Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Ondras
IP: uživatel9201
 Zdarec chlapi kdyz jezdím na mojem fechtlovi trebas po dedině tak jezdí paradne ale jak se vydám nekam dál tak se zahreje a uz nechce tahnout kde je problem nevite? svicku mam 15ctku..PAL... na jakou jezdite vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2011 23:10
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Vypadá to,že už je bud vyběhanej,nebo přidřenej píst.
Datum: 15. března 2011 23:10
Jméno: Ondras
IP: uživatel9201
 Tak stací 3 km a pak straci vykon..a kdyz pak prijde nejaky kopec tak hruza...
Datum: 14. března 2011 21:50
 dachtl21:Spíš i na zimu i na léto
Datum: 14. března 2011 21:14
 sviecka ma aku farbu? ci to nemas chudobne. Po akej dobe ti strati vykon?
Datum: 14. března 2011 20:57
 15ka je do fíka právěže nejlepŠí...ani na zimu,ani na teplo..ideální svíčka
Datum: 14. března 2011 20:45
 15 do pincka neni moc dobra spiš je dobra do staršich typu motorek  jak je stadion pařez atd.  ...do pincka davam svičky 14 a nebo 17
Datum: 14. března 2011 20:25
 Mě když se fík přehříval dal jsem tam N14C  bylo to o něco lepší ale nic závratnyho  hold je to vlastnost fíka noo  potrebuje se poradne chladit
Datum: 14. března 2011 19:38
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
Posl.aktualizace: 14. března 2011 23:30
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 koukám ze se to nahore resi taky... tak to budu sledovat  nemusis mi uz psat sem.. ale jinak dik
Datum: 14. března 2011 23:30
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Prosim Tě ještě o radu  když už to budu dělat... mám něco provést s výfukovím kanalem? Nebo sacím? Je to na origo motor bez jakejch koliv uprav  díky
Datum: 14. března 2011 23:12
Jméno: standa
IP: uživatel11337
 jo,slícuj to! ale bacha....ten válec se na dvou šteftech trochu kvrdlá do stran tak at to neudelas moc siroky v karterech,hledej nějakou středovou polohu...ale to co je na fotce je běžnej jev...
Datum: 14. března 2011 22:35
 Caute, na Jawa 21, 30W zapalko mam zapojene svetla presne podla tejto schemy: http://furioso19.rajce.idnes.cz/nastenka/#svetla.jpg Problem je v tom, ze ked zapnem hnedy a cerveny, svieti len predne svetlo. Ked zapnem modry a cerveny, svieti len zadne. Ked zapojim hnedy (svieti predne) a ukostrim modry svieti aj zadne aj predne. Inak nic. skusal som novu objimku, ziarovky, aj ine kable, no nic. Kostra je ok. ELektrika je kupovana v celosti nova. Nejake napady? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2011 16:59
Jméno: standa
IP: uživatel11342
 podívej se,jestli nemáš zle ukostřenu objímku přednej žiarovky. Zadní žárovku máš kompletně odizolovanou od plechového držáku?.....toto byly časté důvody že u mustanga blbli světla....
Datum: 15. března 2011 16:59
 priamo z NR som. kontroloval som prepojenie aj multimetrom (cez skrat) a bolo to dobre spravene. Neviem potom, urcite to bude dajaka malickost, volaka sprostost. modry mam na 58b, hnedy na 58a (na ziarovke). Ide to ked zapnem hnedy, vtedy sa rozsvieti len predne a zadne nie. Az ked ukostrim modry rozsvieti sa aj zadne. Ked zopnem modry a cerveny ide len zadne. Akoby na prednom svetle v objimke nesiel prud do ziarovky a tym sa neuzavrel obvod.
Datum: 14. března 2011 22:24
 ee nemyslím že bola zla ale tae veci najradšej si kompletizujem sám a ti si nikde od Nitry? lebo i ja som parkrát bol v motorene ale ja som od Košíc
Datum: 14. března 2011 22:18
 no skusim nieco. Elektriku som kupoval novu od kamosa, co to objednaval z motoren.sk ale nakoniec to nevyuzil a dal mi to lacno. Zeby to bolo zle spravene...?
Datum: 14. března 2011 22:14
 šak ok len daj tak že jeden vývod zadného svetla na tlmene vlákno a a druhý vývod na diaľkove vlákno a žiarovku nezabudni ukostriť a musí to isť
Datum: 14. března 2011 22:12
 ano je to to co si sem dal ako posledne. Neviem preco to robi, to som chcel vediet.
Datum: 14. března 2011 22:10
 zapojene je to podla tohto: http://furioso19.rajce.idnes.cz/Jawa_21/#DSCF0538.jpg Ta schema v dotaze je len mnou prekreslene zapojenie od prepinaca svetiel. Nic ine. Je to rovnaka schema ako si dal ty v tych scanoch, len je farebna. Nestretol si sa este s 30w zapalovanim?
Datum: 14. března 2011 22:09
 tak ako tak pozerám tak to potom má fungovať len za predpokladu že ten hnedý máš na tlmenom vlákne a ten modrý na diaľkovom vlákne alebo naopak v podstate je to toto to dynamo si nevšímaj http://jawafoto.kx.cz/elektrika/el_schema_2.gif
Datum: 14. března 2011 22:08
 dajak s toho nemôžem vysť a vlastne jak to maš to zadne svetlo jeden vývod na jednom vlákne žiarovky a druhý na druhom či ako ? a kde ukostruješ zadne svetlo?
Datum: 14. března 2011 22:04
 pozeram ako pozeram, ale v tej mojej scheme nikde kabel od zadneho svetla v prepinaci svetiel nemam. Neviem co si tym myslel, tak nerob zo mna blbca
Datum: 14. března 2011 22:03
 srandu si nerobim, myslim to velmi vazne. Dufam, ze si si vsimol ze ide o 30w zapalko! schemu som ja nacrtol v skicari, schemu LEN svetiel
Datum: 14. března 2011 21:55
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 14. března 2011 21:51
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 14. března 2011 21:51
 Čus draci chci se zeptat vijde mi tato barva na zadní plech, přední kryt (prsíčka) a přední blatník a kivné vidlice (Jawa 05) myslím jen zvenku ze spodu to u toho blatniku a zadního krytu udělám černou barvou jak je proti korozi díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2011 18:17
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 řekl bych že ti jedna určitě nevyjde
Datum: 14. března 2011 18:17
Datum: 14. března 2011 17:41
 Čus.
Hele co byste spíše doporudčili.. Karburátor Bing a jaký typ nebo raději dellorto 19 nebo 21?
Dík...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2011 22:32
Jméno: Ondřej Trachta
IP: uživatel924
 Tak po třetí a SNAD naposled  .... Do teď jsem dělal jen do seriovejch pionýru a nikdy jsem o takovym karburátoru ani neuvažoval... A rozhodně je lepší si o něm nejdřív něco zjistit, než ho hnedka ukvapeně koupit a pak nevědět co s ním, jak upravit kolínko, jak seštelovat atd...  bože...
Datum: 15. března 2011 22:32
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Po nás žádáš rady, aby si mohl vydělat na kamarádovi a nic o tom nevíš, s takovou ti (doufám) nikdo nic neporadí...
Datum: 15. března 2011 8:07
 Ste asi všichni blbý nebo navedený.
Nejprve čti, potom piš.
Psal jsem že to není pro mě ale pro kamaráda a mě je jedno co z toho dostanu protože vím že z toho zázrak nedostanu. Ale alespoň radu jak to upravit či poladit aby to aspoň trochu jelo. JÁ za to dostanu zaplaceno a dostanu tolik na kolik to bude vypadat a jak se to majitelovi bude zamlouvat. A na svím názoru že z FICHTLA víc jak jednoho koně nevytáhneš si stojím. To co budu skládat taky už nebude pionýr le nějaká závodní patlanina.  ČÍST, A AŽ POTOM PSÁT....
Datum: 14. března 2011 22:29
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Předtím tvrdíš: "Nejel, a ani jet nechci. Nikdy z pionýra neuděláš závodní motorku a nedostaneš z něj více jak jednoho koně. To už potom není pionýr. Nějaký rámy z ostrejch motorek, hvězdicový hlavy, miliontý výbrusy, odlehčovaný písty a ojnice.... To už prostě není fichtl... Ani náhodou!! " a teď chceš rady? Co si od toho slibuješ, když tvrdíš, že z něj nedostaneš ani jednoho koně... Urovnej si to trošku, co vlastně chceš.
Datum: 14. března 2011 20:56
 Už jsem to psal. Dělám jen do sériovejch a s timhle nemám zkušenosti ale nedělám to pro sebe ale pro kamaráda protože chce něco extra a dobře platí. 
Jinak myslím že to je moje věc a slušně vás jen žádám o radu. Ale jestli se vám to nelíbí tak si ji syslete pro sebe... Škrti..
Datum: 14. března 2011 18:56
 Hele,před stránkou nadáváš na tuning,že je to blbost a tady vymejšlíš,co tam dáš tu tuningovej karbec...
Datum: 14. března 2011 18:44
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Dělá se to podle spešl technickýho výkresu (je to takovej univerzál, protože vlastní nákresy ti nikdo nedá...) http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-20-pionyr-valec.html . Sám, pokud nejsi z oboru, to těžko na fréze uděláš... a musí se upravit i píst. Jinak na neupravenej válec (pokud možno s výbrusem) ti stačí Dell Orto 19. Ale nebude ti pasovat kolínko, to se musí udělat nový s profilovaných trubek.
Datum: 14. března 2011 18:36
 Tak mi prosím vysvětlete jak se ty přefuky a kanálky musej upravit + návod abych si tam mohl dát tu 21.. dík..
Datum: 14. března 2011 18:18
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 dellorto 21 je na upravený motor s přefukama a přídavnýma kanálama... na sériovku 19
Datum: 14. března 2011 18:12
Jméno: samuel
IP: uživatel10178
 zdar chci se zheptat když dam prst na diru od karburatoru měl bych cítit ja to saje ??? dik předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2011 17:53
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 ja newim  jestli vam to vadi tak sorry ale potřebuju vědět jestli to de fakt moc poznat jak to taha ?? koupil sem dva motory minule prazdniny a proste v každem něco chybi tak skladam jeden co v nejlepšim stavu a proste nedokažu přijit proč mi netaha do toho posraneho valce benzin
Datum: 14. března 2011 17:53
 Proč děláš pořád nový topicy?
Datum: 14. března 2011 17:25
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 pokud ti to nesaje někde jinde, například u kolínka, tak to jinudy ani sát nemůže... od toho se třeba říká - filtr sání, sací koleno, kanálek atp. a pak nezapomeňme ještě na výfuk - od slova vyfukovat, foukat
Datum: 14. března 2011 15:29
Jméno: fichtel
IP: uživatel10178
 čau te fakt už newim co mam dělat fichtl prostě nechce nasat směs z karburatoru myslel jsem že mam špatně utěsněnou skřin tak sem to rozpulil a dal tam papirove poskladal a zase nic nic mě nenapada  prosím o pomoc protože už fakt newim
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2011 19:08
Jméno: Mustafak
IP: uživatel3522
 A když nic z toho nepomůže tak mrkni na válec..........může bejt vyběhanej......a je tam malý podtlak
Datum: 14. března 2011 19:08
Jméno: maspe
IP: uživatel11336
 pořádně vyčistit karbec, trysky vzdušníky, utěsnit karb ke kolínku, kolínko k válci. Zkontrolovat jestli není v kolínku díra.
Datum: 14. března 2011 16:12
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 čaute dělam s motorem a mam na valci už fakt špatny těsneni sundalsem ho a jeto dcela rovne newadi když tam nebude když to pořadně dotahnu myslim že by potom mohla byt větší kompres
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2011 15:46
Datum: 14. března 2011 15:46
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 aspoň ked tak tak tam daj silikon lebo tak či tak to bude fučať nejlepšie je tam tak či onak papierové tesnenie
Datum: 14. března 2011 13:58
 Hoj.
Chci se zeptat jestli by šlo dát na rám pionýra a popřípadě jak a jestli by se to vešlo na kolo tyto vidlice z Pitbike:
http://ctyrkolky-hsun.cz/eshop/?495,predni-vidlice-delka-72cm-napr.-pro-hdx-xy125-nebo-agb-29-agb-36-agb-27-pitbike
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2011 10:01
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Nemel bys lepsi koupit cely predek z pita treba z motoinzerce a privarit to k ramu pionyra i s krkem? Ja to tak mel u svyho terenaka, kde sem mel predek ze stary Yamahy DT 80. Kdyztak to mam na prodej... Predni vidle, krk + kolo prepleteny na 16-ku rafek. Cenu bcyh si predstavoval kolem 1600. Fotky na pozadani zaslu.
Datum: 14. března 2011 10:01
Jméno: Matěj
IP: uživatel7037
 Čau....nemáte nějakou vychytávku na výfuk u čz 175/487 strašně mi to prská u mezi kolenem a válcem na motor.......dáváte tam nějaký těsnění ? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2011 0:44
Jméno: matěj
IP: uživatel11332
 hele bude to znít blbě ale udělal jsem to samý a pak mě napadlo napsat sem  takže se tím nebudu trápit a nechám to na tmelu
Datum: 14. března 2011 0:44
 neni to úplně košér řešení, ale taky mě to trápilo, tak sem to odmastil, napatlal tam Paulin a spojil, od tý doby ani kapka..
Datum: 14. března 2011 0:38
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Tesnení tam myslim neprijde ale nechci kecat  mas to poradne dotazeny to koleno k valci?
Datum: 14. března 2011 0:30
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Draci, mám doma renovovanou jawu 05, ale bez papírů, nemá stk, nemá nic (koupil jsem ji od kamaráda, který ji měl roky ve stodole, a ten ji už koupil bez papírů). Je nějaká šance, zřídit nový papíry, aby na tom šlo jezdit? Nemám o tomhle ani šájnu co a jak s papírováním, tak mi poradte. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2011 0:29
 pokud jsou papíry k tomuto stroji zrušeny (někdo je kdysi neprodal zvlášť a teď na nich nejezdí přihlášenej pionýr), tak ho můžeš postavit na veteránský papíry, takže zrenovovat do origo stavu.. a nebo snažší cesta, koupit papíry a vymazat číslo motoru .)
Datum: 14. března 2011 0:29
Jméno: DrakstrJawak
IP: uživatel11264
 Zdarec fichtlaři potřebuju poradit ví někdo nějakej postup jak centrovat kola u pionýra má jawu 20 rv 1979 má původní vše original nadhernej stav ale kola mají už trochu neco zasebou hazí to osmicu a tak bych si to chtel vicentrovat ale nevim jak nato dik za vsechny rady a dotazy  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2011 22:54
 http://www.ivelo.cz/servis-tipy-rady/domaci-servis-kol/centrovani-kol/ a chce to centrovaci kluc, nech si neponicis matky na spicoch
Datum: 14. března 2011 22:54
 Tak to vim taky ja mam znamy kdo by to udelali mam moznosti kde si to nechat udelat atd,ale chci se to naucit sam vis !!
Datum: 14. března 2011 22:41
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 Cykloservis
Datum: 14. března 2011 17:46
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 zdar draci  budu si kupovat gelovou baterku na mosquito nejradši vartu, problém je že má startovací proud jenom 30 A, není to málo, když baterka, kterou mám teď má 56 A? dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2011 9:17
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 jo, dikec
Datum: 14. března 2011 9:17
 Jestli má startér, tak si zjisti (nebo změř) jaký proud potřebuje, jestli ne, pak je to víceméně jedno... Čím větší startovací proud, tím tvrdší zdroj a jsou-li vodiče elektroinstalace motocyklu dostatečně dimenzovány, tak i tím stabilnější napětí v palubní síti bez závislosti na zatížení.
Datum: 14. března 2011 0:36
Jméno: pepa
IP: uživatel11331
 problém to nebude mosqito stejne tak jako fichtl vubec nepotrebuje baterku k nastartování
Datum: 13. března 2011 22:58
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Zdar draci, mám jeden dotaz, možná se někomu zdá blbej, ale fakt by mě to zajímalo. Měla by Jawa 350/640 (17 kW) šanci proti Yamaze TDR 125 (11 kW)? Maximálku má uvedenou kolem 140 km/h, ale jestli by se Jawka aspoň trochu chytala. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2011 22:43
Jméno: standa
IP: uživatel11337
 Hele nevim jak 640,to sou takový kurvy neposlušný,ale dobře seřízená 634 tomu dá na prdel naprosto s přehledem a říkám ti že než na tom uječenym DT bude řadit trojku,tak ty budeš mít na 634 roztočenou trojku na kilo.....pak dáš čtyrku,která okamžitě potáhne do plnejch......a budeš daleko před nim.....akorát nevím,jak je na tom ono konkrétní DT s maximálkou.....ja na 634 jel něco málo přes 130....možná by šla dál,ale člověk se taky trochu bojí.....
Datum: 14. března 2011 22:43
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 měl jsem tu čest svést se na udajně otevřeném DT a je to plečka největší... Nechápu, jak tomu může někdo řikat enduro...to už bylo větší enduro muj simson a skoro bych řek že měl lepší zátah  .... možná to bylo tim, že jsem byl zvyklej na otevřenou motokrosovou dvácu s 30kW, ale dt bych teda nechtěl ani omylem
Datum: 14. března 2011 17:05
 TDR neznám, vycházel jsem ze zkušenosti s japonci a z údaje 11kW, fakt nemam křišťálovou kouli abych z příspěvku vyvěštil jestli je otevřená a případně na kolik...
Datum: 14. března 2011 0:55
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Na otevřeným DT jsem jel nevím teda no kolik bylo otevřený ale 350 si myslím že dá celkem v pohodě. Na 350 sem dělal autoškolu.
Datum: 13. března 2011 22:45
 nechci vás strašit ale všechny tyto DT, TDR atd.. jsou 2T otevřený na cca 20 kW.Nikdy jsem Dtčko neviděl zavřený (TDR je stejnej motor akorát jinší kapotáž) takže opatrně na ně
Datum: 13. března 2011 22:35
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 No bylo by zajimavý někoho s TDRkem najít a zkusit to,jinak díky
Datum: 13. března 2011 22:33
 nepíšu že by byla horší, jen že je to nevýhoda oproti 5ti nebo 6tikvaltový japonský potvoře, který navíc mívaj kratší rychlosti..
Datum: 13. března 2011 22:30
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 já bych právě řekl že 350 by měla lepší akceleraci
Datum: 13. března 2011 22:22
 350 by měla nevýhodu v akceleraci v počtu převodových stupňů, ale jinak si taky myslim že je rychlejší..
Datum: 13. března 2011 22:16
 podle mě by tomu třinda bez problému ujela...
Datum: 13. března 2011 22:13
 Ahoj. Mám v plánu stavět fichtla na fichtl cup do třídy special. Do teď jsem jezdil a také vyhrával ve třídě stodoláků a nechci to přerušit v jiné kategorii a proto prosím o jakoukoliv radu co je dobré a odskoušené že funguje jako úprava na motoru. Jo a ještě se chci zeptat pokud někdo má karburátor DellOrto s 21 Difuzorem, jaké má zkušenosti, jak to funguje a jak vyřešil tu úpravu kolínka. Díky moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2011 18:31
 Jelikož dělám amatérské opravy, úpravy atd. a kamarád chtěl něco spešl tak mě napadlo mu to udělat protože dobře platí
Datum: 14. března 2011 18:31
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 zajimavé.... v jednom tématu tuning odsuzuješ a zde se na něj ptáš...
Datum: 14. března 2011 15:31
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Prehozeny kolecka v prevodovce je nesmysl... Je to na nic.
Datum: 14. března 2011 7:05
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Zesíl dvojku
Datum: 13. března 2011 22:57
Datum: 13. března 2011 21:44
 Stejskyho úprava,jak říkáš DellOrto 21(19),rezonanční vejfuk,jiný tlumiče,...
Datum: 13. března 2011 21:29
 8 vibrus valce,hvjezdicova hlava,a nejak to odlechcit
Datum: 13. března 2011 21:27
Jméno: Petr
IP: uživatel7503
 Zdar draci mam dotaz jde znovu přihlásit trvale vyřazené vozidlo. Mám totiž jedny papíry na fichtla jsou trvale vyřezeny ale myslím že by to mohlo jít poraďte díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2011 22:05
 pokud papíry nebyly vyřazeny mezi 1.7.2001 a 1.5.2004 tak NE
Datum: 13. března 2011 22:05
 Zdar draci, mám problem se svym mustafem do kablu od indučky mi de elektrika ale přes fajfku do svýčky ne, svýčka za žádnou cenu jiskru nehodí ani venku ani ve válci skoušel sem 3 nový svýčky předchozí majitel si hrál s elektrikou a je to zapojený následovně n kladívko je napojená cívka s kabele kondenzátor a zadní světlo na zapalovací cívku je zapjenej 1 černej kabel co vede do indučky a do poslední cívky sou zapojený 2 kabely světlo a klakson asi mužete poradit co stím prosím ? a sry za pravopis..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2011 23:02
 fajfku mám novou skoušel sem už 2 indučky sem taky skoušel 2 ale podle mě je já se v tom vubec nevyznám ale podle mě je problem v tom že zapalování není vubec napojený na kladívko tudíš to svýčky nejde přerušovanej proud aby to hodilo jiskru a už mě to fakt sere protože jinak mám uplně zrenovovanýho mustanga  stačí ta elektrika pak technická a už si budu vozit prdel
Datum: 14. března 2011 23:02
 ak ti do inducky ide napatie (a predtym to tak islo a nic si nemenil) a z fajky nie, tak vymen postupne co je medzitym. Zacni fajkou, potom VN kabel a nakoniec aj inducka
Datum: 14. března 2011 21:00
 do svýčky musí jít přerušovanej proud ne ?
Datum: 14. března 2011 13:26
 ale do nedávna to jezdilo zapojený tak jak to je ted
Datum: 14. března 2011 11:38
 poradim ti abys to zapojil tak jak to má bejt..
Datum: 13. března 2011 21:56
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 čau draci chci se jenom zeptat kolik tedkom stojí nový výplet zadního kola na pio ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2011 21:21
 u nas 200 penez vypleteni i vystredeni
Datum: 13. března 2011 21:21
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Mě to stálo 400 i s materialem
Datum: 13. března 2011 20:52
 Zdravim chci se zeptat de zachranit hlava když mam strhle zavity v hlavě?  nechci ji vyhazovat je snižena mate nějaky dobry nápad jak udělat zpět zavity dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2011 20:16
 Jo chapu no  ale ted tam ma original snižena hlava mi přijde až ve středu  ale tak jede to s tim lipe a tak snad to co nejdyl vydrži každou zymu s emi pulit motor nechce
Datum: 14. března 2011 20:16
 Samozřejmě že něco vydrží..ale storpo ne to co s origo nesnizenou hlavou...
Datum: 14. března 2011 19:56
 Motor mam po GO  nove ložiska tak neco snad vydrži ne  ale jako je to možny nějak jsem to neštudoval
Datum: 14. března 2011 19:53
 Něco jako zvýšená komprese ti nic neříká? Vyšší tlaky na ložiska? No?
Datum: 14. března 2011 19:30
 Tak jak to muže mit vliv hlava je posunuta trochu k válci směr ke klice a did pist nevraži do hlavy nebo nějak....tak jaky to ma vliv no?
Datum: 14. března 2011 19:19
Datum: 14. března 2011 17:11
 Nevim o kolik to snižuje sem řikal tak cca jsem střelil 2-3 mm kolem 1,5-2mm to ale bude a na kliku to vyznam nema že by po nějake době odešla ale na jizdu jo
Datum: 14. března 2011 15:56
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 myslím že greadr to naopak vystihl zcela správně... snížit hlavu na sérii o 3mm je nechutně přísný
Datum: 14. března 2011 15:46
Datum: 14. března 2011 15:42
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 s tím půjde brzo do hajzlu kikovka
Datum: 14. března 2011 0:57
 Co to de prostě na doraz  myslim že je to kolem 2-3mm
Datum: 13. března 2011 22:27
Jméno: jawa 50 cross
IP: uživatel10693
 a nevíš o kolik mm to sníží??
Datum: 13. března 2011 22:25
 Jeden znamy předtim jsem platil za sniženi 50kč ted mi to uděla pry zadačo tak je to v poho  a snižuje to na freze a pak zabrousit trochu brusnou pastou
Datum: 13. března 2011 21:34
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Kdo to sňižuje ?
Datum: 13. března 2011 21:26
 Už jsem to vyřešil necham si snižit jinou hlavu
Datum: 13. března 2011 21:21
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 kdyz mas strzenej zavit, tak to jinak než novým zavitem nespravíš
Datum: 13. března 2011 21:17
 převrtat na 18ku závit a dát tam redukční vložku, která je k sehnání na tady na krámku a nebo motokrámku
Datum: 13. března 2011 21:17
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Pises zavity,jaky? o.O Jinak zavit pro svicku se vyvlozkuje nic vic s tim neudelas
Datum: 13. března 2011 21:15
 A jinak by to nešlo zpravit? jsem tu na fichtlkrámku viděl opravak hlavy jako zavitu ale nemužu to najit nebo jsem se spletl nevim :/
Datum: 13. března 2011 21:10
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 dát to nejakymu soustružníkový at ti tam udela zavitovou vlozku  taky se mi stalo  a stalo me to 100 korun a mel jsem to na CZ250
Datum: 13. března 2011 20:54
 Poraďtě mi prosim
Datum: 13. března 2011 20:51
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Čau draci, myslíte že když si koupím nové zadní světlo na jawu 550 pařez. Které se dá koupit skoro všude.Tak zda už je v originální jawácké červené barvě 8850 ČSN ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2011 21:30
 No co jsem to viděl na burze tak to v nějakky cerveny uz bylo- ale jestli to bude přesnej odstin co nalakujes pareza - to asi nebude uplne ladit- lepsi prelaknout
Datum: 13. března 2011 21:30
|



|