Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
Posl.aktualizace: 31. března 2011 20:46
 Aby ti nepraskla žilka blbečku...
Datum: 31. března 2011 20:46
Jméno: Libor232
IP: uživatel5546
 Denzileck bavil se snad nekdo s tebou?? tak nevyhrozuj =)
Datum: 14. února 2011 15:01
 Libor232: Prosimtě,co kdybys sis to po sobě přečetl,než to odešleš?To se fakt nedá číst...
Datum: 14. února 2011 14:59
Jméno: Libor232
IP: uživatel5546
Datum: 14. února 2011 13:33
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 heergot Libore ještě než jsi odpověděl došel jsem na základní chybu , tlačil jsem špatným šroubem :/  ale i tak diky mám to sundáno ...
Datum: 14. února 2011 13:23
Jméno: Libor232
IP: uživatel5546
 hele nazdar stano jestli teda rikas ze ti to nejde sdelat.. tak to neni mozny.. jen poradne dotahni ten srub a on to prece zatlaci an kliku a to musi vytahnout!!!!! ... kolikatka je to srub??? ten ti tam rupnout nemuze... uz je sam o sobe dost silny, neboj se! preju hodne stesti =) .. kdyztak toto je magneto toz mluv cesky
Datum: 14. února 2011 13:18
Jméno: Velocipéd
IP: uživatel9121
 Zdravím, chtěl bych se zeptat jestli bude vadit na STK, když si na pionýra přidám dozadu brzdové světlo. Děkuju za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2011 14:51
Jméno: standa
IP: uživatel11172
 nadilo,ba naopak,oni ho tam většinou hledají a pak se jim musí složitě vysvětlovat,že pionýr brzdové světlo nemá a nikdy neměl
Datum: 15. února 2011 14:51
 jestli tim myslíš jen druhou žárovku do původního světla, tak to ani nemusí vědět, nebo tě spíš ještě pochválí, jestli tam přidáváš nějaký další světlo navíc, tak už záleží na technikovi, jestli to vyhodnotí jako neschválenou úpravu..
Datum: 14. února 2011 14:41
 Chcel by som sa spýtať ako by sa najľahšie dalo spraviť zadné odpruženie na fichtla? Ďakujem za odpovede...
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2011 11:26
Jméno: skipel
IP: uživatel11162
 Díík
Datum: 14. února 2011 11:26
Datum: 14. února 2011 11:21
Jméno: paja
IP: uživatel10535
 zdarec mam zalomenej sroub ve valci co drzi koleno vyfuku nevite jak ho muzu dostat ven vim ze majitel co na tom jezdil rikal ze ty srouby prilepoval nejakym pojistenim na srouby, takze jestli to vubec nejak pujde moc diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2011 11:42
Jméno: paja
IP: uživatel10535
 dekuju uz je venku navaril jsem na to matku a povolil jeste jednou dik
Datum: 15. února 2011 11:42
Jméno: libor232
IP: uživatel5546
 presne tak ... a nebo kdyz nemas svarecku a trcelo by toho trosku vic, tak nasrubujes matku,kladivem zavit rozklepes na tu matku a mas vyhrano =)
Datum: 14. února 2011 15:16
Jméno: Velocipéd
IP: uživatel9121
 Jestli ty šruby vůbec netrčí, tak bych ti radil odvrtat je a vyřezat znovu závit.
Datum: 14. února 2011 12:37
 jestli ho kousíček kouká nebo je zlomenej v rovině povrchu válce, tak na něj postav matku a přibodni svářečkou, jestli je uvnitř, tak asi navrtat dirku a vytahovákem...
Datum: 14. února 2011 11:20
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 Čaute je to dobrej nápad když bych jezdi na etanol?+ nebzín? a co to udělá z výkonem a co z motorem jestli ho to moc neposere dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2011 15:33
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 jj asi máte pravdu taky jezdím na special
Datum: 15. února 2011 15:33
Jméno: standa
IP: uživatel11164
 pokud dojdeš ke správnému poměru,tak to prej pojede sakra víc....ale je tam hodně ALE...líh se nemísí s běžným 2T olejem dokonce se nechce mísit ani s benzinem. Karbec úplně přetryskovat...Studený by to mělo přinejmenšim prskat....směs v nádrži nesmí být v klidu,jinak se složky oddělují....možná to ani nepojede.....víc o tom nevim.....vysvětloval mi to známej a moc chytrej jsem z toho nebyl.... já zustávam u Speciálu 91 kterej jede nejvíc!!
Datum: 14. února 2011 14:52
 hele když to namícháš v dobrým poměru tak to pojede úplně normálně.. možná to bude trochu jinak smrdět, ale motoru by se nemělo nic stát..
Datum: 14. února 2011 7:13
 kde seženu držáky krytů motoru myslím ty plechy jak byli za příplatek? Nebo pokud by ste je někdo podle vašich dokázal vyrobit budu vděčný. Sháním to po všech čertech a nikde to nejni k sehnaní. Díky včem co mi pomohou v renovaci
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2011 19:45
 sharker487: máš pravdu to by bylo vhodné  nevim že sem si to neuvědomil. Každopádně jde o Jawu 250 typ 353. Krytů je všude dost já je mám ale nemám držáky.
Datum: 14. února 2011 19:45
 Jestli myslis ty kryty na motor tak se drazi na aukru za 400 zadej jenom kryty na motor.
Datum: 14. února 2011 7:56
 možná by nebylo na škodu uvést o jakym stroji mluvíš...
Datum: 14. února 2011 0:09
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel11161
 ahoj měl bych takovej blbej dotaz, kolik se vejde mililitrů převodového oleje? hledal sem to v manuálu a nemůžu to zaboha najít  Kdyby se našla nějaká zpřízněná duše, která to ví a poradí byl bych zavázán  Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2011 11:08
 teď sem se díval do návodu k obsluze a je to tam, strana 18, "asi 500 cm3 "
Datum: 14. února 2011 11:08
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel11161
 děkuji převelice  jen jsem potřeboval vědět jestli stačí koupit půllitrovka oleje
Datum: 13. února 2011 22:36
 450 ml....tak mi to zaclo vytejkat
Datum: 13. února 2011 22:23
 tak nějak, mezi 400 a 500ml.. víc než půl litru to neni, nalejvej dokud olej nezačne vytejkat kontrolnim otvorem, nicméně o deci víc ničemu neuškodí, maximálně vyteče kolem ložisek řetězovýho kolečka..
Datum: 13. února 2011 22:16
 400ml myslim...ale to spíš hádam
Datum: 13. února 2011 22:13
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel11161
 drobet mi z věty vypadlo: do motoru u fíka
Datum: 13. února 2011 22:12
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, chci se zeptat, (i když to sem nepatří... díky za pochopení) mám simsona s51,..12Volt tyristor zapalování.... už po druhý se mi na něm zničila druhá svíčka, vůbec nedávala jiskru ale když sem jí vyměnil za jinou, šlo to krásně.... nevíte čím to může být? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2011 17:49
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 NGK svíčky jsou strašně moc nachylný na ulití, hned odejdou jak se trochu uleje taky sem jí měl ve fichtlovi.
Datum: 14. února 2011 17:49
 to jsou přece základní věci naladit směs  jehlu na 2. zářez odvrchu jestliže nezajíždíš, ten šroubek utáhni na maximum a pak ho trošičkuu povol jen tak o1/4 celé otočky.. dej novou svíčku a jezdi.. pokud bude taková "bělavá" tak dotáhni ještě ten šroubek na max a když to nepomůže jehlu na nižší zářez.. ale když bude ještě furt moc černá, povol ten šroubek tak o 2 otočky a uvidíš.. musíš jezdit aby jsi vychytal tu cihlovou barvu chce se s tím pohrát..
Datum: 14. února 2011 7:21
 simsony neznám, ale pokud je to podobný jawackýmu karbecu, tak máš vysoko jehlu nebo moc bohatou volnoběžnou směs, mimo karbec moc oleje v benzínu nebo ti saje olej z převodovky
Datum: 14. února 2011 0:07
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 karbonová, celá černá... nevím jak mám doladit karbec, když je tam jen jeden šroub na regulaci vzduchu...
Datum: 13. února 2011 22:30
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 A jak ta svicka vypadala byla zakarbonova nebo piskova
Datum: 13. února 2011 22:27
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 aha, takže to může být i olejem
Datum: 13. února 2011 22:21
 pak máš tedy špatně nastavenou směs
Datum: 13. února 2011 22:16
Jméno: jony
IP: uživatel8149
  koupil sem NGK za 90kč a po cca 200km mi odešlo....
Datum: 13. února 2011 22:14
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Rada je prostá, protože to zapalko samo o sobě nemůže způsobit, tak přestˇan kupovat levný šmejdy svíčky a kup si někdy něco výrazně dražšího.. u svíček cena jednoznačně značí kvalitu.
Datum: 13. února 2011 21:58
 Zdravím, chtěl bych se zeptat-chci si vyrobit na péráka sekyru na přední blatník, sice jsem si sehnal technický výkres, ale dost nečitelný, nemůžete mi někdo oměřit a poslat rozměry? Když to uvidí policajti, není to nijak zakázaný kvůli bezpečnosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2011 12:58
 zdravíčko, kámoš (zapálenej veteránista) má sekyru na dvou perákách a technickou prošel vždy bez problémů.
Datum: 28. února 2011 12:58
Jméno: Monty
IP: uživatel10924
 Jo díky za odpověd, myslel jsem si to, ale nemyslel jsem si že by SPZetka mohla někoho ohrozit.
Datum: 17. února 2011 20:53
Datum: 17. února 2011 19:47
Jméno: Monty
IP: uživatel10924
 Chtěl bych se zeptat co to je ta sekera?
A nemá někdo foto?
Datum: 17. února 2011 17:35
 Přece hned nebudu platit 200Kč plus poštovné, když mám doma nevyužitý hliníkový plech a můžu si to udělat prozatím sám.. O STK mi teď nejde, papíry to nemá a jestli někdy bude mít, tak to budu na kontroly sundavat, spíš aby nekybicovali při normální kontrole na silnici. Já mám třeba na kejvačce vzadu bílé světlo, ale STK udělaný s červeným a policajty jsem zatím naštěstí nepotkal, co by na to mohli říkat?
Datum: 14. února 2011 18:13
 no nevim jestli ti to projde, později se to zakázalo právě kvůli nebezpečnosti pro chodce (proč asi název "sekyra"  , a myslim že bezpečnost má přednost před originalitou...
Datum: 14. února 2011 9:20
 mě se zdá že to tady sesa má na prodej  na policajty kašli ty ti nic nemůžou jde o originál u veteránů nemůžou ti rozkazovat originalitu.
Datum: 13. února 2011 22:23
 Lidi chtěl bych se zeptat jaké je vrtání pístů pro pionýr 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2011 21:11
 zdrawím pokud se nemejlim tak 21 z výroby má 38.00mm esli myslíš vrtání vílce?
Datum: 13. února 2011 21:11
 To je problém si to najít v tech. údajích, pokud se nepletu, možná je to psaný navíc i v papírech ne?
Datum: 13. února 2011 20:14
 Zdarec draci, Chtel sem udelat repas na starou helmu(kokos) ale je celej popraskanej a misty je barva sloupla. Nevite jak by to slo zpravit??
Dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2011 10:27
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 tak pouzij ten se skelnym vlaknem
Datum: 14. února 2011 10:27
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 Ja mam strach ze to s kitem popraska
Datum: 13. února 2011 21:53
 Asi bych postupoval tak, že bych to vybrousil, zakitoval, plničem a pak vrchnim lakem...
Datum: 13. února 2011 21:15
 cau draci za kolik se mi podaří prodat babettu 210 v perfektnim stavu žlutou
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2011 7:14
 jestli je opravdu v perfektním stavu tak bys to mohl střelit třeba i za 7 táců.. koukni se na motoinzerci a uvidíš za kolik se takový báby prodávaj...
Datum: 14. února 2011 7:14
 Cus kluci,mám pařízka a kamarád mi bude brousit válec honovat atd..a já se ptám kolik má mít válec když píst je 38.50...potřebuji přesně ten rozměr aby to v tom nehrkalo!!Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2011 18:48
Jméno: Tubin
IP: uživatel11156
 *být ja nevěděl jesi pist neni přesně 38.50...tak jestli nema být trochu větší...  zatím díky za odpověd!
Datum: 14. února 2011 18:48
Jméno: Tubin
IP: uživatel11156
 Stando tu vuli sem chtěl slyšet na pistu je 38.50 tak si logicky řikam že tam musi bejt mikro vule takže píst je trochu menší jo? pohadal sem se z dědou takže ve sve vybavě kloudnou šupleru nemam takže válec má bát přesně 38.50?Díky
Datum: 14. února 2011 18:46
 tak mu k tomu dej ten píst a ať ti to vybrousí normálně podle pístu ne?
Datum: 13. února 2011 21:17
Jméno: standa
IP: uživatel11158
 válec se vždycky brousí do nuly! Tj. 38.50mm a k němu pak seženeš vhodný píst....pravděpodobně píst 38.43-5-7 podle vůle.....běžně seženeš píst kterej bude mít vypáleno 38.47 ale bude mít opravdu 38.45mm.....dá se vše změřit....
Datum: 13. února 2011 20:12
 to je asi logicky ne?
Datum: 13. února 2011 19:43
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 38,50 je to druhý výbrus
Datum: 13. února 2011 19:28
Jméno: Martin
IP: uživatel9981
 Čau mám dotaz dnes jsem rozdělal zapalování na fichtlu a ty tři cívky jsou stašně zasviněný, tak se chci zeptat jestli se dají nějak vyčistit. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2011 21:56
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Volil bych štětec a co nejmíň agresivní rozpouštědlo. To proto že nevíš v jakém stavu je letama vyhřátá izolace drátů aby nedošlo k nějakému poškození. Osobně bych zvolil líh. Ale hlavně bych se zamyslel proč jsou zasviněný a odstranil důvod zasviňování  . Drbnutí izolace se neboj, pochopitelně se mu snaž zabránit, ale pokud ho drbneš zvnějšku, těžko dojde k mezizávitovému zkratu mezi sebou a co se týká opření o skříň je tam dostatečná vzduchová mezera...
Datum: 13. února 2011 21:56
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 jen pozor pritom cisteni at neskrabnes tu med jinak je navyhození, jeto v nakym skelnym sraci aby to mezi sebou bylo nevodiví
Datum: 13. února 2011 20:23
 Vem normalně maly štětec namoč ho do benzina a vyčisti to dostaneš se s tym všude pravě a neboj se toho sice bude civka cela od benalu ale to neva pak to utřeš do hadry
Datum: 13. února 2011 20:14
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Jo dají normálně v ředidlem nebo technickým benzínem já jsem to dělal tak 3×a cívky normálně jeli skus to uvidíš
Datum: 13. února 2011 19:49
Jméno: Pavel
IP: uživatel10548
 Zdravím chtěl bych se zeptat jestli Jawa 350/634 měla original tachometr + otackomer nebo jen tachometr. díík!
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2011 21:57
 Jawa 350 typ 634 měli tachák ve světle pozdější Jawa 350 typ 634-5 měli většinou i otáčkoměry mimo světlo nejedná-li se o vojenskou verzi nebo policejni ty byli bez otáčkoměrů. Pozná se to podle vývodu na motoru jinak ne.
Datum: 13. února 2011 21:57
 s otackomerem se zacaly vyrabet prave v roce 1981, ale jestli se najednou proste preslo k dvoubudiku, nebo jednobudik dobihal nevim
Datum: 13. února 2011 20:43
 81" bude mit bud pristrojovku mimo svetlo jenom s tachakem, ale spsi bych rekl, ze ze bude mit i otackomer, ale ruku do ohne za to nedam
Datum: 13. února 2011 20:41
Jméno: Pavel
IP: uživatel10548
 Model nevim ale R.V je 1981
Datum: 13. února 2011 19:10
 záleží jakej to konkrétně byl podmodel, první čtyřky měly pouze tachometr, později i otáčkoměr...
Datum: 13. února 2011 18:48
Posl.aktualizace: 14. února 2011 19:34
  to jo, ježděného v tomto stavu, to je tak na 12 000 a neježděného, to by mohlo jít ke 30 000.
Datum: 14. února 2011 19:34
 kámo 10 000 by asi nestačilo
Datum: 13. února 2011 21:40
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 malem jsem si poslintal klavesnici. Klidne bych dal za takovyho pionyra 10 000  , skoda ze nejsou skladem
Datum: 13. února 2011 20:41
 Čau,zkoušímještě jednou-nemáte někdo na prodej spojkovou lamelu na pionýra 550,555 (tu silnou jednolamelu)?
Dík Pavel
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2011 22:32
Jméno: pavel525
IP: uživatel10942
 Stando prosimtě Sesovi nejdou posílat maily,psal jsem Ti normálně přes seznam-snad jsi to dostal....
Datum: 13. února 2011 22:32
Jméno: pavel525
IP: uživatel10942
 Čau Peco,z motoru jí nevyndavej,to je škoda.Asi bych Ti ani nenabídnul tolik,aby se Ti to vyplatilo....
Ale dík...
Datum: 13. února 2011 21:53
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 cus no mozna bych mel ale zalezi na tom kolik za ni aby se me to vyplatilo vyndavat z finkcniho motoru
Datum: 13. února 2011 19:55
 mam v dílně jak lamelu na 550 s kuličkama,tak na 555 už bez kuliček,ale je to bez korku a je to lehce orezlé(nijak zásadně,dá se vyčistit) obě mají perfektní zuby....našel bych možná i spojkovej talíř,řetěz a primárko.....absolutně netuším co za to?? nechci byt ani levny ani drahy....kdyztak pisni na mail
Datum: 13. února 2011 19:54
 čus draci.. proč vlastně skrachovala jawa a čz? za jakého důvodu to krachlo? a proč? a kdy?? mohl by mi to pls někdo vysvětlit? moc mě to zajímá..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2011 8:32
 Tady jsem na chvíly uvěřil, že se stane zázrak. Do tohohle jsem byl ochotnej jít. http://www.motoscoot.cz/jawa-duck Za málo peněz (tomu by i odpovídala kvalita) by bylo dost muziky. Katalyzátor ven, dát lepší karbec a hlavu A TO BY SE TO LÍTALO
Datum: 14. února 2011 8:32
 Možná jsem na tom jezdil motoškolu. Tam se stará tři pade rozbila a byla nahrazena zbrusu novou.Fakt vypadala jako úplně nová,chromy se leskly,nová černá barva,kotoučové brzdy,ale tachec digitální nebyl.Budíky byly úplně stejné jako na tej staré.
Jinak k tý historii značek JAWA a ČZ sem se dočetl všemožně po netu. Stačí chtít hledat. Ale spíš to moc nedoporučuji, pač je člověku z toho smutno, když pak čte,co se tam po rozpadu železné opony dělo.
Kdyby to myslely s návratem na trh vážně, tak by asi musely začít jako Janeček. Ten si sehnal licenci na motor z anglie a sám si dělal rámy a ostatní věci. Teprve po úspěchu začal z tohoto mototru tvořit své nové motory. Jenže všechno je otázka peněz! nalijete miliardy Kč do podniku,který může skončit fiaskem?
Ve dni D nemaj pomalu koule ani na to,aby Vám půjčily 100 tisíc a to je ve světě podnikání taková směšná částka. Jen tak pro info: V jedné firmě s 10 zaměstnanci se za rok otočí 2 miliony korun.
Datum: 14. února 2011 8:16
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 2-taktni 350-ky se vyrabi porad, ale na trhy jako je Kuba aspol. kde nemaj tak prisny emisni limity, to o cem mluvi jawacezetak je stroj pro Velkou Britanii, nekde sem dokonce cetl i recenzi psanou v anglictine na ni...
Datum: 14. února 2011 6:17
 ysimip: jinak jawa stále vyrábý 350 tuším 638 nebo 640 ted nevím přesně, ale jen na export mimo EU... co jsem viděl na dotkách tak uplně stejné jako se dělaly u nás ve své dobe, jen mají digi tacho..
Datum: 14. února 2011 0:09
 Tak čz se rozpadla na jednotlivé závody z nichž přežily řetězy a turbodmychadla. Jinak ono tomu zavření čz i pomohlo to,že se tam zjistilo,že většina zaměstnanců rozkrádá vyrobené díly.
Jawu co vím vlastní teď nějakej zbohatlík,který ji má tak akorát na čerpání dotací z EU. Jednu chvíly to vypadalo,že se bude vyrábět JAWA DUCK.Mělo to být endurko a ten název dostalo podle blatníku,kterej připomínal kachní zobák,ale nakonec z toho sešlo.Ani vzkříšení Californian se nekonalo.Já nevěřím,že se to někdy zlepší. Je to tak akorát na čerpání dotací z EU.
Krachlo to z důvodu,že vedení sralo na to,že se po otevření hranic změnil trh,byly dluhy a firmy byly zaostalé.O tom třeba svědčí i to,že se vyrobené MOTO hromadilo na louku  Prostě se po otevření hranic objevil hlad po nových a kvalitnějších věcech. Hlavně se posralo to,že se to prodalo firmám,které o výrobu motorek moc nestáli. Zato Škoda se prodala VW a ten o výrobu aut stál,to se musí zase pro změnu pochválit.
To že ty fabriky padly to ještě jsem schopen pochopit,ale jakým způsobem se třeba rozkradlo vybavení těch fabrik,nad tím mi zůstavá rozum stát.V jedné z nich se výrobní stroje rozkradly do šrotu a dodnes se nezjistilo,kdo to provedl.
Datum: 13. února 2011 23:54
 režim hlavně upřednostňoval auta a proto motorky šli stranou.
Datum: 13. února 2011 23:39
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Tak kdyz CZ koupila Cagiva, tak CZ uz byla ve srackach diky minulemu rezimu, ktery uprednostnoval Jawu...
Datum: 13. února 2011 22:42
Jméno: Hlmut
IP: uživatel11109
 Tak Jawa ma predstavit litrovej motor, ma zacit vyrabet toho Sportarda, uvidime jak se to vyvine dal... Ale co sem videl fotky z tovarny, tak i moje garaz vypada zivejc.
Datum: 13. února 2011 22:41
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 aha díky...
Datum: 13. února 2011 21:00
Jméno: standa
IP: uživatel11158
 je to jako všude.....management bere 200 tisíc měsíčně,odbyt jde dolu a firma nemá na vybavení pro výrobu úplně něčeho nového(myslím tím vývoj úlně nového projektu od návrhů po stroje pro výrobu),co by vzbudilo zájem na trhu,kterej je poměrně přeplněnej všeho....ale je to škoda.....její místo přebrala čína jejíž produkce stojí na 3 motorech a 4 rámech jejíchž kvalita zdaleka nedosahuje evropského standartuě
Datum: 13. února 2011 20:01
 koupil by sis 350 tramp nebo jeté xt za ty stejné poníze
Datum: 13. února 2011 19:33
 ČZ stále vyrábí jedny z nejlepších řetězů. Používají je v KTM, Ducati nebo Husqvarna.
Datum: 13. února 2011 19:24
Jméno: Marek Bittner
IP: uživatel5855
 ono čzeta tak upne neskoncila dodnes virabi nejake dilia hlavne řetezové sady pro krosky.toje pravda ze zavreli tovarnu ale firma stale egzistuje
Datum: 13. února 2011 18:36
 Jawa ještě nekrachla a čz krachla z toho důvodu, že okolo roku 1997 se italská Cagiva dostala do finančních problémů, a proto zavřela strakonickou továrnu, tim skončila výroba motocyklů ve strakonicích, továrna tam ale stále je a vyrábí strojírenské výrobky...
Datum: 13. února 2011 18:01
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čau seso,ještě jsem se chtěl zeptat jestli ještě někdy budeš mít v nabídce to těsnění-oj kroužek v plechu u start páky na pio. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2011 0:21
 za tyden bude,,draku
Datum: 14. února 2011 0:21
 čau draci, jaká je originál modrá barva fíku? RAL 1512 nebo 1515????dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2011 18:52
 dík
Datum: 13. února 2011 18:52
 ta byla i na mustangu ?
Datum: 13. února 2011 18:27
 5012
Datum: 13. února 2011 17:37
|



|