Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
Posl.aktualizace: 24. března 2011 23:51
 Zdar, mám dotaz ohledně nástavců na pružiny v přední vidlici Pionýra,jsou to takovy ty válečky , kteryma se docílí zvýšení vidlice.Dostal jsem pincka kde byly právě tyhle nástavce a měl pružiny uplně pozohybany, tak mě zajímá jestli za to můžou ty nástavce, nebo to ty pružiny měli už zasebou?Moc dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2011 21:49
Jméno: Lukáš
IP: uživatel11307
 Dobrý den, potřebuji vědět jakej typ ložisek se dává do kol na Jawa 21 a do rozety. V katalogu náhradních dílů je u rozety 6004 ale u kol tam typ néni. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2011 21:10
Jméno: Lukáš
IP: uživatel11307
 Dik to R znamená že jsou zapouzdřená?
Datum: 24. března 2011 21:10
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 cau tak do kolies idu loziska cislo 6201 2R. do kazdeho kolesa idu dve
Datum: 24. března 2011 21:07
 Zdarec draci-tak co uz jste vyjeli a začali sezonu? =)
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2011 15:46
 já mám fichtla jeste rozlozenyho ale vijedu tak 3 dubna až jse nemužu dočkat
Datum: 25. března 2011 15:46
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Já jezdím pořád... Takže sezóna/nesezóna je mi fuk. Sice ne na silnici, ale to je fuk. .)
Datum: 25. března 2011 7:08
Jméno: Venca
IP: uživatel590
 No a ne už se dávno ma jezdit
Datum: 25. března 2011 0:10
 Dobrý den mam Jawa Mustang GOlden sport s jínou sedačkou jinak origo anglickej štítek a je jinej lak kolik bych za něj cca dostal? NEPRODÁVAM!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2011 19:30
 přesně tak taky sem si myslel že ty golden sporty je neco extra ale přitom to je upe normalni mustang a popravdě myslete si ome co chcete  me sy ten typ mustangu moc nelibi stym jawa diru do světa moc neudella
Datum: 25. března 2011 19:30
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Zas z toho nedělejte kdoví jakou raritu, sám ho mám doma a v okolí je jich poměrně dost. Cena nebude o moc vyšší než obyč. mustang, spíš záleží na stavu. Jestli bude v opravdu pěkném stavu, tak bych dal tak 5000kč.
Datum: 24. března 2011 23:49
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Podle toho v jakým stavu že..... a jak se podobá originálu. Foto není ?
Datum: 24. března 2011 23:38
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdarec borci  mám tokovou záhadu ve svíčkách. Dal sem do 250tky svíčku ta co tam má origo být třeba brisk N 15 C.když s nou jezdím je furt černá aji když dám chudou směs je furt černá ale když tam dám brisk N 15 YC ta co má to vysunutý jiskřiště tak jezdím a je krásně cihlová jak je to možný ??????
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2011 14:57
Jméno: vs sDG S
IP: uživatel6546
 skus tam dat svíčku champion
Datum: 25. března 2011 14:57
Jméno: standa
IP: uživatel11386
 svicky s vysunutym jiskristem se davali,kdyz mel motor uz malou kompresi....mozna to uz mas ochozeny....
Datum: 24. března 2011 22:39
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 treba to lip zapali protoze je bliz k pistu tzn posunuty a lip to prohoriva
Datum: 24. března 2011 21:58
Jméno: Ondras
IP: uživatel9201
 Zdarec draci mam doma motor od fechtla minuly rok sem tam vymenoval vsechny ložiska a gufera komplet.Ale ted uz nejak neni ve forme uz nechce jet.Ale tak 2 roky zpatky to byl motor jezdil jak drak.Tak ze myslite ze kdyz udelam vybrus vratí se opet do formy?JInde nemoze byt problem ze uz nejak netahne.(borec me rikal uz pred 3 rokama ze to chce udelat vybrus ale od te doby porad jezdil)Díky  \r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2011 20:07
Jméno: Ondras
IP: uživatel11393
 Tak to tak udelam.A uvidim.Ano mosim to zajet pekne pomalu,v klidecku..
Datum: 25. března 2011 20:07
Datum: 25. března 2011 19:35
 NO ty loziska se urcite nepokazili- opravdu udelej vybrus a uvidis jak pojede
Datum: 25. března 2011 13:24
 No udělej ten výbrus..nic tim rozhodně nezkazíŠ
Datum: 24. března 2011 20:53
 Ahoj draci chtěl jsem se zeptat kde by se v oblasti Přerov daly chromovat tyto části :1) Madlo na konci zadniho plechu 2) Hliníkové lišty na zadním plechu. Jestli mi chcete nabídnout MeOptu přerov tak s toho nic nebude neco jineho PLS. Diki draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2011 15:34
 Já jsem z vesnice Lhota okres Přerov
Datum: 25. března 2011 15:34
Jméno: ondrabortnik
IP: uživatel3541
 Zdarec okolo přerova dá se říct že nic není ale chromovali v kovonaxu v bystřici ale myslím že ten už asi nefunguje jinak nevím. odkud jsi?
Datum: 24. března 2011 21:37
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Ty listy ti asi nenachromujou, lepsi je to nejak rozlestit
Datum: 24. března 2011 19:49
Posl.aktualizace: 25. března 2011 19:22
 UltraMotorkar ® ty jsi asi necetl moje romany  tady se moc na hrubky nehraje ,,fichtlar s tim holt dorustaji k dokonalosti,,,
Datum: 25. března 2011 19:22
 Skvělý cestopis a navíc psaný bez hrubek, které mě vždycky ve všech takových textech rozčilují. Palec nahoru za odvahu. Taky bych chtěl v budoucnu něco takového zkusit  třeba na Slovensko bych se podíval
Datum: 25. března 2011 13:24
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 borci, jen tech poruch je na pionyra moc ne?? Taky bych rad sebral odvahu a jel nekam dal. Mam tyka jednoho pionyra v cajku na kterym bych jel, ale ne sam musim nekoho sehnat s pionyrem
Datum: 24. března 2011 20:12
Jméno: nike21
IP: uživatel11309
Posl.aktualizace: 24. března 2011 22:18
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
Datum: 24. března 2011 22:18
Jméno: Nike 21
IP: uživatel11309
 http://www.fichtlkramek.cz/obr/originaly/obrazky2/20060606221010.jpg je to ono?
Datum: 24. března 2011 19:43
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 kdyt ho tam ma sesa...nechapu 20w zapalko...ale i jawu 350 to udrzelo takze i 20w to vydrzi
Datum: 24. března 2011 19:31
 Ahoj četl jsem tu, že se motor zajíždí tak 1500, že potom se má dát jehla nadvojku a taky jsem četl v návodu, že se má ujet 500 a teprve potom se může jezdit ve dvou, je to tak? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2011 9:11
 jed s tím uplně normálně,lehce s citem hned to neobkládej
Datum: 26. března 2011 9:11
 Trošku citu mám, ale je to první motor a první renovace.
Datum: 25. března 2011 19:21
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Ten motor si řekne, co potřebuje, jestli máš aspoň trošku citm, tak se nemáš čeho bát...
Datum: 25. března 2011 7:11
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
Datum: 24. března 2011 18:57
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Výbrus se zajíždí tak 600km, v návodu 1500km protože to bylo všechno nový tak než si to posedalo
Datum: 24. března 2011 18:46
 ahoj lidi chtel bych sezeptat mam motor po go u jawa 50 ale nejak mi drhne pist slape jako hpodinky ale nejak to drhne nevyte cimto muze byt
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2011 12:35
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Klasika, krouzky cinkaji o kanaly, takze srazit hrany krouzku, nebo klidne i kanalu.
Datum: 25. března 2011 12:35
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 vyndej krouzky a sraz u nich smirglem hrany....mozna nebudes muset ani krouzky vyndavat, ale pak to urcite radne proli benzinem nebo vyfoukej kompresorem aby se ti nebrousl valec
Datum: 24. března 2011 22:02
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Nemáš píst šipkou nahoru od vejfuk. kanálu ???
Datum: 24. března 2011 21:43
Jméno: fikuss
IP: uživatel10520
 to cinkani je asi normalni me to dela normalne i po go, delaj to asi krouzky nez si sednou, nekdy to dela porad nechaputo
Datum: 24. března 2011 20:18
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 tak bud cinkaji ty novy krouzky- malo pravdepodobny
nebo spis jak jsi tam dal novy krouzky tak jsou jakoby vetsi (nezajety), vic drhnou o valec a jestli mas treba futro vybehany tak zvoni, nebo lozisko na spodku ojnice
Datum: 24. března 2011 19:28
Jméno: josef
IP: uživatel11364
 Vybrus tam nemam mam akorat nove pistni krouzky , motor slape bezvadne , na volnebehu jde slyset cinkani ale normal fici a bezi jak ma ale nevim proc to cinka a drhne .
Datum: 24. března 2011 19:23
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 jako tocit na volnobeh jde dobre a pri jizde drhne?
kdyz mas go tak ti udelali malou vuli mezi pistem a valcem...proste ze zacatku to nebude jezdit jak zajety motor
Datum: 24. března 2011 19:17
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
Posl.aktualizace: 24. března 2011 18:33
 Něco takovýho se může stát každýmu... ... jde ale o to jak si kdo dává pozor  , takže co k tomu říct. Nějaký kluci, jim bylo tak 13 až 14 a hned na 350, to mi hlava nebere.
Datum: 24. března 2011 18:33
Jméno: Nike 21
IP: uživatel11309
Datum: 24. března 2011 18:16
Datum: 24. března 2011 17:53
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 To je takovej debil!
Datum: 24. března 2011 17:25
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
Datum: 24. března 2011 16:43
 Zdar draci,
ještě bych potřeboval vědět jednu věc.Mám v Mustangovi nový motor-ještě ze zásob mototechny.Po nandání motoru do rámu a zapojení se mi jevil při jízdě po rovině dost líný.Karburátor,svíčka a elektrika je v pohodě.Čím by to bylo?Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2011 10:23
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Jako každej novej motor je utaženěj časem povolí.
Datum: 25. března 2011 10:23
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 a poradne to maz,a z kopce vyrazuj rychlost, pridej trochu plynu aby se namazal valec a nech z kopce ochladit, a prvnich 100km ho moc nezen,,,kdyz pocitis ze vadne tak radsi zastav na 10 minut a nech vychladnout, zkontroluj si bohatost a jehlu v karbu aby byly na zabeh, nevim kolik se maze na zabeh ale pokud na normalni provoz 1:33 tak zabeh 1.20 nebo 1:25 po tech 100km by se mel vic uvolnit a byt zivejsi ale porad ho nemuzes honit takze s citem...a hlavne nezadri
Datum: 24. března 2011 22:22
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
 jj Prvních 1000KM to moc nevytáčej a nevoz a sebou nikoho mohl bys to zadrit
Datum: 24. března 2011 14:17
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Není zajetý...
Datum: 24. března 2011 13:17
 Čau draci,\\r\\n potřeboval bych poradit s takovou banalitou.U pionýra po GO motoru mi lehce kape olej u nakopávačky.Je to asi mladší ročník a kolem hřídele je kruhové vybrání.Nacpal jsem tam o-kroužek a závada se stále opakuje.Myslíte,že by to spravil plech s o-kroužkem,co je tu v e-shopu?Děkuju za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2011 18:19
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Čau, no podle toho, co se tam píše, by to mělo stačit k tomu, aby to neteklo. Je blbý, že je to po GO. Kdybys to měl rozdělaný, tak stačilo na hřídeli nakopávačky vysoustružit 2mm linku a na tu nasunout o-kroužek. Pak se to dá na své místo a neteče ani za 100 let...
Datum: 24. března 2011 18:19
 No ten tam má být, měl by to spravit.
Datum: 24. března 2011 18:19
 ahoj mam problem porad me vynechava motor vetsinou ho ani nenastartuju. vycistil sem nadrz, kohout karbec. jiskru to taky haze. skousel sem uz snad vsechno...  diky a predstihem to neni...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2011 22:27
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 zkousel jsi splichnout benzin pod svici? vyzkouset jinou tep hodnotu svicky?, zkusit nastaveni bohatosti jestli ho nahodou neuchcavas  poloha jehly atd.
Datum: 24. března 2011 22:27
 Když to nebude tou kostrou, podívej se na kladívka
Datum: 24. března 2011 19:54
 diky vyzkousim to..
Datum: 24. března 2011 12:52
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 tak isto m vynechával ale iskru hádzal a šiel i naštartovť nakoniec som zistil že bola zá kostra na indučke bola povolená šruba čo u drží to si pozri !
Datum: 24. března 2011 12:21
 cus chtel jsem se vaz zeptat jestly nekdo nevy jestli by pasoval do ramu honda cr 85 motor s honda cr 125 dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2011 8:21
Jméno: Fík
IP: uživatel11385
 Zdravím draky! Potřebuju poradit, zda by šla dát spínačka, co jsem tu našel (http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spinaci_skrinka3.html) místo původní BOSCHárny na Jawa 350/638..? Stačilo by mi i poslat její vnější rozměry a já už bych si to změřil.. Každopádně díky! Fík
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2011 13:25
 jde, sam ji na 638 mam a je to perfektni ja jsem ji jen malinko upravil a to tak, ze jsem rozkuchal bosch spinacku, upravil tu plastovou matici k tyhle spinacce a napasoval do vrsku bosch spinacky. Vypada to celkem dobre http://karlos-jawa638.rajce.idnes.cz/JAWA_638_Oprava%2C_uprava/#DSC00567.jpg to nalisovani matice tyhle plastovy spinacky chce trosku sily a chce si s tim pohrat, pokud chces aby ti to sedelo na cisla, ale funguje to skvele
Datum: 24. března 2011 13:25
Jméno: kejpan
IP: uživatel11387
 pasovat by měla,ale spíš bych preferoval BOSCHárnu nechat a někam si dát tajný vypínač
Datum: 24. března 2011 13:13
 čau, zase mě zlobí mustang- pujdu si s nim pohrat- ale rad bych znal vase nazory - na co se treba zamerit. Vše seštelovany zapalko i karbec. Starty jsou vyborny- jak za studena tak i za tepla - proste prvni -druhej kick. - Ale za studena ho nastartuju a nesmim moc pridat plyn jinak zdechne- na miste- volnobeh drzi furt( jak studenej tak teplej) ale jakmile nastartuju studenyho tak se rozjedu dam za dva a okamzite motor chcipa a skube- podradim za jedna a po hvili zas chyti a snazim se dat za 2 a skube zase nebo sotva jede. Tak dam za jedna plazim se na nevytocenou jednicku do kopecka malyho a po 150 to zkusim a uz to jede a pak ten tahlej kopec muzu vyjet za 3. Mylsel jsem hladina- ale i kdyz zmacknu preplavovak tak skube uplne stejne. Za tepla to nedela-ale necham ho 15 minut stat a zase traparna. sviska je cihlová. Mam tam brisk N15C, myslite ze treba vadná svicka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2011 11:05
Jméno: standa
IP: uživatel11386
 hele já bych to nechal bejt....ono to takle má fungovat.....má se to nechat ohřát.....pokud pak jede krásně,tak je vše v pořádku,máš perfektně seřízenýho pionýra a nesahej uz do toho....ale na tu svíčku bych se podival....
Datum: 24. března 2011 11:05
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Zkus jinou svíci  A teče ti tam dobře benzin? nemas přicpanej kohoutek? Bo maš zasranej vejfuk
Datum: 23. března 2011 23:30
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Ahoj draci.....chci se zeptat jestli se dá nějak poznat jestli se mi neprotáčej ložiska v karterech?.........nechci půlit motor a vylupovat gufero........potřeboval bych to vědět......budu dělat GO a jeden chlap tu nabízí nový kartery (za 1200) tak jestli je mám koupit....nechci totiz ty ložiska lepit žádným tmelem.......mám strach protože ty ložiska mají strašný odpor........díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2011 16:54
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 ok a nejde s nim treba rukou tahat do stran? dik
Datum: 24. března 2011 16:54
 Poznáš to tak, že se ti celej rotor hejbe...skáče ti ze strany na stranu,,taky to mám lepený lepidlem a drží to perfektně
Datum: 23. března 2011 22:23
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 A jak si poznal že se ti to protáčí?
Datum: 23. března 2011 22:11
Jméno: petr
IP: uživatel9186
 cau hele me se protacelo na stadionovi. natrel jsem to loctaitem proti povolovani sroubu a super. kdyz to budes chtit pak vymenit tak to jde vpohode.
Datum: 23. března 2011 21:48
|



|