Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: kleed92
IP: uživatel11096
 čau chlapi.. mam problem mam pionyra a nejde mi spojka.. mam motor z 05 tudiz bez pružiny jako na 21.. dam kulicku a pak tycku ale tycka nejdee dovnitr a blbe ven.. nevim co s tim.. a kryt z 21 tam nejde prosim o radu..
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2011 20:13
 Ahoj draci. Chci se vás, neboť mám problém se zadním kolem. Sehnal jsem si náhon na tachometr ( šneka atd. ), vyčistil jsem ho a dnes jsem ho skládal dohromady. Ovšem nepodařil se mi tam dát ten poslední kroužek, tak jsem si říkal že to jen vyzkouším a potom ho tam dám. Náhon jsem nasadil na rozetu, rozetu na kolo a kolo do rámu. Vše jsem utáhl tak, jak jsem to utahoval vždycky, ale když jsem poté popojel s motorkou, tak jsem se zadním kolem ani nehnul. Posléze jsem zjistil, že to dělá ozubené "kolo" náhonu, vytáhl jsem ho a vložil zpátky. Po přitáhnutí doslova fest, vše bylo v pořádku - kolo nikde ani nedrhlo. Dalo by se říct že po přitáhnutí s tím ozubeným kolečkem náhonu do doslova dře a kolo se ani nehne i při použitím velké síly. Tak se vás chci jestli si myslíte, že to mohlo zavinit to chybějící poslední krycí kruh, co se dává jako kryt na ten náhon, jestli jej nějak vystřeďuje. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2011 22:07
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 to by nemelo vadit že jsi tam nemel ten krouzek, akorat davej pozor kdyz ten snek davas na rozetu tak tam maj ejt 2 kolicky na rozete ktery prijdou zasunout do sneka, to asi víš.
Datum: 04. února 2011 22:07
Jméno: kleed92
IP: uživatel11095
 Čus dracíí, mam problém..mam Pionyra a na rovince a do malinkjech kopecku jede dobře.. ale když na něm na rovině jedem dva tak na 3 moc nechce jed.. a do prudcich kopcu už vubec ne proste chcípne.. mam otazku čím to je a nebo jestly to je tak u kazdyho? a čím a jak případně zvíšit výkon aby nás utáhl dva aspon do středního kopce..diky moc bejci..  \\\\\\\\r\\\\\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2011 22:00
Jméno: dydy11
IP: uživatel11096
 ok diky moc..
Datum: 06. února 2011 22:00
Datum: 06. února 2011 10:59
Jméno: dydy11
IP: uživatel11096
Datum: 05. února 2011 23:14
 Já s bratrancem(oba tak 80kg) vyjedem normální kopec na poli v pohodě, a to mam 13z sekundárko. Po silnici docela krpál vyjíždim do půlky na dvojku a pak řadim za jedna, ale ta jednička táhne jako bejt. Teď už jsem ale přesedlal na 11z sekundárko a to je úplně o něčem jinym. Krpál na polní cestě dáváme za 2 s přehledem.
Datum: 05. února 2011 20:33
Jméno: standa
IP: uživatel11099
 běžné kopce fichtl ve dvou musí vyjet! je jasný že nějakej ostrej krpál v lese to ve dvou nevyjede....
Datum: 05. února 2011 18:51
Jméno: kleed92
IP: uživatel11096
 noneprijde mi ze by klepal,chrastil atd..takze asi sestelovat.. diky moc vrhnu se na to.. a jak to je jinak dobre sestelovanej ppincek uveze v poho dva lidi do kopce? aj pamatuju je s tatou pred 13 lety ze nas uvezl v pohode oba do kopce..ale to bylo asi tim ze mi bylo 5 let a byl sem lehkej..
Datum: 05. února 2011 13:54
Jméno: standa
IP: uživatel11099
 to muže dělat i bohatá směs....v jednom se to tak neprojevuje,protože fichtl má docela tah i rozštelovanej(proto většině lidí jede dobře i když neumí nastavit ani zapalování ani karburátor),ale ve dvou lidech se okamžitě ukáže,jak je na tom....skus jen motor seřídit dle příručky a uvidíš.....pokud je motor už vylágrovanej tak motor opravit....jestli to nemá kompresi a šíleně chrastěj kroužky tak udělej výbrus válce...jestli zvoní udělej i nový futro pístního čepu.....jestli klepe,tak rovnou začni shánět i novou kliku(či ojnici).....jestli nezvoní,nechrastí,neklepe a jede docela dobře tak chce jen vyštelovat....
Datum: 05. února 2011 12:51
Jméno: kleed92
IP: uživatel11096
 ok takze vybrus a nebo sekund. kolecko ok vyzkousim to  diky moc chlapi za radu.. a jinak jeste ja jel za 3 sam a jede slusne.. pak sem nabral cloveka za 1 dobry za 2 docela dobry za 3 uz nic moc.. no a do kopce za 1 chcipne a nejede..
Datum: 05. února 2011 11:05
 no pokudd to jede stebou normalně tak by to i ve dvou melo jet nromalne nemelo by to vynechvat atd ale zapomen na to že budeš jezdit kopce ve dvou na 3 jedine co mě napda dat tam menši sekundarni kolečko třeba 11z sice by to nejelo tak rychle ale lipe by to tahlo
Datum: 04. února 2011 22:02
Jméno: corny
IP: uživatel11098
 Moc drahý to ještě není bejvaj i dražší.Normální vejbrus 540KČ i s pístem a kroužkama.
Datum: 04. února 2011 20:40
Jméno: kleed92
IP: uživatel11096
 a nejaky lehci a levnejsi reseni neni?ale jinak diky
Datum: 04. února 2011 20:15
Jméno: skoopa
IP: uživatel8456
 udělej si vybrus kup novy pist kroužky a fichtl pojede jako novej.
Datum: 04. února 2011 20:13
Jméno: kleed92
IP: uživatel11096
 no prestih ok.. ale kdyby to byla komprese tak by to nejelo ano kdybycj jel sam po rovine ne? to stejny i z benzinem ne?ale diky
Datum: 04. února 2011 20:04
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 cus no hele to ti treba muze delat píst ze ma spatnou kompresi tak to netahne nebo ti spatne dotejka benzin nebo spatne serizenej predstih to muze delat vic veci
Datum: 04. února 2011 19:46
Posl.aktualizace: 05. února 2011 22:14
 standa: No tak to, že ty bloky musí nahřát na 80-90 stupňů Celsia a že musí zmrazit ložiska, to jsem mu jaksi neřekl, to beru jako samozřejmost. Ty ložiska by tam měli jít pak uplně v pohodě. Stačí je jedn doklepnout gumovou paličkou. Žádné mlácení nebo tloukání nepraktikuju.
Datum: 05. února 2011 22:14
Jméno: standa
IP: uživatel11099
 barbaři natloukají ložiska!! To ste mechanici?
Datum: 05. února 2011 12:59
 sefcik: To, co říkáš, nejde. Protože kdyby jsi to lisoval tak jak říkáš, tak by jsi do toho uložení zalisoval i to staré ložisko. ty potřebuješ nějakou trubku, která má skoro stejný průměr jak to ložisko ale o trochu menší, aby jsi ten přípravek nezalisoval do uložení. A nalisovává se správně jak SESA říká, tza vnější kroužek ložiska. 
Nebo se ten přípravek dá udělat jako kulatina a na konci navařenej kružnocý plech tak tlouštky 3 - 4mm, přesně do středu.
Datum: 04. února 2011 23:44
 Nebo co to vzít přez staré ložisko a to by tlačilo plošně na to nové, asi je to lepší než to natloukat ne?
Datum: 04. února 2011 20:06
 No mě to napadlo. Takže nějaký přípravek, za který se to chytí a ten by tlačil na ložisko.
Datum: 04. února 2011 20:04
 pujde,,kdyz to obratis stranove tak jo,,, ale ty loziska pujdou rychle do kopru,, pac jak tachas do diry lozisko za stred,,tak ho prochnes v ulozeni kulicek a je kaput,,takze nedoporucuji
Datum: 04. února 2011 19:46
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Ahoj draci, včera jsem na internetu našel jeden odkaz s videem, na kterém chlápek pomocí elektrolýzy pomědil výfuk od nějakého auta. No tak jsem si řekl, jak by to vypadalo a karterama od pionýra. Udělal jsem si asi litr roztoku modré skalice, zapojil kryt spojky do obvodu autobaterie a nechal 30 minut v elektrolytu. A stal se zázrak. Kryt je jako ze zlata, nádherná měděná barva. Vřele doporučuju !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2011 21:09
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
Datum: 05. února 2011 21:09
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Sice chodím na gympl, ale koncentrace se mi počítat nechtěla... tak jsem udělal nasycený roztok. Do litru vody jsem za stálýho míchání dypak nadrcenej prášek skalice, dokud se to rozpouštělo.
Datum: 05. února 2011 16:33
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Zni to pekne  jak silnej roztok si z toho delal?´
Datum: 05. února 2011 14:10
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Sorry, já prohodil poly... na + Měd a na - to co se pomědí
Datum: 05. února 2011 8:39
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Informace jsem čerpal odtud: http://cs.wikipedia.org/wiki/Elektrol%C3%BDza . Jinak příprava by jednoduchá. Jinak bych to ani nezkoušel, modrou skalici jsem měl doma, dá se koupit v drogerii jako pentahydrát síranu mědnatého...
Na kladný pol se zapojí kus čisté mědi ( já našel kus měděné trubky) a na + se zapojí to, co chcete pomědit. Dal bych sem fotky, ale mám problém s pc... tak jindy. Jinak to má barvu stejnou jako nová desetikoruna...
Datum: 05. února 2011 8:38
Jméno: Miguel
IP: uživatel9423
 a kam mam dat jaký pol baterie?
Datum: 05. února 2011 0:15
 Mě by teda zajímal výsledek a koncentrace roztoku...
Datum: 04. února 2011 19:36
 Já bych do toho asi nešel, mám radši oryg. fichtly, ale kdybych měl třeba mustanga tak rok 75-82 na tuning, tak bych o tom uvažoval, a po galvanizaci jsi to leštil nebo je to lesklé samo.
Datum: 04. února 2011 19:20
Jméno: brown
IP: uživatel987
 hoď sem to video
Datum: 04. února 2011 19:13
 Grtuluji máš doma vlastní galvanizovnu  , ještě tak chromy.
Datum: 04. února 2011 19:11
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 už sa to tu preberalo ale daj to neviem najsť čo je lepšie nastriekať základnú farbu a tak gitovať alebo gitovať a tak zaklad?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2011 21:00
Jméno: MartinFel
IP: uživatel5767
 Čau, čau.. Hale nejdřív odmasti povrch pak nanes základní barvu, poté popř. zakituj, pak dej plnič a nakonec vrchní barvu
Datum: 04. února 2011 21:00
 chci se zeptat jak je to všechno stěmi veteránskými papíry
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2011 10:38
 myslím že moc levny to neni něco asi přes 3000 četl jsem to myslím na motrokaři.cz dyštak se tam podívej je tam hodně takových článku
Datum: 05. února 2011 10:38
Jméno: milanoo
IP: uživatel10870
 A nevite kolik se plati prihlaseni motorky na veteransky papiry
Datum: 04. února 2011 23:16
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Všechno musíš mit v originálním stavu a nejlip udělanou od zakladu. Takže hodně moc peněz!!!
Datum: 04. února 2011 18:32
Jméno: MartinFel
IP: uživatel5767
 Čau. Mám dotaz ohledně plechu sedla z Jawa 23 Mustang... Neválí se někomu náhovou doma ?? Díky, a promiňte za dotaz.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2011 15:03
 zdravim..chci se zeptat na hvězdicovou hlavu na fichtla..jakej to má vliv??..a když bych si nechal udělat vybrus a pist na jeden kroužek k tomu namontoval hvězdicovou hlavu bude to mit větší výkon??
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2011 12:15
 ja jsem našel právě tu hvezdicovou hlavu na fichtlkramku tak nevím jestli je to ta co zvětší výkon nebo ne...http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3716.html
Datum: 06. února 2011 12:15
 Jsou 2 druhy-1.má původní obsah spalováku ale je svíčka rovně dopředu,takže se např. líp seřizuje predstih a 2.má spalovák zmenšenej takže to aj nějakej výkon přidá kvůli větší kompresi.
Datum: 05. února 2011 9:17
Jméno: DaWe
IP: uživatel3930
 když si to dobře odladíš tak ti to bude jezdit mooc slušně
Datum: 04. února 2011 20:46
 Mělo by to zlepšit přestup tepla do okolí tím pádem lépe chladit a výkon s epo výbrusu o něco malinko zvedne..
Datum: 04. února 2011 14:56
Jméno: zobkins
IP: uživatel10115
 čus , pomůže na výkonu když vybrousím difůzor u karbecu do většího průměru ? Kámoš něco takového říkal je to pravda ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2011 21:15
Jméno: Dalibor Bílek
IP: uživatel10730
 tak samozdrejmě ti to něco pomuže,bude ti to nasavat snadněji směs,ale ještě jsem to neskoušel tak přesně nevim,snad ti to něco pomuže
Datum: 01. března 2011 21:15
Jméno: Nike21
IP: uživatel5056
 Zdarec jaký jsou lepší ložiska ZVZ nebo ZKL dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2011 19:43
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 jej sorry yuri ale musim te opravit nase ocel , zelezo je produkt z vysoké pece a jde na dalsi zpracování (ocel , litina) . Tak dlouho nam to mistr vtloukal do hlavy az sem alergicky kdyz to nekdo poplete
Datum: 05. února 2011 19:43
Jméno: Nike21
IP: uživatel5056
 jo dík.
Datum: 04. února 2011 18:58
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 tak tak ZKL je naše železo
Datum: 04. února 2011 18:01
Jméno: standa
IP: uživatel11094
 a mimojiné firmy na výrobu ložisek v blízkém okolí české republiky kupují ložiskovou ocel z třineckých železáren
Datum: 04. února 2011 17:13
Jméno: standa
IP: uživatel11094
 myslím že se pleteš,ty ložiska se dělají na slovensku
Datum: 04. února 2011 17:12
Jméno: Marek Bittner
IP: uživatel5855
 to je jedno obje tito firmy si ty ložiska nechávajú dělat u stejné firmy v Polsku
Datum: 04. února 2011 17:09
 Jestli myslíš ZKL a ZVL tak je to defakto nastejno...
Datum: 04. února 2011 13:41
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, jakým směrem se má dávat papírovej palivovej filtr? šipkou dolu že? každej to dává jinak, tak se vás chci zeptat...díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2011 10:59
 lori: Na tohle člověk nemusí jezdit do Číny, stačí když chodí do školy...schválně se zamysli proč se všechno vyrábí v Číně
Datum: 05. února 2011 10:59
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Dalsi co byl v cine jo
Datum: 04. února 2011 16:56
 kolecko ®:má pravdu čína je čína
Datum: 04. února 2011 16:16
 Lori: Netvrdil bys, jo? To mi řekni kdo by to v té Číně asi tak zakázal, vzhledem k tamním podmínkám...v číně jsou naprosto běžně zaměstnáváni lidé mladší 16ti let, a je na nich vyžadována stejně intenzivní práce a neplacené přesčasy jako po dospělých...v praxi to vypadá, že zkušenější starší pracovníci obsluhujou stroje, a mladí, tzn defakto děti, ty motorky kompletujou, a takhle je to v Číně naprosto se všim...a kdo to montoval v Jawě? Přinejmenšim to byl proškolený pracovník, který měl přehled o tom, co vlastně vyrábí...
Datum: 04. února 2011 15:44
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Ze to montujou decka bych netvrdil, a krom toho v jawe to taky nemontovali experti
Datum: 04. února 2011 15:22
Jméno: Nike21
IP: uživatel5056
Datum: 04. února 2011 14:45
 to bude tim, že to montujou malý děti v Číně...
Datum: 04. února 2011 13:32
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 díky, kámoš má novou yuki a má to tam daný naopak....
Datum: 04. února 2011 13:05
 Šipka naznačuje směr průtoku...
Datum: 04. února 2011 12:59
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 Čate draci myslíte že mi to zvedne vákon když dám korek do pístního čepu? Ale musím ho tma tad tak aby nevyletel
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2011 14:44
 čus draci a o kloik to zvýší asi tak přibližně výkon?
Datum: 07. února 2011 14:44
 barvy nějaký pertinax nebo laminát... já to mámv yrobený ze silonu na 250ce jak jsou ty odlehčovací círy na klice
Datum: 04. února 2011 19:25
 http://denzil.rajce.idnes.cz/Fichtl/#DSC01381.JPG dobrá náhrada za korek,dělal mi to Frikulín,najeto asi 500 km a zatim to drží jen si nemůžu vzpomenout jak se to jmenuje.
Datum: 04. února 2011 16:59
 na tom som rozmislal taky co pisal jenda.. podla mna by to bolo ok
Datum: 04. února 2011 16:40
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Já o tom taky přemýšlel nešlo by to uďelat tak že bych o nějaký desetiny zkrátil pístní čep a pak bych na každou stranu dal hliníkový víčko a segrovka by ho vlastně držela vnitřek by zůstal dutý. Nebo teoreticky korek do pístního čepu a přikrejt víčkem. Co si myslíte?
Datum: 04. února 2011 15:11
Jméno: standa
IP: uživatel11094
 dokonce dávali napařenej korek i pod pístní čep pod dno pístu....ale to sou pořád takový úpravy neúpravy......
Datum: 04. února 2011 15:00
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel1303
 jak správně říká ySimiP, korek dlouho nevydrží, ale zase je u něj výhoda, že když vyletí tak ti to nerozšmelcuje píst a válec. Zaslepoval sem ho hliníkem, ale přešel sem na lehčí plast, ale ve spodním ojničním čepu mám pořád hliník a nemůžu si vynachválit. Zmenšíš tím hluchý prostor motoru  VÝKON 50CCM JE O DETAILECH!
Datum: 04. února 2011 14:01
 Ahoj,tady u té otázky je vidět,kdo rozumí motorům. Korek se tam skutečně dával, pro zlepšení spodní komprese. Bohužel se to prý v praxi neosvědčilo,pač on tam ten korek dlouho nevydržel. Určitě je to dobrá cesta za výkonem - zlepší se ti výplach. Korek používali dříve,pač plasty byly ještě v plenkách. Určitě bych se poohlédl po modernějším materiálu.
Datum: 04. února 2011 13:52
 Asi si pístním čepem otvíral víno...
Datum: 04. února 2011 13:07
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 xD už za ním letím chodím do pasu a tma sme dělali jednoho fichtla a ten děděk co to dovez tam měl ten korek
Datum: 04. února 2011 12:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Chocholouška
Datum: 04. února 2011 12:12
 Hochu tak ty běž navš´tívit jedličku bo podobnýho doktora co dělá s psychoušema
Datum: 04. února 2011 12:06
 Čaute draci.Když mám mustanga bez papírů a bez toho štítku co musím udělat abych to moch přihláasit? a kolik mě to bude celí stat?a ještě jeden dotaz kolik stojí pojistka?Xd díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2011 20:37
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 Jaké stránky mi poradíte z krz ty papíry?
Datum: 04. února 2011 20:37
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Pojistka u ČPP- pokud je rok výroby 1975 a starší výše pojistky je 35 kč
Datum: 04. února 2011 18:09
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 JJ dobrý na to sem čekal ty čísla mi varazí tata v práci xD
Datum: 04. února 2011 17:00
 Kup si novej štítek a raznice a podle TP co koupíš to vyraž. Jinak pojistka u ČPP bude kolem 100,- Kč.
Datum: 04. února 2011 14:08
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 Dík moc papíry seženu na netu jak nic a zaplatí mi to bratr xD
přepsat to je taky v poho
ale co stím štítkem to si budu muset nechat vyrazit číslo podle tech starech papíru?
Datum: 04. února 2011 12:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 musel by sis sehnat nějaký papíry z jinýho mustanga ( 500-1000,-) a pak je přepsat na sebe (myslím komel 400,-) a pak zajet na evidenčku a STK ( 250kč) a roční pojistka je kolem 300
Datum: 04. února 2011 12:11
Jméno: Domin
IP: uživatel2997
Posl.aktualizace: 04. února 2011 11:53
Jméno: ybr
IP: uživatel11091
 zdar chlapi potřeboval bych naky to vin čislo nebo v čem se to určuje na modrou barvu na stadiona S22 diky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2011 12:33
 Vin je "moderní" název pro výrobní číslo rámu, bude to asi v RAL nebo ČSN.
Datum: 04. února 2011 12:33
Jméno: Jakub
IP: uživatel10910
 Čus
Nevíte někdo kde se daj na internetu sehnat pěkný diodový blinkry na 6V ??
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2011 11:27
Jméno: KoliHN
IP: uživatel11092
 http://www.moto-prodejna.cz/index.php/cPath/37/sort/2a/page/2
Datum: 04. února 2011 11:27
 zdár draci mám dotaz kolik zubu má originál rozeta na jawě 350/634?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2011 11:57
 Měla by to být rozeta s 52 zuby, stejnou mám i na ČZ 487. V podstatě všechny 350 od typu 632 - 640 mají 52zubů rozetu.
Datum: 04. února 2011 11:57
Jméno: zetoras
IP: uživatel8804
 Zdravim, chtěl bych si koupit enduro nebo krosku. Poradili byste mi nějakej levnej dobrej stroj ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2011 19:39
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 cus no hele ja mam SUZUKI TS 125 ER a je to vybornej strij mam ji 4 roky a bez zavad je to vzduchem chlazeny a sehnal sem to za 8 000 a díly na to dou taky sehnat a protoze je vzduchem chlazena tak odpadaj veskery problemy s chladicem ale je to na tobe
Datum: 04. února 2011 19:39
 V tom případě bych tu KTM klidně bral.Super značka,hlavně se do toho v pohodě seženou díly, hodně lidí to na motoinzerci prodává po repasi.Pak jsou oblíbené YAMAHA DT 125 či SUZUKI RM 250.
Datum: 04. února 2011 17:02
Jméno: zetoras
IP: uživatel8804
 tak tohle je mi uplně jasny  s tim už mam svoje zkušenosti  Fichtl to je už na mě moc slaby
Datum: 04. února 2011 14:38
 Ono je otázka co je levný. A počítej s tím,že když si koupíš něco za 20 000,tak že tě oprava taky může vyjít i na 20 000. Kámoš koupil čz 520. Jako bylo to pojízdné. Ale když zjistil,že je klika před smrtí,tak to letělo z domu.
A co si postavit fichtlcross? Když jsme na fichtlpokecu  Alespoň by měl ten stroj duši a svou jedinečnost.
Datum: 04. února 2011 14:02
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 prodavam ktm exc 125, 30kw, r.v.2000, cca 40tis.
Datum: 04. února 2011 10:55
 Dobrej, mám nějak raseknuté vedení vydličky u Jawy 50, ta hřídel, tyčka, kulatina, či jak se to jmenuje, nejde vytáhnout z karteru, u jiných motorů to jde, co to může být, vzít to nějakým rozpouštědlem na mastnotu, vyvyklat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2011 10:11
 neměl jsi to přilepený lepidlem na ložiska? Jednou jsem měl taky takový problém ale proč to někdo lepil to nevim  A segrovka tam nikde byt nemá
Datum: 05. února 2011 10:11
 Nevim co myslíš? Já už to vytáh, šlo to hladce, jen jsem musel dát vedení do svěráku a pak jsem to hladce vyháhl, nevím kde by se tam vzala segrovka.
Datum: 04. února 2011 19:03
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 jo když kokneš do prostoru mezi přepážku od zapalování a ložisko tak tam je zacvaklá segrovka na tý tyčce tu musíš vydnat.
Datum: 04. února 2011 15:03
 Sorry za tu vidličku - vydličku
Datum: 04. února 2011 10:29
Datum: 04. února 2011 10:28
Jméno: P!nca
IP: uživatel6563
 cuz, jojo neco podobneho se mi taky stalo, to neni spinou to je tou vidlickou, muze byt kriva nebo praskla a ona jak se rozdrti tak ty kousicky to proste nepusti ven, pokud nejde jednou stranou musi to jit tou druhou, takze sundat kryt od spojky, vytahnout vsech 5 pruzinek a dostat to ven, nebo druha možnost cim by to bylo ze se ti tam kousla kulicka mezi karter a tu tycinku, no jo nejakou nemahu to bude stat
Datum: 04. února 2011 9:09
|



|