slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  905  906  907  908  909  910  911  912  913  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: váca      IP: uživatel9474    
Čus draci jsem na vážkách mam mustanga ,mam ho hodit do krosu nebo nechat originál jezdim na polnačkách odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no hele jestli es mladej kluk kterej se hcce na tom jen vyblbnout a nepotrebuje od toho extra vykony a nebude ho moc nicit tak bych oddelal blatniky, kastlik svetla a nahazel bych tam nejhorsi kola, nadrz, vejfuk a proste vse co staci aby fungovalo a nebylo to hezky a nej veci dat do krabice a az vyrostes tak si ho zrenovujes- hlavne neprevaret ram atd.
 
 
Datum: 07. února 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: váca      IP: uživatel9474    
Děkuji za hodně rad je to rok 1979 zvolím drapáky,jo a Tomáš Vacek nejsem je to jen má přezdívka vážně děkuji za rady
 
 
Datum: 07. února 2011 17:53
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
Nech to v originálu dej na něj drapáky a jezdi.Až budeš starší tak ho zrenovujes a budeš mít krásneho pionyra :-)
 
 
Datum: 07. února 2011 17:24
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Hodit do krosu nebo to zdevastovat to umí každej, nechal bych to origo.
 
 
Datum: 07. února 2011 16:29
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kross forewer :-D
 
 
Datum: 07. února 2011 15:53
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nech origo :-)
 
 
Datum: 07. února 2011 15:30
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Oryginál je určitě lepší, jde ale o to na co ho chceš, ale jestli je to rok 1973 a méně tak je to škoda na kros. Jo a že máš přezdívku váca, nejsi náhodou Tomáš Vacek z Liberce, jestli ne tak sorry, já totiž s jednim chodil na ZŠ.
 
 
Datum: 07. února 2011 14:52
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel2215    
čau draku koukal sem že se objevily náké novinky tak se chci optat jestli už sou všechny odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2011 11:56
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prave ze jeste ne,, mam stale co ukladat,,sesa
 
 
Datum: 07. února 2011 11:56
 
 
 
 
Jméno: simababitz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravíčko, dotaz, mám panelku jsou na ní řidítka z hrazdičkou, je to tovární či si to předělával až každej doma? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2011 14:02
 
 
 
 
Jméno: Milan      E-mail:      IP: uživatel11111    
Panelka má řidítka bez hrazdy, jsou podobná jako na kejvačce ale mají nezabroušené sváry na držácích páček a jsou delší(okolo 67cm) protože tam přijde sytič, který se špatně schání a kdyz tam mate hrazdicku tak asi sehnat jeste vrchní díl masky, pravdepodobne budete mit urizky ;-) jsem na tom stejne
 
 
Datum: 07. února 2011 14:02
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím potrebujem radu vadilo by chlpatým ak by som si na mustanga hodil nádrž z ČZ 250 ???? http://slovenskainzercia.sk/x-sk/inz/1468/1468037-jawa-250-559-pekna-nadrz-4.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no sakra mít to 100 km někam do ciziny tak jedu taky :-D jo a hezčí by bylo , kdyby jsi tam dal nádrž ze 175/477
 
 
Datum: 07. února 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
Lebo ide o to že budem chcieť v lete chodiť na Ukrajinu cca 100 km tam cca 100km naspäť na benzín a aby sa mi to vyplatilo potrebujem veľkú nádrž ta z mustanga má 8L a ta čo mám z 250 tak má 13,5 počítam že na 200km by mi mohlo vystačiť 5 L :/ no uvidím naprv vybaviť pass :-D
 
 
Datum: 07. února 2011 16:22
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
muj názor je že na silnici tě s tim asi nikdo nezastaví, ale v případě nehody by to mohl být problém, ta nádrž tam nepatří, nejspíš na ní budeš muset udělat nějaký úchyty a to už je neschválený zásah do konstrukce vozidla..
 
 
Datum: 07. února 2011 15:12
 
 
 
 
Jméno: BeNgOrO      IP: uživatel7151    
nevim proc bi im to mjelo vadit
 
 
Datum: 07. února 2011 12:22
 
 
 
 
Jméno: kubanek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli někdo nevíte nějakej e-shop bo něco, kde bych mohl sehnat origo tacháč na jawu 20 ( s tím čtyřhraným vývodem)...díky. A eště jakej typ závodních svíček (NGK...atd), by se nejlíp hodil do jawy 20 ? díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2011 2:14
 
 
 
 
Jméno: Botik      IP: uživatel5727    
NGK bych nekupoval nemam snima nejlepší zkušenosti
 
 
Datum: 11. února 2011 2:14
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
origo tahače zoženieš len z inzerantu už sa nevyrábajú alebo sa dajú zohnať kvalitne zreparované ale to stoja hotový majlant http://www.motoren.sk/shop/Jawa/type/19 (pozri dole) a čo sa týka sviečok mal som BRISKy aj NGKčky a nejaký rapídny rozdiel som nenašiel daj tam Brisk N15C a nevymýšľaj
 
 
Datum: 07. února 2011 11:11
 
 
 
 
Jméno: kubanek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
...popřípadě s jakejma svíčkama by to mohlo jet slušně...:-)
 
 
Datum: 07. února 2011 10:55
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel6040    
Ahoj obědnal jsem si z fichtl kramku Přerušovač 12V 2X10W čislo zboží 1T1026 a nevim jak ho zapojit protože kontakty nejsou nijak označeny tak tě prosim o radu nebo o schéma :-) díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2011 18:20
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 08. února 2011 18:20
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dotaz k stadionu S22- stadak nemá vykon- delalo to predtim a i ted kdyz jsem mel motor rozhozenej a dal tam novy gufera. Zapalovaní je sestelovany. Startuje za studena na prvý ráz pri trose preplavení a za tepla to taky za chvilku chytne. Meřil jsme tlak ve valci a dáva mi přes 8 a to je celkem normální Problem bude asi v karburátoru? mam novejsi typ stejnej s jawa 50/05. S plastovejma krytame nebo bez- furt stejnej problém. ta saní mam v karbci jen origo sitko. Jak rikam starty v poho a na stojanku se motor jako na plnej plyn jako vytoci . At davam jehlu na ruznej zarez furt je svicka uchcana nebo uplne cerna nekdy( i kdyz je jehla upa dole). Kdyz chci na tom jet tak jednicka se nevytaci tak jak by mela a dvojka uz vubec netahne. kdyz se zahreje tak uz ani ta jednicka me neuveze. A takovej dalsi problem - nejde sestelovat volnobeh- furt to chcipe i kdyz mam sroub vonobehu uplne utazenej- asi se dusi. Co mam delat aby se tak neuchcaval??? U pionyra jsem zmensil hladinu v plovakovce a sesteloval jehlu ale tady do toho ten benzin tece jak kdby to bylo prokopnuty :-D Proste neumim sestelovat karbec na S22 asi i kdyz je to podle me primitivni :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2011 21:31
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele to snad ne :-D to snad neni nikdo kdo by to takhle montoval ne? :-D
 
 
Datum: 07. února 2011 21:31
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
koukni , jestli ten plovák nedáváš obráceně..má být špičkou nahoru
 
 
Datum: 07. února 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to já vubec nevim co tam mám mít za trisku na stadakoj ani nvm kolik ma trysku 05tka. Plovák nevypadá poskozenej- neni nijak pobouhanej, ani jehla neni skrivena- v cem se lisi plovak 05 a s22???
 
 
Datum: 07. února 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemás tam trysku z 05ky?
 
 
Datum: 07. února 2011 17:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Viděl bych to asi na špatnej plovák, buď poškozenej nebo z novějšího typu karburátoru 05...
 
 
Datum: 07. února 2011 14:37
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, tak jsem dneska poprvé rozdělával přední vidli na mustangu rok 79 -proste ten s tou inovovanou přední vidlicí- zjistil jsem tedy ze tam maji nejako nove vyreseny uchyt vrchních brejlí. Ze v tom závitu na trubce co jde ze spodních brejlí jsou 2 drázky, do kterejch ty vrchní brejle zapadaj- tohle u starsích pio není. Zjistil jsem ze vlivem pouzivání se ty drazky v ty tycce od tech vrchnich brejlí vymackali a poskodili zavit. Pak je nemožne vysroubovat tu matku co drzi misku s kulickama tak aby se něco neposkodilo( v mym připade se serval zavit na ty matce trochu) Proste mě to zaskocilo , ze v rámci inovace tohle zrovna moc dobre nefunguje tak nevim k cemu ta inovace vedla- jestli ty vidle pak byli nejaky pevnejsí- kdo ví... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Ta inovace vedla k ůspoře a menší náklady na výrobu nevýhoda je že vůbec nevyndáš vidlice s krku řízení . To samí co vedlo k menším nákladům jsou zadní plechy bez lišt
 
 
Datum: 07. února 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9313    
Dobrej měl bych jeden dotaz na Sesu, tak se objevilo nějaké koleno s falcem http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2110.html, ale dříve se dělalo i české, bude ještě. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2011 23:42
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi ne,,bylo drazsio a melo horsi chromm toto bude ok,, dal sem novou fotku jak vypada,,,sesa
 
 
Datum: 06. února 2011 23:42
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sice nejsem Sesa , ale tohle ti nestačí ? Aspoň něco :-D
 
 
Datum: 06. února 2011 22:32
 
 
 
 
Jméno: bertax ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci.Mám novou ojnici na jehlách -nový výbrus-jaký průměr čepu tam půjde.Dodaný čep s výbrusem 14,1 nejde do ojnice. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2011 15:12
 
 
 
 
Jméno: bertax      IP: uživatel11108    
Ahoj draci.Tak už jsem na to přišel.Je to jen fígl jak dostat z lidí další prachy.Vrazíš tam dodané jehlové ložisko ze sady a celou práci zkurvíš.Jsou prý dvě možné klece na to ložisko a já měl samozřejmě to větší.
 
 
Datum: 07. února 2011 15:12
 
 
 
 
Jméno: bertax      IP: uživatel11108    
Ahoj draci. Tak jsem zjistil že čepy jsou všecky stejné 14,1.Když ho namačknu do oka ojnice s jehlama udělá to slabé drážky v cementaci a jde ztuha a drnčí.Rukou s ním nezatočím .
 
 
Datum: 07. února 2011 11:29
 
 
 
 
Jméno: bertax      IP: uživatel11108    
ahoj draci.Jedná se o mustafa.Samotný čep jsem tam dostal ale rozhodně se mi zdá že jde moc ztuha.
 
 
Datum: 07. února 2011 9:56
 
 
 
 
Jméno: bertax ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci.Jedna firma dělala kliku s novou ojnicí na jehlách,,druhá firma dělala výbrus a dodala píst s čepem. No a teď to nejde dohromady.Potřeboval bych se jen dovědět jaký průměr má origo čep do nové ojnice.Dík.
 
 
Datum: 07. února 2011 0:41
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa05: Neni to blbost? Když to tam nejde zlehka a pomůžeš tomu tady tou tepelnou roztačností tak po vyrovnání teplot to bude prakticky slisované a nebude se to otáčet... To bys tomu asimoc dobře neudělal. o jaký stroj jde? Jestli je to pařez tak někdy se stává že ti omylemd ají do výbrusu píst s čepem z 21čky
 
 
Datum: 07. února 2011 0:04
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
A není to tím že tam patří čep 10 mm?? A jestli ne, tak doufám nepočítáš s tím, že ti tam půjde jen tak šoupnout. Jehly nahřej a čep šoupni na 3 hodiny do mrazáku...
 
 
Datum: 06. února 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: Wojtek      E-mail:      IP: uživatel10373    
Hello, I'm from Poland. I will start in jawa race. I have blog of tuning my jawa http://oldnewtuning.blogspot.com/ and it is one of my jawas : http://farm5.static.flickr.com/4051/4667085071_1df8a9bc04_b.jpg Can You help me with tuning? Can you send me tutorial of jawa tuning to this e-mail: Michowski0048@wp.pl odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2011 10:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11122    
Pokud bys měl zájem o nějakou komerční úpravu válce,tak napiš Stejskymu http://www.jawa50speed.wz.cz .....k válci dostaneš nákres jak výfuku tak sání. Kdekoliv na internetu koupíš za 400,- výfuk Hikone,který se upraví a na každém druhém e-shopu koupíš karburátor Dellorto 19 včetně sady trysek. Nedílnou součástí je lepší zapalování,kupříkladu Vape.....
 
 
Datum: 08. února 2011 10:46
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Myslíš? Chtěl sem bejt intelektuálně na výši... :-DD
 
 
Datum: 07. února 2011 17:00
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa05: myslim že na admina sesu můžeš mluvit česky :-D
 
 
Datum: 06. února 2011 23:25
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Look at this pages : http://www.jawa-50.cz/ , http://www.jawa50vixteam.wbs.cz/EVO-I-VI.html?framebreaker , http://www.fichtlkramek.cz . (For admin, i don´t do any promotions, I adviced only...)
 
 
Datum: 06. února 2011 22:49
 
 
 
 
Jméno: Wojtek      E-mail:      IP: uživatel10373    
In the first picture is my Jawa 223. I tuned this to jawas race. But in Poland we don't have any tuning parts and every parts I tuned alone.
 
 
Datum: 06. února 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
You have lot of strange photos in your websites. But the first picture with motorcycle with two dumpers is very interesting....
 
 
Datum: 06. února 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: Kubanek      E-mail:      IP: uživatel11052    
Ahoj, chtěl bych se zeptat, co to může být za závadu, když se na 1. normálně rozjedu a když chci zařadit 2., tk mi tam vůbec nechce skočit(asi takovej pocit, jk kdybyste z 3. chtěli zařadit 4....prostě to nejde :-D). Mohlo by to být třeba řadícím automatem ? Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: King2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vytahnout radicku porovnat,povolit automat jemne poklepat zahebat a utahnout!
 
 
Datum: 10. února 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neprekazi ti tam skorub, co srzi radici automat ?
 
 
Datum: 06. února 2011 22:32
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To ted dělá mě protože mi jde ztuha hýbat řadičkou... Prostě když se nevrátí do té volné polohy tak tam tů dvojku nedostaneš. podivej se na to
 
 
Datum: 06. února 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: vlasta      IP: uživatel7934    
cus kdyz nemam komresor a chci udelat barvu nejak pekne jak to mam udelat?a kdyaz bych chtel delat motor jak je tezky pulit??a jak dlouho too trva ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2011 14:31
 
 
 
 
Jméno: dano      IP: uživatel11032    
Ahoj, taťka mi říkal že kdysi jak měl jawu 350 tak natřel nádrž normálně štětcem a dal aspon tak 3 vrstvy, a potom vzal ten nejjemnější vodní smyrkový papír a brousil dokud se to nelesklo, pak by bylo asi dobré to přestříkat bezbarvým lakem a prý se to lesklo lépe než z výroby.. zatím čau
 
 
Datum: 07. února 2011 14:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl21: chce to trochu přemýšlet.. spojsku sundám a nahodím sám.. nic na to neni.. hadím přes to hadr a na to ruku.. segrovku vytlačím šrubovákem a pružinku mám v ruce... NO PROBLEM....
 
 
Datum: 06. února 2011 23:12
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To zvládnete....akorat si dejte bacha na pruźiny ke spojce..dost to lítá...v jednom bych to už nedělal, dyžtak si pozvěte do garáže kámoše.
 
 
Datum: 06. února 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně v té situaci jsem teď já, snad to zvládnu, ale mám v záloze spolužáka ze základky co mě učil jezdit, takže uvidím, dnes jsem myl bloky motoru.
 
 
Datum: 06. února 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa05: nepovidej.. když sem poprvé v životě půlil motor tak fichtlpokec neexistoval a internet byl v plenkách.. jo a bylo mi 12 a nikdo mi s tím nepomáhal ani neradil.... sic sem to půl šroubovákem a kladivem ale podařilo se a dokonce to pak i jezdilo... pokud nejsi uplně blbý tak zjistíž že na tom nic není... stačí jen nářadí.
 
 
Datum: 06. února 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Vzhledem k otázce si začátečník... Do půlení motoru se sám nepouštěj, vypadá to lehce, ale dá se tam sílenejch věcí zkazit.
 
 
Datum: 06. února 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10944    
pistol sezenes za kilo, dve z lidlu
 
 
Datum: 06. února 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Motor asi zvládneš, jestli ti na tom záleží tak si kup něco na rozlisování, já zas mám pistoli, ale ne kompresor, od kud jsi?
 
 
Datum: 06. února 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: vlasta      IP: uživatel7934    
prave ja ani pistoly nemam no
 
 
Datum: 06. února 2011 20:45
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10944    
Ja s tim strikam normalne, jeste podomacku delanou pistoli, sice to vetsinou udela "pomeranc" ale da se to... kdyztak si sezen jako nouzovku jeste 1 a spoj hadicky
 
 
Datum: 06. února 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: vlasta      IP: uživatel7934    
kompresor z lednicky mam ale ta to neutahne
 
 
Datum: 06. února 2011 20:11
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10944    
molitanovym valeckem to udelas asi nejlip, ale to je takovej problem sehnat si kompresor? z lednicky... 1-2zapojit a pohoda... a naklady na vyrobu nulovy...
 
 
Datum: 06. února 2011 19:58
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vzhledem k charakteru otázky pro tebe bude nejlepší dát plechy do lakovny a motor někomu zkušenějšímu..
 
 
Datum: 06. února 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: jawák      IP: uživatel9681    
Zdar draci...nemáte někdo kontakt na někoho kdo by mi udělal výbrus na fichtla okolí přerova. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2011 19:27
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11113    
zdarec byl no icq 469566956 ale většinou bývám na facebooku na piš tam Ondřej Bortník. pošli taky nějakej ten kontakt.
 
 
Datum: 08. února 2011 19:27
 
 
 
 
Jméno: jawák      IP: uživatel9681    
ondra: máš nějaký kontakt? email nebo icq?
 
 
Datum: 08. února 2011 13:48
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11113    
Zdarec za kolik dělá ten týpek výbrus?? Ja jezdím do přerova každej den do školy sem ze Soběchleb a jezdím přes Hradčany.
 
 
Datum: 07. února 2011 18:03
 
 
 
 
Jméno: jawák      IP: uživatel8148    
díky moc a zde je mail: mcqueen95@email.cz ....jsem z hradčan cca 12km ale pravideně jezdím do přerova...
 
 
Datum: 07. února 2011 10:26
 
 
 
 
Jméno: joker      IP: uživatel10072    
ale funguje ale je tam jen občas jestli budu mit čas tak ti zitra seženu čislo nekde ho mam pak mu zavolas a on prijededo 5minut a odkud jsi ?
 
 
Datum: 06. února 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: Jawák      IP: uživatel9681    
myslíš za duklou, jak tam má týpek harampadí? ten už tam asi nefunguje...
 
 
Datum: 06. února 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: joker      IP: uživatel10072    
Zdravim jsem taky z prerova a vybrus se dela u dukly je tam opravna kol tak se tam stav
 
 
Datum: 06. února 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim,mnel bych jeden dotaz estli nekdo nemmáte výkres silonových futer do vydlic na pionýru,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2011 19:16
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok,díky :-)
 
 
Datum: 06. února 2011 19:16
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
daj von staré futré a premeraj ich ne?? alebo treba zmerit dieru ramien a priemer klzakov a na dlzku sa moc nezálezi daj napriklad 3,5-4cm.... trosku zivota :-D
 
 
Datum: 06. února 2011 19:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1.mnel, vydlic...2. fakt na takovou jednoduchou věc je potřeba výkres? Nestačila by hlava a šuplera? 3.Má cenu to vůbec dělat když se to dá za pár korun koupit hotové?
 
 
Datum: 06. února 2011 18:58
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel11079    
Cau draci,pred tydnem sem delal generalku motoru a ted kdyz sem se chtel projed,tak fechtla nakopnu v pohode vsechno jde,ale kdyz se chci rozjed tak jak kdyby me to neuvezlo a zdechne to a pritom mam 80 kg,newite cim by to mohlo byt? nikdy pred tim to nedelalo,diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Nemáš někde moc ohnutou hadičku co vede benzín ??
 
 
Datum: 06. února 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
to muzes mit treba tim ze ti nedotejka benzin nebo mas nejak šprajclej pistni krouzek ...
 
 
Datum: 06. února 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
čau draci, potřeboval bych vědět kudy je originál vedený lanko od tachometru, máte někdo fotku nebo odkaz? dekuji icq 556223113 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2011 19:34
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus nad tim popřemejšlet, něco se dá zjistit z fotek ale vzhledem k délce lanka neni moc možností kudy ho vést..
 
 
Datum: 06. února 2011 19:34
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
Kto miluje Pragy V3S ako ja nech si pozrie :-D http://www.youtube.com/watch?v=lVrVUu7HwhA odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2011 19:10
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
E512 a ostatní fortschritty nebyly špatný mašiny na tu dobu...dvandu jsme taky kdysi měli, ještě se skleníkem... údajně byly ale z velký části okopírovaný z projektu českých konstruktérů SM, zašlapaný režimem
 
 
Datum: 07. února 2011 19:10
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
Marek: I my sme mali E512 :-D kurva pomsta z NDR :-D
 
 
Datum: 07. února 2011 10:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lepší ty noviny nacpat do sání a zapálit nechat prohořet a pak startovat.. ten motor ty noviny bezproblému sežere ;-)..a nebo tam chrstout benzínu zapálit a startovat.. ..
 
 
Datum: 06. února 2011 23:18
 
 
 
 
Jméno: Marek Bittner      IP: uživatel5855    
vy tady rešite ty niviny toje uplnč normální unás sa temu ríká dat prečíst rudé právo,drív dokát nebil start sprej tak sa takkto startovali šecky stroje najaro hlavně kombajny jako E512-E514-E516... :-D
 
 
Datum: 06. února 2011 22:45
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
Jo vejtra. To je mašina. Jezdil jsem s ní před pár rokama na brigádě celý léto. V tý době jsem ještě neměl ani papíry na auto a jednou ráno mi do ruky vrazili klíče a že budu chvíli jezdit. Jediný co mi řekli, jak jsou u toho kvalty a víc nic. Když jsem do toho sed, nevěděl jsem ani jak to nastartovat :-D Pak už mi vejtra zustala celou dobu :-) jediný co mě fakt chybělo byl ten posilovač, protože jsem se musel pořád někde motat krokem a to řízení byla dřina :-D
 
 
Datum: 06. února 2011 20:24
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jn na éterovou bombičku chytne i v -50 ale škoda motoru..
 
 
Datum: 06. února 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
no Start sprej sme nemali ale doma máme éter ale tak zase sme nechceli rozmetať motor :-)
 
 
Datum: 06. února 2011 19:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
so novinama už nestartujeme.. startovací sprej nezklamal nikdy.. ani při -15
 
 
Datum: 06. února 2011 18:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bořa: prej málo hřeje žhavení, jo? :-D :-D :-D
 
 
Datum: 06. února 2011 18:52
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
No keby tam otec nežeravil z novinami tak to ani nechytí :-D
 
 
Datum: 06. února 2011 18:23
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Yuri :-D to je u vétriesky normalny vec :-D zhavenie s ohnom... inak to nejde :-D:-D
 
 
Datum: 06. února 2011 18:21
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
to žhavenie nemá :-D ti si asi V3S videl asi len na obrázku čo ? a o čo tu ide?? o ten lahodný zvuk ten modrý dym a naftu ktorá je všade prítomná :-D
 
 
Datum: 06. února 2011 18:12
 
 
 
 
Jméno: bořa      IP: uživatel11091    
a co s tim když malo hřeje žhaveni, to je objev oooooooo
 
 
Datum: 06. února 2011 18:00
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím všechny, chtěl bych s zeptat: 1Jak snadno poznám, jestli je tachometr z pionýra 23 rozbitý(ukazuje nesmysly a nevím, jestli to není třeba náhonem, lanovodem...) a jestli se dá nějak poznat na burze funkční? Je pootočení šroubovákem zespodu tachecu(tam jak se šroubuje lanko) spolehlivý úkaz funkčnosti, když se ručička zahejbe? 2Dá se nějak předejít tomu, aby se otáčely řidítka nezávisle na vidlici-když zaberu za řidítka do strany a vidlice se dostane do krajní polohy, otočej se řidítka dál... 3Jaké množství oleje do předních vidlic je tak akorát do kývačky 250 353, jezdí se se zatížením 140kg? 4Je záchyt lanka přední brzdy péráka řešenej stejně jak u tohohhle pařeza? http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/488676-parez.html Pokud ano, kde se dá ten zvláštní šroubek koupit? Předem díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to dělá každej dvoutakt bez sytiče, než se ohřeje, benzín ze směsi kondenzuje na studených stěnách klikového prostoru a přepouštěcích kanálů a do válce se ho dostane málo, že to sice stačí na volnobéžné otáčky, ale už ne na rozjezd po plynem..
 
 
Datum: 06. února 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý, díky toho jsem si nevšiml. Ještě bych přidal dotaz-Dělá vám pionýr taky, že studenej na volnoběh jede pravidelně, ale při pokusu o rozjezd chcípne, rozjede se teprve po ohřátí?
 
 
Datum: 06. února 2011 20:24
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 06. února 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel1859    
Zdravím, mám na pio vidlici ze Simsona, zrovna jsem ji zkracoval a jsem u skládání. Do každé patří 34ml hydraulického oleje. Nemohu do nich nalít namísto něj převodový olej? Olej v těch tlumičích netlumí, je jen na doraz. Převodový mám doma, tak chci slyšet váš názor, jestli není potřeba kupovat hydraulický. dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2011 13:21
 
 
 
 
Jméno: Ardno.69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kozel: :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 07. února 2011 13:21
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel1859    
myslíš těch osm kobyl, co máš na samolepce na nádrži? :-DDD
 
 
Datum: 07. února 2011 13:20
 
 
 
 
Jméno: ardo.69      IP: uživatel9335    
no musim ho zamknout řetězem ..... tech 8 kobyl pod nádrží musim nak zajististit, co kdyby se ty kobyli splašily..... :-D:-D:-D
 
 
Datum: 07. února 2011 13:17
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel1859    
nazdar Ardno.666 :-D , už je to připravený možná se do toho dneska dám :-) dík, ať ti jezdí a hlavně si ho přikurtuj řetězem, víš, jak to mohlo dopadnout.... :-)
 
 
Datum: 07. února 2011 13:14
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel9335    
kozel : dej tam tu hydrauliku jak jsem ti dneska dal , nalej do každýho tlumiče 40ml oleje a už konečně jezdi :-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 07. února 2011 12:49
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel1859    
přední blatník prozatím nemám namontovaný, ale mám připravené úchyty z simsona. ANo, mám tam komplet vidli ze sifona.
 
 
Datum: 06. února 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel11100    
Převodák tam nelej je hustý a v tlumičích nemá co dělat.Dej tam hydrauliku nebo olej do servořízení popř do automatických převodovek. Jak jsi připevnil přední blatník ?? Dal jsi tlumiče i s vydlou ?
 
 
Datum: 06. února 2011 21:04
 
<  905  906  907  908  909  910  911  912  913  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 21:54:23 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu