezdit ve dvou..dávat si přestávky abys nepřehŕival motor...
Datum: 04. dubna 2011 16:51
Jméno: vrbaj
IP: uživatel1723
 zdarec,chtěl bychse jenom zeptat,...když dám karbec do coly tak jestli se odstraní ten vodní kámen nebo ne???a jak dloho to misí bejt namočeny?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 19:57
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel10340
 Tak já namáčim karbec do octu, ale ne na dlouho páč to rozežírá...Pak to musíš vystříkat nějakým odmašťovadlem a profouknout...Jestli myslíš ten "vodní kámen" co je třeba v plováku, tak já osobně to dělám šmirglem a nebo šroubovákem ale rozhodně před namočením do octu abyseti to znova neucpalo =D
Datum: 04. dubna 2011 19:57
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
Datum: 04. dubna 2011 19:20
Datum: 04. dubna 2011 18:43
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Ty seš taky vodní kámen, přechodný vodní kámen se dá odstranit varem a trvalý vodní kámen způsobujou uhličité ionty. Dá se odstranit hydrogenuhličitanem sodným = jedlá soda. Ale pochybuju že bys tam měl vodní kámen...
Datum: 04. dubna 2011 18:30
Jméno: notorik na fichtlovi
IP: uživatel10887
 vodní kámen? to je prevít, ten vám rozbil pračku. a co ten cukr? a že je coca cola žíravina, je známá věc, ale dávat do ní karbec slyším opravdu poprvé!
Datum: 04. dubna 2011 17:20
Jméno: jawa 05
IP: uživatel11315
 Zdarec draci, chtěl bych se zeptat co mám dělat, protože fichtl vůbec nechce jet. Nakopnu ho na poprvé, otáčky má nádherný ale jak zařadim jedničku tak prostě nejede, když mu dam strašně malej výkon tak jo, ale jak mu přidam tak přestane jet a prostě chcípne..... už fakt nevim co dělat......
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2017 20:31
Jméno: martin05
IP: uživatel19158
 Ahoj. Zrovna řeším stejný problém. Nakopnu fichtla v pohodě, a na volnoběh jde do otáček bez problémů když mu nandám. Jakmile zařadim tak prostě netáhne. Simerinky jsou nový, kondík taky,ještě zkusim přetěsnit a vyčistit karbec a celej přívod benzínu. Našel jsi tenkrát příčinu proč ti to nejelo? Může to být v předstihu když na volnoběh jde do otáček krásně?
Díky za případné rady
Datum: 21. června 2017 20:31
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 To bude karburátor...
Datum: 04. dubna 2011 20:28
Jméno: jawa 05
IP: uživatel11315
 Výfuk si myslim že to nepude, protože když sem jezdil asi před třema dny, tak lítal nádherně, spíš to budou ty trysky.... doufejme...
Datum: 04. dubna 2011 19:40
 To vypadá na totálně zanesený výfuk. Zkontroluj, popřípadě výfuk vyčisti/vypal.
Datum: 04. dubna 2011 19:27
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 toto je cisto problem karburatoru,skus prefukat tisky a kanalky v kterych su trisky nasrubovane,kompresorem prefukni urcite to neni chyba zapalovani.
Datum: 04. dubna 2011 17:39
Jméno: notorik na fichtlovi
IP: uživatel10887
 něco jinýho je, když to na volnoběh jde bez zátěže a pak v zátěži... nalaď to a nech se překvapit... naladěný karburátor již netřeba připomínat
Datum: 04. dubna 2011 17:33
Jméno: jawa 05
IP: uživatel11315
 Ale je zvláštní, že na neutrál jde do otáček úplně bez problému, taky jsem přemejšlel že by to mohli bejt kladívka, špatně nastavenej odtrh, protože sou starý a strašně mezi sebou jiskřej.....
Datum: 04. dubna 2011 17:27
Jméno: motorik na fichtlovi
IP: uživatel10887
 já to vidím na předstih
Datum: 04. dubna 2011 17:22
Jméno: jawa 05
IP: uživatel11315
 právě že chcípá i když je ohřátej......
Datum: 04. dubna 2011 17:21
 Sorry, mně chcípne.
Datum: 04. dubna 2011 16:55
 Do jisté míry možná i normální. Nakopni to a nech ohřát, pak ti to pojede na plnej plyn, mě taky studenej při rozjezdu nekompromisně chcípne.
Datum: 04. dubna 2011 16:55
 skus furt držet ten přeplavovací kolík u karbecu jestli to bude ok tak se podívej na hladinu vyčisti karbec
Datum: 04. dubna 2011 16:48
Jméno: marek
IP: uživatel9545
 Vyčisti trysky u karbecu
Datum: 04. dubna 2011 16:40
 zdravi chtel bych se zeptat kolik tak muze stat vyvazeni kliky na 350  diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 15:31
Datum: 04. dubna 2011 15:31
 ahoj asi mam problem s převodovkou, nejak mi tam klape, na jedničku a na dvojku ješťe víc a na trojku to nedělá vůbec na neutrál to taky nedělá. když mám zařazenou jedničku a couvám tak se to zasekne a musim popojít dopředu a pak zase couvat myslim si že to jsou řadící vydličky .. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 14:58
 vylomenej zub na předlohové hřídeli...
Datum: 04. dubna 2011 14:58
Jméno: jawamaca
IP: uživatel11462
 zdar kluci. mam jawa 250/559 rv.62 po renovaci. Jediný problem mam,že při vyšších otáčkách nemá sílu. start i na volnoběch je OK. Tuším že by to mohla dělat hl. tryska. Je tam stovka a volnoběžná je padesátka. Jestli znáte radu tak mi pomozte. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 17:51
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 v tryske chybu nehledaj ta,to ze je vjetsi to ti moze len pomoct pri vissich otackach,kedtak filtr,vyfuky,svicka,
Datum: 04. dubna 2011 17:51
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 trysku mas moc velkou tu hlavni ma bejt as 95 tetka nevim presne. Taky by to mohl delat prectih, ale to by slo i spatne doobratek pokud by byl malej a velkej nato nema vliv
Datum: 04. dubna 2011 14:10
Jméno: pavel
IP: uživatel10535
 Zdarec je lepší dát do kol a do rozety to zakrytovaný ložisko nebo je lepší obyčejný
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 12:58
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 zakrytované simerinkem
Datum: 04. dubna 2011 12:58
 Co si myslíte o silikonových guferech, díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 22:09
 Od Sesy? Hodně lidí na silikonová nadává  Já nemám, žádnou vlastní zkušenost tak se ptám.
Datum: 04. dubna 2011 22:09
 Mě na klice drží již druhým rokem
Datum: 04. dubna 2011 18:44
 Prý je rozpouští benzín?
Datum: 04. dubna 2011 15:50
Jméno: 111
IP: uživatel11461
 Ja mam špatnou škušenost dal jsem je dvakrat a na hovno možna jsem měl smulu na kusy tak jezdim klasiku ,ale každy ma pravo na svuj nazor nikoho nepřemlouvam každy musi přijit na to sam co mu vyhovuje.
Datum: 04. dubna 2011 13:13
Jméno: Kulich
IP: uživatel11457
 Nazdar, potřebuju poradit s výfukem na čezetu 487. Ten se skládá ze dvou částí, který jsou do sebe vsazený, zapadá to kužel na kužel a je mezi nima těsnění, smotanej kroužek z plíšku. Čím mám nahradit tohle těsnění, protože už neplní svoji funkci a po každý jízdě mám výfuk zaprasený od oleje? Dá se někde sehnat nový (U sesy jsem ho nenašel) nebo tam mám napatlat červenej silikon?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 10:31
 Já dávam červenej silikon v kombinaci s azbestovou šňůrkou...a docela to těsní
Datum: 04. dubna 2011 10:31
Jméno: Martin
IP: uživatel11456
 Ahoj, sorry za hacky a carky,premyslim, o uprave valce. Nejvice mi vrta hlavou saci kanal, muzete prosim mi hodit nejake smysluplne hodnoty spodni hrany saciho kanalu? Jak se vam zdaji hodnoty 69 a 70 mm od horni hrany valce, pripadne dalsi hodnoty. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 16:28
Jméno: standa
IP: uživatel11464
 69 je běžný,ok
Datum: 04. dubna 2011 16:28
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 ahoj,prosím na mém pionýru 555 mi prskl kroužek a nevím jaký koupit ve válci jsem šuplerou naměřil 38.85mm a chtěl bych se zeptat jestli mam koupit tedy kroužek těchto rozměrů 38,75x2mm ???nebo nějaký jiný ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 18:16
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 když změřím píst digitální šuplerou hned před první drážkou na kroužek tak mi ukáže 38,53 takže by to odpovídalo tomu druhému výbrusu,ale je mi divné jak ve válci mohu naměřit 38,85 ?
Datum: 04. dubna 2011 18:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak kdyby tam bylo nějakejch 38,45 tak by to znamenalo druhej výbrus tzn vrtání 38,50 mm
Datum: 04. dubna 2011 17:57
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 ivnitř pístu je 384 .......to znamená co prosím ?
Datum: 04. dubna 2011 17:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 koukni na píst , jestli na něm nění vyražené nějaké číslo
Datum: 03. dubna 2011 23:10
Jméno: Tomáš
IP: uživatel6631
 Čau draci mám doma karburátor z ČZ 175 a z jawy 250 chcu se zeptat jestli by šel dát na fichtla 21
Nebo popřípadě jestli byste nedoporučili jiný karburátor z kterým by to jelo lépe díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 20:28
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 Aby to lepe jelo
Datum: 04. dubna 2011 20:28
 Proč chceš měnit karburátor?
Datum: 03. dubna 2011 23:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 šel , ale neujel by jsi ani metr , protože by se ti to hltilo
Datum: 03. dubna 2011 23:10
Jméno: Filipcod
IP: uživatel6631
 čau draci potřebuju poradit doma mám vzduchový filtr z minibike a chcu se zeptat jestli by pasoval na jawa 21 a jestli by stačilo sání jestli by byl dostatek vzduchu dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 11:51
 Ahoj Filipe, hele řeknu ti to asi takhle pokud máš vzduchový filtr z minibike ten sportovní a ne jiný, tak přísun vzduchu bude zajištěn, avšak oproti puvodnímu budeš muset seřídit směs, jelikož tam vzduchu pujde moc, alespoň u mě to tak bylo, jinak aby ti to jelo správně s tímto filtrem budeš muset změnit otryskování karbece, mě podobný filtr jel dobře s tryskou 82-96 ale já měl upravený válec, tobě bude stačit možná měnší, avšak origo 68 si myslím bude nedostatečná  uvidíš skusit to můžeš, ale musíš to odladit, jinak o výkon příjdeš. =)
Datum: 04. dubna 2011 11:51
 Určitě se dá nějak upravit, udělat redukci, jinak to asi záleží na kubatuře tý minibike...
Datum: 04. dubna 2011 9:54
Jméno: milanoo
IP: uživatel10870
 Do jakeho roju se na pio 21 davaly budiky s hlinikovou obrockou ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2011 23:33
 Do roku 71 v roce 1972 se to měnilo.
Datum: 03. dubna 2011 23:33
|



|