Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: pepa
IP: uživatel1026
 cau draci jak mam zdělat magneto na fechtlovi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 12:57
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Tam, kde byl šroub M5 (držící vačku), našroubuješ M8. Dotahuj ho a magneto sleze.
Datum: 27. prosince 2010 12:57
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 tam kde bil 6sub tak tam namontuj 8 to jt na 13 kluc a dotahuj ho a ono to zleze
Datum: 27. prosince 2010 12:26
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 14:19
Jméno: jony
IP: uživatel8149
Datum: 27. prosince 2010 14:19
Jméno: standa
IP: uživatel10895
 jednou jsem na podobný akci byl jako divák....je to neskutečný...doporučuji se jet podívat....
Datum: 27. prosince 2010 13:44
 asi ne  na dalším videu jede borec 140KM/H  teda pokud jsem dobře videl tachometr
Datum: 27. prosince 2010 13:16
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Tak to je pecka ze bych si taky koupil stadaka?  jedna blba otazka, to byli seriovky hadam?
Datum: 27. prosince 2010 13:07
 3:20 pekné   pekne chytil tabuľu
Datum: 27. prosince 2010 12:20
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 jezdí se to na spojnici Praha- Modlibohov a příští ročník by se měl údajně jet 12.6
jo a pouze pro staďáky
Datum: 27. prosince 2010 12:04
 Dobře voni  ..ten poslední byl nej
Datum: 27. prosince 2010 11:59
 kde se to jezdí? na takovej závod bych se rád podíval...
Datum: 27. prosince 2010 11:58
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 a to sa jazdi len na stadionoch?
Datum: 27. prosince 2010 11:42
 http://www.youtube.com/watch?v=v5xiQ5jJ7UY
Datum: 27. prosince 2010 11:12
 Jedná se o legendární Race of champions, letos se jel 26. ročník, na youtube si to najdi, tam je reportáž z dob, kdy závod začínal.
Datum: 27. prosince 2010 11:10
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 čo to sakra je ????? nejaké závod smrti????? kto sa prvý zabije vyhráva ????? a ešte aj bez prilieb ???? :O som zdesený všetkých strčiť do basy za ohrozovanie dopravnej prevádzky!!!!!! škoda tých stadionov !
Datum: 27. prosince 2010 10:48
 si dělaji pr**l?!  tak na ten závod bych se rád podivál ale asi se už nejezdí co?
Datum: 27. prosince 2010 10:36
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 Tohle je hustodémonskykrutopřísnej závod jednou jsem se byl podívat a nevěřil jsem vlastním očím "color isn't a wall"
Datum: 27. prosince 2010 10:05
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 cau premejslim jak jeste vylepsit fichtla takze mam v planu rozdelat vyfuk vycisit ho od karbonu a nastrikat ale je tu ten problem ze ho mam nastrikany cernym sprejem tim (obycejnym) no a jak ten vejfuck ma velky teploty tak to z toho kape a olupuje ten cernej sprej  takze nevim jestli mam koupit sprej na vysoky teploty a nastrikat ho na ten co tam je nebo to necim seškrabat tu černou barvu a nastrikat to na to co co myslite? a kde by se dalo sehnat azbest lano do vyfuku jak je koleno ten spoj a zvyší se mi vykon nebo neco kdyz dam primej filtr? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 23:17
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 jo dík jehlu mam na 2 a dik za odpovedi
Datum: 27. prosince 2010 23:17
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Datum: 27. prosince 2010 21:41
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 Možný je že ti to blbě spaluje taky záleží na kerým zářezu máš jehlu???pak to tam třeba dává moc oleje!A seš si jistej že je alej??zkus to zapálit zapalovačem tu svíčku
Datum: 27. prosince 2010 21:32
 1:30 je akorát
Datum: 27. prosince 2010 19:56
 svečka má nesprávnu teplotu daj tam N17C teraz vzime sa motor nezohrieva na tak vysoké teploty ako v lete a olej preto špatne horý
Datum: 27. prosince 2010 14:29
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 jo díky za odpověd a ještě mám dotaz je to normální že svíčka je cela od oleje ? pokud vim tak je to špatně protože jak se zamáčí ta elektroda tak pak nedava jiskru a cim to je ze predtim nebyla od oleje asi to je tim že když na tom třeba měsíc nejezdíš tak se to usazuje ne? nebo to je tim že tam davam moc oleje ? ja sem to přehnal a dal sem asi 1:30
Datum: 27. prosince 2010 11:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ten sprej musí pryč....budto to osmirkuj nebo to nech opískovat a to azbest lanko bude dnes těžký sehnat , protože azbest už není na trhu
Datum: 27. prosince 2010 11:31
Jméno: honza
IP: uživatel2970
 čus chtěl bych se zeptat chtěl bych si dát na jawu dandy dozadu místo toho velkýho blatníku a světla jenom malej na uchycení spz a a malího červenýho led světla a z toho plyne otázka stačí my ta červená ledka nebo musym mýt ještě jednu býlou na osvícení spz nebo stačí dyš to nasvýtí ta červená?děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 22:59
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 zeptej se na STK jestli jim to bude vadit
Datum: 27. prosince 2010 22:59
Jméno: CZK
IP: uživatel10711
 Může ale riskuješ pokutu. Je tam jasně psaný že jde nehomologovaný světlo. V případě nehody se může cukat pojišťovna uhradit škody. Takže je to na tobě.
Datum: 27. prosince 2010 16:52
Jméno: honza
IP: uživatel2970
Datum: 27. prosince 2010 15:04
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 pokud to svelto co tam das bude mit homologaci tak nejaky bíli svetlo nemusis vubec resit... NEHOMOLOGOVANY TAM NEDAVEJ
ve finale by te vyslo na vetsi prachy (pokuta)
Datum: 27. prosince 2010 14:25
 Zdar draci, měl bych dotaz na Stadion S22, konkrétně na tuhle část - http://img24.imageshack.us/img24/396/img2640m.jpg - napojení zadní vidlice na rám. Z čeho se to asi tak skládá? Já to nějak nemůžu najít, buď špatně hledám nebo na to jdu špatně. U S22 mi to tam docela plave a zajímá mě jestli s tím jde vůbec něco udělat, co všechno tam je, čím to nahradit a kde to koupit. Kámoš fichtlař řešil něco na tenhle způsob u babetty, nakonec si tam nechal něco udělat snad ze silonu. Podle jeho popisu jsem pochopil že je tam něco jako válečky u fichtla v tlumičích, ale neviděl jsem to, možná se pletu. Myslíte že by to šlo udělat podobně i u S22? Samozřejmě pokud nebude chyba jinde  Nechci to rozebrat a pak zjistit že už to nepůjde složit. Díky předem za jakoukoli odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2010 15:14
 Tak vyřešeno, bylo to čepem, teď se to ani nehne  Prozatím jsme tam z nouze (a pro porovnání) vrazili osičku z kola (rozměrově stejná), ale půjde to samozřejmě vyměnit za normální čep  Díky moc všem za spolupráci!
Datum: 28. prosince 2010 15:14
 zavázat lano třeba pod nosič a pověsit za nějakou traverzu, aby to nestálo na zemi, jenom přednim kolem se to bude opírat, zadní bude ve vzduchu
Datum: 27. prosince 2010 13:57
 Něco mi říká že s tímhle odstínem domodra se to dělalo taky, ale nevim to jistě. No, tak ve tři se k tomu snad dokopu, jsem zvědavej jak to dopadne (ten čep)....to abych si sehnal špalek, aby mi ta S22 neležela jen na motoru
Datum: 27. prosince 2010 13:45
 Opravdu tam nic jiného nepatří, pouze šroub, který zároveň slouží jako čep. Jinak mě šel starej vrchní lak sundat odstraňovačem starých nátěrů, sežralo to vrchní sprejovanou vrstvu, ale původní lak to nepoškodilo. Ten však celkově nebyl v dobrém stavu, tak jsem to opískoval a znovu nastříkal. http://kolecko10.rajce.idnes.cz/foto_garaz/#foto_nova_mistnost_216.jpg Barva vypadá dost do modra, ale je to zkreslené tím, že jsem to fotil pod zářivkama.
Datum: 27. prosince 2010 10:40
 Já právě nechápu jak by se moh vyběhat čep, už jsem to kdysi viděl, ale spíš se vyklepalo všechno okolo. Uvidim ráno. Říkám si jestli to nebylo něco ve smyslu: za 50 let už určitě dokážou sundat horní vrstvu laku tak, aby neporušili první  Taky S22 a taky zelená?  Občas ale když koukám na fotky S22 tak mi příjde barva až podezřele moc světlá, to co mám doma je rozhodně sytější, možná i tmavější. Buď je chyba u mě, nebo to všichni brali podle laku co byl už nějakou dobu na slunci. Ale určitě mi to pomůže, já čekal jak to bude složitý a ono to zní i docela jednoduše
Datum: 27. prosince 2010 0:02
 No Sesa tu má na krámku novej šroub, můžeš taky zkusit ale spíš bude vyčochtaný pouzdro... to bude horší. S tím lakem těško pochodíš, já tyhle rádoby lakýrníky nikdy nepochopím, takhle zku....t origo lak  já právě renovuji svojí dvaadvácu a pujde zase do origo hráškově zelené  tak snad jsem alespoň trochu poradil
Datum: 26. prosince 2010 23:29
 Díky, zejtra je zkusim sundat. Ale myslim že je to opravdu vychozený. Asi tak nějak bych si to s těma kroužkama taky představoval, ale jestli by pomalu nebylo lepší sehnat rovnou ten čep (snad jsem teď nenapsal blbost, nástrojář nejsem)....ne že bych tomu nevěřil, ale za dva roky to bude půl století a jistota je jistota. Nerad bych zažil aby se mi odporoučel motor (má toho určitě hodně za sebou) a po opravě se zase odporoučel rám. Mimochodem neměl by někdo nápad proč původní majitel přetíral barvu jinou? Pod matnou modrou (občas mi příjde jako natřená štětcem) místama prosvítá krásná skoro neporušená zelená, zevnitř jsou plechy v originální barvě (ty dva pod nádrží se snažim držet v temnu, ať pak můžu určit opravdu původní odstín), po vyřešení těch základních problémů bylo v plánu to přestříkat, je možnost že by šla dostat dolů jen ta poslední vrstva a nechat originál co je pod ní? Asi je to blbost, ale jen mě to napadlo
Datum: 26. prosince 2010 23:10
 Čabas, je možný že čep zd. vidlice je vyběhanej (má vůli) - měl bys to zjistit tak že sundáš oba tlumiče a zkus s tím zahejbat, nemělo by to jít doboku vůbec. není tam žádný ložisko. Je možný že by to šlo vymezit nějakými silikonovými "kroužky?" ale to už ti neporadím
Datum: 26. prosince 2010 22:55
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 Zdar hoši. Mám problém s volnoběhem. Nejde mě nastavit. Šoupátko mám nové,karburátor přetěsněný,gufera na klice nové,benzín teče.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 13:49
 ja si myslim že jde mu tam buď hodně směsi nebo málo...
Datum: 27. prosince 2010 13:49
Jméno: standa
IP: uživatel10895
 dal bych ruku do ohne za to ze tam má "tuningovou" volnobeznou trysku a maximální hladinu.....
Datum: 27. prosince 2010 13:47
 a ještě se zeptám  kdy ti to přestalo držet volnoběh?
Datum: 27. prosince 2010 13:14
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 muhehe, tady je to zajimavý.. nedokážu si moc představit že bych ladil karbec při každym větším převýšení.... i když je pravda že n.m. vliv na směs určitě má.
ale u fichtla je to zanedbatelný. to ale neřeší problém mustangisty. sice nevim v jakym stavu má motor, ale hledal bych problém v tom karbecu (hladina,jehla,origo filtr a těsnost)
ale tohle asi, jak píše, má v pořádku. taky může bejt problém v zapalování ve smyslu že to špatně pálí v nízkejch otáčkách. nebo třeba netěsnost mezi válcem a blokama a přisávání vzduchu
a z toho pak je problém že volnoběh nenastaví ani za nic. popiš stav více a pak se tu bude moc dumat.
Datum: 27. prosince 2010 13:11
 este jedna vec chcem ta zahránit od blbosi  vies ze preco je v lete nebo modré? a v zime sedé? no preto
Datum: 27. prosince 2010 13:10
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 konecne to tu nekdo pochopil , a ja simyslim ze ked udelas to co ti rika standa tak musi bit v poradku .
Datum: 27. prosince 2010 13:03
 to bolo pre blázenn stando shrek neberte to na seba
Datum: 27. prosince 2010 13:00
 hovorim ti nieco! aby si nebil analfabet... v zime je vzduch studeny > je vo vzduchu menej pary >para=voda,voda má svoju váhu> váha vytvory tlak! teda v zime je vzduch lachy a v lete je tazsy,,, (nizsy tlak,vyssy tlak).... ked ides do vyssej nadmorskej vysky tak bude tlak nizsy lebo budes mat nad papulou menej vzduchu>menej váhy>menej tlaku,,, teda v zime motorka sa chová tak ako na vyssych nadmorskych vyskach
Datum: 27. prosince 2010 12:59
 k dotazu: máš vyčištěnou volnoběžnou trysku?asi jo ale podívej se i na vzdušnik volnoběhu,taky mi to dělal odtrh sice nwm proč ale malý otáčky to nedrželo
Datum: 27. prosince 2010 12:57
Jméno: standa
IP: uživatel10895
 Mustangista při seřízení karburátoru zjevně nemá problém s nadmořskou výškou ale s něčím úplně jiným. Na otázku,zda nemá bohatou směs volnoběhu odpovídá nastavením jehly,takže je zjevné,že ani neví.....osobně doporučuji karburátor rozebrat a vyčistit včetně kanálků pod šoupátkem a za šoupátkem včetně odkapové dirky v kolenu,pak zakoupit novou volnoběžnou trysku a seřídit hladinu plováku....poté by již žádné problemy ohledně karburátoru neměly být....je možné,že má špatný karburátor,takže není od věci zkusit jiný......
Datum: 27. prosince 2010 12:55
 jako chápu že když on to ladí tak je v stejné nadmořské výšce  ale taky se mohlo stát např. že fichtla dovezl na chalupu do hor a tam nejede.....jo a nejsem trotl ale jezdim full throttle
Datum: 27. prosince 2010 12:53
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tak trochu to tu odbočilo od puvodního dotazu.. co všechno nevyvolá jedna zmínka o nadmořský vejšce  ... je jasný, že to mustangisty problem nebude, ale ty jsi psal, že ta nadmořska výska je pekna pi... jenom se tě snažíme přesvědčit, že má ma mastavení moto vliv... jestli jsi myslel, že je to píčovina v tomhle konkretnim dotazu, tak souhlas  ....nikdo taky neřiká, že to tim je...
Datum: 27. prosince 2010 12:49
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 narozdil od tebja nemam 5 roku a us sem spravil par motoru ty trotle jeden
Datum: 27. prosince 2010 12:41
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 omg ale ty proc mi tu furt vnucujes nadmorsku vysku ja otem vim dpc ale my sa bavime o jeho fechtlovi,omg omg
Datum: 27. prosince 2010 12:40
 http://cs.wikipedia.org/wiki/Nadmo%C5%99sk%C3%A1_v%C3%BD%C5%A1ka když jsem teda negramotnej tak ty potom neexistuješ....končim......
Datum: 27. prosince 2010 12:35
Datum: 27. prosince 2010 12:04
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 blazenn: je vidět, že ses ještě nesetkal s nějakym vostřejšim motorem než u pio... na tom to nikdo moc neřeší, protože karburátor na pio pořádně seštelovat ani nejde, ale u ostrejch motorů, co jsou třeba v motokrosech se nedmořská výška musí řešit a podle ní se i mění nastavení karburátoru
Datum: 27. prosince 2010 11:18
 Dave's má pravdu... blazen ked si este o tom nepocul nerek na to ze je pic***na
Datum: 27. prosince 2010 7:56
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 jako uvjedom sa ocem trepes,to otom pocasi to berem ale ta nadmorska vyska to je pekna pi... ahoj vim ocem vipravam
Datum: 27. prosince 2010 1:22
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 26. prosince 2010 23:11
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 Mě to taky dělá fichtl že zastudena to nechce vůbec jet a nedrží mě volnoběh a když je venku teplo tak krásně jede drží volnoběh
Datum: 26. prosince 2010 22:49
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 nevim otem ze bi sa tu menila nekde nadmorska viska to bi musel jit z tim pionirem nekde do ameriki bo nekde ti mogo
Datum: 26. prosince 2010 22:24
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jeste dodam ze v tomdle rocnim obdobi se smes lisi nez kterou mas naladenou na leto.... je to vsechno v zavislosti na nadmorske vysce a pocasi
(vlhkosti vzduchu) to ale prendavanim plisku moc neodladis spis je potreba laborovat s triskama..
Datum: 26. prosince 2010 22:17
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 zkontroluj jestly lanko chdi volne (primrzava v tomdle pocasi) kdyztak ho namas... jinak volnobeh se dela na zahratem motoru....
Datum: 26. prosince 2010 21:57
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 mám ji akorát. Jehlu mám na druhém zářezu shora. Plíšek na víčku plovákové komory mám nastavený original
Datum: 26. prosince 2010 21:50
 nemáš moc bohatou směs?
Datum: 26. prosince 2010 21:46
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 zdarec, myslíte že potřebuju na čezetku, která má 9,5 KW ale obsah 175 řidičák A2 do výkonu 25 KW ? Nebo mně stačí A1?Jde konkrétně o 175/487.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 14:11
Jméno: standa
IP: uživatel10895
 Bohuzel je to jak to je. Cílem je především bezpečí provozu na poz.kom.,kdy veškeré novely vychází ze současného dění...vždy je to reakcí na nejaky problem....nejde vse resit jednoduse......pokud to omezí jen na výkonu bez kubatury,budou 16 lety kluci jezdit na "zavrenejch" pětikilech(ano papírově jde zavřít všechno!)....a sme kde sme....tato hranice meli byt rozumnym kompromisem.... nikdo nevidi az tak daleko za sebe,aby upravil novelu vyhlášky o řadu výjímek v podobě československých strojů a strojů východního německa,které sice výkonem do A1 spadají,ale kubaturou ne.... stejný problém je u skupiny AM která je uplně postavená na hlavu....místo toho aby mladí začínající motorkáři jezdili na levných prskoletech doby minulé jako je simson,pionýr,stadion a ostatní podobné padesátky,tak je vyhláška směřuje na papírově "zavřené" skůtry a malé točivé padesátky,které v některých případech sotva splnují A1.....a je tu opět rozpor....na maly aprilii RS ci Yamaze TZR 50 od pátnacti jezdit můžeš...po né moc drahém překitování to umí chodit i 120km/h a pro nezkušenýho začátečníka to muže být nejkratší cesta do hrobu oproti tomu poměrně "pomalý"pionýr či simson je zakázán...stejný rozpor je v A1,kde na Mitu které má 21-27-30kW jezdit můžeš(ano ostrá verze nesplnuje ani Ao),že to jede i 200km/h nikomu nevadí,ale na pomelé české čz 150/175 nebo neméně rychlé německé MZ150 jezdit nemužeš.... Tehdejší novela měla naměřovat začínající 15 ti leté motorkáře k babetám a líným 4T skútrům,ovšem komerční prostředí se vyhlášce přispůsobilo,kategorie A1 měla bý především pro celkem bezpečné 4T 125 a základní verze 2T 125,kde všechny motorky nepřekračují 100km/h....ovšem komerční prostředí se přizpůsobilo..... nehledejte ve vyhláškách a novelách vyhlášek logiku a krok kupředu....pouze kopírují požadavky prodejců,dodavatelů a ostatního podsvětí tahajícího za neviditelné nitky loutek ve vládě....proto současná novela řidičáku Ao je jaká je....a není to ani o bezpečí,ani o logice....je to jen o požadavcích trhu....samozřejmně za to někdo dost slušně zaplatil.....
Datum: 27. prosince 2010 14:11
 OndraJW: Jo musíš mít Ao - omezené, tedy od 18ti let. Taky jsem si to musel dělat, abych mohl jezdit na ČZ 175 487 a ČZ 175 450.05. Je to fakt debilně rozdělený, co bys chtěl od kreténů z ministerstva dopravy. Nikdy neviděli ani jak motorka vypadá a tak, abych tak řekl s prominutím ču*ácky rozdělej.
Datum: 26. prosince 2010 22:12
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 jj, já vím jak jsou skupiny... Ale třeba kdybych mněl MZ 150, která má asi 9KW, to nevím jistě, tak na ní taky nemůžu, (stejně na ní každý jezdí s A1) ? To je pěkně naprd udělané.....
Datum: 26. prosince 2010 21:27
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel1194
 potřebuješ do 25 kW,A1 je JEN DO 125 CCM!Někteří si to ale pořád pletou
Datum: 26. prosince 2010 21:21
Posl.aktualizace: 26. prosince 2010 21:55
 tohle nema s JaWou nic spolecneho a nechtel bych to ani zadarmo  to by musel sakra zaplatit abych si to odvezl
Datum: 26. prosince 2010 21:55
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 je to ojeb  volal som mu
Datum: 26. prosince 2010 20:41
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ci pana ja som od Košíc ja to asi vezmem za tie prachy
Datum: 26. prosince 2010 20:26
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel1194
 100 €=cca 2500 Kč!Dobrý  takovej by nebyl špatnej
Datum: 26. prosince 2010 20:23
Jméno: karel
IP: uživatel10892
 Čau draci chci lakovat pincka a potřebuju koupit kvalitní barvu v RAL 5012 co by dobře vytvrdla a byla benzínu odolná tak se chci zeptat jakou by jste mi doporučili předem díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 10:48
 Tak tak, polyuretan je taky možnost...
Datum: 27. prosince 2010 10:48
 Já doporučuju polyuretanovou.levnější,sice se neleskne tak jak akryl,ale dle mého odolnější,když se s tím stříkají podvozky lokomotiv
Datum: 26. prosince 2010 21:22
 Nejlepší je asi akrylátovej lak, decka stojí cca 150kč...
Datum: 26. prosince 2010 19:56
 zdar draci,,mam dotaz,,ty novinky co vzdy rozesilam, teda ten roman pro fichtlare  docte to nikdo do konce? nebo to vzdate po prvni strance,,lebo to tentokrat je to dost dlouhe,,, mozna nejdelisi,,, a me starasne bolej ruce,, lebo uz asi doklapaly o klavesnici a proklikaly se az do cile,, a to vse musim psat pozde vecer,,lebo jak sesulak usne, tak musim vypnout velky PC a zacit psat na notasovi do jedne ano,, pak prebaluji a jde se spat,,, mam to napsat na dve stranky nebo se mam rozepsat
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 6:26
 tak ja jdu do toho,,vcera jsem uz pri 4 strance usinal a to me ceka min jeste 3 strany
Datum: 27. prosince 2010 6:26
 Vždy do konce a vždy s chutí! Seso je to ale na tobě, pokud to čas a malej dovolí tak se klidně rozepiš
Datum: 26. prosince 2010 23:40
 SESO, tvoje romány dočtu vždy do konce a na ráz i když nemam čas  Kdybych tak uměl psát taky takový slohovky, by se mi to hodilo ve škole
Datum: 26. prosince 2010 23:27
 Taky jsem vždy dočetl SESOVY romány! Je to zajímavý čtení! Jen tak dál!
Datum: 26. prosince 2010 22:24
 Bel: pro někoho to jsou bláboly a pro někoho je to pěkný počtení a jelikož jsem zatím neměl možnost si nic od sesy počíst, tak nemůžu soudit, takže já se celkem na jeho román těším (ať už to bude román nebo jen povídání na 2 stránky), po přečtení potom můžu soudit jestli je to dobré nebo ne
Datum: 26. prosince 2010 21:46
 Bel: Je vidět že každému bůh nenadělil  Co takhle vyjádřit svůj názor nějak slušně?  To ale asi po tobě chci moc, jsi jenom primitiv, kterej neumí ocenit cizí práci!!!
Datum: 26. prosince 2010 21:41
 ale ja taky slusne pisu tvuj nazor a na tebe sem nerek krivy slovo,takze se zase uklidni.
Datum: 26. prosince 2010 21:23
Jméno: Bel
IP: uživatel10893
 Zajic - jdi si delat chytráčka do divadla. NAPSAL JSEM SLUSNE SVUJ NAZOR A TEN JE ZE TY NESMYSLI CO TU ADMIN PISE JSOU K NICEMU.
Datum: 26. prosince 2010 21:20
 Bel-smazali to,protoze nazor rozmazlenyho blbce podobnyho tobe nikoho nezajima..az ty napises neco podobneho,hlas se tady.
Datum: 26. prosince 2010 21:08
Jméno: Bel
IP: uživatel10893
 nevedel jsem ze nazor kterej vam neni po chuti mazete. Konny - jsou to bláboly !
Datum: 26. prosince 2010 20:54
 ještě jsem neměl možnost si od tebe něco přečíst a hodně jsem slyšel o tvých románech, takže se i těším, pokud budu mít možnost si něco takovýho přečíst, takže za mě se klidně rozepiš
Datum: 26. prosince 2010 20:42
 vzdycky to ctu cely, takze pokud mas cas, nebo te nekdo neukeca, tak pis
Datum: 26. prosince 2010 20:23
Datum: 26. prosince 2010 19:58
 já najednou,protože jak se já začtu  tak neskončim
Datum: 26. prosince 2010 19:10
Jméno: Fel.Martin
IP: uživatel5767
 Ahoj seso, minule jsem to taky četl na etapy, ale přečetl jsem to ... Je to na tobě jestli to chceš celé rozepsat nebo to skrátit
Datum: 26. prosince 2010 18:53
 wepo-precti si to jeste jednou...a seso-ja to vzdy doctu,sice na etapy protoze najednou to nezvladam,ve ctvrtce me uz bolej oci od monitoru,ale doctu to  je jen na tobe,jestli to co nam chces rict sbalis do kratkeho povidani a nebo rozbalis do mega slohu
Datum: 26. prosince 2010 18:36
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 mě nic nepřišlo?!
Datum: 26. prosince 2010 18:29
Jméno: johny
IP: uživatel9547
Posl.aktualizace: 03. ledna 2011 23:02
 kravina jak prase ikdyž vyměnít tu diodu kterou neseženeš jelikoš to nejni usměrňovací ale nějaká tulenová a už se x let nevyrábí ... nejni to jen usměrňovač ale i regulátor dobíjení koušel jsem vyrábět i nový ale nikdy nefungoval tak dobře jako originál .... ale pokud to máš do jawy 350 a máš 12V baterii což předpokládám že podle odkazu ano stačí zajít na jakékoliv krakoviště a vykuchat ze 100, 105, 110, 120škodovky regullátor dobíjení je to taková plechová krabička http://www.evv.cz/zbozi/9419071-regulator-dobijeni-skoda/ takhle to vypadá .... stačí připojit a jezdí to naprosto bez problemu  když vyměníš tu diodu za křemíkovou usměrňovací tak ti to sice bude v pohodě dobíjet ale neomezovat vysoký proud!!!! tím pádem zabiješ baterku a to je dost drahá sranda na to abys ji kupoval každej rok ...
Datum: 03. ledna 2011 23:02
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Kdysi jsem na internetu viděl stránku s popisem výměny a náhrady vadné diody v jawáckém usměrňovači pro alternátor. Snad yb to mohl být tento typ. Pamatuju že tym byli takové prehistorické usměrňovací diody z produkce Tesly. V celku je to fuk, stačí sehnat jakoukoli křemíkovou usměrňovací diodu na dostatečný proud a dostatečné závěrné napětí a naroubovat to tam dovnitř aby se dostatečně chladila.. žádná věda. Uvnitř nebude krom usměrňovacích diod žádná další záludnost  . Neboj se toho  . Případně si vyrob usměrňovač svůj.. schemat je na internetu dost
Datum: 26. prosince 2010 21:25
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ak by som videl čo je vnútri dal by sa aj poskladať
Datum: 26. prosince 2010 20:45
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 čus draci chtěl bych se zeptat jestli vadi dis se mě urval ten dlouhi šrubek jak je zapalovani tam jak dyby pod kladivkama
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 16:42
 když jsem si to poprvé přečetl tak jsem myslel že si ti urvala vačka  radí ti dobře...
Datum: 27. prosince 2010 16:42
 Pokud bude zároveň s blokem, tak bych ho zkusil vyšroubovat vytahovákem zalomených šroubů(nebo jak se to jmenuje).
Datum: 27. prosince 2010 15:00
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 asi to je šroubek co drží zapalování co? (jsou tam dva s takovou podoložkou) a asi si ho ukroutil co? tak jestli to jde sundej zapalování a te šroub musíš odvrtat a natočit novej větší závit.
pak novej šroub a je po problému. dobrý by bylo kdyby ti tam zůstal kousek čumět a pak by šel povolit třeba sikovkama. ale jestli je to ulomený zároveň s blokem, tak vrtání tě nemine.
každopádně bez uchycení obou dvou šroubků se ti bude nastavovat zapalování jen těžko, ne li vůbec.
Datum: 27. prosince 2010 14:54
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 ale metam kus zustal
Datum: 27. prosince 2010 12:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dát tam jiný
Datum: 27. prosince 2010 11:43
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 a jak to mam opravit
Datum: 26. prosince 2010 18:28
Jméno: SISAK
IP: uživatel10891
 ano vadí
Datum: 26. prosince 2010 17:44
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ahoj, budu přidělávat žebra na válec pionýra(na každé se přišroubuje hl. plech) a řikal jsem si, že určitě nejaká pasta, která by se dala na ty plochy, kterými se budou žebra dotýkat aby docházelo k lepšímu přenosu tepla, nevíte jak se ta pasta jmenuje? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 14:16
Jméno: standa
IP: uživatel10895
 zeptej se lidí,kterí s tím závodí....ja zatím nepřekročil seriovou siletu motoru.....
Datum: 27. prosince 2010 14:16
 stando: kdybych dal na hlavu ty náběhy a na válec přišrouboval žebra tak bych tomu chlazení hodně pomohl?dík
Datum: 27. prosince 2010 13:26
Jméno: standa
IP: uživatel10895
 kdysy byla u stejskyho rozvinuta poměrně rozsáhlá diskuse ohledně nastavení žeber válce.....ve výsledku bylo shrnuto,že žebra šroubovaná jsou spíše pro okrasu....nikdy prý nebude přestupovat mezi válcem a žebrama teplota tak dobře jako u žeber navařených..... především je duležitější chlazení hlavy! Hodně lidí se na přídavná žebra úplně vykašlali i u výkonných válců(3K,4K,5K) a pouze udělali "nabírače vzduchu" na hlavu viz petr adamec http://jawaracing50.wbs.cz/evo5_motor-rozdelany.jpg jezdil to na 3K vlastní výroby,který výkonem tvrdě stíhal stejskyho 3K... Je to složitá otázka...
Datum: 27. prosince 2010 13:04
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 hm
Datum: 26. prosince 2010 22:42
 Tu z počítače určitě ne,vydrží sotva 120 stupnu...
Datum: 26. prosince 2010 16:23
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 silikon :-O
Datum: 26. prosince 2010 14:05
 NO u počítačů se maže na procesor tzv. teplovodivá pasta, takže se to může jmenovat stejně...
Datum: 26. prosince 2010 13:01
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 zdravim nevite jestli jde do cz175 477 motor z jawa 350?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 0:04
 Drako: Jo teď jsem si uvědomil, že se známe i z youtube  Tak tě zdravím kolego
Datum: 27. prosince 2010 0:04
 Drako: Děkuji ti za podporu, aspoň někdo se najde.  Jo tebe znám z motorkáři.cz !!! Máš hezkou 487!!! Jojo motor to mělo jakože konstrukčně 634, ale byl to prostě typ 472, od 634 se lišil ještě tuším zadními držáky a určitými jinými výlisky. Jo hodně jich je v Polsku neb Rusku, tuším, že možná by byly i v Maďarsku. Jinak s tím porovnáním - záleží jaký podtyp 472ky máš na mysli, pokud ty poslednější, pozdní jako 472.6 třeba tak to jo, tam už jsou jiné přední vidlice, širší brejle a tak, ale mám pocit,že ty uplně první vypadanjí zcela stejěn jak 487, vidlice to má stejné, možná širší brýle tam budou, ale jinak ty první byly tuším konstrukčcě dost stejné, hlavně podvozkově. Jinak ČZ a JAWÁM zdar!!! Měj se dobře a do nového roku přeji hodně štěstí, zdraví, lásky, úspěchů v životě!
Datum: 27. prosince 2010 0:02
 Aleši zlatá slova!! Jo dělali se čz 350, byl v nich tušim 634motor ale když jsem jí porovnával se 175/487 je tam opravdu rozdíl, jiné přední vidle, širší kola, jinačí rám je tam toho dost, taky jsem si nejdřív myslel že v tom nebude skoro žádnej rozdíl. Sehnali jsme ji v Polsku, u nás skoro nejde sehnat.
Datum: 26. prosince 2010 23:01
 Nevim proč musej všichni ty 477ky a 487 prznit! Už mě to sere!!!
Datum: 26. prosince 2010 22:21
 Všechno jde, když se chce. Musel by ale opravdu upravit držáky, nebo spíš udělat nové a navařit, což není prdel udělat to přesně! Vždyť existovala exportní ČZ 350/472, což je vlastbně podvozek 175ky typu 487 a ten motor se tam dával, ale mělo to přesně na to udělané držáky. Záleží taky jaký motor JAWA 350 myslí, jestli typ 634 nebo 638, nebo 360. To neni specifikováno. Ale stejně je to kravina dělat to, když je potřeba udělat upllně nové držáky a zavařit to a svářet rám není sranda. Pokud se to neumí, bude to praskat až to rupne uplně a bude to v háji. Lepší je se na to vykašlat, radši sehnat rám 350 a do něj dát motor 350...
Datum: 26. prosince 2010 22:20
 hlavně měj na paměti, že čz má jednoduchej rám a jawa dvojitej... takže i s předěláním držáků to nebude lehký...radši sežeň celou jawku a čezetku zrenovuj
Datum: 26. prosince 2010 22:15
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ze slabe brzdi  slabe ruky
Datum: 26. prosince 2010 20:02
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 no kdybys předělals držáky, tak tam určo půjde. Rám by podlě mně prasknout nemněl, vždyť musí něco vydržet.
Datum: 26. prosince 2010 18:19
Jméno: pajoš
IP: uživatel10891
 i kdyby se ti to podařilo tam dostat mysli na to že tem rám není na to stavěný (může se dokonce stát že praskne ) ale má to slabí brzdy měkké tlumiče a prostě být tebou bych to nedělal
Datum: 26. prosince 2010 15:11
 Přesně tak, ten motor je uplně jinak uchycenej...a taky je myslim o něco delší...
Datum: 26. prosince 2010 13:12
 Ne e, jsou jiný držáky na motor...
Datum: 26. prosince 2010 12:33
Posl.aktualizace: 26. prosince 2010 21:22
Jméno: tonek
IP: uživatel3440
 od kdy má fichtl 19ctky kola?
Datum: 26. prosince 2010 21:22
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 je to z voziku od stabiláku,..máme to doma
Datum: 26. prosince 2010 17:21
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 standa : Tatra 11
Datum: 26. prosince 2010 17:09
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 to bude ze stary tatrovky
Datum: 26. prosince 2010 16:31
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 rafek z fichtla a do nej navarenej plech naharzujici draty  to sem videl naposled v takovym udelaoru na vodni elektrarne
Datum: 26. prosince 2010 16:21
Datum: 26. prosince 2010 14:24
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 tak to netuším ale vypadá to hrozně  jak z nějaký koloběžky
Datum: 26. prosince 2010 13:39
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 Caute draci ! Mám takový problém s fechtlem : seridim odtrh jede chvily i na nakopnuti . pak po 2 hodinach zkusim nakopnout a nejde . cim to muze byt ? slabe magneto ? spatne gufera ? .... jakýkoliv návrh ci zkusenost primam . ps. pište zkusenejsi ... Díky predem za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 15:30
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 jo skus vyměnit jednu vjec a když to nepomůže tak vyměň další vjec ?
Datum: 27. prosince 2010 15:30
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 indukční cívku jo , ale za starší...
Datum: 27. prosince 2010 15:22
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 jj može skus ju vyměnit?
Datum: 27. prosince 2010 15:02
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 nemůže to být problém v cívkách ?
Datum: 27. prosince 2010 14:48
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
Datum: 27. prosince 2010 13:49
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 jj , takový problém .... že mi to zatím háže pouze mimo házecí prostor
Datum: 27. prosince 2010 13:39
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
Datum: 27. prosince 2010 13:15
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 jj dík , tak nejak to delam ae urobim to az na po 10té
Datum: 27. prosince 2010 13:05
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 Tak to nastav a máš novou vačku Předstih je bod při kterém začíná hoření směsi ve válci. Popíši celý postup aby jsi v tom neměl guláš. Začneš tím že dáš motor do horní úvrati (nejvyšší bod pístu při zdvihu). V horní úvrati nastavíš mezeru mezi kontakty 0,4mm až to budeš mít budeš motorem otáčet doleva a odměříš 1,6mm od horní úvratě v tomto bodě má být kladívko otevřené na 0,05mm (cigaretový papír) když nebude povolíš dva šrouby co drží zapalování a budeš s ním otáčet bud doprava nebo doleva podle tvaru vačky.
Datum: 27. prosince 2010 12:24
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 jj , a jak je to s nastavovanim odtrhu ? kdyz je dobre nastaven haze a pokud neni dobre tak nehaze jiskra ? ci haze porad ... :/ , jakoze mě to docela se*e ptž jsem komplet cele zapalovani krom rotoru koupil new
Datum: 27. prosince 2010 12:07
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
Datum: 27. prosince 2010 11:21
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 nejspíše jo :-/ , .... jelikož když to nakopnu tak tam mezi kladívkem jiskří taková větší jiskřička
Datum: 27. prosince 2010 11:14
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 tak se podivej mezi kontakt a kladívko jestli mezi něma memaš takovy neco jako svar.
Datum: 27. prosince 2010 9:49
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 jj , ale někdy se to po**re a ani ta neháže
Datum: 27. prosince 2010 9:45
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html a haže ti to aspoń jiskru?
Datum: 26. prosince 2010 20:33
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 nn ty mám origoš ... myslis volnobeh ?
Datum: 26. prosince 2010 19:50
 no tak je to jasny !  přehlastává se ti to-seštelovat hladinu,trysky jsi neprovrtával?
Datum: 26. prosince 2010 19:15
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 shrek: mokrá (černá) ........ Nike: no to ja kupoval tak komplet zapalovani . wepo:co s tím ?
Datum: 26. prosince 2010 17:48
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 nebo ti to saje převoďák...
Datum: 26. prosince 2010 17:30
Jméno: Nike21
IP: uživatel5056
 Mě to dělala jawa 21 a pak nakonec jsem zjistil že jsem měl štatně ukostřenej motor k ramu a vyměnil jsem indiční civku, zapalovací kabel,kladívko,kontakt,Kondenzáto atd.  chazelo to jiskru někdy to dalo malou někdy fubec žadnou ja jsem si stym taky dlouh otravoval.
Datum: 26. prosince 2010 17:02
 když to zdechne jakou má barvu svíčka? mokrá nebo suchá?
Datum: 26. prosince 2010 16:48
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 já kupoval totiž před rokem úplně nové zapalování krom magneta ... elektriku u kladivka mám snad dobře utěsněnou ... Nemůže to být třeba spatne gufero u spojky ? . Např že se do spalování dostane olej ...
Datum: 26. prosince 2010 16:37
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Uplne stejny problem jsme meli s kamosem, vyrezit se to nepodarilo, ale jelikoz sme zkouseli skoro vsechno tak jediny co sme nezkouseli je tohle: probijeni na kostru u kladivek, a nebo je spatna indukcni civka nic jinyho me uz nenapada. Takze skus udelat znova elektriku u kladivek, kdyz to nepomuze tak skus jinou indukcni civku. Jinak ti poradit nedokazu..
Datum: 26. prosince 2010 16:26
 No tak ještě koukni jestli ta vačka nehází do stran....v tomhle počasí je normáln´že stříká z výfuku nespálenej olej..dělá mi to taky každou zimu
Datum: 26. prosince 2010 16:12
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 Vačku jsem dal i druhou ... ta je dotažena . Před měsícem jel úpa v poho .. :/ , "Dnes se mi stalo že jsem to startnul v pohodě , nechal jed 2minuty v kuse a pak to zdechlo - zkousel jsem jestli haze jiskra nehazala " dotažene všechno ... (takový postřeh-z výfuku stříkal olej ? )
Datum: 26. prosince 2010 16:09
 Tím pádem se ti rozhazuje nejspíSˇodtrh...zokontroluj vačku jestli není dost obroušená..nebo jestli nehází do stran
Datum: 26. prosince 2010 14:52
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 sviček jsem tam vystřídal hafo ... :/ , i kabl , kladívka jsem právě vyměnil před psaní tohto článku ... a předstih seřizuji pořád když to chci nakopnout ...  :/
Datum: 26. prosince 2010 13:47
 vyměň svíčku, dotáhni indukční kábl, seřiď předstih.. ZKUS VYMĚNIT KLADÍVKA..
Datum: 26. prosince 2010 13:41
Posl.aktualizace: 26. prosince 2010 16:32
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 a ta predná brzda ten bubon no čim viac na to pozeram tým viac z toho nemôžem previesť sa na tom by bol asi zažitok do smrti
Datum: 26. prosince 2010 16:32
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 na tem ked jedes tak to musi bit jak na jeepe offroad visoke jak krosa misto riditek mnel dat volant.
Datum: 26. prosince 2010 14:54
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
Datum: 26. prosince 2010 13:44
Datum: 26. prosince 2010 13:09
Jméno: dano
IP: uživatel10785
Datum: 26. prosince 2010 12:26
 jo a hasicák na konci vyfuku XD
Datum: 26. prosince 2010 12:20
Datum: 26. prosince 2010 12:19
 šak práve prejsť sa na tým po dedine a potom by som sa mesiac hambil ani voon by som nevyšiel  kto to kúpi je asik riadný zúfalec
Datum: 26. prosince 2010 10:48
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
Datum: 26. prosince 2010 10:46
 to gumené koleno je fakt luxus
Datum: 26. prosince 2010 10:33
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 Zdarec teď dělám go cele jawy 21 a měl jsem tam koleno který bylo tak do půlky až třičtvrtě prohnutí a na co to mělo vliv dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2010 13:46
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 yuri dobrý příklad
Datum: 26. prosince 2010 13:46
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 to pokrivené a splaštené koleno ma vlyv na chod predstav si že by ta niekto dusil ako by sa ti utekalo ???
Datum: 26. prosince 2010 10:27
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 Zdar lidi, chci se zeptat, co se bude dít, když budu indučku napajet světelnýma cívkama? A ještě, mám fíka a on má strašný spodek, je tam i 11z ale je to furt o ničem. V otačkách je to ale pila jak svi*a. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2010 9:52
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 k tomu prvnímu dotazu nevím..  .. jinak to asi všichni pinckové co se vyrobili mají spodek na hovno.. pincka musíš trochu točit aby jel.. nebo máš ještě odsoustružený setrvačníky sem slyšel že to ztratí spodek kterej pincek nemá xD
Datum: 26. prosince 2010 9:52
 http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/477596-50-20.html cawte draci mam zaujem otohoto pioniera a chcem sa opitat ci bi sa dal este prihlasit na znacky. mam 4pionierom vsetky na 100% fukcne ale ani jeden nema papiere. a za rok budem robit vodicky tak uz je najvisi cas nieco zohnat. za odpovede dakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2010 18:25
 Prepis v okrese stoji 33 eur,,ty asi budes prepisat z ineho okrese tak 33eur +16,50eur za novú SPZ, postup je taky ze musite ist na policii ty a majitel a odhlásit vozidlo na tvoje meno (to je zadarmo) k tomu sú potrebné: Obciansky preukaz a musis preukazat ze vozidlo je poistené!! (mozes este pred odhláseni ty uzavriet poistenie a poukázat s tym) pak do 15dni musis prihlásit v tvojom okrese az tam odovzdás starú SPZ, sú k tomu potrebné: obciansky preukaz a preukazat ze vozidlo je poistené na TVOJE meno (uz nestaci poistenie predosleho majitela) co je dolezité !! poplatok musis platit v kolkoch!!! ne v peniazoch... K tomu aby predosli majitel vedel zrusit jeho poistenie musis prefotit technicky preukaz s peciatkom "zrusené" to dat predoslému majitelovi aby vedel zdovodnit preco chce zrusit poistenie  to je asi vsetko
Datum: 26. prosince 2010 18:25
 ano pisali jeden mi napissal ze uz ma iba úaiere a stitok tak som velmy rad .kolko sa asi priblizne plati za prepis?
Datum: 26. prosince 2010 13:28
 uz vim ze odkial ta znáám pisali sme cez mail o bloky motorov zejo?
Datum: 26. prosince 2010 10:32
Datum: 26. prosince 2010 10:26
 napisal som obi dvom tak uvidim a dakujem
Datum: 26. prosince 2010 0:03
Jméno: jawa5
IP: uživatel9462
 som s trencienskeho kraja
Datum: 25. prosince 2010 23:56
Datum: 25. prosince 2010 23:49
 tie papiere asi uz neprihlásis  ale mozno ze este niekto k tomu pridá neco  ,,,ale za tie prachy???? kupit rozbombardovaneho fichtla?
Datum: 25. prosince 2010 23:44
|



|