česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  930  931  932  933  934  935  936  937  938  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Dan      E-mail:      IP: uživatel10415    
Cus draci, chci se zeptat mam ridicak na Becko a kdyz jsem se ptal komisare na zkouskach jestli se ktomu dava jako driv mala motorka padesatka, tak rekl ze nevi a vytahl na me bibli zakonu do ktereho se mohu mrknout. Tady na foru pisete ze se dava mala motorka ale Am, tak nevim kazdy rika neco jineho, tak prosim poradte!! Jezdite nekdo s Bckem na fikovi? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2011 8:27
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
boocher která barjaká padesátka jede i 140?
 
 
Datum: 04. února 2011 8:27
 
 
 
 
Jméno: jiří      IP: uživatel11088    
Bohužel se to už nedává takže jediné na čem můžeš dračit s Béčkem je Bábina
 
 
Datum: 03. února 2011 20:20
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Webster--- a dokonca motor co postavil rekord je Minarelli AM6 taky motor má i jawa dendy minarelli
 
 
Datum: 02. ledna 2011 22:50
 
 
 
 
Jméno: Dan      E-mail:      IP: uživatel10415    
Diky moc, ale stejne je divny, ze kdyz to teda omezovali - M na Am tak dneska k ridicaku to Am dostanu, ale ty co ho uz mely drive, ke skupine B maj omezenou A1, ale nikoli na Am ale na 50ccm. To my vrta hlavou. Sem kukal k tatovi do ridicaku a myslel jsem teda ze to bude mit omezeny na Am ale opravdu jeto na 50ccm. A jinac ten harmonizacni kod toho omezeni je vyznacen 150.
 
 
Datum: 02. ledna 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
sevcik: viz boocher, dřív namísto Am existovala skupina M , moped do 50ccm bez omezení rychlosti a výkonu, která se rovněž dávala k B (jako dnes Am), takže kdo má řidičák už dlouho a měl kdysi B s M, má teď A1 s omezením do 50ccm, v ŘP je to vyznačené harmonizačním kódem, tuším 50(?)... Takže k dnešnímu B se dává pouze Am... ohledně T nevim..
 
 
Datum: 02. ledna 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No já jsem měl do teď dojem, že B opravňuje k řízení Am a A1 s omezením do 50 ccm, to samé by mělo mít i T, jenže já nevim.
 
 
Datum: 02. ledna 2011 18:57
 
 
 
 
Jméno: Dan      E-mail:      IP: uživatel10415    
Jo ten moturek je krasne nadupana vec. Chtel bych vedet coby nato rikala moje jednadvacitka :-D No tak co seda delat takovy papiry asi nesezenu ale byl bych bral klidne i jiny kdyby byly plne prespsatelny nevite o necem? Jinac si udelam ridicak na A, udelim fikovi znacku a papiry a objedu svet. Kdo pujde semnou co ?
 
 
Datum: 02. ledna 2011 16:16
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Matous_KH: Mám 05, 1963 a kdyby jsem našel k ní papíry, které by měly v techničáku 45km/h tak za ně zaplatím zlatem :-D Jinak rekord 2 taktu 50ccm je asi 230 km/h, měl by to být tenhle motor: http://img9.imageshack.us/i/turbo2t50ccmbuddfab4.jpg/ takže nějakejch 140 je jak nic :-D
 
 
Datum: 02. ledna 2011 15:47
 
 
 
 
Jméno: Matous_KH      IP: uživatel7314    
140 s padesátkou?Bych takovou chtěl vidět, ale nevyvracím to. Já mám u fichtla 45km/h, je to techničákově 05/ 1963.Takže jedině sehnat ještě takovej techničák jako mam já. V řidičáku nemáš asi zapsaný AM , ale i tak jsi oprávněnej to řídit když máš B.:-) Já taky mám zapsaný jen A1 a AM mi nezaškrtli.:-D
 
 
Datum: 02. ledna 2011 15:36
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kdyby se to omezilo jen na 11Kw bez ohledu na výkon tak by se nic nezměnilo... blbec by si koupil šestikilo zavřené na 11Kw iv papírech a za rohem by to otevřel na plnou palbu. Vypadá to že se tam těch lidí co to vymýšlejí zastávám ale myslim si že je tot ak a můžeme si za to sami
 
 
Datum: 02. ledna 2011 15:15
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Změnili to protože za mladých let našich otců když to bylo od 15ti na padesátku a od 18ti na všechno tak většinou ty padesátky jezdívaly tak 70-80 a větší motorky 120-140 jenže ted jede barjaká padesátka i 140 a to nemluvím o 125kách... Nějak se to omezit muselo ikdyž pro nás jawaře to má asi význam jak hasit požár benzinem
 
 
Datum: 02. ledna 2011 15:11
 
 
 
 
Jméno: dan      E-mail:      IP: uživatel10415    
Diky za reakci, stejne byme jeste zajimalo proc to tahle blbe zmenili kretynci. Vito vite?
 
 
Datum: 02. ledna 2011 13:08
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můžeš motorku, která má max. konstrukční rychlost 45 km/h, na víc zapomeň.
 
 
Datum: 02. ledna 2011 12:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, ke skupině B dostáváš skupinu Am, tzn mopedy Stadion, Jawetta, Babetta, čínské 50ccm skůtry, a fichtl 550. Ale 555 a vejš maji standartně vyšší konstrukční rychlost, takže je na ně potřeba řidičák A1, tzn s B nemůžeš fichtla...
 
 
Datum: 02. ledna 2011 12:50
 
 
 
 
Jméno: joker      IP: uživatel10072    
Zdravim vim ze je to hloupa otazka ale chci se zeptat co je lepsi na dojizdeni do skoly jestli simson s51 nebo jawa pionyr ptal sem se kamosu a ti rikaly ze simson je živějši rychlejsi ale zase fichtl se tolik nesere atd tak bych chtel vedet vas nazor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2011 15:10
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
2000kc je vyborna cena , osobne se mi este nestalo ze by me na mustangu simson predjel a co se posmessku tyce je pravda ze fichtly sou k tomu vice nachylny :-D protoze pro nekoho kdo k tomu nema citovou vazbu je to pouha hromada srotu na kolech
 
 
Datum: 02. ledna 2011 15:10
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Shlaighter> to já vím, ale dneska jet na silnici bez světel, by se mohlo prodražit. :-D
 
 
Datum: 02. ledna 2011 14:18
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
s poruchama je to skoro nastejno zalezi v jakym stavu to je, ja osobne jsem chtel fichtla kuli cene a vyznam se vtom. Simak je mnohem zivejsi. Ja bych vybyral podle toho jak ta trasa vypada jestli kopce tak simaka jestli rovinky mozna fichtla. Doporucuje stejne spis simaka je lim s prevodovanej
 
 
Datum: 02. ledna 2011 12:30
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Joker- jen tak pro zajímavost kolik chcete za tu J 500 OHC?
 
 
Datum: 02. ledna 2011 11:21
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Do šoly Simsona, páč o něj bych neměl takovej strach, že mu něco udělaj, pak si ještě kup pionýra na normální ježděni. Já jezdil jeden čas do školy na Babettě, jednou mi kámoši ale jen ze srandy, otlačily na jiný místo a povolily svíci, ale chytlo to a chvíli jsem na tom jezdil po dvoře než mi řekli, že jí povolily :-D
 
 
Datum: 02. ledna 2011 10:53
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bugs a matous jednoho chytnu,dám mu po čuni a mam klid od všech.vlastní zkušenost
 
 
Datum: 02. ledna 2011 8:38
 
 
 
 
Jméno: Shlaighter      IP: uživatel1194    
sportak21>beterka je třeba jenom na světlo a blinkry :-)
 
 
Datum: 02. ledna 2011 8:07
 
 
 
 
Jméno: Matous_KH      IP: uživatel7314    
Má pravdu, fekál je sice fajn, všechno si opravíš cestou, já bych ho neměnil, ale s těma posměvačema to bohužel tak je...Sám to znám, jezdil sem na něm do školy a to byli papírky mezi plechama, zapnutej benzín, ponožky na zrcádku..se nebudeš učit ale jen s nervama koukat z okna...Taky fekála Ti může kdokoliv nastartovat, jak Simál nevím, ale divil bych se kdyby nebyl na klíč.U fekála si jen zamkneš řiditka, ale může Ti to někdo nakopnout a nechat ho brumlat. Letos budu mít papíry na auto, takže nebudu šetřit na benzínu a budu jezdit autem, fichtla bych už u školy nenechal.Jsou to **** třískat je! Já fichtla mám rád, nedám na něj dopustit, je to mazlik, jezdil sem s ním i na chalupu a tak, ale člověk u toho stráví hodiny v garáži a nedá se nechat někde stát...Jako kamarád co to měl tak si stěžoval že se to pořád sralo, ale na tom my fakálisti nejsme jinak, jen jsou levnější díli...jestli to chceš na normální ježdění, s tím že to budeš i někde nechávat, bež asi do Simála..
 
 
Datum: 02. ledna 2011 2:30
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Simsona sem nikdy neměl a ani ho nehodlám kupovat, ale asi bych do něj šel radši než do fíka. Znám to z vlastního okolí, fichtly a jejich řidiči jsou terčem posměváčků a různých rádoby vtipálků kteří ti ukradnou VN kabel, vypustí kola, poponesou ti ho a co já vím co ještě vymyslí. Zatímco Simsoňákům se nikdo nesměje a ani jim nic neprovádí. Na dvoře v mé škole většinou stojí pár DTček, pár Simsonů a pár Fíků a hádej čeho si všímají nejvíc. :-D S tím sraním si myslím že to je +- nastejno, motory jsou jednoduchý, jen u Simáče občas zlobí elektrika, ale myslím že když se udělá pořádně tak musí sloužit spolehlivě. Blinkry jsou taky výhoda stejně jako 4 kvalty.
 
 
Datum: 02. ledna 2011 0:34
 
 
 
 
Jméno: tomas_j.r      IP: uživatel10928    
Ano Simson je lepší ale jezdit na fichtlu je životní styl. POUZE JAWA :-D
 
 
Datum: 02. ledna 2011 0:31
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To se rozhodni simson je novější, ale jinak si to je podobné a když zkoukneš inzerce, tak za 2000kč je to zajímavý. Ale já se přiklánim k JAWĚ PIONÝR. No uvidíš jiné názory.
 
 
Datum: 01. ledna 2011 23:25
 
 
 
 
Jméno: joker      IP: uživatel10072    
Tak ja mam jawa 500 ohc na ktere jezdit nemozu ale provedli sme s tatou celkovou rekonstrukci vypada jak nova a tak ji prodavam ale s jawou sem spokojen ja jen ze se mi naskytla nabidka simsona za 2000 s papirama tak nevim co si koupit
 
 
Datum: 01. ledna 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co čekáš, že se na fichtl pokecu dozviš? :-D Taky ber v úvahu, že mezi pionýrem a simsonem je věkový rozdíl. Simson je lepší do kopce a potřebuješ baterku, zase nemá lanko na zadní brzdu, ale tyčku a má směrovky, což je na dnešní dobu docela užitečné. Ale já bych bral jen JAWA PIONÝR
 
 
Datum: 01. ledna 2011 22:48
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim vŠechny...měl bych dotaz který se netýká pio, ale věřím že se tu najdou nějací PC experti. Když sem si ztáhnul na uloztu windows 7 ve 2 partech....a kdyz to rozzipuju..nejvetsi soubor ma koncovku mdf a ten mensi mds...je mi jasny ze to musim nejak nahrat na CD ale jakym programem otevrit ten soubor s tou koncovkou? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2011 17:05
 
 
 
 
Jméno: dachl21      IP: uživatel10473    
tak dík moc draci :-) windows sem ted kompletně celej přeinstaloval..vŠe funguje až na zvuk...musím najít někde na internetu ovladače..a ještě sem měl uložený heslo tady na fp..a ted si nemůžu vzpomenout :-D
 
 
Datum: 02. ledna 2011 17:05
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jj.Pak až do doinstaluješ tak dej v BIOSu zas First Boot Device zpátky na "HDD" ať nemusíš zbytečně čekat při zapínání.
 
 
Datum: 02. ledna 2011 9:39
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, to je pravda v AMI BIOSu je to pod položkou Boot. Ale nejčastější je ten AWARD.
 
 
Datum: 02. ledna 2011 9:33
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bugs:Ano tak to myslím.Jinak třeba můžeš mít jinej typ BIOSu než AWARD a budeš to mít pod něčim jiným.
 
 
Datum: 02. ledna 2011 9:23
 
 
 
 
Jméno: Bugs      E-mail:      IP: uživatel7552    
Radíte mu blbosti, přes virtuální mechaniku nemůže instalovat operační systém, to není hra. Zapni svůj vypalovací program (já používám CDBurnerXP proto uvedu postup u něj), klikneš na možnost Vypálit obraz ISO, vybereš cestu k tomu image souboru s koncovkou .mds a dáš "Vypálit disk". Nevím jaké máš zkušenosti s instalací operačních systémů, tak ti vypíšu celý postup: 1) Vypálíš si ty Windows 7 na DVD 2) Hned po zapnutí počítače klikej na klávesu DELETE a až se ti zobrazí BIOS tak v něm vyber položku "Advanced BIOS Features" a v ní u položky "First Boot Device" nastav "CDROM", klikni na ESC a vyber položku "Save & Exit Setup" a potvrď napsáním písmena y a stisknutím ENTERu, pak vlož vypálené DVD do mechaniky, 3) Po nějaké chvíli by ti měl naběhnout instalátor ve kterém se už určitě neztratíš. Jen pozor, pokud máš na disku nějaká data a dáš při instalaci formátovat disk, tak o data přijdeš. Pokud přecházíš z Windows XP tak ten formát určitě doporučuju, proto si vše důležité nahraj buď na jiný disk nebo na net atd... Doufám, že se dílo podaří. Kdyby něco, tak pište na mail, rád poradím s věcma ohledně PC. Tak ať vám to dračí, draci! :-)
 
 
Datum: 02. ledna 2011 0:18
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
Otevři to v Daemon Tools-vytvoř si virtuální mechaniku která funguje jako CD mechanika...jinak já osobně bych Windowsu staženýmu z ulozto.cz moc nevěřil ;-) nejlepší je si ho sehnat na nějakém fóru doporučuji: http://www.warcenter.cz
 
 
Datum: 01. ledna 2011 23:25
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Popřípadně zkus Alcohol 120 % ten na takýdle věci používám já.(Kdyby nešel ten demon co radí ostatní)
 
 
Datum: 01. ledna 2011 23:03
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musíš to vypálit jako .ISO obraz aby se to z toho CD mohlo naBOOTovat.Btw.Dávám tak 40 % šanci že ti to ve finále poběží,jestli chceš tak ti pošlu program co kompletně celý XP přetransformuje(vzhledově) na W7.
 
 
Datum: 01. ledna 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ted na ten program koukám na stahzuj a umí otevŕít jen ten menší soubor mds...ale mdf tam neni..kazdopadne ho ztahnu a pak napisu
 
 
Datum: 01. ledna 2011 22:53
 
 
 
 
Jméno: Toman017      E-mail:      IP: uživatel10905    
Zdravim prosim o radu malo me brzdi zadni kolo na babette 210 mam new oblozeni nove lanka vsechno 100% odmasteno nevim co stym jako ne ze by to nebrzdilo ale vubec se nechce seknout kolo furt jak kdyby to bylo mastny uz nevim co stym diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2011 18:57
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nový obložení se musí zajet...
 
 
Datum: 02. ledna 2011 18:57
 
 
 
 
Jméno: Toman017      E-mail:      IP: uživatel10905    
vsechno uz sem vyzkousel , a lanko uz vic pritahnout nemuzu uz se potom toci tezko kolo !
 
 
Datum: 02. ledna 2011 18:18
 
 
 
 
Jméno: Lori ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zmackni packu na bubnu, a pritahni lanko
 
 
Datum: 02. ledna 2011 15:26
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel10884    
ja mel stejny ptoblem skus to vzit nejemnejši šmrgl trochu to odři hlavne buben brzdilo to ohodne lepe
 
 
Datum: 02. ledna 2011 12:08
 
 
 
 
Jméno: Toman017      E-mail:      IP: uživatel10905    
diky za rady oblozeni tam chvilu je uz takze by to melo byt sedle no uvidim budu zajizdet a jeste zkontroluju jestli to sedi pocele te plose
 
 
Datum: 01. ledna 2011 22:39
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to jak napsal Webster, to nový obložení si musí sednout, když jsem na fikovi měnil zadní obložení, tak taky chvíli trvalo než si to sedlo (kolo nešlo zablokovat), po asi měsíci si to sedlo a teď stačí trochu víc přišlápnout brzdu a kolo v momentě stojí. Ještě mě napadá, v jakém stavu jsou bubny? Brzdící plocha už může být nějaká křivá a to má taky velký vliv, takže pokud je buden jakkoli zdeformovaný, tak ho nechat na soustruhu srovnat a po zajetí to musí brzdit jako blázen ;-)
 
 
Datum: 01. ledna 2011 22:32
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě se musí trochu obrzdit a pak to půjde. Taky kouknout jestli dosedají celou plochou.
 
 
Datum: 01. ledna 2011 21:58
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
Zdar hoši šel by vyleštit motor na fechtlovi. Jemným smirkem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2011 17:25
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
Zkusím ten silichrom. To bude nejlepší volba
 
 
Datum: 04. ledna 2011 17:25
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skoušel jsem to,vypadá to dobře ale je to práce na týden :-D dělám to tak že na filcový kotouč na vrtačce dám silichrom a leštím a leštím a pořád potírám a je to jak zrcadlo
 
 
Datum: 01. ledna 2011 22:34
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
jo deto jak pise denzilesk, ale jeden dekl tak 8 hodin zhruba zalezi jak hodne si vyhrajes a musis ty smirky porad namacet do vody pribrouseni pokud to neudelas udela se sem tam hluboka rejha. Na konec to musis nak vylestit nejlepe hadrovym ci filcovym kotoucem a maznout ho lestici pastou nebo tou nejjemnejsi brusnou musis oskouset a uvidis, jde oto za jak dlouho to zase zmatni, ja jsem to skusil striknout bezbarvym lakem tak uvidim
 
 
Datum: 01. ledna 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: Toman017      E-mail:      IP: uživatel10905    
Musis to postupne smirkem o hrubosti bla bla bla az treba 1500 a pak kotoucema ve vrtacce + pasty na lesteni
 
 
Datum: 01. ledna 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli by sis dal práci,sehnal 200,400,800,1200 a ve finale 2000 hrubost a každým drhnul dvě hodiny tak možná jo,ale taky aby se neudělala díra :-D
 
 
Datum: 01. ledna 2011 20:41
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
mysliš si že smirek je na leště ní :-D???????
 
 
Datum: 01. ledna 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
čaute vím že to sem nepatří http://www.youtube.com/watch?v=-hqZUHG0Ins&feature=related ale pro ty co ten film neviděli a neví jak zabít čas určitě si ho stáhněte :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2011 23:21
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ja som to raz videl necelé a fakt sa mi to páčilo asi si to stiahnem a ešte k tomu videu :-D do tej motorky osadzujú motor asi z 638 ale potom tam má motor z 634 keď sa na nej vozí :-D zanedbateľná chyba ktorá ale neujde znalému oku :-D
 
 
Datum: 01. ledna 2011 23:21
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
kraviny
 
 
Datum: 01. ledna 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10429    
čau draci myslíte že mi na fchtlovi znedne výkon vějířová hlava stočená klika na 901 mm a 8 výbrusů ve válci karbec dell orto nový koleno výfuku a laděnej výfuk ????dyštak o kolik Předem děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2011 14:09
 
 
 
 
Jméno: reper.rambo      IP: uživatel10957    
jj pomůže ti to , já sem s podobnými úpravami upaloval velice slušně po rovině 85 se sériovou klikou , normal hlava snížená 8 býbrus 19 mm karbec a výfuk rezonanční a 90 z kopečka se 14 zubem je to dobrý ale jen pokud umíš seřizovat karbce !
 
 
Datum: 08. ledna 2011 14:09
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
asi tak, jen bych oporoval, karbec 19 + snížená hlava je i v serii slušně ponat, ale na stejskyho to nemá...
 
 
Datum: 03. ledna 2011 12:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10931    
nejakou RS bych taky zmáknul doma na koleně vypilovat.....prototyp už mam......
 
 
Datum: 02. ledna 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
...a nebo je tu Woby ten taky upravuje válce.
 
 
Datum: 01. ledna 2011 23:06
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
stejsky upravuje pouze válce a zalaží jakou úpravu si vybereš všechno najdeš na stránkách v nabídce pak zaleží jestli to maš croos nebo normal pionýra na cesty
 
 
Datum: 01. ledna 2011 22:17
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 01. ledna 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10429    
a na kolik vyjde takoná cestovní sada od stejskyho?? a upravil by mi jen samotnej válec když všechno ostatní už mám ??
 
 
Datum: 01. ledna 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V tvým případě-klika -0 koně,válec-0,5 koně,karbec-0,neodladěnej vejfuk- -1 kůń
 
 
Datum: 01. ledna 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
ahoj pokud chceš začít s úpravou motoru tak aby ti pionýr docela slušně jel tak je potřeba (je to lepší) udělat generálku motoru,pak bych si nechal udělat stejskyho sadu,a taky mu poslat na upravu hlavu válce,potom bych zvolil karburátor dell orto 21,nějaký kvalitní filtr žadné šunty za 100 ale třeba za 500 dneska už se dají koupit velmi kvalitní filtr ,výfuk nejlépe s upraveným hikonem to jede dobře,pka bych začal s laděním a tím bys mohl zvýšit výkon hodně dobře :-D je to trošku dražší záležitost ale stojí to zato! jinak potom mazat kvalitním olejem a dobrým benzínem to jsem napsal aspon čast toho jak upravit pio jinak stastrný nový rok
 
 
Datum: 01. ledna 2011 19:36
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jel jsem na kámošovém pincku který si myslel že dkyž sinechá stočit kliku na 90 tak to poletí jako drak jenže jelo mu to ještě hůř :-D Pak si nechal udělat cestovní sadu válce od stejskyho a najednou mrtvola ožila a letí mu to něcokolem 90
 
 
Datum: 01. ledna 2011 18:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10925    
Klika 90mm nemá u seriového motoru/válce význam o karburátoru s větším průměrem platí skoro to samé...... něco naladit by si tam mohl,to záleží čistě na tobě....pokud zvolíš nevhodný koleno karburátoru a nevhodně zvolíš rozměry výfuku tak se taky mužeš dostat na výkon nižší než má seriovka.... nech si k tomu dell ortu a ladenymu vyfuku udělat upravenej válec a pak má význam vše a výkon muže jít rapidně nahoru....
 
 
Datum: 01. ledna 2011 17:10
 
 
 
 
Jméno: Fel.Martin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus, prosím vás chci se zeptat na lakování, já dělám Babettu 210, vše mám obrroušený až na plech, a dávám plnič pak základ a potom vrchní, je to tak dobře ? Dnes jsem se dozvěděl že mám nejdříve dát základ pak plnič a potom vrchní ? jak by to bylo nejlepší ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2011 18:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Plnič brousim pod vodou smirkem o hrubosti 800, jak mi doporučil lakýrník...takto vypadá výsledek http://kolecko10.rajce.idnes.cz/foto_garaz/#foto_nova_mistnost_215.jpg pomeranč bych přisuzoval spíše husté barvě nebo malému tlaku...
 
 
Datum: 01. ledna 2011 18:54
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel10922    
V podstate muzes,ale meni se tzv. hustota plnice a jakoby se naredi a pak se spatne chyta barva-dela ,,pomeranc,,.
 
 
Datum: 01. ledna 2011 18:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ondra: Proč by se plnič neměl brousit pod vodou?
 
 
Datum: 01. ledna 2011 18:41
 
 
 
 
Jméno: Fel.Martin      IP: uživatel5767    
Onda : Prosímtě máš ICQ ? moje 569150380
 
 
Datum: 01. ledna 2011 17:58
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel10922    
Vrstvu zakldau nedavej. Odmasti,vykituj,pak prebrus,plnic,prebrus lehce popripadne dodelej co vylezloa barva. A pod vodou nic nebrus !!!
 
 
Datum: 01. ledna 2011 17:48
 
 
 
 
Jméno: Fel.Martin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hale takže když dám vrstvu základu, zakituju nerovnosti, přebrousím pod vodou, pak plnič zase přebrousím do hladka a nakonec vrchní barva. Bude to ok.. ? a díky všem za rady :-)
 
 
Datum: 01. ledna 2011 17:42
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel10922    
Jeste sem zapomel rict, ze nez das plnic, tak si vykytuj takovy ty obcasny tupky, prohlubne atd. Proste abys to mel na oko pekne hladky. Hlavne nech kit dobre zaschnout a nezapomen na tvrdidlo do kitu !
 
 
Datum: 01. ledna 2011 16:45
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel10922    
No jak chces. Ja to delam leta a nikdy bych nedal zaklad barvu,pak plnic a pak znova barvu. To je kravina. Ta zakladni barva ti bude delat bordel. Ale jak chces-tvoje vec. Ja davam plnic (samozrejme dil musi byt dobre obrousenej),lehce plnic obrousim pekne do hladka brusnou houbickou,vsechny ruzky atd. , nesmis to nikde moc probrousit, hlavne to pekne vidis pod tim plnicem kde mas jeste nedostatky,to vsechno ti vyleze a pak dej barvu. S tou zakladni barvou pod plnicem bys tam mel zbytecne moc velkou vrstvu barvy a delalo by ti to bordel. Tak snad jsem ti pomoh. Jinak kdybys potreboval nejaky brusny papiry ci tak tak dej vedet.
 
 
Datum: 01. ledna 2011 16:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tak...já ani základovku nepoužívam...pod plnič dávam stříkací tmel...nebo taky plnič rovnou na kov...
 
 
Datum: 01. ledna 2011 16:39
 
 
 
 
Jméno: Fel.Martin      IP: uživatel5767    
Ok.. díky, takže Základ, Plnič, a vrchní barva :-)
 
 
Datum: 01. ledna 2011 16:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
plnič až těsně pod lak...
 
 
Datum: 01. ledna 2011 15:31
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten základ pod plnič se dává proto, aby když brousíš plnič aby si se někde neprobrousil až na plech.
 
 
Datum: 01. ledna 2011 14:44
 
 
 
 
Jméno: ondra      E-mail:      IP: uživatel10922    
cau,hlavne to odmasti a zbav to prachu,dej plnic,pak barvu hned. pak mi posli fotku s vysledkem. ok ?
 
 
Datum: 01. ledna 2011 14:37
 
 
 
 
Jméno: Hoonza      IP: uživatel10107    
čau draci, potreboval bych nutne pomoct, nedávno jsem našel nějakej obchod na netu, kde prodáváli uplně nový kartery na 21 cca za 900, nevite nekdo ten shop kde bych je mohl najit, nemuzu to najit ani za prase.díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10925    
Pokud někdo udělá odlejvací formu,tak nevidím důvod proč neprodávat hrubý odlitek a ten at si kazdy necha opracovat....pak mužeme být na ceně třeba 500/ks .......ale strojní opracování tě následně vyjde třeba na několik tisíc.....pro seriový motor to nemá význam....
 
 
Datum: 01. ledna 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Netroufam si odhadnout...ale přecijen je to dost složitej odlitek s vysokejma nárokama na přesnost...musí se svrtávat otvory pro ložiska, upravovat těsnící plochy atd atd...navíc aby se to nějak zaplatilo, tak by se muselo vyrobit mnoho kusů...při dnešních cenách si myslím že by jsme se dostali na poměrně vysokou částku...
 
 
Datum: 01. ledna 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: Fíkus      IP: uživatel3522    
ok ,ale na jakou cenu to tak vydíš ty?
 
 
Datum: 01. ledna 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fikus: Pozor! Mluvim o ceně nových výrobků, né o ceně skladových zásob z výroby!
 
 
Datum: 01. ledna 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: Fikus      IP: uživatel3522    
kolecko nevím jakou cenu si představuješ ,ale před pár lety děda koupil nové kartery za 1120 Kč a to mi příjde jako rozumná cena....
 
 
Datum: 01. ledna 2011 19:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslim že konečná cena by byla i tak moc vysoká na to, aby se to dobře prodávalo...
 
 
Datum: 01. ledna 2011 19:22
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolecko: mylsim ze kdyby se dali dokupy vsichni co chteji novy kartery, bylo by to mnozstvi ktere by uz slo udelat za mozna rozumnou cenu ovsem jistej si nejsem jen tak premejslim..
 
 
Datum: 01. ledna 2011 19:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ani si nechci představovat cenu novovýroby karterů...
 
 
Datum: 01. ledna 2011 18:47
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bylo by to dobré protože většina motorů má kartery všemožně rozpitvané,promačkané od stojánku,všude rýhy atd... Nejde to sice moc vidět ale aspon pro dobrý pocit :-D
 
 
Datum: 01. ledna 2011 18:17
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja si myslim ze kdyby byl velkej zajem, sesa by mozna vedel o nejaky firme kde by to odlili a naslede opracovali. ale muselo by se zavazne asi prihlasit dost lidi aby se to vyplatilo. a pripadne udelat o par kusu vic sesovi do skladu, i tak by tam dlouho nevydrzeli. :-)
 
 
Datum: 01. ledna 2011 17:34
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
Já též :-) třeba se jednou začnou vyrábět :-)
 
 
Datum: 01. ledna 2011 17:09
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mět to nědo prodávat...koupil bych je taky
 
 
Datum: 01. ledna 2011 17:06
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
škoda,nebylo by to špatný nové kartery :-D
 
 
Datum: 01. ledna 2011 17:02
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
http://mopedy.com/Images/nahledy/pionyr/P001.jpg ,ale to už nějakejch let nemá na skladě.... :-(
 
 
Datum: 01. ledna 2011 16:55
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, měl bych na vám docela důležité dotazy. Nedávno mi bylo 15 a tak uvažuju o koupi pionýra s TP. V 16 si udělám ŘP tak bych chtěl mít doma už motorku s papírama. No a můj dotaz zní: 1.Můžu na sebe napsat v 15ti motorku? 2.Kolik stojí přepis. 3.Jak to vlastně když na sebe přepíšu motorku tak musim na STK i když má stále platnou? Děkuji moc za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2011 17:45
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pojistka mě stojí u ČPP 70 Kč/rok, a evidenčka stala myslim 150,- Kč
 
 
Datum: 01. ledna 2011 17:45
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK diky moc. A kolik tak stojí pojistka a evidenčka?
 
 
Datum: 01. ledna 2011 17:41
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Budeš k tomu potřebovat jednoho rodiče kterej s tebou pujde na úřad a do pojišťovny. A až budeš dělat evidenčku tak ji hlavně nech napsat na sebe jinak ti motorku na tebe nepřepíšou, když jsem přepisoval čz tak to na sebe nechal napsat táta a pak sme tam museli jet znovu :-(
 
 
Datum: 01. ledna 2011 14:32
 
 
 
 
Jméno: Šefčík      IP: uživatel10717    
A evidenční kontrola, to jsou ta čísla motoru a rámu, může se ti stát, jako mě, že motorka nemá štítek, ale úřední číslo např. 2/3 - 5412, to je taky v poho, je-li čitelné.
 
 
Datum: 01. ledna 2011 13:40
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan      IP: uživatel10717    
Můžeš to na sebe napsat se souhlasem rodiče, ten s tebou musí jít na registr, v TP budeš jen ty, rodič už ne, čili dle TP je to tvoje, no v zelený kartě budeš nejspíš taky jen ty, já to tak mám, rodič ale musí podepsat smlouvu o pojistce. A taky doporučuji do kupní smlouvy přidat i podpis zákonného zástupce. Žádný problém v tom není, přepisoval jsem Jawu 50 na jaře 2010, je to brnkačka, jen aby seděly čísla, byl majitel skutečně majitel :-) a měla nejlépe STK i před koupí tak na rok na dva.
 
 
Datum: 01. ledna 2011 13:37
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a na STK ti udělají jen evidenční kontrolu -zkontrolujou ti jestli sedí výrobní číslo motorky s papírama
 
 
Datum: 01. ledna 2011 12:07
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel10884    
čau napsat mužeš pouze že jsi vlastnik a ne provozovatel a v 15 nemužeš byt pojistitel přepis stoji 500kč
 
 
Datum: 01. ledna 2011 11:43
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak draci první etapa extremnich novinek je hotova,,,, http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/pionyr_mustang_dily_jawa druha bude za 10 dni,, treti za 30 dni,,a pak kdo rekne ze chce novinky tak dostane ban,,ted uz jich je tam nasipanych 350 ks novinek,, ja musim padit nebo me rafika prethne na pulnoc,, tak vse nej draci :-) a bacha na ty petardy,, uz jsem videl dost jednorukych :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2011 18:11
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne vpohodě já jsem tušil že tam bude asi o nulu navíc ale radši jsem se chtěl ujistit protože budu to co nevidět kupovat :-D
 
 
Datum: 01. ledna 2011 18:11
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Seso přijď pls na email. Dík
 
 
Datum: 01. ledna 2011 16:16
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty vol,,, tak se mi pripletla jedna nula,, snad se svet nezbori,,dik za upozorneni draku,, jiz opraveno :-)
 
 
Datum: 01. ledna 2011 16:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
boocher: je jasne že to je překlep.. za ty prachy máš celou motorku :-D
 
 
Datum: 01. ledna 2011 15:55
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Paráda přesně to co potřebuji :-D hned jak budou peníze udělám nákup. Jen se chci zeptat na něco. mám pochroumaný zadní kryt na 638čce a nějak nemůžu rozdejchat cenu toho nového http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3428.html to je vážně tak drahé a nebo to je překlep? Díky
 
 
Datum: 01. ledna 2011 13:41
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je jasná věc,,to je proty co svou káru nechají na několik let na špalkách a jdou jezdit na PIO,,a pak prijdou ke svemu milackovy a ouhle,, ona sama paseka :-) to je spis pro dilnu,, lebo je zima a sama chavet putuje z dvorku do tepla :-)
 
 
Datum: 01. ledna 2011 7:39
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Teda seso, začínáš prodávat i základní vybavení pro trabantisty :-D http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3472.html tohle nejak nemuzu rozdejchat... tyjo to jsem necekal tohle tyjoooo... :-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 01. ledna 2011 2:23
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
TAK DRACI VSE NEJ,, A DO NOVEHO ROKU TU EXTRA NOVINKY http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/pionyr_mustang_dily_jawa jeste dnes par kusu do pulnoci prihodim,,, pak az za 10 dni jeste neco prihodim ale kompletni novinky budou hotove az v unoru strasne toho je na ceste a tak az v unoru uvidite celkove novinky,, nechtet pockejte s objednavanim,, lebo v unoru vam toho muze utec docela hodne,,, JEN SORAC ALE ROMAN BUDE AZ ASI ZA 10 DNI,, JSME NA 10 STANE A PORAD TO NEMA KONCE odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jo no. Já jsem si říkal, že je jedno kdy to přijde, protože se do mojeho fichtla pustim až zas na jaře tak jsem to objednal dneska no. A taky přeju všem drakům hodně štěstí a ať všem jezdí jejich motorky.
 
 
Datum: 31. prosince 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak tak všechno nejlepší a hlavně zdraví SESO. 10 stran to už je úctihodné dílo
 
 
Datum: 31. prosince 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vsetko najlepsie aj tebe Seso :-)
 
 
Datum: 31. prosince 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsem si rikal ktery drak muze na sivlvestra posilat objednavku ,, ze si nedate pokoj i na silvestra
 
 
Datum: 31. prosince 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-D Právě jsem odeslal objednávku a teď tady čtu tohle. :-D :-D
 
 
Datum: 31. prosince 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: Nike 21      IP: uživatel5056    
Zdarec mám problém dneska jsem složil motor jawa 21 a z ničeho nic se mě netočí kolečko s nábojem 23z. Jinak když nakopávám tak píst krásně chody a měnil jsem pouzdra převodovky otevřené a uzavřené dík moc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: Nike 21      IP: uživatel5056    
Kličem se to točí,ale rukou fubec :-D
 
 
Datum: 01. ledna 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caue20: odkdy? od te doby co "pist chody v motoru" :-D
 
 
Datum: 01. ledna 2011 17:40
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D od kdy se ložiska a díly z motoru umejvaj ve vodě a v jaru? :-D
 
 
Datum: 01. ledna 2011 16:20
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
to je vykvet umejvat loziska v jaru a vode :-D , kdyz uz si ten motor mel napul tak si mel loziska vymenit a ne je v mrazu mejt ve vode
 
 
Datum: 01. ledna 2011 14:44
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
tos udělal špatně s tou vodou. Vem si klíč a zkus potáčet se sekundárním kolečkem
 
 
Datum: 31. prosince 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: Nike 21      IP: uživatel5056    
me to asi přimrzlo kdyz je v garaži -15
 
 
Datum: 31. prosince 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
No tak jar a voda to nevím, aspoň technickej nebo normál benál, popř nafta a pak ty ložiska naplnit vazelinou, ale voda...tak to ne...!
 
 
Datum: 31. prosince 2010 20:10
 
 
 
 
Jméno: Nike 21      IP: uživatel5056    
To ne já sem důkladně všechny ložiska u mýval v jaru a ve vodě a i kolečka a řadící automat?a všechny ložiska se točily.
 
 
Datum: 31. prosince 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
nemáš zadřené ložisko co v něm je to kolečko s nábojem?
 
 
Datum: 31. prosince 2010 19:13
 
 
 
 
Jméno: akon      IP: uživatel10792    
poradte, mám jawu 555 předstih seřízený i odtrh rovněž.jiskru háže ale na kladívkách je jiskra jen občas,nejde roztlačit,ani nakopnout benzín teče. co stím co kondík?,nebo cívka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
to bude spiš tym předstihem každy pionýr ti bere jiný předstíh skus dát jine hodny ty a uvidíš
 
 
Datum: 01. ledna 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
tak kopat ho to muze aj ked je slaba inducka ale nemusi jet,jiskru moze tez svicka hadzat ale ve valci nemusi,takze nezalezi natem ci to kope bo ne.
 
 
Datum: 31. prosince 2010 22:09
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Spíš stč do faje prst, jesli kope je to v pořádku, jestli brní tak je špatný kondík nebo ti probíjí kladívko :-) Skus to štuchat na dva bez plynu nebo na čtvrtinku a jestli to začne blafat tak je to špatně dotékajícím benálem :-D
 
 
Datum: 31. prosince 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
inducka alebo svicka , pertinax, kondik,musis skusat my ti dotoho nevidime
 
 
Datum: 31. prosince 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: akon      IP: uživatel10792    
spíš by mě zajímalo,kdy je špatný kondík nebo tak něco ,peřízení předstihu a odthu je podle tabulek, to vím že mám dobře,chyba bude někde jinde,nvm ale kde
 
 
Datum: 31. prosince 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u 555 je předstih 3mm!!
 
 
Datum: 31. prosince 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: akon      IP: uživatel10792    
jiskru na svíci to háže celkem i velkou, ale nechce chytit,max jednou pobrumbla a už nic
 
 
Datum: 31. prosince 2010 19:17
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Polož si svíčku na válec a zkus jiskru, popř. jiný odtrh na svíci nebo ji skusit nahřát...
 
 
Datum: 31. prosince 2010 18:47
 
 
 
 
Jméno: Shlaighter      IP: uživatel1194    
Tak se přidávám k těm,kteří přejí do nového roku 2011 štěstí a zdraví,a taky si přeju levnej benzín :-) a levnej olej :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2011 16:58
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel10924    
No tak já asi před měsícem bral kanystr 10l specialu.Litr za 3Kč Ale teď už ho skoro nikde nemaj ten special.Možná ještě na Papoilu
 
 
Datum: 01. ledna 2011 16:58
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tobě též
 
 
Datum: 31. prosince 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tobě též, já naštěstí natankoval 20l na podzim natural 95 za cca 31,-
 
 
Datum: 31. prosince 2010 16:53
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tobě taky :-) jen tak pro info: já už jezdím na klasický natural 95 za 34.80
 
 
Datum: 31. prosince 2010 16:32
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
napodobne :-) ale s tým benzínom a olejom to u nás ružovo nevyzerá :-(
 
 
Datum: 31. prosince 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: PAVEL      E-mail:      IP: uživatel8478    
zdarec dracim ma cz 175_487 a na karburatoru ma 2 sroubky a pod nima je pruzinka nevite k cemu slouzi dik za opoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2010 16:11
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nato abi sa pri sestelovani smesi alebo volnobehu srubek sam nepovolil alebo nedotahel,cim sa ti to rozladi.
 
 
Datum: 31. prosince 2010 16:11
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak jsem byl na Ještědu 31. 12. a přijeli jen dva fichtlaři snad z Brodu, já mám motorku rozebranou, tak jsem jel lanovkou. Je tada škoda, že nikdo další ani z Liberce nedorazil. Jinak jen asi 20 čtyřkolek a jedna kroska. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel10919    
No,ja se omlouvam ale všechny pionýry mam v původním stavu a nemam vyteplenou dílnu takže by to bylo až do jara celý mokrý a potom by to rezlo jinak bych určitě jel no.A to bydlim kousek pod ještědem:-)
 
 
Datum: 31. prosince 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel10884    
nazdar chtěl bych se zeptat jestli na dandy 50 potrebuju am na netu jsem nasel tuhle a nejak to nechapu http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/477053-50-dandy.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Spatne pochopil zakon nebo jen oblbuje, nic sem nenasel zadnou zmenu
 
 
Datum: 31. prosince 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No, ale do roku 2000 tak to se vztahuje i na Pionýra :-) ???! - Nechápu, podle všech to platná legislativa neumožňuje!
 
 
Datum: 31. prosince 2010 16:01
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Nema, mel sem ji... snad jen jednu sem videl na inzerci s 45km/H a to bylo urcite podplaceny :-D
 
 
Datum: 31. prosince 2010 15:24
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemá náhodou dandy 50 zapsanou rychlost 45km/h ???
 
 
Datum: 31. prosince 2010 15:23
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel10884    
aha tak to je to same jak s fikem A1 diky
 
 
Datum: 31. prosince 2010 14:00
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Ne na dandynu je potreba ridicak A1... kvuli vetsi konstrukcni rychlosti... Pokud neni nejakej novej zakon
 
 
Datum: 31. prosince 2010 13:43
 
 
 
 
Jméno: Shlaighter      IP: uživatel9958    
Ano,stačí AM.Majitele tohoto motocyklu totiž dobře znám :-)
 
 
Datum: 31. prosince 2010 13:42
 
 
 
 
Jméno: Fel.Martin      IP: uživatel5767    
Čus, prosím vás mám jenom dotaz. Teď lakuju zadní blatník, a dal jsem dvě vrsty plniče a základu, a teď jsem koukal a zapoměl jsem zakitovat jeden ďůlek, a chci se zeptat jestli to můžu teď zakitovat ? když už mám dvě vrstvy plniče a základu, jestli tam ten kit bude dobře držet? díky a všem všechno nejlepší do nového roku 2011, hodně najetých kilometrůů :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2010 13:21
 
 
 
 
Jméno: Fel.Martin      IP: uživatel5767    
díky, a vše nejlepší a šťastný nový rok :-)
 
 
Datum: 31. prosince 2010 13:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nesloupne se to
 
 
Datum: 31. prosince 2010 13:02
 
 
 
 
Jméno: Fel.Martin      IP: uživatel5767    
jj, to vím, jen jsem se zeptat jestli můžu dát kit na 2vrsty plniče a základu jestli to bude držet. a nesloupne se to. pak dám znovu plnič. díky
 
 
Datum: 31. prosince 2010 13:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano, ale je lepší to potom vzít ještě jednou vrstvou plniče, aby se to skovalo dobře
 
 
Datum: 31. prosince 2010 12:51
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
zdárek draci, mrknutím oka tu máme rok 2011.. a já slavím 2. rok co jsem na Fk :-D :-D ... takže přeji všem drakům, včetně Sesovi a našim strojům.. vše nejlepšííí do nového ROKU 2011!!! A AŤ STROJE SLOŽÍ :-) aji ten benzín by se mohl slevnit :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
hele ten chlápek to není schopen dovézt a já nemám možnost dovozu 350kiláků..
 
 
Datum: 31. prosince 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
jo díky za přání! A co ta jawka 175/356 ta s těma plamenama? :-)
 
 
Datum: 31. prosince 2010 16:53
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já to taky rozeslal ale nejsem si jistej účinkem,ale mám i jméno a telefon chlapa co to vymyslel ale to jsem radši sem nedával...nevím jak je to s autorskyma právama...
 
 
Datum: 31. prosince 2010 16:50
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
shrek: hej to je dobrý du rozesílat :-)
 
 
Datum: 31. prosince 2010 16:40
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
děkuji Vám všem přeji to samé :-) PS: toto mi nedávno přišlo na email,je na tom něco pravdy? Předejte tuto zprávu vašim přátelům, a to kvůli vedení  inteligentní války proti naftovým společnostem. Říká se, že cena benzínu brzy překročí 1,50 Euro za litr. Chcete, aby se cena snížila? Musíme společně a solidárně reagovat! Někdo přišel na geniální myšlenku, a to mnohem více smysluplnější než byla ta - nekupovat benzín v určitý den v dubnu nebo květnu. Naftové společnosti se této myšlence velmi dobře zasmáli, protože věděli, že když nebudeme kupovat benzín, ublížíme si tím jen sami sobě. Avšak následující nabídka se může ukázat  jako velice účinná, pokud bychom ji všichni striktně dodrželi! Dejte si čas s přečtením této zprávy až do konce a spojte se s námi. Naftové společnosti nám vnucují myšlenku, že jejich ceny jsou pro nás velmi výhodné. Ale vy si myslíte, že výhodné je kupovat benzín za 58,9 centů za litr. A to my také! Musíme jim tedy společně ukázat, že jsme to my kupující a ne oni prodávající, kdo bude regulovat ceny nafty na trhu, protože vzhledem ke každodennímu zvýšení cen benzínu musíme reagovat jako spotřebitelé! Můžeme mít skutečný vliv na trh s benzínem, pokud tuto akci povedeme všichni společně ve válce proti těmto cenám. Takže tady je návrh: Nekupme ani kapku benzínu u dvou nejdůležitějších naftových společností (ve skutečnosti je to stejně pouze jedna) SHELL a ESSO. Pokud oni neprodají benzín, budou muset snížit jeho cenu. Pokud oni sníží ceny, ostatní společnosti je budou muset následovat. Aby to mělo skutečný vliv, musíme získat spolupráci miliónů klientů SHELLu a ESSA. Dodržením tohoto nám dává možnost toho dosáhnout. Tato zpráva byla zaslána přibližně třiceti osobám. Jestliže každý z nich to pošle zhruba deseti dalším (30x10 = 300), a tito udělají to samé (300x10 = 3000) atd., tuto zprávu může obdržet více než 30 000 000 spotřebitelů. Všechno, co musíte udělat, je to, poslat tuto zprávu deseti lidem a požádat je,aby udělali totéž. A samozřejmě nezapomeňte bojkotovat SHELL a ESSO ! Toť vše, pokud si myslíte, že můžeme společně vyprovokovat cenu benzínu, pošlete tuto zprávu všem vašim známým. Zkusme to, Češi si vždy dokáží poradit, nejsme tupci jako američani, nemáme co ztratit !
 
 
Datum: 31. prosince 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: Shlaighter      IP: uživatel9958    
Dík za přání,benzín by zlevnit mohl :-)
 
 
Datum: 31. prosince 2010 12:39
 
<  930  931  932  933  934  935  936  937  938  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.06.2025 22:28:39 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu