|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: p
IP: uživatel4967
 jak velke maji byt asi dirky na konci vyfuku mustanga
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 23:46
Jméno: Standa
IP: uživatel5126
Datum: 30. ledna 2009 23:46
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 asi mysell ty trubicky v koncovce vyfuku...zalezi kolik je tam karbonu  ...at te ale nenapadne to vrtat nebo vrtat nove, ma to sice zvuk jak prckolet ale vykon pak mizivej...z fichtla se pak stava splacanina...
Datum: 30. ledna 2009 22:08
 jo a jestli myslis ty prohnily dirky tak je velikost opravdu jen a jen na tobě...
Datum: 30. ledna 2009 21:56
 dirky sou tam akorat kdyz je to shnily... jinak jestli myslis tlumic tak je to vcelku jedno...ale tam sou trubicky a konec vejfuku tam je trubička ... jinak tam zadny dirky nejdou
Datum: 30. ledna 2009 21:56
Jméno: patrik
IP: uživatel4967
 když prodloužim výfuk stejně velkou tubou zvysi nebo snizi se mi vykon?nebo to bude stejne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2009 16:47
Jméno: Pavlos
IP: uživatel5160
 nn nepletes se,nepomuze to
Datum: 02. února 2009 16:47
Jméno: Standa
IP: uživatel5126
 myslim ze u seriovyho vejfuku takovyhle upravy nepomahaj ...rika se ze to jede lip,kdyz zkrátis koleno,ale zlepseni je to tak o 5% ....z tveho dotazu sem nepochopil co chces na vejfuku prodluzovat,ale radsi to nedelej....ja treba budu predelavat vyfuk z 21 na takovej rádoby rezonanční  ....pokud se to povede,dam vam plánky
Datum: 30. ledna 2009 23:50
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 pokud ta roura nebude nijak zahnutá nebo zkroucená a bez vnitřních překážek tak by se výkon změnit neměl jestli se pletu tak mě opravte
Datum: 30. ledna 2009 20:39
Jméno: Frajtr
IP: uživatel2370
 Zdarec draci, předem se omlouvám ale už nevim kde se zeptat. SHÁNÍM POLOOSU NA ŠKODA 120.Diky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 18:40
Jméno: Standa
IP: uživatel5118
 to me je jasny....otocil si rafky....ja to znam....pak ty poloosy litaj....to si jich kup radsi vic
Datum: 30. ledna 2009 18:40
Datum: 30. ledna 2009 18:28
 Zdar, když počkáš ještě týden, jak budu mít praxi, tak ti těch poloos vezmu třeba 5, válí se nám jich tam dost...
Datum: 30. ledna 2009 14:48
Jméno: Standa
IP: uživatel5118
Datum: 30. ledna 2009 14:06
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 No,i když to tu nepatří,tak zkus google.Našel jsem tam obchod kde se poloosy na škodovky dají koupit nové za 600,-.
Datum: 30. ledna 2009 14:04
Jméno: bobo.kopecky
IP: uživatel5067
 muzemi nekdo poradit kde bych koupil dilenskou prirucku jawa 90
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2009 13:32
Jméno: hbh
IP: uživatel5146
 newim spíš si jí najdi a vytiskni na netu
Datum: 01. února 2009 13:32
Jméno: Standa
IP: uživatel5118
Datum: 30. ledna 2009 13:38
Jméno: babkic
IP: uživatel5112
 čus lidi.chtěl jsem se zeptat,když mám motorku a chci jí přihásit jako veterána co všechno musim udělat?musí mít originální odstín barvy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 17:56
Jméno: babkic
IP: uživatel5112
 mám totiš skůtra 175,no vlastně dva a dávám je dokupy.originál věci maj všechny,ale já jsem asi tak trochu puntičkář a chromuju všechny šroubky atak..prostě to bude nový.ale hlavně mě zajímá ta barva,už bych jí nechal namýchat ale nevim co to přihlášení,abych to nemusel dělat znova..
Datum: 30. ledna 2009 17:56
Jméno: Standa
IP: uživatel5118
 taky sem na par projektech spolupracoval s veteranklubem Tuchlovice....proto vim i ty ceny a postupy do detailu
Datum: 30. ledna 2009 15:32
Jméno: Standa
IP: uživatel5118
Datum: 30. ledna 2009 15:30
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak me napada Stando ty mas sveho peraka na historickych papirech zejo?
Datum: 30. ledna 2009 13:55
Jméno: standa
IP: uživatel5110
 ano maji pravdu.....ale clenem veteranskeho klubu byt nemusis....testace i se znackou dohromady vycházejí (u nas teda) na 3500,- Ale abys dostal klubovou testaci tak musi bejt motorka v historicky verohodnym stavu....neboli zachovalej neupravovanej hezkej original a nebo motorka po kompletni GO neboli renovaci do naprosto puvodniho stavu....jentak nejakej bast natrenej stetkou tam neotestujou....Opravdu to neni legrace a mnohdy vyjde levneji koupit jiny TP a prerazit rám.....Kdyby ses i presto chhtel dozvedet vic o V.znackach a testacich tak se ozvi.....prozatim staci sem.....
Datum: 29. ledna 2009 23:39
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 a veteráské papíry a přijetí do klubu stoj cirka 5 tísíc. takž ese rozhodně vyplatí si tp od někoho koupit.
Datum: 29. ledna 2009 22:04
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel600
 ANO... a ne jennom to.. musi byt komplet original! a v perfektnim stavu.. cimž docíliš jedině profesionální generalkou!! takze te to vyjde na par desitek tisic
Datum: 29. ledna 2009 20:16
Jméno: bobokopecky
IP: uživatel5067
 muzemi nekdo poradit kde bych sehnal dilenskou prirucku na jawa 90
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2009 13:09
Datum: 29. ledna 2009 13:09
 http://jawamania.info/technika/default.aspx tady to máš musíš hledat
Datum: 29. ledna 2009 12:53
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 Zdravím, jak se tak dívám, nikdo nesestavil porádný stroj.  Mám tady pro vás na ukázku, jak má vypadat fichtl. Jede Max 75km/h a ma celkem odpich 
http://www.ulozisko.sk/127099/DSC00318.JPG
http://www.ulozisko.sk/127100/DSC00316.JPG
http://www.youtube.com/watch?v=Zj43ox9oM_Q
Tak tot vše
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2009 22:54
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 Mno tak jste mne ukecali, dal jsem vam to do sesa galerie.
Datum: 29. ledna 2009 22:54
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
Datum: 29. ledna 2009 22:43
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
Datum: 29. ledna 2009 20:43
Jméno: neniduležitý
IP: uživatel1225
 Tose za to tolik stydíš žes to musel smazat?
Datum: 29. ledna 2009 20:08
Jméno: adas
IP: uživatel1069
 nepřijde mi to strašný, prostě takovej ratbike z dílů co se válely na půdě..., tuhost rámu a vidlí asi řešit nemá cenu, to sedlo je parádní
Datum: 29. ledna 2009 14:54
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 No newím co do mne dupete, když ani nevíte jestli je to moje...........Tahle kára mi na zahradě nestojí  já mám svého mustanga a fika 21......
Datum: 29. ledna 2009 14:18
 pravil klasik: ten hnus nelze popsat slovy...  , je to fakt strasny,priserny,nechapu jak to nekdo moch vubec vyrobit,ty svary sou fakt tragedie,vo ramu ani nemluve,tvurce tyhle pakarny musel mit v palici asi nasrano nebo nevim...
Datum: 29. ledna 2009 13:46
Datum: 29. ledna 2009 13:03
Jméno: Standa
IP: uživatel5108
Datum: 29. ledna 2009 12:35
 Hnus, kurvení materiálu, ubohost se s tim chlubit....opravdu....co timhle chtěl básník říci...?
Datum: 29. ledna 2009 10:56
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Tak mi to tvé chlubení přijde poněkud trapné... kyvka je pro pionýra nicmoc a natož pro motor 250ky či co to je. Vidlice je chudák ohnutá a svařenec je ukázka toho nejhrubšího co neumětel dovede... nic obdivuhodnýho jsem si na tvém výtvoru nevšimnul. S tímhle na silnici nemůžeš, bo by tě okamžitě policajti zhaftli, na pole taky ne bo by jsi tu vidlici definitivně urval, tak nezbejvá než jezdit trapně v ulici a hlukem srát sousedy.. je jen otázka času až ti někdo dá pár facek a obrobek rozmlátí...
Datum: 29. ledna 2009 9:24
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 A to jak se ti to povedlo sprevodovat,ze ti jede 75 .Jeste zmensi sekunarko a zachvily pojedes jako freza!Nee nic proti je tvoje vec,me se to nak nelibi ale to je kazdeho vec.Kazdem se libi neco jineho
Datum: 29. ledna 2009 7:27
Jméno: mirek
IP: uživatel4226
 čau pro frikulin prodáváš ještě ty paprskovitý hlavy? Jestli jo tak za kolik? dik za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2009 10:30
Datum: 29. ledna 2009 10:30
Datum: 28. ledna 2009 22:32
Jméno: Standa
IP: uživatel5102
Datum: 28. ledna 2009 22:23
Jméno: rtdhfhtr
IP: uživatel3402
 cau lidi potrebuju pomoct ,jaky byli rozdily mezi motorem Jawa 350/354 a 350/361 vim ze meli jiny hlavy ale urcite toho bude vic?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 22:11
Jméno: Standa
IP: uživatel5102
 To snad ne  on se ptal na motor a ty mu odpovidas na motorku  Ten motor ma uplne stejnej vykon jako 360  oni to sou dokonce stejny motorky...akorat ma o par cm delsi kyvku o par cm vetsi blatniky,19 kola a bošák na masce
Datum: 28. ledna 2009 22:11
 361 má velký kola a větší výkon motoru, jiný blatníky, jako california
Datum: 28. ledna 2009 19:46
Jméno: Standa
IP: uživatel5102
 Mozna budou stejny.....361 je v podstate 360 a 360 je stejna jak 354....ale nevim co treba takova klika....tam vym ze bili rozdily v ojnici a proto se na motory 361 a 362 davali kliky z 360....
Datum: 28. ledna 2009 18:06
 Dobrej
budu kupovat fichtla s papírama, ale nechci to převádět na sebe, dá se to nějak udělat, ale aby šli kdyžtak přepsat na majitely po mně, kdybych ho po nějaké době chtěl prodal?
díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 17:56
 Jasně že to jde,já sem tak taky kupoval motorku.Prodával to jeden chlápek,ale papíry byly psaný na nějakou paní.Asi se znaly.Ten chlápek od kterýho sem to kupoval měl od tý paní podepsanou smlouvu.Chvíly na tý motorce jezdil a pak mi ji prodal.Já sem přijel,podepsal jsem smlouvu a motorku jsem si odvezl.Chlápek dal pak tý paná tu kupní smlouvu a ona to na mě odhlásila.Pak už to šlo lehce.Já sem si nechal udělat poviný ručení a evidenční kontrolu.Pak jsem zašel na úřad a vystavyly mi novej malej techničák a novou SPZ.A teď už jen jezdim
Datum: 28. ledna 2009 17:56
 nevíte někdo co má za víhodu nasávání směsi rovnou ke klikovce...??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 22:45
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Steve to vystihnul celkem presne. Spadlej "list" z klapky do motoru udela peknou neplechu. Netesnici klapka taky nic moc. Listky karbon. maj vyhodu v rychjejsi reakci (rychlejc se otviraj a zaviraj, nejsou tak tuhy). To cemu rikas klapka do vyfuku je privera, ta ma zmensova vysku vyfuk. kanalu, coz ma mit priznivy vliv na prubeh vykonu v nizkych otackach...
Datum: 28. ledna 2009 22:45
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 dneska uz se to dela bezne, viz treba dnesni skutry...vyhod to ma vic, treba ze sems se nevraci zpatky do karbenatku, nasaje se toho vic pac to saje od zacatku podtlaku a ne od te doby gdy pist otevre saci kanal a gdy ho zase zavre (gdyby ho otviral ci zaviral pozdejc tak by to zmenilo casovani, flusalo by to zpatky a tak by to krome opravdu mizerneho vykonu nemelo zadny efekt, gdo mel ustipnuty poradny kousek pistu - casti ktera otvira ci zavira saci kanal, tak vi o cem mluvim...) a saje to do tej doby pokud tam ten podtlak bude...samozrejme to ma mraky vyhod ale tez i nejaka nevyhoda by se nasla - treeba dalsi soucastka vcelku nachylna na poskozeni, pokud klapka prestane tesnit nebo se ponici ten listek ktery to otvira/zavira (myslim ze prevazne je karbonovy ale jelikoz se o ne moc nezajmam tak ted fakt newim) tak to pak nejede, smes v karbecu, ve valci sucho  ...jak uz bylo receno tak je to problem z bezklapkoveho motoru udelat "klapaci"  ...a pokud se nepletu tak se delavala i jakasi klapka do vyfuku...
Datum: 28. ledna 2009 16:31
 Většina moderních 2taktů to takhle má...Lepší to určitě je...Ale opravdu to neni nic lehkýho...Hlavný výhodou je že můžeš udělat dlouhej přefuk...
Datum: 28. ledna 2009 15:09
Jméno: Standa
IP: uživatel5102
 ja nevim no,ale kazdej kdo neco jezdi,tak rika ze neni prdel to udelat a uz vubec neni prdel to odladit....
Datum: 28. ledna 2009 14:24
 Větší množství nasáté směsi => větší výkon a krouťák
Datum: 28. ledna 2009 14:04
Jméno: hueber
IP: uživatel4226
 Čau draci když chci jezdit spíš v krosu mám si dát karbec s většim průřezem difuzoru nebo ne? Někde sem čet že když dám větší tak mi pude hůř do votáček, ale zvíší se výkon je to pravda?
Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 18:18
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 ondro 17 mm j eaj v origo karbu.
Datum: 28. ledna 2009 18:18
Jméno: Standa
IP: uživatel5102
Datum: 28. ledna 2009 18:15
 sem tam zkousel bing 17,a jedina dobra vec je ten sytic,jinak na to ser
Datum: 28. ledna 2009 9:32
 jedine v kombinaci s klapkou jinak te to na nic
Datum: 27. ledna 2009 21:01
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 22 je moc. a neni to průrež, al eje to průmer. sežen si karb s difákem 19 mm a nějak to tam napasuj, ale pokud uděláš jen tohle, tak nečekej zázraky.
Datum: 27. ledna 2009 18:05
Jméno: hueber
IP: uživatel4226
 tak kdybych tam dal měl pruřez 22 tak by to moc znát asi nebilo co ?
Datum: 27. ledna 2009 18:03
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 co zvetsuje vykon a zmensuje spotrebu benzinz je kvalitni olej co se dava 1:50 ja pouzivam castrol a na nej to lita pekne a ktomu special
Datum: 27. ledna 2009 18:02
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 záleží o kolik vetší bude difuzor, pak difuzoru musíš přispůsobyt koleno a sací kanál.
Datum: 27. ledna 2009 17:56
Jméno: čz 175/487
IP: uživatel1828
 ČAU draci jak se da rozdelat predni vidlice u čz 175/487.0 nebo jawy 350/634 ,abych mohl dat misto tech prednich krytu manety? To se povolijou jenom ty dva šrouby a ony ty vidle vyjedou samy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 17:57
 vysroubujes ty dva srouby u brejli nejlip kdyz do ty skuliny jak je to rozrizli trochu natuknes majzlik aby se to roztahlo(de to lip vyndat)a pak ty srouby nahore jak sou u tachometru na ty 175 myslim na tim hlinikovim nevim jak se tomu nadava
Datum: 27. ledna 2009 17:57
Jméno: MiGeL
IP: uživatel5071
 zdar, no jenom povolis ty dva srouby co jsou na brejlich a vytahnes je, to je cely...
Datum: 27. ledna 2009 16:25
 cau vim ze to sem nepatři ale nechtel by někdo dily na pionyra na 21?mamtoho hoddne a je mi to lito hodit do šrotu za simbolickou cenu tel.7317899733 a email ochovanec@seznam.cz tak kdybyste neco chteli tak se ozbvete seso promin
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 11:36
Jméno: Standa
IP: uživatel5093
 odkud jsi a co je symbolická cena? u nas na vsi je symbolicka cena basa piv a nebo zaplaceni utraty v hospode za sobotu....
Datum: 27. ledna 2009 11:36
 Dobrý den chci se zeptaj, jestli je možné zvíšit výkom až na 10 koní...na internetu jsem četl že se takto dá motor z pionýra zlepšit. Osobně si myslím, že je to blbost. Legitimní výkon je okolo 3,5 koně a proto se mi zdá toto až moc velký zvýšení výkonu...ale přesto prosím o blížší info.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 18:06
 nejlepší je když to má celkem dobrý výkon a ají to celkem vydrží
Datum: 26. ledna 2009 18:06
Jméno: Standa
IP: uživatel5082
 ale je to vsechno o penezich a tvoji sikovnosti ... pokud to chces na bezny jezdeni,tak to nemá cenu....hlavne plati jedna vec....cim vyssi vykon tim nizsi zivotost....
Datum: 26. ledna 2009 16:59
Jméno: standa
IP: uživatel5082
 kdyby si zcasti okopiroval valec z 2T silnic o objemu 50ccm tak urcite dobrej zaklad...a jak se rika +30% vykonu prida dobre udelanej vejfuk.....vzdyt TK moto dela sadu na 6.5 kone....kdyz na to posadis lepsi vetsi karbec a udelas spravne vejfuk tak tech 8 koni tam musis mit.....
Datum: 26. ledna 2009 16:42
 to víš že dá ale potřeboval bys jako sponzora NASA nebo neco takového pac ty upravy nejsou zrovna zadara
Datum: 26. ledna 2009 16:30
Jméno: standa
IP: uživatel5082
 dá  ale malokdo to umí  a vetsinou to uz neni fichtl....teda motor z fichtla
Datum: 26. ledna 2009 16:17
Jméno: sanko
IP: uživatel4891
 Tohle přece nemůže být pravda ne?Píše TUNING VRTANI 40 mm a prodává to jako kit 60ccm.Myslím že když je vrtání 40 mm,tak je obsah něco kolem 55 ccm.
http://www.aukro.cz/item539613442_tuning_kit_jawa_60ccm_vrtani_40_mm.html#gallery
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 23:28
Jméno: Standa
IP: uživatel5077
 vzdyt je to jedno...nemysli si ze ta 55 ti nejak poleti....
Datum: 25. ledna 2009 23:28
Jméno: sanko1
IP: uživatel4891
 i tady jo?já to tady ještě neviděl.Jen nový s vrtáním 38mm.
Datum: 25. ledna 2009 23:23
Jméno: Standa
IP: uživatel5077
 JJ...nejaky polsky obchodnik Tedi60 ...ale jako ackoliv to neni 60ccm tak to je slusna cena,ale koupis to i tady
Datum: 25. ledna 2009 22:59
 Vzkaz pro Monty812 .Tak fajn chlape tak můj e-mail je Janovsky.Michal@seznam.cz tak mě to tam můžeš poslat ty návrhy na tuning motoru babety dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 17:34
Jméno: trmich
IP: uživatel5071
 zdary lidi, mam dotaz. Nevite nahodou jestli by sli udelat silentbloky na čz 175/487?? jestli jo, tak z ceho je mam udelat, jak by asi meli vypadat a jaky upravy bych kvuli nim musel delat?? nejlepsi by bylo, kdybyste meli nejakej odkaz, kde je to vyfoceny. zatim dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 18:59
Jméno: trmich
IP: uživatel5071
 myslim prizovy na motor k uchytum...
Datum: 25. ledna 2009 18:59
Jméno: eclips
IP: uživatel1181
 nebo myslis pryzovy na motor na odpruzeni
Datum: 25. ledna 2009 18:51
 nemyslis ty bronzovy pouzdra v prevodovce na knany hrideli? to je ta vedle ty hridele na ktery je kos spojky
Datum: 25. ledna 2009 18:36
Jméno: eclips
IP: uživatel1181
 a vis naco ty silenbloky tam vubec sou?vocasi a jestly jo tak jak je tam chces nacpat?
Datum: 25. ledna 2009 18:26
Jméno: trmich
IP: uživatel5071
 sry, myslel sem motoru, akorat sem to tam nenapsal...
Datum: 25. ledna 2009 10:49
 Čeho silentbloky?
Datum: 25. ledna 2009 10:48
Jméno: Pionyr 20
IP: uživatel4183
 zdarec draci, chci vědět zda jde hodně pocítit rozdíl při jízdě s různýma řetězovíma kolama (z11,z12,z13). nevim ktere se mam koupit protoze mi pionyr jde spise do rychlosti a kdyz jedeme dva tak nás to sotva utahne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 14:45
Jméno: sanko
IP: uživatel4891
 pocítit je to opravdu hodně.Když máš třináctku a pak tam dáš třeba desítku tak je to uplně něco jinýho.Zlatej střed je dvanáctka já jezdím na jedenáctku.
Datum: 25. ledna 2009 14:45
 no na silnici bych dal klidně 13z. no pokud dáš 12z. , tak v rychlosti ani tak rozdíl nebude,protože se tě spíš motor povede víc vytočit no a do crossu bych dal 10-11z pak to
má docela pěknou sílu
Datum: 25. ledna 2009 12:14
 já osobně mám 10z a sem spokojený, pomalu to nejede a sílu to má slušnou
Datum: 25. ledna 2009 10:56
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 tak podle toho kde jezdíš na silnice bych řek že je dobrý když jezdíte dvá to 12z ale jestli jezdíte v crosu tak si dej 11z
Datum: 25. ledna 2009 9:27
 Jestli těma řetězovíma kolama myslíš primární kolečko tak do síly si dej menší,,,pokud myslíš rozetu ,tak na sílu si dej větší.
Datum: 25. ledna 2009 8:17
Jméno: potkan
IP: uživatel3485
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 0:03
Jméno: maro50
IP: uživatel5069
 niekde sa to tu us riesilo...najprv si treba nastrihat buzirky zodpovedajuceho priemeru o hrubke niakych 0,5 cm..a ponatahovat ich na riaditka a unasac rukovate planu ci jak sa to vola a potom pomedzi to poprepletat buzirky zodpovedajucej dlzky..a pozaraovnavat...tak niak to bolo myslim..
Datum: 25. ledna 2009 0:03
 takový má kamoš na 250 automatce
Datum: 24. ledna 2009 21:03
Jméno: Luke
IP: uživatel250
 On myslí to, co je na rukojetích (vypadá to jak pleteny proutěný košík, akorat místo proutí uměla hmota) je to zajimave !!!
Datum: 24. ledna 2009 19:43
Jméno: Horst
IP: uživatel5068
 To jsou návleky z kombinaček(kleští)
Datum: 24. ledna 2009 18:29
|



|