slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  902  903  904  905  906  907  908  909  910  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Pepan      IP: uživatel11117    
Ahojo nevíte někdo o Mustangovi z papíram ve kterejch má napsáno jako konstrukční rychlost 45km/h na prodej? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2011 12:16
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to sice jo ale při pozdějších přepisech z knížečky na normální techničák se někdy stalo, že úřednice si řekla malá motorka a napsala tam 45.. jinak o žádnym nevim, a když se nějakej objeví, asi to nebude levný..
 
 
Datum: 10. února 2011 12:16
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel11139    
To měly jen první 05
 
 
Datum: 10. února 2011 11:57
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
zdravim co říkate na tenhle ten výfuk? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2274.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2011 11:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11144    
hikone
 
 
Datum: 11. února 2011 11:29
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
mohl bys mi doporučit nějaký na zavodaka koromě hikone?
 
 
Datum: 10. února 2011 17:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4664    
na seriovku dobrej,na veterána hnus,na závodaka moc uškrcenej(má přepážku).......
 
 
Datum: 10. února 2011 11:47
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel9474    
Ahoj draci chci se zeptat co musí byt u šneka na zadním kole chci mit tacháč v pohodě děkuji všem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2011 12:17
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolíčky v rozetě
 
 
Datum: 10. února 2011 12:17
 
 
 
 
Jméno: mar¨tin kříž      E-mail:      IP: uživatel11082    
čauves draci nemate nekdo doma pneumatiky 12x4 (habry) z okolí prahy nebo kladna ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Ahoj, chci se zeptat, jaké máte zkušenosti s tímhle výfukem ( http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_474.html ), kompletně renovuju jawu 05 a chci vědět, jestli je to dobrá investice vzhledem k ceně. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2011 17:49
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Doporucujem ti kupit ten vyfuk je to pohoda... vykon je stejny. chrom je dobry,ale doutnik je o trosicku lepsi :-)
 
 
Datum: 10. února 2011 17:49
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Díky za radu, budu o tom uvažovat, mám 05 r. 1963 s objímkou, a protože chci zachovat co nejvíc věcí v původním stavu nebo je aspon nahradit kopií originálu, tak sháním kde se dá
 
 
Datum: 10. února 2011 16:17
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak si někomu řekni, jetli budeš mít narozky či tak něco, než dostávat hadr, nebo lyže atd. tak výfuk prodává se za 2200 starší typ byl za 2300.
 
 
Datum: 10. února 2011 16:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4664    
A co třeba do začátku pošlechtit origo výfuk?! Taková černá nebo šedivá vypalovací barva není nejhorší,když se to neodflákne....mezitím si mužeš našetřit na doutník.....(roky 63-64 měli doutník na objímky).....a nebo úplně super rada....jed na burzu...myslim ze ted budou nejaky chotusice...pak velká dobrá..... za pár stovek sem tam viděl krásný doutníky s cca 80-90% chromem.....takovej vejfuk se cení víc jak novej číňan!!
 
 
Datum: 10. února 2011 11:51
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Já vím, lehko se říká sehnat origo, chtěl bych... co se dá tak navracím do původního stavu... ale jako student těch peněz moc nemám...
 
 
Datum: 09. února 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokuď kompletně renovuješ tak by jsi měl sehnat originální doutník
 
 
Datum: 09. února 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo doporučuju mam ho už skoro 5 let a je furt krasně chromovanej.. vyplati se...
 
 
Datum: 09. února 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar chtěl bych se zeptat co si myslite o leštění kánálků už jsem se na tp ptal ale byla to odpověď v dotazu tak se chci zeptat co si o tom myslíte tak to píšu i semaby to bylo vidět.děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2011 11:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4664    
hodně podstatný ohledně přefuků je mít je stejný! a mít je spasovaný s vložkou! Jestli je to křivý,jeden víc vepředu,druhej dozadu,každej úhel jinej(by the way to že jsou přefuky v pořádku poznáš tak,že se na pístu dělá světlej kříž-hvězdička od správnýho výplachu válce).....mužeš to mít tisíckrát vyleštěný jak psí kulky,ale efekt jde pryč,když jeden přefuk fouká do výfuku a druhej na svíčku a tlačená směs se nespojí nad hlavou v jeden proud a třetina z toho uteče výfukem.......hodně dobrý přefuky mívaj válce z 05,ale zase jsou malý......další věc....2 ze 3 válců nejsou spasovaný s vložkou v sacím kanálu! ......nehledejte všichni výkon ve složitejch a drahejch úpravách! Jen mi pořád zaráží,že 05 válce jsou krásně přesný oproti 20,21,23....
 
 
Datum: 10. února 2011 11:59
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Spalovak, vyfuk. kanal - lestit, prefuky nelestit, prechody slicovat... Jak uz sem psal i na Stejskyho strankach se o tom rozproudila diskuze, z ktere jednoznacny zaver nevyplynul. Proudeni plynu a kapalin je natolik slozite, ze jednoznacny zaver asi neni... Japonci udajne prefuky dokonce piskovaly.
 
 
Datum: 09. února 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel11135    
Chcem sa spitat kupil som babettu 210 s tp a tp je pisane na zomreleho vadi to uzavru mi pistku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2011 13:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11144    
pojistku uzaviras na sebe jako na pojistníka.....potrebujes tvoje rodné číslo,bydliště a bla bla bla a číslo rámu........
 
 
Datum: 11. února 2011 13:13
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10944    
babeta se jen pojisti ne? nepotrebujes nato zadnej technicak tak bych sehnal karticku(nevim jestli staci kopie) a prebouchal cisla
 
 
Datum: 09. února 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: Toman017      E-mail:      IP: uživatel10905    
Čau mám stejný problem na pojištovně budou po tobě chcet rodně číslo majitela
 
 
Datum: 09. února 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
jak mabejt u masin treba 250/455 hladina?? kdyz zmacknu soupe tak je hladina zaroven s vrskem plovaku, je to OK?? ja jen ze to v nizkejch otackach nechce jet musim pridat vic plynu a kdyz zmacknu cupak tak to jede normalne. Mam to povybrusu jehla 3 zarez a volnobeznej sroubek povolen o pul otacky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2011 22:43
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u tehlech karburatoru se hladina nenastavuje a videl bych to na chudou volnobeznou smes
 
 
Datum: 09. února 2011 22:43
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel10158    
Cau kluci mam asi blbej dotaz ale delal sem to poprve ..menil sem spojku sundal sem starou dal sem novou .nalil sem tam olej a spojka vubec nezabira ani malinko ..nwm jestli to je tim ze to nenasalo olej a zitra to pobezi normalne??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2011 7:24
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel10158    
nejspis sem je nespalil ja sem jel jenom tak 10m po dvore jinak nic..ale na tu tycinku se podivam aji na tu kulicku...Dik moc
 
 
Datum: 10. února 2011 7:24
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud měníš lamely za nový, musíš je buď před montáží ponořit přes noc do oleje, aby se nasály, nebo je dáš do motoru suchý, naleješ olej a nastartuješ až druhej den, jinak hrozí velký riziko že je spálíš, což už se nejspíš stalo..
 
 
Datum: 09. února 2011 23:13
 
 
 
 
Jméno: jawa 50 cross      IP: uživatel10693    
cc mě se to stalo taky a udelal jsem to tak ze z druhe tyčky jsem urizl 1cm dal do motoru a pak zbytek a šlo to
 
 
Datum: 09. února 2011 22:26
 
 
 
 
Jméno: Agyn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nepostrácel jsi kuličky?\r\n
 
 
Datum: 09. února 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
mam divnou zahadu u fichtla, nejspis neco na elektryce, Dal jsem zachovalou elektryku na pio chataloto studeny i teplí na slapnuti na poprvy az na podruhy volnobech klapal krasne pravidelne, pak to zaclo blbnout teply to na neutral obcas chciplo a nesloto jen tak naslapnout na roztrcenito chytlo hned, pak u studenyho motoru prestaval drzet volnobeh a za jizdy to obcas povynechalo od ty doby co to zacinalo nepatrne zlobyt, svícku jsem skusil druhou novou kterou jsem tam mel chvili pred tim a delaloto to sami, tetka uz to nechce chytat ani naroztlaceni a kdyz to na chvili chyti tak to vynechava a nejde poradne roztocit chvili jeto chcipli chvili to vybehne dootacek a to se porad opakuje, zjistil jsem ze probyji fajfka dal jsem z druhyho pio. a nic, pak jsem zjistil ze jiskrej kladivka dal jsem jinej kondik a nzase nic, vycistil jsem kontakty a uz to neprska a zase to chyta ale vynechava (min) a volnobech se udrze jen chvili!!! co stim muze bejt?? jiskra je modra stavnata prectih jsemskousel od 1-2,5 mm a neraguje skoro vubec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2011 10:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4664    
to muže dělat cokoliv....mezizavitovej skrat v Zap.civce,spatnej kondenzator,izolace kladivka.....atd....bezny veci......
 
 
Datum: 10. února 2011 10:42
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
ahoj draci mate nekdo to origo zrcatko co se sroubovalo z boku doriditek?? Jak vnem je videt 2 osoby me tvrdej ze v nem je spatne videt?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2011 19:36
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
vzhledem k originálnímu vzhledu, si tam ani nic jinýho nedovedu představit... vidět z něj jde jakš takš... jinak doporučuju zrcátko z karosy
 
 
Datum: 10. února 2011 19:36
 
 
 
 
Jméno: kocour      IP: uživatel849    
Já ho mám a to víš, že to žádnej zázrak není.
 
 
Datum: 10. února 2011 18:57
 
 
 
 
Jméno: Béďa      IP: uživatel11134    
Zdar draci, mam takovej problém, nalil jsem do babety 210 natural protože už nemaji special, ale kdyz jsem ji pak nastartoval tak chvili běžela a pak zdechla a už nenaskočila, tak jsem zkusil jiskru a ta je v pohodě, tak jsem zkusil přívod benzinu a taky v pohodě, tak jsem vyčistil karburátor, ale stale nic už si nevim rady. za každou radu předem moc děkuji!!! A ať to jezdí!!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2011 17:29
 
 
 
 
Jméno: Béďa      IP: uživatel11134    
Svíčka je BRISK N17C a jede to jak vitr
 
 
Datum: 16. února 2011 17:29
 
 
 
 
Jméno: Jameson      IP: uživatel11154    
Jakou svíčku si tam dal? Mám totiž podobný problém.
 
 
Datum: 13. února 2011 10:18
 
 
 
 
Jméno: Béďa      IP: uživatel11134    
Zdar draci tak jsem vymenil tu svicku a jezdi to paradne!!!!!
 
 
Datum: 10. února 2011 12:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4664    
co sem se bavil s klukem co jezdí závody stadionů,tak tam lejou zásadně Speciál 91 protože nejvíc jede......kdysi jsem za to tvrzení byl ostře napaden,že kecam kraviny,ale ona je to pravda....všechny stooktany a bla bla racing paliva sou k hovnu.....do naturálu lejt olovo nemusíš.....
 
 
Datum: 10. února 2011 10:46
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja jezdim furt na special, je mi sympatictejsi. a lip voni. no ted jsem do simsona nalil 95 natur a jel v poho akorat po 12km mi chcipla svicka :-D
 
 
Datum: 10. února 2011 9:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tomas: jo, je to tak nějak...jenom v tom speciálu taky žádné olovo není, jenom látky které ho nahrazují...
 
 
Datum: 09. února 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel9389    
michal: To olovo je tam proto, že první škodovky neměli tvrzený sedla ventilů a bez olova by se rychle opotřebovali. A podle mě poslední Š120 už měli hliníkový hlavy, takže i tvrzený sedla.
 
 
Datum: 09. února 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: Béďa      IP: uživatel11134    
Děkuji zkusim to!!!!
 
 
Datum: 09. února 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel4207    
muze to byt tom ze natural ma vic oktanu nez special, special ma vic olova v sobe proto kdyz nalijes do skodovky 120 natural tak tam musis dolit olovo aby to lip stiralo ty pisty. a nebo mas svicku na hovno, jeno se me to taky stalo u fichtla ona normalne hazela jiskru ale kdyz ju zasroubujes do valce a ona se dostane pod tlak, tak nehazi jiskru skus kopit novo :-)
 
 
Datum: 09. února 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Nazdar ladiči nevíte jak by se dala zmenšit volnoběžná tryska třeba na 25 nebo nepasuje do Jawáckých karburátoru tryska z něčeho jinýho. Koupit se asi nedá ne?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: pozler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj,nevíte někdo jakou cenu můžou mít origo nepoužitý řidítka na pionýra,ty bez hrazdy?A nevíte někdo kde sehnat karburátor na 05ku,na burze jsem ho nikde nesehnal,to je jich tka málo?děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já ho mám taky, nevím teda jestli není z mopeda, ale asi ne, když byl u pionýra, je úplně komplet, kdyžtak pošli nabídku ceny na meil, mám i foto.....
 
 
Datum: 09. února 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: ivo      E-mail:      IP: uživatel408    
Zdar draku, tak s tou cenou řídítek nevím, ale nepočítej s nějakou extra cenou, myslim že 100-200 je adekvátní. Je jich zkrátka na trhu dost a dost. K tomu karburátoru, máš pravdu, moc jich nebylo, protože jsou dost atipický. Plovák to má stejnej jako velká motorka, ale v menším. Náhodou jeden mám v garáži, otázka by byla, jak by jsme se dohodli. Ahoj.
 
 
Datum: 09. února 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec, kopil sem si silonová futra do vydlic na pionýra ,a potreboval byh poradit jak ty vydlice rozebrat nikdy semto nedělal,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky moc :-)
 
 
Datum: 09. února 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, těd nedávno jsem to dělal normálně vymontuješ vydlice pak si vezneš nějakou kulatinku tou vytlučeš ty staré futra pak si tam naptlučeš nové necháš ho s okrajem vidlice nahřeješ si pořádně kluzák ten tam stršíš a rychle vytáhneš ven (to je aby se to rozšířilo přesně na šířku kluzáku nové futra jsou vždy moc uzké ) pak ji zatlučeš 16 cm hluboko na okraj si dáš drouhé futro uděláš totéž a to už necháš tam stejně tak u druhé vidlice
 
 
Datum: 09. února 2011 19:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vidlice!! Jinak rozebeš to tak, že vyšroubuješ tu horní zátku, a pak ti půjde vysunout kluzák dolu...
 
 
Datum: 09. února 2011 18:50
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj chci se zeptat, zda-li je náhon na tachometr stejný jak u 05, tak u 21. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2011 18:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo...
 
 
Datum: 09. února 2011 18:13
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11133    
Cus draci chtěl sem se zeptat chci renovovat pionýra a mám ho s papírama vyplatíse to? nebo je lepší bez papírů nevím poradíte dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2011 14:13
 
 
 
 
Jméno: Jozzo      IP: uživatel7904    
Souhlasím se Standou
 
 
Datum: 10. února 2011 14:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4664    
3/4 motorek který jsou neuváženým rozhodnutím "renovovány" jsou v krásném původním stavu,kde kolikrát stačí vyleštit lak,poopravit odřeniny a udělat nový kola a řetězovku.....málokdo si uvědomuje jak je jeho pionýr zachovalý a že je škoda ten krásnej (i když někdy trochu podrápanej a zašlej) starej lak ničit nezkušeným zásahem rádoby renovátora....fakt jsem viděl úplně mraky fichtlů,který měli krásný laky,s linkama,prostě původní stavy-pecka....a prostě kola řidítka a chromovaný věci chyceny....stačilo se postarat o chromovaný věci a byl by z toho krásnej veterán....ale vždycky přišel nějakej čurák a všechno natřel,nasprejoval čí "nalakoval" a byl z toho totální hnus....začínám být alergický na slovo renovace!!
 
 
Datum: 10. února 2011 11:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
technická 300, převod 500, po mě chtěli navíc něco za vyzvednutí z depozitu...
 
 
Datum: 09. února 2011 18:08
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11133    
Jo a eště sem se chtěl zeptat nevíte kolik stojí technická a všechno kolem STK na fichtla nemám tušení mám papíry v depozitu a chci pionýra přihlásit tak kolik si mám připravit peněz díky moc
 
 
Datum: 09. února 2011 18:02
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud ho po renovaci postavíš někam do muzea a budeš se na něj chodit koukat, tak radši bez papírů, jestli na něm chceš jezdit, tak samozřejmě s papírama..
 
 
Datum: 09. února 2011 18:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Určitě je lepší renovovat stroj s papírama...
 
 
Datum: 09. února 2011 17:49
 
 
 
 
Jméno: ToM559      E-mail:      IP: uživatel1723    
Zdravím draci potřebuju poradit od zkušenýho.Za nedlouho budu dělat GO motoru jawa 05 a budu převrtávat závit v karterách na šteft na válec ty převrtám na M8 ale je tu problém kde sehnat kulatinu průměr 8 tak 40mm- průměr 6 150mm víte ne jak to myslím dá se koupit nebo si to musím nechat osoustružit .Poradte zkušení dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2011 13:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11144    
omlouvam se....prumer 8 a delka 40 mi zmatly a myslel jsem ze je rec o šteftech výfuku.....upravil bych válec aby jim prolezla osmička šteft a na konci nechal udělat závit M6....ale asi by to chtelo celý nejak zakalit anebo zacementovat aby se to nestrhávalo.....
 
 
Datum: 11. února 2011 13:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11137    
Ty vole vy ste umělcí....vemu M8 šroub s cca 5cm dlouhym závitem,zatočim do válce,odříznu hlavu,vemu pilnik,lehce opiluju závit aby na to vlezlo očko m6 a vytočim novej M6 závit až k válci,co bude moc vyčnívat,zkrátim....hotovo....prace na max 15 minut....nějaký závitový tyče a soustrzžení....na co....
 
 
Datum: 09. února 2011 23:23
 
 
 
 
Jméno: _wip      IP: uživatel10027    
Vložky bych použil v případě poškození jednoho ze čtyř závitů v karterech, pokud máš poškozené dva-kartry vyměnit, Pokud to děláš pro lepší pevnost, tak tím nic nedocílíš! Spíš to trochu provrtej, tak 5mm a dodělej do kartru závit M6 a nech si udělat oněco delší a pevnější štefty! Fichtlu zdař!
 
 
Datum: 09. února 2011 19:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Buď vysoustružit nebo vyřezat závit M8, do něj vyrobit vložky, a v těch udělat závit M6...
 
 
Datum: 09. února 2011 17:54
 
 
 
 
Jméno: KoliHN      E-mail:      IP: uživatel11092    
Zdravim draci mam akutni problem na 21cce nejde me zdelat rotor.Skousel sem tam co nejvic zasrubovat srubek jak radil stryc a nic a stahovakem sem sa pod rotor nedostal.Poradte prosim diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: snarkon      IP: uživatel3912    
mi rikal kamos ze to dela i lehkym klepanim do toho rotoru primo bez sroubku ze se sice muze opatrne ae jde to ,mptze mi to pres ten sroubek nejde vubec
 
 
Datum: 03. března 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Ono se to zda ze se nic nedeje, pokud neni strhlej zavit, a sroub zalejza tak pokracuj. Jakmile budes mit pocit zes strhnul zavit tak se nelekej a pokracuj, seskoci
 
 
Datum: 02. března 2011 23:25
 
 
 
 
Jméno: snarkon      IP: uživatel3912    
vubec mi to nejde sem to zkousel utahovat klepat a secko a nic neseskocil vubec..
 
 
Datum: 02. března 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zašroubuj tam pevnostní M8, utáhni co to půjde a klepni do něj trošku kladívkem (zas ne abys ten čep nezarazil dovnitř), rotor musí seskočit..
 
 
Datum: 09. února 2011 17:57
 
 
 
 
Jméno: kubanek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli mi výfuk Hikone zvýší výkon nebo nee...(mám ho na motokáře, tk je o něco kratší)...díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
výfuk u 2T dělá podstatnou část výkonu (30%) ale když není odladěn tak dokáže i ubrat na výkonu...
 
 
Datum: 09. února 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: kubanek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky...;-)
 
 
Datum: 09. února 2011 20:29
 
 
 
 
Jméno: Vombree      IP: uživatel10693    
na strance http://www.motodilyeshop.cz/?ls_dir_id=15 máš napsáno:Často se setkávám s dotazem : Zda mi tento výfuk zvýší výkon ? Mohu říci,že na zvýšení výkonu motoru má vliv stav motoru ,karburátor atd. Zvýšení výkonu motoru se neodvíjí od výfuku.
 
 
Datum: 09. února 2011 19:19
 
<  902  903  904  905  906  907  908  909  910  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.06.2025 23:25:59 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu