česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  908  909  910  911  912  913  914  915  916  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kleed92      IP: uživatel11096    
čau chlapi.. mam problem mam pionyra a nejde mi spojka.. mam motor z 05 tudiz bez pružiny jako na 21.. dam kulicku a pak tycku ale tycka nejdee dovnitr a blbe ven.. nevim co s tim.. a kryt z 21 tam nejde prosim o radu.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci. Chci se vás, neboť mám problém se zadním kolem. Sehnal jsem si náhon na tachometr ( šneka atd. ), vyčistil jsem ho a dnes jsem ho skládal dohromady. Ovšem nepodařil se mi tam dát ten poslední kroužek, tak jsem si říkal že to jen vyzkouším a potom ho tam dám. Náhon jsem nasadil na rozetu, rozetu na kolo a kolo do rámu. Vše jsem utáhl tak, jak jsem to utahoval vždycky, ale když jsem poté popojel s motorkou, tak jsem se zadním kolem ani nehnul. Posléze jsem zjistil, že to dělá ozubené "kolo" náhonu, vytáhl jsem ho a vložil zpátky. Po přitáhnutí doslova fest, vše bylo v pořádku - kolo nikde ani nedrhlo. Dalo by se říct že po přitáhnutí s tím ozubeným kolečkem náhonu do doslova dře a kolo se ani nehne i při použitím velké síly. Tak se vás chci jestli si myslíte, že to mohlo zavinit to chybějící poslední krycí kruh, co se dává jako kryt na ten náhon, jestli jej nějak vystřeďuje. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
to by nemelo vadit že jsi tam nemel ten krouzek, akorat davej pozor kdyz ten snek davas na rozetu tak tam maj ejt 2 kolicky na rozete ktery prijdou zasunout do sneka, to asi víš.
 
 
Datum: 04. února 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: kleed92      IP: uživatel11095    
Čus dracíí, mam problém..mam Pionyra a na rovince a do malinkjech kopecku jede dobře.. ale když na něm na rovině jedem dva tak na 3 moc nechce jed.. a do prudcich kopcu už vubec ne proste chcípne.. mam otazku čím to je a nebo jestly to je tak u kazdyho? a čím a jak případně zvíšit výkon aby nás utáhl dva aspon do středního kopce..diky moc bejci..:-)\\\\\\\\r\\\\\\\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2011 22:00
 
 
 
 
Jméno: dydy11      IP: uživatel11096    
ok diky moc..
 
 
Datum: 06. února 2011 22:00
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nopokud jezdíš po silnicích, tak bych bral tohle: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_26.html a pořádně pošteloval motor nebo udělal GO.
 
 
Datum: 06. února 2011 10:59
 
 
 
 
Jméno: dydy11      IP: uživatel11096    
je to ono http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2030.html ?? akolrat je tady 10 zubu a to je asi lepsi ne? jo omlouvam se mam new nick..diky
 
 
Datum: 05. února 2011 23:14
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já s bratrancem(oba tak 80kg) vyjedem normální kopec na poli v pohodě, a to mam 13z sekundárko. Po silnici docela krpál vyjíždim do půlky na dvojku a pak řadim za jedna, ale ta jednička táhne jako bejt. Teď už jsem ale přesedlal na 11z sekundárko a to je úplně o něčem jinym. Krpál na polní cestě dáváme za 2 s přehledem.
 
 
Datum: 05. února 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11099    
běžné kopce fichtl ve dvou musí vyjet! je jasný že nějakej ostrej krpál v lese to ve dvou nevyjede....
 
 
Datum: 05. února 2011 18:51
 
 
 
 
Jméno: kleed92      IP: uživatel11096    
noneprijde mi ze by klepal,chrastil atd..takze asi sestelovat.. diky moc vrhnu se na to.. a jak to je jinak dobre sestelovanej ppincek uveze v poho dva lidi do kopce? aj pamatuju je s tatou pred 13 lety ze nas uvezl v pohode oba do kopce..ale to bylo asi tim ze mi bylo 5 let a byl sem lehkej..
 
 
Datum: 05. února 2011 13:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11099    
to muže dělat i bohatá směs....v jednom se to tak neprojevuje,protože fichtl má docela tah i rozštelovanej(proto většině lidí jede dobře i když neumí nastavit ani zapalování ani karburátor),ale ve dvou lidech se okamžitě ukáže,jak je na tom....skus jen motor seřídit dle příručky a uvidíš.....pokud je motor už vylágrovanej tak motor opravit....jestli to nemá kompresi a šíleně chrastěj kroužky tak udělej výbrus válce...jestli zvoní udělej i nový futro pístního čepu.....jestli klepe,tak rovnou začni shánět i novou kliku(či ojnici).....jestli nezvoní,nechrastí,neklepe a jede docela dobře tak chce jen vyštelovat....
 
 
Datum: 05. února 2011 12:51
 
 
 
 
Jméno: kleed92      IP: uživatel11096    
ok takze vybrus a nebo sekund. kolecko ok vyzkousim to:-) diky moc chlapi za radu.. a jinak jeste ja jel za 3 sam a jede slusne.. pak sem nabral cloveka za 1 dobry za 2 docela dobry za 3 uz nic moc.. no a do kopce za 1 chcipne a nejede.. :-)
 
 
Datum: 05. února 2011 11:05
 
 
 
 
Jméno: gozer21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no pokudd to jede stebou normalně tak by to i ve dvou melo jet nromalne nemelo by to vynechvat atd ale zapomen na to že budeš jezdit kopce ve dvou na 3 jedine co mě napda dat tam menši sekundarni kolečko třeba 11z sice by to nejelo tak rychle ale lipe by to tahlo
 
 
Datum: 04. února 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: corny      IP: uživatel11098    
Moc drahý to ještě není bejvaj i dražší.Normální vejbrus 540KČ i s pístem a kroužkama.
 
 
Datum: 04. února 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: kleed92      IP: uživatel11096    
a nejaky lehci a levnejsi reseni neni?ale jinak diky:-)
 
 
Datum: 04. února 2011 20:15
 
 
 
 
Jméno: skoopa      IP: uživatel8456    
udělej si vybrus kup novy pist kroužky a fichtl pojede jako novej.:-)
 
 
Datum: 04. února 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: kleed92      IP: uživatel11096    
no prestih ok.. ale kdyby to byla komprese tak by to nejelo ano kdybycj jel sam po rovine ne? to stejny i z benzinem ne?ale diky:-)
 
 
Datum: 04. února 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
cus no hele to ti treba muze delat píst ze ma spatnou kompresi tak to netahne nebo ti spatne dotejka benzin nebo spatne serizenej predstih to muze delat vic veci ;-)
 
 
Datum: 04. února 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co myslíte, půjde s tím ložisko i namontovat http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3722.html, když ho zmrazím, abych nemusel ohřívat bloky, co? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa: No tak to, že ty bloky musí nahřát na 80-90 stupňů Celsia a že musí zmrazit ložiska, to jsem mu jaksi neřekl, to beru jako samozřejmost. Ty ložiska by tam měli jít pak uplně v pohodě. Stačí je jedn doklepnout gumovou paličkou. Žádné mlácení nebo tloukání nepraktikuju. :-D
 
 
Datum: 05. února 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11099    
barbaři natloukají ložiska!! To ste mechanici?
 
 
Datum: 05. února 2011 12:59
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
sefcik: To, co říkáš, nejde. Protože kdyby jsi to lisoval tak jak říkáš, tak by jsi do toho uložení zalisoval i to staré ložisko. ty potřebuješ nějakou trubku, která má skoro stejný průměr jak to ložisko ale o trochu menší, aby jsi ten přípravek nezalisoval do uložení. A nalisovává se správně jak SESA říká, tza vnější kroužek ložiska. :-) Nebo se ten přípravek dá udělat jako kulatina a na konci navařenej kružnocý plech tak tlouštky 3 - 4mm, přesně do středu.
 
 
Datum: 04. února 2011 23:44
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo co to vzít přez staré ložisko a to by tlačilo plošně na to nové, asi je to lepší než to natloukat ne?
 
 
Datum: 04. února 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No mě to napadlo. Takže nějaký přípravek, za který se to chytí a ten by tlačil na ložisko.
 
 
Datum: 04. února 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pujde,,kdyz to obratis stranove tak jo,,, ale ty loziska pujdou rychle do kopru,, pac jak tachas do diry lozisko za stred,,tak ho prochnes v ulozeni kulicek a je kaput,,takze nedoporucuji
 
 
Datum: 04. února 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Ahoj draci, včera jsem na internetu našel jeden odkaz s videem, na kterém chlápek pomocí elektrolýzy pomědil výfuk od nějakého auta. No tak jsem si řekl, jak by to vypadalo a karterama od pionýra. Udělal jsem si asi litr roztoku modré skalice, zapojil kryt spojky do obvodu autobaterie a nechal 30 minut v elektrolytu. A stal se zázrak. Kryt je jako ze zlata, nádherná měděná barva. Vřele doporučuju !!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10944    
takze prakticky porad stejnej postup jak http://forum.gunshop.cz/jak-cernit-nejjednoduseji-navod-t5271.html :-) no zni to pekne, dik a kdyby se ti podarilo nekam nahodit fotky urcite nevahej a mrskni to sem
 
 
Datum: 05. února 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Sice chodím na gympl, ale koncentrace se mi počítat nechtěla... tak jsem udělal nasycený roztok. Do litru vody jsem za stálýho míchání dypak nadrcenej prášek skalice, dokud se to rozpouštělo.
 
 
Datum: 05. února 2011 16:33
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10944    
Zni to pekne :-) jak silnej roztok si z toho delal?´
 
 
Datum: 05. února 2011 14:10
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Sorry, já prohodil poly... na + Měd a na - to co se pomědí
 
 
Datum: 05. února 2011 8:39
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Informace jsem čerpal odtud: http://cs.wikipedia.org/wiki/Elektrol%C3%BDza . Jinak příprava by jednoduchá. Jinak bych to ani nezkoušel, modrou skalici jsem měl doma, dá se koupit v drogerii jako pentahydrát síranu mědnatého... Na kladný pol se zapojí kus čisté mědi ( já našel kus měděné trubky) a na + se zapojí to, co chcete pomědit. Dal bych sem fotky, ale mám problém s pc... tak jindy. Jinak to má barvu stejnou jako nová desetikoruna...
 
 
Datum: 05. února 2011 8:38
 
 
 
 
Jméno: Miguel      IP: uživatel9423    
a kam mam dat jaký pol baterie?
 
 
Datum: 05. února 2011 0:15
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě by teda zajímal výsledek a koncentrace roztoku...
 
 
Datum: 04. února 2011 19:36
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych do toho asi nešel, mám radši oryg. fichtly, ale kdybych měl třeba mustanga tak rok 75-82 na tuning, tak bych o tom uvažoval, a po galvanizaci jsi to leštil nebo je to lesklé samo.
 
 
Datum: 04. února 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: brown      IP: uživatel987    
hoď sem to video :-)
 
 
Datum: 04. února 2011 19:13
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Grtuluji máš doma vlastní galvanizovnu :-), ještě tak chromy.
 
 
Datum: 04. února 2011 19:11
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
už sa to tu preberalo ale daj to neviem najsť čo je lepšie nastriekať základnú farbu a tak gitovať alebo gitovať a tak zaklad? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: MartinFel      IP: uživatel5767    
Čau, čau.. Hale nejdřív odmasti povrch pak nanes základní barvu, poté popř. zakituj, pak dej plnič a nakonec vrchní barvu
 
 
Datum: 04. února 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chci se zeptat jak je to všechno stěmi veteránskými papíry odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2011 10:38
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím že moc levny to neni něco asi přes 3000 četl jsem to myslím na motrokaři.cz dyštak se tam podívej je tam hodně takových článku
 
 
Datum: 05. února 2011 10:38
 
 
 
 
Jméno: milanoo      IP: uživatel10870    
A nevite kolik se plati prihlaseni motorky na veteransky papiry
 
 
Datum: 04. února 2011 23:16
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Všechno musíš mit v originálním stavu a nejlip udělanou od zakladu. Takže hodně moc peněz!!!
 
 
Datum: 04. února 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: MartinFel      IP: uživatel5767    
Čau. Mám dotaz ohledně plechu sedla z Jawa 23 Mustang... Neválí se někomu náhovou doma ?? Díky, a promiňte za dotaz. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2011 15:03
 
 
 
 
Jméno: denis02 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdravim..chci se zeptat na hvězdicovou hlavu na fichtla..jakej to má vliv??..a když bych si nechal udělat vybrus a pist na jeden kroužek k tomu namontoval hvězdicovou hlavu bude to mit větší výkon?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2011 12:15
 
 
 
 
Jméno: denis02      E-mail:      IP: uživatel11107    
ja jsem našel právě tu hvezdicovou hlavu na fichtlkramku tak nevím jestli je to ta co zvětší výkon nebo ne...http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3716.html
 
 
Datum: 06. února 2011 12:15
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jsou 2 druhy-1.má původní obsah spalováku ale je svíčka rovně dopředu,takže se např. líp seřizuje predstih a 2.má spalovák zmenšenej takže to aj nějakej výkon přidá kvůli větší kompresi.
 
 
Datum: 05. února 2011 9:17
 
 
 
 
Jméno: DaWe      IP: uživatel3930    
když si to dobře odladíš tak ti to bude jezdit mooc slušně
 
 
Datum: 04. února 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: Pixel-21      E-mail:      IP: uživatel9410    
Mělo by to zlepšit přestup tepla do okolí tím pádem lépe chladit a výkon s epo výbrusu o něco malinko zvedne..
 
 
Datum: 04. února 2011 14:56
 
 
 
 
Jméno: zobkins      IP: uživatel10115    
čus , pomůže na výkonu když vybrousím difůzor u karbecu do většího průměru ? Kámoš něco takového říkal je to pravda ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: Dalibor Bílek      IP: uživatel10730    
tak samozdrejmě ti to něco pomuže,bude ti to nasavat snadněji směs,ale ještě jsem to neskoušel tak přesně nevim,snad ti to něco pomuže :-D
 
 
Datum: 01. března 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel5056    
Zdarec jaký jsou lepší ložiska ZVZ nebo ZKL dík moc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2011 19:43
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
jej sorry yuri ale musim te opravit nase ocel , zelezo je produkt z vysoké pece a jde na dalsi zpracování (ocel , litina) . Tak dlouho nam to mistr vtloukal do hlavy az sem alergicky kdyz to nekdo poplete
 
 
Datum: 05. února 2011 19:43
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel5056    
jo dík.
 
 
Datum: 04. února 2011 18:58
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
tak tak ZKL je naše železo :-)
 
 
Datum: 04. února 2011 18:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11094    
a mimojiné firmy na výrobu ložisek v blízkém okolí české republiky kupují ložiskovou ocel z třineckých železáren;-)
 
 
Datum: 04. února 2011 17:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11094    
myslím že se pleteš,ty ložiska se dělají na slovensku
 
 
Datum: 04. února 2011 17:12
 
 
 
 
Jméno: Marek Bittner      IP: uživatel5855    
to je jedno obje tito firmy si ty ložiska nechávajú dělat u stejné firmy v Polsku
 
 
Datum: 04. února 2011 17:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli myslíš ZKL a ZVL tak je to defakto nastejno...
 
 
Datum: 04. února 2011 13:41
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, jakým směrem se má dávat papírovej palivovej filtr? šipkou dolu že? každej to dává jinak, tak se vás chci zeptat...díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2011 10:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lori: Na tohle člověk nemusí jezdit do Číny, stačí když chodí do školy...schválně se zamysli proč se všechno vyrábí v Číně :-)
 
 
Datum: 05. února 2011 10:59
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10944    
Dalsi co byl v cine jo
 
 
Datum: 04. února 2011 16:56
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolecko &#174;:má pravdu čína je čína
 
 
Datum: 04. února 2011 16:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lori: Netvrdil bys, jo? To mi řekni kdo by to v té Číně asi tak zakázal, vzhledem k tamním podmínkám...v číně jsou naprosto běžně zaměstnáváni lidé mladší 16ti let, a je na nich vyžadována stejně intenzivní práce a neplacené přesčasy jako po dospělých...v praxi to vypadá, že zkušenější starší pracovníci obsluhujou stroje, a mladí, tzn defakto děti, ty motorky kompletujou, a takhle je to v Číně naprosto se všim...a kdo to montoval v Jawě? Přinejmenšim to byl proškolený pracovník, který měl přehled o tom, co vlastně vyrábí...
 
 
Datum: 04. února 2011 15:44
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10944    
Ze to montujou decka bych netvrdil, a krom toho v jawe to taky nemontovali experti
 
 
Datum: 04. února 2011 15:22
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel5056    
:-D :-D
 
 
Datum: 04. února 2011 14:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bude tim, že to montujou malý děti v Číně...
 
 
Datum: 04. února 2011 13:32
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
díky, kámoš má novou yuki a má to tam daný naopak....
 
 
Datum: 04. února 2011 13:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Šipka naznačuje směr průtoku...
 
 
Datum: 04. února 2011 12:59
 
 
 
 
Jméno: Oliss83      IP: uživatel10843    
Čate draci myslíte že mi to zvedne vákon když dám korek do pístního čepu? Ale musím ho tma tad tak aby nevyletel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2011 14:44
 
 
 
 
Jméno: rudasm1      E-mail:      IP: uživatel7956    
čus draci a o kloik to zvýší asi tak přibližně výkon?
 
 
Datum: 07. února 2011 14:44
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
barvy nějaký pertinax nebo laminát... já to mámv yrobený ze silonu na 250ce jak jsou ty odlehčovací círy na klice
 
 
Datum: 04. února 2011 19:25
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://denzil.rajce.idnes.cz/Fichtl/#DSC01381.JPG dobrá náhrada za korek,dělal mi to Frikulín,najeto asi 500 km a zatim to drží jen si nemůžu vzpomenout jak se to jmenuje.
 
 
Datum: 04. února 2011 16:59
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na tom som rozmislal taky co pisal jenda.. podla mna by to bolo ok
 
 
Datum: 04. února 2011 16:40
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Já o tom taky přemýšlel nešlo by to uďelat tak že bych o nějaký desetiny zkrátil pístní čep a pak bych na každou stranu dal hliníkový víčko a segrovka by ho vlastně držela vnitřek by zůstal dutý. Nebo teoreticky korek do pístního čepu a přikrejt víčkem. Co si myslíte?
 
 
Datum: 04. února 2011 15:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11094    
dokonce dávali napařenej korek i pod pístní čep pod dno pístu....ale to sou pořád takový úpravy neúpravy......
 
 
Datum: 04. února 2011 15:00
 
 
 
 
Jméno: strejcek.mildis      IP: uživatel1303    
jak správně říká ySimiP, korek dlouho nevydrží, ale zase je u něj výhoda, že když vyletí tak ti to nerozšmelcuje píst a válec. Zaslepoval sem ho hliníkem, ale přešel sem na lehčí plast, ale ve spodním ojničním čepu mám pořád hliník a nemůžu si vynachválit. Zmenšíš tím hluchý prostor motoru:-) VÝKON 50CCM JE O DETAILECH!
 
 
Datum: 04. února 2011 14:01
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj,tady u té otázky je vidět,kdo rozumí motorům. Korek se tam skutečně dával, pro zlepšení spodní komprese. Bohužel se to prý v praxi neosvědčilo,pač on tam ten korek dlouho nevydržel. Určitě je to dobrá cesta za výkonem - zlepší se ti výplach. Korek používali dříve,pač plasty byly ještě v plenkách. Určitě bych se poohlédl po modernějším materiálu.
 
 
Datum: 04. února 2011 13:52
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi si pístním čepem otvíral víno...
 
 
Datum: 04. února 2011 13:07
 
 
 
 
Jméno: Oliss83      IP: uživatel10843    
xD už za ním letím chodím do pasu a tma sme dělali jednoho fichtla a ten děděk co to dovez tam měl ten korek
 
 
Datum: 04. února 2011 12:21
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
Chocholouška
 
 
Datum: 04. února 2011 12:12
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hochu tak ty běž navš´tívit jedličku bo podobnýho doktora co dělá s psychoušema
 
 
Datum: 04. února 2011 12:06
 
 
 
 
Jméno: Oliss83      E-mail:      IP: uživatel10843    
Čaute draci.Když mám mustanga bez papírů a bez toho štítku co musím udělat abych to moch přihláasit? a kolik mě to bude celí stat?a ještě jeden dotaz kolik stojí pojistka?Xd díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: Oliss83      IP: uživatel10843    
Jaké stránky mi poradíte z krz ty papíry?
 
 
Datum: 04. února 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel9869    
Pojistka u ČPP- pokud je rok výroby 1975 a starší výše pojistky je 35 kč
 
 
Datum: 04. února 2011 18:09
 
 
 
 
Jméno: Oliss83      IP: uživatel10843    
JJ dobrý na to sem čekal ty čísla mi varazí tata v práci xD
 
 
Datum: 04. února 2011 17:00
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kup si novej štítek a raznice a podle TP co koupíš to vyraž. Jinak pojistka u ČPP bude kolem 100,- Kč.
 
 
Datum: 04. února 2011 14:08
 
 
 
 
Jméno: Oliss83      IP: uživatel10843    
Dík moc papíry seženu na netu jak nic a zaplatí mi to bratr xD přepsat to je taky v poho ale co stím štítkem to si budu muset nechat vyrazit číslo podle tech starech papíru?
 
 
Datum: 04. února 2011 12:18
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
musel by sis sehnat nějaký papíry z jinýho mustanga ( 500-1000,-) a pak je přepsat na sebe (myslím komel 400,-) a pak zajet na evidenčku a STK ( 250kč) a roční pojistka je kolem 300
 
 
Datum: 04. února 2011 12:11
 
 
 
 
Jméno: Domin      IP: uživatel2997    
Čau chci se zeptat jestli ty ráfky co se tu prodávají http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3241.html se dají dát i na jawu 550 nejsem si jistý jestli tam budou pasovat a jaké špiče tam potřebuju sou tu tři druhy diky moc za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2011 11:53
 
 
 
 
Jméno: ybr      IP: uživatel11091    
zdar chlapi potřeboval bych naky to vin čislo nebo v čem se to určuje na modrou barvu na stadiona S22 diky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2011 12:33
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vin je "moderní" název pro výrobní číslo rámu, bude to asi v RAL nebo ČSN.
 
 
Datum: 04. února 2011 12:33
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel10910    
Čus Nevíte někdo kde se daj na internetu sehnat pěkný diodový blinkry na 6V ?? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2011 11:27
 
 
 
 
Jméno: KoliHN      IP: uživatel11092    
http://www.moto-prodejna.cz/index.php/cPath/37/sort/2a/page/2
 
 
Datum: 04. února 2011 11:27
 
 
 
 
Jméno: KOUDY.OK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdár draci mám dotaz kolik zubu má originál rozeta na jawě 350/634? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2011 11:57
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Měla by to být rozeta s 52 zuby, stejnou mám i na ČZ 487. V podstatě všechny 350 od typu 632 - 640 mají 52zubů rozetu.
 
 
Datum: 04. února 2011 11:57
 
 
 
 
Jméno: zetoras      IP: uživatel8804    
Zdravim, chtěl bych si koupit enduro nebo krosku. Poradili byste mi nějakej levnej dobrej stroj ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
cus no hele ja mam SUZUKI TS 125 ER a je to vybornej strij mam ji 4 roky a bez zavad je to vzduchem chlazeny a sehnal sem to za 8 000 a díly na to dou taky sehnat a protoze je vzduchem chlazena tak odpadaj veskery problemy s chladicem ale je to na tobe ;-)
 
 
Datum: 04. února 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V tom případě bych tu KTM klidně bral.Super značka,hlavně se do toho v pohodě seženou díly, hodně lidí to na motoinzerci prodává po repasi.Pak jsou oblíbené YAMAHA DT 125 či SUZUKI RM 250.
 
 
Datum: 04. února 2011 17:02
 
 
 
 
Jméno: zetoras      IP: uživatel8804    
tak tohle je mi uplně jasny :-D s tim už mam svoje zkušenosti :-D Fichtl to je už na mě moc slaby
 
 
Datum: 04. února 2011 14:38
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ono je otázka co je levný. A počítej s tím,že když si koupíš něco za 20 000,tak že tě oprava taky může vyjít i na 20 000. Kámoš koupil čz 520. Jako bylo to pojízdné. Ale když zjistil,že je klika před smrtí,tak to letělo z domu. A co si postavit fichtlcross? Když jsme na fichtlpokecu :-) Alespoň by měl ten stroj duši a svou jedinečnost.
 
 
Datum: 04. února 2011 14:02
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
prodavam ktm exc 125, 30kw, r.v.2000, cca 40tis.
 
 
Datum: 04. února 2011 10:55
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Dobrej, mám nějak raseknuté vedení vydličky u Jawy 50, ta hřídel, tyčka, kulatina, či jak se to jmenuje, nejde vytáhnout z karteru, u jiných motorů to jde, co to může být, vzít to nějakým rozpouštědlem na mastnotu, vyvyklat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2011 10:11
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neměl jsi to přilepený lepidlem na ložiska? Jednou jsem měl taky takový problém ale proč to někdo lepil to nevim :-D A segrovka tam nikde byt nemá
 
 
Datum: 05. února 2011 10:11
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevim co myslíš? Já už to vytáh, šlo to hladce, jen jsem musel dát vedení do svěráku a pak jsem to hladce vyháhl, nevím kde by se tam vzala segrovka.
 
 
Datum: 04. února 2011 19:03
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
jo když kokneš do prostoru mezi přepážku od zapalování a ložisko tak tam je zacvaklá segrovka na tý tyčce tu musíš vydnat.
 
 
Datum: 04. února 2011 15:03
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sorry za tu vidličku - vydličku :-)
 
 
Datum: 04. února 2011 10:29
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No já už mám vydličku venku, ale nejde mi vyndat tohle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2185.html ven z karteru, tedy z pravého s výrobním číslem a myslím, že by to mělo jít!
 
 
Datum: 04. února 2011 10:28
 
 
 
 
Jméno: P!nca      IP: uživatel6563    
cuz, jojo neco podobneho se mi taky stalo, to neni spinou to je tou vidlickou, muze byt kriva nebo praskla a ona jak se rozdrti tak ty kousicky to proste nepusti ven, pokud nejde jednou stranou musi to jit tou druhou, takze sundat kryt od spojky, vytahnout vsech 5 pruzinek a dostat to ven, nebo druha možnost cim by to bylo ze se ti tam kousla kulicka mezi karter a tu tycinku, no jo nejakou nemahu to bude stat;-)
 
 
Datum: 04. února 2011 9:09
 
<  908  909  910  911  912  913  914  915  916  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 17.06.2025 12:06:48 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu