Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Zdar,chtěl bych se zeptat,zítra mam v plánu složit motor ale je tu problem když dam pulky k sobě jen tak na vyzkoušeni převodovky tak je držim u sebe a známej tam zkouši hazet kvalty no ale ono to občas chodi v pořadku krasně za sebou a někdy tam ta rychlost nechce skočit.Měl jsem rozebraný ř.automat a měnil tam nějaké věci no a jestli jsem nedal třeba o kousek dal ten tisicihran ale vypada vpořadku.Nevim třeba že v provozu a přítomnosti oleje to bude pracovat. Prosim poradte nechci to zase naněkolikrát rozebírat.Moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2011 12:53
 až tam bude olej a bode se to točit tak by to řadit mělo normálně
Datum: 03. dubna 2011 12:53
 Dobrý den. Chci koupit relátko na jawu 250/353 mužu tam dat 6V 75W?  Díky draci. Moc mi pomužete.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 9:03
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 V tom případě je tedy rotor nezničitelný... to je mi tedy záhadau jak tedy ty škvarky co jsem viděl vzniky
Datum: 04. dubna 2011 9:03
 Chlapy co říkáte na tohle? Ptal jsem se na to jednoho borce a napsal mi tohle:
"Podle mě je to přehřívání kvůli tomuto regulátoru blbost. Rotor pouze pouze
vyrobí a sebero to, co mu dovolí stator, respektive jak silné magnetické
pole vytvoří cívky statoru. A ten nevytvoří větší, než na které je
konstruován, tedy pouze pro výkon 45W, možná s nějakou malou plusovou
odchylkou. Regulátor pouze reguluje napětí, a to tím, že do obvodu vinutí
statoru vřazuje při zvýšení napětí odpor. Možná by snad mohlo dojít k
většímu zahřívání, ale v případě špatného reguláturu za situace, kdy by do
statoru pouštěl veškerý vyrobený proud, čímž by výkon dynama určitě stoupl,
jelikož by se zvýšilo napětí. Výše uvedený maximální výkon dynama 45 platí
totiž při regulovaném napětí 6V (ve skutečnosti výce, cca do 7V).
Ty provize neřešme, asi se dá zažádat o zrušení.
Pro příště si ale prosím svůj příhoz řádně rozmyslete.
Zašlete mi tedy Vaše konečné rozhodnutí, jestli regulátor chcete, nebo ne."
Datum: 03. dubna 2011 15:10
 No takže ho tam rači teda dávat nebudu. A chci se zeptat když ve Vysokejch otáčkách ta dobijeci civka začne kmitat tak jak vedle ní? Ale jen v hodně Vysokejch.Začne mi ani blikat ta kontrolka jak to rozepíná a spíná strašně rychle.
Datum: 01. dubna 2011 19:08
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Inu upřímně řečeno, to dynamo je s reglerem 75W přetížené i s originální elektrovýzbrojí.. počítej se mnou... 15W zapalování, plus 25W přední žárovka, plus 5W zadní žárovka, plus 2W žárovka kontrolky dobíjení a těžko odhadnutelný odběr baterky, která si chce také přijít na své, tipuju nejméně 10W.. tohle dohromady je 57W samo o sobě a protože regulační relé začne omezovat až od 75W, tak těch 57W bude odebírat z dynama a tímpádem bude přetěžovat vinutí nadměrným ohřevem. Ten regler z nmého pohledu škodí ikdyž nic navíc na motorku nepověsíš  . Mám kamaráda co si liboval jak mu to pěkně dobíjí, šlo ale o to že regler bral víc než měl, takže nejenže usmažil vinutí rotoru dynama, ale zároveň padlo podezření že teplo, které se přičítalo k teplu motoru mu oddělalo ložisko u hřídele dynama (ložisko se příliš teplem roztáhlo a vymačkalo si drážku pro kuličky - vylítalo se). Já bych do toho zkrátka nešel....
Datum: 01. dubna 2011 17:35
 Chong: Nikdo se s tebou nehádá, samozřejmě že je lepší dát k dynamu příslušný regler stejného výkonu, ty čísla (45W relé a 45W dynamo) neodpovídaj jen proto že se náhodně trefily, ale otázka zněla, jestli tam 75W relé může dát, na což jsme mu myslím odpověděli.. Ohledně kontrolky, nejspíš špatně zapojená, měla by být mezi živým uhlíkem a kontaktem 51 spínačky (jestli u kývačky je, jinak je to prostě napětí spínaný klíčkem při zapnutí zapalování)
Datum: 01. dubna 2011 11:30
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Výkon rega má být naladěný na výkon dynama a toho se drž jak hovno košile! Je to stejný jako s tlakovou pojistkou na papinově hrnci... Zkrátka, můžeš použít na pappiňák i pojistku na parní kotel a když nebudeš zahřívat víc než papinův hrnec snese, není třeba se obávat.. že, ale co když něco selže?! Popřemejšlej. Kde třeba bereš jistotu že se ti někde neprodře kabel?! Není totiž pravdou že by dynamo nedokázalo dát větší výkon, než je na jeho obalu udáván, žádný strachy, to dynamo dá větší výkon, jenže potíž je v tom, že se neuchladí. ten výkon totiž odpovídá trvale odebíratelnému výkonu bez rizika poškození. Ono se totiž přehřátím zdegraduje izolace vinutí a vznikne pak zkrat a tímpádem větší teplo, tím pádem větší poničení až s toho celého zbyde jeden škvarek na vyhození.. je to jasné vy umělci?
Datum: 01. dubna 2011 11:02
 Tak už jsem si ho objednal no já mám totiž podezdření že mám relátko špatný. Možná mi teda poradíte. Koupil jsem si uplně novou baterii varta 6V 12Ah a mám od stréca 250/353 a když zapojim kliček tak ne že by se rozsvitila kontrolka ale až nakopnu mašinu a přidám plyn tak relátko sepne a rozsvítí se tá kontrolka tak buď je to relátko nějaké špatné a nebo to mužu mět tu kontrolku nějak naopak zapojenou? Ale je tu problém že nedávno jsem na tu baterii jezdil pár dní jednou jsem ji zaparkoval vytahl klíč a všechno(nic nesvítilo ani světla ani žádná kontrolka prostě nic).A když jsem se chtěl jet projet tak jsem chtěl zapnout klíček a zkusil jsem světla a najednou ejhle a baterie uplně vycuclá tak mi povězte čím by to mohlo být.  Ale nemuže to byt asi tim že tam nemám u baterky pojistku ne? To abych si udělal vypínač na drátě k baterce k pólu +.
Datum: 01. dubna 2011 1:01
 docela blbá otázka, pokud máš funkční (ať už 45W nebo 75W), nemá to smysl, výkon je omezen rotorem, nikoli relátkem, pokud ho nemáš, pak ti to bez něj nebude dobijet a nějaký sehnat musíš...
Datum: 31. března 2011 23:45
 A vyplati se mi koupit když za něho dám 376Kč?
Datum: 31. března 2011 22:07
 Bude to fungovat...
Datum: 31. března 2011 22:01
 Takže všechno bude fungovat tak jak má jo? Dobíjení a ták. Však jasně na co bych tam dával jiny žárovky než ty co tam teď mám. Vždycky tam budu dávat jen ty 45W.
Datum: 31. března 2011 21:49
 Dej to tam, ale musíš nechat původní žárovky a tak...zkrátka nesmíš odebírat více než těch 45w, pak by se nadměrně zahříval rotor a mohl by se spálit...
Datum: 31. března 2011 21:30
 Jak jako nemužu využit? Takže ho tam nemám dávat ? Nechcu tam něco zkur....
Datum: 31. března 2011 21:24
 Jo, ale nemůžeš využívat více jak 45w, nemusel by to vydržet rotor...
Datum: 31. března 2011 21:19
 Čágo orci. Neměřili jste někdo vnitřní průměr novýho výfukovýho kolena na J21 a J23 co má sesa nově v nabídce?? Dík,mějte se...Standa
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 9:19
 když se rozhlídnu kolem sebe a vydim jak je kařdý druhý koleno placatý tak mám dojem že to novodobý co má o 1-1,5mm mín nebude zas tolik vadit  )) ale je fakt že by se nic nestalo kdyby to ohybali ze správný trubky.
Datum: 02. dubna 2011 9:19
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Jj taky mám origo 26mm vnitřek, stěna 1mm
Datum: 01. dubna 2011 23:35
Jméno: standa
IP: uživatel11437
 mám doma to "plechový" bez falce i to silně chromované s falcem....to mam zmereny.....ale ted sesa mustil do prodeje koleno na 21 ktery je malinko jinak tvarovany a tak mi proste jen informativne zajímá,jestli to konečně neni koleno o průměru origo kolena.....jinak vim,že ty náhražky se pohybují v průměru od 24 do 25mm.....origo koleno má cca 26...alespon teda to moje 40 let starý....
Datum: 01. dubna 2011 16:16
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 čus stando.. mám tu to koleno bez falce, který má 24mm.. a když sem měřil origo tak mělo +- stejně těch 24 - 25.. to nové má silnější stěnu.. předpokládám že u toho s falcem to bude stejný
Datum: 31. března 2011 22:47
 Prosím o radu po jizde asi 15km se motor zacal dusit az prestal jet....byl normalne teply nekourilo se z neho ani kapky vody na nem nevarily a pak zas jel az uplne vystydnul....cim to muze byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 23:13
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 špatná indukční cívka, jestli hodně hřeje při jízdě tak je špatná
Datum: 31. března 2011 23:13
 špatná tepelná hodnota svíčky,nebo zlý předstih
Datum: 31. března 2011 20:51
Jméno: Jakub.Z
IP: uživatel9464
 Ahoj všem. Prosím o radu. Mustang mi kašle ve středních otáčkách. Problém je ale v tom, že seřídím předstih a je po problému. Jezdím tak 30-50km a zase to začne dělat. Neví, prosím, někdo, co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 21:52
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 tak si skus sestelovat bohatost smesi jestli to nedela svicka
Datum: 31. března 2011 21:52
Jméno: Jakub.Z
IP: uživatel9464
 Problém je v tom, že tohle všechno udělám, fichtl potom jede jak víno, ale tak po 50 kilometrech to začne znova. Přičemž bordel v benzínu to neni, karbec je čistej.
Datum: 31. března 2011 21:14
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 skus seridit predstih a vycistit karbec
Datum: 31. března 2011 21:10
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Zdar nevíte nebo nemáte nějaký fotky original JAWY 21 s řidítky co mají hrazdičku a výfuk s doutníkem? nejlépe aby měl rok výroby 1972.........dělám totiž přestavbu mojí 20 na 21 a chci to mít v origo stavu....díky případně mi sem můžete napsat nějaké info
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 21:41
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 jj díky už jsem si sehnal všechny díly které mi tu popisuješ
Datum: 01. dubna 2011 21:41
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 V rove 72 se začal montovat tachometr s chromovanou obroučkou, tak jsem to myslel, je to černý s bílou ručičkou a má o jedno kolečko tachometru víc než předtím.
Datum: 01. dubna 2011 16:48
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Mám původní doklady ještě z výroby  a tam je napsáno : TYP: Jawa 20,21 Sport, 23.........nebo podobně, teď už nevím ale nějak tak to je....jinak jaky tachometr myslíš? napsal jsi: tachometr nový typ jako úplně první.......to si malinko protiřečí  který tam máš? ten černý s bílou ručičkou?
Datum: 01. dubna 2011 15:29
 Hrazdička tam není, jen vlaštovky, mám Jawu 21 1972, renovuju, doutník tam patří a vím to na beton jistě. Jinak fotky někde byly, a má taky linky, je to všechno jisté, mám o tom mnoho poznatků. Tachometr nový typ má jako úplně první, rok 1972, je zkutečně velmi zajímavý, je to hotová věda. Jinak co uděláš s papírama, tam je asi Jawa 20, ne?
Datum: 31. března 2011 21:57
 Ahoj draci. Víte jak vychází u 21 a 23 v motoru ta hřídel s tim ozubenym kolečkem jek je na něm venkovní řetěz k rozetě (myslimže to je Sekundáro) . Tak tam je v karteru GUFERO ale já ho mám v nákym kovovim obalu -> co stím??? Dik ahoj
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 22:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nevím jestli je to home tuning , ale na svým prvním motoru jsem to měl taky , zahodit a koupit normál černý
Datum: 31. března 2011 22:56
 pravdepodobne nejaky home tunning. Daj tam klasicke cierne gufero podla katalogu 25x42x7
Datum: 31. března 2011 20:07
 zdar nema z vas nekdo čtverate zrcadka na fechtla jestli jo piste
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 21:45
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 mám jedno
Datum: 31. března 2011 21:45
 čus, kolik v pomeru ředit 5L benzinu.. olej MOGUL TSF... priklad treba na štaprdle nebotak neco...
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 10:22
Jméno: Honda248
IP: uživatel9812
 bylo to myšleno tak... mám válec po výbrusu, novy píst. kroužky, píst, ... a další.. proto jsem psal aby mě to někdo řekl přesne pač bych to nerad pos*al a nerad bych popřípadě zadřel.. jinak se omlouvám...
Datum: 02. dubna 2011 10:22
 jde o to že než by sis to spočítal, tak se to ptáš na triviálnosti. jsem zvědavej až ti to někde zdechne kvůli upadlýmu drátu, co uděláš
Datum: 01. dubna 2011 19:21
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
Datum: 01. dubna 2011 17:34
Jméno: Honda248
IP: uživatel9812
 co hučíš?... ne neboj radost ti neudelam na to se ptat nebudu.... kdyz se ti to nelibi tak rači vůbec nepiš... jsou tu jiní kdo napišou..
Datum: 01. dubna 2011 16:12
 hondo jdi se vycpat!!! bud jsi jantar a nebo extrémně línej, než to tu napíšeš a počkáš na odpověd, tak bych měl vyježděnou nádrž. předpokládám že další otázka bude jak se šteluje předstih a jestli ti festokrutej hustotuningovej hyperfiltr přidá tolik výkonu že se ti rozplete zadní kolo....
Datum: 01. dubna 2011 14:58
Datum: 31. března 2011 23:14
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 já dávám 2 malý štamprlata do litru takže bych jich tam dal 10. Když to uděláš takhle tak to bude mazaný cca 1:40
Datum: 31. března 2011 21:49
 honda: slyšel si o trojčlence? předpokládám že v 17ti ses s ní už někdy setkal, tak nebuď línej a otevři učebnici matematiky..
Datum: 31. března 2011 20:23
 Na odměrku ne na štamprle..
Datum: 31. března 2011 19:53
 dekuju... jelikoz jsem vul... kolik na staprdle
Datum: 31. března 2011 19:21
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 http://www.uloz.to/1645334/micholej-exe jeste mi tu nekdo doporucoval lepsi ale zaboha si nevzpomenu na nazev
Datum: 31. března 2011 19:08
 čau draci budu menit masku na Jawě 05 protože sem ju mel pomačkanou dávám ted jinou v dobrym stavu ale chci se zeptat nevite jaky šrouby drží tu masku tam dole jak tam sou na leve a prave straně ještě takovy plišky a tysou k vidlici
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 19:40
 jo dík
Datum: 31. března 2011 19:40
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 To drží dva šrouby M6*10
Datum: 31. března 2011 18:56
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 čau draci chystám se na výměnu ložisek v předním a zadním kole na jawu 550 nevíte náhodou jaké jsou tam typy ložisek?A je ložisko také v rozetě?Moc Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 23:40
Jméno: Jirka20
IP: uživatel1434
 zkus je nejdřív vyndat a pak je kup, a budeš vědět jaky tam sou
Datum: 31. března 2011 23:40
 katalog ND ti nic neříká?
Datum: 31. března 2011 20:19
 zdary,mám problém s mustangem a potrřeboval bych poradit co stím,za jedna a dva jede normálně ale jak zařadím trojku tak se začne dusit a skoro chcípne,prosím poradte co stím
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 22:20
 Nedotýká benzín
Datum: 31. března 2011 22:20
 a v niších otáčkach taky nejede ,ale kyž to točímvíc tak to jede,myslíte že to bude dělat zapalování ?
Datum: 31. března 2011 20:35
 Cau draci. Hele je ten Paulin fakt dobrej??? nbeo je lepsi třeba silikon nebo jenom org. těsnění??? dík moc cau
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 0:33
Jméno: Frank
IP: uživatel11073
 co je to za picovinu nechat to zaschnout ??? jste uplny kokoti ... ten tmel musi lepit ! a hlavne se ho tam dava minimum ... NE ze se to zesere ....
Datum: 02. dubna 2011 0:33
 Perfektní tmel,kam se hrabe lukopren..
Datum: 31. března 2011 22:27
Jméno: Venca
IP: uživatel590
 Ja jsem dělal ted GO motoru a kupil jsem normalni papirove těsněni a pak potřel paulinem a drži takže jsem spokojen
Datum: 31. března 2011 21:35
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Díky
Datum: 31. března 2011 21:15
 stači 10 - 30 min...a pak dotáhnout..já to tŕeba dotahuju hned a vŠecko je suchý
Datum: 31. března 2011 20:52
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus,zitra chci dávat motor dohromady jen se chci zeptat mám na to připravený Lukopren tak jestli to mám nechat přes noc zaschnout nebo stačí 2 hodky a potom pořádně dotáhnout.Díky
Datum: 31. března 2011 20:40
 podle mého názoru neni ani tak důležitý, jestli použiješ Lukopren nebo Paulin (nebo jakejkoli podobnej tmel), ale spíš jak dobře vyčistíš a odmastíš styčný plochy a jestli si to necháš dostatečne proschnout spojený, než to utáhneš... Jinak s paulinem mam zkušenost dobrou, než mi přemrzl, teď budu zkoušet ten Lukopren..
Datum: 31. března 2011 20:29
 Dělal jsem GO na 350 a poprvé jsem vyzkoušel Lukopren. Pod motorem ani kapka ani nikde nic oroseného od oleje. Jinak s Paulinem jsem nedělal. Někdo to chválí někomu to teče.
Datum: 31. března 2011 18:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dávám těsnící papír 0,3 mm a lukopren a po roce je motor suchej
Datum: 31. března 2011 18:33
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 Nejlepší je těsnění, už jen kvuli tomu že je to originál a vymezí ti vůli v převodovce jak tomu bylo u originálu s fabriky ale pokud chceš vsadit na to že to nepoteče tak dej i silikon na motory ten nic nepokazí jen to s ním nějak nepřeháněj
Datum: 31. března 2011 16:58
Posl.aktualizace: 31. března 2011 23:19
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Simering je také označení plechové zátky ložisek, ale je to i obyč gufero
Datum: 31. března 2011 23:19
 Tož dělají se gufera s plechovým obalem,ale to u pionýra asi nebude dělat dobrotu
Datum: 31. března 2011 21:19
 jawa05: simering a gufero je jedna a tatáž věc, obojí jsou názvy těsnění pohyblivých hřídelí, jen každý pochází od jiného výrobce..
Datum: 31. března 2011 20:21
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Gufera jsou normálně guma, silikon, ty si to určitě se ,,simeringem,, Plechovým krytem ložiska.
Datum: 31. března 2011 19:45
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Gufera jsou silikonová nebo gumová a po obvodě mají přužinu, ale plechové jsem ještě teda neviděl a tohleto je standartní gufero
Datum: 31. března 2011 19:04
Jméno: matesoc
IP: uživatel11279
 Mám takový menší problém  Koupil jsem si drapák na JAWA 50. Z půlky ho navléknu na ráfek, dám do něj duši a tady začne problém - nemůžu ho tam za boha dostat. Nemáte někdo nějaký zlepšovák nebo něco takového? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 21:45
 srr
Plášť
Datum: 31. března 2011 21:45
 Poli plíšť jarem! a ten krásně zklouzne do rafku tak obouvam pláště já a jenoum svyma rukama
Datum: 31. března 2011 21:45
Jméno: matesoc
IP: uživatel11279
 Zkusím to, zatím díky za rady.
Datum: 31. března 2011 17:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ´měl jsem plášť "novej" dvacet let, takže tvrdej jako svině, ani v pneuservisu mi ho nebyl schopnej obout, tak jsem si to nakonec musel stejně udělat sám  ... jinak když mam starej ráfek a nejde mi na to nic obout, tak když už začne šponovat, tak tam plášť mlátim druhym koncem kladiva a ještě jsem se nesetkal, abych něco neobul
Datum: 31. března 2011 17:35
 do pneuservizu za pade te to udelají
Datum: 31. března 2011 16:52
Jméno: stambi
IP: uživatel7807
 cau kluci potreboval bich poradit mam 3k a nemuzu ho odladit karbec original s triskou 78 predsih 1.6 jiskra de ale slabsi nevim cim to muze bejt proste nestartuje ani na roztlaceni ani na nakopavacku ani nema snahu ploste vubec nic nevite cim to muze bejt??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 14:33
 a co mislite kdiz dam 72 trisku ze bi to jelo lip??
Datum: 02. dubna 2011 14:33
Jméno: stambi
IP: uživatel7807
 tak odtrch mam 0.3 normalne a to si zase zeleznej neco vimejsli vis jak a uz sem to viresil dal sem jinou civku a uz to frci a jede mi to asi tak 70km/h s 11zubim sekundarem pri nejakej 8800 otackach a to uz toho ma plnou prdel  D
Datum: 02. dubna 2011 14:32
 Mrkni na jisrku a jestli neni moc velkej odtrh na svíčce.A kolik ti to jede?Honza Železnej povídal že prej 120 do kopce
Datum: 31. března 2011 21:45
 Podle me je ta tryska dost velká,.. k tej jiskře..musíš poštelovat zapalování.. odtrh zap.cívky od rotoru, kladívka, atd...
Datum: 31. března 2011 20:11
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 co to je za debilitu, že u 250/455 neni dole na ojnici nařízlí lozisko aby se tam dostaval líp olej?? Jestli mě chápete co mam namysli?? Nezapoměli to tam udělat?? nebo se u starších typu tohle nedělalo? Možná proto vyrobce doporučuje mazat 1:25
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 15:09
 CZ mají ojniční čep provrtanej skrz cca 8mm díru, uprostřed je dirka cca3,5-4mm kolmo natuhla velkou. tudy se tam olej dostává. stadion má ojnici širokou jen 8mm a olej se tam dostane bokem. mín oleje než 1:40 bych rozhodně nedoporučil
Datum: 01. dubna 2011 15:09
 jo, osobně bych tam lil klidně 1:40 s lepšim minerálem
Datum: 31. března 2011 21:31
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 takze je to ok?? takze kdyz davam kvalitnejsi olej staci kdyz tam dam 1:40??
Datum: 31. března 2011 20:40
 Ti dam debilitu...477 to taky nemá...stadion taky ne...víc klikovek po ruce nemam
Datum: 31. března 2011 15:09
Jméno: Los čezetos
IP: uživatel11429
 Zdar. chtěl sem po roce nastartovat čz 175/477, tak sem dobil baterku. Nabijel jsem ji zhruba 8 hodin a na zkoušečce to ukazuje že je slabá, ale když jsem ji přimontoval, tak vše svítí,troubí, a jiskru jsem zkoušel o hlavu válce a háže taky. Benzin teče,ale když jsem zkoušel stříknou benzin do válce tak ani neškytne. Nevíte čím to je? Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2011 13:20
 Tak může troubit i svítit, ale třeba hodí jen slabou jiskru... Baterka na 477 by měla mít kolem cca 6,2 až 6,3 V. Pokud má kolem těch 6V a víc, tak hledej problém jinde... tzn.: Vysokonapěťový kabel, cívku, fajfku, svíčku, když nebude problém tady, tak se podívej na předstih, kladívka a když ani tam, tak se koukni na vedení elektriky, jestli nikde není překlesanej kabel... kdyby něco, tak se ozvi na mail...
Datum: 03. dubna 2011 13:20
 Zdravím, zajímalo by mě jestli má na spojku u JAWA 50 nějaký vliv když jsem do motoru nejdřív strčil krátkou tyčku, kuličku a na konec dlouhou tyčku? Nebo jsem to udělal správně? Někde jsem tu četl, že ty tyčky mají být opačně, než jsem je dal, tak nevím. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 21:48
 Jééééj  ja sem si dělal tičinku sám z tvrde tyčinky (železa) a mam spojkovy koš kuličku a dlouhou tyčinku až k deklu  a jezdi jak drak
Datum: 31. března 2011 21:48
Jméno: matesoc
IP: uživatel11279
 Díky, tak to mám dobře
Datum: 31. března 2011 10:30
 vezmemeli to od spojkového koše, tak spojkový koš, potom je krátká tyčka, potom dáš kuličku, dlouhou tyčku a potom už jen kryt zapalování , seštelovat šroubkem a jezdit
Datum: 31. března 2011 10:23
Jméno: hokoko
IP: uživatel6155
 zdravim,Mustang mi normálně jezdil a najednou se začal dusit když vydělám filtr jede suprově a filtr je čistý.čím to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 20:13
 Když je filtr čistej, tak máš malej přísun vzduchu do airboxu..tzn. vyvrtej do víčka díru, lebo vydělej dvě ucpávky přimo na airboxu.
Datum: 31. března 2011 20:13
Jméno: Martin
IP: uživatel9681
 A správně nastavit plovákovou komoru.
Datum: 31. března 2011 13:12
Jméno: hokoko
IP: uživatel6155
 A ješte kohoutek sem čistil takže skusím trysky
Datum: 31. března 2011 11:23
Jméno: hokoko
IP: uživatel6155
 moc díky vyskouším to pak napíšu jak to dopadlo
Datum: 31. března 2011 11:22
Jméno: Don
IP: uživatel11429
 Nebo sem jeste zapomnel, že bys možná jeste mohl posunout plíšek na jehle o jeden zářez dolu.
Datum: 31. března 2011 9:44
Jméno: Don
IP: uživatel11429
 Zdar. Nejspíš ti tam jde málo benzinu anebo je ucpaný filtr. Zkus vyčistit kohoutek,nebo případne i karburátor (trysky atd.). Nebo druhá možnost zkusit dát nový vzduchový filtr.
Datum: 31. března 2011 9:43
|



|