česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
SESA je na DOVOLENÉ .-) něco mí řiká že to bude peprná dovčaale i tak bych měl makat od 16,7 .-)       jinak - Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  869  870  871  872  873  874  875  876  877  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel6155    
Zdravim mate nekdo zkusenosti z tymto vyfukem? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfuk_mustang.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2011 15:38
 
 
 
 
Jméno: bnic      IP: uživatel6546    
...vlastnim tento vyfuk...výborny,kvalita,přesnost!vřele doporučuji!:-)
 
 
Datum: 16. března 2011 15:38
 
 
 
 
Jméno: Pavka      IP: uživatel11333    
Zdarvím kluci,nevíte někdo,jak dostanu O kroužek zespodu na řadící segment,aby mi netekl olej?Fichtl 20 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2011 9:19
 
 
 
 
Jméno: Pavka      IP: uživatel11333    
Asi mi ten jouza na prodejně dal menší O kroužek,ten tam nepřetáhnu,zkusím sehnat o něco větší.Díkas
 
 
Datum: 16. března 2011 9:19
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Nahřej ho v horký vodě, ne?
 
 
Datum: 15. března 2011 19:15
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Nepřetrhne se,nedávno jsem ho taky měnil.
 
 
Datum: 15. března 2011 16:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11342    
novej měkkej o kroužek tam přetahneš....trochu to chce máznout olejem at se klouže......jak jinak myslíš že ho tam dostali ve výrobě? pionýry montovali lidi,ne stroje....
 
 
Datum: 15. března 2011 15:56
 
 
 
 
Jméno: Pavka      IP: uživatel11333    
Jo přesně to mám na mysli.Já mám vše rozebrané,dělám komplet GO,ale ten segment prostě nelze rozebrat,jediný co mě napadá,že se ten O kroužek přetáhne,ale to s největší pravděpodobností nevydrží a praskne.Asi tam dám tmel
 
 
Datum: 15. března 2011 12:29
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli myslíš řadící utěsnění řadícího automatu nahoře na motoru, tak jedině rozpůlit..
 
 
Datum: 15. března 2011 11:43
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel6422    
Servus draci! Dneska dotaz na elektriku. Koupil jsem tyhle svazky kabelů http://www.motokramek.cz/elektroinstalce-pionyr-21/ a na přiloženém schématu chybí na spínací skřínce propojení dvou vývodů. To je ale vidět na tomhle schématu (pro 30W/Jawa 21) http://files.vsetkocochces.webnode.sk/200000083-26a7527a13/el_jawa-23,23a.jpg a i na staré spínačce ho mám naletovaný šedý (možná dřív bílý) kabel. Mám to teda zapojit podle schématu v balení kompletní elektriky a mám to propojení odletovat? Díky za názory a vyražte taky ven, je tu jaro? :o) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2011 10:31
 
 
 
 
Jméno: faktmustang      IP: uživatel11338    
čuseček borci,mám jeden dotázek ohledně mýho můstanga,za boha mi nechce chytnout,zkoušel všecko dle rad tady od vás,ale furt nic,nevíte jak je to možné???jináč nějaký ty hodnoty +- nastavený mám:ten předstih na asi 3 mm,pak odtrh 0,75 mm a svíčky mám brisky n17c,ještě sem zkoušel experimentovat s karbcem,provrtat z boku malinkou dírku na lepčí přísun vzduchu a pokoušel sem se i upravit ty kanálky,vyleštit je a srovnat je bai vočko no,tak co mi ještě poradíte?díkec hele mocík ;-) ;-) ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2011 23:37
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Draci, je to jasný ! Neumíme poradit. Tak poslouchej faktmustangu. Vykašli se na předstih a odtrh, to je pro máča! Brisk svíčky jsou v tvým případě slabý (protože máš ten vytůněnej motor). Zkus koupit nějaký svíčky z včelího vosku, hochu, kámoš je v pinckovi má, a nemůže si vynachválit. Karburátor nepotřebuješ !! Odpoj ho, a do kolínka strč rovnou hadici z nádrže. Díky těm upravenejm kanálům tam půjde víc vzduchu i benzínu a budeš lítat 90... A nakonec udělej díru (ty si přes ně mistr) do obou pneumatik a duší. Budeš mít v duších málo vzduchu, takže budou lehčí a budou rychlejší. STAČÍ ?
 
 
Datum: 15. března 2011 23:37
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hej ty ses fakt umelec...pises tady ze si koukal na tu upravu "stazkyho" :-DD....a pak se ptas vole...kolik by to od nej stalo a jak to jede kdyz to tam mas vsecko napsany??? Bez si delat prdel nekam jinam...
 
 
Datum: 15. března 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando pro takové umělce jedině stará dobrá solvina
 
 
Datum: 15. března 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: faktmustang      IP: uživatel11343    
hm standiku fakt vecna rada,jinak ostatni fakt paradni tridy ste,poradit neumite,ale to je jedno ne??dyt se nic zas nedeje
 
 
Datum: 15. března 2011 21:46
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
sakra.. tak já se s kanálem trápim pilníčkama a přitom rašplí bych to měl na dva tahy :-)
 
 
Datum: 15. března 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
faktmustang ty tady nemáš co dělat !!! Když si nastavíš předstih a odtrh ,, baj vočko,, jako ,,Big Guy,, a do karburace uděláš jako nějaký prase čímsi díru, tak se nediv, že ti nejede nastartovat. Ani se neodvažuju pomyslet na ,,Super Tuning,, kanálů, který si určitě zcela profesionálně rašplí rozšířil. Vrať se k Legu a pionýra prodej !!
 
 
Datum: 15. března 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11342    
jestli si fakthustejmustang tak si namaž kaďáček indulonkou a najdi si ještě jednoho faktmustanga k sobě co ti ho hezky prošťourinká ocáskem jako
 
 
Datum: 15. března 2011 16:34
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Celej ten dotaz je jenom fraška! :-) akorat ze sebe udělal hňupa :-D
 
 
Datum: 15. března 2011 14:32
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
souhlasím, ale co jsem mu měl jinýho doporučit, po tom co jsem si přečetl co vyvedl s karbecem atd.. to nemůže nikdy jet.... to jest můj názor
 
 
Datum: 15. března 2011 13:37
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
To sou ladiči :-D
 
 
Datum: 15. března 2011 13:17
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak hlavně když už tu laboruješ s kaburátorem a nesmyslně ho navrtáváš dírka sem, dírka tam.. a nevíš vubec k čemu..přísun vzduchu se šteluje jinak.. jelikož konstukteři věděli kde co udělat, tak to jinak neupravuj, a pokud vrtáš trysky tak to je kravina, pokud ladit tak pouze s kalibrovanými.. takže doma nic nevrtej.. až dáš karbec kterej bude funkční bez uprav, tak skoukni jak ho odladit, budu tak hodnej a přiložím ti odkaz, http://www.youtube.com/watch?v=rcPLtvXcUf8&feature=player_embedded hodně úspěchu.. toť vše
 
 
Datum: 15. března 2011 12:47
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11021    
Táto, to zas bude nějaká provokace...
 
 
Datum: 15. března 2011 8:01
 
 
 
 
Jméno: faktmustang      IP: uživatel11338    
aha tak dobrý ceny ne??já teda nevim,můj kámoš dělá tyhle všemožný úpravy jako
 
 
Datum: 15. března 2011 1:00
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
:-D hele sorry :-D ale vim že si ze mě děláš prdel :-D ale budiž aspon tu neni nuda :-D
 
 
Datum: 15. března 2011 0:59
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Zalezí co chces za upravu od nej :-) cena Od 2000-5000! Plus odladění motoru... az na par vyjímek!
 
 
Datum: 15. března 2011 0:57
 
 
 
 
Jméno: faktmustang      IP: uživatel11338    
no vlastně ta dírka je přímo z boku z karbecu vis kde??jak je ta strana jedna tak tam no,jináč ty hodnoty díky ti za ně,já se vtom zejtra porejpu a dám sem vědět jak to vypadá s tim dráčkem jedním,děkec pokec
 
 
Datum: 15. března 2011 0:56
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
kde si tu díru vyvrtal prosimtě? :-D pokud nekde v kolene... a je vlastne upne jedno kde.. tak je to uplna kravina! Začni tím že seřídíš predstih a odtrh podle spravnych hodnot! +- je u predstihu 1,6-1,9mm PÚ odtr 0,4mm...
 
 
Datum: 15. března 2011 0:53
 
 
 
 
Jméno: faktmustang      IP: uživatel11338    
nebož sem čučal na tu stazkyho úpravu to musí taky gutově jeti ne?kolik by to stálo od něj nebo nemůžu to udělat doma sám??
 
 
Datum: 15. března 2011 0:53
 
 
 
 
Jméno: faktmustang      IP: uživatel11338    
no já ty hodnotky vzal baj to vočko podle toho co sem tu pohledal že jo no,jinak ta dírka to byl můj nápad,špatnej???kdyžtak ji zaplácám zas zpátky vid,a co mám teda dělat aby to jelo???dííííííííík
 
 
Datum: 15. března 2011 0:50
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
a kdy ses tady radil? :-) ja jen ze nemuzu nikde najit tvuj nick :-)
 
 
Datum: 15. března 2011 0:49
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
??? kdo ti tady radil hodnoty 3mm a 0,75? a dira do karbece? :-D
 
 
Datum: 15. března 2011 0:46
 
 
 
 
Jméno: faktmustang      IP: uživatel11338    
hele micheli nebo jak se to nazýváš,za prvý nejsem lama a za druhý potřebuju helfnout,tak sem to napsal trošilinku jinak a co?to snad je jedno ne?jak tady taky koukám nic moc jakože vzkazi,tak klídek,hod se do pohody niku ;-)
 
 
Datum: 15. března 2011 0:46
 
 
 
 
Jméno: faktmustang      IP: uživatel11338    
???
 
 
Datum: 15. března 2011 0:44
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Božičku :-D boreček chce bejt husťoučkej lama :-D
 
 
Datum: 15. března 2011 0:44
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
čau,no tak prvně bych seřidil ty hodnoty tak jak maj bejt ;-) a za druhý tu dírku jako kde si vyvrtal??a jinak ty kanálky asi taky neni dobrý dělat když asi nevíš jak na to...no uvidíme co napíšou ostatní :-)
 
 
Datum: 15. března 2011 0:41
 
 
 
 
Jméno: Ondřej T.      IP: uživatel924    
Hoj.\\r\\nProsímvás, potřebuji nějaký návod nebo alespoň radu jak rám pionýra upravit aby tam šel dát jeden centrální tlumič jako kyvnou vidlici... Něco přesně takového: http://opijawa.tym.cz/fotky/kola1.jpg\\r\\nAle prosím přesnej návod jak na to, co kde říznout, kde přivařit atd... Stačí slovně, lépe obrázky či náčrty.\\r\\nNa E-mail: trachta.o@seznam.cz Nebo zde nebo odkaz.\\r\\nDík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: Ondřej T.      IP: uživatel924    
Jojo, zase pro kamaráda.. Jinak dík za ten odkaz..
 
 
Datum: 15. března 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jenco dělal todle http://jencomoto.wbs.cz/Jenco-MOTO.html ale nevím jak by se to chovalo v terénu-to by mě taky zajímalo..
 
 
Datum: 15. března 2011 17:31
 
 
 
 
Jméno: Lori ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tyjo ja nevim co natom vidis slozityho, existuje dobova uprava ramu pro tereni zavody tak si to najdi... Zase pro kamarada co dobre plati?
 
 
Datum: 15. března 2011 17:20
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11021    
To nikdo nedá, zkus si namáhat hlavičku...
 
 
Datum: 15. března 2011 7:59
 
 
 
 
Jméno: bezmozekk      IP: uživatel5272    
pánové,vim že to sem nepatří ale uš si nevim rady a tady ste mi ohledně fichtlů vždy poradili,mam Škodu 110R a mezi zadníma blatníkama a kastlí je guma jako na utěsnění mezi blatníkem a kastlí,ale.....měl sem všechno rozebraný takže i gumy sundaný,koupil sem nový ale nevim čim je tam přilepit,ničim mi to tam nedrží.zkoušel sem všechno možný ale dycky mi spadne,poraďte čim to mam přilepit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2011 0:03
 
 
 
 
Jméno: bezmozekk      IP: uživatel5272    
ok díky moc za rady
 
 
Datum: 15. března 2011 0:03
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
když jsme měli 120 tak jsem od prahů až po zrcádka lepil všechno černým silikonem na akvária , ted mám formana a taky tím lepím vše
 
 
Datum: 14. března 2011 23:35
 
 
 
 
Jméno: matěj      IP: uživatel7037    
zkusil bych nějaký dvousložkový lepidlo ;-)
 
 
Datum: 14. března 2011 22:53
 
 
 
 
Jméno: Ondřej T.      IP: uživatel924    
Zkus odmastit plech... Pokud je mastnej a špinave, ebude ti to držet... (jen nápad) ;-)
 
 
Datum: 14. března 2011 22:46
 
 
 
 
Jméno: bezmozekk      IP: uživatel5272    
ten sem zkoušel ten to neudrží napadlo mně jedině lepidlo na okna na auta....jinak uš nevim
 
 
Datum: 14. března 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: honzik      IP: uživatel10429    
skusil bich silikon
 
 
Datum: 14. března 2011 22:30
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11309    
zdarec kde se dá koupit ta to barva http://www.drostra.cz/?PID=19408&tabid=3 ,ale v plechovce:-):-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 22:18
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel10268    
Čau draci, uvažuju o koupi ČZ, bude problém přihlásit 175 jako 125? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2011 13:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
144: To je sice moc pěkný že bude mít na štítku 125ccm, ale v obou techničákách bude mít stále 175ccm...
 
 
Datum: 19. března 2011 13:28
 
 
 
 
Jméno: 144      IP: uživatel11357    
Kúp si čistý štítok na 125 a naklep naň čo máš v papieroch. Malo by to prejsť cez STK aj normálne, ale radšej u "kamaráta" (aspoň na slovensku to funguje).
 
 
Datum: 18. března 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chce to známý já sem jel z stk a upadl mě výfuk...:-)
 
 
Datum: 14. března 2011 23:11
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel10268    
V dnešní době je vše o známejch nebo o prachách...
 
 
Datum: 14. března 2011 22:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lori: číslo vymažeš, ale furt ti to na TK neuznaji...
 
 
Datum: 14. března 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
koupit 125, vymazat cislo motoru, jebnout tam 175, nebo koupit papiry... Ale ze to nejak lehce zmenis nato zapomen. Na motoinzerci sem akorad videl cizu 125 s motorem 175, papirove vpohode...
 
 
Datum: 14. března 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dneska to podle mě v podstatě nejde...buď známej, nebo sehnat papíry z 125, ale těch je jak šafránu
 
 
Datum: 14. března 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel10268    
Kámoš právě říkal že zná pár lidí co to tak maj...Hold to chce mít hodně známejch.. :-(
 
 
Datum: 14. března 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bude
 
 
Datum: 14. března 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím vás, chtěl bych znát váš názor 1.) Na nádrž pařeza 555 patří spíš plastový nažloutlý víčko s odměrkou, nebo hliníkový bez odměrky? 2.)Když jsem prohlížel jehly z karbeců 555, našel jsem 2 typy jehel. Jednu se špičkou a druhou useknutou. Jaký je v tom rozdíl? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2011 9:13
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sú dve typy závitov pre uzáver daj tam to co tam pasuje
 
 
Datum: 15. března 2011 9:13
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1.) ja mam nazltle viecko s odmerkou a na 100% je tam original 2.) netusim, no ja mam tu bez spicky
 
 
Datum: 14. března 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
POZOR POZOR!!! upozornenie pre všetkých šamanov čo robia elektro zapojenie na fichtlu http://files.vsetkocochces.webnode.sk/200000083-26a7527a13/el_jawa-23,23a.jpg táto schéma je originálna a je tam ako pre 20W zapalko tak i pre 30W samozrejme platí až od typu 05 ktorého malo v tom prevedený s hliníkovým statorom. STIAHNUT DO POCITACA !! lebo už je mi na zvracanie lebo často tu riešim problém že niekto tu zapája podľa schém ktoré sú nefunkčné a často asi aj životu nebezpečné!! a nezodpovedajú predpisom ČSN !!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2011 16:40
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No znám jednoho pitomca který si ukostřoval nějaký kabel ke šroubku víčka plovákovky,jak se to uktourilo tak stačila jiskřička a měl po fichtlu,než se nadál shořelo mu to všechno
 
 
Datum: 17. března 2011 16:40
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
to som myslel ironický aj keď niekdy by som nepovedal ;-)
 
 
Datum: 15. března 2011 22:00
 
 
 
 
Jméno: CZK      IP: uživatel10711    
Což o to chválim dobrej počin, sice jsem se nedíval na zadrátování, ale jestli to funguje tak OK. Jen by mě zajímalo co může být na zapojení elektriky fichtla životu nebezpečný. Tedy pokud má někdo budíka tak je jasný že by neměl provozovat na těchto stránkách oblíbený masochistický sport - strkání prstu do fajfky a startování. Ale jinak mi nic nenapadá.
 
 
Datum: 15. března 2011 17:51
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel11114    
čau draci máte někdo zkušenosti s 9ti zubým primárním kolečkem zlepší to tah a o kolil? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2011 13:53
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11021    
Mám za to, že o 2 články...
 
 
Datum: 15. března 2011 13:53
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel11114    
budu muset zkracovat primární řetěz? o kolik
 
 
Datum: 15. března 2011 10:54
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
O tolik,že nebudeš potřebovat jedničku,pokud ti aspon trochu pincek jede...Hlavně to nedávej na starej vylágrovanej motor,protože to s tim musíš mít pořád v otáčkách aby to jelo....
 
 
Datum: 14. března 2011 23:08
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
budeš mít sílu ale pojedeto pomalu
 
 
Datum: 14. března 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: Nunikman      IP: uživatel4089    
Zdar draci.. má nějáký význam rozšiřování sacího a vyfukového kanálu na seriovým motoru? dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2011 17:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11342    
Ja hlavy snižovat neumim. Vim akorát jakej objem potřebuju. Pošlu to Frikulínovi a o víc se nestaram.....jinak myslim že se řiká že je to o 1.5mm + musíš udělat tu antidetonační štěrbinu a upravit spalovák v hlavě aby do toho nenarážel píst....no radši jsem to nikdy ani nezkoušel....at se daří....rozměry válce byli poměrné....výsledek bude takový,jak moc zprasený válec z výroby máš.....řídil bych se částečně plánkem úpravy válce na Jawa 05....
 
 
Datum: 15. března 2011 17:13
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
dík jak sviň :-D tomuhle říkám odpoěď za všechny prachy :-)
 
 
Datum: 15. března 2011 17:12
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
konečně někdo kdo dokáže dát rozumnou odpověd, ještě promiň že otravuju ale o kolik snížit ? Koukal jsem tu http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-20-pionyr-uprava-hlavy.html z čehoš soudím že budu muset poskládat motor a provést měření... Fictlu zdar mizím do dílny !
 
 
Datum: 15. března 2011 17:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11342    
pokud tu hlavu nesnížíš tak to celý nemá význam,to je háček....hele snížení životnosti......kdo ví....tohle neni žádná hardcore točivá úprava.....řiká se že normál motor by měl vydržet 30 tisíc.....takle upravenej cca 20 tisíc km....ale dnešní díly jsou natolik "kvalitní",že běžně motor po GO z novodobých dílů vydrží 10 tisíc a je znova vylágrovanej,takže tady skoro nemá význam se bavit o nějaký lehce snížený hlavě,kde se vlivem vyššího výfukovýho kanálu a snížení hlavy dostaneš z kompresního poměru 9:1 na 9.5: 1 a max otáčky vzrostou z 7 tisíc na 8 tisíc což není nic špatnýho ..hele neprožíval bych to tolik...
 
 
Datum: 15. března 2011 16:48
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando : moc dekuju. A něaké mírné snížení hlavy mi srazí životnost?
 
 
Datum: 15. března 2011 16:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11342    
zaprvé sežen starej dobrej válec se stejnejma přefukama(prostě aby už od oka nebyl jeden víc dolu a druhej zase někam jinam....je to dobře vidět výfukovym kanálem) ...válec se dá napilovat i bez rozlisování,ale je to takový "buď a nebo"....pokud máš alespoň trochu cit a oko,tak se to dá..... jinak chtěli ste úpravu baj oko......tak sací o cca 1mm propilovat ke klikový skříni ,výfukovej o milimetr napilovat k hlavě a o milimetr rozšířit v horní části,na přefuky nesahat,jen důkladně vyčistit,hlavu s objemem 5.5ml,předstih 1.6mm,odtrh 0.3-0.35mm,dvě pružiny na kladívko,novou vačku,novou filtrační vložku do airboxu,novou HT 68 a VT 38,novou jehlu,nový šoupě.... hodně štěstí.....pokud bude motor po kvalitní GO,pojede moc dobře a jeho životnost neklesne nijak výrazně....at se daří...
 
 
Datum: 15. března 2011 16:11
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nunikman: sme na tom úplně stejně, jen nevím jestli mě s tímhle pak pustěj na závod sériovak a ne speciál je to slabý :-(
 
 
Datum: 15. března 2011 7:22
 
 
 
 
Jméno: Nunikman      IP: uživatel4089    
Četl jsem to celé a docela mi to zamotalo hlavu :-) nechcise pouštět do něčeho takového :-) Delam GO a kdyz uz do to chci dat par tisic tak bych rád aby to bylo poradne :-) mě by stačili pouze nejaky postrehy... napr. vyfuk. kanal rozsirit smerem k hlave o 1mm, přefuky vylestit, sací kanal též rozšířit atd :-) tohle by mi stačilo :-) teda pokud je mi někdo ochotnej tohle poradit :-) chci jen proste neco co bych pro ten motor mohl udelat, aby dobre slapal bez nejakych pridavnych prefuku atd :-) díky :-)
 
 
Datum: 14. března 2011 23:28
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stupidní dotaz od lamy: pokud budu v.k. jen rozšiřovat (nebudu přidávat další okénka) musím vylisovat vložku nebo to stačí pilovat v celku ?
 
 
Datum: 14. března 2011 23:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11337    
pokud zatím nemáš žádné zkušenosti s odladěním takového motoru,tak začni s úpravou válce podle návodu na úpravu válce z 05 (také na webu http://www.jawa-50.cz)....přecejenom ten návod na úpravu válce podle odkazu níže je více složitý a náročný jak na výrobu,tak na odladění a mohl bys tím být zklamán a mohlo by tě to odradit od dalších úprav.....
 
 
Datum: 14. března 2011 22:59
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Tohle je kompletní úprava na závody, ale tobě stačí jen rozměry toho výfukovýho kanálu http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-20-pionyr-valec.html
 
 
Datum: 14. března 2011 22:32
 
 
 
 
Jméno: Nunikman      IP: uživatel4089    
Díky moc za odpoved :-) a ještě se tě zeptám o kolik mám ten výfuk kanal rozšířit? a jakým směrem? jestli do stran, směrem k hlavě nebo směrekm ke klice? Snazil jsem se to někde vyčíst, ale jenom jsem se dočetl že při týhle upravě rády praskají krouzky :-)
 
 
Datum: 14. března 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Sací kanál bych nerozšiřoval, jen bych u něho slícoval jehlovými pilníky vložku s válcem. A výfukový kanál určitě zvětšit !! Pak to je rapidně znát na jízdě
 
 
Datum: 14. března 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa 250 Typ 353 el. zapojena podle schematu ale nehodí jistku a nehodí. Proud mi jde na indučku stále není tohle zavadou?? Jisku nehodí ani mezi kladívky je to hluchý. Prou jde včude jen ne ke kladívkům. Poradte díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 22:55
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vše jak má být nedělal jsem to poprvý ale prostě nic všude proud a jiskru to nehodí ani mezi kladívky když odtrhávám šroubovákem nic ani tuk. jen mě zaráží že do indučky jde stále proud at sou kladívka seplí nebo ne. Je to tak dobře?
 
 
Datum: 14. března 2011 22:55
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mas odizolovany kladivko ? neni malej odtrh ? co pecka na kladivku ? spatnej VN kabel....
 
 
Datum: 14. března 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci,zajímalo by mě,proč se už dneska nedělají velkoobjemový silniční dvoutakty.Přece dvoutaktní motor je jednoduší,takže je menší i cena a hlavně má daleko lepší tah-srovnejte Hondu CBR 125 s Aprilii RS 125...I emise se dají možná srovnávat,když se maže syntetickýma olejema navíc v malým množství....Proč,proč,proč :-) Schválně mrkněte jak válí tady 25 let stará 2T Yamaha,navíc jen 500 ccm... http://www.youtube.com/watch?v=AZr-PncUjnk&feature=related Neni to proto,že by to bylo až moc silný a zvedalo by se to na zadek při čtvrt plynu na šestku? :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 23:01
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa05: Hajdíku? :-D Seš to ty?
 
 
Datum: 14. března 2011 23:01
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Nedělaj se, protože by sis ho pořídil a pak by ses na něm proháněl na poli za Telčí :-D
 
 
Datum: 14. března 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11337    
kdysi jsem vedl na podobné téma docela rozsáhlou diskusi,kde jsem ze dozvěděl mnoho zajímavého,kupříkladu že moderní 2T se vstřikováním paliva+ přimazáváním typu "oilmaster" má o mnoho nižší emise všeho jak současný auta s EURO XXXX normama...oni ani starý humpolácký 2T který čoudili jak dýmovnice měli lepší emise jak všechny tehdejší 4T motory.akorát je tam ten problémek,že je to 2T a dokud je to studený,tak z toho lítaj různý uhlovodany a nevim co všechno......a bohužel jsou to jedovatý látky.... proč se definitivně přechází na 4T?? asi kvuli ekologii....
 
 
Datum: 14. března 2011 22:30
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dvoutakt ma nedokonaly plneni i spalovani. cena zas tak nizsi nebude, bo ty motory se rychle opotrebovavaj
 
 
Datum: 14. března 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: satan162      IP: uživatel11218    
Zdar draci, mam valec s osmym vybrusem z fichtl kramu, a u vyfukovyho kanalu a saciho jsou mistama skoro 2mm prechody, neuskodi mi moc kdyz to propiluji zároven s hlinikem, co si o tom myslite nevadi to, nechci si posxxtat casovani ??? diik za radu a PS: mate nekdo zkusenosti s timto valcem ?? diik za odpovedi ci nejake typy na lepsi funkcnost valce ..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 22:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11337    
všechno zarovnat v rozumných mezích,výfukový kanál není špatné v horní části rozšířit a posunout horní hranu výfukovýho kanálu na 29.5mm od horní hrany válce(tak by to mělo totiž být)....nic zbytečně nerozšiřuj,ale pokud evidentně něco přečuhuje,tak to zarovnej......pak se koukni jak pasujou kanály ve válci na kartery motoru;-)
 
 
Datum: 14. března 2011 22:47
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
Cau hele prosimvas vim ze to sem moc nepatri ale je to taky neco o veteranech ... normalni skoda spartak mela velikost kol 5,9-15 ne ? a co melo stejny rafky kol ale rozmer 6-16 ? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Škoda 1201 užitkové verze a Škoda 1202 STW.
 
 
Datum: 14. března 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel9534    
zdravím chtěl bych se zeptat jestli řadící automat s 550 či 555 je stejný jako v mustangovi a jestli by šel dat do mustafa diky ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
nejde, je užší
 
 
Datum: 14. března 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: jorus      IP: uživatel11315    
Zdar Draci.... nevíte co by to mohlo dělat??, motor v poho nakopnu ale tak po deseti minutách to začne škubat, i na dvojku, i na jedničku... pak zastavim, protůruju to a jede to zase v poho... a takhle mě to dělá pořád.... nevíte co by s tim mohlo bejt??.... docela mě to štve... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: jorus      IP: uživatel11315    
jj..... díky.. zkusim to :-)
 
 
Datum: 15. března 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel8034    
možná máš ucpanej přívod benzinu, kouknul bych na kohoutek palivovej a treba hadicku nebo trysky nevim no snad ti to pomuze
 
 
Datum: 15. března 2011 18:09
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Caute draci! taková otázka ze ktorá kyvná vidlica je silnejsia? u fichtla... lisovaná a zvarená z plechu alebo zvarená z trubiek? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 20:00
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel10301    
Hele nevím jestli ten spojkovej koš na jawu 50 kterej tady máte pojmenovanej taiwan je to originál nebo to je nějakej tuning ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: vašek      IP: uživatel10301    
nebo takhle jsetli to něco vydrží jaký s tím máte zkušenosti\r\n
 
 
Datum: 15. března 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Klikaři, proti tobě bych si netroufl argumentovat :-), ale ten dotaz mě fakt pobavil :-D
 
 
Datum: 14. března 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
proč???
 
 
Datum: 14. března 2011 20:27
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
To sis dělal srandu vid? :-D
 
 
Datum: 14. března 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
je vyrobenej na taiwanu
 
 
Datum: 14. března 2011 20:05
 
<  869  870  871  872  873  874  875  876  877  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 08.07.2025 17:46:21 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu