slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  934  935  936  937  938  939  940  941  942  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel1026    
cau draci jak mam zdělat magneto na fechtlovi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 12:57
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
Tam, kde byl šroub M5 (držící vačku), našroubuješ M8. Dotahuj ho a magneto sleze.
 
 
Datum: 27. prosince 2010 12:57
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
tam kde bil 6sub tak tam namontuj 8 to jt na 13 kluc a dotahuj ho a ono to zleze
 
 
Datum: 27. prosince 2010 12:26
 
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 14:19
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
škoda těch stadionů :-D kdyby radši nějakou kentoyu tak neřeknu :-D :-D :-D
 
 
Datum: 27. prosince 2010 14:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10895    
jednou jsem na podobný akci byl jako divák....je to neskutečný...doporučuji se jet podívat....
 
 
Datum: 27. prosince 2010 13:44
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi ne :-D na dalším videu jede borec 140KM/H :-D teda pokud jsem dobře videl tachometr :-D
 
 
Datum: 27. prosince 2010 13:16
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Tak to je pecka ze bych si taky koupil stadaka? :-D jedna blba otazka, to byli seriovky hadam? :-D
 
 
Datum: 27. prosince 2010 13:07
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
3:20 pekné :-D:-D pekne chytil tabuľu
 
 
Datum: 27. prosince 2010 12:20
 
 
 
 
Jméno: tomas_j.r      IP: uživatel10508    
jezdí se to na spojnici Praha- Modlibohov a příští ročník by se měl údajně jet 12.6 jo a pouze pro staďáky
 
 
Datum: 27. prosince 2010 12:04
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobře voni :-D..ten poslední byl nej :-D
 
 
Datum: 27. prosince 2010 11:59
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kde se to jezdí? na takovej závod bych se rád podíval...
 
 
Datum: 27. prosince 2010 11:58
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
a to sa jazdi len na stadionoch?
 
 
Datum: 27. prosince 2010 11:42
 
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.youtube.com/watch?v=v5xiQ5jJ7UY
 
 
Datum: 27. prosince 2010 11:12
 
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jedná se o legendární Race of champions, letos se jel 26. ročník, na youtube si to najdi, tam je reportáž z dob, kdy závod začínal.
 
 
Datum: 27. prosince 2010 11:10
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
čo to sakra je ????? nejaké závod smrti????? kto sa prvý zabije vyhráva ????? a ešte aj bez prilieb ???? :O som zdesený všetkých strčiť do basy za ohrozovanie dopravnej prevádzky!!!!!! škoda tých stadionov !
 
 
Datum: 27. prosince 2010 10:48
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
si dělaji pr**l?! :-D tak na ten závod bych se rád podivál ale asi se už nejezdí co? :-D
 
 
Datum: 27. prosince 2010 10:36
 
 
 
 
Jméno: tomas_j.r      IP: uživatel10508    
Tohle je hustodémonskykrutopřísnej závod jednou jsem se byl podívat a nevěřil jsem vlastním očím "color isn't a wall"
 
 
Datum: 27. prosince 2010 10:05
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel10894    
cau premejslim jak jeste vylepsit fichtla takze mam v planu rozdelat vyfuk vycisit ho od karbonu a nastrikat ale je tu ten problem ze ho mam nastrikany cernym sprejem tim (obycejnym) no a jak ten vejfuck ma velky teploty tak to z toho kape a olupuje ten cernej sprej:-( takze nevim jestli mam koupit sprej na vysoky teploty a nastrikat ho na ten co tam je nebo to necim seškrabat tu černou barvu a nastrikat to na to co co myslite? a kde by se dalo sehnat azbest lano do vyfuku jak je koleno ten spoj a zvyší se mi vykon nebo neco kdyz dam primej filtr? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 23:17
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel10894    
jo dík jehlu mam na 2 a dik za odpovedi
 
 
Datum: 27. prosince 2010 23:17
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Pero, azbest neni na trhu? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2877.html a lak oloupat, pockat az se oloupe nebo nejakym stylem smejt redidlem
 
 
Datum: 27. prosince 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: Oliss83      IP: uživatel10843    
Možný je že ti to blbě spaluje taky záleží na kerým zářezu máš jehlu???pak to tam třeba dává moc oleje!A seš si jistej že je alej??zkus to zapálit zapalovačem tu svíčku
 
 
Datum: 27. prosince 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1:30 je akorát
 
 
Datum: 27. prosince 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svečka má nesprávnu teplotu daj tam N17C teraz vzime sa motor nezohrieva na tak vysoké teploty ako v lete a olej preto špatne horý
 
 
Datum: 27. prosince 2010 14:29
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel10894    
jo díky za odpověd a ještě mám dotaz je to normální že svíčka je cela od oleje ? pokud vim tak je to špatně protože jak se zamáčí ta elektroda tak pak nedava jiskru a cim to je ze predtim nebyla od oleje asi to je tim že když na tom třeba měsíc nejezdíš tak se to usazuje ne? nebo to je tim že tam davam moc oleje ? ja sem to přehnal a dal sem asi 1:30
 
 
Datum: 27. prosince 2010 11:43
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ten sprej musí pryč....budto to osmirkuj nebo to nech opískovat a to azbest lanko bude dnes těžký sehnat , protože azbest už není na trhu
 
 
Datum: 27. prosince 2010 11:31
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel2970    
čus chtěl bych se zeptat chtěl bych si dát na jawu dandy dozadu místo toho velkýho blatníku a světla jenom malej na uchycení spz a a malího červenýho led světla a z toho plyne otázka stačí my ta červená ledka nebo musym mýt ještě jednu býlou na osvícení spz nebo stačí dyš to nasvýtí ta červená?děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
zeptej se na STK jestli jim to bude vadit :-D
 
 
Datum: 27. prosince 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: CZK      IP: uživatel10711    
Může ale riskuješ pokutu. Je tam jasně psaný že jde nehomologovaný světlo. V případě nehody se může cukat pojišťovna uhradit škody. Takže je to na tobě.
 
 
Datum: 27. prosince 2010 16:52
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel2970    
 
 
Datum: 27. prosince 2010 15:04
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
pokud to svelto co tam das bude mit homologaci tak nejaky bíli svetlo nemusis vubec resit... NEHOMOLOGOVANY TAM NEDAVEJ ve finale by te vyslo na vetsi prachy (pokuta)
 
 
Datum: 27. prosince 2010 14:25
 
 
 
 
Jméno: kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci, měl bych dotaz na Stadion S22, konkrétně na tuhle část - http://img24.imageshack.us/img24/396/img2640m.jpg - napojení zadní vidlice na rám. Z čeho se to asi tak skládá? Já to nějak nemůžu najít, buď špatně hledám nebo na to jdu špatně. U S22 mi to tam docela plave a zajímá mě jestli s tím jde vůbec něco udělat, co všechno tam je, čím to nahradit a kde to koupit. Kámoš fichtlař řešil něco na tenhle způsob u babetty, nakonec si tam nechal něco udělat snad ze silonu. Podle jeho popisu jsem pochopil že je tam něco jako válečky u fichtla v tlumičích, ale neviděl jsem to, možná se pletu. Myslíte že by to šlo udělat podobně i u S22? Samozřejmě pokud nebude chyba jinde ;-) Nechci to rozebrat a pak zjistit že už to nepůjde složit. Díky předem za jakoukoli odpověď :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2010 15:14
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak vyřešeno, bylo to čepem, teď se to ani nehne ;-) Prozatím jsme tam z nouze (a pro porovnání) vrazili osičku z kola (rozměrově stejná), ale půjde to samozřejmě vyměnit za normální čep :-) Díky moc všem za spolupráci!
 
 
Datum: 28. prosince 2010 15:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zavázat lano třeba pod nosič a pověsit za nějakou traverzu, aby to nestálo na zemi, jenom přednim kolem se to bude opírat, zadní bude ve vzduchu
 
 
Datum: 27. prosince 2010 13:57
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Něco mi říká že s tímhle odstínem domodra se to dělalo taky, ale nevim to jistě. No, tak ve tři se k tomu snad dokopu, jsem zvědavej jak to dopadne (ten čep)....to abych si sehnal špalek, aby mi ta S22 neležela jen na motoru ;-)
 
 
Datum: 27. prosince 2010 13:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Opravdu tam nic jiného nepatří, pouze šroub, který zároveň slouží jako čep. Jinak mě šel starej vrchní lak sundat odstraňovačem starých nátěrů, sežralo to vrchní sprejovanou vrstvu, ale původní lak to nepoškodilo. Ten však celkově nebyl v dobrém stavu, tak jsem to opískoval a znovu nastříkal. http://kolecko10.rajce.idnes.cz/foto_garaz/#foto_nova_mistnost_216.jpg Barva vypadá dost do modra, ale je to zkreslené tím, že jsem to fotil pod zářivkama.
 
 
Datum: 27. prosince 2010 10:40
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já právě nechápu jak by se moh vyběhat čep, už jsem to kdysi viděl, ale spíš se vyklepalo všechno okolo. Uvidim ráno. Říkám si jestli to nebylo něco ve smyslu: za 50 let už určitě dokážou sundat horní vrstvu laku tak, aby neporušili první :-D Taky S22 a taky zelená? :-) Občas ale když koukám na fotky S22 tak mi příjde barva až podezřele moc světlá, to co mám doma je rozhodně sytější, možná i tmavější. Buď je chyba u mě, nebo to všichni brali podle laku co byl už nějakou dobu na slunci. Ale určitě mi to pomůže, já čekal jak to bude složitý a ono to zní i docela jednoduše :-)
 
 
Datum: 27. prosince 2010 0:02
 
 
 
 
Jméno: drako ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No Sesa tu má na krámku novej šroub, můžeš taky zkusit ale spíš bude vyčochtaný pouzdro... to bude horší. S tím lakem těško pochodíš, já tyhle rádoby lakýrníky nikdy nepochopím, takhle zku....t origo lak:-( já právě renovuji svojí dvaadvácu a pujde zase do origo hráškově zelené :-) tak snad jsem alespoň trochu poradil
 
 
Datum: 26. prosince 2010 23:29
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Díky, zejtra je zkusim sundat. Ale myslim že je to opravdu vychozený. Asi tak nějak bych si to s těma kroužkama taky představoval, ale jestli by pomalu nebylo lepší sehnat rovnou ten čep (snad jsem teď nenapsal blbost, nástrojář nejsem)....ne že bych tomu nevěřil, ale za dva roky to bude půl století a jistota je jistota. Nerad bych zažil aby se mi odporoučel motor (má toho určitě hodně za sebou) a po opravě se zase odporoučel rám. Mimochodem neměl by někdo nápad proč původní majitel přetíral barvu jinou? Pod matnou modrou (občas mi příjde jako natřená štětcem) místama prosvítá krásná skoro neporušená zelená, zevnitř jsou plechy v originální barvě (ty dva pod nádrží se snažim držet v temnu, ať pak můžu určit opravdu původní odstín), po vyřešení těch základních problémů bylo v plánu to přestříkat, je možnost že by šla dostat dolů jen ta poslední vrstva a nechat originál co je pod ní? Asi je to blbost, ale jen mě to napadlo
 
 
Datum: 26. prosince 2010 23:10
 
 
 
 
Jméno: drako ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čabas, je možný že čep zd. vidlice je vyběhanej (má vůli) - měl bys to zjistit tak že sundáš oba tlumiče a zkus s tím zahejbat, nemělo by to jít doboku vůbec. není tam žádný ložisko. Je možný že by to šlo vymezit nějakými silikonovými "kroužky?" ale to už ti neporadím:-(
 
 
Datum: 26. prosince 2010 22:55
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
Zdar hoši. Mám problém s volnoběhem. Nejde mě nastavit. Šoupátko mám nové,karburátor přetěsněný,gufera na klice nové,benzín teče. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 13:49
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja si myslim že jde mu tam buď hodně směsi nebo málo... :-D
 
 
Datum: 27. prosince 2010 13:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10895    
dal bych ruku do ohne za to ze tam má "tuningovou" volnobeznou trysku a maximální hladinu.....
 
 
Datum: 27. prosince 2010 13:47
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ještě se zeptám :-D kdy ti to přestalo držet volnoběh?
 
 
Datum: 27. prosince 2010 13:14
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
muhehe, tady je to zajimavý.. nedokážu si moc představit že bych ladil karbec při každym větším převýšení.... i když je pravda že n.m. vliv na směs určitě má. ale u fichtla je to zanedbatelný. to ale neřeší problém mustangisty. sice nevim v jakym stavu má motor, ale hledal bych problém v tom karbecu (hladina,jehla,origo filtr a těsnost) ale tohle asi, jak píše, má v pořádku. taky může bejt problém v zapalování ve smyslu že to špatně pálí v nízkejch otáčkách. nebo třeba netěsnost mezi válcem a blokama a přisávání vzduchu a z toho pak je problém že volnoběh nenastaví ani za nic. popiš stav více a pak se tu bude moc dumat.
 
 
Datum: 27. prosince 2010 13:11
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
este jedna vec chcem ta zahránit od blbosi :-D vies ze preco je v lete nebo modré? a v zime sedé? no preto
 
 
Datum: 27. prosince 2010 13:10
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
konecne to tu nekdo pochopil , a ja simyslim ze ked udelas to co ti rika standa tak musi bit v poradku .
 
 
Datum: 27. prosince 2010 13:03
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bolo pre blázenn stando shrek neberte to na seba
 
 
Datum: 27. prosince 2010 13:00
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hovorim ti nieco! aby si nebil analfabet... v zime je vzduch studeny > je vo vzduchu menej pary >para=voda,voda má svoju váhu> váha vytvory tlak! teda v zime je vzduch lachy a v lete je tazsy,,, (nizsy tlak,vyssy tlak).... ked ides do vyssej nadmorskej vysky tak bude tlak nizsy lebo budes mat nad papulou menej vzduchu>menej váhy>menej tlaku,,, teda v zime motorka sa chová tak ako na vyssych nadmorskych vyskach :-)
 
 
Datum: 27. prosince 2010 12:59
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
k dotazu: máš vyčištěnou volnoběžnou trysku?asi jo ale podívej se i na vzdušnik volnoběhu,taky mi to dělal odtrh sice nwm proč ale malý otáčky to nedrželo
 
 
Datum: 27. prosince 2010 12:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10895    
Mustangista při seřízení karburátoru zjevně nemá problém s nadmořskou výškou ale s něčím úplně jiným. Na otázku,zda nemá bohatou směs volnoběhu odpovídá nastavením jehly,takže je zjevné,že ani neví.....osobně doporučuji karburátor rozebrat a vyčistit včetně kanálků pod šoupátkem a za šoupátkem včetně odkapové dirky v kolenu,pak zakoupit novou volnoběžnou trysku a seřídit hladinu plováku....poté by již žádné problemy ohledně karburátoru neměly být....je možné,že má špatný karburátor,takže není od věci zkusit jiný......
 
 
Datum: 27. prosince 2010 12:55
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jako chápu že když on to ladí tak je v stejné nadmořské výšce :-D ale taky se mohlo stát např. že fichtla dovezl na chalupu do hor a tam nejede.....jo a nejsem trotl ale jezdim full throttle :-D
 
 
Datum: 27. prosince 2010 12:53
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
tak trochu to tu odbočilo od puvodního dotazu.. co všechno nevyvolá jedna zmínka o nadmořský vejšce :-D ... je jasný, že to mustangisty problem nebude, ale ty jsi psal, že ta nadmořska výska je pekna pi... jenom se tě snažíme přesvědčit, že má ma mastavení moto vliv... jestli jsi myslel, že je to píčovina v tomhle konkretnim dotazu, tak souhlas :-) ....nikdo taky neřiká, že to tim je...
 
 
Datum: 27. prosince 2010 12:49
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
narozdil od tebja nemam 5 roku a us sem spravil par motoru ty trotle jeden :-D
 
 
Datum: 27. prosince 2010 12:41
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
omg ale ty proc mi tu furt vnucujes nadmorsku vysku ja otem vim dpc ale my sa bavime o jeho fechtlovi,omg omg
 
 
Datum: 27. prosince 2010 12:40
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://cs.wikipedia.org/wiki/Nadmo%C5%99sk%C3%A1_v%C3%BD%C5%A1ka když jsem teda negramotnej tak ty potom neexistuješ....končim......
 
 
Datum: 27. prosince 2010 12:35
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
blazenn: přečti si si popis..... http://www.scooter-tuning.cz/karburator-ibea-l5
 
 
Datum: 27. prosince 2010 12:04
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
blazenn: je vidět, že ses ještě nesetkal s nějakym vostřejšim motorem než u pio... na tom to nikdo moc neřeší, protože karburátor na pio pořádně seštelovat ani nejde, ale u ostrejch motorů, co jsou třeba v motokrosech se nedmořská výška musí řešit a podle ní se i mění nastavení karburátoru
 
 
Datum: 27. prosince 2010 11:18
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dave's má pravdu... blazen ked si este o tom nepocul nerek na to ze je pic***na
 
 
Datum: 27. prosince 2010 7:56
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
jako uvjedom sa ocem trepes,to otom pocasi to berem ale ta nadmorska vyska to je pekna pi... ahoj vim ocem vipravam
 
 
Datum: 27. prosince 2010 1:22
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
blazenn: ? to si ted delas srandu nebo to myslis vazne?! copak je zeme jen jedna velka pravidelna rovina? beru to jako provokaci a URCITE SI ZE ME JEN DELAS JEN SRANDU protoze toto...:-):-):-)
 
 
Datum: 26. prosince 2010 23:11
 
 
 
 
Jméno: Nike 21      IP: uživatel5056    
Mě to taky dělá fichtl že zastudena to nechce vůbec jet a nedrží mě volnoběh a když je venku teplo tak krásně jede drží volnoběh:-D
 
 
Datum: 26. prosince 2010 22:49
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
nevim otem ze bi sa tu menila nekde nadmorska viska to bi musel jit z tim pionirem nekde do ameriki bo nekde ti mogo
 
 
Datum: 26. prosince 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
jeste dodam ze v tomdle rocnim obdobi se smes lisi nez kterou mas naladenou na leto.... je to vsechno v zavislosti na nadmorske vysce a pocasi (vlhkosti vzduchu) to ale prendavanim plisku moc neodladis spis je potreba laborovat s triskama..
 
 
Datum: 26. prosince 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
zkontroluj jestly lanko chdi volne (primrzava v tomdle pocasi) kdyztak ho namas... jinak volnobeh se dela na zahratem motoru....
 
 
Datum: 26. prosince 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
mám ji akorát. Jehlu mám na druhém zářezu shora. Plíšek na víčku plovákové komory mám nastavený original
 
 
Datum: 26. prosince 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
nemáš moc bohatou směs?
 
 
Datum: 26. prosince 2010 21:46
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel10860    
zdarec, myslíte že potřebuju na čezetku, která má 9,5 KW ale obsah 175 řidičák A2 do výkonu 25 KW ? Nebo mně stačí A1?Jde konkrétně o 175/487. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 14:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10895    
Bohuzel je to jak to je. Cílem je především bezpečí provozu na poz.kom.,kdy veškeré novely vychází ze současného dění...vždy je to reakcí na nejaky problem....nejde vse resit jednoduse......pokud to omezí jen na výkonu bez kubatury,budou 16 lety kluci jezdit na "zavrenejch" pětikilech(ano papírově jde zavřít všechno!)....a sme kde sme....tato hranice meli byt rozumnym kompromisem.... nikdo nevidi az tak daleko za sebe,aby upravil novelu vyhlášky o řadu výjímek v podobě československých strojů a strojů východního německa,které sice výkonem do A1 spadají,ale kubaturou ne.... stejný problém je u skupiny AM která je uplně postavená na hlavu....místo toho aby mladí začínající motorkáři jezdili na levných prskoletech doby minulé jako je simson,pionýr,stadion a ostatní podobné padesátky,tak je vyhláška směřuje na papírově "zavřené" skůtry a malé točivé padesátky,které v některých případech sotva splnují A1.....a je tu opět rozpor....na maly aprilii RS ci Yamaze TZR 50 od pátnacti jezdit můžeš...po né moc drahém překitování to umí chodit i 120km/h a pro nezkušenýho začátečníka to muže být nejkratší cesta do hrobu oproti tomu poměrně "pomalý"pionýr či simson je zakázán...stejný rozpor je v A1,kde na Mitu které má 21-27-30kW jezdit můžeš(ano ostrá verze nesplnuje ani Ao),že to jede i 200km/h nikomu nevadí,ale na pomelé české čz 150/175 nebo neméně rychlé německé MZ150 jezdit nemužeš.... Tehdejší novela měla naměřovat začínající 15 ti leté motorkáře k babetám a líným 4T skútrům,ovšem komerční prostředí se vyhlášce přispůsobilo,kategorie A1 měla bý především pro celkem bezpečné 4T 125 a základní verze 2T 125,kde všechny motorky nepřekračují 100km/h....ovšem komerční prostředí se přizpůsobilo..... nehledejte ve vyhláškách a novelách vyhlášek logiku a krok kupředu....pouze kopírují požadavky prodejců,dodavatelů a ostatního podsvětí tahajícího za neviditelné nitky loutek ve vládě....proto současná novela řidičáku Ao je jaká je....a není to ani o bezpečí,ani o logice....je to jen o požadavcích trhu....samozřejmně za to někdo dost slušně zaplatil.....
 
 
Datum: 27. prosince 2010 14:11
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
OndraJW: Jo musíš mít Ao - omezené, tedy od 18ti let. Taky jsem si to musel dělat, abych mohl jezdit na ČZ 175 487 a ČZ 175 450.05. Je to fakt debilně rozdělený, co bys chtěl od kreténů z ministerstva dopravy. Nikdy neviděli ani jak motorka vypadá a tak, abych tak řekl s prominutím ču*ácky rozdělej. :-(
 
 
Datum: 26. prosince 2010 22:12
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel10860    
jj, já vím jak jsou skupiny... Ale třeba kdybych mněl MZ 150, která má asi 9KW, to nevím jistě, tak na ní taky nemůžu, (stejně na ní každý jezdí s A1) ? To je pěkně naprd udělané.....
 
 
Datum: 26. prosince 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: Shlaighter      IP: uživatel1194    
potřebuješ do 25 kW,A1 je JEN DO 125 CCM!Někteří si to ale pořád pletou :-(
 
 
Datum: 26. prosince 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked si este mislite ze nová 555ka je srot tak neberre ho zadarmo :-D:-D:-D http://motocykle.bazos.sk/inzerat/6003575/moped.php odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle nema s JaWou nic spolecneho a nechtel bych to ani zadarmo :-D to by musel sakra zaplatit abych si to odvezl :-D
 
 
Datum: 26. prosince 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
je to ojeb :-D volal som mu
 
 
Datum: 26. prosince 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ci pana ja som od Košíc ja to asi vezmem za tie prachy :-D
 
 
Datum: 26. prosince 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: Shlaighter      IP: uživatel1194    
100 €=cca 2500 Kč!Dobrý :-) takovej by nebyl špatnej :-D
 
 
Datum: 26. prosince 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel10892    
Čau draci chci lakovat pincka a potřebuju koupit kvalitní barvu v RAL 5012 co by dobře vytvrdla a byla benzínu odolná tak se chci zeptat jakou by jste mi doporučili předem díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 10:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak tak, polyuretan je taky možnost...
 
 
Datum: 27. prosince 2010 10:48
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já doporučuju polyuretanovou.levnější,sice se neleskne tak jak akryl,ale dle mého odolnější,když se s tím stříkají podvozky lokomotiv
 
 
Datum: 26. prosince 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejlepší je asi akrylátovej lak, decka stojí cca 150kč...
 
 
Datum: 26. prosince 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci,,mam dotaz,,ty novinky co vzdy rozesilam, teda ten roman pro fichtlare :-) docte to nikdo do konce? nebo to vzdate po prvni strance,,lebo to tentokrat je to dost dlouhe,,, mozna nejdelisi,,, a me starasne bolej ruce,, lebo uz asi doklapaly o klavesnici a proklikaly se az do cile,, a to vse musim psat pozde vecer,,lebo jak sesulak usne, tak musim vypnout velky PC a zacit psat na notasovi do jedne ano,, pak prebaluji a jde se spat,,, mam to napsat na dve stranky nebo se mam rozepsat :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 6:26
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ja jdu do toho,,vcera jsem uz pri 4 strance usinal a to me ceka min jeste 3 strany
 
 
Datum: 27. prosince 2010 6:26
 
 
 
 
Jméno: drako ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vždy do konce a vždy s chutí! Seso je to ale na tobě, pokud to čas a malej dovolí tak se klidně rozepiš ;-)
 
 
Datum: 26. prosince 2010 23:40
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
SESO, tvoje romány dočtu vždy do konce a na ráz i když nemam čas :-D Kdybych tak uměl psát taky takový slohovky, by se mi to hodilo ve škole :-D
 
 
Datum: 26. prosince 2010 23:27
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Taky jsem vždy dočetl SESOVY romány! Je to zajímavý čtení! Jen tak dál! :-)
 
 
Datum: 26. prosince 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bel: pro někoho to jsou bláboly a pro někoho je to pěkný počtení a jelikož jsem zatím neměl možnost si nic od sesy počíst, tak nemůžu soudit, takže já se celkem na jeho román těším (ať už to bude román nebo jen povídání na 2 stránky), po přečtení potom můžu soudit jestli je to dobré nebo ne ;-)
 
 
Datum: 26. prosince 2010 21:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bel: Je vidět že každému bůh nenadělil :-D Co takhle vyjádřit svůj názor nějak slušně? :-) To ale asi po tobě chci moc, jsi jenom primitiv, kterej neumí ocenit cizí práci!!!
 
 
Datum: 26. prosince 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale ja taky slusne pisu tvuj nazor a na tebe sem nerek krivy slovo,takze se zase uklidni.
 
 
Datum: 26. prosince 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: Bel      IP: uživatel10893    
Zajic - jdi si delat chytráčka do divadla. NAPSAL JSEM SLUSNE SVUJ NAZOR A TEN JE ZE TY NESMYSLI CO TU ADMIN PISE JSOU K NICEMU.
 
 
Datum: 26. prosince 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bel-smazali to,protoze nazor rozmazlenyho blbce podobnyho tobe nikoho nezajima..az ty napises neco podobneho,hlas se tady.
 
 
Datum: 26. prosince 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: Bel      IP: uživatel10893    
nevedel jsem ze nazor kterej vam neni po chuti mazete. Konny - jsou to bláboly !
 
 
Datum: 26. prosince 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě jsem neměl možnost si od tebe něco přečíst a hodně jsem slyšel o tvých románech, takže se i těším, pokud budu mít možnost si něco takovýho přečíst, takže za mě se klidně rozepiš ;-)
 
 
Datum: 26. prosince 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vzdycky to ctu cely, takze pokud mas cas, nebo te nekdo neukeca, tak pis :-)
 
 
Datum: 26. prosince 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to čtu :-) Posílej! :-)
 
 
Datum: 26. prosince 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já najednou,protože jak se já začtu :-D tak neskončim :-D
 
 
Datum: 26. prosince 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: Fel.Martin      IP: uživatel5767    
Ahoj seso, minule jsem to taky četl na etapy, ale přečetl jsem to ... Je to na tobě jestli to chceš celé rozepsat nebo to skrátit
 
 
Datum: 26. prosince 2010 18:53
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
wepo-precti si to jeste jednou...a seso-ja to vzdy doctu,sice na etapy protoze najednou to nezvladam,ve ctvrtce me uz bolej oci od monitoru,ale doctu to :-D je jen na tobe,jestli to co nam chces rict sbalis do kratkeho povidani a nebo rozbalis do mega slohu :-)
 
 
Datum: 26. prosince 2010 18:36
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
mě nic nepřišlo?!
 
 
Datum: 26. prosince 2010 18:29
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel9547    
čau, nevíte kde se dá ještě sehnat tento nový usměrnovač napětí? 1300 se mi zaněj opravdu dávat nechce http://www.plszabo.cz/eshop/usmernovac-napeti-p-2302.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: Pajík      E-mail:      IP: uživatel10694    
kravina jak prase ikdyž vyměnít tu diodu kterou neseženeš jelikoš to nejni usměrňovací ale nějaká tulenová a už se x let nevyrábí ... nejni to jen usměrňovač ale i regulátor dobíjení koušel jsem vyrábět i nový ale nikdy nefungoval tak dobře jako originál .... ale pokud to máš do jawy 350 a máš 12V baterii což předpokládám že podle odkazu ano stačí zajít na jakékoliv krakoviště a vykuchat ze 100, 105, 110, 120škodovky regullátor dobíjení je to taková plechová krabička http://www.evv.cz/zbozi/9419071-regulator-dobijeni-skoda/ takhle to vypadá .... stačí připojit a jezdí to naprosto bez problemu :-D když vyměníš tu diodu za křemíkovou usměrňovací tak ti to sice bude v pohodě dobíjet ale neomezovat vysoký proud!!!! tím pádem zabiješ baterku a to je dost drahá sranda na to abys ji kupoval každej rok ...
 
 
Datum: 03. ledna 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
Kdysi jsem na internetu viděl stránku s popisem výměny a náhrady vadné diody v jawáckém usměrňovači pro alternátor. Snad yb to mohl být tento typ. Pamatuju že tym byli takové prehistorické usměrňovací diody z produkce Tesly. V celku je to fuk, stačí sehnat jakoukoli křemíkovou usměrňovací diodu na dostatečný proud a dostatečné závěrné napětí a naroubovat to tam dovnitř aby se dostatečně chladila.. žádná věda. Uvnitř nebude krom usměrňovacích diod žádná další záludnost :-). Neboj se toho :-). Případně si vyrob usměrňovač svůj.. schemat je na internetu dost :-)
 
 
Datum: 26. prosince 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ak by som videl čo je vnútri dal by sa aj poskladať
 
 
Datum: 26. prosince 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel1026    
čus draci chtěl bych se zeptat jestli vadi dis se mě urval ten dlouhi šrubek jak je zapalovani tam jak dyby pod kladivkama odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 16:42
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když jsem si to poprvé přečetl tak jsem myslel že si ti urvala vačka :-D radí ti dobře...
 
 
Datum: 27. prosince 2010 16:42
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud bude zároveň s blokem, tak bych ho zkusil vyšroubovat vytahovákem zalomených šroubů(nebo jak se to jmenuje).
 
 
Datum: 27. prosince 2010 15:00
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
asi to je šroubek co drží zapalování co? (jsou tam dva s takovou podoložkou) a asi si ho ukroutil co? tak jestli to jde sundej zapalování a te šroub musíš odvrtat a natočit novej větší závit. pak novej šroub a je po problému. dobrý by bylo kdyby ti tam zůstal kousek čumět a pak by šel povolit třeba sikovkama. ale jestli je to ulomený zároveň s blokem, tak vrtání tě nemine. každopádně bez uchycení obou dvou šroubků se ti bude nastavovat zapalování jen těžko, ne li vůbec.
 
 
Datum: 27. prosince 2010 14:54
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel1026    
ale metam kus zustal
 
 
Datum: 27. prosince 2010 12:09
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
dát tam jiný
 
 
Datum: 27. prosince 2010 11:43
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel1026    
a jak to mam opravit
 
 
Datum: 26. prosince 2010 18:28
 
 
 
 
Jméno: SISAK      IP: uživatel10891    
ano vadí
 
 
Datum: 26. prosince 2010 17:44
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
ahoj, budu přidělávat žebra na válec pionýra(na každé se přišroubuje hl. plech) a řikal jsem si, že určitě nejaká pasta, která by se dala na ty plochy, kterými se budou žebra dotýkat aby docházelo k lepšímu přenosu tepla, nevíte jak se ta pasta jmenuje? děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 14:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10895    
zeptej se lidí,kterí s tím závodí....ja zatím nepřekročil seriovou siletu motoru.....
 
 
Datum: 27. prosince 2010 14:16
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando: kdybych dal na hlavu ty náběhy a na válec přišrouboval žebra tak bych tomu chlazení hodně pomohl?dík
 
 
Datum: 27. prosince 2010 13:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10895    
kdysy byla u stejskyho rozvinuta poměrně rozsáhlá diskuse ohledně nastavení žeber válce.....ve výsledku bylo shrnuto,že žebra šroubovaná jsou spíše pro okrasu....nikdy prý nebude přestupovat mezi válcem a žebrama teplota tak dobře jako u žeber navařených..... především je duležitější chlazení hlavy! Hodně lidí se na přídavná žebra úplně vykašlali i u výkonných válců(3K,4K,5K) a pouze udělali "nabírače vzduchu" na hlavu viz petr adamec http://jawaracing50.wbs.cz/evo5_motor-rozdelany.jpg jezdil to na 3K vlastní výroby,který výkonem tvrdě stíhal stejskyho 3K... Je to složitá otázka...
 
 
Datum: 27. prosince 2010 13:04
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
hm :-(
 
 
Datum: 26. prosince 2010 22:42
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tu z počítače určitě ne,vydrží sotva 120 stupnu...
 
 
Datum: 26. prosince 2010 16:23
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
silikon :-O
 
 
Datum: 26. prosince 2010 14:05
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NO u počítačů se maže na procesor tzv. teplovodivá pasta, takže se to může jmenovat stejně...:-)
 
 
Datum: 26. prosince 2010 13:01
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel3937    
zdravim nevite jestli jde do cz175 477 motor z jawa 350?diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 0:04
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Drako: Jo teď jsem si uvědomil, že se známe i z youtube :-D Tak tě zdravím kolego :-)
 
 
Datum: 27. prosince 2010 0:04
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Drako: Děkuji ti za podporu, aspoň někdo se najde. :-) Jo tebe znám z motorkáři.cz !!! Máš hezkou 487!!! Jojo motor to mělo jakože konstrukčně 634, ale byl to prostě typ 472, od 634 se lišil ještě tuším zadními držáky a určitými jinými výlisky. Jo hodně jich je v Polsku neb Rusku, tuším, že možná by byly i v Maďarsku. Jinak s tím porovnáním - záleží jaký podtyp 472ky máš na mysli, pokud ty poslednější, pozdní jako 472.6 třeba tak to jo, tam už jsou jiné přední vidlice, širší brejle a tak, ale mám pocit,že ty uplně první vypadanjí zcela stejěn jak 487, vidlice to má stejné, možná širší brýle tam budou, ale jinak ty první byly tuším konstrukčcě dost stejné, hlavně podvozkově. Jinak ČZ a JAWÁM zdar!!! Měj se dobře a do nového roku přeji hodně štěstí, zdraví, lásky, úspěchů v životě! :-)
 
 
Datum: 27. prosince 2010 0:02
 
 
 
 
Jméno: drako ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aleši zlatá slova!! Jo dělali se čz 350, byl v nich tušim 634motor ale když jsem jí porovnával se 175/487 je tam opravdu rozdíl, jiné přední vidle, širší kola, jinačí rám je tam toho dost, taky jsem si nejdřív myslel že v tom nebude skoro žádnej rozdíl. Sehnali jsme ji v Polsku, u nás skoro nejde sehnat.
 
 
Datum: 26. prosince 2010 23:01
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevim proč musej všichni ty 477ky a 487 prznit! Už mě to sere!!!
 
 
Datum: 26. prosince 2010 22:21
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Všechno jde, když se chce. Musel by ale opravdu upravit držáky, nebo spíš udělat nové a navařit, což není prdel udělat to přesně! Vždyť existovala exportní ČZ 350/472, což je vlastbně podvozek 175ky typu 487 a ten motor se tam dával, ale mělo to přesně na to udělané držáky. Záleží taky jaký motor JAWA 350 myslí, jestli typ 634 nebo 638, nebo 360. To neni specifikováno. Ale stejně je to kravina dělat to, když je potřeba udělat upllně nové držáky a zavařit to a svářet rám není sranda. Pokud se to neumí, bude to praskat až to rupne uplně a bude to v háji. Lepší je se na to vykašlat, radši sehnat rám 350 a do něj dát motor 350...
 
 
Datum: 26. prosince 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: drako ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavně měj na paměti, že čz má jednoduchej rám a jawa dvojitej... takže i s předěláním držáků to nebude lehký...radši sežeň celou jawku a čezetku zrenovuj ;-)
 
 
Datum: 26. prosince 2010 22:15
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
ze slabe brzdi :-D slabe ruky
 
 
Datum: 26. prosince 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel10860    
no kdybys předělals držáky, tak tam určo půjde. Rám by podlě mně prasknout nemněl, vždyť musí něco vydržet.
 
 
Datum: 26. prosince 2010 18:19
 
 
 
 
Jméno: pajoš      IP: uživatel10891    
i kdyby se ti to podařilo tam dostat mysli na to že tem rám není na to stavěný (může se dokonce stát že praskne ) ale má to slabí brzdy měkké tlumiče a prostě být tebou bych to nedělal
 
 
Datum: 26. prosince 2010 15:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně tak, ten motor je uplně jinak uchycenej...a taky je myslim o něco delší...
 
 
Datum: 26. prosince 2010 13:12
 
 
 
 
Jméno: drako ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne e, jsou jiný držáky na motor...
 
 
Datum: 26. prosince 2010 12:33
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: tonek      IP: uživatel3440    
od kdy má fichtl 19ctky kola?
 
 
Datum: 26. prosince 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
je to z voziku od stabiláku,..máme to doma :-D
 
 
Datum: 26. prosince 2010 17:21
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
standa : Tatra 11
 
 
Datum: 26. prosince 2010 17:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
to bude ze stary tatrovky
 
 
Datum: 26. prosince 2010 16:31
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
rafek z fichtla a do nej navarenej plech naharzujici draty :-D to sem videl naposled v takovym udelaoru na vodni elektrarne
 
 
Datum: 26. prosince 2010 16:21
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D
 
 
Datum: 26. prosince 2010 14:24
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
tak to netuším ale vypadá to hrozně :-D jak z nějaký koloběžky :-D
 
 
Datum: 26. prosince 2010 13:39
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel9343    
Caute draci ! Mám takový problém s fechtlem : seridim odtrh jede chvily i na nakopnuti . pak po 2 hodinach zkusim nakopnout a nejde . cim to muze byt ? slabe magneto ? spatne gufera ? .... jakýkoliv návrh ci zkusenost primam . ps. pište zkusenejsi ... Díky predem za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 15:30
 
 
 
 
Jméno: Nike 21      IP: uživatel5056    
jo skus vyměnit jednu vjec a když to nepomůže tak vyměň další vjec ?
 
 
Datum: 27. prosince 2010 15:30
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel9343    
indukční cívku jo , ale za starší...
 
 
Datum: 27. prosince 2010 15:22
 
 
 
 
Jméno: Nike 21      IP: uživatel5056    
jj može skus ju vyměnit?
 
 
Datum: 27. prosince 2010 15:02
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel9343    
nemůže to být problém v cívkách ? :-(
 
 
Datum: 27. prosince 2010 14:48
 
 
 
 
Jméno: Nike 21      IP: uživatel5056    
:-):-D
 
 
Datum: 27. prosince 2010 13:49
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel9343    
jj , takový problém .... že mi to zatím háže pouze mimo házecí prostor
 
 
Datum: 27. prosince 2010 13:39
 
 
 
 
Jméno: Nike 21      IP: uživatel5056    
Tak až to spraviš tak napiš co stim bylo?:-Dtady maš ještě video http://www.youtube.com/watch?v=Hti4ts7_I0s&feature=related
 
 
Datum: 27. prosince 2010 13:15
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel9343    
jj dík , tak nejak to delam ae urobim to az na po 10té :-D
 
 
Datum: 27. prosince 2010 13:05
 
 
 
 
Jméno: Nike 21      IP: uživatel5056    
Tak to nastav a máš novou vačku Předstih je bod při kterém začíná hoření směsi ve válci. Popíši celý postup aby jsi v tom neměl guláš. Začneš tím že dáš motor do horní úvrati (nejvyšší bod pístu při zdvihu). V horní úvrati nastavíš mezeru mezi kontakty 0,4mm až to budeš mít budeš motorem otáčet doleva a odměříš 1,6mm od horní úvratě v tomto bodě má být kladívko otevřené na 0,05mm (cigaretový papír) když nebude povolíš dva šrouby co drží zapalování a budeš s ním otáčet bud doprava nebo doleva podle tvaru vačky.:-D
 
 
Datum: 27. prosince 2010 12:24
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel9343    
jj , a jak je to s nastavovanim odtrhu ? kdyz je dobre nastaven haze a pokud neni dobre tak nehaze jiskra ? ci haze porad ... :/ , jakoze mě to docela se*e ptž jsem komplet cele zapalovani krom rotoru koupil new
 
 
Datum: 27. prosince 2010 12:07
 
 
 
 
Jméno: Nike 21      IP: uživatel5056    
Tak maš asi špatnej konderzator http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_193.html ten svařek utři hadrou a ještě se podivej na spinací skřinku jestly není někde upadenej drat:-D
 
 
Datum: 27. prosince 2010 11:21
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel9343    
nejspíše jo :-/ , .... jelikož když to nakopnu tak tam mezi kladívkem jiskří taková větší jiskřička
 
 
Datum: 27. prosince 2010 11:14
 
 
 
 
Jméno: Nike 21      IP: uživatel5056    
tak se podivej mezi kontakt a kladívko jestli mezi něma memaš takovy neco jako svar.
 
 
Datum: 27. prosince 2010 9:49
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel9343    
jj , ale někdy se to po**re a ani ta neháže
 
 
Datum: 27. prosince 2010 9:45
 
 
 
 
Jméno: Nike 21      IP: uživatel5056    
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html a haže ti to aspoń jiskru?
 
 
Datum: 26. prosince 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel9343    
nn ty mám origoš ... myslis volnobeh ?
 
 
Datum: 26. prosince 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak je to jasny ! :-) přehlastává se ti to-seštelovat hladinu,trysky jsi neprovrtával?
 
 
Datum: 26. prosince 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel9343    
shrek: mokrá (černá) ........ Nike: no to ja kupoval tak komplet zapalovani . wepo:co s tím ?
 
 
Datum: 26. prosince 2010 17:48
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
nebo ti to saje převoďák...
 
 
Datum: 26. prosince 2010 17:30
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel5056    
Mě to dělala jawa 21 a pak nakonec jsem zjistil že jsem měl štatně ukostřenej motor k ramu a vyměnil jsem indiční civku, zapalovací kabel,kladívko,kontakt,Kondenzáto atd.:-Dchazelo to jiskru někdy to dalo malou někdy fubec žadnou ja jsem si stym taky dlouh otravoval.:-D
 
 
Datum: 26. prosince 2010 17:02
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když to zdechne jakou má barvu svíčka? mokrá nebo suchá?
 
 
Datum: 26. prosince 2010 16:48
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel9343    
já kupoval totiž před rokem úplně nové zapalování krom magneta ... elektriku u kladivka mám snad dobře utěsněnou ... Nemůže to být třeba spatne gufero u spojky ? . Např že se do spalování dostane olej ...
 
 
Datum: 26. prosince 2010 16:37
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Uplne stejny problem jsme meli s kamosem, vyrezit se to nepodarilo, ale jelikoz sme zkouseli skoro vsechno tak jediny co sme nezkouseli je tohle: probijeni na kostru u kladivek, a nebo je spatna indukcni civka nic jinyho me uz nenapada. Takze skus udelat znova elektriku u kladivek, kdyz to nepomuze tak skus jinou indukcni civku. Jinak ti poradit nedokazu.. :-)
 
 
Datum: 26. prosince 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak ještě koukni jestli ta vačka nehází do stran....v tomhle počasí je normáln´že stříká z výfuku nespálenej olej..dělá mi to taky každou zimu
 
 
Datum: 26. prosince 2010 16:12
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel9343    
Vačku jsem dal i druhou ... ta je dotažena . Před měsícem jel úpa v poho .. :/ , "Dnes se mi stalo že jsem to startnul v pohodě , nechal jed 2minuty v kuse a pak to zdechlo - zkousel jsem jestli haze jiskra nehazala " dotažene všechno ... (takový postřeh-z výfuku stříkal olej ? )
 
 
Datum: 26. prosince 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tím pádem se ti rozhazuje nejspíSˇodtrh...zokontroluj vačku jestli není dost obroušená..nebo jestli nehází do stran
 
 
Datum: 26. prosince 2010 14:52
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel9343    
sviček jsem tam vystřídal hafo ... :/ , i kabl , kladívka jsem právě vyměnil před psaní tohto článku ... a předstih seřizuji pořád když to chci nakopnout ... :-( :/
 
 
Datum: 26. prosince 2010 13:47
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
vyměň svíčku, dotáhni indukční kábl, seřiď předstih.. ZKUS VYMĚNIT KLADÍVKA..
 
 
Datum: 26. prosince 2010 13:41
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ak sa povie " paskvil" predstavím si toto :-D http://motocykle.bazos.sk/inzerat/5677389/jawa-cross.php odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2010 16:32
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
a ta predná brzda ten bubon no čim viac na to pozeram tým viac z toho nemôžem previesť sa na tom by bol asi zažitok do smrti :-D
 
 
Datum: 26. prosince 2010 16:32
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
na tem ked jedes tak to musi bit jak na jeepe offroad visoke jak krosa misto riditek mnel dat volant.
 
 
Datum: 26. prosince 2010 14:54
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
:-D :-D ty volee :-D to je moc...
 
 
Datum: 26. prosince 2010 13:44
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teda Yury :-D na pěkný kousek si narazil, moooooc sem se zasmál, ještě teď z toho nemůžu :-D:-D to je fakt luxusní bastl :-D... je vidět že si sním dal práci, nejspíš už ho nebavilo vyhrávat fichtl cupy tak ho prodává :-D a jak ho má naleštěnýho toho speciála :-D:-D:-D no umírám :-D
 
 
Datum: 26. prosince 2010 13:09
 
 
 
 
Jméno: dano      IP: uživatel10785    
V popisu píše "mozna vymena aj za pionier v origynalnom stave!!!" :-D to jsem se hodně zasmál :-D:-D
 
 
Datum: 26. prosince 2010 12:26
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a hasicák na konci vyfuku XD
 
 
Datum: 26. prosince 2010 12:20
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
juujjj to som videl :-D bumba :-D:-D najvyssy stupen debility :-D
 
 
Datum: 26. prosince 2010 12:19
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šak práve prejsť sa na tým po dedine a potom by som sa mesiac hambil ani voon by som nevyšiel :-D kto to kúpi je asik riadný zúfalec :-D
 
 
Datum: 26. prosince 2010 10:48
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
ty vole tak natem bich sa hambil jezdit :-D:-D:-D::-D
 
 
Datum: 26. prosince 2010 10:46
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to gumené koleno je fakt luxus :-D
 
 
Datum: 26. prosince 2010 10:33
 
 
 
 
Jméno: Nike 21      IP: uživatel5056    
Zdarec teď dělám go cele jawy 21 a měl jsem tam koleno který bylo tak do půlky až třičtvrtě prohnutí a na co to mělo vliv dík moc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2010 13:46
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
yuri dobrý příklad :-D
 
 
Datum: 26. prosince 2010 13:46
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
to pokrivené a splaštené koleno ma vlyv na chod predstav si že by ta niekto dusil ako by sa ti utekalo ???
 
 
Datum: 26. prosince 2010 10:27
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel5063    
Zdar lidi, chci se zeptat, co se bude dít, když budu indučku napajet světelnýma cívkama? A ještě, mám fíka a on má strašný spodek, je tam i 11z ale je to furt o ničem. V otačkách je to ale pila jak svi*a. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2010 9:52
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
k tomu prvnímu dotazu nevím.. :-D.. jinak to asi všichni pinckové co se vyrobili mají spodek na hovno.. pincka musíš trochu točit aby jel.. nebo máš ještě odsoustružený setrvačníky sem slyšel že to ztratí spodek kterej pincek nemá xD
 
 
Datum: 26. prosince 2010 9:52
 
 
 
 
Jméno: jawa5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/477596-50-20.html cawte draci mam zaujem otohoto pioniera a chcem sa opitat ci bi sa dal este prihlasit na znacky. mam 4pionierom vsetky na 100% fukcne ale ani jeden nema papiere. a za rok budem robit vodicky tak uz je najvisi cas nieco zohnat. za odpovede dakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2010 18:25
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prepis v okrese stoji 33 eur,,ty asi budes prepisat z ineho okrese tak 33eur +16,50eur za novú SPZ, postup je taky ze musite ist na policii ty a majitel a odhlásit vozidlo na tvoje meno (to je zadarmo) k tomu sú potrebné: Obciansky preukaz a musis preukazat ze vozidlo je poistené!! (mozes este pred odhláseni ty uzavriet poistenie a poukázat s tym) pak do 15dni musis prihlásit v tvojom okrese az tam odovzdás starú SPZ, sú k tomu potrebné: obciansky preukaz a preukazat ze vozidlo je poistené na TVOJE meno (uz nestaci poistenie predosleho majitela) co je dolezité !! poplatok musis platit v kolkoch!!! ne v peniazoch... K tomu aby predosli majitel vedel zrusit jeho poistenie musis prefotit technicky preukaz s peciatkom "zrusené" to dat predoslému majitelovi aby vedel zdovodnit preco chce zrusit poistenie :-) to je asi vsetko :-)
 
 
Datum: 26. prosince 2010 18:25
 
 
 
 
Jméno: jawa5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano pisali jeden mi napissal ze uz ma iba úaiere a stitok tak som velmy rad .kolko sa asi priblizne plati za prepis?
 
 
Datum: 26. prosince 2010 13:28
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz vim ze odkial ta znáám pisali sme cez mail o bloky motorov zejo? :-)
 
 
Datum: 26. prosince 2010 10:32
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 26. prosince 2010 10:26
 
 
 
 
Jméno: jawa5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
napisal som obi dvom tak uvidim a dakujem
 
 
Datum: 26. prosince 2010 0:03
 
 
 
 
Jméno: jawa5      IP: uživatel9462    
som s trencienskeho kraja
 
 
Datum: 25. prosince 2010 23:56
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha uz vim o co ti ide .... si zo slovenska .... no na slovensku jo za tie prachy nekupis len rozbombardovaneho :-( z ktorého kraja si? ukazem ti lepsi kseft :-) http://jawa-pionier.autobazar.eu/50-id2021227.html alebo http://jawa-pionier.autobazar.eu/50-id1983058.html a papiere urcite budú pouzitelné ;-)
 
 
Datum: 25. prosince 2010 23:49
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tie papiere asi uz neprihlásis :-( ale mozno ze este niekto k tomu pridá neco :-),,,ale za tie prachy???? kupit rozbombardovaneho fichtla?
 
 
Datum: 25. prosince 2010 23:44
 
<  934  935  936  937  938  939  940  941  942  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 6:14:26 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu