slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  898  899  900  901  902  903  904  905  906  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel9343    
Čaute draci , potřeboval bych helpnout ohledně pionýra mám rotor : http://img17.imageshack.us/i/p2142988.jpg/ zkouším to všemožně vydělat , problém je ten že jsem tam měl ztrhlý závit a udělal jsem tam větší (17) ... http://img534.imageshack.us/i/p2142987.jpg/ , zkoušel jsem to i takhle - http://img266.imageshack.us/i/p2142986.jpg/ , ale problém je ten že se bojím zatáhnout příliš ! :-( Prosím tedy o radu co s tím ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aby ti nepraskla žilka blbečku...
 
 
Datum: 31. března 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: Libor232      IP: uživatel5546    
Denzileck bavil se snad nekdo s tebou?? tak nevyhrozuj =)
 
 
Datum: 14. února 2011 15:01
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Libor232: Prosimtě,co kdybys sis to po sobě přečetl,než to odešleš?To se fakt nedá číst...
 
 
Datum: 14. února 2011 14:59
 
 
 
 
Jméno: Libor232      IP: uživatel5546    
lol ... a jakej jsi utahovla?? snad ne srbu v karteru:-D:-D:-D
 
 
Datum: 14. února 2011 13:33
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel9343    
heergot Libore ještě než jsi odpověděl došel jsem na základní chybu , tlačil jsem špatným šroubem :/ :-D ale i tak diky mám to sundáno ... :-)
 
 
Datum: 14. února 2011 13:23
 
 
 
 
Jméno: Libor232      IP: uživatel5546    
hele nazdar stano jestli teda rikas ze ti to nejde sdelat.. tak to neni mozny.. jen poradne dotahni ten srub a on to prece zatlaci an kliku a to musi vytahnout!!!!! ... kolikatka je to srub??? ten ti tam rupnout nemuze... uz je sam o sobe dost silny, neboj se! preju hodne stesti =) .. kdyztak toto je magneto toz mluv cesky :-D
 
 
Datum: 14. února 2011 13:18
 
 
 
 
Jméno: Velocipéd      IP: uživatel9121    
Zdravím, chtěl bych se zeptat jestli bude vadit na STK, když si na pionýra přidám dozadu brzdové světlo. Děkuju za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2011 14:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11172    
nadilo,ba naopak,oni ho tam většinou hledají a pak se jim musí složitě vysvětlovat,že pionýr brzdové světlo nemá a nikdy neměl
 
 
Datum: 15. února 2011 14:51
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli tim myslíš jen druhou žárovku do původního světla, tak to ani nemusí vědět, nebo tě spíš ještě pochválí, jestli tam přidáváš nějaký další světlo navíc, tak už záleží na technikovi, jestli to vyhodnotí jako neschválenou úpravu..
 
 
Datum: 14. února 2011 14:41
 
 
 
 
Jméno: skipel      E-mail:      IP: uživatel11162    
Chcel by som sa spýtať ako by sa najľahšie dalo spraviť zadné odpruženie na fichtla? Ďakujem za odpovede... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2011 11:26
 
 
 
 
Jméno: skipel      IP: uživatel11162    
Díík :-D
 
 
Datum: 14. února 2011 11:26
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 14. února 2011 11:21
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel10535    
zdarec mam zalomenej sroub ve valci co drzi koleno vyfuku nevite jak ho muzu dostat ven vim ze majitel co na tom jezdil rikal ze ty srouby prilepoval nejakym pojistenim na srouby, takze jestli to vubec nejak pujde moc diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2011 11:42
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel10535    
dekuju uz je venku navaril jsem na to matku a povolil jeste jednou dik
 
 
Datum: 15. února 2011 11:42
 
 
 
 
Jméno: libor232      IP: uživatel5546    
presne tak ... a nebo kdyz nemas svarecku a trcelo by toho trosku vic, tak nasrubujes matku,kladivem zavit rozklepes na tu matku a mas vyhrano =)
 
 
Datum: 14. února 2011 15:16
 
 
 
 
Jméno: Velocipéd      IP: uživatel9121    
Jestli ty šruby vůbec netrčí, tak bych ti radil odvrtat je a vyřezat znovu závit.
 
 
Datum: 14. února 2011 12:37
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli ho kousíček kouká nebo je zlomenej v rovině povrchu válce, tak na něj postav matku a přibodni svářečkou, jestli je uvnitř, tak asi navrtat dirku a vytahovákem...
 
 
Datum: 14. února 2011 11:20
 
 
 
 
Jméno: Oliss83      IP: uživatel10843    
Čaute je to dobrej nápad když bych jezdi na etanol?+ nebzín? a co to udělá z výkonem a co z motorem jestli ho to moc neposere dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2011 15:33
 
 
 
 
Jméno: Oliss83      IP: uživatel10843    
jj asi máte pravdu taky jezdím na special
 
 
Datum: 15. února 2011 15:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11164    
pokud dojdeš ke správnému poměru,tak to prej pojede sakra víc....ale je tam hodně ALE...líh se nemísí s běžným 2T olejem dokonce se nechce mísit ani s benzinem. Karbec úplně přetryskovat...Studený by to mělo přinejmenšim prskat....směs v nádrži nesmí být v klidu,jinak se složky oddělují....možná to ani nepojede.....víc o tom nevim.....vysvětloval mi to známej a moc chytrej jsem z toho nebyl.... já zustávam u Speciálu 91 kterej jede nejvíc!!
 
 
Datum: 14. února 2011 14:52
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
hele když to namícháš v dobrým poměru tak to pojede úplně normálně.. možná to bude trochu jinak smrdět, ale motoru by se nemělo nic stát..
 
 
Datum: 14. února 2011 7:13
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kde seženu držáky krytů motoru myslím ty plechy jak byli za příplatek? Nebo pokud by ste je někdo podle vašich dokázal vyrobit budu vděčný. Sháním to po všech čertech a nikde to nejni k sehnaní. Díky včem co mi pomohou v renovaci :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sharker487: máš pravdu to by bylo vhodné :-D :-D nevim že sem si to neuvědomil. Každopádně jde o Jawu 250 typ 353. Krytů je všude dost já je mám ale nemám držáky.
 
 
Datum: 14. února 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: milano      E-mail:      IP: uživatel10870    
Jestli myslis ty kryty na motor tak se drazi na aukru za 400 zadej jenom kryty na motor.
 
 
Datum: 14. února 2011 7:56
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možná by nebylo na škodu uvést o jakym stroji mluvíš...
 
 
Datum: 14. února 2011 0:09
 
 
 
 
Jméno: strejcek.mildis      IP: uživatel11161    
ahoj měl bych takovej blbej dotaz, kolik se vejde mililitrů převodového oleje? hledal sem to v manuálu a nemůžu to zaboha najít:-) Kdyby se našla nějaká zpřízněná duše, která to ví a poradí byl bych zavázán:-) Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2011 11:08
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teď sem se díval do návodu k obsluze a je to tam, strana 18, "asi 500 cm3 "
 
 
Datum: 14. února 2011 11:08
 
 
 
 
Jméno: strejcek.mildis      IP: uživatel11161    
děkuji převelice:-) jen jsem potřeboval vědět jestli stačí koupit půllitrovka oleje:-)
 
 
Datum: 13. února 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
450 ml....tak mi to zaclo vytejkat
 
 
Datum: 13. února 2011 22:23
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak nějak, mezi 400 a 500ml.. víc než půl litru to neni, nalejvej dokud olej nezačne vytejkat kontrolnim otvorem, nicméně o deci víc ničemu neuškodí, maximálně vyteče kolem ložisek řetězovýho kolečka..
 
 
Datum: 13. února 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
400ml myslim...ale to spíš hádam
 
 
Datum: 13. února 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: strejcek.mildis      IP: uživatel11161    
drobet mi z věty vypadlo: do motoru u fíka:-)
 
 
Datum: 13. února 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, chci se zeptat, (i když to sem nepatří... díky za pochopení) mám simsona s51,..12Volt tyristor zapalování.... už po druhý se mi na něm zničila druhá svíčka, vůbec nedávala jiskru ale když sem jí vyměnil za jinou, šlo to krásně.... nevíte čím to může být? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2011 17:49
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
NGK svíčky jsou strašně moc nachylný na ulití, hned odejdou jak se trochu uleje taky sem jí měl ve fichtlovi.
 
 
Datum: 14. února 2011 17:49
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
to jsou přece základní věci naladit směs :-) jehlu na 2. zářez odvrchu jestliže nezajíždíš, ten šroubek utáhni na maximum a pak ho trošičkuu povol jen tak o1/4 celé otočky.. dej novou svíčku a jezdi.. pokud bude taková "bělavá" tak dotáhni ještě ten šroubek na max a když to nepomůže jehlu na nižší zářez.. ale když bude ještě furt moc černá, povol ten šroubek tak o 2 otočky a uvidíš.. musíš jezdit aby jsi vychytal tu cihlovou barvu chce se s tím pohrát..
 
 
Datum: 14. února 2011 7:21
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
simsony neznám, ale pokud je to podobný jawackýmu karbecu, tak máš vysoko jehlu nebo moc bohatou volnoběžnou směs, mimo karbec moc oleje v benzínu nebo ti saje olej z převodovky
 
 
Datum: 14. února 2011 0:07
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
karbonová, celá černá... nevím jak mám doladit karbec, když je tam jen jeden šroub na regulaci vzduchu...
 
 
Datum: 13. února 2011 22:30
 
 
 
 
Jméno: Botik      IP: uživatel5727    
A jak ta svicka vypadala byla zakarbonova nebo piskova
 
 
Datum: 13. února 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
aha, takže to může být i olejem
 
 
Datum: 13. února 2011 22:21
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pak máš tedy špatně nastavenou směs
 
 
Datum: 13. února 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
:-D koupil sem NGK za 90kč a po cca 200km mi odešlo....
 
 
Datum: 13. února 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
Rada je prostá, protože to zapalko samo o sobě nemůže způsobit, tak přestˇan kupovat levný šmejdy svíčky a kup si někdy něco výrazně dražšího.. u svíček cena jednoznačně značí kvalitu.
 
 
Datum: 13. února 2011 21:58
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, chtěl bych se zeptat-chci si vyrobit na péráka sekyru na přední blatník, sice jsem si sehnal technický výkres, ale dost nečitelný, nemůžete mi někdo oměřit a poslat rozměry? Když to uvidí policajti, není to nijak zakázaný kvůli bezpečnosti? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2011 12:58
 
 
 
 
Jméno: linuxak_CZ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravíčko, kámoš (zapálenej veteránista) má sekyru na dvou perákách a technickou prošel vždy bez problémů.
 
 
Datum: 28. února 2011 12:58
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel10924    
Jo díky za odpověd, myslel jsem si to, ale nemyslel jsem si že by SPZetka mohla někoho ohrozit.
 
 
Datum: 17. února 2011 20:53
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Monty: To je přední SPZ na motorce, byla po tom zakázaná, protože při srážce fungovala jako sekyra. Foto: http://blog.sme.sk/blog/312/148419/20080517_143852.jpg
 
 
Datum: 17. února 2011 19:47
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel10924    
Chtěl bych se zeptat co to je ta sekera? A nemá někdo foto?
 
 
Datum: 17. února 2011 17:35
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přece hned nebudu platit 200Kč plus poštovné, když mám doma nevyužitý hliníkový plech a můžu si to udělat prozatím sám.. O STK mi teď nejde, papíry to nemá a jestli někdy bude mít, tak to budu na kontroly sundavat, spíš aby nekybicovali při normální kontrole na silnici. Já mám třeba na kejvačce vzadu bílé světlo, ale STK udělaný s červeným a policajty jsem zatím naštěstí nepotkal, co by na to mohli říkat?
 
 
Datum: 14. února 2011 18:13
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no nevim jestli ti to projde, později se to zakázalo právě kvůli nebezpečnosti pro chodce (proč asi název "sekyra";-), a myslim že bezpečnost má přednost před originalitou...
 
 
Datum: 14. února 2011 9:20
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě se zdá že to tady sesa má na prodej :-) na policajty kašli ty ti nic nemůžou jde o originál u veteránů nemůžou ti rozkazovat originalitu.
 
 
Datum: 13. února 2011 22:23
 
 
 
 
Jméno: Mare      E-mail:      IP: uživatel11159    
Lidi chtěl bych se zeptat jaké je vrtání pístů pro pionýr 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: rider22turbo      E-mail:      IP: uživatel11160    
zdrawím pokud se nemejlim tak 21 z výroby má 38.00mm esli myslíš vrtání vílce?
 
 
Datum: 13. února 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je problém si to najít v tech. údajích, pokud se nepletu, možná je to psaný navíc i v papírech ne?
 
 
Datum: 13. února 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: Milano      E-mail:      IP: uživatel10870    
Zdarec draci, Chtel sem udelat repas na starou helmu(kokos) ale je celej popraskanej a misty je barva sloupla. Nevite jak by to slo zpravit?? Dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2011 10:27
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
tak pouzij ten se skelnym vlaknem
 
 
Datum: 14. února 2011 10:27
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
Ja mam strach ze to s kitem popraska
 
 
Datum: 13. února 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi bych postupoval tak, že bych to vybrousil, zakitoval, plničem a pak vrchnim lakem...
 
 
Datum: 13. února 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci za kolik se mi podaří prodat babettu 210 v perfektnim stavu žlutou odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2011 7:14
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
jestli je opravdu v perfektním stavu tak bys to mohl střelit třeba i za 7 táců.. koukni se na motoinzerci a uvidíš za kolik se takový báby prodávaj...
 
 
Datum: 14. února 2011 7:14
 
 
 
 
Jméno: Tubin      E-mail:      IP: uživatel11156    
Cus kluci,mám pařízka a kamarád mi bude brousit válec honovat atd..a já se ptám kolik má mít válec když píst je 38.50...potřebuji přesně ten rozměr aby to v tom nehrkalo!!Díky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2011 18:48
 
 
 
 
Jméno: Tubin      IP: uživatel11156    
*být ja nevěděl jesi pist neni přesně 38.50...tak jestli nema být trochu větší...:-D zatím díky za odpověd!
 
 
Datum: 14. února 2011 18:48
 
 
 
 
Jméno: Tubin      IP: uživatel11156    
Stando tu vuli sem chtěl slyšet na pistu je 38.50 tak si logicky řikam že tam musi bejt mikro vule takže píst je trochu menší jo? pohadal sem se z dědou takže ve sve vybavě kloudnou šupleru nemam takže válec má bát přesně 38.50?Díky
 
 
Datum: 14. února 2011 18:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak mu k tomu dej ten píst a ať ti to vybrousí normálně podle pístu ne?
 
 
Datum: 13. února 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11158    
válec se vždycky brousí do nuly! Tj. 38.50mm a k němu pak seženeš vhodný píst....pravděpodobně píst 38.43-5-7 podle vůle.....běžně seženeš píst kterej bude mít vypáleno 38.47 ale bude mít opravdu 38.45mm.....dá se vše změřit....
 
 
Datum: 13. února 2011 20:12
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je asi logicky ne?
 
 
Datum: 13. února 2011 19:43
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
38,50 je to druhý výbrus
 
 
Datum: 13. února 2011 19:28
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9981    
Čau mám dotaz dnes jsem rozdělal zapalování na fichtlu a ty tři cívky jsou stašně zasviněný, tak se chci zeptat jestli se dají nějak vyčistit. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
Volil bych štětec a co nejmíň agresivní rozpouštědlo. To proto že nevíš v jakém stavu je letama vyhřátá izolace drátů aby nedošlo k nějakému poškození. Osobně bych zvolil líh. Ale hlavně bych se zamyslel proč jsou zasviněný a odstranil důvod zasviňování :-). Drbnutí izolace se neboj, pochopitelně se mu snaž zabránit, ale pokud ho drbneš zvnějšku, těžko dojde k mezizávitovému zkratu mezi sebou a co se týká opření o skříň je tam dostatečná vzduchová mezera...
 
 
Datum: 13. února 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
jen pozor pritom cisteni at neskrabnes tu med jinak je navyhození, jeto v nakym skelnym sraci aby to mezi sebou bylo nevodiví
 
 
Datum: 13. února 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vem normalně maly štětec namoč ho do benzina a vyčisti to dostaneš se s tym všude pravě a neboj se toho sice bude civka cela od benalu ale to neva pak to utřeš do hadry :-)
 
 
Datum: 13. února 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11141    
Jo dají normálně v ředidlem nebo technickým benzínem já jsem to dělal tak 3×a cívky normálně jeli skus to uvidíš:-D
 
 
Datum: 13. února 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel10548    
Zdravím chtěl bych se zeptat jestli Jawa 350/634 měla original tachometr + otackomer nebo jen tachometr. díík! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa 350 typ 634 měli tachák ve světle pozdější Jawa 350 typ 634-5 měli většinou i otáčkoměry mimo světlo nejedná-li se o vojenskou verzi nebo policejni ty byli bez otáčkoměrů. Pozná se to podle vývodu na motoru jinak ne.
 
 
Datum: 13. února 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s otackomerem se zacaly vyrabet prave v roce 1981, ale jestli se najednou proste preslo k dvoubudiku, nebo jednobudik dobihal nevim
 
 
Datum: 13. února 2011 20:43
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
81" bude mit bud pristrojovku mimo svetlo jenom s tachakem, ale spsi bych rekl, ze ze bude mit i otackomer, ale ruku do ohne za to nedam
 
 
Datum: 13. února 2011 20:41
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel10548    
Model nevim ale R.V je 1981
 
 
Datum: 13. února 2011 19:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záleží jakej to konkrétně byl podmodel, první čtyřky měly pouze tachometr, později i otáčkoměr...
 
 
Datum: 13. února 2011 18:48
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Moc zajímavé video, je na něm hodně o linkování, kde linky byly u prvních Jaw 05 http://www.youtube.com/watch?v=Sz11thdDdAY&feature=related odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2011 19:34
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-) to jo, ježděného v tomto stavu, to je tak na 12 000 a neježděného, to by mohlo jít ke 30 000.
 
 
Datum: 14. února 2011 19:34
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kámo 10 000 by asi nestačilo :-D
 
 
Datum: 13. února 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
malem jsem si poslintal klavesnici. Klidne bych dal za takovyho pionyra 10 000 :-) , skoda ze nejsou skladem
 
 
Datum: 13. února 2011 20:41
 
 
 
 
Jméno: pavel525      E-mail:      IP: uživatel10942    
Čau,zkoušímještě jednou-nemáte někdo na prodej spojkovou lamelu na pionýra 550,555 (tu silnou jednolamelu)? Dík Pavel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2011 22:32
 
 
 
 
Jméno: pavel525      IP: uživatel10942    
Stando prosimtě Sesovi nejdou posílat maily,psal jsem Ti normálně přes seznam-snad jsi to dostal....
 
 
Datum: 13. února 2011 22:32
 
 
 
 
Jméno: pavel525      IP: uživatel10942    
Čau Peco,z motoru jí nevyndavej,to je škoda.Asi bych Ti ani nenabídnul tolik,aby se Ti to vyplatilo.... Ale dík...
 
 
Datum: 13. února 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
cus no mozna bych mel ale zalezi na tom kolik za ni aby se me to vyplatilo vyndavat z finkcniho motoru
 
 
Datum: 13. února 2011 19:55
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel11158    
mam v dílně jak lamelu na 550 s kuličkama,tak na 555 už bez kuliček,ale je to bez korku a je to lehce orezlé(nijak zásadně,dá se vyčistit) obě mají perfektní zuby....našel bych možná i spojkovej talíř,řetěz a primárko.....absolutně netuším co za to?? nechci byt ani levny ani drahy....kdyztak pisni na mail
 
 
Datum: 13. února 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus draci.. proč vlastně skrachovala jawa a čz? za jakého důvodu to krachlo? a proč? a kdy?? mohl by mi to pls někdo vysvětlit? moc mě to zajímá.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2011 8:32
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tady jsem na chvíly uvěřil, že se stane zázrak. Do tohohle jsem byl ochotnej jít. http://www.motoscoot.cz/jawa-duck Za málo peněz (tomu by i odpovídala kvalita) by bylo dost muziky. Katalyzátor ven, dát lepší karbec a hlavu A TO BY SE TO LÍTALO
 
 
Datum: 14. února 2011 8:32
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná jsem na tom jezdil motoškolu. Tam se stará tři pade rozbila a byla nahrazena zbrusu novou.Fakt vypadala jako úplně nová,chromy se leskly,nová černá barva,kotoučové brzdy,ale tachec digitální nebyl.Budíky byly úplně stejné jako na tej staré. Jinak k tý historii značek JAWA a ČZ sem se dočetl všemožně po netu. Stačí chtít hledat. Ale spíš to moc nedoporučuji, pač je člověku z toho smutno, když pak čte,co se tam po rozpadu železné opony dělo. Kdyby to myslely s návratem na trh vážně, tak by asi musely začít jako Janeček. Ten si sehnal licenci na motor z anglie a sám si dělal rámy a ostatní věci. Teprve po úspěchu začal z tohoto mototru tvořit své nové motory. Jenže všechno je otázka peněz! nalijete miliardy Kč do podniku,který může skončit fiaskem? Ve dni D nemaj pomalu koule ani na to,aby Vám půjčily 100 tisíc a to je ve světě podnikání taková směšná částka. Jen tak pro info: V jedné firmě s 10 zaměstnanci se za rok otočí 2 miliony korun.
 
 
Datum: 14. února 2011 8:16
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11021    
2-taktni 350-ky se vyrabi porad, ale na trhy jako je Kuba aspol. kde nemaj tak prisny emisni limity, to o cem mluvi jawacezetak je stroj pro Velkou Britanii, nekde sem dokonce cetl i recenzi psanou v anglictine na ni...
 
 
Datum: 14. února 2011 6:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ysimip: jinak jawa stále vyrábý 350 tuším 638 nebo 640 ted nevím přesně, ale jen na export mimo EU... co jsem viděl na dotkách tak uplně stejné jako se dělaly u nás ve své dobe, jen mají digi tacho..
 
 
Datum: 14. února 2011 0:09
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak čz se rozpadla na jednotlivé závody z nichž přežily řetězy a turbodmychadla. Jinak ono tomu zavření čz i pomohlo to,že se tam zjistilo,že většina zaměstnanců rozkrádá vyrobené díly. Jawu co vím vlastní teď nějakej zbohatlík,který ji má tak akorát na čerpání dotací z EU. Jednu chvíly to vypadalo,že se bude vyrábět JAWA DUCK.Mělo to být endurko a ten název dostalo podle blatníku,kterej připomínal kachní zobák,ale nakonec z toho sešlo.Ani vzkříšení Californian se nekonalo.Já nevěřím,že se to někdy zlepší. Je to tak akorát na čerpání dotací z EU. Krachlo to z důvodu,že vedení sralo na to,že se po otevření hranic změnil trh,byly dluhy a firmy byly zaostalé.O tom třeba svědčí i to,že se vyrobené MOTO hromadilo na louku :-) Prostě se po otevření hranic objevil hlad po nových a kvalitnějších věcech. Hlavně se posralo to,že se to prodalo firmám,které o výrobu motorek moc nestáli. Zato Škoda se prodala VW a ten o výrobu aut stál,to se musí zase pro změnu pochválit. To že ty fabriky padly to ještě jsem schopen pochopit,ale jakým způsobem se třeba rozkradlo vybavení těch fabrik,nad tím mi zůstavá rozum stát.V jedné z nich se výrobní stroje rozkradly do šrotu a dodnes se nezjistilo,kdo to provedl.
 
 
Datum: 13. února 2011 23:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
režim hlavně upřednostňoval auta a proto motorky šli stranou.
 
 
Datum: 13. února 2011 23:39
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Tak kdyz CZ koupila Cagiva, tak CZ uz byla ve srackach diky minulemu rezimu, ktery uprednostnoval Jawu...
 
 
Datum: 13. února 2011 22:42
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel11109    
Tak Jawa ma predstavit litrovej motor, ma zacit vyrabet toho Sportarda, uvidime jak se to vyvine dal... Ale co sem videl fotky z tovarny, tak i moje garaz vypada zivejc.
 
 
Datum: 13. února 2011 22:41
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
aha díky...
 
 
Datum: 13. února 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11158    
je to jako všude.....management bere 200 tisíc měsíčně,odbyt jde dolu a firma nemá na vybavení pro výrobu úplně něčeho nového(myslím tím vývoj úlně nového projektu od návrhů po stroje pro výrobu),co by vzbudilo zájem na trhu,kterej je poměrně přeplněnej všeho....ale je to škoda.....její místo přebrala čína jejíž produkce stojí na 3 motorech a 4 rámech jejíchž kvalita zdaleka nedosahuje evropského standartuě
 
 
Datum: 13. února 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koupil by sis 350 tramp nebo jeté xt za ty stejné poníze
 
 
Datum: 13. února 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ČZ stále vyrábí jedny z nejlepších řetězů. Používají je v KTM, Ducati nebo Husqvarna.
 
 
Datum: 13. února 2011 19:24
 
 
 
 
Jméno: Marek Bittner      IP: uživatel5855    
ono čzeta tak upne neskoncila dodnes virabi nejake dilia hlavne řetezové sady pro krosky.toje pravda ze zavreli tovarnu ale firma stale egzistuje
 
 
Datum: 13. února 2011 18:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa ještě nekrachla a čz krachla z toho důvodu, že okolo roku 1997 se italská Cagiva dostala do finančních problémů, a proto zavřela strakonickou továrnu, tim skončila výroba motocyklů ve strakonicích, továrna tam ale stále je a vyrábí strojírenské výrobky...
 
 
Datum: 13. února 2011 18:01
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Čau seso,ještě jsem se chtěl zeptat jestli ještě někdy budeš mít v nabídce to těsnění-oj kroužek v plechu u start páky na pio. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2011 0:21
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za tyden bude,,draku
 
 
Datum: 14. února 2011 0:21
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau draci, jaká je originál modrá barva fíku? RAL 1512 nebo 1515????dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2011 18:52
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dík :-)
 
 
Datum: 13. února 2011 18:52
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta byla i na mustangu ?
 
 
Datum: 13. února 2011 18:27
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
5012
 
 
Datum: 13. února 2011 17:37
 
<  898  899  900  901  902  903  904  905  906  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 15:06:37 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu