|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Stifler
IP: uživatel6598
 Nazdar Draci mam dotaz po stránce výkonu je na tom líp jawa 05 nebo Babetta 210..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2009 17:03
Jméno: x
IP: uživatel5079
 Dyt jawa 05 je dvojmistna ne...??? A i ve dvou jede. Zkus si posadit spolujezdce na babetu, krom toho ze bude mit pera na doraz tak to pojede sotva 30 a kdyby prisel kopecek, potahne se to jak smrad - cerstve vyzkouseno s nahodnou znamou co jsem potkal na silnici, vzal jsem ji na babetu a skoro jsme nejeli, kolo zarazeny o blatnik. Kopec co cestou byl byl ve dvou fakt chutnej, babeta na 1 a s privazkem na tandemu sotva lezla...  To by nam stejne nalozenej fichtl musel ujet jedna dve.
Datum: 18. července 2009 17:03
 Jasně že jawa 05.Kdyt babeta je moped a jawa 05 malej motocykl!
Datum: 07. července 2009 16:06
 Čus draci, teď jsem koupil takovýho polorozpadlýho pionýra, chci ho předělávat do crosu, ale nic lacinýho, chci si ho pěkně vymazlit a zajímal by mně Váš názot z čeho tam dát přední vidlici? Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 8:58
Jméno: Monter
IP: uživatel5329
 sežen si tlumiče z yamahy dt 80 ty sou na to dobré.
Datum: 07. července 2009 8:58
 Já mam na fichtlu z jawy 250 vydlici,jede to s ní líp přes všechny nerovnosti a ta váha vůbec poznat neni a v terénu tlumí dobře!
Datum: 07. července 2009 7:48
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 Jo tak díky za rady a ještě bych se Váschtěl zeptat, kdyby náhodou mněl někdo naprodej vidlici, buď ze simsona nebo z Jawy 250, ak se mi prosím ozvěte na e-mail, díky.
Datum: 07. července 2009 6:14
 paja dobre to pise,daj do toho zo simsona aj ja mám zo simsona a dobre pruzi a je OVELA lachsi ako z jawy 250
Datum: 06. července 2009 22:48
Jméno: mastic.tuner
IP: uživatel5378
 podle me mejlepsi a nejdostupnejsi by byla za simsona já jí mám na svým fichtlu taky a sem s ni spokojenej
Datum: 06. července 2009 22:48
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 Jo tak díky za rady a ještě bych se Váschtěl zeptat, kdyby náhodou mněl někdo naprodej vidlici, buď ze simsona nebo z Jawy 250, ak se mi prosím ozvěte na e-mail, díky.
Datum: 06. července 2009 21:54
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ja bych volil simsonácký
Datum: 06. července 2009 21:52
Jméno: hujer753
IP: uživatel6553
 Duležitej je zdvih, simson moc velkej zvih nemá, ale ty tlumiče z 250 jsou lepší a taky sa tam vejdou po pár menších úpravách. Josu sice těžší ale nějaký 3 4 kila...
Datum: 06. července 2009 20:33
Jméno: hujer753
IP: uživatel6553
 Duležitej je zdvih, simson moc velkej zvih nemá, ale ty tlumiče z 250 jsou lepší a taky sa tam vejdou po pár menších úpravách. Josu sice těžší ale nějaký 3 4 kila...
Datum: 06. července 2009 20:31
Jméno: Growe
IP: uživatel5299
 No ale zas si mysli, že kdybys tam dal z Jawy 250 tak to bude lépe pružit, a ty tlumiče jsou taky vo dost odolnšjší, ale za je pravda že jsou težší
Datum: 06. července 2009 20:17
 j250 je moc těěžká, já bych volil spíše simson, má i tlumeče na lepším principu
Datum: 06. července 2009 19:59
Jméno: Jura.P
IP: uživatel820
 jawa 250
Datum: 06. července 2009 19:49
Jméno: Cross
IP: uživatel5299
 Čus draci, teď jsem koupil takovýho polorozpadlýho pionýra, chci ho předělávat do crosu, ale nic lacinýho, chci si ho pěkně vymazlit a zajímal by mně Váš názot z čeho tam dát přední vidlici? Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 8:47
 nebo třeba yamaha DT 80
Datum: 07. července 2009 8:47
 daj do toho zo simsona
Datum: 06. července 2009 19:46
 Ahoj vim ze to tu nepatri potrebuju masku na fíka a řízení dneska sem ho nechtene zlikvidoval. Nemá nekdo dobre zaplatím
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2009 18:27
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 Sem z chuchelné je to kousek od ostrvay
Datum: 06. července 2009 18:27
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 oboji mam.. napis emajl na michal.zeliska@seznam.cz a domluvime se.. za par kč ti to dam
Datum: 06. července 2009 18:20
Jméno: Kalaka
IP: uživatel6220
 Odkud jsi?
Datum: 06. července 2009 18:19
Jméno: 00
IP: uživatel6175
 Masku? jak je v tom světlo+tacháč? a řízení myslíš celý tlumiče?
Datum: 06. července 2009 18:02
Jméno: jawem
IP: uživatel5329
 čau draci chci si dát na fichtla bezkontakt z motorovky jak poznám jestli je to zapalování pravotočivé nebo levotočivé?a jak ho kdyžtak obrátit?díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2009 18:12
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 no stejně by to mělo být u toho zapalka z motorovky jedno daš předstih opačně než je na motorovce a je to
Datum: 06. července 2009 18:12
Jméno: jawem
IP: uživatel5329
 no jo jenže já už ten motor z motorovky nemám
Datum: 06. července 2009 17:18
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 no to je jednoduchý když ten motor budeš jakoby startovat tak se koukej na zapalko a uvidíš jestli se točí do prava nebo doleva u fichtla se točí dopředu(ted ale nevím jestli se to bere při pohledu zboku nebo od motoru)
Datum: 06. července 2009 13:18
 ZDAREC CHLAPI PSAL JSEM TADY OHLEDNĚ VÝFUKU HIKONE. A TEĎ BYCH SE CHTĚL ZEPTAT JAK HO MÁM ''VYLADIT'' DÍK MOC ZA RADY.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2009 20:42
Jméno: hujer753
IP: uživatel6553
 Sory průměr 15 délka 100.
Datum: 06. července 2009 20:42
Jméno: hujer753
IP: uživatel6553
 Za prvé vyhoď tu koncovou plechovku ta tumu ubírá. A zkoušej různý průměry a délky trubiček. Na tom konci je to odšroubovatelný. Tak si udělěj nástavce a zkoušej dokať to nevyladíš. Sice to řve jak krá.... ale to v závodech nikomu nevadí. Já mám teda osobně průměr 15 a délku 10 ale na každýho fichtla je to jiný.
Datum: 06. července 2009 20:40
Jméno: DC-master
IP: uživatel779
 Zdravím draci. Chtěl bych se zeptat jakou máte zkušenost s výfukem Hikone? Když si ho koupím bude mi k něčemu dobrý krom zvuku? Nebo to jsou jen vyhozený peníze?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2009 20:31
 A jak se to ladí to nechapu????  Jak myslite upravenej??Mam osmy vybrus a vějířovku to stači?
Datum: 05. července 2009 20:31
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Jak vyladit? já bych ho koupil už přivařenej na pinckový koleno.
Datum: 05. července 2009 20:11
Jméno: hujer753
IP: uživatel6553
 Musíš ho vyladit, ale záleží naco ho máš jestli na parádu nebo na závody. Jinak je pravda, že to pomůže otáčkám.
Datum: 05. července 2009 20:08
 ked más seriovy motor aj tak bude trosku pomáhat na urcitych otáckách
Datum: 05. července 2009 19:25
 bez upraveného motoru to jsou vyhozené peníze
Datum: 05. července 2009 15:27
Jméno: hujer753
IP: uživatel6553
 Nazdar draci, máte někdo skušenosti s klapkama na sání. Popřípadně jestli by šli klapky z minibika dát na fichtla. Dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2009 20:13
Jméno: hujer753
IP: uživatel6553
 Dík za rady. Potřeboval bych, ale vědět jak jsou ty klapky z minibike velký,
Datum: 05. července 2009 20:13
 klapkové sanie nie sú potrebné,len v tedy ked más hore dalsi prepustaci kanál a ide to zo sacieho kanála
Datum: 05. července 2009 19:28
 jednoduse receno "vsechno jde kdyz se chce" ale bez nejakyho mezikusu kery si vyrobis to tam urcite nepude
Datum: 05. července 2009 19:25
Jméno: Mirek
IP: uživatel4226
 Čau kluci chtěl bych si udělat na mustangu přímí sání a nevim jaký si mám koupit filtr nemohli byste mi nejaky doporučit
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2009 10:05
 ja mám na to z kyvacku 250
Datum: 05. července 2009 10:05
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 cus hele ja na mustangovimam filtr z pareza a vyrobenou redukci
Datum: 05. července 2009 9:51
Jméno: cpivo
IP: uživatel3408
 Zdravím.. Mám kejvačku a začíná mi reznout rám ale zevnitř.. Nemáte někdo zkušenosti čim ty dutiny vystříkat?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2009 11:32
Jméno: nexak
IP: uživatel6498
 a co montazni pena? delal sem to na S120,rezly mi prahy zevnitr tak sem to vyplnil montazni penou a byl klid
Datum: 05. července 2009 11:32
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel1153
 Zkusil bych jako u auta - rezistinem, olejem, či rezistin + lej dohromady, dají se koupit i spreje s voskem do dutin
Datum: 04. července 2009 16:03
Jméno: Mirek
IP: uživatel4226
 Čau draci nemáte někdo zkušenosti s tímhle filtrem nebo co na něj říkáte?http://www.scootland.cz/zbozi/dr-vzduchovy-filtr-28-35-2013-45st-!doprodej!/
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2009 12:56
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Zbytečně moc drahý.
Ale v kombinace s vhodnou tryskou je to výborná věc
Datum: 04. července 2009 12:56
Jméno: Mirek
IP: uživatel4226
Datum: 04. července 2009 12:02
 čau draci potřebuju prosím poradit předělávám fichtla do krosu jenže jsem si neuvědomil jak ho budu zdechat a nevím co a jak tam zapojit na to zdechání!
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2009 20:47
Jméno: hujer753
IP: uživatel6553
 Jednodoše, vem si přepínač s dvouma konektorama z cívky připoj 15 na je jeden konektor a z druhýho konektoru vyveď drát a ten ukostři.
Datum: 06. července 2009 20:47
 cpivo to je dost blby reseni... chcipa se to ukostrenim kladivek a kdybys dal do cesty od civky k civce vypinac akorat by se tam nadelal dalsi prechodovy odpor a uz by to nebylo ono... navic ty vibrace by ten vipinac nemusel vydrzet a pak by mohl taky bejt porad rozpojenej...
Datum: 04. července 2009 21:39
Jméno: cpivo
IP: uživatel3408
 pokud pujde nějak přidělat aby nevisel na drátech tak určitě..
Datum: 04. července 2009 12:13
 mám doma vypínač z vysavače to by stačilo?
Datum: 04. července 2009 12:08
Jméno: cpivo
IP: uživatel3408
 to uděláš vcelku jednoduše.. Předpokládam že spínačku mít nebudeš.. Takže zapoj normálně zapalovací cívku z ní ti jde jeden konec na zem a druhej na indukčku a právě ten drát co ti jde ze zapalovací cívky na indukčku musíš nějakym tlačítkem přerušit a tim chcípneš motor.. Možná ještě bude lepší nedávat tam tlačítko ale vypínač abys nemusel držet než se motor dotočí..
Datum: 04. července 2009 11:22
 prosím porattemi ja kse mam dostat schatu na prodej novích dílu tady??díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2009 14:12
Jméno: Enigma
IP: uživatel6559
 viz. cerveny radek s bilim pismem ....
Datum: 03. července 2009 14:12
 čau chlapi, jelikož velmi často jezdim na svojem stroji, tak od toho chci víc... no a tak že bych koupil laďák takovej na teho sifona.. mám 555 sice už mi to aj tak jezdi jak prase ale prostě  znáte to, člověk chche stále víc, a tak si myslím, že ten výfuk by tomu přidal.. tak esi máte někdo 555 s takym vyfukem napište mi sem pls jak se změnili jízdní vlastnosti  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2009 1:20
Jméno: jawař
IP: uživatel987
 Bud rad ze mas peknyho pareza kterej jezdi jak prase a nemontuj na neho nejakej blbej hikon nebo co - bude to vypadat nejvic trapne a myslim ze efekt ani poznat nepujde
Datum: 04. července 2009 1:20
 Myslím že ten na simsona je lepší než hikone, víc točí, ale zase hikone je dobrej ve všech otáčkách....
Datum: 03. července 2009 22:38
 Co třeba něják vyčapat hikona?
Datum: 03. července 2009 12:59
Jméno: jawem
IP: uživatel5329
 http://www.fichtlkramek.cz/pokec/tuning/id90582.html?odpovedet=1..dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2009 9:17
Jméno: kutil
IP: uživatel6542
 Mám takovou myšlenku...co kdybych privedl do zahrateho motoru velmi studeny vzduch,jaky by to melo vliv na vykon? Třeba nasypat suchý led do airboxu ...suchý led se sice vypařuje ale kdyby vymyslel jak odvest tuto vlhkost ktera by vznikla pri odparovani...treba filtracni papir...tak by se do motoru nedostavala zadna voda...a suchy led po vypareni po sobe nezanechava zadnou vlhkost takze je otazka zda vlastne vznika vlhkost pri tom vyparovani...
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2009 16:10
 stando já to dělat nechci. jen říkám že to bývalo.
Datum: 03. července 2009 16:10
Jméno: standa
IP: uživatel6556
 jo,ale uvedom si,ze neni prdel udelat kompresor na 2t......pokud teda vic jak 2T funguje  uz jen smes a styl vyplachování.....
Datum: 02. července 2009 23:41
 zbytečné. muselo by se to tam dostávat pod tlakem. závodní jaway a čezety měly kompresor, ten tačil vzduch do sání. jo a bylo to do 2T motorů
Datum: 02. července 2009 22:20
Jméno: hůša
IP: uživatel6553
 Dobrý den, chtěl bych se zeptat co je pravdy na tom, že brejle z čz 175/477 pasujou na fichtla. Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2009 23:35
Jméno: závozník
IP: uživatel6415
 hele hůšo jak bys chtěl asi dostat brejle z ty tvojí zetky na fichtla? převař celej krk a dej si tam tlumiče z jawy 90
Datum: 05. července 2009 23:35
Jméno: Lasty
IP: uživatel6555
 nesmysl
Datum: 02. července 2009 23:11
 nie to neni pravda 477 má dlhsi srob v centre,a má iné misky
Datum: 02. července 2009 21:14
Jméno: jawem
IP: uživatel5329
Posl.aktualizace: 03. července 2009 22:42
Jméno: Kohy
IP: uživatel2208
 uchcávat se to určitě nebude, na závodech to jezdí každej druhej....a kliku stáčíme na 80, ale děláme to doma....
Datum: 03. července 2009 22:42
Jméno: jawak
IP: uživatel5329
 jo stočenou kliku si budu nechávat ted dělat a na kolik si jí mám stočit na 90mm bo na 80mm?...mám rozetu 65zubů..jo a když si koupím karbec del orto 21mm difuzor nebude se to uchcávat?
Datum: 02. července 2009 16:47
Jméno: Standa
IP: uživatel6547
 Tenhle valec je lidově 4 kanál,tzn klasický 2 kanál + 2 kanály pístem,je delaný na rozvod pístem a klapku na nej není třeba...... klapka je treba zejmena pro 3K a 5K,kde jsou prefuky pod klapkou a nelze jiz realizovat rozvod pístem.... pokud klapku nepotrebujes,nekomplikuj si s ní motor..... valce TK moto jsem videl v akci na zavodech,vsechny s kombinací vetsiho karburatoru 19-21mm,bezkontaktni zapalovani a stocenou klikou a je to slušná střela......ale samotnej valec na seriovym motoru nebude zadnej zázrak.......
Datum: 02. července 2009 12:56
Jméno: jawem
IP: uživatel5329
Datum: 02. července 2009 12:06
Jméno: jawem
IP: uživatel5329
 *úprava
Datum: 02. července 2009 12:04
Jméno: jawem
IP: uživatel5329
 je to ta prava pionýr kit 6.5HP
Datum: 02. července 2009 12:03
 Prosímvás co mám udělat abych dostal z motorky (jawa 23) větší výkon???
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 13:56
 a hovno upravovat, kup si silnejsi masinu, takhle kurvit kloudny strary a dobry jedinecny fichtly, kterych zacina dosti ubejvat
Datum: 01. července 2009 13:56
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 ujasnete si ty pomery 12:1 dyt je to blbost  ¨
Datum: 01. července 2009 13:53
 Dej tam vějířovou hlavu aspon komprese 12:1,uprav hikone,dej podkovu do klikovky,věčí karbec,uprav vejfukovej kanál a přidělej mu pomocný okýnka,urav přefuky a dej lepší vzduchoveh filtr!
Datum: 01. července 2009 7:57
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Jak vypada hlava s kompresi 12:1?
Datum: 01. července 2009 6:19
 tím teda přidáš na výkonu  . osvědčená je hvězdicová hlava s kompresí 12:1 má to kamoš a letí to jak blbé
Datum: 30. června 2009 22:26
 daj na to vacsi karburátor,udelaj vacsi vybrus,daj na to ladák,daj na to zapalovanie z motorového pila,minibajka,alebo krovinoreza
Datum: 30. června 2009 21:54
Jméno: tichší
IP: uživatel5457
Posl.aktualizace: 01. července 2009 7:52
 na co?
Datum: 01. července 2009 7:52
 toš a řekni mi co by to bylo za fichtla, bez pořádnýho kravalu!?!?!:
Datum: 01. července 2009 7:50
 POZOR vyčištěnim nesnížíš hlučnost. ale naopak. je to ještě hlučnější. ale utěsni koleno a mkup si dvě těsnění a azbestovou destičku a zty si vyrizni tesneni pole klingeritovejch. pak to je krasně ticý protoze ten azbest to pohlti. jinak vsechno zatěsni azbestovou šňůrou. pod kolenem i na konci.
Datum: 30. června 2009 21:20
Datum: 30. června 2009 20:56
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 zalezi jakej typ mas co mas fichtla?? jakej vejfuk?? jsou dva rozhodne to utissis kdyz utesnis koleno k vyfuku. ale nejdriv to poradne vycisti koleno i vejfuk pak to utesni a pokud mas ten sikmi vejfuk na konci tak tam muzes kolem dokola dat skelnej provazej musis ho tam sroubovakem napechovat. ale mozna se nepatrne zmensi vykon ale taky se zmensi vykon
Datum: 30. června 2009 20:17
|



|