slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  870  871  872  873  874  875  876  877  878  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Ondras      IP: uživatel9201    
Zdarec chlapi kdyz jezdím na mojem fechtlovi trebas po dedině tak jezdí paradne ale jak se vydám nekam dál tak se zahreje a uz nechce tahnout kde je problem nevite? svicku mam 15ctku..PAL... na jakou jezdite vy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2011 23:10
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Vypadá to,že už je bud vyběhanej,nebo přidřenej píst.
 
 
Datum: 15. března 2011 23:10
 
 
 
 
Jméno: Ondras      IP: uživatel9201    
Tak stací 3 km a pak straci vykon..a kdyz pak prijde nejaky kopec tak hruza...:-D
 
 
Datum: 14. března 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachtl21:Spíš i na zimu i na léto :-D
 
 
Datum: 14. března 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sviecka ma aku farbu? ci to nemas chudobne. Po akej dobe ti strati vykon?
 
 
Datum: 14. března 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
15ka je do fíka právěže nejlepŠí...ani na zimu,ani na teplo..ideální svíčka :-)
 
 
Datum: 14. března 2011 20:45
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
15 do pincka neni moc dobra spiš je dobra do staršich typu motorek :-D jak je stadion pařez atd. :-)...do pincka davam svičky 14 a nebo 17 :-)
 
 
Datum: 14. března 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě když se fík přehříval dal jsem tam N14C :-) bylo to o něco lepší ale nic závratnyho :-) hold je to vlastnost fíka noo :-) potrebuje se poradne chladit :-)
 
 
Datum: 14. března 2011 19:38
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Hoj draci :-) mám prosbu :-) delam GO a dneska jsem koukal jak me licujou kanaly atd :-) a kdyz jsem vzal pravy karter a nasadil na nej válec... tak jsem si všiml, že mě přefuk z klikové skříně zasahuje do přefuku válce, tak se chci zeptat jestli to mám zabrousit? Je to označené šipkami :-) díky za rady ;-) http://www.zkouknito.cz/album_65903_album-uzivatele-michal-gono#http://www.zkouknito.cz/content/images/5c/full_5cf82e7c90.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 23:30
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
koukám ze se to nahore resi taky... tak to budu sledovat :-) nemusis mi uz psat sem.. ale jinak dik :-)
 
 
Datum: 14. března 2011 23:30
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Prosim Tě ještě o radu :-) když už to budu dělat... mám něco provést s výfukovím kanalem? Nebo sacím? Je to na origo motor bez jakejch koliv uprav :-) díky :-)
 
 
Datum: 14. března 2011 23:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11337    
jo,slícuj to! ale bacha....ten válec se na dvou šteftech trochu kvrdlá do stran tak at to neudelas moc siroky v karterech,hledej nějakou středovou polohu...ale to co je na fotce je běžnej jev...
 
 
Datum: 14. března 2011 22:35
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Caute, na Jawa 21, 30W zapalko mam zapojene svetla presne podla tejto schemy: http://furioso19.rajce.idnes.cz/nastenka/#svetla.jpg Problem je v tom, ze ked zapnem hnedy a cerveny, svieti len predne svetlo. Ked zapnem modry a cerveny, svieti len zadne. Ked zapojim hnedy (svieti predne) a ukostrim modry svieti aj zadne aj predne. Inak nic. skusal som novu objimku, ziarovky, aj ine kable, no nic. Kostra je ok. ELektrika je kupovana v celosti nova. Nejake napady? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2011 16:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11342    
podívej se,jestli nemáš zle ukostřenu objímku přednej žiarovky. Zadní žárovku máš kompletně odizolovanou od plechového držáku?.....toto byly časté důvody že u mustanga blbli světla....
 
 
Datum: 15. března 2011 16:59
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
priamo z NR som. kontroloval som prepojenie aj multimetrom (cez skrat) a bolo to dobre spravene. Neviem potom, urcite to bude dajaka malickost, volaka sprostost. modry mam na 58b, hnedy na 58a (na ziarovke). Ide to ked zapnem hnedy, vtedy sa rozsvieti len predne a zadne nie. Az ked ukostrim modry rozsvieti sa aj zadne. Ked zopnem modry a cerveny ide len zadne. Akoby na prednom svetle v objimke nesiel prud do ziarovky a tym sa neuzavrel obvod.
 
 
Datum: 14. března 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ee nemyslím že bola zla ale tae veci najradšej si kompletizujem sám a ti si nikde od Nitry? lebo i ja som parkrát bol v motorene ale ja som od Košíc
 
 
Datum: 14. března 2011 22:18
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no skusim nieco. Elektriku som kupoval novu od kamosa, co to objednaval z motoren.sk ale nakoniec to nevyuzil a dal mi to lacno. Zeby to bolo zle spravene...?
 
 
Datum: 14. března 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šak ok len daj tak že jeden vývod zadného svetla na tlmene vlákno a a druhý vývod na diaľkove vlákno a žiarovku nezabudni ukostriť a musí to isť
 
 
Datum: 14. března 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano je to to co si sem dal ako posledne. Neviem preco to robi, to som chcel vediet.
 
 
Datum: 14. března 2011 22:10
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zapojene je to podla tohto: http://furioso19.rajce.idnes.cz/Jawa_21/#DSCF0538.jpg Ta schema v dotaze je len mnou prekreslene zapojenie od prepinaca svetiel. Nic ine. Je to rovnaka schema ako si dal ty v tych scanoch, len je farebna. Nestretol si sa este s 30w zapalovanim?
 
 
Datum: 14. března 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ako tak pozerám tak to potom má fungovať len za predpokladu že ten hnedý máš na tlmenom vlákne a ten modrý na diaľkovom vlákne alebo naopak v podstate je to toto to dynamo si nevšímaj http://jawafoto.kx.cz/elektrika/el_schema_2.gif
 
 
Datum: 14. března 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dajak s toho nemôžem vysť a vlastne jak to maš to zadne svetlo jeden vývod na jednom vlákne žiarovky a druhý na druhom či ako ? a kde ukostruješ zadne svetlo?
 
 
Datum: 14. března 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pozeram ako pozeram, ale v tej mojej scheme nikde kabel od zadneho svetla v prepinaci svetiel nemam. Neviem co si tym myslel, tak nerob zo mna blbca
 
 
Datum: 14. března 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
srandu si nerobim, myslim to velmi vazne. Dufam, ze si si vsimol ze ide o 30w zapalko! schemu som ja nacrtol v skicari, schemu LEN svetiel
 
 
Datum: 14. března 2011 21:55
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
 
 
Datum: 14. března 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
TO ČO JE ZA SCHEMU???? :-D to si robíš srandu :-D kábel od zadného svetla nemá čo robiť v prepínači diaľkového a tlmeného svetla :-D to je už aj na mňa veľa tu máš schému http://files.vsetkocochces.webnode.sk/200000083-26a7527a13el_jawa-23,23a.jpg
 
 
Datum: 14. března 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci chci se zeptat vijde mi tato barva na zadní plech, přední kryt (prsíčka) a přední blatník a kivné vidlice (Jawa 05) myslím jen zvenku ze spodu to u toho blatniku a zadního krytu udělám černou barvou jak je proti korozi díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 18:17
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
řekl bych že ti jedna určitě nevyjde
 
 
Datum: 14. března 2011 18:17
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 14. března 2011 17:41
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      E-mail:      IP: uživatel924    
Čus. Hele co byste spíše doporudčili.. Karburátor Bing a jaký typ nebo raději dellorto 19 nebo 21? Dík... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2011 22:32
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      IP: uživatel924    
Tak po třetí a SNAD naposled :-D .... Do teď jsem dělal jen do seriovejch pionýru a nikdy jsem o takovym karburátoru ani neuvažoval... A rozhodně je lepší si o něm nejdřív něco zjistit, než ho hnedka ukvapeně koupit a pak nevědět co s ním, jak upravit kolínko, jak seštelovat atd... :-D bože...
 
 
Datum: 15. března 2011 22:32
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11021    
Po nás žádáš rady, aby si mohl vydělat na kamarádovi a nic o tom nevíš, s takovou ti (doufám) nikdo nic neporadí...
 
 
Datum: 15. března 2011 8:07
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      E-mail:      IP: uživatel924    
Ste asi všichni blbý nebo navedený. Nejprve čti, potom piš. Psal jsem že to není pro mě ale pro kamaráda a mě je jedno co z toho dostanu protože vím že z toho zázrak nedostanu. Ale alespoň radu jak to upravit či poladit aby to aspoň trochu jelo. JÁ za to dostanu zaplaceno a dostanu tolik na kolik to bude vypadat a jak se to majitelovi bude zamlouvat. A na svím názoru že z FICHTLA víc jak jednoho koně nevytáhneš si stojím. To co budu skládat taky už nebude pionýr le nějaká závodní patlanina. :-D ČÍST, A AŽ POTOM PSÁT.... :-D
 
 
Datum: 14. března 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Předtím tvrdíš: "Nejel, a ani jet nechci. Nikdy z pionýra neuděláš závodní motorku a nedostaneš z něj více jak jednoho koně. To už potom není pionýr. Nějaký rámy z ostrejch motorek, hvězdicový hlavy, miliontý výbrusy, odlehčovaný písty a ojnice.... To už prostě není fichtl... Ani náhodou!! " a teď chceš rady? Co si od toho slibuješ, když tvrdíš, že z něj nedostaneš ani jednoho koně... Urovnej si to trošku, co vlastně chceš.
 
 
Datum: 14. března 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      E-mail:      IP: uživatel924    
Už jsem to psal. Dělám jen do sériovejch a s timhle nemám zkušenosti ale nedělám to pro sebe ale pro kamaráda protože chce něco extra a dobře platí. ;-) Jinak myslím že to je moje věc a slušně vás jen žádám o radu. Ale jestli se vám to nelíbí tak si ji syslete pro sebe... Škrti.. :-D
 
 
Datum: 14. března 2011 18:56
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele,před stránkou nadáváš na tuning,že je to blbost a tady vymejšlíš,co tam dáš tu tuningovej karbec...
 
 
Datum: 14. března 2011 18:44
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Dělá se to podle spešl technickýho výkresu (je to takovej univerzál, protože vlastní nákresy ti nikdo nedá...) http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-20-pionyr-valec.html . Sám, pokud nejsi z oboru, to těžko na fréze uděláš... a musí se upravit i píst. Jinak na neupravenej válec (pokud možno s výbrusem) ti stačí Dell Orto 19. Ale nebude ti pasovat kolínko, to se musí udělat nový s profilovaných trubek.
 
 
Datum: 14. března 2011 18:36
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      E-mail:      IP: uživatel924    
Tak mi prosím vysvětlete jak se ty přefuky a kanálky musej upravit + návod abych si tam mohl dát tu 21.. dík..
 
 
Datum: 14. března 2011 18:18
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
dellorto 21 je na upravený motor s přefukama a přídavnýma kanálama... na sériovku 19
 
 
Datum: 14. března 2011 18:12
 
 
 
 
Jméno: samuel      IP: uživatel10178    
zdar chci se zheptat když dam prst na diru od karburatoru měl bych cítit ja to saje ??? dik předem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 17:53
 
 
 
 
Jméno: crosss      IP: uživatel10178    
ja newim :-( jestli vam to vadi tak sorry ale potřebuju vědět jestli to de fakt moc poznat jak to taha ?? koupil sem dva motory minule prazdniny a proste v každem něco chybi tak skladam jeden co v nejlepšim stavu a proste nedokažu přijit proč mi netaha do toho posraneho valce benzin :-D
 
 
Datum: 14. března 2011 17:53
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč děláš pořád nový topicy?
 
 
Datum: 14. března 2011 17:25
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
pokud ti to nesaje někde jinde, například u kolínka, tak to jinudy ani sát nemůže... od toho se třeba říká - filtr sání, sací koleno, kanálek atp. a pak nezapomeňme ještě na výfuk - od slova vyfukovat, foukat
 
 
Datum: 14. března 2011 15:29
 
 
 
 
Jméno: fichtel      IP: uživatel10178    
čau te fakt už newim co mam dělat fichtl prostě nechce nasat směs z karburatoru myslel jsem že mam špatně utěsněnou skřin tak sem to rozpulil a dal tam papirove poskladal a zase nic nic mě nenapada :-) prosím o pomoc protože už fakt newim :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 19:08
 
 
 
 
Jméno: Mustafak      IP: uživatel3522    
A když nic z toho nepomůže tak mrkni na válec..........může bejt vyběhanej......a je tam malý podtlak
 
 
Datum: 14. března 2011 19:08
 
 
 
 
Jméno: maspe      IP: uživatel11336    
pořádně vyčistit karbec, trysky vzdušníky, utěsnit karb ke kolínku, kolínko k válci. Zkontrolovat jestli není v kolínku díra.
 
 
Datum: 14. března 2011 16:12
 
 
 
 
Jméno: crosss      IP: uživatel10178    
čaute dělam s motorem a mam na valci už fakt špatny těsneni sundalsem ho a jeto dcela rovne newadi když tam nebude když to pořadně dotahnu myslim že by potom mohla byt větší kompres odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 15:46
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kup to těsněni stoji 10kč :-D :-D a potři to ještě paulinem a pak maš jistotu že to profukovat nebude :-)...a když ho tam nedaš tak kompres větši nebudeš mit to je blbost :-D :-D :-D
 
 
Datum: 14. března 2011 15:46
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
aspoň ked tak tak tam daj silikon lebo tak či tak to bude fučať nejlepšie je tam tak či onak papierové tesnenie
 
 
Datum: 14. března 2011 13:58
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      E-mail:      IP: uživatel924    
Hoj. Chci se zeptat jestli by šlo dát na rám pionýra a popřípadě jak a jestli by se to vešlo na kolo tyto vidlice z Pitbike: http://ctyrkolky-hsun.cz/eshop/?495,predni-vidlice-delka-72cm-napr.-pro-hdx-xy125-nebo-agb-29-agb-36-agb-27-pitbike odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 10:01
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11021    
Nemel bys lepsi koupit cely predek z pita treba z motoinzerce a privarit to k ramu pionyra i s krkem? Ja to tak mel u svyho terenaka, kde sem mel predek ze stary Yamahy DT 80. Kdyztak to mam na prodej... Predni vidle, krk + kolo prepleteny na 16-ku rafek. Cenu bcyh si predstavoval kolem 1600. Fotky na pozadani zaslu.
 
 
Datum: 14. března 2011 10:01
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel7037    
Čau....nemáte nějakou vychytávku na výfuk u čz 175/487 strašně mi to prská u mezi kolenem a válcem na motor.......dáváte tam nějaký těsnění ? díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 0:44
 
 
 
 
Jméno: matěj      IP: uživatel11332    
hele bude to znít blbě ale udělal jsem to samý a pak mě napadlo napsat sem :-) takže se tím nebudu trápit a nechám to na tmelu
 
 
Datum: 14. března 2011 0:44
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni to úplně košér řešení, ale taky mě to trápilo, tak sem to odmastil, napatlal tam Paulin a spojil, od tý doby ani kapka..
 
 
Datum: 14. března 2011 0:38
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Tesnení tam myslim neprijde ale nechci kecat :-) mas to poradne dotazeny to koleno k valci?
 
 
Datum: 14. března 2011 0:30
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Draci, mám doma renovovanou jawu 05, ale bez papírů, nemá stk, nemá nic (koupil jsem ji od kamaráda, který ji měl roky ve stodole, a ten ji už koupil bez papírů). Je nějaká šance, zřídit nový papíry, aby na tom šlo jezdit? Nemám o tomhle ani šájnu co a jak s papírováním, tak mi poradte. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 0:29
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud jsou papíry k tomuto stroji zrušeny (někdo je kdysi neprodal zvlášť a teď na nich nejezdí přihlášenej pionýr), tak ho můžeš postavit na veteránský papíry, takže zrenovovat do origo stavu.. a nebo snažší cesta, koupit papíry a vymazat číslo motoru .)
 
 
Datum: 14. března 2011 0:29
 
 
 
 
Jméno: DrakstrJawak      IP: uživatel11264    
Zdarec fichtlaři potřebuju poradit ví někdo nějakej postup jak centrovat kola u pionýra má jawu 20 rv 1979 má původní vše original nadhernej stav ale kola mají už trochu neco zasebou hazí to osmicu a tak bych si to chtel vicentrovat ale nevim jak nato dik za vsechny rady a dotazy :-). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 22:54
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.ivelo.cz/servis-tipy-rady/domaci-servis-kol/centrovani-kol/ a chce to centrovaci kluc, nech si neponicis matky na spicoch
 
 
Datum: 14. března 2011 22:54
 
 
 
 
Jméno: DrakstrJawak      E-mail:      IP: uživatel11264    
Tak to vim taky ja mam znamy kdo by to udelali mam moznosti kde si to nechat udelat atd,ale chci se to naucit sam vis !! :-)
 
 
Datum: 14. března 2011 22:41
 
 
 
 
Jméno: Šefčík      IP: uživatel9313    
Cykloservis :-)
 
 
Datum: 14. března 2011 17:46
 
 
 
 
Jméno: anthonny      IP: uživatel2692    
zdar draci :-) budu si kupovat gelovou baterku na mosquito nejradši vartu, problém je že má startovací proud jenom 30 A, není to málo, když baterka, kterou mám teď má 56 A? dik za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 9:17
 
 
 
 
Jméno: anthonny      IP: uživatel2692    
jo, dikec :-)
 
 
Datum: 14. března 2011 9:17
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli má startér, tak si zjisti (nebo změř) jaký proud potřebuje, jestli ne, pak je to víceméně jedno... Čím větší startovací proud, tím tvrdší zdroj a jsou-li vodiče elektroinstalace motocyklu dostatečně dimenzovány, tak i tím stabilnější napětí v palubní síti bez závislosti na zatížení.
 
 
Datum: 14. března 2011 0:36
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel11331    
problém to nebude mosqito stejne tak jako fichtl vubec nepotrebuje baterku k nastartování
 
 
Datum: 13. března 2011 22:58
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
Zdar draci, mám jeden dotaz, možná se někomu zdá blbej, ale fakt by mě to zajímalo. Měla by Jawa 350/640 (17 kW) šanci proti Yamaze TDR 125 (11 kW)? Maximálku má uvedenou kolem 140 km/h, ale jestli by se Jawka aspoň trochu chytala. Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 22:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11337    
Hele nevim jak 640,to sou takový kurvy neposlušný,ale dobře seřízená 634 tomu dá na prdel naprosto s přehledem a říkám ti že než na tom uječenym DT bude řadit trojku,tak ty budeš mít na 634 roztočenou trojku na kilo.....pak dáš čtyrku,která okamžitě potáhne do plnejch......a budeš daleko před nim.....akorát nevím,jak je na tom ono konkrétní DT s maximálkou.....ja na 634 jel něco málo přes 130....možná by šla dál,ale člověk se taky trochu bojí.....
 
 
Datum: 14. března 2011 22:43
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
měl jsem tu čest svést se na udajně otevřeném DT a je to plečka největší... Nechápu, jak tomu může někdo řikat enduro...to už bylo větší enduro muj simson a skoro bych řek že měl lepší zátah :-D .... možná to bylo tim, že jsem byl zvyklej na otevřenou motokrosovou dvácu s 30kW, ale dt bych teda nechtěl ani omylem
 
 
Datum: 14. března 2011 17:05
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
TDR neznám, vycházel jsem ze zkušenosti s japonci a z údaje 11kW, fakt nemam křišťálovou kouli abych z příspěvku vyvěštil jestli je otevřená a případně na kolik...
 
 
Datum: 14. března 2011 0:55
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Na otevřeným DT jsem jel nevím teda no kolik bylo otevřený ale 350 si myslím že dá celkem v pohodě. Na 350 sem dělal autoškolu.
 
 
Datum: 13. března 2011 22:45
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechci vás strašit ale všechny tyto DT, TDR atd.. jsou 2T otevřený na cca 20 kW.Nikdy jsem Dtčko neviděl zavřený (TDR je stejnej motor akorát jinší kapotáž) takže opatrně na ně :-)
 
 
Datum: 13. března 2011 22:35
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
No bylo by zajimavý někoho s TDRkem najít a zkusit to,jinak díky :-)
 
 
Datum: 13. března 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nepíšu že by byla horší, jen že je to nevýhoda oproti 5ti nebo 6tikvaltový japonský potvoře, který navíc mívaj kratší rychlosti..
 
 
Datum: 13. března 2011 22:30
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
já bych právě řekl že 350 by měla lepší akceleraci :-)
 
 
Datum: 13. března 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
350 by měla nevýhodu v akceleraci v počtu převodových stupňů, ale jinak si taky myslim že je rychlejší..
 
 
Datum: 13. března 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě by tomu třinda bez problému ujela...
 
 
Datum: 13. března 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      E-mail:      IP: uživatel924    
Ahoj. Mám v plánu stavět fichtla na fichtl cup do třídy special. Do teď jsem jezdil a také vyhrával ve třídě stodoláků a nechci to přerušit v jiné kategorii a proto prosím o jakoukoliv radu co je dobré a odskoušené že funguje jako úprava na motoru. Jo a ještě se chci zeptat pokud někdo má karburátor DellOrto s 21 Difuzorem, jaké má zkušenosti, jak to funguje a jak vyřešil tu úpravu kolínka. Díky moc za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 18:31
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      E-mail:      IP: uživatel924    
Jelikož dělám amatérské opravy, úpravy atd. a kamarád chtěl něco spešl tak mě napadlo mu to udělat protože dobře platí ;-)
 
 
Datum: 14. března 2011 18:31
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
zajimavé.... v jednom tématu tuning odsuzuješ a zde se na něj ptáš...
 
 
Datum: 14. března 2011 15:31
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11021    
Prehozeny kolecka v prevodovce je nesmysl... Je to na nic.
 
 
Datum: 14. března 2011 7:05
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Zesíl dvojku
 
 
Datum: 13. března 2011 22:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 13. března 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stejskyho úprava,jak říkáš DellOrto 21(19),rezonanční vejfuk,jiný tlumiče,...
 
 
Datum: 13. března 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: Mirek      E-mail:      IP: uživatel11330    
8 vibrus valce,hvjezdicova hlava,a nejak to odlechcit
 
 
Datum: 13. března 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel7503    
Zdar draci mam dotaz jde znovu přihlásit trvale vyřazené vozidlo. Mám totiž jedny papíry na fichtla jsou trvale vyřezeny ale myslím že by to mohlo jít poraďte díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2011 22:05
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud papíry nebyly vyřazeny mezi 1.7.2001 a 1.5.2004 tak NE
 
 
Datum: 13. března 2011 22:05
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Zdar draci, mám problem se svym mustafem do kablu od indučky mi de elektrika ale přes fajfku do svýčky ne, svýčka za žádnou cenu jiskru nehodí ani venku ani ve válci skoušel sem 3 nový svýčky předchozí majitel si hrál s elektrikou a je to zapojený následovně n kladívko je napojená cívka s kabele kondenzátor a zadní světlo na zapalovací cívku je zapjenej 1 černej kabel co vede do indučky a do poslední cívky sou zapojený 2 kabely světlo a klakson asi mužete poradit co stím prosím ? a sry za pravopis.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
fajfku mám novou skoušel sem už 2 indučky sem taky skoušel 2 ale podle mě je já se v tom vubec nevyznám ale podle mě je problem v tom že zapalování není vubec napojený na kladívko tudíš to svýčky nejde přerušovanej proud aby to hodilo jiskru a už mě to fakt sere protože jinak mám uplně zrenovovanýho mustanga :-( stačí ta elektrika pak technická a už si budu vozit prdel :-D
 
 
Datum: 14. března 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ak ti do inducky ide napatie (a predtym to tak islo a nic si nemenil) a z fajky nie, tak vymen postupne co je medzitym. Zacni fajkou, potom VN kabel a nakoniec aj inducka
 
 
Datum: 14. března 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
do svýčky musí jít přerušovanej proud ne ?
 
 
Datum: 14. března 2011 13:26
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
ale do nedávna to jezdilo zapojený tak jak to je ted
 
 
Datum: 14. března 2011 11:38
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
poradim ti abys to zapojil tak jak to má bejt..
 
 
Datum: 13. března 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
čau draci chci se jenom zeptat kolik tedkom stojí nový výplet zadního kola na pio ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u nas 200 penez vypleteni i vystredeni
 
 
Datum: 13. března 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Mě to stálo 400 i s materialem :-)
 
 
Datum: 13. března 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim chci se zeptat de zachranit hlava když mam strhle zavity v hlavě? :-( nechci ji vyhazovat je snižena mate nějaky dobry nápad jak udělat zpět zavity dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo chapu no :-) ale ted tam ma original snižena hlava mi přijde až ve středu :-) ale tak jede to s tim lipe a tak snad to co nejdyl vydrži každou zymu s emi pulit motor nechce :-P
 
 
Datum: 14. března 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Samozřejmě že něco vydrží..ale storpo ne to co s origo nesnizenou hlavou...
 
 
Datum: 14. března 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Motor mam po GO :-) nove ložiska tak neco snad vydrži ne :-P ale jako je to možny nějak jsem to neštudoval :-D
 
 
Datum: 14. března 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Něco jako zvýšená komprese ti nic neříká? Vyšší tlaky na ložiska? No? :-D
 
 
Datum: 14. března 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jak to muže mit vliv hlava je posunuta trochu k válci směr ke klice a did pist nevraži do hlavy nebo nějak....tak jaky to ma vliv no?
 
 
Datum: 14. března 2011 19:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
venca: to mi teda vysvětli, jaktože to nemá vliv na klikovku? :-D :-D :-D
 
 
Datum: 14. března 2011 17:11
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevim o kolik to snižuje sem řikal tak cca jsem střelil 2-3 mm kolem 1,5-2mm to ale bude a na kliku to vyznam nema že by po nějake době odešla ale na jizdu jo :-)
 
 
Datum: 14. března 2011 15:56
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
myslím že greadr to naopak vystihl zcela správně... snížit hlavu na sérii o 3mm je nechutně přísný
 
 
Datum: 14. března 2011 15:46
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale ale :-D...greadr-Když o tom nic neviš tak nemel take blbosti jo :-D :-D :-D
 
 
Datum: 14. března 2011 15:42
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
s tím půjde brzo do hajzlu kikovka :-D
 
 
Datum: 14. března 2011 0:57
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co to de prostě na doraz :-D myslim že je to kolem 2-3mm :-P
 
 
Datum: 13. března 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: jawa 50 cross      IP: uživatel10693    
a nevíš o kolik mm to sníží??
 
 
Datum: 13. března 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jeden znamy předtim jsem platil za sniženi 50kč ted mi to uděla pry zadačo tak je to v poho :-) a snižuje to na freze a pak zabrousit trochu brusnou pastou
 
 
Datum: 13. března 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Kdo to sňižuje ?
 
 
Datum: 13. března 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Už jsem to vyřešil necham si snižit jinou hlavu :-)
 
 
Datum: 13. března 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
kdyz mas strzenej zavit, tak to jinak než novým zavitem nespravíš :-)
 
 
Datum: 13. března 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
převrtat na 18ku závit a dát tam redukční vložku, která je k sehnání na tady na krámku a nebo motokrámku
 
 
Datum: 13. března 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Pises zavity,jaky? o.O Jinak zavit pro svicku se vyvlozkuje nic vic s tim neudelas
 
 
Datum: 13. března 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jinak by to nešlo zpravit? jsem tu na fichtlkrámku viděl opravak hlavy jako zavitu ale nemužu to najit nebo jsem se spletl nevim :/
 
 
Datum: 13. března 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
dát to nejakymu soustružníkový at ti tam udela zavitovou vlozku :-) taky se mi stalo :-) a stalo me to 100 korun a mel jsem to na CZ250 :-)
 
 
Datum: 13. března 2011 20:54
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Poraďtě mi prosim :-(
 
 
Datum: 13. března 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Čau draci, myslíte že když si koupím nové zadní světlo na jawu 550 pařez. Které se dá koupit skoro všude.Tak zda už je v originální jawácké červené barvě 8850 ČSN ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No co jsem to viděl na burze tak to v nějakky cerveny uz bylo- ale jestli to bude přesnej odstin co nalakujes pareza - to asi nebude uplne ladit- lepsi prelaknout
 
 
Datum: 13. března 2011 21:30
 
<  870  871  872  873  874  875  876  877  878  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 19:24:46 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu