Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Mustik
IP: uživatel3522
 SESO zní to tu poslední dobou celkem často.....ale stejne se zeptam  ,kdy budes mít na kramku FILTR SÁNÍ pro fíka, kladívko a zapalovací kabel?.....chci si tu neco koupit protoze to potrebuju ale kdyz uz neco kupuju tak chci koupit vse najednou......díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2011 18:11
 nevim do 14 dnu filt ten je na dil,, kladivka snad uz v aptej budou,, kabel taqktez
Datum: 08. února 2011 18:11
 zdravim, chtel bych se zeptat čím vyleštit klikovku ,ojnici a kanálky,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2011 15:26
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Lestit nebo nelestit... na tohle tema bylo takovych diskuzi a bez kloudneho zaveru... Za sebe bych se na lesteni prefuku vyprdnul.
Datum: 09. února 2011 15:26
 Lori.a co je na tom pracnýho vylisovat vložku vyleštit kanálky a nalisovat zpět když mám kde si vylisovat vložku?
Datum: 08. února 2011 20:31
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 protoze je to pracny a bez vysledku
Datum: 08. února 2011 16:29
 zdar,stando proč neleštit kanálky právě jsem se na to chystal
Datum: 08. února 2011 15:53
Jméno: standa
IP: uživatel11118
 na rozlisovaný klice vem ojnici a vylešti jí a nech pomědit. Klikový prostor vyleštit je taky dobrá věc. Kanálky nelešti,pouze je slícuj! Na válci slícuj veškeré přechody válec/vložka .....výsledek se dostaví!
Datum: 07. února 2011 23:46
 díky
Datum: 07. února 2011 17:45
 jasný,dí za rady
Datum: 07. února 2011 17:45
 Mě se oplatilo vyleštit klikovej prostor,ale je to pracný.
Datum: 07. února 2011 15:53
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 tato ,,úprava" je spíše k horšímu,,, protože na vyleštěném povrchu se nedokáže udržet olejový film,,, jediny co udělej tak že šedesátkou šmirglem slícuj kanaly
Datum: 07. února 2011 15:51
 ok,díkes
Datum: 07. února 2011 15:48
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 mě v pohodě stačil šmirglpapír
Datum: 07. února 2011 15:39
 Ahoj, mají nové bloky motoru na Jawu 50/20,21,23, které navíc nemají ještě vyražené číslo a jsou v nich pouzdra i ložiska hodnotu 1 900 Kč? Díky moc, omlouvám se, že to dávám do špatný kategorie, ale potřebuju rychle poradit!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2011 21:31
 Tak nevim jestli je koupim 1900 je dost a teď se mi vybavují jiné věci co musím koupit, ty moje bloky to ještě budou muset pár let vydržet, nevíte někdo o pěkný brigádě v Liberci?
Datum: 08. února 2011 21:31
 Říká, že jo, ale jak si to ověřím? Jsou bez čísla a pio stejně má číslo jen na jednom.
Datum: 08. února 2011 15:01
 najprv zisti ze ci sú párové
Datum: 08. února 2011 9:24
 No tak ty už jsou (skoro) moje  trochu jesm ukecal cenu. Nerad bych tady někoho naštval, ale tohole jsou tak vzácné věci, že se musí člověk snažit a my jsme z jednoho města. Doporučuji procházet denně inzerce protože ten inzerát je tam od včerejška a já ho kontaktoval už dnes ráno.
Datum: 07. února 2011 21:34
Jméno: Nike21
IP: uživatel5056
Datum: 07. února 2011 19:42
 A kde je maji?
Datum: 07. února 2011 18:12
 Já si myslim že maj maximální hodnotu tak 1200-1500
Datum: 07. února 2011 16:09
Jméno: váca
IP: uživatel9474
 Čus draci jsem na vážkách mam mustanga ,mam ho hodit do krosu nebo nechat originál jezdim na polnačkách
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2011 21:51
 no hele jestli es mladej kluk kterej se hcce na tom jen vyblbnout a nepotrebuje od toho extra vykony a nebude ho moc nicit tak bych oddelal blatniky, kastlik svetla a nahazel bych tam nejhorsi kola, nadrz, vejfuk a proste vse co staci aby fungovalo a nebylo to hezky a nej veci dat do krabice a az vyrostes tak si ho zrenovujes- hlavne neprevaret ram atd.
Datum: 07. února 2011 21:51
Jméno: váca
IP: uživatel9474
 Děkuji za hodně rad je to rok 1979 zvolím drapáky,jo a Tomáš Vacek nejsem je to jen má přezdívka vážně děkuji za rady
Datum: 07. února 2011 17:53
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Nech to v originálu dej na něj drapáky a jezdi.Až budeš starší tak ho zrenovujes a budeš mít krásneho pionyra
Datum: 07. února 2011 17:24
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Hodit do krosu nebo to zdevastovat to umí každej, nechal bych to origo.
Datum: 07. února 2011 16:29
 Kross forewer
Datum: 07. února 2011 15:53
 nech origo
Datum: 07. února 2011 15:30
 Oryginál je určitě lepší, jde ale o to na co ho chceš, ale jestli je to rok 1973 a méně tak je to škoda na kros. Jo a že máš přezdívku váca, nejsi náhodou Tomáš Vacek z Liberce, jestli ne tak sorry, já totiž s jednim chodil na ZŠ.
Datum: 07. února 2011 14:52
Jméno: petr
IP: uživatel2215
 čau draku koukal sem že se objevily náké novinky tak se chci optat jestli už sou všechny
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2011 11:56
 prave ze jeste ne,, mam stale co ukladat,,sesa
Datum: 07. února 2011 11:56
 Zdravíčko, dotaz, mám panelku jsou na ní řidítka z hrazdičkou, je to tovární či si to předělával až každej doma?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2011 14:02
 Panelka má řidítka bez hrazdy, jsou podobná jako na kejvačce ale mají nezabroušené sváry na držácích páček a jsou delší(okolo 67cm) protože tam přijde sytič, který se špatně schání
a kdyz tam mate hrazdicku tak asi sehnat jeste vrchní díl masky, pravdepodobne budete mit urizky  jsem na tom stejne
Datum: 07. února 2011 14:02
Posl.aktualizace: 07. února 2011 21:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no sakra mít to 100 km někam do ciziny tak jedu taky  jo a hezčí by bylo , kdyby jsi tam dal nádrž ze 175/477
Datum: 07. února 2011 21:54
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Lebo ide o to že budem chcieť v lete chodiť na Ukrajinu cca 100 km tam cca 100km naspäť na benzín a aby sa mi to vyplatilo potrebujem veľkú nádrž ta z mustanga má 8L a ta čo mám z 250 tak má 13,5 počítam že na 200km by mi mohlo vystačiť 5 L :/ no uvidím naprv vybaviť pass
Datum: 07. února 2011 16:22
 muj názor je že na silnici tě s tim asi nikdo nezastaví, ale v případě nehody by to mohl být problém, ta nádrž tam nepatří, nejspíš na ní budeš muset udělat nějaký úchyty a to už je neschválený zásah do konstrukce vozidla..
Datum: 07. února 2011 15:12
Jméno: BeNgOrO
IP: uživatel7151
 nevim proc bi im to mjelo vadit
Datum: 07. února 2011 12:22
 Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli někdo nevíte nějakej e-shop bo něco, kde bych mohl sehnat origo tacháč na jawu 20 ( s tím čtyřhraným vývodem)...díky. A eště jakej typ závodních svíček (NGK...atd), by se nejlíp hodil do jawy 20 ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2011 2:14
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 NGK bych nekupoval nemam snima nejlepší zkušenosti
Datum: 11. února 2011 2:14
 origo tahače zoženieš len z inzerantu už sa nevyrábajú alebo sa dajú zohnať kvalitne zreparované ale to stoja hotový majlant http://www.motoren.sk/shop/Jawa/type/19 (pozri dole) a čo sa týka sviečok mal som BRISKy aj NGKčky a nejaký rapídny rozdiel som nenašiel daj tam Brisk N15C a nevymýšľaj
Datum: 07. února 2011 11:11
 ...popřípadě s jakejma svíčkama by to mohlo jet slušně...
Datum: 07. února 2011 10:55
Jméno: honza
IP: uživatel6040
 Ahoj obědnal jsem si z fichtl kramku Přerušovač 12V 2X10W čislo zboží 1T1026 a nevim jak ho zapojit protože kontakty nejsou nijak označeny tak tě prosim o radu nebo o schéma  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2011 18:20
Datum: 08. února 2011 18:20
 Dotaz k stadionu S22- stadak nemá vykon- delalo to predtim a i ted kdyz jsem mel motor rozhozenej a dal tam novy gufera. Zapalovaní je sestelovany. Startuje za studena na prvý ráz pri trose preplavení a za tepla to taky za chvilku chytne. Meřil jsme tlak ve valci a dáva mi přes 8 a to je celkem normální Problem bude asi v karburátoru? mam novejsi typ stejnej s jawa 50/05. S plastovejma krytame nebo bez- furt stejnej problém. ta saní mam v karbci jen origo sitko. Jak rikam starty v poho a na stojanku se motor jako na plnej plyn jako vytoci . At davam jehlu na ruznej zarez furt je svicka uchcana nebo uplne cerna nekdy( i kdyz je jehla upa dole). Kdyz chci na tom jet tak jednicka se nevytaci tak jak by mela a dvojka uz vubec netahne. kdyz se zahreje tak uz ani ta jednicka me neuveze. A takovej dalsi problem - nejde sestelovat volnobeh- furt to chcipe i kdyz mam sroub vonobehu uplne utazenej- asi se dusi. Co mam delat aby se tak neuchcaval??? U pionyra jsem zmensil hladinu v plovakovce a sesteloval jehlu ale tady do toho ten benzin tece jak kdby to bylo prokopnuty  Proste neumim sestelovat karbec na S22 asi i kdyz je to podle me primitivni
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2011 21:31
 hele to snad ne  to snad neni nikdo kdo by to takhle montoval ne?
Datum: 07. února 2011 21:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 koukni , jestli ten plovák nedáváš obráceně..má být špičkou nahoru
Datum: 07. února 2011 20:40
 to já vubec nevim co tam mám mít za trisku na stadakoj ani nvm kolik ma trysku 05tka. Plovák nevypadá poskozenej- neni nijak pobouhanej, ani jehla neni skrivena- v cem se lisi plovak 05 a s22???
Datum: 07. února 2011 20:19
 nemás tam trysku z 05ky?
Datum: 07. února 2011 17:01
 Viděl bych to asi na špatnej plovák, buď poškozenej nebo z novějšího typu karburátoru 05...
Datum: 07. února 2011 14:37
 čau, tak jsem dneska poprvé rozdělával přední vidli na mustangu rok 79 -proste ten s tou inovovanou přední vidlicí- zjistil jsem tedy ze tam maji nejako nove vyreseny uchyt vrchních brejlí. Ze v tom závitu na trubce co jde ze spodních brejlí jsou 2 drázky, do kterejch ty vrchní brejle zapadaj- tohle u starsích pio není. Zjistil jsem ze vlivem pouzivání se ty drazky v ty tycce od tech vrchnich brejlí vymackali a poskodili zavit. Pak je nemožne vysroubovat tu matku co drzi misku s kulickama tak aby se něco neposkodilo( v mym připade se serval zavit na ty matce trochu) Proste mě to zaskocilo , ze v rámci inovace tohle zrovna moc dobre nefunguje tak nevim k cemu ta inovace vedla- jestli ty vidle pak byli nejaky pevnejsí- kdo ví...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2011 19:45
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Ta inovace vedla k ůspoře a menší náklady na výrobu nevýhoda je že vůbec nevyndáš vidlice s krku řízení . To samí co vedlo k menším nákladům jsou zadní plechy bez lišt
Datum: 07. února 2011 19:45
Jméno: Honza
IP: uživatel9313
Posl.aktualizace: 06. února 2011 23:42
 asi ne,,bylo drazsio a melo horsi chromm toto bude ok,, dal sem novou fotku jak vypada,,,sesa
Datum: 06. února 2011 23:42
 Sice nejsem Sesa , ale tohle ti nestačí ? Aspoň něco
Datum: 06. února 2011 22:32
 Ahoj draci.Mám novou ojnici na jehlách -nový výbrus-jaký průměr čepu tam půjde.Dodaný čep s výbrusem 14,1 nejde do ojnice.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2011 15:12
Jméno: bertax
IP: uživatel11108
 Ahoj draci.Tak už jsem na to přišel.Je to jen fígl jak dostat z lidí další prachy.Vrazíš tam dodané jehlové ložisko ze sady a celou práci zkurvíš.Jsou prý dvě možné klece na to ložisko a já měl samozřejmě to větší.
Datum: 07. února 2011 15:12
Jméno: bertax
IP: uživatel11108
 Ahoj draci. Tak jsem zjistil že čepy jsou všecky stejné 14,1.Když ho namačknu do oka ojnice s jehlama udělá to slabé drážky v cementaci a jde ztuha a drnčí.Rukou s ním nezatočím .
Datum: 07. února 2011 11:29
Jméno: bertax
IP: uživatel11108
 ahoj draci.Jedná se o mustafa.Samotný čep jsem tam dostal ale rozhodně se mi zdá že jde moc ztuha.
Datum: 07. února 2011 9:56
 Ahoj draci.Jedna firma dělala kliku s novou ojnicí na jehlách,,druhá firma dělala výbrus a dodala píst s čepem. No a teď to nejde dohromady.Potřeboval bych se jen dovědět jaký průměr má origo čep do nové ojnice.Dík.
Datum: 07. února 2011 0:41
 Jawa05: Neni to blbost? Když to tam nejde zlehka a pomůžeš tomu tady tou tepelnou roztačností tak po vyrovnání teplot to bude prakticky slisované a nebude se to otáčet... To bys tomu asimoc dobře neudělal. o jaký stroj jde? Jestli je to pařez tak někdy se stává že ti omylemd ají do výbrusu píst s čepem z 21čky
Datum: 07. února 2011 0:04
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 A není to tím že tam patří čep 10 mm?? A jestli ne, tak doufám nepočítáš s tím, že ti tam půjde jen tak šoupnout. Jehly nahřej a čep šoupni na 3 hodiny do mrazáku...
Datum: 06. února 2011 22:37
Posl.aktualizace: 08. února 2011 10:46
Jméno: standa
IP: uživatel11122
 Pokud bys měl zájem o nějakou komerční úpravu válce,tak napiš Stejskymu http://www.jawa50speed.wz.cz .....k válci dostaneš nákres jak výfuku tak sání. Kdekoliv na internetu koupíš za 400,- výfuk Hikone,který se upraví a na každém druhém e-shopu koupíš karburátor Dellorto 19 včetně sady trysek. Nedílnou součástí je lepší zapalování,kupříkladu Vape.....
Datum: 08. února 2011 10:46
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Myslíš? Chtěl sem bejt intelektuálně na výši...  D
Datum: 07. února 2011 17:00
 jawa05: myslim že na admina sesu můžeš mluvit česky
Datum: 06. února 2011 23:25
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
Datum: 06. února 2011 22:49
 In the first picture is my Jawa 223. I tuned this to jawas race. But in Poland we don't have any tuning parts and every parts I tuned alone.
Datum: 06. února 2011 21:30
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 You have lot of strange photos in your websites. But the first picture with motorcycle with two dumpers is very interesting....
Datum: 06. února 2011 20:52
 Ahoj, chtěl bych se zeptat, co to může být za závadu, když se na 1. normálně rozjedu a když chci zařadit 2., tk mi tam vůbec nechce skočit(asi takovej pocit, jk kdybyste z 3. chtěli zařadit 4....prostě to nejde  ). Mohlo by to být třeba řadícím automatem ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2011 20:05
 Vytahnout radicku porovnat,povolit automat jemne poklepat zahebat a utahnout!
Datum: 10. února 2011 20:05
 neprekazi ti tam skorub, co srzi radici automat ?
Datum: 06. února 2011 22:32
 To ted dělá mě protože mi jde ztuha hýbat řadičkou... Prostě když se nevrátí do té volné polohy tak tam tů dvojku nedostaneš. podivej se na to
Datum: 06. února 2011 21:21
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 cus kdyz nemam komresor a chci udelat barvu nejak pekne jak to mam udelat?a kdyaz bych chtel delat motor jak je tezky pulit??a jak dlouho too trva ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2011 14:31
Jméno: dano
IP: uživatel11032
 Ahoj, taťka mi říkal že kdysi jak měl jawu 350 tak natřel nádrž normálně štětcem a dal aspon tak 3 vrstvy, a potom vzal ten nejjemnější vodní smyrkový papír a brousil dokud se to nelesklo, pak by bylo asi dobré to přestříkat bezbarvým lakem a prý se to lesklo lépe než z výroby.. zatím čau
Datum: 07. února 2011 14:31
 dachl21: chce to trochu přemýšlet.. spojsku sundám a nahodím sám.. nic na to neni.. hadím přes to hadr a na to ruku.. segrovku vytlačím šrubovákem a pružinku mám v ruce... NO PROBLEM....
Datum: 06. února 2011 23:12
 To zvládnete....akorat si dejte bacha na pruźiny ke spojce..dost to lítá...v jednom bych to už nedělal, dyžtak si pozvěte do garáže kámoše.
Datum: 06. února 2011 22:22
 Přesně v té situaci jsem teď já, snad to zvládnu, ale mám v záloze spolužáka ze základky co mě učil jezdit, takže uvidím, dnes jsem myl bloky motoru.
Datum: 06. února 2011 21:39
 Jawa05: nepovidej.. když sem poprvé v životě půlil motor tak fichtlpokec neexistoval a internet byl v plenkách.. jo a bylo mi 12 a nikdo mi s tím nepomáhal ani neradil.... sic sem to půl šroubovákem a kladivem ale podařilo se a dokonce to pak i jezdilo... pokud nejsi uplně blbý tak zjistíž že na tom nic není... stačí jen nářadí.
Datum: 06. února 2011 21:28
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Vzhledem k otázce si začátečník... Do půlení motoru se sám nepouštěj, vypadá to lehce, ale dá se tam sílenejch věcí zkazit.
Datum: 06. února 2011 21:02
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 pistol sezenes za kilo, dve z lidlu
Datum: 06. února 2011 20:56
 Motor asi zvládneš, jestli ti na tom záleží tak si kup něco na rozlisování, já zas mám pistoli, ale ne kompresor, od kud jsi?
Datum: 06. února 2011 20:52
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 prave ja ani pistoly nemam no
Datum: 06. února 2011 20:45
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Ja s tim strikam normalne, jeste podomacku delanou pistoli, sice to vetsinou udela "pomeranc" ale da se to... kdyztak si sezen jako nouzovku jeste 1 a spoj hadicky
Datum: 06. února 2011 20:35
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 kompresor z lednicky mam ale ta to neutahne
Datum: 06. února 2011 20:11
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 molitanovym valeckem to udelas asi nejlip, ale to je takovej problem sehnat si kompresor? z lednicky... 1-2zapojit a pohoda... a naklady na vyrobu nulovy...
Datum: 06. února 2011 19:58
 vzhledem k charakteru otázky pro tebe bude nejlepší dát plechy do lakovny a motor někomu zkušenějšímu..
Datum: 06. února 2011 19:56
Jméno: jawák
IP: uživatel9681
 Zdar draci...nemáte někdo kontakt na někoho kdo by mi udělal výbrus na fichtla okolí přerova. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2011 19:27
Jméno: ondra
IP: uživatel11113
 zdarec byl no icq 469566956 ale většinou bývám na facebooku na piš tam Ondřej Bortník. pošli taky nějakej ten kontakt.
Datum: 08. února 2011 19:27
Jméno: jawák
IP: uživatel9681
 ondra: máš nějaký kontakt? email nebo icq?
Datum: 08. února 2011 13:48
Jméno: ondra
IP: uživatel11113
 Zdarec za kolik dělá ten týpek výbrus?? Ja jezdím do přerova každej den do školy sem ze Soběchleb a jezdím přes Hradčany.
Datum: 07. února 2011 18:03
Jméno: jawák
IP: uživatel8148
 díky moc a zde je mail: mcqueen95@email.cz ....jsem z hradčan cca 12km ale pravideně jezdím do přerova...
Datum: 07. února 2011 10:26
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 ale funguje ale je tam jen občas jestli budu mit čas tak ti zitra seženu čislo nekde ho mam pak mu zavolas a on prijededo 5minut a odkud jsi ?
Datum: 06. února 2011 22:12
Jméno: Jawák
IP: uživatel9681
 myslíš za duklou, jak tam má týpek harampadí? ten už tam asi nefunguje...
Datum: 06. února 2011 19:57
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 Zdravim jsem taky z prerova a vybrus se dela u dukly je tam opravna kol tak se tam stav
Datum: 06. února 2011 19:46
 zdravim,mnel bych jeden dotaz estli nekdo nemmáte výkres silonových futer do vydlic na pionýru,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2011 19:16
 ok,díky
Datum: 06. února 2011 19:16
 daj von staré futré a premeraj ich ne?? alebo treba zmerit dieru ramien a priemer klzakov a na dlzku sa moc nezálezi daj napriklad 3,5-4cm.... trosku zivota
Datum: 06. února 2011 19:15
 1.mnel, vydlic...2. fakt na takovou jednoduchou věc je potřeba výkres? Nestačila by hlava a šuplera? 3.Má cenu to vůbec dělat když se to dá za pár korun koupit hotové?
Datum: 06. února 2011 18:58
Jméno: tom
IP: uživatel11079
 Cau draci,pred tydnem sem delal generalku motoru a ted kdyz sem se chtel projed,tak fechtla nakopnu v pohode vsechno jde,ale kdyz se chci rozjed tak jak kdyby me to neuvezlo a zdechne to a pritom mam 80 kg,newite cim by to mohlo byt? nikdy pred tim to nedelalo,diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2011 21:18
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Nemáš někde moc ohnutou hadičku co vede benzín ??
Datum: 06. února 2011 21:18
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 to muzes mit treba tim ze ti nedotejka benzin nebo mas nejak šprajclej pistni krouzek ...
Datum: 06. února 2011 20:59
 čau draci, potřeboval bych vědět kudy je originál vedený lanko od tachometru, máte někdo fotku nebo odkaz? dekuji icq 556223113
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2011 19:34
 zkus nad tim popřemejšlet, něco se dá zjistit z fotek ale vzhledem k délce lanka neni moc možností kudy ho vést..
Datum: 06. února 2011 19:34
|



|