slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  .       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  860  861  862  863  864  865  866  867  868  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel11379    
Čau vadilo by hodně kdybych do motoru nedal ložiska s vůlí C3 ? A co by se stalo kdybych je tam nedal s vůlí ?? Díky za odpoveď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2011 16:11
 
 
 
 
Jméno: CZK      IP: uživatel9460    
Použití C3 pod spojkou není nijak kritický. Ta větší radiální vůle se dává na kliku z důvodu nevhodnýho tepelnýho spádu. U spojky sice to ložisko dřív odejde, ale v podstatě to bude tak maximálně o 10%dřív. Pokud se použije na kliku ložisko s normálná vůlí, tak ti odejde do max. 5 000Km. Spíš ale počítej tak 2000Km a motor nebude táhnout zvlášť u fíka. Jinak ač to sem nepatří, tak lidi pozor na blbě seřízený regulátory dynama. Na číze jsem normálně zničil ložisko pod dynamem, protože jak se přehřejval rotor, tak to odneslo i ložisko (sice bylo C3 ale modro hnědý :-D).
 
 
Datum: 24. března 2011 16:11
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
takže když je má pod spojkou a primárem není to dobrý?.. co se stane? a hlavně jaký je rozdílv C3kách ložiskách a normální?... jinak na klice má taky C3 který tam maj bejt.. ;-) moc dík za odpověď (jawa05)
 
 
Datum: 24. března 2011 1:32
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
sem zapomněl že by se mu to stalo kdyby je dal pod kliku. Pod spojku maj vůli a to je špatný...
 
 
Datum: 23. března 2011 22:41
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
for Lori: no jasný, na Berounce ve Všenarech :-D:-D. For Lukáš: Jestli je tam dal, tak je pěknej lofas. Nic na tom nemění to, že sou od SKF. I sebekvalitnější značka nepřekoná zákony fyziky... Ty ložiska tam prostě nepatřej. Bude muset půlit a jestli je tam nechá, bude to mít za následek to, že za 3 měsíce bude půlit zase a bude to mít 100x horší následky, jako jsou vyjetý pouzdra ložisek, nebo poškozený gufera.
 
 
Datum: 23. března 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
jawa05: ses prepsal v desetiny carce :-D :-D :-D zabijacka scenka z gymplu :-D
 
 
Datum: 23. března 2011 22:05
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
Zdarec, lidi kámoš dal C3 pod spojkový koš a pod sekundáro sou to sice SKF ale je možnost že se to může pokazit? on už to má složený a chybý mu akorát píst + válec... moc dík za radu nerad bych aby to nějak zatl v kopci na 1čku :-D :-)
 
 
Datum: 23. března 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
To sem věděl v 10 letech :-D, že se ten most roztáhne o 15 metrů :-D:-D
 
 
Datum: 23. března 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa05:Třeba ještě neni ani v 6. třídě :-)
 
 
Datum: 23. března 2011 19:36
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
No ložiska se při zahřátí roztáhnou a budou se protáčet... A proč se ptáš na to, jestli se po vychladnutí zmenší? Si nechodil do školy, když ste ve fyzice brali teplotní roztažnost kovů ?? :-D
 
 
Datum: 23. března 2011 17:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proboha...dej tam co tam patří a je to...
 
 
Datum: 23. března 2011 16:51
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Nevymýšlej zbytečně nesmysly a dej tam ložiska, co tam patří. Lidé, co to konstruovali nebyli blbí... Kvůli ušetřeným pár korunám riskovat poškození karterů atd. děkuju, nechci...
 
 
Datum: 23. března 2011 16:47
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel11379    
A můžou ty ložiska po ňáký době povolit a že by to zase začlo jezdit ?
 
 
Datum: 23. března 2011 13:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11381    
ono při nastartování to nepoznáš,ale když se to ohřeje,tak se to začne utahovat....opravdu protočit v karterech se mužou....mužou se i vydřít.....ale spíš se nestane nic,protože to bude šíleně líný a čím víc to bude líný,tím víc to budeš točit na jedničku a tim víc to bude horký a tím mín to pojede.....a nakonec to radši chcípneš,uklidíš do kolny a napíšeš nám,že máš motor po GO,nový ložiska atd a že to teplý špatně jede:-D:-D
 
 
Datum: 23. března 2011 12:08
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
V krajním případě se ti ty ložiska protočí v karterech...
 
 
Datum: 22. března 2011 23:57
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel987    
Na kliku c3. Do převodovky normal.
 
 
Datum: 22. března 2011 22:54
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, celou dobu motorka chytala na první našlápnutí ať už byla studená, nebo zahřátá.... pak sem ale kontroloval svíčku a celkem dost sem jí utáhl.. od tý doby mi motorka startuje špatně.... je to náhoda, nebo je to tím? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2011 17:31
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Nedotahoval si ji na horký hlavě, že ne šmudlo ??? :-)
 
 
Datum: 23. března 2011 17:31
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bud to je náhoda,nebo si trošku hrábl na odtrh na elektrodách.
 
 
Datum: 22. března 2011 22:26
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel8754    
a nevypadla ti tam ta podlozka?
 
 
Datum: 22. března 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
čau prosimvás o kolik otáček má být povolena triska bohatosti na jawě 250/353 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: mp3      IP: uživatel10027    
Konečně se taky odkryla dobrá rada! Mě to naučil děda před sedmy lety a do dnes to tak šteluju a to co je napsaný v příručkách neberu v potaz :-D
 
 
Datum: 23. března 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
trochu nechápu čemu se divíte, tohle je docela známej postup seřizování volnoběhu..
 
 
Datum: 23. března 2011 19:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11381    
hlmut: to si děláš prdel ne:-D:-D já to na péráku šteluju stejně:-D tak že nastavim volnoběh,kdy to sotva vrčí a točim přídavnym vzduchem.....jak začne jít na vyšší otáčky,vidim že to bylo bohatý,uberu na volnoběhu a zkoušim dál až je výsledek ideální ...pak párkrát protočim na volnoběh abych zkontroloval jestli nepadá z otáček moc dlouho a pak to projedu.....jinak timhle šroubkem se dá docílit,že to bude na volnoběh pálit 10x za minutu:-D a bude se to převalovat na stojánku dopředu a dozadu......což je v pořádku.....:-D:-D tak se pozná zdravej motor....
 
 
Datum: 23. března 2011 12:14
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11021    
Jinak na to je figl: Nastav si vetsi volnobeh a pomalu otacej tim sroubkem na stelovani volnobezny smesi, az bude volnobeh nejvyssi, to je ta idealni hodnota.
 
 
Datum: 23. března 2011 7:12
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel8754    
3/4-1,5 podle poslechu otacek na teplem motoru
 
 
Datum: 22. března 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ANKETA : kdo z vás má 350/634? jakou má spotřebu ?? jaký jsou jízdní vlastnosti? jak je poruchová?díky za ospovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2011 23:37
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar, mám takovou slátaninu 632ku s motorem z bizona, ten je konstrukčně stejný s 634, spotřebu mám okolo 5l/100km s tím že jezdím mimo obce okolo těch 90-95 docela dost využívám akcelerace a poměrně dost zato tahám, se spolehlivostí je to asi jako se vším když se o to staráš tak není problém, nejhorší je asi zapalování je to dost náchylný oba válce to chce nastavit přesně stejný předstih a občas to překontrolovat, jízdní vlastnosti 634ky jsou o něco horší než u novějších modelů díky jiné přední vidlici. Jestli se ti ta motorka líbí tak si jí kup, ale doporučuju ti spíše novější typy s hliníkovými válci hlavně 639 a 640 s kotoučovou brzdou, už to má i alternátor 210W takže není problém se svícením, novější 640ky měli i bezkontakt vape nebo ducati, kdybys měl nějaký konkrétní dotaz tak mi napiš na mail 350ky jsou moje vášeň
 
 
Datum: 23. března 2011 23:37
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel10882    
sefcik.jan...máš tam mail kvůli těm šroubům..Marek odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2011 16:06
 
 
 
 
Jméno: Šefčík      IP: uživatel9313    
No jo :-)
 
 
Datum: 23. března 2011 16:06
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy      IP: uživatel8993    
Čau draci chci se zeptat mám ČZ 175/477 a při jízdě se mi tak houpou řidítka i když jedu po krásný rovný cestě.Nevím jestli je to závada nebo je to prostě normální.Nedávno jsem měnil tlumičový olej ale je to pořád stejné.Dělá vám to taky nebo máte řídítka normálně klidné při jízdě.Děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2011 9:11
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
tak to mi robilo na pionieru a to bolo tým že som mal koleso ako vajce
 
 
Datum: 23. března 2011 9:11
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne nehoupe se do strany, ani nekřupe při brždění nic takového.Houpe se nahoru a dolu.Jako kdyby pořád pružila.Nevim jestli je to prostě tim že je to ještě nedokonalé, a nebo nevim
 
 
Datum: 23. března 2011 8:46
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel8754    
jak houpou? do strany?-spatne utahly kolo, nevyvazena guma, spatne sjeta guma v krku rizeni krupe pri brzdeni?- spatny loziska v krku...
 
 
Datum: 22. března 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel6155    
Zdravim,čím může být když vydělam faju tak mne to do prstu kopne dat svíčku a neháže jiskru čím to je?svíčka je na 100%dobrá předstih i odtrh taky čím to je?díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: JAKUB      IP: uživatel11396    
tak uz asi nic no :-)
 
 
Datum: 30. března 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: JAKUB      IP: uživatel11396    
zkus vymenit inducku,mozna to bude tim..
 
 
Datum: 30. března 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel6155    
Draci tak díky za radi dal jsem tam jinou fajku a na roztlačení hcytlo ted to jenom sešteluji a pojede dobře.Dík za rady
 
 
Datum: 23. března 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11381    
jednou si zapamatujte že když fajfka kope do prstu tak to neznamená,že musí pálit svíčka!!! hledal bych chybu před indučkou.....tzn. kondik,kladívka,zapalovácí pol.....nemusej bejt úplně špatný,ale už to maj asi za sebou.....nejčastěji to dělá kondik a nebo zapalovací pol(většinou protože už je zalitej šmírem,hnojem a bahnem i uvnitř vinutí a vytváří se v něm mezizávitové zkraty)
 
 
Datum: 23. března 2011 12:19
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel6155    
xxx když ji vydělám tak dává a kope to do prstu když tam mam fajku a fajka je na 100% dobra dal jsem tam z pojízdného pincka
 
 
Datum: 23. března 2011 7:21
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel8754    
treba tam je spatne kostra fajfka to muze byt spatna zeby misto do svicky preskakovala jiskra na hlavu. zkus vymontovat fajfku dat vn kabel na hlavu a protocit motor a uvidis kdyz hodi tak je spatna fajfka
 
 
Datum: 22. března 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel6155    
VOE nové svíčky tam dávám
 
 
Datum: 22. března 2011 22:00
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebud líný a kup si novů svíčku a nedávej tam ty staré svině co se ti tam převalujů 20 roků v kbelíku,už sem ti říkal 10x že ty svíčky sů po smrti :-D :-D :-D
 
 
Datum: 22. března 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
bud spatna fajfka nebo svíčka!
 
 
Datum: 22. března 2011 21:37
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
No, to bude třeba tím, že máš spatný styčný plochy. Ve fajce můžeš mít bordel, mastný kontakty anebo ti nedolíhají. Odmasti to, vyčisti, a kdyžtak obrus kontakty jemným smirkem...
 
 
Datum: 22. března 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
Ahoj draci koupil jsem si pio JAWA 20 a strasne spatne a pomalu se vraci páka zadní brzdy.....a nemá vůbec žádný odpor když na ní šplapu.....nevíte v čem bude problém? bowden? pružinky?........nechci koupit spatne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2011 16:14
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Dal bych nový lanko a vyčislit bych brdovýk klíč, protože často narezne čep jak jde skrz hliník štít. Konkrétně u jawy 05 a 20 je se zadní brzdou věčný sraní buď to nebrzdí kvůli tomu že si na podlaze nebo se špatně vrací páka.
 
 
Datum: 23. března 2011 16:14
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
hlavne at se ti nedostne olej do bubnu :-D jinak nikdy nezabrzdis :-D
 
 
Datum: 23. března 2011 0:34
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vše pořádně vyčistit a promazat a přesně nastavit
 
 
Datum: 22. března 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
vytahaný pružiny na paknách nebo je třeba jedna prasklá nebo je to špinavý bowden pomůže když dáš pružinu na brzdový štít mezi brzdovej klíč a nálitek kde drží lanko
 
 
Datum: 22. března 2011 21:43
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
zarezlý, zatuhlý....
 
 
Datum: 22. března 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel6155    
Nemáš špinavé lanko nebo máš brzdu dotahlou?Pokud ano tak si dej pruzinku na zadni kolo pružinku jak je tam to lanko taky to tak mám
 
 
Datum: 22. března 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: anthony      IP: uživatel2692    
zdar draci, co se stane, když vypálím výfuk a nerozeberu ho, protože mě ta tlumící vložka mě za boha nejde vytáhnout ven :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2011 11:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11381    
tohle muže říct jedině člověk,kterej doutnik nikdy nerozebíral! Z doutniku jde vyndat vložka! Ale ne první přepážka s trnem! Tu jak jednou urveš(je třeba ji vymlátit 2kg kladivem a majzlikem a docela silou) už ji tam nikdy nedáš....ovšem doutnik má tu výhodu,že z nej všechno vyklepeš poměrně snadno.....
 
 
Datum: 23. března 2011 11:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jistě že jde
 
 
Datum: 22. března 2011 23:32
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
I z doutníku jde vyndat tlumič?
 
 
Datum: 22. března 2011 23:15
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
odšrubuj tu matku co tam je dřevo parkrát do toho švihni pak to otoč vzhůru nohama a o dřevo s tím ze 4 krát pořádně buchni nic se nestane ohnout výfuk nemůžeš a pobouchat zvenku taky ne
 
 
Datum: 22. března 2011 22:31
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
možná že by to šlo vyrazit od druhé strany, když si vezmeš dlouhou kulatinu prostrčíš jí jednou z 9 děr co je před tlumičem myslí že je tam 8mm díra a budeš klepat na kulatinu jako by na kraj toho tlumiče tak to možná půjde hlavné s citem ať ten tlumič nezničíš - osobně to nemám vyzkoušené!
 
 
Datum: 22. března 2011 21:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak se ti vevnitř ty kousky karbonu odloufnou a všechno ti ucpou takže ve výsledku to bude ještě horší
 
 
Datum: 22. března 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel9923    
Zdarec chtěl jsme se zeptat když koupim simsona který nebude mít od výroby otáčkoměr dá se tam přidělat?Bude mít na motoru přípravu pro lanko na otáčkoměr díky za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel10882    
Lanko tam mít nebude,přidělat tam nejde..se zeptej na simsonviglu a né tady....
 
 
Datum: 22. března 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj.Prosím Vás všechny nemáte někdo Karburaci na Jawu 250 SPECIÁL ? nebo nevíte , kde bych ho sehnal ? na internetu jsem nic odpovídajícího nenašel. Je to na motor r.v. 1936..Díky moc všem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha.díky moc.ale potřebuju originál.Díky
 
 
Datum: 23. března 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11381    
kde sehnat nový/použitelný ti neřeknu.....ale z hafo fotek po netu jsem viděl,že jako náhrada se dá použít karburátor z péráka a nebo z prvních Jawa-cz 125/175 kde jsou taky karburátory Jikov 24 montované na stejně širokou přírubu.....
 
 
Datum: 23. března 2011 11:33
 
 
 
 
Jméno: mates      E-mail:      IP: uživatel10959    
Zdar chtel bych se zeptat jestli nevite zda sesa uz prijima objednavky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2011 0:12
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz to jede
 
 
Datum: 23. března 2011 0:12
 
 
 
 
Jméno: kedar      E-mail:      IP: uživatel10858    
zdar potřebuju pomoct dyž chcu roztlačit pionera tak střili a siči a mam dobře seštelovanou spokku ale dyž ju zmačknu a popojedu tak to skoro nic neuděla a nevim co stym odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Boha jeho, to je blbej předstih ne? :-)
 
 
Datum: 22. března 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: roleta      IP: uživatel1026    
Zdar. Mám dotaz ohledně kompletní ceny ŘP na motorku (sk. A1). Kámoš říkal, že je 3500,- za školu + 700,- na úřadě, což je 4200,- dohromady. Je to pravda? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2011 11:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11381    
Je to už hodně dlouho co jsem dělal A1 ale taky už tenkrát to stálo 3500,- + 300,-doktor +asi pade za podání žádosti na vystavení ŘP.....za nás ještě nebyly tyhle doplatky městu a poplatky za opakování zkoušek....
 
 
Datum: 23. března 2011 11:36
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lékař u mě teda stál 400 Kč, docela jsem čuměl.
 
 
Datum: 23. března 2011 10:51
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
jo je to tak, 150 me stalo razitko(ber to jako orientacni cenu) pak autoskola nejaky prachy... a 700 zaverecky + nejaky prachy za studijni material
 
 
Datum: 22. března 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: anthony      IP: uživatel2692    
mě to stálo dohromady přesně 4000, pokud dojíždíš tak ještě počítej s penězama za autobus nebo vlak, já za to dal přes 700 :-D
 
 
Datum: 22. března 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Do 5000 se určitě vejdeš
 
 
Datum: 22. března 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: roleta      IP: uživatel1026    
OK díky.
 
 
Datum: 22. března 2011 20:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cena záleží na autoškole, jinak to cca odpovídá, ještě počítej 100-200 za lékařskou prohlídku, a těch 700 se platí standartně na úřadě jak píšeš...
 
 
Datum: 22. března 2011 20:44
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9681    
Zdar draci...koupil jsem si tyristorové zapalování,a zabalil to igelitové pěny proti nárazu(už vím že to byla chyba) a jiskru to házelo velkou. Dnes jsem zkoušel jiskru a házelo to stejně jak na originálu a to jsem neměl podle návodu zapojený kondík jak na originálu.. Pak jsem chvilku jezdil a v plných otáčkách to přestalo jet.Přestala házet jiskra. Mrknul jsem na to a asi jsem spálil R1 120 ohmů a 5W až vypadl z plošného spoje. Mám koupit nový nebo může být spláleno víc součástek? a nemám zkusit silnější odpor. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2011 8:05
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
vyměň odpor a uvidíš... každopádně popřemejšlej kam se rozptýlilo teplo které odpor vyprodukoval, když jsi ho oddělil od proudění vzduchu... Pak se nediv že se samoodpájel svým vlastním teplem.. to je stejný jako když v aute před chladič motoru v parným létě dáš papundeklovej dekl :-D
 
 
Datum: 23. března 2011 8:05
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel10894    
čau chci se zeptat jak mam docilit toho aby my přední brzda brzdila:-D pakny sou eště tak 80% když to na bubnu dotahnu tak mi zas pak nejde mačkat pačka tak co s tim ? dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Ja sem psal dole ze nato je navod kterej je na kazdy strance o fichtlech, chce to hledat
 
 
Datum: 24. března 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak poznám,která strana je náběžná? :-D dík
 
 
Datum: 24. března 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Pomáhá, když na náběžné straně brzdových paken ubereš přesně 2/3 obložení. Rapidně se zvýší brzdný účinek.
 
 
Datum: 24. března 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jak píše ten podemnou .. máš špatně nastavenou páku na bubnu pootoč to na tom tidícihranu směrem do ven
 
 
Datum: 22. března 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: Hans      IP: uživatel9464    
Nebo nový obložení dát, stává se že staré i když není ojeté tak prostě nebrzdí, obzvlášť původní
 
 
Datum: 22. března 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel10894    
no dík za rady zejtra se na to kouknu
 
 
Datum: 22. března 2011 19:24
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
zřejmě máš špatně nastavenou ,,páku,, na bubnu..
 
 
Datum: 22. března 2011 18:17
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
sou 3 řešení podle mně bud si kup delší páčku větší páka líp to pude zmáčknout nebo to prostě budeš muset trochu dýl štelovat a nebo musíš chytit ůpně za konec páčky a zabrat
 
 
Datum: 22. března 2011 18:14
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
odmastit nebo seriznout podle navodu co je na netu(ten si laskave najdi)
 
 
Datum: 22. března 2011 18:13
 
 
 
 
Jméno: urbi      IP: uživatel11366    
Chtěl bych se zeptat kam se dává tento skratovač: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/skratovac_chcipak.html a jestli je opravdu originál ja totiž myslel že byl chcípák na přepínači na masce??? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: jawa20      IP: uživatel11280    
já tam vidím univerzál
 
 
Datum: 22. března 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já tam teda nápis originál nikde nevidím :-)
 
 
Datum: 22. března 2011 18:30
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
a taky myslim, že tolik lidí co by to viděli když se fichtly vyráběli tady zas nebude..
 
 
Datum: 22. března 2011 18:23
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
kde je tam napsáno originál? asi sem fakt machýrek že si to ani neumim přečíst
 
 
Datum: 22. března 2011 18:21
 
 
 
 
Jméno: urbi6      IP: uživatel11366    
nojo vy ste strašně chytrý, holt machýrci. Že je to originál tam je přímo napsaný tak sem se chtěl zeptat někoho normálního kdo to v tý době co se fichtly varáběli viděl
 
 
Datum: 22. března 2011 18:19
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
tys to zabil :-D
 
 
Datum: 22. března 2011 18:16
 
 
 
 
Jméno: dibly      IP: uživatel10032    
ten kulatej úchyt je tam proto aby se to dalo co nejdál od řidítek.. proto abys na to nedošáhl.. nejlépe ho dát na konec vejfuku. proto je tam i napsáno univerzál
 
 
Datum: 22. března 2011 18:14
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
a podle kovové obroučky bych si domysle že asi na řídítka :-D
 
 
Datum: 22. března 2011 18:12
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
a kde sy vyčet že je to originál ???
 
 
Datum: 22. března 2011 18:11
 
 
 
 
Jméno: Franc 550      IP: uživatel3888    
Zdar Draci prosím vás neporadil by mi někdo jak mám vyzkoušet indučku jak se dava na pijonyra ? jak ji mam vyzkoušet aniž bych ji daval na pijonýra jde to nejak napište dííky..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel8035    
Stačí proměřit ohmmtrem, když na obou vinutích naměříš odpor je na 90% jisté že cívka bude šlapat. Odpor primárního vinutí je asi 1 ohm a sekundárního asi 6K ohm
 
 
Datum: 22. března 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Já mám zkušenost s tím že jsem měřil proud (na těch bakelitových) proud když zapojíš normálně - 1, + 15 pripojil jsem 5V ze zdroje od poˇ´itače 5V a indučka která měla proud 2,63A tak huř jela a startovala a ta co měla 2,81 A ta jela výborne
 
 
Datum: 22. března 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no že tam při připojování a odpojování bude lítat jiskra.. ale timhle zjistíš jen jestli hází nebo nehází jiskru, některý blbnou po ohřátí a to timhle nezjistíš..
 
 
Datum: 22. března 2011 17:42
 
 
 
 
Jméno: Franc550      IP: uživatel3888    
a jak poznam ze indučka je kloudná ?
 
 
Datum: 22. března 2011 17:22
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
připojit na 4,5V baterku nebo 6V aku, "-" baterky na kontakt 1 indukčky, koncovku VN kabelu tak cca 1-2mm od "-" baterky a budeš střídavě spojovat a odpojovat "+" baterky s 15 indukčky, mezi VN kabelem a "-" baterky bude skákat jiskra
 
 
Datum: 22. března 2011 17:08
 
 
 
 
Jméno: urbi      IP: uživatel11366    
Čau draci, mám jawu 50 typ 21 a chtěl bych zjistit jestli tam je motor 3k a nebo 3,5k kde to zjistim? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2011 17:22
 
 
 
 
Jméno: urbi6      IP: uživatel11366    
aha tak dík
 
 
Datum: 22. března 2011 17:22
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
všechny motory 20-23 byly po celou dobu výroby stejný, až na pár detailů, ale výkon mezi ně nepatřil, všechny maj 3,5k
 
 
Datum: 22. března 2011 17:18
 
 
 
 
Jméno: urbi      IP: uživatel11366    
No to já nevim, četl sem na netu že se do nich dávaly motory 3k a 3,5k tak by mě zajímalo jakej motor mám já pač papíry k tomu fychtlovi nemám a nejsem si ani jistej jestli to není předělaná 20ka na 21ku :-D
 
 
Datum: 22. března 2011 17:10
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa 21 měla pořád stejný výkon ne? To snad, že by tam byl válec z Jawy 05
 
 
Datum: 22. března 2011 17:07
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Zdar draci nevýte někdo kdy jim skončí dovča ? potřebuju náký dýly na mustanga už mě štve že nemužu jezdit :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2011 20:44
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Jo?? to mám rádost vy asi ne co :-D myslíte že bych to mohl mít do konce týdne doma ? vim že to budete spracovávat ta jak to přišlo chcy jen vědět jak moc se mám těšit :-D
 
 
Datum: 22. března 2011 20:44
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku uz skoncila :-)
 
 
Datum: 22. března 2011 18:00
 
<  860  861  862  863  864  865  866  867  868  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 12.11.2025 6:20:40 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu