|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Mitchel
IP: uživatel8325
 Zdar všem drakům mám takový menší dotaz jen ze zajímavosti bych chtěl vědět jestli když dám na mustanga sportovní filtr jestli se nebude dusit a jestli to zvedne výkon . předem děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2012 16:51
 chtěl bych se zeptat at nezakládám novou otázku jaký dát filtr do ČZ 175 ten motor je na krosce a nevím čím to filtrovat přece jenom ten prach nedělá dobrotu v motoru
Datum: 28. března 2012 16:51
Jméno: Gamer
IP: uživatel13484
 Standa - Právě proto píši, že to přidá něco málo, a že to opravdu neudělá zázraky typu: ,,hodil jsem tam mega tjůning vzduchovej filtr, vole a jede mi to jako o 15km/h víc!''
Já to mám na Mustafovi na tom origo gumovým nesmyslu vyvedený do boku pod nádrž, vzhledově to nevypadá špatně a spolu s laditelnou tryskou to opravdu jede nepatrně lépe. Když bych ale ten filtr neměl doma z nějaký jiný motorky, tak bych si ho nekupoval - za hodně peněz málo muziky. To už je lepší si něco málo ušetřit, udělat výbrus a dobře ho zajet.
Datum: 26. března 2012 21:16
Jméno: Standa
IP: uživatel13485
 Placebo efekt vždycky přidá nejvíc koní
Datum: 25. března 2012 23:15
Jméno: Gamer
IP: uživatel13484
 Mitcheli, oni si z tebe jenom dělají prdel  Mám na Mustafovi sport. vzduch. filtr a když to pak seřídíš(doporučuji laditelnou trysku), tak to jede o něco lépe. Neudělá to zázraky, ale nepatrně to pomůže.
Datum: 25. března 2012 21:45
Jméno: Mitchel
IP: uživatel8325
 Tak teda děkuju jen sem o to přemýšlel
Datum: 25. března 2012 19:30
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel12982
 taky jsem dal sportovní filtr,jelo to s nim stejně,bylo to jenom na vzhled.takže podle mně zbytečně vyhozený prachy žádnej přínos to nemá
Datum: 25. března 2012 19:29
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 standa ti to vysvětlil úplně přesně!!!!!!!!!
Datum: 25. března 2012 19:11
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 nak se mě neosvětšilo u těchle motorů dávat bavlnáky, strací to výkon když to sání nemá odpor co to má mít, naši dědové věděli co dělaj!!!!!!!!! Možná kdybys dal vejš jehlu že by to zdvihlo víkon
Datum: 25. března 2012 19:10
Jméno: standa
IP: uživatel13480
 Jedinej efekt-bude to hučet......a rozmrvíš si nastavení směsi a podtlaku sání....tzn.přeseřídit /přetryskovat karburátor.....když budeš šikovnej,tak se dostaneš zpět na výkon seriovky,ovšem s lehce vyšší spotřebou  tomu řikam tunink...
Datum: 25. března 2012 19:00
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 čaute mám jeden dotaz.. jen ze zajmavosti bych se chtěl zeptat jestli si myslíte že samotná úprava karburátoru popsaná na stejskiho stránkách zvedne výkon... myslím tím použití onoho upraveného karburátoru na sériovým motoru... díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2012 1:26
Jméno: standa
IP: uživatel13485
 Nechci tímto nabádat,ale stačí málo a sací kanál má plochu na 20mm karbec a časovaní se změní jen nepatrně....ale jak často rád říkám...nemá cenu se rejpat v sacim kanálu bez úpravy výfukovýho....a když absolutně netušíš co a proč tak nemá cenu to dělat....jinak provrtání karbecu nestačí,musí se upravit i koleno...protože difusor má být nejužší místo v sání...tak asi tak...
Datum: 26. března 2012 1:26
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Schválně si zkus spočítat plochy kolmou na difuzoru karbce a plochu sacího kanálu, dostaneš se k závěru, že sací kanál je asi 110% plochy difuzoru, jak má být. Takže bez dalších úprav je ti úprava karbce k ničemu. A i originální karbec mi běžel na motoru točícím kolem 9000ot/min.
Datum: 25. března 2012 23:23
Jméno: standa
IP: uživatel13480
 Podivej se do sacího kanálu origo válce a dostaneš odpověď
Datum: 25. března 2012 17:04
Jméno: Babetak
IP: uživatel13479
Posl.aktualizace: 07. dubna 2012 14:22
 to neviem, nikdy som to neskúšal
Datum: 07. dubna 2012 14:22
Jméno: Babetak
IP: uživatel13559
 čiže nejaký magnet ? a záleží či bude otočený severným alebo južným polom ?
Datum: 07. dubna 2012 9:46
 kus magneta,
Datum: 07. dubna 2012 9:24
 a keby som použil snímač z babety tak aký unášač by som musel použiť ?
Datum: 07. dubna 2012 9:23
 nie lebo snímač z babetty má jadro z mäkkeho zeleza, snímac vape má ako jadro magnet
Datum: 07. dubna 2012 8:57
Jméno: Babetak
IP: uživatel13559
 Jenco a dal by sa pouzit aj original snimac z babety ? ten hlinikovy kruh by som odrezal a pouzil iba snímač. Myslíš že by to fungovalo?
Datum: 07. dubna 2012 8:45
 ked tam potrebujas železo tak hlinik nemoze byt  , ano proste zelezo je magnetický kov
Datum: 26. března 2012 19:16
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 hliník by to mohl bejt
Datum: 26. března 2012 16:55
Jméno: Babetak
IP: uživatel13479
 nie nema to by byt magnetické .... proste iba mäkke cisté želežo .... ziadna ocel, liatina ak som to správne pochopil
Datum: 26. března 2012 16:39
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 A to železo ma bejt magnetický nebo ne???
Datum: 26. března 2012 16:34
 unášač musí byť z običajného železa
Datum: 26. března 2012 15:35
 malo by to fungovat aj vtedy ked más tyristor a indukcnú cievku zvlášť
Datum: 26. března 2012 15:33
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 díky moc,právě přemýšlím ž bych si to postavil to zapalování
Datum: 26. března 2012 6:38
Jméno: Babetak
IP: uživatel13479
Datum: 26. března 2012 0:10
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 zdravím, kde se dá sehnat ten snímač ? ,díky
Datum: 25. března 2012 23:08
Jméno: Babetak
IP: uživatel13479
 Diki. A rád by som sa este spýtal či mi to bude fungovat aj ked mam tyristor a inducku kzadu osobitne ?
Datum: 25. března 2012 22:34
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Lidi z čeho je ten plíšek na rotoru a má byt magnetický
Datum: 25. března 2012 21:58
Jméno: otaznik
IP: uživatel13243
Datum: 25. března 2012 15:55
 Prosím vás neví někdo jak poznám kolik má oběm ČZ motor když je bez zbytku motorky???nevím jestli je to 175 nebo 250 (a je zadřený takže ani podle zvuku)
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2012 9:17
 jo kulatý odpoledne hodím celé to číslo
Datum: 27. března 2012 9:17
 napiš celé číslo co je vyraženo na motoru.
Datum: 25. března 2012 14:20
 Aha, tak to nám moc nepomohlo...je to kulatý motor, že?
Datum: 25. března 2012 14:17
 jo číslo tam je začína myslím 404
Datum: 25. března 2012 14:16
 Tak to bude nejspíš poválečné...máš na motoru číslo?
Datum: 25. března 2012 14:04
 tak to nepoznám myslím že spíše poválečné karburátor to má ze zedu válce směrem k zadnímu kolu a má to 1 vyfuk z leva
Datum: 25. března 2012 13:54
 A bavíme se o předválečné nebo poválečné produkci?
Datum: 25. března 2012 13:50
 hej vytajte chcu se zeptat chtěl bych dat motor z pita do 21 cross ale!!! na pitu je rozeta řetěz na levo a na 21 je to v pravo chtěl bych sa zeptat jestli to jde nějak udělat přehodit nebo něco takého dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2012 21:21
Jméno: franta
IP: uživatel13476
 běž do prdele co ta potom jak píšu mluvím blbe staraj sa o sebe
Datum: 05. dubna 2012 21:21
 Nevím kam chodíš do školy, ale zkus taky psát ...Y ( bi , vindanou, jakích, kdiž , to není normální)
Datum: 25. března 2012 17:17
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 nechapu proč bi to nemělo jit mám doma vindanou kyvku z 05 tu placatou a koukal sem na to a šlo bi to ji tam dat naopak.nebo nevím z jakích duvodu bi to teda nemělo jít  všechno de kdiž se chce.a sem uplně normálni.
Datum: 25. března 2012 16:17
Jméno: franta
IP: uživatel13476
 ne nebylo co si nenormální nebo něco horší?
Datum: 25. března 2012 12:40
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 nebilo bi jednoduši otočit celou kyvku a převařit držáki tlumiču teda takhle bich to rešil já
Datum: 25. března 2012 11:25
 Ještě jeden detail...oko v kyvce pro rozetu má 17mm šířku, a pro osu má pouze 12...takže na druhou stranu rozetu nedostaneš. Musel by si zvětšit levou drážku na těch 17mm, ale to už by si byl skrz to osazení co tam je vevařený... a do té pravé vyrobit vložku jako je to na čízách atd...
Datum: 25. března 2012 9:03
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 až to budeš mít dej sem foto
Datum: 25. března 2012 9:02
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Ne kecám ten kolíček pro záchyt reakce musíš přivařit doprava
Datum: 25. března 2012 8:58
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Musíš nalevo přivařit kolíček pro záchyt reakce otočit plášť (kolo půjde také o 180°) A půjde to
Datum: 25. března 2012 8:56
 Čau draci  chcu dat na mustanga kotoučovou brzdu mam tam tlumiče ze simsona přemyšlel sem že by sem tam dal ze skutra (50ccm made in china) ale neni to moc mali na tak teškou a rychlou motorku ? jinak poradte z čeho by sem tam mohl dat ..dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 7:59
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 Kotouč a nový buben MZ se mi válí v dílně.Levně Ti ho můžu poskytnout.
Datum: 01. dubna 2012 7:59
Datum: 26. března 2012 18:04
Jméno: standa
IP: uživatel13480
 Znam jen jeden funkční prototyp kotouče na simson vidlích....a věř tomu,že to neni jen o tom,tak dát vidle a na vidle dát brzdič a na kolo nějak přišroubovat kotouč....já bych dal celej předek z něčeho,co má kotouč....možná se to prodraží,ale usnadní se tim spousta věcí....
Datum: 25. března 2012 16:36
  Mustang je těši a rychlejši neš skurt  (mam trochu upravenej valec) jak sem mel skutra tak sem se dival a ten kotouč ma 3 diry na upevněni je to skoro stejny jak je to na tym kole takze by nebyl tak vekej problem to tam nak dat ale nevim jestli to nepraskne neco nebo se to nepose*e
Datum: 25. března 2012 10:58
 Těžkou a rychlou motorku? Mustang je jedna z nejlehčích a nejpomalejších věcí co se dá na silnicích potkat...jinak nevim jestli neni lepší sehnat komplet předek z něčeho s kotoučem...
Datum: 25. března 2012 8:08
Jméno: juky
IP: uživatel13469
 cus draci dostal sem napad ze ze bych na fika udelal vodni chlazeni jen nevim jakou tam dat vodni pumpu ma te stimhle skusenost ?? nebo nevite o necem podobnym dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2012 0:00
 1122: spojka se nespíná ale rozepíná
Datum: 25. března 2012 0:00
 na stadionu jsme to vyřešily měděnou trubkou namotanou v žebrování plus oběhovka z nezávyslého topení dozadu umístily chladič z motorky i s větráčkem a pohání to 10AH baterka a při závodech po chvíličce má voda 90 větrák spínanej termočidlem   ale funguje 100km vydrží běžet
Datum: 24. března 2012 23:54
Jméno: 1122
IP: uživatel6631
 tohle je hodně dobře udělané jo hold někdo má šikovné ruce, nápady... je to dobře udělané a chtěl bych to vidět na vlastní oči viděl jsem hodně fiku z vodním chlazením ale tohle je brutal to čerpadlo + spínání spojky
Datum: 24. března 2012 12:09
 Tak sem to našel tady to je nevim skus napsan majiteli jestli je to on fotek je tam vic > https://www.facebook.com/photo.php?fbid=110070302391839&set=a.103051696427033.3990.100001666088993&type=1&theater < a majiteli se omlouvam že sem davam jeho fotky
Datum: 24. března 2012 11:07
 Čau, včera sem se dival na naky fotky na Facebooku a nekdo tam mal fichla s vodnim chlazenim pokusim se ješte najit tu fotku
Datum: 24. března 2012 10:56
 maty- dobre vymysleny ale prudkym ochlazenim valce muzes zadrit tak bacha at to tam nepoustis moc
Datum: 24. března 2012 10:36
 Najdi si jak funguje samospadove chlazeni, vyuzivalo se u aut  pokud na to pouzijes medeny trubky, se kteryma se dela plyn do auta, melo by to fungovat.hlavne bacha na naklony trubky! pamatuj ze tepla voda jde nahoru a studena dolu,aby ti nekde v pulce okruhu neuvizla tepla voda a nedostala se dal
Datum: 24. března 2012 10:34
 ja to resim trosku jednoduseji, mam vepredu misto vzduchace flasku na piti naplnou vodou, nahore je dira ktera slouzi jako nalevka. Z flasky je dole hadicka na kterou je pripevnen kohout z nadrze tak, ze jde primo do otvoru v plechu na cepovani karburatoru  . z druheho konce kohoutu je hadicka, ktera je pripevnena kousek nad valcem aby se nepalila. Kdyz jedu dlouho do kopce tak to zapnu a fakt to pomaha. Tady mas foto: http://ulozto.cz/xCgh3G1/novy-winrar-archiv-rar
Datum: 24. března 2012 9:48
Jméno: luxol
IP: uživatel4625
 zdravim borci.. zajimala by me teplota pri ktere se zadira motor na fechtlovi..kdyz sem si to letel na plny plyn ukazovalo mi to teplotu pod svickou 270°C, sice sem necitil vadnuti motoru ale precejenom neni to trochu moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2012 13:12
 kdybys měl na motoru 270°c určitě už tlačíš
Datum: 25. března 2012 13:12
Jméno: luxol
IP: uživatel4625
 mam tam pristroj z letadla co sem nasel po dedovi v dilne...
Datum: 25. března 2012 12:43
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Jakej máš přístroj na měření? Zajímá mě to,chtěl bych si ho pořídit.
Datum: 23. března 2012 21:01
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 No zadírání nevim, ale řekl bych že normál je tak do 200°C
Datum: 23. března 2012 20:21
Jméno: luxol
IP: uživatel4625
 270 ne, zpletl jsem se bylo tam tak 230-245°C
Datum: 23. března 2012 19:06
Jméno: lukas8
IP: uživatel12973
 ahoj máte někdo skušenosti s 3k stejskyho upravou válce a originálním karburátorem popřípadě jaké trysky se vám osvědčili???
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2012 12:21
Jméno: lukas8
IP: uživatel12973
 to mi taky napadlo ale nevym přesně jak
Datum: 24. března 2012 12:21
Jméno: standa
IP: uživatel13470
 V tom případě bych upravil minimálně origo Jikov na 19mm
Datum: 24. března 2012 11:58
Jméno: lukas8
IP: uživatel12973
 jenomže do kategorie klasik je povolenej jenom origo karbec právě se ptam jestli někdo nemá zkušenosti s timdle problémem
Datum: 24. března 2012 10:46
Jméno: standa
IP: uživatel13468
 Že by to bylo tim,že tam má bejt karburátor o průměru 19-21mm ? Origo karbec je nesmysl...origo karbec krmí tak 9000ot/min a tenhle válec jede od 7000ot/min...to využíváš jen polovinu potenciálu válce...dej karburátor kterej je vhodnej
Datum: 23. března 2012 20:24
Jméno: lukas8
IP: uživatel12973
 já ten válec mam a příde mi že ten origo karbec to nechce uživit
Datum: 23. března 2012 20:16
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Když si ten válec koupíš, tak ti k tomu Stejsky napíše informace co a jak
Datum: 23. března 2012 0:43
 Čau draci, kde koupím nějaké drapáky? ale at jich mam na vyber vice nez tady na fichtlkramku
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2012 14:19
Jméno: martin
IP: uživatel13074
Datum: 22. března 2012 14:19
 ale ja potrebuju nejakou internetovou stranku
Datum: 22. března 2012 13:49
 Napadl tě třeba pneuservis?
Datum: 22. března 2012 12:17
Jméno: czechin
IP: uživatel13454
 Čau ladiči, dnes jsem složil svého "sportovního" fichtla mám na něm 3K samo domo,výfuk rezonant samo domo, hlava od stejskyho 5,4mm, karbec dell orto 19mm a teď k věci, fichtl po zdlouhavém roztlačování občas chytne, točí se jak ďas-supr,bohužel po chvíly chcípne,nebo se občas i rozjedu z roztlačení ale vynechává a furt chcípá jakmile je nějakej kopec tak vůbec. Karbec jsem nasadil tak jak mi přišel žádné posouvání jehly ,ani jiná tryska-je tam 75. Jo a když už náhodou chytnul tak se sytičem. Svíčka tam je z favorita krz dlouhý závit,nějakou jiskru hází.
Budu rádd když mi poradíte na co se zaměřit,nejspíš to bude karbec,ale co na něm? Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2012 21:07
Jméno: czechin
IP: uživatel13454
 Lauf se může kdykoliv upravit,výletovka je zatím cca 35cm + tlumič,uvidim jestli to někdy vůbec chytne,pak budu dolaďovat.
Datum: 22. března 2012 21:07
 tu hlavu jsi si nechal dělat? já mám 4,4ml... 27,5 už moc odspodu nepojede, záleží jak jsi si pohrál s laufem
Datum: 22. března 2012 19:41
Jméno: czechin
IP: uživatel13454
 shrek ®: dík za tip.
standa: No co jsem různě četl tak se nejvíce dělá 5,5ml, proto jsem zvolil tenhle objem,výfuk si myslím že není nějak extrémní,mohlo by to jezdit i v nižších...
Datum: 22. března 2012 19:37
Jméno: standa
IP: uživatel13459
 Na výfuk 27,5 je hlava 5,4 docela málo.
Datum: 22. března 2012 18:50
 L14C,L15C, já jezdím LR12C
Datum: 22. března 2012 18:43
Jméno: czechin
IP: uživatel13454
 standa: Když jsem tam měl sériovej karbec,tak s ním tam byla i série hlava a nějakej překopanej výfuk ze simsona./pravy tam byli akorát upravenej válec na výfuk - 27,5mm s pomocnýma výfukáčema( tato hodonta je tam i teď) jinak přepoušťáky a sací kanál série(teď sací kanál 69mm,přepoušťáky origo až na 3 přes píst) Jelo to spíše ve vyššíchale nic moc byl tam píst tady z FK kde se málo otevíral 3 kanál a koleno karbecu u válce přisávalo,takže jen na to vyskoušení nově složeného motoru. Sériovému fichtlu jsem na rovině ujel.
VT trysku nevim,na to jsem nekoukal řikám je to 19 Dell orto tady z FK.
shrek ®: Svíčka je nějaká palka,její tepelnou hodnotu neznám,pro mě bylo zásadní že hází a má dlouhej závit(byla nová) Než jsem na něm jezdil tak mi párkrát chytl
a to jsem ho točil na volnoběh bez zatížení,né plnej ale tak jak se 2T zahřívá... pak chcípl a dlouho nic,pak zase nachvilku ožil-EX a nakonec jsem se asi 1min. projel...
Jinak tu hlavu skusim a trysku objednám... Můžete mi ještě doporučit nějakou tu svíčku s dlouhým závitem M14 která by se hodila k mému motoru,dík.
Datum: 22. března 2012 18:19
 no to právě já taky nevím jestli když povoluju tak obohacuju nebo ochuzuju
Datum: 22. března 2012 16:57
Jméno: standa
IP: uživatel13459
 Tak přece VT dělá směs na volnoběhu...tzn tu směs kterou šteluješ tim šroubkem...akorát teď nevim,jestli tim šroubkem reguluješ vzduch a nebo průtok benzinu... Třeba u bingu se tim reguluje vzduch a u bingu by to znamenalo moc velká VT...ale u DO nevim..
Datum: 22. března 2012 16:47
 PRO Standu: mohl by jsi prosím napsat jakej vliv má ta VT? já bojuju s nastavením volnoběhu... ten šroubek na bohatost mám uplně vyšroubovanej drží na cca 1 závitu jinak mi to nedrží volnoběh... a na netu jsem se dočetl že má být povolenej o 1-2 otáčky což je nereálný v mým případě...odhaduju tak 8-10 otáček  díky
Datum: 22. března 2012 16:23
 pokud tam máš Brisku L14C bo jinou tepelnou hodnotu (15,12...) tak v tom problém není ty jezdím i já.... K tomu že to někdy jede a někdy ne- záleží na počasí, někdy se to může stíhat krmit někdy ne... a rozhodně není nejlepší když to teda chytne tomu dávat hned kérec a divit se že to po minutě zdechne... zkus určitě trysku-otázka 40,- a popřípadě novou svíčku to máš tak 50,-.. svíčku určitě sklepnout na 0,4 mm elektrody... a taky zkus dát zpátky originál hlavu ať můžeš vyloučit slabou jiskru vlivem velké komprese... pokud nešetříš olejem tak to by mohlo naznačovat ulité svíčce...
Datum: 22. března 2012 16:23
Jméno: standa
IP: uživatel13459
 A to je problém tam dát odpovídající novou svíčku?
Datum: 22. března 2012 16:04
Jméno: standa
IP: uživatel13459
 A jak to jezdilo s origo karbecem? Nebyl tam nějakej zásadní problém? Jak se to chovalo ve vysokých otáčkách? Jinak ten dellorto je pravej a nebo čína na minibike? Čína se vyznačuje problémem neseřiditelnosti. Jakou máš VT? 50?40?35? ta má velkej vliv.... Jinak HT dej minimálně 95,na 75 to ani nezkoušej.
Datum: 22. března 2012 16:02
Jméno: czechin
IP: uživatel13454
 Svíčka je nová,karbec je pravý tady z FK. Když je ta tryska malá tak proč to někdy chytne, vystřelí a jede jak ďas třeba 1min. Mě de hlavně o to že to nechce ani škytnout,jen když to roztlačuji cca z 300m dlouhého prudkého kopce tak občas,ale řikám max 1min. a pak EX. Nemůže to být tou svíčkou,přeci jen je to do 4T a já ji mám ve 2T kde zrovna nešetřím s olejem...
Datum: 22. března 2012 15:55
 75 je prostě hrozně malá.... pokud ti to chytlo na sytič tak jen proto že jsi tam dostal víc směsy... jo a ta svíčka z fáčka je nová aspoň? může být ulitá a to se potom můžeš snažit jak chceš... a ještě mě napadá podstatná věc... ta 19 DO je pravý z fichtlkrámku bo ta čínská kopie co se dává na minibike??
Datum: 21. března 2012 22:06
Jméno: czechin
IP: uživatel13454
 S jiskrou bych viděl problém akorát co se předstíhu týká,ale to se ladí až na motoru který startuje,proč by to občas jelo a občas ne? Větší tryska? to samé nedostatek malé se začne projevovat až při vysokých otáčkách a zatížení,ne při tom že to ani neškytne. Gurfera jsou nová v celku nová, v létě jsem dělal komplet GO motoru,to jsem tam ještě jezdil sériový karbec a špatnej výfuk-chytalo to na nakopávačku. Nasádím dell orto a bída,jako kdyby tam nešel benzín,ale když fouknu do hadičky z karbecu tak nejde profouknout,což znamená že plovákovka je plná a přívod je zavřený. A teď babo raď...
Datum: 21. března 2012 21:34
Jméno: standa
IP: uživatel13455
 Přesně tak,co zapalování? Gufera máš jaká? S tryskou bych začal na 100 minimálně a pak šel po čísle dolu až by to cca fungovalo
Datum: 21. března 2012 21:20
 tryska 75 je podle mě málo..já jezdím 80-82 a to na 21 DO... další věc je zápalko přece jenom už je tam jakási komprese jestli nemáš slabou jiskru...
Datum: 21. března 2012 21:08
Posl.aktualizace: 20. března 2012 15:09
 jo můžeš za 530,- a druhou dostaneš grátis
Datum: 20. března 2012 15:09
 na ty preklepy jednou pujdu na kolena
Datum: 20. března 2012 10:34
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
Datum: 20. března 2012 9:22
Jméno: milan
IP: uživatel11232
 v pohodě, dík
Datum: 20. března 2012 7:55
 to nejde ,,srac sesa
Datum: 19. března 2012 23:50
 čau dračouni D: potřeboval bych nějakou stránku kde se prodávají drapáky  dík moc (chci to na cz 125 dozadu)
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2012 19:40
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 čaute mám dotaz: stavím pio na závody mám tam klapku karbec dell orto a tak a borec co mi prodál válec říkal že to točí tak 10 000 dal sem si inzerát že koupím jeté vape a ozval se mi borec že mi prodá upravené zapalování z babety na pionýra za 7 stovek co myslíte? má to stejný výkon jak je to s úidržbou a vyplatí se to? psal že to zápalko 12t ot/min zvládne..
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2012 22:06
Jméno: juraj
IP: uživatel13445
 po rapidnych upravach rotora a kladivka origo. zapalko znesie vela , naozaj vela,... ale vape je samozrejme o niekolko levelov vpred.
Datum: 19. března 2012 22:06
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Mates21sport: nezdá se mi slabý, jiskru jsem nijak neměřil, takže nevim kolik má voltů, ani jsem nezkoušel na porovnání jiný, a proto ho chci někdy zkusit vyměnit, abych mohl porovnat, ale protože vložit svůj čas a peníze do válce nebo výfuku mi teď přinese určitě lepší výsledky než změna zapalování, tak výměnu nechávám na pozdější dobu.
Datum: 19. března 2012 21:55
Jméno: standa
IP: uživatel7506
 Dal bych tam Vape a po prdeli......a nebo zapalování z motorovky taky nejsou špatný.....to zápalko z babety mi přijde jak prostě origo zapalování z fichtla,jen osazený bezdotykovym čidlem.....mám doma komplet upravený zápalko z fichtla na bezkontakt a nicmoc.....těžkej rotor.....dobrý bylo vyhodit magneto,krmit to jen baterkou a rovnou na kliku jsem vrazil clonku,do statoru přidělal snímač a to chodilo.....jen mi tam zlobila elektronika....takže sem nakonec skončil u Vape
Datum: 19. března 2012 10:39
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 tom: a proč ho chceš měnit? zdá se ti slabý?
Datum: 18. března 2012 22:37
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 na babettě. Jestli to je vhodný na závody nevim, já to na závody mam a zatím to je poslední věc co bych chtěl jednou na motoru vyměnit.
Datum: 18. března 2012 22:17
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 jawacezetak: no já chci právě neco co se nebude tak srát jako origo fichtlácký zápalko.. a řekl bych že se asi bude celkem opalovat kontakty na tom kladívku ne?
Datum: 18. března 2012 22:11
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 Tom: a na jakym stroji? myslíš že je to na závody vhodný?
Datum: 18. března 2012 22:09
 10tis zvladne i napruzene kladivko
Datum: 18. března 2012 22:08
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 na zapalování z babetty mam změřené otáčky 12000 ot/min, tyristor GYT bez indučky
Datum: 18. března 2012 22:07
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 no já právě nevím sem bábu nikdy neměl tak vubec nevim oco vlastně de proto píšu sem než to koupim...
Datum: 18. března 2012 22:04
Jméno: haf
IP: uživatel8367
 Zapalko z babetty je na závody relativně slabé - to samé se říká o zapalku z motorovky...
Jinak jestli se nepletu ta babetta má 4V indukční cívku, proč asi ?
Datum: 18. března 2012 21:56
Jméno: Monter
IP: uživatel13265
Posl.aktualizace: 18. března 2012 18:56
Datum: 18. března 2012 18:56
 Čau draci .. jenom tak me zajima fichtl vodou chlazenej motor mate to nekdo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2012 21:17
Jméno: juky
IP: uživatel13175
 dik za rady napadlo me ze bychj odrezla žebrovani a udelat novi a dat tam malej chladic but jakoze z auta olejovej nebo z motokary vodni a nak prodloouzit hřidel a nato dat ozbeny kolo co by tu vodu pohanelo
Datum: 26. března 2012 21:17
 Však sem jenom tak přemyšlel na tim jak to tam je žeby sem to skusil taky ale kašlu na to aš bude velka nuda tak by sem o tom přemyšlel. Tady u nas je v lete strašny horko aš 25c a vic ! uš se me tak podařilo přidřit jeden valec ...
Datum: 18. března 2012 21:58
Jméno: standa
IP: uživatel13430
 Reaálnou kompresi máš taky cca 7:1 jak píše Bakoun,tak se neboj,uchladit by se to mělo....už sem těchto válců dělal víc a o problému zatím nevím
Datum: 18. března 2012 20:10
 Tak ja to prvni sksim s origo všechno a jak se to bude přehřivat tak tam hodil delši žebra a potom o tom popřemyšli o nakym vodnim chlazeni ale bylo by to zajimeve
Datum: 18. března 2012 19:57
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Samozřejmě musí být seštelované zapalování, směs, válec s hlavou nesmí být zbytečně zasraný a fekál by neměl zbytečně přibržďovat...
Datum: 18. března 2012 19:36
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 S tím chlazením to není tak horký... Mám hvězdic. hlavu, trapped kompresi kolem 7:1 a válec chodí bez známek vadnutí i 3-hodinový závody.
Datum: 18. března 2012 19:35
 libor1 : chapu taky me to napadlo ale na nakou veči upravu valce se to nebude moc chladit bude ale malo a budou tam asi veči teploty, nevim tak moc temu nerozumim proto sem to sem daval jestli to nekdo nema nebo nema naky skušenosti
Datum: 18. března 2012 17:03
Jméno: libor1
IP: uživatel12952
 já si myslim,že je to dělaný jako termosifonový chlazení, bez čerpadla, pracuje na to na fyzikálnim jevu o rozdílné teplotě vody, teplá sama stoupá nahoru a ochlazená sama klesá dolu, měli to tak starý auta Aero - Minor, nebo takhle pracuje ústřední topení bez čerpadla, a ta hadice k tomu a od toho chladiče by měli mít větší průměr, to je asi tak všechno co k tomu říct
Datum: 18. března 2012 16:07
 Tak udelat novou hlavu nebude tak velkej problem ale zajima me jak da voda tama proudi :/ naky čerpadlo ? a jaky a kde ?  tady sem se dival ale nikde sem na to nenarazil http://www.jawa50speed.wz.cz/j5s/134.jpg
Datum: 18. března 2012 15:32
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 čau no nemám to mám hvězdicovou hlavu a navařený žebra a nikdy sem neměl problém s chlazením... ale na závodech borec co stál vedle mě měl vodou chlazenou hlavu a válec s origo chlazením a taky stim nikdy neměk problém.. ta hlava byla vlastní výroby
Datum: 18. března 2012 13:41
Jméno: CrossMan
IP: uživatel11092
 Zdravím. Dneska sem se byl poprví po zimě projet na mojem Simsonovi a něco nebylo v pořádku. Když sem přidal plyn a vytočil nad 4000 otáček tak mě nechtěl táhnout. Jak kdyby prokluzovala spojka. Rozdělal sem to a lamely měli místo 3mm 2,5mm. Myslíte že to bude těmi lamelami? Díky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2012 11:43
 čus tak vylej olej nalej nový převodový, případně se podiv zda nemáš povolenej koš a jestli nejsou vylámané zoubky na spojce .. jinak nevím předpokládám že vyčištěný karbec a vzducháč máš.
Datum: 18. března 2012 11:43
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
 skus predepsany olej.
Datum: 17. března 2012 21:48
Jméno: CrossMan
IP: uživatel11092
 Jojo před zimou OK ale ted sem dal nový drapák a 13ku kolečko a od te doby to dela. Nehrabal a šteloval sem ji asi 3x říkám klouže to až ve vyšších otáčkách
Datum: 17. března 2012 20:47
 a před zimou to bylo OK ? to je divný nehrabal se v tom někdo ? Já bych zkusil seřídit spojku a uvidíš
Datum: 17. března 2012 20:13
Jméno: luki
IP: uživatel10563
 cus draci šlo by na jawě 20 z 3 kvaltové převodovky udělat 4 kvaltovou. A jestli jo tak nějaké nápady jak by to mohlo jít.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2012 17:59
Jméno: standa
IP: uživatel13424
 Jo,jde udělat z origo převodovky 4kvalt,ale jednoduchý to neni... Leccos se dozvíš na slovenskym webu fitomoto...
Datum: 17. března 2012 17:59
Datum: 17. března 2012 17:20
Jméno: ondra
IP: uživatel10563
 cus draci mám dotaz jak dlouhé jsou zadní tlumiče u Jawy 20 dík za odpověďi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2012 15:22
Jméno: CrossMan
IP: uživatel11092
 Zdravím draci. Chci se zeptat jaký je rozdíl mezi minerálním a syntetickým olejem a který je lepší? Potřebuju něco do Simsona a M2T tam nechcu dávat... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2012 21:56
 No jo to jsou tady ti chytrolini kteří se jen hádají co tam nalít.. Tak zaprvý mogul TSF je polosyntika a vřele ti ji do simála doporučuju.
Datum: 16. března 2012 21:56
Jméno: vanas
IP: uživatel1058
 Mogul TSF dobrej a vynikajici mineral. polosyntetika nema cenu.
Datum: 16. března 2012 20:34
|



|