Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Tom
IP: uživatel11379
 Čau vadilo by hodně kdybych do motoru nedal ložiska s vůlí C3 ? A co by se stalo kdybych je tam nedal s vůlí ?? Díky za odpoveď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2011 16:11
Jméno: CZK
IP: uživatel9460
 Použití C3 pod spojkou není nijak kritický. Ta větší radiální vůle se dává na kliku z důvodu nevhodnýho tepelnýho spádu.
U spojky sice to ložisko dřív odejde, ale v podstatě to bude tak maximálně o 10%dřív.
Pokud se použije na kliku ložisko s normálná vůlí, tak ti odejde do max. 5 000Km. Spíš ale počítej tak 2000Km a motor nebude táhnout zvlášť u fíka.
Jinak ač to sem nepatří, tak lidi pozor na blbě seřízený regulátory dynama. Na číze jsem normálně zničil ložisko pod dynamem, protože jak se přehřejval rotor, tak to odneslo i ložisko (sice bylo C3 ale modro hnědý  ).
Datum: 24. března 2011 16:11
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 takže když je má pod spojkou a primárem není to dobrý?.. co se stane? a hlavně jaký je rozdílv C3kách ložiskách a normální?... jinak na klice má taky C3 který tam maj bejt..  moc dík za odpověď (jawa05)
Datum: 24. března 2011 1:32
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 sem zapomněl že by se mu to stalo kdyby je dal pod kliku. Pod spojku maj vůli a to je špatný...
Datum: 23. března 2011 22:41
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 for Lori: no jasný, na Berounce ve Všenarech   . For Lukáš: Jestli je tam dal, tak je pěknej lofas. Nic na tom nemění to, že sou od SKF. I sebekvalitnější značka nepřekoná zákony fyziky... Ty ložiska tam prostě nepatřej. Bude muset půlit a jestli je tam nechá, bude to mít za následek to, že za 3 měsíce bude půlit zase a bude to mít 100x horší následky, jako jsou vyjetý pouzdra ložisek, nebo poškozený gufera.
Datum: 23. března 2011 22:38
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
Datum: 23. března 2011 22:05
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
Datum: 23. března 2011 21:54
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
Datum: 23. března 2011 20:04
 Jawa05:Třeba ještě neni ani v 6. třídě
Datum: 23. března 2011 19:36
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 No ložiska se při zahřátí roztáhnou a budou se protáčet... A proč se ptáš na to, jestli se po vychladnutí zmenší? Si nechodil do školy, když ste ve fyzice brali teplotní roztažnost kovů ??
Datum: 23. března 2011 17:16
 proboha...dej tam co tam patří a je to...
Datum: 23. března 2011 16:51
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Nevymýšlej zbytečně nesmysly a dej tam ložiska, co tam patří. Lidé, co to konstruovali nebyli blbí... Kvůli ušetřeným pár korunám riskovat poškození karterů atd. děkuju, nechci...
Datum: 23. března 2011 16:47
Jméno: Tom
IP: uživatel11379
 A můžou ty ložiska po ňáký době povolit a že by to zase začlo jezdit ?
Datum: 23. března 2011 13:39
Jméno: standa
IP: uživatel11381
Datum: 23. března 2011 12:08
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 V krajním případě se ti ty ložiska protočí v karterech...
Datum: 22. března 2011 23:57
Jméno: martin
IP: uživatel987
 Na kliku c3. Do převodovky normal.
Datum: 22. března 2011 22:54
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, celou dobu motorka chytala na první našlápnutí ať už byla studená, nebo zahřátá.... pak sem ale kontroloval svíčku a celkem dost sem jí utáhl.. od tý doby mi motorka startuje špatně.... je to náhoda, nebo je to tím? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2011 17:31
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Nedotahoval si ji na horký hlavě, že ne šmudlo ???
Datum: 23. března 2011 17:31
 Bud to je náhoda,nebo si trošku hrábl na odtrh na elektrodách.
Datum: 22. března 2011 22:26
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 a nevypadla ti tam ta podlozka?
Datum: 22. března 2011 22:22
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 čau prosimvás o kolik otáček má být povolena triska bohatosti na jawě 250/353
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2011 20:07
Jméno: mp3
IP: uživatel10027
 Konečně se taky odkryla dobrá rada! Mě to naučil děda před sedmy lety a do dnes to tak šteluju a to co je napsaný v příručkách neberu v potaz
Datum: 23. března 2011 20:07
 trochu nechápu čemu se divíte, tohle je docela známej postup seřizování volnoběhu..
Datum: 23. března 2011 19:58
Jméno: standa
IP: uživatel11381
 hlmut: to si děláš prdel ne   já to na péráku šteluju stejně  tak že nastavim volnoběh,kdy to sotva vrčí a točim přídavnym vzduchem.....jak začne jít na vyšší otáčky,vidim že to bylo bohatý,uberu na volnoběhu a zkoušim dál až je výsledek ideální ...pak párkrát protočim na volnoběh abych zkontroloval jestli nepadá z otáček moc dlouho a pak to projedu.....jinak timhle šroubkem se dá docílit,že to bude na volnoběh pálit 10x za minutu  a bude se to převalovat na stojánku dopředu a dozadu......což je v pořádku.....   tak se pozná zdravej motor....
Datum: 23. března 2011 12:14
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Jinak na to je figl: Nastav si vetsi volnobeh a pomalu otacej tim sroubkem na stelovani volnobezny smesi, az bude volnobeh nejvyssi, to je ta idealni hodnota.
Datum: 23. března 2011 7:12
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 3/4-1,5 podle poslechu otacek na teplem motoru
Datum: 22. března 2011 22:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ANKETA : kdo z vás má 350/634? jakou má spotřebu ?? jaký jsou jízdní vlastnosti? jak je poruchová?díky za ospovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2011 23:37
 Zdar, mám takovou slátaninu 632ku s motorem z bizona, ten je konstrukčně stejný s 634, spotřebu mám okolo 5l/100km s tím že jezdím mimo obce okolo těch 90-95 docela dost využívám akcelerace a poměrně dost zato tahám, se spolehlivostí je to asi jako se vším když se o to staráš tak není problém, nejhorší je asi zapalování je to dost náchylný oba válce to chce nastavit přesně stejný předstih a občas to překontrolovat, jízdní vlastnosti 634ky jsou o něco horší než u novějších modelů díky jiné přední vidlici. Jestli se ti ta motorka líbí tak si jí kup, ale doporučuju ti spíše novější typy s hliníkovými válci hlavně 639 a 640 s kotoučovou brzdou, už to má i alternátor 210W takže není problém se svícením, novější 640ky měli i bezkontakt vape nebo ducati, kdybys měl nějaký konkrétní dotaz tak mi napiš na mail 350ky jsou moje vášeň
Datum: 23. března 2011 23:37
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 sefcik.jan...máš tam mail kvůli těm šroubům..Marek
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2011 16:06
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 No jo
Datum: 23. března 2011 16:06
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel8993
 Čau draci chci se zeptat mám ČZ 175/477 a při jízdě se mi tak houpou řidítka i když jedu po krásný rovný cestě.Nevím jestli je to závada nebo je to prostě normální.Nedávno jsem měnil tlumičový olej ale je to pořád stejné.Dělá vám to taky nebo máte řídítka normálně klidné při jízdě.Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2011 9:11
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 tak to mi robilo na pionieru a to bolo tým že som mal koleso ako vajce
Datum: 23. března 2011 9:11
 Ne nehoupe se do strany, ani nekřupe při brždění nic takového.Houpe se nahoru a dolu.Jako kdyby pořád pružila.Nevim jestli je to prostě tim že je to ještě nedokonalé, a nebo nevim
Datum: 23. března 2011 8:46
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 jak houpou?
do strany?-spatne utahly kolo, nevyvazena guma, spatne sjeta guma
v krku rizeni krupe pri brzdeni?- spatny loziska v krku...
Datum: 22. března 2011 22:22
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
 Zdravim,čím může být když vydělam faju tak mne to do prstu kopne dat svíčku a neháže jiskru čím to je?svíčka je na 100%dobrá předstih i odtrh taky čím to je?díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2011 22:14
Jméno: JAKUB
IP: uživatel11396
 tak uz asi nic no
Datum: 30. března 2011 22:14
Jméno: JAKUB
IP: uživatel11396
 zkus vymenit inducku,mozna to bude tim..
Datum: 30. března 2011 22:13
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
 Draci tak díky za radi dal jsem tam jinou fajku a na roztlačení hcytlo ted to jenom sešteluji a pojede dobře.Dík za rady
Datum: 23. března 2011 19:33
Jméno: standa
IP: uživatel11381
 jednou si zapamatujte že když fajfka kope do prstu tak to neznamená,že musí pálit svíčka!!! hledal bych chybu před indučkou.....tzn. kondik,kladívka,zapalovácí pol.....nemusej bejt úplně špatný,ale už to maj asi za sebou.....nejčastěji to dělá kondik a nebo zapalovací pol(většinou protože už je zalitej šmírem,hnojem a bahnem i uvnitř vinutí a vytváří se v něm mezizávitové zkraty)
Datum: 23. března 2011 12:19
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
 xxx když ji vydělám tak dává a kope to do prstu když tam mam fajku a fajka je na 100% dobra dal jsem tam z pojízdného pincka
Datum: 23. března 2011 7:21
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 treba tam je spatne kostra fajfka to muze byt spatna zeby misto do svicky preskakovala jiskra na hlavu.
zkus vymontovat fajfku dat vn kabel na hlavu a protocit motor a uvidis kdyz hodi tak je spatna fajfka
Datum: 22. března 2011 22:15
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
 VOE nové svíčky tam dávám
Datum: 22. března 2011 22:00
Datum: 22. března 2011 21:48
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 bud spatna fajfka nebo svíčka!
Datum: 22. března 2011 21:37
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 No, to bude třeba tím, že máš spatný styčný plochy. Ve fajce můžeš mít bordel, mastný kontakty anebo ti nedolíhají. Odmasti to, vyčisti, a kdyžtak obrus kontakty jemným smirkem...
Datum: 22. března 2011 21:36
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Ahoj draci koupil jsem si pio JAWA 20 a strasne spatne a pomalu se vraci páka zadní brzdy.....a nemá vůbec žádný odpor když na ní šplapu.....nevíte v čem bude problém? bowden? pružinky?........nechci koupit spatne
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2011 16:14
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Dal bych nový lanko a vyčislit bych brdovýk klíč, protože často narezne čep jak jde skrz hliník štít. Konkrétně u jawy 05 a 20 je se zadní brzdou věčný sraní buď to nebrzdí kvůli tomu že si na podlaze nebo se špatně vrací páka.
Datum: 23. března 2011 16:14
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 hlavne at se ti nedostne olej do bubnu  jinak nikdy nezabrzdis
Datum: 23. března 2011 0:34
 vše pořádně vyčistit a promazat a přesně nastavit
Datum: 22. března 2011 21:48
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 vytahaný pružiny na paknách nebo je třeba jedna prasklá nebo je to špinavý bowden pomůže když dáš pružinu na brzdový štít mezi brzdovej klíč a nálitek kde drží lanko
Datum: 22. března 2011 21:43
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 zarezlý, zatuhlý....
Datum: 22. března 2011 21:38
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
 Nemáš špinavé lanko nebo máš brzdu dotahlou?Pokud ano tak si dej pruzinku na zadni kolo pružinku jak je tam to lanko taky to tak mám
Datum: 22. března 2011 21:33
Jméno: anthony
IP: uživatel2692
 zdar draci, co se stane, když vypálím výfuk a nerozeberu ho, protože mě ta tlumící vložka mě za boha nejde vytáhnout ven
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2011 11:30
Jméno: standa
IP: uživatel11381
 tohle muže říct jedině člověk,kterej doutnik nikdy nerozebíral! Z doutniku jde vyndat vložka! Ale ne první přepážka s trnem! Tu jak jednou urveš(je třeba ji vymlátit 2kg kladivem a majzlikem a docela silou) už ji tam nikdy nedáš....ovšem doutnik má tu výhodu,že z nej všechno vyklepeš poměrně snadno.....
Datum: 23. března 2011 11:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jistě že jde
Datum: 22. března 2011 23:32
 I z doutníku jde vyndat tlumič?
Datum: 22. března 2011 23:15
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 odšrubuj tu matku co tam je dřevo parkrát do toho švihni pak to otoč vzhůru nohama a o dřevo s tím ze 4 krát pořádně buchni nic se nestane ohnout výfuk nemůžeš a pobouchat zvenku taky ne
Datum: 22. března 2011 22:31
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 možná že by to šlo vyrazit od druhé strany, když si vezmeš dlouhou kulatinu prostrčíš jí jednou z 9 děr co je před tlumičem myslí že je tam 8mm díra a budeš klepat na kulatinu jako by na kraj toho tlumiče tak to možná půjde hlavné s citem ať ten tlumič nezničíš - osobně to nemám vyzkoušené!
Datum: 22. března 2011 21:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak se ti vevnitř ty kousky karbonu odloufnou a všechno ti ucpou takže ve výsledku to bude ještě horší
Datum: 22. března 2011 21:22
Jméno: Libor
IP: uživatel9923
 Zdarec chtěl jsme se zeptat když koupim simsona který nebude mít od výroby otáčkoměr dá se tam přidělat?Bude mít na motoru přípravu pro lanko na otáčkoměr díky za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2011 21:59
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 Lanko tam mít nebude,přidělat tam nejde..se zeptej na simsonviglu a né tady....
Datum: 22. března 2011 21:59
 Ahoj.Prosím Vás všechny nemáte někdo Karburaci na Jawu 250 SPECIÁL ? nebo nevíte , kde bych ho sehnal ? na internetu jsem nic odpovídajícího nenašel. Je to na motor r.v. 1936..Díky moc všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2011 19:29
 aha.díky moc.ale potřebuju originál.Díky
Datum: 23. března 2011 19:29
Jméno: standa
IP: uživatel11381
 kde sehnat nový/použitelný ti neřeknu.....ale z hafo fotek po netu jsem viděl,že jako náhrada se dá použít karburátor z péráka a nebo z prvních Jawa-cz 125/175 kde jsou taky karburátory Jikov 24 montované na stejně širokou přírubu.....
Datum: 23. března 2011 11:33
 Zdar chtel bych se zeptat jestli nevite zda sesa uz prijima objednavky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2011 0:12
 uz to jede
Datum: 23. března 2011 0:12
 zdar potřebuju pomoct dyž chcu roztlačit pionera tak střili a siči a mam dobře seštelovanou spokku ale dyž ju zmačknu a popojedu tak to skoro nic neuděla a nevim co stym
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2011 21:41
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Boha jeho, to je blbej předstih ne?
Datum: 22. března 2011 21:41
Jméno: roleta
IP: uživatel1026
 Zdar. Mám dotaz ohledně kompletní ceny ŘP na motorku (sk. A1). Kámoš říkal, že je 3500,- za školu + 700,- na úřadě, což je 4200,- dohromady. Je to pravda?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2011 11:36
Jméno: standa
IP: uživatel11381
 Je to už hodně dlouho co jsem dělal A1 ale taky už tenkrát to stálo 3500,- + 300,-doktor +asi pade za podání žádosti na vystavení ŘP.....za nás ještě nebyly tyhle doplatky městu a poplatky za opakování zkoušek....
Datum: 23. března 2011 11:36
 Lékař u mě teda stál 400 Kč, docela jsem čuměl.
Datum: 23. března 2011 10:51
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 jo je to tak, 150 me stalo razitko(ber to jako orientacni cenu) pak autoskola nejaky prachy... a 700 zaverecky + nejaky prachy za studijni material
Datum: 22. března 2011 21:20
Jméno: anthony
IP: uživatel2692
 mě to stálo dohromady přesně 4000, pokud dojíždíš tak ještě počítej s penězama za autobus nebo vlak, já za to dal přes 700
Datum: 22. března 2011 21:11
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Do 5000 se určitě vejdeš
Datum: 22. března 2011 21:04
Jméno: roleta
IP: uživatel1026
 OK díky.
Datum: 22. března 2011 20:54
 Cena záleží na autoškole, jinak to cca odpovídá, ještě počítej 100-200 za lékařskou prohlídku, a těch 700 se platí standartně na úřadě jak píšeš...
Datum: 22. března 2011 20:44
Jméno: Martin
IP: uživatel9681
 Zdar draci...koupil jsem si tyristorové zapalování,a zabalil to igelitové pěny proti nárazu(už vím že to byla chyba) a jiskru to házelo velkou. Dnes jsem zkoušel jiskru a házelo to stejně jak na originálu a to jsem neměl podle návodu zapojený kondík jak na originálu.. Pak jsem chvilku jezdil a v plných otáčkách to přestalo jet.Přestala házet jiskra. Mrknul jsem na to a asi jsem spálil R1 120 ohmů a 5W až vypadl z plošného spoje. Mám koupit nový nebo může být spláleno víc součástek? a nemám zkusit silnější odpor. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2011 8:05
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 vyměň odpor a uvidíš... každopádně popřemejšlej kam se rozptýlilo teplo které odpor vyprodukoval, když jsi ho oddělil od proudění vzduchu... Pak se nediv že se samoodpájel svým vlastním teplem.. to je stejný jako když v aute před chladič motoru v parným létě dáš papundeklovej dekl
Datum: 23. března 2011 8:05
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 čau chci se zeptat jak mam docilit toho aby my přední brzda brzdila  pakny sou eště tak 80% když to na bubnu dotahnu tak mi zas pak nejde mačkat pačka tak co s tim ? dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2011 19:50
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Ja sem psal dole ze nato je navod kterej je na kazdy strance o fichtlech, chce to hledat
Datum: 24. března 2011 19:50
 jak poznám,která strana je náběžná?  dík
Datum: 24. března 2011 19:45
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Pomáhá, když na náběžné straně brzdových paken ubereš přesně 2/3 obložení. Rapidně se zvýší brzdný účinek.
Datum: 24. března 2011 18:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jak píše ten podemnou .. máš špatně nastavenou páku na bubnu pootoč to na tom tidícihranu směrem do ven
Datum: 22. března 2011 20:19
Jméno: Hans
IP: uživatel9464
 Nebo nový obložení dát, stává se že staré i když není ojeté tak prostě nebrzdí, obzvlášť původní
Datum: 22. března 2011 19:44
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 no dík za rady zejtra se na to kouknu
Datum: 22. března 2011 19:24
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 zřejmě máš špatně nastavenou ,,páku,, na bubnu..
Datum: 22. března 2011 18:17
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 sou 3 řešení podle mně bud si kup delší páčku větší páka líp to pude zmáčknout nebo to prostě budeš muset trochu dýl štelovat a nebo musíš chytit ůpně za konec páčky a zabrat
Datum: 22. března 2011 18:14
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 odmastit nebo seriznout podle navodu co je na netu(ten si laskave najdi)
Datum: 22. března 2011 18:13
Jméno: urbi
IP: uživatel11366
Posl.aktualizace: 22. března 2011 21:06
Jméno: jawa20
IP: uživatel11280
 já tam vidím univerzál
Datum: 22. března 2011 21:06
 Já tam teda nápis originál nikde nevidím
Datum: 22. března 2011 18:30
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 a taky myslim, že tolik lidí co by to viděli když se fichtly vyráběli tady zas nebude..
Datum: 22. března 2011 18:23
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 kde je tam napsáno originál? asi sem fakt machýrek že si to ani neumim přečíst
Datum: 22. března 2011 18:21
Jméno: urbi6
IP: uživatel11366
 nojo vy ste strašně chytrý, holt machýrci. Že je to originál tam je přímo napsaný tak sem se chtěl zeptat někoho normálního kdo to v tý době co se fichtly varáběli viděl
Datum: 22. března 2011 18:19
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 tys to zabil
Datum: 22. března 2011 18:16
Jméno: dibly
IP: uživatel10032
 ten kulatej úchyt je tam proto aby se to dalo co nejdál od řidítek.. proto abys na to nedošáhl.. nejlépe ho dát na konec vejfuku. proto je tam i napsáno univerzál
Datum: 22. března 2011 18:14
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 a podle kovové obroučky bych si domysle že asi na řídítka
Datum: 22. března 2011 18:12
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 a kde sy vyčet že je to originál ???
Datum: 22. března 2011 18:11
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 Zdar Draci prosím vás neporadil by mi někdo jak mám vyzkoušet indučku jak se dava na pijonyra ? jak ji mam vyzkoušet aniž bych ji daval na pijonýra jde to nejak napište dííky.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2011 22:14
Jméno: Michal
IP: uživatel8035
 Stačí proměřit ohmmtrem, když na obou vinutích naměříš odpor je na 90% jisté že cívka bude šlapat. Odpor primárního vinutí je asi 1 ohm a sekundárního asi 6K ohm
Datum: 22. března 2011 22:14
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Já mám zkušenost s tím že jsem měřil proud (na těch bakelitových) proud když zapojíš normálně - 1, + 15 pripojil jsem 5V ze zdroje od poˇ´itače 5V a indučka která měla proud 2,63A tak huř jela a startovala a ta co měla 2,81 A ta jela výborne
Datum: 22. března 2011 20:58
 no že tam při připojování a odpojování bude lítat jiskra.. ale timhle zjistíš jen jestli hází nebo nehází jiskru, některý blbnou po ohřátí a to timhle nezjistíš..
Datum: 22. března 2011 17:42
Jméno: Franc550
IP: uživatel3888
 a jak poznam ze indučka je kloudná ?
Datum: 22. března 2011 17:22
 připojit na 4,5V baterku nebo 6V aku, "-" baterky na kontakt 1 indukčky, koncovku VN kabelu tak cca 1-2mm od "-" baterky a budeš střídavě spojovat a odpojovat "+" baterky s 15 indukčky, mezi VN kabelem a "-" baterky bude skákat jiskra
Datum: 22. března 2011 17:08
Jméno: urbi
IP: uživatel11366
 Čau draci, mám jawu 50 typ 21 a chtěl bych zjistit jestli tam je motor 3k a nebo 3,5k kde to zjistim? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2011 17:22
Jméno: urbi6
IP: uživatel11366
 aha tak dík
Datum: 22. března 2011 17:22
 všechny motory 20-23 byly po celou dobu výroby stejný, až na pár detailů, ale výkon mezi ně nepatřil, všechny maj 3,5k
Datum: 22. března 2011 17:18
Jméno: urbi
IP: uživatel11366
 No to já nevim, četl sem na netu že se do nich dávaly motory 3k a 3,5k tak by mě zajímalo jakej motor mám já pač papíry k tomu fychtlovi nemám a nejsem si ani jistej jestli to není předělaná 20ka na 21ku
Datum: 22. března 2011 17:10
 Jawa 21 měla pořád stejný výkon ne? To snad, že by tam byl válec z Jawy 05
Datum: 22. března 2011 17:07
 Zdar draci nevýte někdo kdy jim skončí dovča ? potřebuju náký dýly na mustanga už mě štve že nemužu jezdit
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2011 20:44
 Jo?? to mám rádost vy asi ne co  myslíte že bych to mohl mít do konce týdne doma ? vim že to budete spracovávat ta jak to přišlo chcy jen vědět jak moc se mám těšit
Datum: 22. března 2011 20:44
 draku uz skoncila
Datum: 22. března 2011 18:00
|



|