slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  897  898  899  900  901  902  903  904  905  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel10535    
zdarec nejde mi na pionyru zaradit 3 jinak vsechno bez problemu funguje, mohla by tam byt nejaka zavada, takova abych nemusel pulit motor? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2011 11:49
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel10535    
dekuji zkusim to jinak rozpulim
 
 
Datum: 16. února 2011 11:49
 
 
 
 
Jméno: Libor232 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
reknu ti to jednoduse, vsad boty ze mas v haji radici automat. ja skladal motor s tim ze to bude v poho a slozil jsme ho a nesla zaradit 3ka .. a hned mi bylo jasny ze je v haji radici automat. Bohuzel sme mel jeste 2 motory toz sem ten motor odlozil a nebudu shanet zbytecne radici automat na 05 kdyz za 2 roky pujdou pionyry pryc.. :-D
 
 
Datum: 15. února 2011 18:25
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkontroluj jestli máš dotažený šrouby držící řadící automat a jestli nemáš přepnutej řetěz.. jinak se asi půlení nevyhneš..
 
 
Datum: 15. února 2011 12:37
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11141    
Zdarec jaký máte zkoušenosti ze Lamely ferodo na jawu 21 dík moc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2011 9:28
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
po pár tkm se mi z toho udělal kotouč do pily, než ozubené kolo... je to strašný máslo, ale třeba jsem vychytal lamely ze starsí varky
 
 
Datum: 17. února 2011 9:28
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
mam je na 175 a supr!! PP 90 je idealni
 
 
Datum: 15. února 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11141    
 
 
Datum: 15. února 2011 13:39
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Nesmrtelná věc, jen pozor na správný olej...
 
 
Datum: 15. února 2011 13:36
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, zajímalo by mě, jak by se dal upravit výfuk, aby měl hlubší zvuk a né jak sekačka na trávu... díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2014 9:39
 
 
 
 
Jméno: fichtlcup      IP: uživatel17416    
kup si výfuk hikone a ještě ho uprav amáš zvuk že ohluchneš a i víc kw
 
 
Datum: 29. července 2014 9:39
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sekačka na trávu je 4takt,takovej zvuk s dvoutaktem nikdy neuděláš :-)
 
 
Datum: 15. února 2011 14:57
 
 
 
 
Jméno: Libor232 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jezdit bez vyfuku :-D:-D
 
 
Datum: 15. února 2011 13:16
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
čau, mám na jawě 20 13. výbrus a chtěl bych se zeptat jestli musím nějak měnit trisku na karburátoru, které já nevhodnější jestli 68 nebo 52 nebo prostě jaká je nejlepsší díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2011 19:05
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fermez : no práve proto se tak divim, u nás max 9, řikal že nebude ničit válec 10. výbrusem....
 
 
Datum: 15. února 2011 19:05
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
me lidi tvrdej ze max je 6, mak by prej mohla prasknout vlozka ze uz ten 6. je jen tak tak
 
 
Datum: 15. února 2011 18:07
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
mne ve Zlíně taky říkal že jde na pincka udělat až 16 výbrusů , že se vždy nechá odlét píst
 
 
Datum: 15. února 2011 17:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11172    
pokud správně počítám,tak je to vrtání 41.25.....cca 58.5ccm...to už je slušný....úplný max je myslím 41.75 a vložka v předákách vzadu je jak papír......určitě trysku minimálně 72 a pravděpodobně to bude chtít zamakat na chlazení válce a hlavy(navařit žebra)
 
 
Datum: 15. února 2011 14:44
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
Já jsem z obce Břetek
 
 
Datum: 15. února 2011 12:24
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawass: z kama si? já sem taky od uherského hradiště
 
 
Datum: 15. února 2011 12:09
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus tam nechat tu 68 a pokud bys pozoroval, že máš chudou směs nebo nestačí dotékat benzín, tak tam dej 72. Tryska 78 už by byla moc velká...
 
 
Datum: 15. února 2011 9:37
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
čau, ten výbrus mi dělali v moto Mutuš v Uherském Hradiště takže říkáš žwe trisku alespoň 78 nestačilo by 68 na co to má vliv díky
 
 
Datum: 15. února 2011 9:10
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Uvidíš jak to pojede,až jestli budou bílý elektrody na svíčce,tak dej větší trysku nebo posun plíšek na jehle o zářez níž.
 
 
Datum: 14. února 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta krávo draku =o kde ti to udělali ? na 13 tam dej trysku aspon 78 :-P
 
 
Datum: 14. února 2011 21:55
 
 
 
 
Jméno: honzik      IP: uživatel10906    
čau draci na jawě 21 sem si yměnil pístní kroužky je třeba to nějak zajíždět ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nech to jen ad si to sedne jestli si měnil jen pistni kroužky tak 100km zajiždět nemusiš :-D :-) staši par km 30-40...jo kdyby si měnil i pist tak těch 100km je no a když dělaš vybrus tak 300km :-) ad ti to jede :-P čeest draku :-)
 
 
Datum: 15. února 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo tak 100km to moc nevytáčej a jezdi tak kolem 45-50km/h a dej víc oleje tak 1:30
 
 
Datum: 14. února 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel10618    
Zdar draci! Měl bych dotaz-když mám Jawu 20 a chci z ní sundat revma plechy a dát tam prsíčka a kříž z Jawy 21, musim v papírech nechat změnit z 20 na 21 když bude dvacítka vypadat jako jednadvacítka? Předem děkuji za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kříž tam je ale nemá sundávací stupačky, a celé je to níž (takže je jiné i koleno laufu), brzda má trochu jinej čep
 
 
Datum: 23. února 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel10618    
Jo to sem se chtěl zeptat, jak s brzdou? Momentálně je fík zabarikádovanej v garáži a už sem ho dva měsíce neviděl.(a nějak mě nikdy nenapadlo koukat na podvozek) Tak jak to s tou brzou je-kde je přidělaná, jak ji sundat atd....a má 20cítka kříž?Jednou jsme koukal na internetu fotky z nějaký renovace a tam kluk fotil rozebranou dvacítku a na stole měl kříž a foto se jmenovalo "kříž jawa 20".
 
 
Datum: 23. února 2011 17:42
 
 
 
 
Jméno: Biiagi      IP: uživatel11202    
Ahoj mam jawa 20 normalne s plechama atd a udelal jsem tomu kompletni generalku od ložisek v motoru az ja nevim kam :-D ale z 20 jsem to udelal na 21 jiny kriz pak jinou brzdu misto revma plechu drzak na brisko a vsechno bez problemu diry na vse jsme tam mel zadne vrtani nic jeste me zbyva udelat vybrus valce a koupit nove gumy a go na STK myslim ze by v tom nemel byt zadny problem. Jen tam nebudou ty zabijacky plechy ktery by ti pri padu skalpovali nohy :-D
 
 
Datum: 20. února 2011 13:30
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mam u Mustanga v Tp 50-21 Pionýr takže je to OK ;-)
 
 
Datum: 14. února 2011 21:58
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel10618    
Jo díky draci.
 
 
Datum: 14. února 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja som dal celý štítok s 20tky na 21tku a žiadny problém až na 8rokov prepadnutú poistku :-D
 
 
Datum: 14. února 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
jinak předělat to nejni problém... jen dáš jinej kříž, místo revmaplechu dáš břicho.. k němu ale potřebuješ držák.. nic nevrtáš, nebrousíš
 
 
Datum: 14. února 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
vyprdni se na to. většinou to P.A.CHové vůbec nepoznaj co to je za typ, snad jen na stk ale toho se taky nebojim, pakliže budou souhlasit čísla. kamarád má mustanga a k němu doklady již se třemi původními majitely a má tam napsáno jawa 21. nikdy s tim neměl problém on, ani předchozí majitelé. měnit něco na úřadě bude asi šílenost k těm požadavkům co by na tebe měli.... změna typu, schválení výrobce, nový tp a štítek atd. což už asi těžko půjde.
 
 
Datum: 14. února 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel10618    
Taky si to myslim ale radši si počkám na pár příspěvků, nechci to předělat a pak mít nějaký problémy.Jo a chtěl bych se ještě zeptat jestli do jde předělat z 20 na 21 bez nějakých úprav /vrtání, broušení atd..).Už sem to viděl mnohokrát předělanou 20 na 21ičku ale nevim já to nikdy nedělal.
 
 
Datum: 14. února 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: honzik      IP: uživatel10906    
myslím že ne podle mě záleží na tom co je napsaný na štítku
 
 
Datum: 14. února 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci mal bi som jednu otázku volakedy v lete som tu písal o pridieraní valca a samozápaloch ked som trošku dlhšie pretúroval motor na plno tak mi začal piskotat a strácal výkon tak som vždy vipal zapalovanie a dal som plný abi ho premazalo a schladilo lenže motor bežal dalej aj bes iskri písali ste mi že má nastavenú chdobnú zmes moc teblú sviečku alebo velký predzápal všetky varianty som odskúšal predstih som dal 1,2 hladinu som nastavil a ihlu som dal na tretí zárez zhora ale napriek tomu furt zle až som ho potom pridrel tak že ma motor zabrzdil tak som to doma rozobral piest bol pri výfukovom kanály ako keby zaleštený a spredu mal také botky jak kebiže sa tavý krúžky boli celé. tak som ten piest opatrne obrúsil jemným šmirglom dal som nové krúžky a zložil to a ešte som si vyrobil CDI zapalovanie od chonga zapalovanie krásne ide chytá to na jeden šlap a motor sa dá lepšie vytočit ale nemá žiadny výkon vytočím 1 skoro na nejakýych 35 k/h potom 2 skoro na 50 a viac a trojku to už vobec nevezme zaradím a padá s otáčok valec tam mám z jawa 05 má menšie predukové kanály s vrtaním 39,00 na karteroch s dvadsat jednotky. čo to ešte može biť bol tam spravený tesný výbrus alebo sú tam velké tlaky? hlavu mám origo ale robí mi to od jedného dna vlete ked bolo asi 35C a išiel som pomaly na jednotke po polnej tak sa mi tak prehrial že sa pridrel a odvtedy furt... ale predtým išol parádne skoro 80km/h tu je aj video prepáčte za tú skvelú kvalitu je to točené s mobilom http://www.youtube.com/watch?v=GHN2odCMiTA odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobre dám tam ten 20tkový dík za rady
 
 
Datum: 15. února 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel10417    
Ak môžem poradiť tak tam daj ten 20 valec lebo ten 05 tam mi vôbec nesedí motorka ide optimalne ak máš zlicovane kanaly a ti maš na valci menšie ako v karteroch tak to moze robiť bordel pri nasavani zmesy do válca
 
 
Datum: 15. února 2011 8:23
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK skúsim to pozret mám možnost použit aj 20tkový valec ten má tí okienka vačšie len ho musím dat na výbrus pojde to sním lepšie ako stým 05 ?
 
 
Datum: 14. února 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podívej se na válec a pokud jsou na něm "mapy" tak je to přidřený a musíš udělat výbrus
 
 
Datum: 14. února 2011 20:44
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel11169    
Čau draci mám babetu 207 nemám k ní žádné papíry ale slyšel sem že to neni potřeba a že stačí to jen pojistit a řidičák ale nevim jestli je to pravda dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2011 20:53
 
 
 
 
Jméno: linuxak_CZ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a když tě stopnou benga, akorát vytasíš řp a zelenou kartičku.
 
 
Datum: 27. února 2011 20:53
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to pravda, stačí sjednat povinný ručení na číslo rámu..
 
 
Datum: 14. února 2011 20:02
 
 
 
 
Jméno: vlasta      IP: uživatel7934    
cus sry ze sem pisu ale reknu vam dneska ve zpravach sem koukal zase se ma vsecko zdrazovat to je v pr***i to uz neni mozny jaky sou vydridusi ty lidi jednou dozenou k tomu ze nebudou mit co jist a chcipnou je to hrozna doba se vsim fakt hruza co vy na tenhle svet rikate?fakt sry jen se chci zeptat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2011 18:15
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
ja to beru tak ze to tady bylo skoro vzdycky horsi, porad se mame lip nez kdykoli jindy driv se porad jenom bojovalo byla chudoba. Do nedavna ani auta nebyli vvsechno se delalo rucne pak si mohli dovolit auta jen nektery lidi dneska ma auto skoro kazdej tak nerikejte jak se mame spatne, jen jsme zvikli ze jsme se meli my lip
 
 
Datum: 15. února 2011 18:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11172    
Krize ještě nenastla,ta nás teprve čeká
 
 
Datum: 15. února 2011 14:46
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel10417    
No peoples no problems
 
 
Datum: 15. února 2011 8:27
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
To bude k**va válka! Jedna atomovka sem druha tam.. nějáká biologická sračka.. a je po válce!!
 
 
Datum: 14. února 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Draci, věřte, nevěřte, ale jednoho dne nebude nedostatek ropy... ale vody. A to se pak povedou o vodu i války. A jestli vypukne něco jako 3. světová válka, tak v tý další 4. světový válce se bude bojovat kameny...
 
 
Datum: 14. února 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
myslim že nějak se to tu na tom světě bude muset vytřídit, lidí je totiž už docela dost, také všech potřeb je prozatím dost, ale co potom... něco se musí stát. ať je to válka z náboženství, nebo z hladu po ropě či z jiných ekonomických důvodů bude asi jedno... ale sem přesvědčenej že něco příde.. co to bude se nechám překvapit, ale snad se toho radši nechci dožít.
 
 
Datum: 14. února 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
všeho je dost,nadbytek.jedna z variant je válka.všechno zničit a pak znovu vyrobit.otázka je ovšem zůstane li někdo na živu aby vyráběl a kupoval že?největší ekonomické zázraky se dostavují většinou po válce...
 
 
Datum: 14. února 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Prestehuj se nekam do afriky nebo jiny chudy zeme a pak mluv o nouzi...
 
 
Datum: 14. února 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: vlasta      IP: uživatel7934    
ja to rikam mi se budeme mit jednou hodne blbe doba je v pi*i no
 
 
Datum: 14. února 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
dneska je doba zlá a bude to ještě horší
 
 
Datum: 14. února 2011 20:11
 
 
 
 
Jméno: suziki intruder      IP: uživatel6546    
je to pravda svět je uš davno v pi..
 
 
Datum: 14. února 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel11168    
hojte jak se jmenuje barva kterou se da natřit nadrž zevnitř ?? předen dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2011 12:02
 
 
 
 
Jméno: Libor232 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
antikorozni :-D
 
 
Datum: 15. února 2011 12:02
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dvousložková epoxidová :-)
 
 
Datum: 14. února 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj Seso, prosimtě měl jsem u tebe objednávu a nemám ji potvrzenou, chtěl bych ji změnit, tak já ji udělám znovu, kdyžtak tu starou zruš, šlo o kompletní ložiska a gufera na Jawu 21. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo v pohodě, jde o jedno gufero, takže 20,- mě je jedno :-)
 
 
Datum: 14. února 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
blbne me meilova komunykace,,dns to slo,, ve stredu u tebe
 
 
Datum: 14. února 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar, má někdo oryginál Jawu 20, 21 z roku 1972, podle toho co jsem zjišťoval, by měla mít zlaté linky, ale kde, i na světlometu a krytu řetězu, na prolisech bříška (skůtrování), ví o tom někdo něco? Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2011 22:32
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
zbavit se? Pokud ti ujede ruka tak to setres, a pak to de pracne odstranit tempem nebo nejak setrne naleptat lak... v tom bych zas takovej problem nevidel..
 
 
Datum: 14. února 2011 22:32
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Špatně jsi to pochopil, airbrushem nechci dělat linky, ale naopak, kdyby bylo potřeba je přestříkat, je to jen kec, prostě dodělat linky je jednoduší než se jich zbavit :-)
 
 
Datum: 14. února 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
ja na to slovo airbrush zacinam bejt ale kurevsky haklivej, jak chces udelat ostry linky? Strikals nekdy sprejem a povedlo se ti udelat ostry hrany? nehlede nato ze airbrush ti udela silene slabouckou vrstvu a prd to vydrzi. Pokud myslis ze to oblepis paskou a striknes, proc ne ale na to staci i obycejna pistole. Stetcem? no hodne stesti nejlepsi variantu bych videl jak uz tu nekdo kdysi psal napatlat to tycinkama do usi...
 
 
Datum: 14. února 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dwein : ja ted taky zkladam fika po kompletni renovaci ... a linky uz mam nalepeny..a je to pekny kdyz mas sikovy ruce...ve ctvrtek dam na rajce fotky :-)
 
 
Datum: 14. února 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
uf, už sem se lek že budeš renovovat nálepkama... jinak souhlas... nebude to žádná legrace, obzvláště pak oblouky na blatníkách
 
 
Datum: 14. února 2011 20:44
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak chci štětečkem!! ale tím hůř se dávají dolů :-) leda lehce obrousit a nastříkat airbrush, no zkrátka nic jednoduchého.
 
 
Datum: 14. února 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
jak jako sundat je a nezničit lak? to tam dáš ty nalepovací? za sebe musim říct, že je chci mít namatlaný jako tenkrát, ale je to po chuti každého soudruha :-)
 
 
Datum: 14. února 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No myslím, že si je udělám všude, jen o tom krytu na nářadí a karburátor nevim, říkám dodělat se pak dají snadno, ale sundat je a nezničit lak :-)
 
 
Datum: 14. února 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Každý si to dělá jak chce, nikomu nic nevytýkám, ale já se snažím udělta renovaci :-).
 
 
Datum: 14. února 2011 20:15
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
pokud tedy máš starší typ asi bych teda zvolil linkování. myslim že na kráse tomu určitě neubyde... a zadní kyvka tomu taky moc neuškodí... no je to ale na tobě.. vzor máš
 
 
Datum: 14. února 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim..-podivej se mi do profilu...sice mam rok 76 a novejsi blatnik..linky uz tam bejt nemeli..aele je to hezci
 
 
Datum: 14. února 2011 20:12
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Starý zadní blatník jsem vyděl i na Pionýrovi z roku 1974 a mám mnoho fotek kde je to z roku 1972 a vypadá to jako oryginál, jestli má někdo knížku Jawa 50 Pionýr je to na straně 142, podle nové kyvné vidlice je to určitě po roce 1972 a já mám motorku taky se starým zadním blatníkem, je to na 99,99%, že se dělaly.
 
 
Datum: 14. února 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rok 72 už je novej typ s jiným zadním latníkem a kostrou a ten žádný linky už neměl ;-)
 
 
Datum: 14. února 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
no mám tu ještě jednu 20 rok 71 a tam to bylo stejný... záleží jakej máš zd blatník, ale myslim že v 72 bude ještě ten starší typ.. na tom novějšim už linky nejsou snad nikde, ale to nevim jestli nekecám...
 
 
Datum: 14. února 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to perfektní, krasná motorka, ale já mám rok 1972 a myslím, že se tam něco měnilo, je to motorka s nouvou zadní vidlicí, ale viděl jsem fotky oryginálů, ale né moc kvalitní.
 
 
Datum: 14. února 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
http://dwein-dibly.rajce.idnes.cz/jawa_foto/#
 
 
Datum: 14. února 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ve spoji masky taky jo? to by mě nenapadlo, máš to na fotce?
 
 
Datum: 14. února 2011 19:28
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
zadní a přední blatník je ti asi jasnej... pak na revmaplechu na těch 3 prolisech... na masce světla jsou jedna v prohlubni a taky ve spoji (celekem tedy 4) ... dále na prsou v prolisech... na krytu řetězu nejsou! plus samozřejmě nápis jawa 20
 
 
Datum: 14. února 2011 19:26
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, mám pár dotazů. Mám už skoro složený motor na 555, ale zjistil sem, že klika se točí dost ztuha. Sedne si to nebo je v tom nějaký jiný problém? Druhý problém je, že nemůžu najít zámky na pístu. Mám originál tříkroužkový. Pod prvním kroužkem ho najdu, ale u zbývajících dvou ani za nic. Ty zámky mají být nějak ve stejné poloze nebo jeden může být nahoře a druhý dole? Co by se stalo kdybych kroužek nedal na zámek? Dík, a sorry, dělám to poprvé. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2011 14:01
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Všechny zámky jsou tam ;-)
 
 
Datum: 15. února 2011 14:01
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bez komentáře...
 
 
Datum: 14. února 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za mna hovorim: do kluky nebuchat! mohli ti vypadnut...ak su tam ale neni, ani neuvazuj tam ten piest dat
 
 
Datum: 14. února 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hergot, ty zámky tam ale být musí, s tím pístem sem najezdil už pár stovek a bez problému.
 
 
Datum: 14. února 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Furioso, díky, a neboj, majzlem mlátit do kliky mě ani nenapadlo ;-)
 
 
Datum: 14. února 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: libor232 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a furioso.. to ze to povoli tak to nemusi byt vzdycky pravda nemusi to povolit a nebude se ti to dobre tocit a bude ti to drit.. kdyz to jemne naklepnes nci tim nezkazis! aspon me to teda nevadilo a doted zadne problemy se neprojevili
 
 
Datum: 14. února 2011 19:13
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosim ta, len do tej kluky netlc ziadnym majzlom ani nicim...to ze ide ztuha, no co uz. malo by to sadnut, urcite to je lepsie ako ked do toho buchnes majzlom. niektory radia buchnut gumovou palicou po vnutornom kruzku loziska...ale jemne, ziadne "zatlkanie klincov"...ale do kluky v ziadnom pripade S NICIM NEBUCHAT!!! Ked nemas na pieste zamky, tak vymen piest. Kruzky sa ti inak pretocia, hranami narazia na kanale a zlomia sa a mozu (a pravdepodobne aj znicia) cely valec!
 
 
Datum: 14. února 2011 18:59
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky
 
 
Datum: 14. února 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: libor232 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nekdy se muze stta ze pri naklepavani kliky do karteru u pres drevo se muze nejak ta klika podrbat.. me se treba nejak vic narazili setrvacnikya sla ztuhua.. toz sem vzal majzl a opatrne tukl mezi ty setrvacniky a ona by mela povolit.. a popr. jeste protocim WD sprejem.. a ty zamky.. ty krouzky by se ti jinak na pistu protacely.. jaky to ma dusledek to nevim ..ale urco tam jsou k necemu,asi by to nebylo ono ..
 
 
Datum: 14. února 2011 18:33
 
 
 
 
Jméno: Hofmi      IP: uživatel10827    
Nevíte někdo proč mi moje babetta 210 nehází jiskru?svíčku a faju sem vyměnoval a nic,cívku taky a nehází,vubec nevim čim to muže byt odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: Botik      IP: uživatel5727    
Od kdy se u babetty nastavuje odtrh kdyz je tam bezkontaktni zapalovani Muze to byt bud snimac,zapalovaci civka nebo JTZ kdyz tamto si zkopusel nic vic tam spatnyho bejt nemuze akorat jeste zkontroluj kabely jestli nejsou poruseny a nebo jestli nemaj spatny kontakty nekde
 
 
Datum: 15. února 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: MartinFel      IP: uživatel5767    
U Babetty ti to hodí jiskru na každá předstih :-D Když sem dělal Go motoru, tak mi taky nechtěla chytit. Všechno jsem zkusil vyměnit! A nakonec to byla zapolovací cívka v zapalování..
 
 
Datum: 14. února 2011 19:07
 
 
 
 
Jméno: libor232 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co takhle seridit odtrh , predstih?..
 
 
Datum: 14. února 2011 18:43
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
ANKETA, ahoj, jaký je Váš osobní názor na používání imbus šroubů do motoru na pionýra?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2011 18:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11172    
Jo jsem si jistej a nebyl to jen tenhle motor! Tuhle motorku máme doma od výroby v roce 1971. V roce 1971 to koupil nový tátovej děda,pak na tom jezdil děda,pak táta,ten na tom v roce 1982 udělal první výbrus(nic víc) a dále na něm jezdil až do roku 1998,pak to 3 roky leželo pod dekou a v roce 2001 jsem to osedlal já. Během 3 let ježdění vypověděla službu spojka,začala vyskakovat trojka a startpáka zabírala až hodně dole,ojnice měla vakl i dole,tak jsem to v roce 2004 otevřel a zgenerálkoval....také mi ty imbusy překvapily....od té doby je dávám do všech motorů!
 
 
Datum: 15. února 2011 18:59
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
standa: ses si jistej, ze ten motor nebyl predtim uz puleny? Nebo odkud mas tu informaci, jeste sem o tom neslysel. Al tak proc ne...
 
 
Datum: 15. února 2011 17:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11172    
pozdější modelová řada pionýrů měla v blocích motoru standartně imbusové šrouby,jen z venku klasické......samozřejmně na blocích motoru uvnitř je mám pro lepší dotažení klikové skříně
 
 
Datum: 15. února 2011 14:49
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel10417    
suhlasim už som povoľoval hrdzave imbusy a ešte sa mi nestalo že by som ich nepovolil aby som musel na ne použivať deštrukčné metody
 
 
Datum: 15. února 2011 8:30
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Daleko lepší než šrouby,neožvejkají se.
 
 
Datum: 14. února 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
vzhledem k zachování origo vzhledu motoru bych osobně zachoval původní... i když uvnitř motoru bych je asi dal... na stroji určeném třeba pro závody jest použití imbusů vhodné z důvodů již níže zmíněných
 
 
Datum: 14. února 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
imbusy jsou lepší, víc vydrží a jen tak lehko se nestrhnou jako klasické na šroubovák.
 
 
Datum: 14. února 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Já jsem tam taky dával pevnostní imbusy... a jde to víc zatáhnout
 
 
Datum: 14. února 2011 19:40
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
imbusy kvalitní pevné šrouby bez problemu se dají použít na leda co
 
 
Datum: 14. února 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: libor232 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim jak vy.. ale ja mam treba sroubovaky s sestihranem.. nasadim 8cku klic a dotahuju :-D
 
 
Datum: 14. února 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10144    
proč ne, já jsem stahoval kartery imbusama, a jde to utáhnou pokud je dobrej imbus i víc jak plochým šroubovákem.
 
 
Datum: 14. února 2011 18:31
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
libor: neverim ze by si zacal rozdelat motor vedla ceste :-D......... podla mna do motoru daj imbus pri puleni je to lepsie,
 
 
Datum: 14. února 2011 18:30
 
 
 
 
Jméno: libor232      IP: uživatel5546    
hm.. vozit jeden imbusak nemusi byt spatny.. ale ja jsme zvykly vozit sroubovak.. s tim spravis 90% veci na fichtlu :-D
 
 
Datum: 14. února 2011 17:22
 
 
 
 
Jméno: TRIBES      E-mail:      IP: uživatel11165    
Čaute mám problém, právě jsme udělali GO motoru a vše složili a potom jsme zjistili že nefunguje spojka. Tam jak je řetězové kolačko tak tam jsme dali krátká tyčka > kulička > dlouhá tyčka ale do záběru chybí pořád tak 1,5 mm, ten seřizovací šroubek je nadoraz nevíte co s tím?? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2011 13:07
 
 
 
 
Jméno: Libor232 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli 1.5 mm tak dej treba 2 kulicky.. to nicemu nevadi..
 
 
Datum: 15. února 2011 13:07
 
 
 
 
Jméno: TRIBES      IP: uživatel11165    
no proste, ta packa kde je uchyceny spojkovy bovden je naprosto volna (jde s ni hybat prstem) , a kdyz se tam podivam zezhora tak tam chybi 1,5 mm
 
 
Datum: 14. února 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: festic      IP: uživatel8276    
Konkretizuj to spojka vevystavuje nebo vystavuje?
 
 
Datum: 14. února 2011 16:00
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
zřejmě něco málo utáhlé, nebo někde podložka navíc....
 
 
Datum: 14. února 2011 15:52
 
 
 
 
Jméno: zozy      IP: uživatel10792    
má 550 nedrží volnoběh,pustím plyn a zdechne,myslím si že to může být jehlou,vyměnit ji? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2011 14:11
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Procisti ji, vic ti neporadim... komplet karbec, kohoutek, filtr vzduchu a vse okolo
 
 
Datum: 15. února 2011 14:11
 
 
 
 
Jméno: zozy      IP: uživatel6631    
no vyšku jehly to vubec nereaguje chcipne to tak i tak u když je jehla na nejvyssim zarezu a na nejnizsim a na karbecu nejde stelovat bohatost je to 550
 
 
Datum: 15. února 2011 14:04
 
 
 
 
Jméno: mrprdelful      IP: uživatel10522    
stelujes to tim ze menis vejsku jehly
 
 
Datum: 14. února 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: mrprdelful      IP: uživatel10522    
na jehle mas zarezi kerejma stelujes bohatost smesi, tak tim by to snad melo jit vychytat
 
 
Datum: 14. února 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj blbá otázka :-) , ale kolik mam lit oleje do benálu (jakej poměr) ?? mam mogul 2T dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2011 18:06
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzileck &#174; futro je vyčvachtaný (dle původního majtele je klika-ojnice původní a má najeto 12 000) ale opálený neni
 
 
Datum: 17. února 2011 18:06
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hm, moje chyba, nezjišťoval sem si co je to za olej, tipoval jsem že to je něco jako M2T od Trysku s API TC, teď koukám že to je vlastně něco na úrovni převoďáku, takže obě mnou řečené hodnoty snižuju o 10..
 
 
Datum: 14. února 2011 23:38
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Mogul 2T to je M2T od mogulu to snad víte. Tak podle mě 1:33
 
 
Datum: 14. února 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Koukal ses na bronzový futro?
 
 
Datum: 14. února 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mam najeto 1:50 na bronzu 7000km a žádné známky přidření :-D
 
 
Datum: 14. února 2011 19:40
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dík moc za odpovědi..:-)
 
 
Datum: 14. února 2011 16:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11164    
1:33 s bronzovym futrem,1:40 s jehlovou klecí,pod 1:40 bych zásadně nechodil! Méně než je doporučený poměr oleje s benzínem žádnej výkon nepřidá! Naopak!
 
 
Datum: 14. února 2011 14:46
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dost blbá otázka... 1:40 s pístním čepem na bronzovym futru, 1:50 s pístem na jehlách
 
 
Datum: 14. února 2011 14:44
 
 
 
 
Jméno: Libor232      IP: uživatel5546    
lidi cus. Nema tu nekdo zkusenosti s motorem na125,150,175 nebo 250 jawu na fichtla?? Diiky moc..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2011 13:05
 
 
 
 
Jméno: Libor232 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a péro, vis proc?? tata mi nehcce dovolit si dotahnout dalsi motorku, tak proto...
 
 
Datum: 15. února 2011 13:05
 
 
 
 
Jméno: Libor232 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz jde jen o úrevareni kostry za kterou sem dal se vsim jestli 50 korun... :-D (mimo motoru snad vse)
 
 
Datum: 15. února 2011 13:04
 
 
 
 
Jméno: Libor232 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
shraker diky moc.. mozna to zksuim udelat... :-D:-D
 
 
Datum: 15. února 2011 12:08
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 15. února 2011 12:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
proč vymejšlet také kokotiny? si kup celou 250,kolikrát jsou na netu za 3 000,-
 
 
Datum: 14. února 2011 20:15
 
 
 
 
Jméno: libor232      IP: uživatel5546    
no ska to by byl rachot.. ale vedet co a jak prevarit:-D ..
 
 
Datum: 14. února 2011 20:12
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel11156    
25O na fichtla dobrý no :-D
 
 
Datum: 14. února 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: pavel      E-mail:      IP: uživatel8478    
zdarec mam dotaz tyka se meho simsona kdyz je studenej motor tak chytne krasne ale kdyz se ohreje tak ho musim roztlacit a kdyz chytne a vytocim do vyssich otacek tak si chvilku drzi vyssi otacky pak asi 5vterin volnobeh a na konec se vypne motor lanko se neseka,bohatost smesy je sestelovana tak jsem myslel jestli by to nemohl delat predstih co vy na to???nevite jak ho mam kdyztak nastavit je to simson 12V terystor diky moc za odpoved. Pajas odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2011 21:43
 
 
 
 
Jméno: Botik      IP: uživatel5727    
Svíčka
 
 
Datum: 15. února 2011 21:43
 
 
 
 
Jméno: Lukeout      E-mail:      IP: uživatel10408    
Ahoj Pavle, tvůj problém bude z 99% ve svíčce jak se zmínil Jony. Kup si studenou svíčku a sice startování půjde o kapánek hůř, ovšem možná to ani nepoznáš, ale při vysoké teplotě to nebude dělat problémy.
 
 
Datum: 14. února 2011 17:47
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, není to svíčkou?
 
 
Datum: 14. února 2011 15:01
 
<  897  898  899  900  901  902  903  904  905  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 1:30:28 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu