česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  61  62  63  64  65  66  67  68  69  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Lidi šel by simsonáckej tachometr použít na fichtla odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2012 20:35
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Lidi pomoc jak mám rozdělat tachometr na mustafa ten s černým pozadím do 80kmh odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2012 22:19
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12952    
já ho párkrát otevíral, skoro jako otvírákem na konzervy : -D, ne , dá se to otevřít ,ale opatrně, ten rámeček chromovej moc nevydrží :-D
 
 
Datum: 16. dubna 2012 22:19
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja už ho mel rozeranej
 
 
Datum: 16. dubna 2012 21:49
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musí se poškodit ten rámeček sklíčka. Mělo by to jít opatrně vypáčit šroubovákem.
 
 
Datum: 16. dubna 2012 19:02
 
 
 
 
Jméno: Miroslav      IP: uživatel10178    
http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-uprava-nove-pozadi-ciselnik-cifernik-pro-tachometr.html koukni sem,tady si o tom můžeš něco počíst
 
 
Datum: 16. dubna 2012 18:59
 
 
 
 
Jméno: Miroslav      IP: uživatel10178    
nevím,ale vycházím ze zkušenosti co mi říkal můj tata,je možné,že se dají nějak rozebrat...
 
 
Datum: 16. dubna 2012 18:55
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
jak je možné že si na tom někdo mnění pozadí a bůchví co
 
 
Datum: 16. dubna 2012 18:54
 
 
 
 
Jméno: Miroslav      IP: uživatel10178    
Tachometry na fichtlech se nedají rozkuchat,jsou zalisované z fabriky
 
 
Datum: 16. dubna 2012 18:52
 
 
 
 
Jméno: fr      IP: uživatel13045    
Zdarec, hoši, toto mě pobavilo http://www.motoinzerce.cz/motorky/cz/616969-125-488.html prej karbec se nepřehřívá :-D Asi tu gumu tam dal protože se mu z plovákovky vlétě kouřilo :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2012 17:32
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě to má pořád ten samej borec z Kuřimi.
 
 
Datum: 17. dubna 2012 17:32
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vždyt ta ČZ byla nedávno cca pul roku zpět na motoinzerci to už putuje zas jinam
 
 
Datum: 17. dubna 2012 16:36
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To by mohlo naopak u téhle gumy pomoct, kupoval sem tady novou a vůbec neseděla, jiné rozměry a celkově i o něco kratší.
 
 
Datum: 15. dubna 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na 487 je problém potom i s gumou mezi karbecem a airboxem když se tam dá vložka moc místa tam nezbyde
 
 
Datum: 15. dubna 2012 21:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kulich: Na originální štefty se nevejde, mam tam dané kývačkové...
 
 
Datum: 15. dubna 2012 21:30
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolecko a tobě se tam vložka vešla? Já mám na přírubě mezi karbecem a válcem jen papírový těsnění, protože kdybych tam dal cokoliv tlustějšího, tak už karburátor nepřichytnu, ty šrouby jsou akorát na silu karbecu + matic. Už sem nad tím přemýšlel před nějakým časem.
 
 
Datum: 15. dubna 2012 21:28
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
on totiž každý karbec má izolační podložku.když ti bublá benzín v plovákovce,je narušena výška hladiny a tudíž nastavení veškerých funkčních okruhů karburátoru.A zvláště u pincka je tento problém největší.karbec přímo nad válcem a ještě v kapse která se naplní horkým vzduchem(bříško horní a dolní).tudíž při zahřátém motoru se odpařuje z volnoběžného kanálu palivo do sacího traktu a následný jev ulití při startování horkého motoru.
 
 
Datum: 15. dubna 2012 21:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vlozka_izolacni_kyvacka.html tohle by mohlo napovědět že to zas taková blbost neni, má to svůj význam, tu vložku jsem si dal na čz 180 ze stejného důvodu...
 
 
Datum: 15. dubna 2012 21:10
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No nevím :-D ale podle mě to moc na nějaký přehřívání vliv nemá! :-D já to tam taky nemám na 487 jezdím v létě někdy i přes 100 km denně a nestalo se mi že by se přehříval karburátor :-D nevím co to vymyslel za chujovinu ...
 
 
Datum: 15. dubna 2012 21:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jsem uplně nepochopil co tě na tom tak pobavilo :-)
 
 
Datum: 15. dubna 2012 20:59
 
 
 
 
Jméno: jawa23jawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den,chci si stříkat Mustanga.Jakou mám použít barvu na rám?Co je originál černá matná nebo lesklá?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2012 19:52
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
černá lesklá
 
 
Datum: 15. dubna 2012 19:52
 
 
 
 
Jméno: Píst      IP: uživatel12810    
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2012 23:29
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teď s kamarádem renovujeme stadiona (kola a chomy jsou stříbřenkou) a už sme na 7tis. a to ještě nevyjel celkem počítáme že ještě tak 1500,- spolkne ale i tak je to dobrá cena když stál 1500,- :-D
 
 
Datum: 16. dubna 2012 23:29
 
 
 
 
Jméno: milda      IP: uživatel9246    
Když jí dokážeš zrenovovat levněji okamžitě jí od tebe vezmu.
 
 
Datum: 15. dubna 2012 20:08
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Koukal jsem na obě dvě už dřív. Jsou fakt luxusní ale podle mě to nikdo nekoupí. Možná tak do muzea nebo někam na výstavu, protože za takovou renovaci by stejně dali podobně. Já osobně bych si tohle nikdy nekoupil a za renovaci bych tolik prachů taky nedal. Já s motorkama chci občas jezdit, takže to udělám tak že opravim motor a ostatní důležitý části na 100% aby to bylo spolehlivý a vzhledový věci který jsou na renovaci nejdražší jen tak nějak natřu aby to nevypadalo jako když to zrovna vytáhnu ze šrotiště :-D
 
 
Datum: 15. dubna 2012 11:05
 
 
 
 
Jméno: Dansek      IP: uživatel6152    
 
 
Datum: 15. dubna 2012 10:02
 
 
 
 
Jméno: CZK      IP: uživatel12265    
Každej si pod profi renovací představuje něco jinýho. Hlavně když profi, tak do detailu správně. Takže žádný nalepovací linky, imbus šrouby a podobný prasečiny. Prostě, profi lak, není profi renovace. Škoda peněz co do toho nalil. Jasně šrouby se daj vyměnit, linky strhat, ale pak je otázka, proč za to dávat takovej ranec. Na motor nešáhnuto, takže nikdo neví esli se rozpadne za 500Km nebo 5 000Km. Kdyby alespoň přidal ten druhej grátis. Myslim že jenom zkouší, jestli někdo koupí. Každý zboží má svýho kupce, jen některý si holt počká delší dobu.
 
 
Datum: 15. dubna 2012 8:10
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zrenovovat to doma by možná vyšlo levněji ale nadruhou stranu má pěkné chromy a pokud jsou původní tak to muselo stát balík aji ten vejfuk .. ale zas má neorigo kryt řetězu a co jsem si všiml tak buď Imbusáky nebo šrouby křížové ale jinak paráda !!
 
 
Datum: 15. dubna 2012 7:48
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je super cena za 30 tis s TP je normalni cena za super renovacku,,, za 30 tis se vsema chromama a super lakem se na tu cenu nedostanete,, ta doba u je pryc draci,,profi lak vas vyjde min za 10 tis a to se musi jeste hledat
 
 
Datum: 15. dubna 2012 1:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13606    
Přehnaná je určitě,ale musí se nechat,že je úžasnej....až teda na ten kryt řetězu....
 
 
Datum: 15. dubna 2012 0:37
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel13499    
čau lidi může mi prosím někdo říct na jakou motorku je tadle řadička http://www.fichtlkramek.cz/nahled/220.html myslíte že by šla dát na fichtla ? dík za odpovědi . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2012 22:57
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4620    
To je na chopra například
 
 
Datum: 14. dubna 2012 22:57
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel12756    
zdar draci muzete mi poradit nakej vejfuk HIKONE kterej se nemusi moc upravovat ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2012 8:45
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel13499    
http://www.fichtlkramek.cz/pokec2/tuning/id220272.html
 
 
Datum: 14. dubna 2012 8:45
 
 
 
 
Jméno: feris      IP: uživatel11625    
zdar draci,když to dám na fika koplího do krossu.V čem mi to pomůže. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/primar_kolecko_11z_retez.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2012 20:43
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel13499    
no nevim jestli je dobrý dávat ten půlčlánkovej řetěz do motoru spíš bych použil 9z primár a k řetězu do motoru 13ti zub a máš převod do terénu akorát :-D taky to tak mám a nanic si nemůžu stěžovat síla je velká a max. rychlost asi 65km/h
 
 
Datum: 13. dubna 2012 20:43
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
větší síla, menší rychlost
 
 
Datum: 13. dubna 2012 20:26
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Zdar draci mám dotaz ohledně přestavby mustanga na enduro. Chtěl sem sse zeptat jestli by prošel kontrolama cross maska ta samá jaku tady na fk ta zelená vidlice ze simsona skrácený sedlo horem vedenej vejfuk crossový blatáky a podobný popřípadě jak daleko můžu zajít odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2012 23:42
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13550    
maska, blatníky, sedlo budiž, ale třeba ty simsoňácký vidle by projít nemusely, záleží na technikovi, nicméně v případě nějaký nehody bys moh mít problém..
 
 
Datum: 13. dubna 2012 23:42
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
musej mít blatníky taky homologaci a můžu si dovolit říznout do rámu kuli zadnímu odpružení víceméně bych z toho udál jednomístnýho
 
 
Datum: 13. dubna 2012 21:33
 
 
 
 
Jméno: kennbell1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdyz ty dily budou mit homologaci tak neni problem , problem by nastal kdyby byla naka bouracka a pojistovna by se vtom stourala jinak bych problem nevidel
 
 
Datum: 13. dubna 2012 19:53
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel12190    
Zdar draci, mám doma úplně nový výfuk HIKONE, nemáte o něj někdo zájem???Jen zabírá místo. Koupil jsem ho na předělávku fichtla ale nakonec jsem si spočítal a vyrobil vlastní. BYl docela špatně k sehnání, vyroben přesně na pionýra,nikoli jako ostatní hikone co jsou na všechny 50ccm. Kdo by chtěl napište na mail odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2012 9:59
 
 
 
 
Jméno: otaznik      E-mail:      IP: uživatel13243    
:-) sorry já to zapoměl
 
 
Datum: 14. dubna 2012 9:59
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12620    
kolik za nej chceš ?
 
 
Datum: 13. dubna 2012 19:56
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel12190    
poslal, ale kam???
 
 
Datum: 13. dubna 2012 19:09
 
 
 
 
Jméno: otaznik      IP: uživatel13243    
poslal bys mi nějaký fotky dík
 
 
Datum: 13. dubna 2012 19:00
 
 
 
 
Jméno: cingi      E-mail:      IP: uživatel13595    
caute, taka otazocka. viete mi poradit ci pasuje tento zamok http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zamek_schranky_skutr2.html aj na čz 175 sport ako zamok sedadla ? dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2012 20:30
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Do ČZ 175/470 Sport pasuje tento........... http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zamek_orig_4klice222.html
 
 
Datum: 12. dubna 2012 20:30
 
 
 
 
Jméno: kubajzs1      E-mail:      IP: uživatel8498    
ahoj, měl bych dotaz, nemáte prosím někdo návrhy stejskýho výfuků,...kdyby ano budu rád za zaslání na email odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2012 22:14
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
To takhle nejde každý válec má specifický výfuk pro největší výkon jestli si chceš nakej postavit http://www.jawa-50.cz/clanek/navody-tuning-upravy.html
 
 
Datum: 12. dubna 2012 22:14
 
 
 
 
Jméno: Trachta Ondřej      IP: uživatel12190    
Čus hoši. Chci se zeptat jestli mi pujde nějaký jehloví ložisko do origo kliky z 50/05... Dik za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2012 15:11
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klika z 20-23 nejde do starších karterů.
 
 
Datum: 13. dubna 2012 15:11
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      IP: uživatel12190    
Tak já se omlouvám nakonec je to klika z 21 nebo 20, ale ono to je stejný takže jestli to pujde na ní. Je to jinak taky origo. Tak jestli je to stejný, a jak se to naráží? Jesi to udělam normal doma...
 
 
Datum: 13. dubna 2012 14:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13594    
No jo,jenže já se obávám že na J05 tak úplně nepauje ojnice z J21,minimálně na první typ vim že nejde,malej spodní ojniční čep...musely by se protočit setrváky na spodní čep z J21...
 
 
Datum: 12. dubna 2012 17:50
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13364    
co jsem zaslechl, tak se musí oko vzít trochu výstružníkem... čili ložisko je trochu vetší...
 
 
Datum: 12. dubna 2012 17:31
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslím že by stačilo hodit kliku na repas + výměna ojnice za jehličkovou nahoře, děláme se sousedem GO a kliku jsme dali na repas a poslal nám kliku s CKR ojnicí s jehlou nahoře ..
 
 
Datum: 12. dubna 2012 17:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13594    
Ty chceš jezdit s tim upravenym válcem na 05 klice? Máš tam aspoň už tu silnou ojnici? Nebo starou slabou? Ta slabá se muže roztrhnout. Rozměr toho jehlovýho ložiska mam někde doma v počítači,když na to vzpomenu,tak ti to napíšu do mailu. Jinak to ví Jenco,kdysi to tu psal. Akorár je to ložisko na 10mm čep.
 
 
Datum: 12. dubna 2012 17:11
 
 
 
 
Jméno: 125/453      IP: uživatel6631    
Ahoj má někdo zkušenosti s upravama motoru na čz 125/453 ? jak ho upravt aby jel rychleji mně přijde na 125 70km/h docela málo... jde o to že je to veterán v hezkém stavu tak proto se ptám mám k němu i spz a proto tam nechcu dávat jiný motor např. čz 175 (kvůli typového čísla motoru) Chcu se zeptat jestli snížení hlavy pomůže k vyšší rychlosti atd... a jaké upravy by byly vhodné odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2012 11:51
 
 
 
 
Jméno: 125/453      IP: uživatel6631    
jo klidně mi je pošli na email filipcod@seznam.cz
 
 
Datum: 14. dubna 2012 11:51
 
 
 
 
Jméno: jawa čz      IP: uživatel13598    
vym o upravach a jestli tě to zajmá tak ti je pošlu.
 
 
Datum: 13. dubna 2012 21:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli ti jede jenom 70 tak je na té motorce něco špatně, má jet víc...
 
 
Datum: 12. dubna 2012 23:03
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Jo efekt to bude mít jedině když to uděláš jak psal standa. Když bych měl tuhle motorku, tak bych tam dal silnější motor. Viděl jsem prodávat za 25 klacků zrenovovanou kejvačku čz 125, s motorem 250, to už je svezení. Chtěl jsem ji koupit, ale někdo mi ji vyfouk.
 
 
Datum: 12. dubna 2012 17:47
 
 
 
 
Jméno: 125/453      IP: uživatel6631    
čislo jsem vymazat chtěl bouhžel jen mi škrtl číslo motoru ale zůstalo tam 453.02 to znamená typ a když mně policajti zastaví s vybroušeným číslem bude to sřejmně podezřelé.. :-(
 
 
Datum: 12. dubna 2012 17:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13594    
Těžká motorka,slabej motor,převod do pomala...neřešitelný...upravovat tento motor nemá význam,hlavu snížit mužeš,ale efekt bude jen lepší hoření směsi po zapálení...nech si vymazat motor z TP a dej tam motor z J175/356 a vybruš mu číslo. Pak jde ještě přebrousit válec na maximální výbrus a lehce upravit sací a výfukovej kanál ... Neměnit časování,jen rozumně zvětšit plochu. Myslim že přes 200ccm půjde udělat. Nezapomeň i vyřešit hlavu. Karburátor každopádně z velký Jawy - 26mm + přetryskovat....
 
 
Datum: 12. dubna 2012 17:23
 
 
 
 
Jméno: littlefox ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau chtěl bych koupit na fichtla přímej filtr mám seriový karbec jakej úhel zahnutí filtru mám zvolit aby se mi to vešlo pod plechy díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2012 22:09
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12620    
90 stupnu uhel ne ? :-)
 
 
Datum: 12. dubna 2012 22:09
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten co je zahnutej o pravej úhel se tam vejde ;-)
 
 
Datum: 12. dubna 2012 17:47
 
 
 
 
Jméno: kyj      IP: uživatel11651    
dobý den nevíte o nakem večím kole na simsona do předu nake ktere se tam dá dat bez uprav ???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2012 13:01
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z jawy 90, plus vymisliet záchyt brzdy, nic zložitého
 
 
Datum: 13. dubna 2012 13:01
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel12190    
sežeň si nějaký ráfek krerý se vejde pod blatník(i s gumou), a stačí si přeplést buben
 
 
Datum: 13. dubna 2012 12:51
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel13499    
nazdar draci,mám dotaz : je dobrý dát na závody do terénu do upravenýho motoru stočenou kliku nebo je lepší nechat normální. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2012 22:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13587    
Jestli máš rozumnej válec a rychlej 3Q tak dej klidně 90mm kliku,jestli ne tak nech seriovou
 
 
Datum: 11. dubna 2012 22:22
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel13499    
ještě sem zapoměl říct že motor je z fichtla
 
 
Datum: 11. dubna 2012 19:22
 
 
 
 
Jméno: Babeták      E-mail:      IP: uživatel13579    
Hej nevíte jestli de dat karburátor z jawa 555 na Babetu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2012 10:41
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel8251    
ale je lepší tam dát ten karbec na babetty dell orto a jezdí to nádherně nebo tam dej z obyčejnýho pionýra 20,21,23 už sem to na babette taky videl
 
 
Datum: 10. dubna 2012 10:41
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jde
 
 
Datum: 09. dubna 2012 23:28
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když chci na 05tku dát tlumiče ze simsona musím nějak upravovat řetěz? Nebo zustane dlouhý tak jak je? Aby to nedělalo neplechu.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2012 16:02
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rám musíš upraviť, reťaz ani ne
 
 
Datum: 09. dubna 2012 16:02
 
 
 
 
Jméno: feris      IP: uživatel11625    
Čau draci je stejný rozměr rozety s jawa 550 jako jawa 21? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2012 23:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jawa 550 má rozetu přímo na náboji,ale věnec je stejnej
 
 
Datum: 08. dubna 2012 23:08
 
<  61  62  63  64  65  66  67  68  69  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.05.2025 18:42:52 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu