Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Cus! ted idem na fichtla vsetko v poho, potom idem do zatácky podradim na 1. pak dám dvojku a dvojka vypadne... potom vsetko v poho... pár krát som zasa som jel do kolmej zatácky zasa som musel podradit az do 1 a jedem dalej dvojka pekne sa zaradi,,, potom musim zasa podradit do 1 pri stopke, a jedem ale dvojku uz nedám.... uplne mi stratili kvalty, startovacia páka sa pruzi ako keby tam nebol dalsi kvalt ani na hore ani na dol, motor nedáva ziadné divné zvuky tvári sa ako keby vsetko bolo ok,, pred tym ze by som to zacal rozpulit,, bol by som zvedavy ze ci máte s takou závadou skusenosti,ale mislim na to ze aretace radiacej mech. vypadol z drazky,,, Diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2011 21:08
 to bude v automate
Datum: 15. února 2011 21:08
 asi sa tam stalo nieco iny,, lebo zrazu z nicoho nic vidlicka sa neohne a pri tom nemám to zvik kopat páku, alebo ze pred tym bola ohlá a ted praskl ale to zasa nieje mozné lebo radil pekne precizne, nwm
Datum: 15. února 2011 20:05
Jméno: Lukawe555
IP: uživatel11173
 Zničený řadící automat nebo ohlá vydlička
Datum: 15. února 2011 17:45
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 cau draci tak tetka si vubec nejsem jistej aka ma bejt hlavni tryska u čz 175/450 mam tam 91 a vy jste rikali ze ji mate taky, ale tetka jsem sehnal orrigo knizku a tam pisou 90 ?? tak jaka se tam davala u toho miho to uz origo bejt nemusi melo to moc lidi a uz se vtom i vrtali
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2011 21:25
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 ok
Datum: 16. února 2011 21:25
 ten rozdíl mezi 90 a 91 ti barvu svíčky nezmění, tu určuje v prvý řadě nastavení karburátoru, předstih a tepelná hodnota svíčky.. spotřeba by se teoreticky snížit měla ale pochybuju že to v praxi poznáš, já sotva pocítil změnu mezi 95 a 91 ve 487čce...
Datum: 15. února 2011 20:59
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 a kdyz dam menci hlavni trysku bede svicka svetlejsi ne? a nebudeto tolik zrat
Datum: 15. února 2011 17:41
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 jj to mas pravdu, jenze od ty doby co mam pretesnenou skrin a novy gufero tak uz tam jde benzinu az az , jehla druhej zarez srouvek na volnobeh je skoro o jednu otacku a svicka je dost tmava, predtim byla svicka byla kdyz to foukalo a vikon nebyl omoc slapsi
Datum: 15. února 2011 17:40
 neřeš to, pokud to jede jak má, u těhle strojů je to celkem jedno, v příručce u 487 taky píšou hlavní trysku 93, ale dá se to klidně doladit rozpětím 91-95..
Datum: 15. února 2011 16:09
Jméno: jme
IP: uživatel11171
 \r\nMám dotaz, jak postupovat při stříkání motorky. je celá obroušená a co teď?? Jaký základ, případně plnič, a vrchní barva. Jaký postup a máte někdo zkušenosti s elektrickou stříkací pistolí??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2011 14:45
Jméno: MartinFel
IP: uživatel5767
 Lori : Já sem to prostě nechal jak je to na návodu.. Půl hodiny po poslední vrstvě vrchní barvy. A je to v pohodě! Krásně se to leskne. Nemyslel jsem suchý, jako ůplně ale aby mi to zase neteklo, víš...
Datum: 15. února 2011 14:45
Jméno: standa
IP: uživatel11172
 pokud nemáš vytápěnou garáž o stálé teplotě 15-20° tak je blbost lakovat v únoru! Poznáš.....jinak můj postup: vybrousit,něco opískovat,2 vrstvy plniče,vybrousit napřed 800 papirem jen tak letmo aby se shodili větší nerovnosti a pak důkladně do hladka 1500 pod vodou...omýt jarovou vodou,nechat vyschnout,1.vrstvu laku nahrubo a za cca 15-20 minut druhou vrstvu laku(silnější,ale aby to nestékalo)....takovýmto postupem jsme dosáhly syntetikou vysledku akrylátu!! Pro střelce kteří začínají je to velmi levná a zároven vcelku kvalitní alternativa(lepší jak zkurvit akrylát za 2000) a mohu potvrdit,že pokud si s tim dáš práci a stříkat to bude ten,kdo už má nějaké výsledky za sebou,tak se dá dosáhnout velmi kvalitního laku za pár stovek!!
Datum: 15. února 2011 14:40
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Ale on se tam nema davat kdyz je barva sucha
Datum: 15. února 2011 14:20
Jméno: MartinFel
IP: uživatel5767
 Ano, to je na tobě... Měl by se dávat po pů hodině... Ale dal jsem ho tam, když se mi zdálo že to je suchý... To uvidíš
Datum: 15. února 2011 14:13
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Elektrickou pistol nekupuj v zadnym pripade, hrozne fluse a zanasi se... a ten bezbarvej lak co tu zminuje dole, bych dal o krapet driv aby se spojil se zbytkem
Datum: 15. února 2011 14:07
Jméno: MartinFel
IP: uživatel5767
 Čau. čau.. Momentálně taky dělám lak na svojí motorce. Celý jsem to obrousil až na plech poté jsem stříknul základ ve spreji, zakitoval důlky atd... přebrousil, poté plnič ve spreji. Pak jsem vše přebrousil pod vodou do jemna, a nakonec vrchní barva a půl hodiny po poslední vrstvě jsem dal bezbarvý lak.
Datum: 15. února 2011 12:56
Jméno: paja
IP: uživatel10535
 zdarec nejde mi na pionyru zaradit 3 jinak vsechno bez problemu funguje, mohla by tam byt nejaka zavada, takova abych nemusel pulit motor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2011 11:49
Jméno: paja
IP: uživatel10535
 dekuji zkusim to jinak rozpulim
Datum: 16. února 2011 11:49
 reknu ti to jednoduse, vsad boty ze mas v haji radici automat. ja skladal motor s tim ze to bude v poho a slozil jsme ho a nesla zaradit 3ka .. a hned mi bylo jasny ze je v haji radici automat. Bohuzel sme mel jeste 2 motory toz sem ten motor odlozil a nebudu shanet zbytecne radici automat na 05 kdyz za 2 roky pujdou pionyry pryc..
Datum: 15. února 2011 18:25
 zkontroluj jestli máš dotažený šrouby držící řadící automat a jestli nemáš přepnutej řetěz.. jinak se asi půlení nevyhneš..
Datum: 15. února 2011 12:37
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Zdarec jaký máte zkoušenosti ze Lamely ferodo na jawu 21 dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2011 9:28
 po pár tkm se mi z toho udělal kotouč do pily, než ozubené kolo... je to strašný máslo, ale třeba jsem vychytal lamely ze starsí varky
Datum: 17. února 2011 9:28
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 mam je na 175 a supr!! PP 90 je idealni
Datum: 15. února 2011 17:44
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
Datum: 15. února 2011 13:39
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Nesmrtelná věc, jen pozor na správný olej...
Datum: 15. února 2011 13:36
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, zajímalo by mě, jak by se dal upravit výfuk, aby měl hlubší zvuk a né jak sekačka na trávu... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2014 9:39
Jméno: fichtlcup
IP: uživatel17416
 kup si výfuk hikone a ještě ho uprav amáš zvuk že ohluchneš a i víc kw
Datum: 29. července 2014 9:39
 Sekačka na trávu je 4takt,takovej zvuk s dvoutaktem nikdy neuděláš
Datum: 15. února 2011 14:57
Datum: 15. února 2011 13:16
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 čau, mám na jawě 20 13. výbrus a chtěl bych se zeptat jestli musím nějak měnit trisku na karburátoru, které já nevhodnější jestli 68 nebo 52 nebo prostě jaká je nejlepsší díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2011 19:05
 fermez : no práve proto se tak divim, u nás max 9, řikal že nebude ničit válec 10. výbrusem....
Datum: 15. února 2011 19:05
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 me lidi tvrdej ze max je 6, mak by prej mohla prasknout vlozka ze uz ten 6. je jen tak tak
Datum: 15. února 2011 18:07
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 mne ve Zlíně taky říkal že jde na pincka udělat až 16 výbrusů , že se vždy nechá odlét píst
Datum: 15. února 2011 17:30
Jméno: standa
IP: uživatel11172
 pokud správně počítám,tak je to vrtání 41.25.....cca 58.5ccm...to už je slušný....úplný max je myslím 41.75 a vložka v předákách vzadu je jak papír......určitě trysku minimálně 72 a pravděpodobně to bude chtít zamakat na chlazení válce a hlavy(navařit žebra)
Datum: 15. února 2011 14:44
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 Já jsem z obce Břetek
Datum: 15. února 2011 12:24
 jawass: z kama si? já sem taky od uherského hradiště
Datum: 15. února 2011 12:09
 Zkus tam nechat tu 68 a pokud bys pozoroval, že máš chudou směs nebo nestačí dotékat benzín, tak tam dej 72. Tryska 78 už by byla moc velká...
Datum: 15. února 2011 9:37
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau, ten výbrus mi dělali v moto Mutuš v Uherském Hradiště takže říkáš žwe trisku alespoň 78 nestačilo by 68 na co to má vliv díky
Datum: 15. února 2011 9:10
 Uvidíš jak to pojede,až jestli budou bílý elektrody na svíčce,tak dej větší trysku nebo posun plíšek na jehle o zářez níž.
Datum: 14. února 2011 22:12
 ta krávo draku =o kde ti to udělali ? na 13 tam dej trysku aspon 78
Datum: 14. února 2011 21:55
Jméno: honzik
IP: uživatel10906
 čau draci na jawě 21 sem si yměnil pístní kroužky je třeba to nějak zajíždět ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2011 19:23
 Nech to jen ad si to sedne jestli si měnil jen pistni kroužky tak 100km zajiždět nemusiš  staši par km 30-40...jo kdyby si měnil i pist tak těch 100km je no a když dělaš vybrus tak 300km  ad ti to jede  čeest draku
Datum: 15. února 2011 19:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo tak 100km to moc nevytáčej a jezdi tak kolem 45-50km/h a dej víc oleje tak 1:30
Datum: 14. února 2011 21:29
Jméno: Monty
IP: uživatel10618
 Zdar draci!
Měl bych dotaz-když mám Jawu 20 a chci z ní sundat revma plechy a dát tam prsíčka a kříž z Jawy 21, musim v papírech nechat změnit z 20 na 21 když bude dvacítka vypadat jako jednadvacítka?
Předem děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 18:39
 kříž tam je ale nemá sundávací stupačky, a celé je to níž (takže je jiné i koleno laufu), brzda má trochu jinej čep
Datum: 23. února 2011 18:39
Jméno: Monty
IP: uživatel10618
 Jo to sem se chtěl zeptat, jak s brzdou?
Momentálně je fík zabarikádovanej v garáži a už sem ho dva měsíce neviděl.(a nějak mě nikdy nenapadlo koukat na podvozek)
Tak jak to s tou brzou je-kde je přidělaná, jak ji sundat atd....a má 20cítka kříž?Jednou jsme koukal na internetu fotky z nějaký renovace a tam kluk fotil rozebranou dvacítku a na stole měl kříž a foto se jmenovalo "kříž jawa 20".
Datum: 23. února 2011 17:42
Jméno: Biiagi
IP: uživatel11202
 Ahoj mam jawa 20 normalne s plechama atd a udelal jsem tomu kompletni generalku od ložisek v motoru az ja nevim kam  ale z 20 jsem to udelal na 21 jiny kriz pak jinou brzdu misto revma plechu drzak na brisko a vsechno bez problemu diry na vse jsme tam mel zadne vrtani nic jeste me zbyva udelat vybrus valce a koupit nove gumy a go na STK myslim ze by v tom nemel byt zadny problem. Jen tam nebudou ty zabijacky plechy ktery by ti pri padu skalpovali nohy
Datum: 20. února 2011 13:30
 já mam u Mustanga v Tp 50-21 Pionýr takže je to OK
Datum: 14. února 2011 21:58
Jméno: Monty
IP: uživatel10618
 Jo díky draci.
Datum: 14. února 2011 21:23
 ja som dal celý štítok s 20tky na 21tku a žiadny problém až na 8rokov prepadnutú poistku
Datum: 14. února 2011 21:20
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 jinak předělat to nejni problém... jen dáš jinej kříž, místo revmaplechu dáš břicho.. k němu ale potřebuješ držák.. nic nevrtáš, nebrousíš
Datum: 14. února 2011 21:15
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 vyprdni se na to. většinou to P.A.CHové vůbec nepoznaj co to je za typ, snad jen na stk ale toho se taky nebojim, pakliže budou souhlasit čísla. kamarád má mustanga a k němu doklady již se třemi původními majitely a má tam napsáno jawa 21. nikdy s tim neměl problém on, ani předchozí majitelé. měnit něco na úřadě bude asi šílenost k těm požadavkům co by na tebe měli.... změna typu, schválení výrobce, nový tp a štítek atd. což už asi těžko půjde.
Datum: 14. února 2011 21:12
Jméno: Monty
IP: uživatel10618
 Taky si to myslim ale radši si počkám na pár příspěvků, nechci to předělat a pak mít nějaký problémy.Jo a chtěl bych se ještě zeptat jestli do jde předělat z 20 na 21 bez nějakých úprav /vrtání, broušení atd..).Už sem to viděl mnohokrát předělanou 20 na 21ičku ale nevim já to nikdy nedělal.
Datum: 14. února 2011 21:08
Jméno: honzik
IP: uživatel10906
 myslím že ne podle mě záleží na tom co je napsaný na štítku
Datum: 14. února 2011 21:02
 Zdar draci mal bi som jednu otázku volakedy v lete som tu písal o pridieraní valca a samozápaloch ked som trošku dlhšie pretúroval motor na plno tak mi začal piskotat a strácal výkon tak som vždy vipal zapalovanie a dal som plný abi ho premazalo a schladilo lenže motor bežal dalej aj bes iskri písali ste mi že má nastavenú chdobnú zmes moc teblú sviečku alebo velký predzápal všetky varianty som odskúšal predstih som dal 1,2 hladinu som nastavil a ihlu som dal na tretí zárez zhora ale napriek tomu furt zle až som ho potom pridrel tak že ma motor zabrzdil tak som to doma rozobral piest bol pri výfukovom kanály ako keby zaleštený a spredu mal také botky jak kebiže sa tavý krúžky boli celé. tak som ten piest opatrne obrúsil jemným šmirglom dal som nové krúžky a zložil to a ešte som si vyrobil CDI zapalovanie od chonga zapalovanie krásne ide chytá to na jeden šlap a motor sa dá lepšie vytočit ale nemá žiadny výkon vytočím 1 skoro na nejakýych 35 k/h potom 2 skoro na 50 a viac a trojku to už vobec nevezme zaradím a padá s otáčok valec tam mám z jawa 05 má menšie predukové kanály s vrtaním 39,00 na karteroch s dvadsat jednotky. čo to ešte može biť bol tam spravený tesný výbrus alebo sú tam velké tlaky? hlavu mám origo ale robí mi to od jedného dna vlete ked bolo asi 35C a išiel som pomaly na jednotke po polnej tak sa mi tak prehrial že sa pridrel a odvtedy furt... ale predtým išol parádne skoro 80km/h tu je aj video prepáčte za tú skvelú kvalitu je to točené s mobilom http://www.youtube.com/watch?v=GHN2odCMiTA
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2011 21:10
 dobre dám tam ten 20tkový dík za rady
Datum: 15. února 2011 21:10
Jméno: Yuri
IP: uživatel10417
 Ak môžem poradiť tak tam daj ten 20 valec lebo ten 05 tam mi vôbec nesedí motorka ide optimalne ak máš zlicovane kanaly a ti maš na valci menšie ako v karteroch tak to moze robiť bordel pri nasavani zmesy do válca
Datum: 15. února 2011 8:23
 OK skúsim to pozret mám možnost použit aj 20tkový valec ten má tí okienka vačšie len ho musím dat na výbrus pojde to sním lepšie ako stým 05 ?
Datum: 14. února 2011 21:13
 podívej se na válec a pokud jsou na něm "mapy" tak je to přidřený a musíš udělat výbrus
Datum: 14. února 2011 20:44
Jméno: karel
IP: uživatel11169
 Čau draci mám babetu 207 nemám k ní žádné papíry ale slyšel sem že to neni potřeba a že stačí to jen pojistit a řidičák ale nevim jestli je to pravda dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 20:53
 a když tě stopnou benga, akorát vytasíš řp a zelenou kartičku.
Datum: 27. února 2011 20:53
 je to pravda, stačí sjednat povinný ručení na číslo rámu..
Datum: 14. února 2011 20:02
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 cus sry ze sem pisu ale reknu vam dneska ve zpravach sem koukal zase se ma vsecko zdrazovat to je v pr***i to uz neni mozny jaky sou vydridusi ty lidi jednou dozenou k tomu ze nebudou mit co jist a chcipnou je to hrozna doba se vsim fakt hruza co vy na tenhle svet rikate?fakt sry jen se chci zeptat
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2011 18:15
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 ja to beru tak ze to tady bylo skoro vzdycky horsi, porad se mame lip nez kdykoli jindy driv se porad jenom bojovalo byla chudoba. Do nedavna ani auta nebyli vvsechno se delalo rucne pak si mohli dovolit auta jen nektery lidi dneska ma auto skoro kazdej tak nerikejte jak se mame spatne, jen jsme zvikli ze jsme se meli my lip
Datum: 15. února 2011 18:15
Jméno: standa
IP: uživatel11172
 Krize ještě nenastla,ta nás teprve čeká
Datum: 15. února 2011 14:46
Jméno: Yuri
IP: uživatel10417
 No peoples no problems
Datum: 15. února 2011 8:27
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 To bude k**va válka! Jedna atomovka sem druha tam.. nějáká biologická sračka.. a je po válce!!
Datum: 14. února 2011 23:07
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Draci, věřte, nevěřte, ale jednoho dne nebude nedostatek ropy... ale vody. A to se pak povedou o vodu i války. A jestli vypukne něco jako 3. světová válka, tak v tý další 4. světový válce se bude bojovat kameny...
Datum: 14. února 2011 21:17
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 myslim že nějak se to tu na tom světě bude muset vytřídit, lidí je totiž už docela dost, také všech potřeb je prozatím dost, ale co potom... něco se musí stát. ať je to válka z náboženství,
nebo z hladu po ropě či z jiných ekonomických důvodů bude asi jedno... ale sem přesvědčenej že něco příde.. co to bude se nechám překvapit, ale snad se toho radši nechci dožít.
Datum: 14. února 2011 21:04
 všeho je dost,nadbytek.jedna z variant je válka.všechno zničit a pak znovu vyrobit.otázka je ovšem zůstane li někdo na živu aby vyráběl a kupoval že?největší ekonomické zázraky se dostavují většinou po válce...
Datum: 14. února 2011 20:57
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Prestehuj se nekam do afriky nebo jiny chudy zeme a pak mluv o nouzi...
Datum: 14. února 2011 20:49
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 ja to rikam mi se budeme mit jednou hodne blbe doba je v pi*i no
Datum: 14. února 2011 20:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dneska je doba zlá a bude to ještě horší
Datum: 14. února 2011 20:11
Jméno: suziki intruder
IP: uživatel6546
 je to pravda svět je uš davno v pi..
Datum: 14. února 2011 20:09
 hojte jak se jmenuje barva kterou se da natřit nadrž zevnitř ?? předen dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2011 12:02
 antikorozni
Datum: 15. února 2011 12:02
 Dvousložková epoxidová
Datum: 14. února 2011 20:30
 Ahoj Seso, prosimtě měl jsem u tebe objednávu a nemám ji potvrzenou, chtěl bych ji změnit, tak já ji udělám znovu, kdyžtak tu starou zruš, šlo o kompletní ložiska a gufera na Jawu 21.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2011 21:26
 Jo v pohodě, jde o jedno gufero, takže 20,- mě je jedno
Datum: 14. února 2011 21:26
 blbne me meilova komunykace,,dns to slo,, ve stredu u tebe
Datum: 14. února 2011 21:13
 Nazdar, má někdo oryginál Jawu 20, 21 z roku 1972, podle toho co jsem zjišťoval, by měla mít zlaté linky, ale kde, i na světlometu a krytu řetězu, na prolisech bříška (skůtrování), ví o tom někdo něco? Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2011 22:32
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 zbavit se? Pokud ti ujede ruka tak to setres, a pak to de pracne odstranit tempem nebo nejak setrne naleptat lak... v tom bych zas takovej problem nevidel..
Datum: 14. února 2011 22:32
 Špatně jsi to pochopil, airbrushem nechci dělat linky, ale naopak, kdyby bylo potřeba je přestříkat, je to jen kec, prostě dodělat linky je jednoduší než se jich zbavit
Datum: 14. února 2011 21:21
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 ja na to slovo airbrush zacinam bejt ale kurevsky haklivej, jak chces udelat ostry linky? Strikals nekdy sprejem a povedlo se ti udelat ostry hrany? nehlede nato ze airbrush ti udela silene slabouckou vrstvu a prd to vydrzi. Pokud myslis ze to oblepis paskou a striknes, proc ne ale na to staci i obycejna pistole. Stetcem? no hodne stesti nejlepsi variantu bych videl jak uz tu nekdo kdysi psal napatlat to tycinkama do usi...
Datum: 14. února 2011 21:19
 dwein : ja ted taky zkladam fika po kompletni renovaci ... a linky uz mam nalepeny..a je to pekny kdyz mas sikovy ruce...ve ctvrtek dam na rajce fotky
Datum: 14. února 2011 21:07
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 uf, už sem se lek že budeš renovovat nálepkama... jinak souhlas... nebude to žádná legrace, obzvláště pak oblouky na blatníkách
Datum: 14. února 2011 20:44
 Tak chci štětečkem!! ale tím hůř se dávají dolů  leda lehce obrousit a nastříkat airbrush, no zkrátka nic jednoduchého.
Datum: 14. února 2011 20:31
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 jak jako sundat je a nezničit lak? to tam dáš ty nalepovací? za sebe musim říct, že je chci mít namatlaný jako tenkrát, ale je to po chuti každého soudruha
Datum: 14. února 2011 20:22
 No myslím, že si je udělám všude, jen o tom krytu na nářadí a karburátor nevim, říkám dodělat se pak dají snadno, ale sundat je a nezničit lak
Datum: 14. února 2011 20:18
 Každý si to dělá jak chce, nikomu nic nevytýkám, ale já se snažím udělta renovaci  .
Datum: 14. února 2011 20:15
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 pokud tedy máš starší typ asi bych teda zvolil linkování. myslim že na kráse tomu určitě neubyde... a zadní kyvka tomu taky moc neuškodí... no je to ale na tobě.. vzor máš
Datum: 14. února 2011 20:13
 zdravim..-podivej se mi do profilu...sice mam rok 76 a novejsi blatnik..linky uz tam bejt nemeli..aele je to hezci
Datum: 14. února 2011 20:12
 Starý zadní blatník jsem vyděl i na Pionýrovi z roku 1974 a mám mnoho fotek kde je to z roku 1972 a vypadá to jako oryginál, jestli má někdo knížku Jawa 50 Pionýr je to na straně 142, podle nové kyvné vidlice je to určitě po roce 1972 a já mám motorku taky se starým zadním blatníkem, je to na 99,99%, že se dělaly.
Datum: 14. února 2011 20:07
 rok 72 už je novej typ s jiným zadním latníkem a kostrou a ten žádný linky už neměl
Datum: 14. února 2011 20:01
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 no mám tu ještě jednu 20 rok 71 a tam to bylo stejný... záleží jakej máš zd blatník, ale myslim že v 72 bude ještě ten starší typ.. na tom novějšim už linky nejsou snad nikde, ale to nevim jestli
nekecám...
Datum: 14. února 2011 19:50
 Je to perfektní, krasná motorka, ale já mám rok 1972 a myslím, že se tam něco měnilo, je to motorka s nouvou zadní vidlicí, ale viděl jsem fotky oryginálů, ale né moc kvalitní.
Datum: 14. února 2011 19:44
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 http://dwein-dibly.rajce.idnes.cz/jawa_foto/#
Datum: 14. února 2011 19:33
 Ve spoji masky taky jo? to by mě nenapadlo, máš to na fotce?
Datum: 14. února 2011 19:28
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 zadní a přední blatník je ti asi jasnej... pak na revmaplechu na těch 3 prolisech... na masce světla jsou jedna v prohlubni a taky ve spoji (celekem tedy 4) ... dále na prsou v prolisech... na krytu řetězu nejsou! plus samozřejmě nápis jawa 20
Datum: 14. února 2011 19:26
 Zdarec, mám pár dotazů. Mám už skoro složený motor na 555, ale zjistil sem, že klika se točí dost ztuha. Sedne si to nebo je v tom nějaký jiný problém? Druhý problém je, že nemůžu najít zámky na pístu. Mám originál tříkroužkový. Pod prvním kroužkem ho najdu, ale u zbývajících dvou ani za nic. Ty zámky mají být nějak ve stejné poloze nebo jeden může být nahoře a druhý dole? Co by se stalo kdybych kroužek nedal na zámek? Dík, a sorry, dělám to poprvé.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2011 14:01
 Všechny zámky jsou tam
Datum: 15. února 2011 14:01
 bez komentáře...
Datum: 14. února 2011 20:22
 za mna hovorim: do kluky nebuchat!
mohli ti vypadnut...ak su tam ale neni, ani neuvazuj tam ten piest dat
Datum: 14. února 2011 19:52
 Hergot, ty zámky tam ale být musí, s tím pístem sem najezdil už pár stovek a bez problému.
Datum: 14. února 2011 19:44
 Furioso, díky, a neboj, majzlem mlátit do kliky mě ani nenapadlo
Datum: 14. února 2011 19:33
 jo a furioso.. to ze to povoli tak to nemusi byt vzdycky pravda nemusi to povolit a nebude se ti to dobre tocit a bude ti to drit.. kdyz to jemne naklepnes nci tim nezkazis! aspon me to teda nevadilo a doted zadne problemy se neprojevili
Datum: 14. února 2011 19:13
 prosim ta, len do tej kluky netlc ziadnym majzlom ani nicim...to ze ide ztuha, no co uz. malo by to sadnut, urcite to je lepsie ako ked do toho buchnes majzlom. niektory radia buchnut gumovou palicou po vnutornom kruzku loziska...ale jemne, ziadne "zatlkanie klincov"...ale do kluky v ziadnom pripade S NICIM NEBUCHAT!!!
Ked nemas na pieste zamky, tak vymen piest. Kruzky sa ti inak pretocia, hranami narazia na kanale a zlomia sa a mozu (a pravdepodobne aj znicia) cely valec!
Datum: 14. února 2011 18:59
 Díky
Datum: 14. února 2011 18:35
 nekdy se muze stta ze pri naklepavani kliky do karteru u pres drevo se muze nejak ta klika podrbat.. me se treba nejak vic narazili setrvacnikya sla ztuhua.. toz sem vzal majzl a opatrne tukl mezi ty setrvacniky a ona by mela povolit.. a popr. jeste protocim WD sprejem.. a ty zamky.. ty krouzky by se ti jinak na pistu protacely.. jaky to ma dusledek to nevim ..ale urco tam jsou k necemu,asi by to nebylo ono ..
Datum: 14. února 2011 18:33
Jméno: Hofmi
IP: uživatel10827
 Nevíte někdo proč mi moje babetta 210 nehází jiskru?svíčku a faju sem vyměnoval a nic,cívku taky a nehází,vubec nevim čim to muže byt
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2011 21:32
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 Od kdy se u babetty nastavuje odtrh kdyz je tam bezkontaktni zapalovani
Muze to byt bud snimac,zapalovaci civka nebo JTZ kdyz tamto si zkopusel nic vic tam spatnyho bejt nemuze akorat jeste zkontroluj kabely jestli nejsou poruseny a nebo
jestli nemaj spatny kontakty nekde
Datum: 15. února 2011 21:32
Jméno: MartinFel
IP: uživatel5767
 U Babetty ti to hodí jiskru na každá předstih  Když sem dělal Go motoru, tak mi taky nechtěla chytit. Všechno jsem zkusil vyměnit! A nakonec to byla zapolovací cívka v zapalování..
Datum: 14. února 2011 19:07
 co takhle seridit odtrh , predstih?..
Datum: 14. února 2011 18:43
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 ANKETA, ahoj, jaký je Váš osobní názor na používání imbus šroubů do motoru na pionýra??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2011 18:59
Jméno: standa
IP: uživatel11172
 Jo jsem si jistej a nebyl to jen tenhle motor! Tuhle motorku máme doma od výroby v roce 1971. V roce 1971 to koupil nový tátovej děda,pak na tom jezdil děda,pak táta,ten na tom v roce 1982 udělal první výbrus(nic víc) a dále na něm jezdil až do roku 1998,pak to 3 roky leželo pod dekou a v roce 2001 jsem to osedlal já. Během 3 let ježdění vypověděla službu spojka,začala vyskakovat trojka a startpáka zabírala až hodně dole,ojnice měla vakl i dole,tak jsem to v roce 2004 otevřel a zgenerálkoval....také mi ty imbusy překvapily....od té doby je dávám do všech motorů!
Datum: 15. února 2011 18:59
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 standa: ses si jistej, ze ten motor nebyl predtim uz puleny? Nebo odkud mas tu informaci, jeste sem o tom neslysel. Al tak proc ne...
Datum: 15. února 2011 17:56
Jméno: standa
IP: uživatel11172
 pozdější modelová řada pionýrů měla v blocích motoru standartně imbusové šrouby,jen z venku klasické......samozřejmně na blocích motoru uvnitř je mám pro lepší dotažení klikové skříně
Datum: 15. února 2011 14:49
Jméno: Yuri
IP: uživatel10417
 suhlasim už som povoľoval hrdzave imbusy a ešte sa mi nestalo že by som ich nepovolil aby som musel na ne použivať deštrukčné metody
Datum: 15. února 2011 8:30
 Daleko lepší než šrouby,neožvejkají se.
Datum: 14. února 2011 20:22
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 vzhledem k zachování origo vzhledu motoru bych osobně zachoval původní... i když uvnitř motoru bych je asi dal... na stroji určeném třeba pro závody jest použití imbusů vhodné z důvodů již níže zmíněných
Datum: 14. února 2011 20:01
 imbusy jsou lepší, víc vydrží a jen tak lehko se nestrhnou jako klasické na šroubovák.
Datum: 14. února 2011 19:53
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Já jsem tam taky dával pevnostní imbusy... a jde to víc zatáhnout
Datum: 14. února 2011 19:40
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 imbusy kvalitní pevné šrouby bez problemu se dají použít na leda co
Datum: 14. února 2011 19:39
 nevim jak vy.. ale ja mam treba sroubovaky s sestihranem.. nasadim 8cku klic a dotahuju
Datum: 14. února 2011 18:35
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 proč ne, já jsem stahoval kartery imbusama, a jde to utáhnou pokud je dobrej imbus i víc jak plochým šroubovákem.
Datum: 14. února 2011 18:31
 libor: neverim ze by si zacal rozdelat motor vedla ceste  ......... podla mna do motoru daj imbus pri puleni je to lepsie,
Datum: 14. února 2011 18:30
Jméno: libor232
IP: uživatel5546
 hm.. vozit jeden imbusak nemusi byt spatny.. ale ja jsme zvykly vozit sroubovak.. s tim spravis 90% veci na fichtlu
Datum: 14. února 2011 17:22
 Čaute mám problém, právě jsme udělali GO motoru a vše složili a potom jsme zjistili že nefunguje spojka. Tam jak je řetězové kolačko tak tam jsme dali krátká tyčka > kulička > dlouhá tyčka ale do záběru chybí pořád tak 1,5 mm, ten seřizovací šroubek je nadoraz nevíte co s tím?? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2011 13:07
 jestli 1.5 mm tak dej treba 2 kulicky.. to nicemu nevadi..
Datum: 15. února 2011 13:07
Jméno: TRIBES
IP: uživatel11165
 no proste, ta packa kde je uchyceny spojkovy bovden je naprosto volna (jde s ni hybat prstem) , a kdyz se tam podivam zezhora tak tam chybi 1,5 mm
Datum: 14. února 2011 21:56
Jméno: festic
IP: uživatel8276
 Konkretizuj to spojka vevystavuje nebo vystavuje?
Datum: 14. února 2011 16:00
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 zřejmě něco málo utáhlé, nebo někde podložka navíc....
Datum: 14. února 2011 15:52
Jméno: zozy
IP: uživatel10792
 má 550 nedrží volnoběh,pustím plyn a zdechne,myslím si že to může být jehlou,vyměnit ji?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2011 14:11
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Procisti ji, vic ti neporadim... komplet karbec, kohoutek, filtr vzduchu a vse okolo
Datum: 15. února 2011 14:11
Jméno: zozy
IP: uživatel6631
 no vyšku jehly to vubec nereaguje chcipne to tak i tak u když je jehla na nejvyssim zarezu a na nejnizsim a na karbecu nejde stelovat bohatost je to 550
Datum: 15. února 2011 14:04
Jméno: mrprdelful
IP: uživatel10522
 stelujes to tim ze menis vejsku jehly
Datum: 14. února 2011 22:13
Jméno: mrprdelful
IP: uživatel10522
 na jehle mas zarezi kerejma stelujes bohatost smesi, tak tim by to snad melo jit vychytat
Datum: 14. února 2011 22:12
|



|