Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 13:22
 to neumíš číst ? """ . Děláno dle orig vzoru a prot jsou tam i diry pro uchycení světelné tlumivky,,,
Datum: 02. dubna 2011 13:22
Jméno: lukas
IP: uživatel11440
 Zdarec borci,potreboval bych poradit,mam 250 a po 20 km jizdy se zapnutejma svetlama jsem bez proudu,jakmile je vypnu behem chvile je to dobyty,rekl bych ze je to relatko,tak co myslite? Jo a este kdyz motor bezi ve vysokych otackach tak ma tendenci se hadat,mozna je to souvislot toho spatnyho relatka,ale nevim.Diky za rady. Cus
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 21:46
 Ahoj lukas relátko to je určitě s ním něco je protože ty jak říkáš za chvilku jsi bez proudu , ale jestli tam mas dynamo muze to byt i tím. Nejlepší by balo kdybys relátko odskoušel a potom jít klidně i po baterce jestli nema 1 članek špatný dej ji kdyžtak na nabíječku a koukni se jestli všechny ,,vřou´´
Datum: 01. dubna 2011 21:46
 čav jawáci mal by som otázku približne aká 12V žiarovka by mi pasovala do predného svetla mám tam dvadsaťjednotkové zapalovanie a furt mi to páli žiarovky a to som do zadu dával aj 12V 10W sulfitku a aj tá išla kade lahšé v predu som mal klasickú 6V 25W mám tam bezkontakt asi preto to bude páliť ked motor dosahuje vyšších otáčok . Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 20:46
 skúsim to
Datum: 04. dubna 2011 20:46
Jméno: petan
IP: uživatel10220
 ja mam parabolu z mustanga a pasuje mě tam perfektně žarovka ze škodovky 12v 45/40W v zadu 12v 5w a sviti v pohodě, nic se nepálí (30w zapalko)
Datum: 04. dubna 2011 16:32
Jméno: Ivan
IP: uživatel11446
 Elektrika z alternátoru není regulovaná. Proto světla připojujte vždycky přes tlumivku (vypadá jako cívka nebo transformátorek). Bývá v předním světlometu. Při vysokých otáčkách stoupá napětí a tlumivka ho omezí. Nutnost je použít žárovky předepsané výrobcem a osadit obě ve světlometu i vzadu. 6V/15W a 6V/5W Jen tak to funguje bez problémů. Ahoj
Datum: 02. dubna 2011 22:33
Jméno: JendA
IP: uživatel7902
 Zfravim draci. Prosimvás.. pořidil jsem si babetu 207.. asi rok stála a tak jsem jí vzal a vyndal nádrž vylil benzín vyčistil i karburátor nastartoval krásně blafla. vypnul jsem jí nechal a za 2 dny jsem jí natočil a už se jí vobčas nechtělo do votáček.. a ted jsem jel z práce a najednou chcípla.. a nic tak jsem doma vymněnil svíčku znova vyčistil karbec a chytla ale na stojanu to jde normálně ale jakmile na ni sednu (70kg) tak jakoby nemá sílu.. Nevíte někdo co s tim ??
Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 21:31
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Ahoj možná je to blbost ale když na ní sedneš tak se teoreticky změní hladina v karbecu jednouduše skus jak je na stojanu přitlačit na řídítka silněji nebo nadzvednout trochu zadek jestli to uděllá seřid hladinu  sory za asi blbou odpověd
Datum: 01. dubna 2011 21:31
Jméno: jawa 05
IP: uživatel11315
 Zdar Draci.... nevíte co mám dělat?.... ručička v tacháči mě lítá jako splašená.... asi to bude šnekem co?.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 12:55
Jméno: jawa 05
IP: uživatel11315
Datum: 02. dubna 2011 12:55
 měto u mé 05tky dělal náhon tachometru byl moc zohlej tak ho zkontroluj jestli taky neni nák moc zohlej nebo nák jinak porušen
Datum: 01. dubna 2011 21:39
 To mas asi prasklou tu pruzinku co ti ma vracet rucicku- jedine dat tachak na repas a nebo sehnat jinej
Datum: 01. dubna 2011 21:07
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 11:52
 Ramštajn: Vlastní zkušenost? Jinak moc nechápu to "odvrtat přes futro" ..
Datum: 02. dubna 2011 11:52
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 ahoj podlemně rozhodně bronz vydrží dlouho vyváženost podle mně epší než u jehličky tam se to nedá odvrtat přes futro
Datum: 01. dubna 2011 21:35
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 10:37
Jméno: Lukeout
IP: uživatel10408
 Jawa05 má pravdu, nevypadá to moc hezky, ale ti co to mají/měli tak byli spokojeni. Takže mohu jenom doporučit
Datum: 02. dubna 2011 10:37
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Na veterána hnus, ale to co říká 111 je hovadina. Lépe chladí a odvádí logicky díky větší ploše teplo.
Datum: 01. dubna 2011 22:25
Jméno: 111
IP: uživatel11234
 zbytečnost.
Datum: 01. dubna 2011 20:50
 Vážení fandové motocyklů,\\\\\\\\r\\\\\\\\nstal jsem se majitelem Babetty 210 a musím ji generálkovat. Při rozebírání převodů mi někam vystřelily pružinky z volnoběžky. Poraďte prosím, kde se dají koupit, nebudu přece kupovat celou volnoběžku za 700,-Kč.\\\\\\\\r\\\\\\\\n\\\\\\\\r\\\\\\\\nDěkuji s pozdravem všem\\\\\\\\r\\\\\\\\nJan
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 21:33
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 ahoj skus se mrknout ve šrotu jestli nenatrefíš na jiný motor z kerého to sundáš nebo vem do ruky velký magnet a chodit po čtyřech a jezdit magnetem přibližně kam vystřelily
Datum: 01. dubna 2011 21:33
Jméno: 11
IP: uživatel11438
 Zdravím, nemáte někdo zkušenosti s fungováním a nejlepším umístění tachometru z kola ma mustanga?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 14:36
Jméno: 11
IP: uživatel11438
 mam drátovej tak ten snad pude.a kam je podle vás nejlepší umístit čidlo?
Datum: 02. dubna 2011 14:36
 Samozřejmně že myslel bezdrátovej
Datum: 02. dubna 2011 13:25
 Odrušenou fajfku sem nikdy nepoužíval, a tacháč mi vždycky chodil (drátovej)
Datum: 02. dubna 2011 11:49
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Pokud nemáš odrušenou fajku, tak ti tacháč nepujde nikdy...
Datum: 01. dubna 2011 22:27
 Vepředu díky "USD" vidlici a prachovkám asi nepochodíš. Já ho měl, a počítám že budu mít zase na kyvce. Akorád se pak musí prodloužit dráty k tachometru no.  .. Jinak bezdrát mi taky moc nechodil, ani vepředu (zřejmě dýlka signálu byla zkrácená díky plechařině)
Datum: 01. dubna 2011 19:58
Jméno: Don
IP: uživatel9046
 Zdarec. nevíte na co bych se měl zaměřit na čz 175/477, když mi nechce nastartovat ? Jiskru hazí, když jsem zkoušel o válec, ale i když stříknu injekční stříkačkou benzin do válce tak ani neškytne. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 21:10
 Menit svicky- stan se ze svicka jiskru dava ale pri kompresi ne, nepodfukuje ti hlava? lejt tam novej benzin radsi. -hlavne mit vse poradne sestelovany
Datum: 01. dubna 2011 21:10
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Zdravím,dávám ted motor k sobě,mám podle této fotky tu startpáku normálně natočit ve směru až zuby zajedou do sebe a poté zaklapnout a utáhnout?Díky
http://gtaisbest.rajce.idnes.cz/Generalka_motoru-Jawa_23_Mustang_1971/#01042011389.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 22:19
 určitě bych to udělal a po montazi treba otrel aby se na to z venku hned nenachytaly necistoty
Datum: 01. dubna 2011 22:19
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Ještě bych se zeptal jestli je nutné při montáži gufer,napustit olejem i to na výstupu z převodovky.Díky
Datum: 01. dubna 2011 21:52
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Díky.Tak už je to v kupě a páka se vrací snad to bude fungovat.Jinak ten motor jsem nijak víc nečistil jen jsem ho pořádně kartáčem umyl v benzínu.
Datum: 01. dubna 2011 21:43
 No dej ji pri tom skladani tak jak ma byt normalne kdyz je motor slozenej- tedy od ty fotky jako vic dopredu. Klidne ji muzes dat i vic dopredu- jako kdyz uz by nabyhali zuby segmentu na ozub. kolo. - hlavne ti to uz musi pruzit- nezapomenout na pruzinu - nekdy pri skladani vypadne a pak se paka nevraci. P.S. ten motor vypsda luxusne- co jsi s tim delal- jak jsi to cistil???
Datum: 01. dubna 2011 21:16
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Čau draci, nevíte prosím vás jak vylisují ložiska z náboje předního a zadního kola na 550(pařez).Moc díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 19:46
Jméno: Jirka20
IP: uživatel1434
 no tak jestli už jsou vadná a nebudeš je už používat tak stači na jedno poklepat do kola tyčkou ze vnitř, meli by jít
Datum: 01. dubna 2011 19:46
 čau chlapi potřebuju pomoc ,prosim mohl by mi někdo napsat postup jak sundat kyvku na ČZ 477 diky moc ,moc mi to pomuže
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 14:34
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Tak to jo, zapatrej na webu, jsou tam na to navody nebo si najdi jak vypada Vytlačovač čepu kyvné vidlice. Ale jestli mas ty konce nejak rozmlaceny kladivem tak si s tim uzijes
Datum: 01. dubna 2011 14:34
 potřebuju vyměnit pouzdra
Datum: 01. dubna 2011 13:40
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 A duvod? je na to vytlacovak ale vidim to spis na flexu
Datum: 01. dubna 2011 12:27
Jméno: ondra
IP: uživatel9335
 cus , našel jsem na pude motor z tatrana 125ccm, ale je rozloženej , kolik tak za nej mužu dostat ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 12:32
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Na netu sou okolo petikila a vetsina nalezovka ale v celku.
Datum: 01. dubna 2011 12:32
 Cau draci,
potreboval bych k renovaci foto jawy 250/353 v origo stavu, nejlepe jine barvy nez cervene ale i ty klidne. Mockrat dekuji, posilejte mi to prosim na e-mail
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 14:30
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel10340
 http://www.sesa-moto.cz/galerie/kyvacka_kejva_353_354/id_12925.html Tady je originál červená...
Datum: 01. dubna 2011 14:30
 čau jen taková pitomost- bavili jsme se s kámošem - že by na akceleraci honda 125 cbr dala takovou normální 635 - používaná tak nejako normalně - ani po GO -nic. Jen jestli nema nekdo zkusenosti.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 11:35
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Boha MUŽETE MI NĚKDO VYSVĚTLIT jak otevřte 4t 125 ?!?(nějak si nevzpomínám že by 4t 125 měla už v základu [krom výroby v německu na omezenejch 80]
jako 2t jmenovci už z výroby restrikce sání, podložky pod šoupátkem, přídavné přepážky ve výfuku, omezenou EŘJ co hází ve vysokejch ob jednu otáčku
jiskru, zakolíkovanou převodovku aby měla jen 5 q i když tam je 6.. a podobné pitominy) to jsou zase slinty...   jinak obě se držej stejně, cbr do kopce
strácí.... a propo NEPOROVNÁVEJTE NEPOROVNATELNÉ!!! 125 a 350 to mluví o všem... Co takle zkusit porovnat hatapku a 4L naftového patrola: KTERÉ AUTO VÍCE UTÁHNE?
Datum: 02. dubna 2011 11:35
Jméno: standa
IP: uživatel11437
 Jezdil jsem jak na 634 tak na maximálně "hustokrutě  "otevřeném 125 CBR.....a mužu říct jen jedno.....jawa 350 na zrychlení vyhraje,protože bude mít zařazenou trojku dřív než to CBR roztočí jedničku na doraz aby konečně jelo  Ale je pravda,že ve výsledku to CBR jede o cca 15km/h víc.....ale to aby ste jeli závod z prahy do brna aby se to CBR dostalo na vmax  ....pokud budem uvažovat běžně vykloktanou 350 a běžný lehce otevřený lehce vykloktaný CBR,tak jawa jasně vede! Bez diskuzí! o dvě třídy!
Datum: 01. dubna 2011 16:10
 Jezdil jsem na obojim a to CBR teda nic moc  když jezdíme na projížďky tak CBR se vlečou do kopce jak smrad...na rozjezdy si to neškrtá, ale na maximálku mi ujedou...
Datum: 01. dubna 2011 15:55
 Já vím jak jezdí ta cbrka 125 já jak na to sednul se svojima 190 centimetrama jsem vypadal jak vosa na bomboně projel jsem to moc to netahalo čekal jsem od toho víc z kopce se to rozjelo ke 120 víc ani tuk pak jak jsem sednul na mito nebo nsr tak to je hukot ale ne to cbrko
Datum: 01. dubna 2011 15:17
 Možná bych si to pojistil zmenšeným sekundárním kolečkem, kdyby jsi na té jawě závodil....Záleží na délce tratě.
Datum: 01. dubna 2011 15:12
 Gsx-r to mi jako chceš nakecat že čtyřtaktní 125 která sotva dýchá do kopce předjede nějakou jawa 350/639 ses asi posral v kině já mám to devítku a kámoš má mito a nedává vůbec tak se prosím tě vzpamatuj
Datum: 01. dubna 2011 15:06
Jméno: Gsx-r
IP: uživatel4675
 Samej odbornik tady,nikdy jste nejeli ani na jednom tak nemelte ho.na . Mozna tak z doslechu od vasim hustokrutejch kamosu Jel jsem na CBR (125) a myslim si ze by to vydechlou triapůůlu dalo. Zaleži taky na jezdci a na rozjezdu ale za me CBR
Datum: 01. dubna 2011 14:33
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 sak jawa 250 ju klidne predjede na pul plynu a ne to este 350  na 3ku jak nic
Datum: 01. dubna 2011 12:10
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Nesmysl, CBR je lina 4-taktni mrcha. .) CBR da kloudna 477 CZ.
Datum: 31. března 2011 23:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 leda ve snu
Datum: 31. března 2011 22:50
 pardon - myslim jawu 350 / 634
Datum: 31. března 2011 22:41
Jméno: fectlman
IP: uživatel11434
 zdar mam na fechtlovi navedene draty na svetlo a nejde me tam zarovka s oznacenim: narva s2 6/35/35w a tato me tam nejde. kdyz sem tam zkusal jakusi staru co sem nasel v garazi tak ta normalne svitila a nevim co tam mam dat za zarovku jestli 6/15/15w nebo 6/25/25w
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 15:47
Jméno: fechtlman
IP: uživatel11434
 mam tam 20w tak to tam mam dat asi 6v/15w ne?
Datum: 01. dubna 2011 15:47
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 pročíst manuál čítů ke své oblíbené hře tu asi většina lidí líná není, ale pročíst si manuál od své vlastní motorky, tím spíš že je psaný v mateřském jazyce, tu asi leckomu zatěžko je co? Najdeš tam totiž odpověď na to co tu hledáš, v tom manuálu je napsáno již mnoho desítek let jakou žárovku tam máš mít...
Datum: 01. dubna 2011 11:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 záleží co máš za zapalování , máš to napsané na statoru jak silně je bud 20W nebo 30 W
Datum: 31. března 2011 22:52
 Zdar draci prosimvás jen se chci zeptat kolik vám jede váš pionýr? a jake tam mate sekundarni kolečko diky moc ja mam 12ku a jede mi to po rovince 65-70km/h a to je vče original a z mirneho kolečka 75km/h jak vám diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 20:49
 Tak jak čtu tak nemate žadne verhly co jedeou 50km/h ale pořadně stroje  to je správne klikar - Nedivej se na vzhled ale zaleži co maš pod nohama (motor) to všechno děla jen on  když tam nemaš 1 plech tak když ho tam daš rychleji to nepojede  tak ad se vam daři fichtlaři žadne porucha a žadni policajti  ja už na cheru mam najeto letos 250km a to nemam papiry naněj
Datum: 01. dubna 2011 20:49
 Úprava mě vyŠla k přepočtu na nějakých 2300 včetné poštovného a náhraního pístu...jo jinak mám CÚ
Datum: 01. dubna 2011 15:49
 12 zubů, jezdec 85 kilo vysoký řidítka, místo filtrboxu drátěnka, a dokukrvenej vejfuk.prostě kombinace se kterou by to podle místních odborníků nemělo jít ani nastartovat. maximálka po rovině75. je to ta plečka co mám v profilu....
Datum: 01. dubna 2011 14:49
Jméno: Gsx-r
IP: uživatel4675
 To me mustang jede podle tachometru max. 60-65km/h ale kdyz jsem nainštaloval digi. tachometr tak jsem ho s kopce pretocil na 79,5km/h podel digitalu (stelovenej presne na predni kolo-takze minimalni odchylka) a kdyz jsem si to svistel tech 79,5km/h tak na tachometru bylo porad 65 a vic ani prd. Ale motor uz hodněě knucel  Jinak žádný úpravy vse orig. (sekundarko 13zub)
Datum: 01. dubna 2011 14:45
Datum: 01. dubna 2011 14:18
 aaa:V mílích?
Datum: 01. dubna 2011 9:33
Jméno: aaa
IP: uživatel11436
 jede mi to 120 do kopce
Datum: 01. dubna 2011 8:40
 kekz: denzil.skiller1 ale je to divný mam za to že sem si jednou radil skrz pc,jestli si to byl ty
Datum: 01. dubna 2011 8:35
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 shrek: jj máš 3 kroužkový píst to samý je aji u mě  na rovince mám maximálku do 20 sekund nějakejch 65 možná víc a když jedu zkopce tak to prostě už víc nevytočím než na rovince....
Datum: 01. dubna 2011 8:24
 denzileck dej mi skype
Datum: 01. dubna 2011 8:22
 82- max 85 km/h..jediná úprava je stejskyho CÚ...
Datum: 31. března 2011 23:35
 77venca :Cos chtěl napsat?
Datum: 31. března 2011 23:08
 Každemu to jede jinak že  někomu lip někomu huř
Datum: 31. března 2011 22:53
 já mám 13zub a tachometr digital s kola přesně zadanej obvod kola a jede mi to 69,93 km/h na rovině i s kopce-víc ten motor nepřetočím
Datum: 31. března 2011 22:40
 denzileck ®- kdo ma jit na skype?
Datum: 31. března 2011 22:35
 standa- řikam že mi to jede kolem te 70km/h a mam dvoukroužkovy pist novy vybrus GO motoru a vypilovane kanalky  a jinak vče original a u nas v dědině mame radar jen do kopce je z jedne strany a tam jsem jel 40km/h ale v bruhe dědině je radar na rovince a ukazovalo mi to 68km/h jsem přesny  sneska jsem tam jel a řikam kolem te 70km/h mi jo jede
Datum: 31. března 2011 22:35
Jméno: standa
IP: uživatel11430
 a kdyz uz jsme u tý rychlosti.....kolik ti to venco jede doopravdy? tachometrovejch 80 je totiž v reálu necelejch 70  a tachometrový kilo je 83-85  při překročení realných 85 se strhává tachometr
Datum: 31. března 2011 22:28
 Pod na skype
Datum: 31. března 2011 22:23
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 denzileck máš tam nějaké úpravy? protože origo ti nemůže tolik jet
Datum: 31. března 2011 22:21
 mám mustanga, vše origo, včetně převodů.. má tam 3 kroužkový píst takže moc netočí.. jinak jede cca 65Km/H.. kámošova dváca protože má 2 kroužkový píst a je to jinak seřízený, víc mu to točí a jede kolem 70..
Datum: 31. března 2011 22:19
 70,80 možná i 90...nevím,neměřil jsem to...
Datum: 31. března 2011 22:19
 MurarikRadim ® -měřil jsem si tachometr na radaru protože tu u ans mame u školy radar je to dokepečka trochu a na tachaču jsem měl 40km/h a na radaru mi ukazovalo 42km/h tak mi de dobře jen asi + - o 2km pozadu
Datum: 31. března 2011 22:09
 Cože?  45km/h na rovince to tam amš 11 sekundarni kolečko ne? Ja do togo liju normalni benal Natural 95 a + polosintetiku MOTUL  a jede mi krásně a mam ted vybrus tam udělany a motor po GO
Datum: 31. března 2011 22:07
 no to ti jede podle tacho na fichtlu nebo nekde na radaru? protoze ty tachometry nejsou moc presne....
Datum: 31. března 2011 22:06
 Mě jedila 45  co do toho leješ?
Datum: 31. března 2011 22:00
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 ahoj dělaly se 250sátky s jedním vejfukem? jesli jo tak prosim nějakej odkaz na fotky dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 21:48
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
Datum: 31. března 2011 21:48
Posl.aktualizace: 05. března 2012 23:23
 Bezduvodne znicil dva motory? Rek bych ze je spis sikovnej a vynalezavej,a snazi.se neco dokazat,narozdil od jelit co se desetkrat zeptaj jak nastavit predstih aniz by se koukli do prirucky  ja to ocenuju..zlaty cesky rucicky
Datum: 05. března 2012 23:23
 na tohoto blázna jsem se díval už dřív, musím říct, že by mě zajímalo jak to má udělaný ale podle mě bezdůvodně zničil 2 motory :-/
Datum: 01. dubna 2011 18:42
 Jawa05: a kam dáš řetěz když to bude na středu ?
Datum: 31. března 2011 22:43
 Napiš Maverickovi...
Datum: 31. března 2011 22:17
 A kolik to tak muže vubec jet?
Datum: 31. března 2011 22:12
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Dobrý, ale děsně nevyvážený, chtělo by to ten motor vycentrovat na střed
Datum: 31. března 2011 22:03
Datum: 31. března 2011 21:42
|



|