Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: honza
IP: uživatel7152
 zdravím jawáci, mám dotaz. Je to můj věčnej problém u mustanga. Jak se ohřeje tak prostě netáhne...Když jedu do kopce dýl na 1 tak už to potom tu dvojku neveme ani do mírného kopečku (skoro rovina, lesní cesta). Je mi jasný že to dělá každej fechtl ale u mě se mi to zdá přehnaný...Jo a vždycky když potom plivnu na válec je vařící...Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2011 11:49
Jméno: nic
IP: uživatel10733
 pistni krouzky vymen..pak to bude krasne tahnou
Datum: 10. května 2011 11:49
Jméno: DaTio
IP: uživatel11411
 neviem ci ti moja rada bude k niecomu dobra ale skusim mne tiez fichtl za studena tahal jak besny ale ked sa ohrial nie a nie sa rozbehnut... nakoniec som zistil ze bola chyba v spojke kompletne zhorene lameli..po vymene tahal super ci za studena alebo za horuca...
Datum: 28. března 2011 10:13
 Zkus dat svíci Brisk N15C, ta je studenější než N17C.
Datum: 27. března 2011 19:42
Jméno: honza
IP: uživatel7152
 výfuk je včištěný, svíčka N17
Datum: 27. března 2011 18:44
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Svicku mas jakou?
Datum: 27. března 2011 16:25
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 máš čistej vejfuk?
Datum: 27. března 2011 16:18
Jméno: honza
IP: uživatel7152
 tak vzadu je rozeta 65 a ve předu 12z, právě proto je mi to divný...výbrus nemám ale kroužky asi v háji nebudou dával jsem minulé léto nové..Já už nevím co stím...možná by pomohla jiná bohatost směsi? Skusil bych to ale fechlta mám u babičky na venkově a pojedu tam, až příští víkend...
Datum: 27. března 2011 16:12
 No tak každy cher to neděla  aspon ten muj ne ja skoro i prutke kopce jezdim za 2 a to mam 12 sekundarni kolečko, mam to ted po vybrusu a mam to zajete...ty ta tam amš jake sekundarko? a nemaš nahodou praskly pistni kroužek taky se mi to stalo že jsem ho měl praskly a kopečky a skoro rovinka za 1 přišel jsem na to až za tyden  a jestli amš v pořadku pist a pistni kroužky tak mpotom to maš už vyběhane vybrus novy počitam že enmaš že?
Datum: 27. března 2011 13:23
 zdarec draci,mam problem dnes sem jezdil na mustangovi,na takovejch polních cestách a jedu jedu třeba na 3 a motor jakoby vynechává jede a strati výkon a hned zase přibere a podřadim a dela to zase a ekdy to rovnou chcípne co stím, trysky sem čistil dělalo mi to aji minuly rok ale vzdycky to přešlo poradite, diky moc =)
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2011 19:40
 jj mě to dělala přikouslá hadička...zkontroluj ji jestli má volný průtok.
Datum: 27. března 2011 19:40
 projdi celej palivovej systém, začni kohoutkem...určitě to někde bude ucpaný...
Datum: 27. března 2011 16:27
 ahoj.Prosím vás potřebuju pomoct.Mustang : nevím jak patří péro od stojanu.měl jsem u toho dva ty trojůhelníčky.jeden patří mezi blok a druhý nevím.Prostě mi to tam nikde nesedí a nevím jak na to.vím že u pincka (J20,21) to je jinak.Ale nevím jak na ustangu.Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2011 17:06
 jo jo , už to mám,jak píše standa.Já mám zboku stojánku takový kolík a na křížku tu packu s dírkou.Ale ještě k tomu mám mezi blokama trojůhelníček . tak jsem byl z toho vedle.Ale díky moc
Datum: 28. března 2011 17:06
Jméno: standa
IP: uživatel11404
 jj pozdější typy mají zboku stojánku takový kolík a na kříži packu s dírou....tam přijde pružina....u starsich modelu je trojuhelnicek mezi bloky a pero se chyta za prepazku stojanu
Datum: 27. března 2011 17:56
Jméno: Martin
IP: uživatel9681
 Na křížu máš obdelníkový výstup a v tom je malá dírka tak tam to patří....si myslím
Datum: 27. března 2011 16:47
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 kolečko to popsal správně. jinak tu pružinu asi těžko budeš zachytávat jinam než na stojánek.
Datum: 27. března 2011 16:23
 no právě mám aj Jawu 20 a tam je to jinak.tam vůbec není ani mezo blokama mezera na trijůhelníček.A to mám vést jako pružinu od toho trojůhelníčku ke stojanu ? nabo jak ? Je to JAwa 50 / 223.2 r.v 1980
Datum: 27. března 2011 15:52
 Je to tam stejně jak u plecháčů co já vim...stojánek jsem tam přidělával tejden zpátky a dal jsem mezi bloky trojuhelníček a normálně za to zaháknul pružinu, všechno funguje...
Datum: 27. března 2011 13:15
Jméno: jawa555
IP: uživatel4805
 čau draci na jakym zařezu ma byt jehla u plynu na jawě 555
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2011 12:09
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 omfg neumíš se podívat do diskuse o pár řádků níž? Tenhle tejden zase frčí plíšek na jehle, co?
Datum: 27. března 2011 12:09
 čus draci na jakým zářezu má bejt jehla na mutangu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2011 19:55
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Cumte, lidi, obcas do toho manualu. Ne nadarmo existuje.
Datum: 27. března 2011 19:55
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 na druhym od zhora
Datum: 27. března 2011 11:14
 Zvu vás všechny na motosraz do Bítova je to 17.9 Bítov se nacházi kousek od Ostravy Okres Nový Jičín 
http://www.veselebitovskevrany.estranky.cz/
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2011 23:57
Posl.aktualizace: 28. března 2011 12:30
Jméno: paja
IP: uživatel10551
 to jo
Datum: 28. března 2011 12:30
Jméno: standa
IP: uživatel11404
Datum: 27. března 2011 18:01
 buben: záleží jakým způspbem kliky spojíš.. jak jste to měly vy?
Datum: 27. března 2011 12:22
Jméno: buben
IP: uživatel770
 s kamarádem sme postavili přesně to samé  ....ovšem ten motor sme dávali do motokáry...ale bohužel náš pojekt zkončil na tom, že se vždy překroutila klikovka v místě kde byly mezi sebou spojené  ....takže jestli to tomuhle borci chodí bez problémů, tak klobouk dolu
Datum: 27. března 2011 11:57
 Hej tak to je kotel luxusní práce =) taky bych se chtěl projet =)
Datum: 27. března 2011 11:07
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
 Přesně jak tu píše kekz kdyby tam dal 2 vyfuky tak by to bylo ješte lepší.Jinak bych se taky chtěl projet to musí být dělo.
Datum: 27. března 2011 9:14
 dát na to 2 stejskyho 10hp válce, to by byla raketa
Datum: 27. března 2011 1:32
Jméno: Venca
IP: uživatel590
 Tak na tym bych sem se chtěl projet
Datum: 26. března 2011 23:19
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 Akorát by me zajimalo kdyz tam jsou dva motory kolik to ma dohromady koni
Datum: 26. března 2011 23:18
 no tak to je bomba to může být zajímavé na tom jet.. ale plně souhlasím s yuri.. mohl si s tím trošku více pohrát a dát výfuky z obou stran bylo by to lepší  ale jinak fakt supr práce zlatý ručičky
Datum: 26. března 2011 22:55
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 fu ha dobra stavba ale mi to pride tak trochu nevyvážene a nevyrovnane :/ ale určite klobúk dole
Datum: 26. března 2011 22:44
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdar tak sem už zjistil čim to je to vynechávání na moji 250tce když jezdím tak se mi časem zanese karbonem svíška a začne to brobijet někde vedle a pak to nedává přesnou jiskru ale nejde mi do hlavy proč se mi zanáší předstih mám 5mm píše se 4,5 - 5 mm př.h.ú. Mažu 1 : 35 a bohatost směsi mám bych řekl i troch chudou jehlu mám na 3tím zářezu ze spodu ale furt mám svíčku černou jen když tomu dám plnej tak je pak cihlová. Poradte mi co mám dělat aby se mě furt nezanášela karbonem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2011 20:05
Jméno: standa
IP: uživatel6496
 Já mam na 250 péráku karb z kejvačky(ten origo se prostě sral) a musím mít jehlu na prvním zářezu aby byla svíčka hezky cihlová,na druhý zářez to už mám hnědé....ale jinak luxus...naprostá spokojenost....i pod dekl se mi vešel a neni vidět....
Datum: 28. března 2011 20:05
 Jehlu dej na druhej zářez, když je na třetím - bohatá směs. Já to mám na druhém zářezu + povol šroub bohatosti směsi asi o otáčku, pojeď to tak 20km, zdechni to a vymontuj svíci - když bude černá pořád - tak ještě povol ten šroubek, když bélá svíce - cudá směs. Sakra už to seřiď a neptej se tu pořád na to! Standa má pravdu, dej na jeho radu!!!! Zařadíš tam vůbec čtyřku?
Datum: 28. března 2011 15:51
Jméno: standa
IP: uživatel11404
Datum: 27. března 2011 18:03
 povol šroub na bohatost směsi..
Datum: 26. března 2011 22:57
 čau draci potřebuju odmontovat zadní světlo (Jawa 05) ale jeden šroub jsem povolil ale ten druhej nemužu povolit není zarezlej ale proste i když jsem nato použil konkord tak to nepovolilo už nevím co stím máte nákej nápad? nebo fígl jak ho povolit? dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2011 12:05
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Odřízni ho flexou a za dvácu kup novej.
Datum: 27. března 2011 12:05
 a konkord bylo nadzvukové dopravní letadlo...
Datum: 27. března 2011 11:13
Jméno: milanoo
IP: uživatel10870
 WD tam strikni a musito jit
Datum: 27. března 2011 1:24
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Konkor je na mazání na zarezlý šrouby jsou povolovací spreje.
Datum: 26. března 2011 23:38
 musí nějak jít požij pořádnou silu.. jinak když to nepomůže tak asi vyvrtat šroub ale to není možný aby to tak pevně drželo
Datum: 26. března 2011 22:59
 zdravím, už jsem dnes konečně vyřešil problém se světlama zkoušel jsem to vše krásně funguje i troubí, bylo to tím že mi nekostřila jedna cívka byl zašpiněný kontakt
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2011 19:13
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 tak hlavně at ti to jezdí
Datum: 27. března 2011 19:13
 Zdar hoši mám dotaz když mám přihlášenýho fichtla mam na měm spz a chci mu udělat technickou kontrolu musim mít řidičák.Jelikož si ho plánuju udělat asi až za 4 měsíce.Tak se chci zeptat jestli musim při technické kontrole doložit svůj řidičák nebo né.Dík za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2011 21:48
 dík moc.
Datum: 26. března 2011 21:48
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 řidičák není potřebný..
Datum: 26. března 2011 21:30
 čus draci mám takový dotaz.. porovnávali jsme kámošovu 20 a mojeho mustanga a bylo to zajímavý.. můj mustang v malých otáčkách vůbec nejede, ale jakmile se dostane do vyšších otáček tak mu neuvěřitelně naroste výkon.. kámošova 20 jede líp v nízkých otáčkách a ve vyšších otáčkách není ten výkon tolik znát.. taky odost víc točí,.. tak sem se chtěl zeptat: jak je možné že mu ta 20 točí víc? a jak to že mě mustang točí o docela míň než ta 20?? předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2011 22:08
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Jak pisou dole, je to tim jak to kdo zajizdel nedavno sem tu posilal o tom clanek
Datum: 26. března 2011 22:08
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Ne, to může bejt úplně čímkoliv....
Datum: 26. března 2011 20:58
 Je to dáno předstihem... To znamená kdy svíčka hodí jiskru... Svíčka by měla hodit jiskru když je píst v poloze 1,2 až 1,8 mm před horní úvratí...
Datum: 26. března 2011 20:57
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 jj asi to tak bude.. jinak já mám na mustangu ještě origo výbrus.. takže sem to nezajížděl já
Datum: 26. března 2011 20:27
 Tak má asi kámoš 2K píst a líp zajetej motor....větší pŘedstih, a celkově jinak seŠtelovaný..
Datum: 26. března 2011 20:25
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 dachl díky ale máš to popletený  ta 20 odost víc točí.. a taky docela táhne odspodu.. zatímco ten mustang ( má 3K píst ) odspodu netáhne, ale za to mu naroste výkon ne vyšších otáčkách.. ale netočí tolik co 20..
Datum: 26. března 2011 20:23
Jméno: roleta
IP: uživatel1026
 Jak motor pojede, závisí na záběhu.
Datum: 26. března 2011 20:21
 ta 20cítka má nejspíš 3K píst..zatímco ty máš 2K píst...tím můžeś líp vytáćet motor, ale mአzas horší spodek...u néj to je přesně naopak..
Datum: 26. března 2011 20:20
 jo a ještě pls jaktože mojemu mustangovi naroste výkon ve vyšších otáčkách zatímco ta 20 jede líp v nízkých?
Datum: 26. března 2011 20:10
Jméno: honza
IP: uživatel7152
 zdarec draci, mohle byste mi prosím někdo vysvětlit tuhle převodovku? Píše tam, že je nutné prohodit kolečka dvojky. takže to bude dlouhá a rychlá jednička, krátká silná dvojka ale zase bude skok mezi 2 a 3 ne? Díky za vysvětlení
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2011 9:53
Jméno: honza
IP: uživatel7152
 aha díky  už to chápu
Datum: 27. března 2011 9:53
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 http://www.fichtlkramek.cz/obr/originaly/obrazky22/200806210719561.jpg
Datum: 27. března 2011 0:03
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Ty kolecka musis prohodit, protoze kdyz to neudelas, tak bude 2-ka dlouha temer na urovni 3-ky. Kdyz si v manualu k pio najdes prevodovku, jak jdou hridelky a kolecka, tak z toho si po chvilce premysleni odvodis, jak to funguje a proc ty kolecka musis prehodit.
Datum: 26. března 2011 23:52
Jméno: honza
IP: uživatel7152
Datum: 26. března 2011 20:00
Jméno: honza
IP: uživatel11079
 Čau draci,newite kde bych sehnal novou ojnici na Jawu 250/353..na netu jsem videl jenom na panelku ale ta nebude stejna jak na kyvacku..ta je o neco delsi ne ?diky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2011 20:45
 na 353 nová ojnice neexistuje, musej se repasovat starý. nebo použít panelkovou a k ní panelkovej píst
Datum: 26. března 2011 20:45
Posl.aktualizace: 27. března 2011 21:46
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Standardní tyristorové CDI podle tak třicet let staré konstrukce. Působí to na mě dobrým řemeslným zpracováním (ikdyž trochu střílím od boku když nevidím plošné spoje), ale cena je rozhodně přiměřená nákladům a pracnosti. Z mého pohledu můžu doporučit.
Datum: 27. března 2011 21:46
 hoj tak tohle tyrystorove zapalovani je fakt vinikajici mam ho na pincku a mam ještě jedno ten kdo to prodava a vyrabi toho znám je to muj kamoš bydli kousek odemě, nechal jsem si vyrobit ještě jedno že ho dam na mojeho druheho pincka jak ho dam dokupy ale stoji v garaži a jen je zaprašeny a potřebuje zprovozinit ale neni bohužel čas  litam ted ja s tym jednim  jestli maš zajem mužu ti to zapalovani prodat za levno tak za 270kč ja ho mam ted nani a do renovace se pouštět nebudu nejsou penize tak jestli někdo bude mit zajem se mi ozvěte na e-mail čus
Datum: 26. března 2011 23:43
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 momentálně není čas, ale chystám si ho pro srandu vyrobit... mám k tomu schéma výroby plošnáku, osazení a nějaké popisky-> píše, že je spolehlivé (ono musí být jinak by mu ten článek asi neotiskly  )myslím, že je to nachlup stejné
jinak cenově se vejdeš +- stejně hodně záleží kde součástky vemeš/ koupíš + si připočti svůj čas .... tak je lepší si ho asi koupit
Datum: 26. března 2011 22:08
 http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily-elektro/498702-elektronicke-zapalovani.html
Datum: 26. března 2011 19:08
 čau vim že to je dost debilní dotaz ale co je GO myslim že to je generální oprava ale co obsahuje ? co všechno se musí předělat
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2011 19:29
 protže mi to netahne na maximální otáčky to škupe a chrastí vtom jo to je to správný slovo chrastí a dost nepravidelně+ stačí 70% rychlopal a jede to jaki na 100% otočenej rychlopal  njn tech 100minut lhoteckých a garázování pod kolnou a pod plachtou mu moc dobře přes zimu neudělalo
Datum: 26. března 2011 19:29
 Generální oprava není příliš úzce vymezený pojem, může to znamenat, že někdo vyměnil ložiska, gufera, pouzdra a nějaká kolečka za nová, nechal udělat výbrus a seřídil zapalování, to se potom říká, že je motor po GO. Pokud ti někdo prodává fichtla po GO tak třeba taky nechal vycentrovat kola a dal do pořádku takové věci jako jsou brdy, pneumatiky tlumiče. Rozhodně neznamená, že když je motocykl po GO tak je skoro jako nový, určitě by měl být motor v co nejlepším stavu. Proč se na to ptáš?
Datum: 26. března 2011 19:23
 zdarec chlapi, nějak ten můj stroj chytla chřipka či co... hážu jsem svíčku, jak vypadá http://2i.cz/8bd15872a1 ... a teď, jak se to chová.... nakopnu to všechno v klidu... jedu (za studena) a je to v pohodě.. pak to začne asi v 3/4 rozsahu otáček jako kdyby klepat cinkat a buhví co... pak se to brutálně zhorší a je to fakt dost slyšet a nemůžu jet naplnej plyn, jen tak způlky.. když jedu na plnej, tak otáčky klesaj a klesaj a klesaj... svíčka ulitá není , tepelná hodnota OK, nic takého.. jen vypadá tak hnusně.. mažu polosyntetikou, tím to taky není... napadl mě akorát zvodnatělej benzín, ale to nevím, jak se to projevuje.. skusil jsem změnit předstih, bohatost... nic nepomáhá.. to je poprvé za dlouhou dobu, co nevím, co s tím  díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2011 12:02
Jméno: buben
IP: uživatel770
 zkus N14C
Datum: 27. března 2011 12:02
 ložiska ani klika KO není, směs chudá též ne, moc vzduchu taky ne  ... ke svicce - už vypadá zas normálně, nevím, co temu předtim hrabalo  .. a k problému - závit na svíčku v loji  už měl asi velký vůle a tak jak se to zahřálo, tak tama fókalo a svíčka se klepala (toť ten kravál)... už předtím ta svíčka šla těžko zašroubovat... teď šla ještě hůř a před chvilou už zašroubovat vůbec nešla  .. vyměním hlavu a uvidím, jestli to bylo tím, ale mělo by být
Datum: 26. března 2011 19:35
 Nemáš moc velkej přístup vzduchu do airboxu ? .... případně sportovní filtr který by Ti tam pouštěl tolik vzduchu
Datum: 26. března 2011 18:37
 podle barvy svíčky chudá směs.... nemáš třeba přicpanou trisku?
Datum: 26. března 2011 17:37
 V tom připadě sou ložiska na klice KO...jinak už mě nic nenapadá
Datum: 26. března 2011 17:35
 tož to vubec
Datum: 26. března 2011 17:33
 tak to musis ale napsat co je to ua pio  ....nedal si ten píst obráceně?
Datum: 26. března 2011 17:30
 u 555 toho moc nenazvedám  před zimou to bylo v klidu,.. pak jsem vyměnil píst a děla to tenhle bordel... nic do nicěho neklepe
Datum: 26. března 2011 17:28
 Zvedni hladinu v plovákovce..
Datum: 26. března 2011 17:25
 na faleš se to nechová, ale tak zkontroluju to no
Datum: 26. března 2011 17:17
 a nestvrdli ti gufera přes zimu a potom ti to saje faleš a máš chudou směs ? u těch novejch olejů se blbě poznává barva svíčky prej
Datum: 26. března 2011 17:15
 jenže ta mrcha to to dělá, i když zvihnu jehlu
Datum: 26. března 2011 17:11
 chudá směs... a vlivem ní přidíráš.
Datum: 26. března 2011 17:08
 http://2i.cz/571d94be6d tady je lepší foto
Datum: 26. března 2011 16:51
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
Posl.aktualizace: 27. března 2011 0:24
 To je nějaký vymezení vůle a dává se tam prý jenom když máš mezi karterama papírové těsnění. Když tam máš tmel tož se tot am Nedává. Aspon teda takto mi to říkal odborník když jsem se o tu podložku taky zajímal
Datum: 27. března 2011 0:24
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Já bych ji tam dal ...když je kreslená na výkresu tak nějaký smysl má .
Datum: 26. března 2011 19:11
 taky to potřebuji vědět. Když sem naposledy půlil motor tak sem vymněnil start. segment a páka nedržela v dorazu, mohla to způsobit absence téhle podložky ?
Datum: 26. března 2011 18:39
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau včera jsem tu dával dotaz ohledně té čz 175 a nikdo nic, tak prosím někdo poradtě motor jsem nastartoval provní běžel ale pak začal téct benzím do filtru strašně se to po přidání plynu dusilo a nedrželo volnoběh karburátor jsem sešteloval díky moc moc mě to vadí
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2011 13:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 dokud všechno pořádně nepřetěsníš, nenastavíš podle manuálu karburátor, předstih a odtrh, budeš pořát někde hledat zradu..
Datum: 26. března 2011 13:55
 cau zkus zjistit jestli nemas v plovaku benzin ,nekdy se stava jak je sletovanej tak netěsní .třeba to není ono ale aspon se vyloučí další věc
Datum: 26. března 2011 13:50
Posl.aktualizace: 26. března 2011 18:45
 na to 100koní nepotřebuješ  stačí šoupnout do vejfuku svíčku co zapálí zbylou směs :o
Datum: 26. března 2011 18:45
 přidej mi do mýho mustanga 100 koní a snad to pujde
Datum: 26. března 2011 18:39
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
Datum: 26. března 2011 18:18
Jméno: cpivo
IP: uživatel8652
 Na karbon taky neni uplně špatnej technosol nejlíp ve spreji (bohužel je dost drahej). Ale nejsnažší je asi karbon vyškrávat a vypálit..
Datum: 26. března 2011 16:20
Jméno: Venca
IP: uživatel590
 oNormalně odršrubuješ tu matičku nakonci vyfuka jak je tlumič vytahneš ho ven a nějakou delši tyčkou od kolena projed kolem stran a ten kafbon odpadne vytřepeš ven a pak to ještě vypal tak to dělam já
Datum: 26. března 2011 10:50
|



|