česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču od 19,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  217  218  219  220  221  222  223  224  225  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Stifler      IP: uživatel6598    
Nazdar Draci mam dotaz po stránce výkonu je na tom líp jawa 05 nebo Babetta 210..? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2009 17:03
 
 
 
 
Jméno: x      IP: uživatel5079    
Dyt jawa 05 je dvojmistna ne...??? A i ve dvou jede. Zkus si posadit spolujezdce na babetu, krom toho ze bude mit pera na doraz tak to pojede sotva 30 a kdyby prisel kopecek, potahne se to jak smrad - cerstve vyzkouseno s nahodnou znamou co jsem potkal na silnici, vzal jsem ji na babetu a skoro jsme nejeli, kolo zarazeny o blatnik. Kopec co cestou byl byl ve dvou fakt chutnej, babeta na 1 a s privazkem na tandemu sotva lezla... :-) To by nam stejne nalozenej fichtl musel ujet jedna dve.
 
 
Datum: 18. července 2009 17:03
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasně že jawa 05.Kdyt babeta je moped a jawa 05 malej motocykl!
 
 
Datum: 07. července 2009 16:06
 
 
 
 
Jméno: Dealer      E-mail:      IP: uživatel5299    
Čus draci, teď jsem koupil takovýho polorozpadlýho pionýra, chci ho předělávat do crosu, ale nic lacinýho, chci si ho pěkně vymazlit a zajímal by mně Váš názot z čeho tam dát přední vidlici? Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2009 8:58
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel5329    
sežen si tlumiče z yamahy dt 80 ty sou na to dobré.
 
 
Datum: 07. července 2009 8:58
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mam na fichtlu z jawy 250 vydlici,jede to s ní líp přes všechny nerovnosti a ta váha vůbec poznat neni a v terénu tlumí dobře!
 
 
Datum: 07. července 2009 7:48
 
 
 
 
Jméno: Dealer      IP: uživatel5299    
Jo tak díky za rady a ještě bych se Váschtěl zeptat, kdyby náhodou mněl někdo naprodej vidlici, buď ze simsona nebo z Jawy 250, ak se mi prosím ozvěte na e-mail, díky.
 
 
Datum: 07. července 2009 6:14
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
paja dobre to pise,daj do toho zo simsona aj ja mám zo simsona a dobre pruzi a je OVELA lachsi ako z jawy 250 :-)
 
 
Datum: 06. července 2009 22:48
 
 
 
 
Jméno: mastic.tuner      IP: uživatel5378    
podle me mejlepsi a nejdostupnejsi by byla za simsona já jí mám na svým fichtlu taky a sem s ni spokojenej
 
 
Datum: 06. července 2009 22:48
 
 
 
 
Jméno: Dealer      IP: uživatel5299    
Jo tak díky za rady a ještě bych se Váschtěl zeptat, kdyby náhodou mněl někdo naprodej vidlici, buď ze simsona nebo z Jawy 250, ak se mi prosím ozvěte na e-mail, díky.
 
 
Datum: 06. července 2009 21:54
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
ja bych volil simsonácký
 
 
Datum: 06. července 2009 21:52
 
 
 
 
Jméno: hujer753      IP: uživatel6553    
Duležitej je zdvih, simson moc velkej zvih nemá, ale ty tlumiče z 250 jsou lepší a taky sa tam vejdou po pár menších úpravách. Josu sice těžší ale nějaký 3 4 kila...
 
 
Datum: 06. července 2009 20:33
 
 
 
 
Jméno: hujer753      IP: uživatel6553    
Duležitej je zdvih, simson moc velkej zvih nemá, ale ty tlumiče z 250 jsou lepší a taky sa tam vejdou po pár menších úpravách. Josu sice těžší ale nějaký 3 4 kila...
 
 
Datum: 06. července 2009 20:31
 
 
 
 
Jméno: Growe      IP: uživatel5299    
No ale zas si mysli, že kdybys tam dal z Jawy 250 tak to bude lépe pružit, a ty tlumiče jsou taky vo dost odolnšjší, ale za je pravda že jsou težší
 
 
Datum: 06. července 2009 20:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
j250 je moc těěžká, já bych volil spíše simson, má i tlumeče na lepším principu
 
 
Datum: 06. července 2009 19:59
 
 
 
 
Jméno: Jura.P      IP: uživatel820    
jawa 250
 
 
Datum: 06. července 2009 19:49
 
 
 
 
Jméno: Cross      IP: uživatel5299    
Čus draci, teď jsem koupil takovýho polorozpadlýho pionýra, chci ho předělávat do crosu, ale nic lacinýho, chci si ho pěkně vymazlit a zajímal by mně Váš názot z čeho tam dát přední vidlici? Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2009 8:47
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo třeba yamaha DT 80
 
 
Datum: 07. července 2009 8:47
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
daj do toho zo simsona :-)
 
 
Datum: 06. července 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: Pavkocz      E-mail:      IP: uživatel430    
Ahoj vim ze to tu nepatri potrebuju masku na fíka a řízení dneska sem ho nechtene zlikvidoval. Nemá nekdo dobre zaplatím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2009 18:27
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
Sem z chuchelné je to kousek od ostrvay
 
 
Datum: 06. července 2009 18:27
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
oboji mam.. napis emajl na michal.zeliska@seznam.cz a domluvime se.. za par kč ti to dam
 
 
Datum: 06. července 2009 18:20
 
 
 
 
Jméno: Kalaka      IP: uživatel6220    
Odkud jsi?
 
 
Datum: 06. července 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: 00      IP: uživatel6175    
Masku? jak je v tom světlo+tacháč? a řízení myslíš celý tlumiče?
 
 
Datum: 06. července 2009 18:02
 
 
 
 
Jméno: jawem      IP: uživatel5329    
čau draci chci si dát na fichtla bezkontakt z motorovky jak poznám jestli je to zapalování pravotočivé nebo levotočivé?a jak ho kdyžtak obrátit?díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
no stejně by to mělo být u toho zapalka z motorovky jedno daš předstih opačně než je na motorovce a je to
 
 
Datum: 06. července 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: jawem      IP: uživatel5329    
no jo jenže já už ten motor z motorovky nemám
 
 
Datum: 06. července 2009 17:18
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
no to je jednoduchý když ten motor budeš jakoby startovat tak se koukej na zapalko a uvidíš jestli se točí do prava nebo doleva u fichtla se točí dopředu(ted ale nevím jestli se to bere při pohledu zboku nebo od motoru)
 
 
Datum: 06. července 2009 13:18
 
 
 
 
Jméno: DC-master      E-mail:      IP: uživatel779    
ZDAREC CHLAPI PSAL JSEM TADY OHLEDNĚ VÝFUKU HIKONE. A TEĎ BYCH SE CHTĚL ZEPTAT JAK HO MÁM ''VYLADIT'' DÍK MOC ZA RADY. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2009 20:42
 
 
 
 
Jméno: hujer753      IP: uživatel6553    
Sory průměr 15 délka 100.
 
 
Datum: 06. července 2009 20:42
 
 
 
 
Jméno: hujer753      IP: uživatel6553    
Za prvé vyhoď tu koncovou plechovku ta tumu ubírá. A zkoušej různý průměry a délky trubiček. Na tom konci je to odšroubovatelný. Tak si udělěj nástavce a zkoušej dokať to nevyladíš. Sice to řve jak krá.... ale to v závodech nikomu nevadí. Já mám teda osobně průměr 15 a délku 10 ale na každýho fichtla je to jiný.
 
 
Datum: 06. července 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: DC-master      IP: uživatel779    
Zdravím draci. Chtěl bych se zeptat jakou máte zkušenost s výfukem Hikone? Když si ho koupím bude mi k něčemu dobrý krom zvuku? Nebo to jsou jen vyhozený peníze? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2009 20:31
 
 
 
 
Jméno: jany9191 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jak se to ladí to nechapu????:-(Jak myslite upravenej??Mam osmy vybrus a vějířovku to stači?
 
 
Datum: 05. července 2009 20:31
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Jak vyladit? já bych ho koupil už přivařenej na pinckový koleno.
 
 
Datum: 05. července 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: hujer753      IP: uživatel6553    
Musíš ho vyladit, ale záleží naco ho máš jestli na parádu nebo na závody. Jinak je pravda, že to pomůže otáčkám.
 
 
Datum: 05. července 2009 20:08
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked más seriovy motor aj tak bude trosku pomáhat na urcitych otáckách :-)
 
 
Datum: 05. července 2009 19:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bez upraveného motoru to jsou vyhozené peníze
 
 
Datum: 05. července 2009 15:27
 
 
 
 
Jméno: hujer753      IP: uživatel6553    
Nazdar draci, máte někdo skušenosti s klapkama na sání. Popřípadně jestli by šli klapky z minibika dát na fichtla. Dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2009 20:13
 
 
 
 
Jméno: hujer753      IP: uživatel6553    
Dík za rady. Potřeboval bych, ale vědět jak jsou ty klapky z minibike velký,
 
 
Datum: 05. července 2009 20:13
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klapkové sanie nie sú potrebné,len v tedy ked más hore dalsi prepustaci kanál a ide to zo sacieho kanála :-)
 
 
Datum: 05. července 2009 19:28
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel5450    
jednoduse receno "vsechno jde kdyz se chce" ale bez nejakyho mezikusu kery si vyrobis to tam urcite nepude
 
 
Datum: 05. července 2009 19:25
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel4226    
Čau kluci chtěl bych si udělat na mustangu přímí sání a nevim jaký si mám koupit filtr nemohli byste mi nejaky doporučit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2009 10:05
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mám na to z kyvacku 250 :-)
 
 
Datum: 05. července 2009 10:05
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel1226    
cus hele ja na mustangovimam filtr z pareza a vyrobenou redukci :-)
 
 
Datum: 05. července 2009 9:51
 
 
 
 
Jméno: cpivo      IP: uživatel3408    
Zdravím.. Mám kejvačku a začíná mi reznout rám ale zevnitř.. Nemáte někdo zkušenosti čim ty dutiny vystříkat?? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2009 11:32
 
 
 
 
Jméno: nexak      IP: uživatel6498    
a co montazni pena? delal sem to na S120,rezly mi prahy zevnitr tak sem to vyplnil montazni penou a byl klid
 
 
Datum: 05. července 2009 11:32
 
 
 
 
Jméno: Vojtaa      IP: uživatel1153    
Zkusil bych jako u auta - rezistinem, olejem, či rezistin + lej dohromady, dají se koupit i spreje s voskem do dutin
 
 
Datum: 04. července 2009 16:03
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel4226    
Čau draci nemáte někdo zkušenosti s tímhle filtrem nebo co na něj říkáte?http://www.scootland.cz/zbozi/dr-vzduchovy-filtr-28-35-2013-45st-!doprodej!/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2009 12:56
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Zbytečně moc drahý. Ale v kombinace s vhodnou tryskou je to výborná věc
 
 
Datum: 04. července 2009 12:56
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel4226    
 
 
Datum: 04. července 2009 12:02
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci potřebuju prosím poradit předělávám fichtla do krosu jenže jsem si neuvědomil jak ho budu zdechat a nevím co a jak tam zapojit na to zdechání! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: hujer753      IP: uživatel6553    
Jednodoše, vem si přepínač s dvouma konektorama z cívky připoj 15 na je jeden konektor a z druhýho konektoru vyveď drát a ten ukostři.
 
 
Datum: 06. července 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cpivo to je dost blby reseni... chcipa se to ukostrenim kladivek a kdybys dal do cesty od civky k civce vypinac akorat by se tam nadelal dalsi prechodovy odpor a uz by to nebylo ono... navic ty vibrace by ten vipinac nemusel vydrzet a pak by mohl taky bejt porad rozpojenej...
 
 
Datum: 04. července 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: cpivo      IP: uživatel3408    
pokud pujde nějak přidělat aby nevisel na drátech tak určitě..
 
 
Datum: 04. července 2009 12:13
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám doma vypínač z vysavače to by stačilo?
 
 
Datum: 04. července 2009 12:08
 
 
 
 
Jméno: cpivo      IP: uživatel3408    
to uděláš vcelku jednoduše.. Předpokládam že spínačku mít nebudeš.. Takže zapoj normálně zapalovací cívku z ní ti jde jeden konec na zem a druhej na indukčku a právě ten drát co ti jde ze zapalovací cívky na indukčku musíš nějakym tlačítkem přerušit a tim chcípneš motor.. Možná ještě bude lepší nedávat tam tlačítko ale vypínač abys nemusel držet než se motor dotočí..
 
 
Datum: 04. července 2009 11:22
 
 
 
 
Jméno: brzda      E-mail:      IP: uživatel3757    
prosím porattemi ja kse mam dostat schatu na prodej novích dílu tady??díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2009 14:12
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel6559    
viz. cerveny radek s bilim pismem .... :-)
 
 
Datum: 03. července 2009 14:12
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau chlapi, jelikož velmi často jezdim na svojem stroji, tak od toho chci víc... no a tak že bych koupil laďák takovej na teho sifona.. mám 555 sice už mi to aj tak jezdi jak prase ale prostě :-D znáte to, člověk chche stále víc, a tak si myslím, že ten výfuk by tomu přidal.. tak esi máte někdo 555 s takym vyfukem napište mi sem pls jak se změnili jízdní vlastnosti ;-) díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2009 1:20
 
 
 
 
Jméno: jawař      IP: uživatel987    
Bud rad ze mas peknyho pareza kterej jezdi jak prase a nemontuj na neho nejakej blbej hikon nebo co - bude to vypadat nejvic trapne a myslim ze efekt ani poznat nepujde
 
 
Datum: 04. července 2009 1:20
 
 
 
 
Jméno: Kohy      E-mail:      IP: uživatel2208    
Myslím že ten na simsona je lepší než hikone, víc točí, ale zase hikone je dobrej ve všech otáčkách....
 
 
Datum: 03. července 2009 22:38
 
 
 
 
Jméno: Domte      E-mail:      IP: uživatel779    
Co třeba něják vyčapat hikona?
 
 
Datum: 03. července 2009 12:59
 
 
 
 
Jméno: jawem      IP: uživatel5329    
http://www.fichtlkramek.cz/pokec/tuning/id90582.html?odpovedet=1..dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2009 9:17
 
 
 
 
Jméno: kutil      IP: uživatel6542    
Mám takovou myšlenku...co kdybych privedl do zahrateho motoru velmi studeny vzduch,jaky by to melo vliv na vykon? Třeba nasypat suchý led do airboxu ...suchý led se sice vypařuje ale kdyby vymyslel jak odvest tuto vlhkost ktera by vznikla pri odparovani...treba filtracni papir...tak by se do motoru nedostavala zadna voda...a suchy led po vypareni po sobe nezanechava zadnou vlhkost takze je otazka zda vlastne vznika vlhkost pri tom vyparovani... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2009 16:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando já to dělat nechci. jen říkám že to bývalo.
 
 
Datum: 03. července 2009 16:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6556    
jo,ale uvedom si,ze neni prdel udelat kompresor na 2t......pokud teda vic jak 2T funguje:-) uz jen smes a styl vyplachování.....
 
 
Datum: 02. července 2009 23:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zbytečné. muselo by se to tam dostávat pod tlakem. závodní jaway a čezety měly kompresor, ten tačil vzduch do sání. jo a bylo to do 2T motorů
 
 
Datum: 02. července 2009 22:20
 
 
 
 
Jméno: hůša      IP: uživatel6553    
Dobrý den, chtěl bych se zeptat co je pravdy na tom, že brejle z čz 175/477 pasujou na fichtla. Dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2009 23:35
 
 
 
 
Jméno: závozník      IP: uživatel6415    
hele hůšo jak bys chtěl asi dostat brejle z ty tvojí zetky na fichtla? převař celej krk a dej si tam tlumiče z jawy 90
 
 
Datum: 05. července 2009 23:35
 
 
 
 
Jméno: Lasty      IP: uživatel6555    
nesmysl
 
 
Datum: 02. července 2009 23:11
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nie to neni pravda 477 má dlhsi srob v centre,a má iné misky :-)
 
 
Datum: 02. července 2009 21:14
 
 
 
 
Jméno: jawem      IP: uživatel5329    
čau draci chtěl bych se zeptat jestli někdo máte tuhle úpravu od tk moto http://www.kompletanew.tkmoto.cz/t_produkty.htm a jak ste s ní spokoojený?a ještě bych se chtěl zeptat jestli ten válec co upravují je 2kanál nebo 4 kanál?díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2009 22:42
 
 
 
 
Jméno: Kohy      IP: uživatel2208    
uchcávat se to určitě nebude, na závodech to jezdí každej druhej....a kliku stáčíme na 80, ale děláme to doma....
 
 
Datum: 03. července 2009 22:42
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel5329    
jo stočenou kliku si budu nechávat ted dělat a na kolik si jí mám stočit na 90mm bo na 80mm?...mám rozetu 65zubů..jo a když si koupím karbec del orto 21mm difuzor nebude se to uchcávat?
 
 
Datum: 02. července 2009 16:47
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6547    
Tenhle valec je lidově 4 kanál,tzn klasický 2 kanál + 2 kanály pístem,je delaný na rozvod pístem a klapku na nej není třeba...... klapka je treba zejmena pro 3K a 5K,kde jsou prefuky pod klapkou a nelze jiz realizovat rozvod pístem.... pokud klapku nepotrebujes,nekomplikuj si s ní motor..... valce TK moto jsem videl v akci na zavodech,vsechny s kombinací vetsiho karburatoru 19-21mm,bezkontaktni zapalovani a stocenou klikou a je to slušná střela......ale samotnej valec na seriovym motoru nebude zadnej zázrak.......
 
 
Datum: 02. července 2009 12:56
 
 
 
 
Jméno: jawem      IP: uživatel5329    
jo a ještě byla by dobrá tahle klapka na upraveného pionýra? http://www.scootland.cz/zbozi/stage6-kit-sani-stage6-peugeot/..díky
 
 
Datum: 02. července 2009 12:06
 
 
 
 
Jméno: jawem      IP: uživatel5329    
*úprava
 
 
Datum: 02. července 2009 12:04
 
 
 
 
Jméno: jawem      IP: uživatel5329    
je to ta prava pionýr kit 6.5HP
 
 
Datum: 02. července 2009 12:03
 
 
 
 
Jméno: Pavlajs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosímvás co mám udělat abych dostal z motorky (jawa 23) větší výkon??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2009 13:56
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a hovno upravovat, kup si silnejsi masinu, takhle kurvit kloudny strary a dobry jedinecny fichtly, kterych zacina dosti ubejvat
 
 
Datum: 01. července 2009 13:56
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
ujasnete si ty pomery 12:1 dyt je to blbost :-D¨
 
 
Datum: 01. července 2009 13:53
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej tam vějířovou hlavu aspon komprese 12:1,uprav hikone,dej podkovu do klikovky,věčí karbec,uprav vejfukovej kanál a přidělej mu pomocný okýnka,urav přefuky a dej lepší vzduchoveh filtr!:-)
 
 
Datum: 01. července 2009 7:57
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2141    
Jak vypada hlava s kompresi 12:1?
 
 
Datum: 01. července 2009 6:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tím teda přidáš na výkonu :-D. osvědčená je hvězdicová hlava s kompresí 12:1 má to kamoš a letí to jak blbé
 
 
Datum: 30. června 2009 22:26
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
daj na to vacsi karburátor,udelaj vacsi vybrus,daj na to ladák,daj na to zapalovanie z motorového pila,minibajka,alebo krovinoreza :-)
 
 
Datum: 30. června 2009 21:54
 
 
 
 
Jméno: tichší      IP: uživatel5457    
čawte ako znížim hlučnosť výfuku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2009 7:52
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na co? :-D
 
 
Datum: 01. července 2009 7:52
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
toš a řekni mi co by to bylo za fichtla, bez pořádnýho kravalu!?!?!:
 
 
Datum: 01. července 2009 7:50
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
POZOR vyčištěnim nesnížíš hlučnost. ale naopak. je to ještě hlučnější. ale utěsni koleno a mkup si dvě těsnění a azbestovou destičku a zty si vyrizni tesneni pole klingeritovejch. pak to je krasně ticý protoze ten azbest to pohlti. jinak vsechno zatěsni azbestovou šňůrou. pod kolenem i na konci.
 
 
Datum: 30. června 2009 21:20
 
 
 
 
Jméno: zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
sundej vejfuk uplne....pak uvidis co je to ramus a bude ti stacit ten co tam je normalne :-D:-D:-D
 
 
Datum: 30. června 2009 20:56
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
zalezi jakej typ mas co mas fichtla?? jakej vejfuk?? jsou dva rozhodne to utissis kdyz utesnis koleno k vyfuku. ale nejdriv to poradne vycisti koleno i vejfuk pak to utesni a pokud mas ten sikmi vejfuk na konci tak tam muzes kolem dokola dat skelnej provazej musis ho tam sroubovakem napechovat. ale mozna se nepatrne zmensi vykon ale taky se zmensi vykon
 
 
Datum: 30. června 2009 20:17
 
<  217  218  219  220  221  222  223  224  225  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 0:42:07 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu