Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Prosimvas chci se zeptat jak zapojim chcipak chci to jen ad chcipnu motor nechci tam světla nic to mam natahle mimo  jak mam normalni chcipak tak mate nějaky planek jak to zapojit diky moc chlopi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2011 0:27
 Drát od indučky přeruším tím, že na spínací skřínce otočím klíčkem. Mám to tak na mustangovi vypínám tím i baterku
Datum: 17. března 2011 0:27
 Aha no tak ja mam normalně chcipak na parabole
Datum: 16. března 2011 22:38
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 jo přesně tak  vypnu a přeruším proud do indučky tudíž to nehodí jiskru a chcípne to  ale je to jedna zmála možnosti  jelikož nemam chcipak na riditkach.. ale na kostre (mám to na fíkovi na cross)
Datum: 16. března 2011 22:24
 Mischelnike - Jo chápu ale ja mam kabel ze zapalováni přimo na indučku tobě jde na chcipak a jak přepneš tak je obvod zaply a jak vypleš tak je vyply chapu to dobře
Datum: 16. března 2011 22:07
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
Datum: 16. března 2011 21:54
 Diky za rady budu se snažit nějak to zapojit
Datum: 16. března 2011 21:29
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Zkratovat indukční cívku (proste tím chcípakem propojíš kontakty 15 a 1 na cívce).
Datum: 16. března 2011 21:19
 jednoduše ukostřit indukčku (nebo kdekoli po cestě zapalování - indukčka)
Datum: 16. března 2011 21:04
Jméno: Vladimír
IP: uživatel11347
 Chci se zeptat, mám řidičák typu B, vztahuje se to i na AM?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2011 0:33
Jméno: ČENDA
IP: uživatel10877
 ZDAR,skupna B dle nove vyhlášky opravnuje k řízení jak auta,tak mopeda do kons. rychlosi 45km_h,tudíž vlastně je to staré AM.
Datum: 18. března 2011 0:33
 honda: no protože dřív nebylo Am ale M a byl to malý motocykl do 50ccm bez omezení rychlosti, proto má teď v novym řidičáku A1 a harmonizační kód (tušim 150), kterej omezuje obsah do 50ccm, aby nepřišel o nic ze sk. M...
Datum: 17. března 2011 16:10
 Otec má taky řidičák už nejakej ten pátek, a má papíry na auto ale i zaroven na pionyra... tak asi dříve to bylo jinak. Nyní také normál řídí pincka...
Datum: 17. března 2011 10:46
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 Nikdy mě to moc nezejímalo, ale slyšel jsem nějaký spekulace o nově získaných papírech sk. B, ale jestli ten řidičák máš pár let, tak je to v pohodě. Ale stejně i kdyby taky jsem slyšel, že i když ho tam´nevyplní tka ho automaticky máš. Ale jen pro upřesnění můžeš s tím řídit maximálně Jawu 550  , babetu a všechny skůtry r.v. asi 2000+. Pionýra Jawu 20/21/23 ani Jau 05 a 555 NEMŮŽEŠ, leda ve vyjímečným administrativním omylu, ale najdi si definici sk. AM .-)
Datum: 16. března 2011 21:18
 ano
Datum: 16. března 2011 19:59
 Čus draci, mám problém. Jiskru to hazí že by od ní chytnul ztoh benzín teče trisky vyčištění ale nejede to, když to nakopnu tak to chytne ale hned to zase chcípne.
Prosím napište......
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2011 22:54
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Ja bych teda spíš řek že máš rozladěnej volnoběh
Datum: 16. března 2011 22:54
Jméno: manas78
IP: uživatel6334
 čauvec nechci do toho kecat ale co seštelovat předstih to určitě pomohlo měl jsem to samý,ale to je jen muj názor.
Datum: 16. března 2011 20:53
 V tvým případě bych radši odvezl pincka do motoservisu
Datum: 16. března 2011 20:31
Jméno: Ryzzy
IP: uživatel10351
 Všechno z tohohle sem vyčistil, až na ty kanálky v karbeci, ty ani nwm kde sou...
Datum: 16. března 2011 20:05
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ked nepomoze toto zakladne veci tak mozeme riesit dalej
Datum: 16. března 2011 19:54
 ale toje picovina,pokad to mas dobre nastelovane,tak mozes mnet ucpate kanalky v karbeci,spatna svicka,ucpaty filtr a vyfuk.
Datum: 16. března 2011 19:53
 Jak jako velký trisky?
Datum: 16. března 2011 19:47
Jméno: Stojanek
IP: uživatel6155
 Taky mi to dělalo a měl jsem tam velké trysky.
Datum: 16. března 2011 19:41
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdar hele vadí když sem si na jawě 250 353 udělal doma těsnění pod válec ? a nekoupil originál ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2011 23:35
 tak to máš buď vylítanou zetku nebo upravenou jawku...
Datum: 16. března 2011 23:35
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Já tu čz 250 mám dobře seštelovano ale oproti ty jawě se to nedá srovnat ta čz prostě nejede
Datum: 16. března 2011 22:22
 karel: a to si představ že dobře seštelovaná ČZ 250 jede ještě líp
Datum: 16. března 2011 22:14
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 nevim no ale jen řikám že sem jezdil na čz 250 a na jawě sem ještě nejel no a dneska sem na to sedl a to prostě jede strašně to cítíte jak vám de hlava dozadu  jak vám to ujíždí z ruk fakt ! je to tak aspon teda ta moja
Datum: 16. března 2011 20:15
 Tohle ztenčení je relativně zanedbatelné...
Datum: 16. března 2011 20:05
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Jo jasně nechám to tak jen mám strach abych to nevodrovnal tím že tam není to origo těsnění mám tam tenčí a tím pádem jde píst blíž k hlavě takže sou tam větší tlaky prostě je to jako kdybys snížils hlavu a právě bojím se jestli to nějak nezničím
Datum: 16. března 2011 20:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já si dělám těsnění doma sám a když je tenký tak jich udělám víc
Datum: 16. března 2011 20:03
 jestli to jede tak to nech bejt...
Datum: 16. března 2011 19:51
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Jo jede právě strašně ono tam originál těsnění je tlusčí a já ho tam tak tlustý nemám a tak je to jako kdyby byla snížená hlava řikám jede to strašně jezdil jsem z čz 250 a toto se nedá srovnat jede to o hodně líp
Datum: 16. března 2011 19:45
 jestli jede tak proč ne...
Datum: 16. března 2011 19:39
 Zdar draci prosím prosím o radu už potřebuju jen poradit jak složit kladívko a fík mi pojede vim sou na to návody ale s těch návodu to nechápu má bejt náká podložka pod kontaktem ? a pod kladívkem ? a v jakym pořadí to skládat moc děkuju !! moooc děkuju chlapíí za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2011 23:32
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Pokud zapojíš zapalovací cívku na světla nebude ti to házet jiskru .tzn ukostříš trvale zap okruh !!!!!
Datum: 18. března 2011 23:32
 ok díky  snad nerupne žorovka až to natočim
Datum: 17. března 2011 16:18
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Falc bude nejspíš takovej prstýnek na konci kolene, kterej tam je kvuli tomu aby ti vyfuk nevyjizdel z kolene  Stou cívkou na predni svetlo newim, ale asi to nebude delat to co má
Datum: 17. března 2011 15:14
 Ještě mám otázku Mischelnike prosím co se stane když na zapalovací cívku zapojim přední světlo ?
Datum: 17. března 2011 14:02
 Tak děkuju moc draci poklona ste frajeři až budu zdravej tak se na to vrhnu a ještě mimochodem obědnal sem si tu koleno s falcem co to zanemná s falcem ? díky
Datum: 17. března 2011 13:55
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Přesně tak  to jsem tam zapoměl doplnit
Datum: 17. března 2011 12:51
 jo už je mi to jasný v pevnym kladívku jak prochází ten šroubek na kterej se potom montujou cívka kondík a tak tak v tý díře kde prochází šroubek má bejt tak kulatá řiká to dobře ??
Datum: 17. března 2011 11:18
 To na tom obrázku ale není takže mezi těma 2 hranatýma musí bejt i kulatá a to musí bejt ze stejnýho materiálu jako ty hranatý ?? já si stim nák vyhraju a už vás stim nebudu obtěžovat já bych se na to hned kouknul a skoušel bych to a nepsal to sem jenže nsem na antuibiotikách tak se ted snažim co nejvíc šprtat fichtla  ale všem moc děkuju
Datum: 17. března 2011 11:16
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 ten pertinax je právě ten izolant proti zkratu (takovej jako plast) potřebuješ tam vlastně jakoby tři kusy...ty hranatý (mishel to má označený červeně) přídou pod a nad kontakt a ten kulatej je přímo v té dírce toho kontaktu (kudy jde šroubek) aby se ten šroubek nepohyboval a nezkratoval kladívko ke kontaktu. na té fotce to příde do toho co je označeno zeleně (jako pevný kontakt).. je to vlastně jen vymezovací podložka proti tomu pohybu šrubku. už to chápeš?
Datum: 17. března 2011 0:09
 A za ten obrázek obzvlášt děkuju tim si mi moc pomohl draku ste moc ochotný děkuju a ještě jednu otázku mám tady na stránkách ke kladívku píšou že potřebuju nákej pertinax kroužek co to je ?? jinak se to bude skratovat prej díky moc a omlouvám se že vás obtěžuju s takovejma prkotinama
Datum: 16. března 2011 23:51
 Moc děkuju chlapi pomohly ste mi moc  musíte mě pochopit mám mustanga tak pul roku a všechno se učím sám i řídit sem se naučil sám a něco se člověk sám nenaučí a u mě to je to zapalování ale už to chápu děkuju
Datum: 16. března 2011 23:47
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
Datum: 16. března 2011 21:41
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 samozřejmě sem chtěl napsat že to kostří ke statoru.
Datum: 16. března 2011 21:01
 ten začatek je duležity ale už pak ke konci je jedno jestli daš prvni star. civku a nebo kondenzator jestli to prohodiš nic se neděje ja davam prvni star. civku a pak kondenzator
Datum: 16. března 2011 20:59
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 nepochopil si to správně.. pod pevnym kontaktem (jak je šroubek) podložka není, to kostří k magnetu.. a ty drátky na pohyblivim sou proto odizolovaný. na pořadí nezáleží..
jinak viz. mirda...
Datum: 16. března 2011 20:58
 Konečně náký frajeři co to umí vyvětlit  moc děkuju chlapi a je duležitý pořadí jak dávám třeba cívku kondenzátor a nebo to je jedno ? a když chcy přidělat ten pevnej kontakt na strator maj po nim bejt náký podložky ? výš jak to myslim jak se tim nastavuje odtrh a pak má bejt pod pohyblivýk kladívkem náká podložka ?
Datum: 16. března 2011 20:45
Jméno: mirda
IP: uživatel11100
 Pohyblivé kladívko musí být odizolované od pevného.První prostrčíš sroub přez pružinu pohyblivého kontaktu pak dáš izolační podložku (malý fíbrový čtvereček) pak to prostrčíš pevným kontaktem ,vložíš další izolační podložku (malou kulatou,)opět nasadíš izolační podložku stejnou jako tu první no a pak přiděláš kontakt pro vývod k indukční cívce ,kondenzátoru a zapalovací cívce utáhneš to matičkou M4 a je hotovo .Snad jsi to pochopil ,jinak hledej návod na netu.
Datum: 16. března 2011 20:38
 Prvni je hranata podložka pak kladivko pak zas hranata podložka pak star. civka a kondenzator  snad jsem to řekl zprávně kdyžtak mě někdo doplni
Datum: 16. března 2011 20:30
 cest draci mam problem s elektrkou na čz 175/487 prijel jsem s projiždky a vipnul jsem elektrkiku na 5 min a jak sem ji zapnut uz me nesvitlia kontrolka na svetla proste elektrika je hlucha nic nejde dival jsem se na baterku a baterka je ok jiskru na svicce nehazi zapalovan ineni rozstelovane relatko je asi taky v poho protoze sem se naneho dival a byl ook ani to nebylo zaspinene ani nejak prilepene vsechnoi sem zapojil jak ma a nic nejde kontrolka alektriky nejde nevym si stim rady dekuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2011 19:19
Jméno: XXX
IP: uživatel11278
 Jo, zkus vyměnit pojistku a ještě se koukni na baterku..  a nebo máš vypadlej kabel od baterky k spínací skřínce..
Datum: 17. března 2011 19:19
 Prdla ti pojistka...
Datum: 16. března 2011 19:34
 ahoj draci,chtěl bych se zetat jak mám vyčistit nádrž kiselinou citronovou jak se to ředí a jak dlouho to mám nechat dík za rady nikdy sem to ndelal
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2011 13:07
Jméno: martin
IP: uživatel987
 čus,najdi někoho kdo ti nádrž vylije epoxidem a maš klid. nechaval sem to dělat na moto aji na auta co měly problemy s bordelem v nadrži. dělá mě to borec ve zlíně.
Datum: 22. března 2011 13:07
Datum: 16. března 2011 20:23
Jméno: onďa
IP: uživatel10557
 já jsem tento problém řešil nedávno. Koupil jsem si 5 balíčků kyseliny citrónové ( na nádrž mustanga) po 100g. Napřed jsem nádrž vymyl. Potom jsem v horké vodě kyselinu rozmíchal a nalil do nádrže. ( voda musí být co nejteplejší) Potom jsem to dal k topení, aby "směs" zůstala co nejdéle v teple. Po 24 hodinách jsem to vylil no a musím říct, že to opravdu pomohlo.
Datum: 16. března 2011 19:20
Jméno: pepa
IP: uživatel1026
 čus draci chci se zeptat čim to može byt že me nejde elektrika na fechtlovy ja sem to skusal vrtačku a to eště šlo ale pak uz ne a to magneto neni jaksi moc magneticke poradte prosim dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2011 13:07
Jméno: pepa
IP: uživatel1026
 ja mam 05tku a svetla zapojene nemam jak to kladivko ma byt
Datum: 17. března 2011 13:07
 A do světel ti jde elektrika ? máš dobře složený kladívko ?? a nemáš přehozený cívky ?
Datum: 17. března 2011 11:24
 tak zkus vymenit inducku
Datum: 16. března 2011 22:38
Jméno: pepa
IP: uživatel1026
 mozna jo ale me sere s prominutim ze to nehaze tu jiskru
Datum: 16. března 2011 20:06
 si myslim ze to magneto je v poradku
Datum: 16. března 2011 19:53
Jméno: pepa
IP: uživatel1026
 ale dyš na něho neco dam železneho tak to tam drží aji třeba šroubovak jak moc ma byt magneticke to magneto
Datum: 16. března 2011 19:39
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 je rozdíl ve svítivosti mezi halogen žárovkou HS1 (12V, 35w) a H4 (12, 35W), dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2011 18:36
 ne, jen v patici (a asi i v příslušné parabole, nevim jak vypadá HS1)
Datum: 16. března 2011 18:36
Jméno: Jawák
IP: uživatel11345
 Čest ve spolek. Mám jeden takový dotaz jestli by šlo tyristorové zapalování co se dá udělat na jawu 50 dát na jawu 250
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2011 18:57
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no dalo by sa ale musíš dať tam aj zapalko z fichtla
Datum: 16. března 2011 18:57
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel7575
 Aoj nevíte někdo, kde bych sehnal písty značky Berta do pionýra? Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2011 21:17
 draku pokud mi napises mail jake pisty potrebujes,tak ti je za 10 dni dodam,,, neni problem,,ale zas pak to nepujde az za dva mesicemeil jake pisti potrebujes
Datum: 16. března 2011 21:17
 čau draci chci obrousit plechy na fichtla někde jsem se doslechl že to bruskou nemám dělat ale že je lepší vodní šmyrgl že to tím i dobře jde doma jsem našel univerzální šmyrgl na sucho i vodu P220 a P180 mohu to použít na tu plechařinu? pokud ne tak jakej? dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2011 17:57
 Já bych to dal taky jinak pískovat ale mám to jen na polnačky atd
Datum: 16. března 2011 17:57
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Pískovat, nebo levněji vybrační bruskou s jemným smirkem. Je to rychlý a hlavně se nic nepodře do hloubky. Takže pak nemusíš moc kitovat. Nebo růčo šmirglem
Datum: 16. března 2011 17:27
 Nějaký broušení flexou jsem zavrhnul už dávno, dneska jedině pískování
Datum: 16. března 2011 17:22
Datum: 16. března 2011 16:46
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Hele ja jsem to dělal tak že jsem vzal malou flexu, koupil si ježka (ocelovej koutouč) s měkýmá dratkama a jel jsem  a šlo to jak po másle  kam jsem se nedostal, tak jsem to vzal P100 brusnym papirem  vodní smyrgl se používá až na brousení plnice nebo zakladové barvy
Datum: 16. března 2011 16:33
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau chtěl bych se zeptat jestli se dá přepsat tp když je napsaný na osobu která již zemřela dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2011 16:07
Jméno: m
IP: uživatel2942
 jo otevřít dědické řízení??? taky mám doma pařeza kterej je psanej na strejdu co je 30 let po smrti. Chtěl jsem ho přepsat na sebe, vyvolat dědické řízení a když jsem začal obcházet příbuzné, tak mi každej řekl že se toho pincka zřeknou....Co následovalo??? Večer po rozhovoru ti mameluci vlezli na aukro zjistili, že se takovej pařez na papírech dá picnout i za 15.000,- Kč a začali se kroutit, že je musím vyplatit. Známé pravidlo Po přízní řízni!!! a Kdo se moc ptá moc se dozví!!! Tak jsem se na to vys*al a mám ho zatím na půdě....
Datum: 21. dubna 2011 16:07
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 Leda někdy je taky potřeba otevřít dědické řízení
Datum: 16. března 2011 21:19
 záleží na tom kdo TP potažmo motorku zdědil, ten jí pak může prodat a přepsat na koho chce..
Datum: 16. března 2011 15:40
Jméno: WEPO
IP: uživatel10027
 ZDAR DRACI, ČÍM BYCH MĚL SVAŘIT NÁDRŽ, TEČE MI U TÉ MATKY NA KOHOUTEK! ŠVAJC? NEROZTRHNE SE TA NÁDRŽ? PŘÍPADNĚ POMŮŽE, KDYŽ JE V NÍ VODA? DĚKUJI
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2011 13:04
 jestli chces muzu ti nadrz prodat.Kdyztak pis na e-mail.
Datum: 17. března 2011 13:04
 postul - Tak se směj no ale měl jsem jen malou dirku tak jsem an to vzal elektrodu jako když jsem zamečnik tak s tym umim jo a nejdem nějaky chuj že bych tam dal tunu svaru
Datum: 16. března 2011 22:03
 venca:ty jsi svařoval nádrž elektrodou?no to musí teda vypadat....
Datum: 16. března 2011 21:55
 denzileck ® Ja sem si je ale neustřelil  nadrž byla sucha totiž viš
Datum: 16. března 2011 21:40
 77venca:Tak at si to udělá jak chce..Někdo má rád svoje ruce,někomu je jedno když si je ustřelí při sváření...
Datum: 16. března 2011 21:36
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 tim cínem se mi to nějak nezdá...
Datum: 16. března 2011 21:14
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 já jsem nádrž letoval mosazí nebo to jde i bronzem
Datum: 16. března 2011 21:13
Datum: 16. března 2011 20:39
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Nádrž vylej a nech tak den vyvětrat, Pak to místo nahřej letlampou a zacínuj, mě do dělal známej, ale chce to kumšt. Je to oproti svařování lepší, nic se ti nepropálí ani nezkroutí.
Datum: 16. března 2011 19:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 taky jsem nechával vařit násdž a vypláchl jsem jí a pak jí normálně zavařil Cočkem
Datum: 16. března 2011 18:09
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Vypláchni horkou vodou víckrát a můžes vařit, není dobrý to nejak ochlazovat kvuli svaru a už vůbec ne v tom mít vodu.
Datum: 16. března 2011 17:53
Jméno: tommy
IP: uživatel6767
 Zdarec draku ze svařováním nádrže už nějakou zkušenost mám a důležité je, aby byla pořádně vypláchlá a nezůstal v ní žádný benzín. Vzduchem se to chladilo a úplně v poho žádné problémy
Datum: 16. března 2011 16:54
Jméno: Honzule
IP: uživatel2403
 Tak jednu nádrž jsem vařil kdyz sem jí měl po hrdlo naplněnou vodou a druhou nádž jsem vařil a pustil jsem do ni tlak vzduchu a nikdy se nic nestalo.
Datum: 16. března 2011 16:27
 Napln to vodou a svař.Ale bude to chtít nějakýho zkušenýho svářeče,protože tama bude utíkat pára a to se pak dost blbě sváří.Pak to vylej kyselinou a hned jak vyschne tak tam nalej benzín at to nezrezne.
Datum: 16. března 2011 16:25
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 uplne normalne to ide zvarit,preplachni to vodu,tito magori tady maju asi nake leve ruky alebo su nemotorny ked ti rada take picoviny
Datum: 16. března 2011 16:17
 zavařit to jde, nejlíp naplnit po hrdlo benzínem a zapálit, co hoří nemůže bouchnout .)
Datum: 16. března 2011 15:42
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 sezen jinou nadrz, varit je to o hubu, muzes to treba 10x vyplachnout beztak sou pripady ze jim to na ponku proste bouchlo...
Datum: 16. března 2011 15:42
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Jo táák.. já myslel že tam mas malinky prasklinky  s kalafunou zkusenosti nemam  tak jedině to něcím vypodložit a pak vylejt, nebo pak jedine svařit
Datum: 16. března 2011 14:44
Jméno: WEPO
IP: uživatel10027
 Je tam dira na prostrčení šedesátky hřebíku! Musim to prostě svařit ale nevim jak?! Ještě sem myslel kalafunu, ale když ztvrdne tak pak popraská a odpadne, ne?
Datum: 16. března 2011 14:31
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Cau draku. Svářet je to o držku! Ale dá se to! každopádně by si ji musel naplnit az po okraj vodou. coz taky není moc dobrý vůči rzy! Nejlíp asi uděláš když ji ze vnitř porádně odrezíš např. kyselinou citronovou, pak vezmes dvouslozkovou epoxidovou pryskyřici a dno nádrže tím vyleješ a nechaáš pořádně vytvrdnout  a máš po problemu
Datum: 16. března 2011 14:26
 čus,potřebuji poradit,co vše zakoupit,pokud budu dávat do babety 210 "těžkou spojku" místo lehké. Unašeč,2x pakna a co dál.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2011 21:32
 Rozdíl mezi nimi při jízdě nepoznáš. Když už tam byly jednou lehké, dal bych tam zase lehké.
Datum: 17. března 2011 21:32
 a nebo myslíš,že se na to mám vykašlat a dát tam ty lehké.O peníze tady teda vůbec nejde.
Datum: 17. března 2011 20:52
 Když máš všechny 4 gufera ve spojkách nový + "O" kroužek a oleje v převodovce trochu míň než po kontrolní šroub, tak tam olej neteče. Těžký spojky by měly údajně řadit líp. Ale zase bacha na jednu věc. Tyhle nový čelisti skládaný z plechů jsou těžší než mají být. Takže, kdyby ti to řadilo moc brzo, tak je trochu odlehčit zbroušením jedné strany.
Datum: 17. března 2011 15:49
 Tak ,to je otázka,proč to měnit?Začnu od začátku.Motorkama se pár let zabejvám a moje máma vlastní jednu z prvních kusů 210 z roku 1981.Několikrát jsem jí chtěl koupit skutra,ale nechce,protože to parkuje v práci,kde je nájezd pro kočárky a je na to zvyklá.Mám nějaké staré motorky a auta a byl jsem nucen jedno auto kvůli ekodani převést na invalidu,ten za to nechtěl peníze,ale babetu.ˇčlověk,od kterého sem jí kupoval mi nechtěl prodat jednu,ale hned 2 najednou,tak jsem zakoupil 210 pro mámu jako náhradní a 207 pro invalidu,která se tak nesere a nebudu to muset stále opravovat.Ta 210 má ojeté 2kové pakny a neřadí tam 2ka.Za ty roky,co jsem se s tim pekloval mi nesmí babeta do baráku a ani to nikomu neopravuju.Ještě si pamatuji dobu,kdy jsem na pakny dával závaží odmaštoval to trichlákem a prohazoval nadrcenou sm
ůlou a stejně to klouzalo,protože tam byl původně jen jeden "O"kroužek a tek tam olej z převodovky.Tak vlastně doufám,že snad ta spojka bude fungovat líp.Třeba je to blbost,ale vzhledem k odstředivé síle?..............................
Datum: 17. března 2011 13:45
 Však jo, to máš unašeč čelistí, vnitřní unašeč, unašeč regulace. 1kové jsou stejné. Můžu se zeptat, proč to měníš?
Datum: 17. března 2011 11:54
 myslel jsem,že jen ten na 2ku a že startovací a 1kové nechám stejné.Podle krámku je ještě jinej tvar toho unašeče regulace,kterej je tam také vnitřní a vnější.
Datum: 17. března 2011 7:41
 Bacha unašeče jsou tam 3 a doufám, že jsou tam stejné podložky.
Datum: 16. března 2011 21:19
Jméno: dajan
IP: uživatel10696
 čau draci mam jawu 350/634 a furm mi tam něco chrastí vyměnil jsem těsenění u hlavy a furt to chrastí dííík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2011 19:22
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ok,zeber si jeden cep do mototechny a kup take iste 2 a aj nove segrovky zloz to a ozvisa cito este zvoni,tam nema nic insi co zvonit
Datum: 16. března 2011 19:22
Jméno: dajan
IP: uživatel9474
 Já to rozebral
Datum: 16. března 2011 19:07
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 bude to pistnima cepama
Datum: 16. března 2011 16:24
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 A jak mame vedet cim to je? To rozeber pak se ptej
Datum: 16. března 2011 15:43
Jméno: dajan
IP: uživatel9474
 Ne tím to není
Datum: 16. března 2011 15:35
 neni vytahanej primární řetěz?
Datum: 16. března 2011 13:50
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Čao draci, prosím vás nevíte někdo kde má být přesně držák baterky na jawě 550? Já vím že pod sedadlem ale nevím kde přesně .Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2011 16:37
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Jo to jo  byly tam dvě plochý baterky jak říkás kvuli klaksounu  ale ja myslel klasickou baterkku
Datum: 16. března 2011 16:37
 ale měla, pro klakson, pod sedlem byl na ní držák, najdi si ho v krámku
Datum: 16. března 2011 16:21
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Jawa 550 měla baterku? Neřekl bych
Datum: 16. března 2011 14:29
Jméno: Nike21
IP: uživatel11309
 zdarec mám nově na lokovaní kola na jawě 21 a mám trošku barvy na plaští můžu to umyt ředidlem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2011 10:43
Jméno: stojanek
IP: uživatel6155
 jasně
Datum: 16. března 2011 10:43
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdarec zítra konečněsložím 250tku a dával jsem tam nový pístní kroužky a potřebuji vědět kolik zhruba KM se to zajíždí ty kroužky. diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2011 13:51
 jedná nádrž s větším poměrem oleje a můžeš jezdit úplně normálně
Datum: 16. března 2011 13:51
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 100km lehčího ježdění než si kroužky sednou... a pka už to muzes hnat na plnej
Datum: 16. března 2011 1:09
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 caives myslite ze kdyz si koupim spice ze si tto zvladnu vyplest sam ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2011 19:18
 ja když jsem pletl prvni kolo taky sem se nikoho neptal jestli to zvladnu to musiš vedet sam jestli si na to troufáš, ale nic na tom neni stači když si na nejakym už vypletenym kole pořádně prohlidneš která špica kam a jak vede, na fichtlu je vždy jedna dirka hlubši jedna plítčí, doporučuju plist obě strany zaroven vzdycky 2 špice nalevo pak 2 napravo jinak se s tim nedomluviš, centrování je horší kor když je rafek křivej .....
Datum: 16. března 2011 19:18
Jméno: ondra
IP: uživatel3541
 Zdarec je mi 16 a taky sem si vyplítal kola jde to pěkně ale musíš vědět jak na to a vycentrovat to taky jde ale musíš si s tím pohrát.
Datum: 16. března 2011 19:11
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 do servisu...návodů na netu jak centrovat kola je všude plno a když si budeš lámat hlavu jak to vyplést a zvládneš to, tak si myslim že vycentrovat to už zvládneš taky,přece jenom fichtl neni na galuskách...
Datum: 16. března 2011 16:04
Jméno: stojanek
IP: uživatel6155
 Pesně jak píše kolečko des to do cykloservisu kamoš to tam dal a udelali mu to.
Datum: 16. března 2011 10:51
 vyplést možná ale každopádně centrování u někoho kdo tomu rozumí..
Datum: 15. března 2011 23:40
 kup si je a nech si to vyplést v cykloservisu...
Datum: 15. března 2011 23:35
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 je to tezky ?? prave si je chci koupit
Datum: 15. března 2011 23:30
Jméno: Vena
IP: uživatel590
Datum: 15. března 2011 23:28
|



|