slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  63  64  65  66  67  68  69  70  71  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Mitchel      IP: uživatel8325    
Zdar všem drakům mám takový menší dotaz jen ze zajímavosti bych chtěl vědět jestli když dám na mustanga sportovní filtr jestli se nebude dusit a jestli to zvedne výkon . předem děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2012 16:51
 
 
 
 
Jméno: přemysl      E-mail:      IP: uživatel13452    
chtěl bych se zeptat at nezakládám novou otázku jaký dát filtr do ČZ 175 ten motor je na krosce a nevím čím to filtrovat přece jenom ten prach nedělá dobrotu v motoru
 
 
Datum: 28. března 2012 16:51
 
 
 
 
Jméno: Gamer      IP: uživatel13484    
Standa - Právě proto píši, že to přidá něco málo, a že to opravdu neudělá zázraky typu: ,,hodil jsem tam mega tjůning vzduchovej filtr, vole a jede mi to jako o 15km/h víc!'' Já to mám na Mustafovi na tom origo gumovým nesmyslu vyvedený do boku pod nádrž, vzhledově to nevypadá špatně a spolu s laditelnou tryskou to opravdu jede nepatrně lépe. Když bych ale ten filtr neměl doma z nějaký jiný motorky, tak bych si ho nekupoval - za hodně peněz málo muziky. To už je lepší si něco málo ušetřit, udělat výbrus a dobře ho zajet.
 
 
Datum: 26. března 2012 21:16
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel13485    
Placebo efekt vždycky přidá nejvíc koní ;-)
 
 
Datum: 25. března 2012 23:15
 
 
 
 
Jméno: Gamer      IP: uživatel13484    
Mitcheli, oni si z tebe jenom dělají prdel ;-) Mám na Mustafovi sport. vzduch. filtr a když to pak seřídíš(doporučuji laditelnou trysku), tak to jede o něco lépe. Neudělá to zázraky, ale nepatrně to pomůže.
 
 
Datum: 25. března 2012 21:45
 
 
 
 
Jméno: Mitchel      IP: uživatel8325    
Tak teda děkuju jen sem o to přemýšlel:-D
 
 
Datum: 25. března 2012 19:30
 
 
 
 
Jméno: bezmozekk      IP: uživatel12982    
taky jsem dal sportovní filtr,jelo to s nim stejně,bylo to jenom na vzhled.takže podle mně zbytečně vyhozený prachy žádnej přínos to nemá
 
 
Datum: 25. března 2012 19:29
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
standa ti to vysvětlil úplně přesně!!!!!!!!!
 
 
Datum: 25. března 2012 19:11
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
nak se mě neosvětšilo u těchle motorů dávat bavlnáky, strací to výkon když to sání nemá odpor co to má mít, naši dědové věděli co dělaj!!!!!!!!! Možná kdybys dal vejš jehlu že by to zdvihlo víkon
 
 
Datum: 25. března 2012 19:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13480    
Jedinej efekt-bude to hučet......a rozmrvíš si nastavení směsi a podtlaku sání....tzn.přeseřídit /přetryskovat karburátor.....když budeš šikovnej,tak se dostaneš zpět na výkon seriovky,ovšem s lehce vyšší spotřebou ;-) tomu řikam tunink...
 
 
Datum: 25. března 2012 19:00
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
čaute mám jeden dotaz.. jen ze zajmavosti bych se chtěl zeptat jestli si myslíte že samotná úprava karburátoru popsaná na stejskiho stránkách zvedne výkon... myslím tím použití onoho upraveného karburátoru na sériovým motoru... díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2012 1:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13485    
Nechci tímto nabádat,ale stačí málo a sací kanál má plochu na 20mm karbec a časovaní se změní jen nepatrně....ale jak často rád říkám...nemá cenu se rejpat v sacim kanálu bez úpravy výfukovýho....a když absolutně netušíš co a proč tak nemá cenu to dělat....jinak provrtání karbecu nestačí,musí se upravit i koleno...protože difusor má být nejužší místo v sání...tak asi tak...
 
 
Datum: 26. března 2012 1:26
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Schválně si zkus spočítat plochy kolmou na difuzoru karbce a plochu sacího kanálu, dostaneš se k závěru, že sací kanál je asi 110% plochy difuzoru, jak má být. Takže bez dalších úprav je ti úprava karbce k ničemu. A i originální karbec mi běžel na motoru točícím kolem 9000ot/min.
 
 
Datum: 25. března 2012 23:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13480    
Podivej se do sacího kanálu origo válce a dostaneš odpověď ;-)
 
 
Datum: 25. března 2012 17:04
 
 
 
 
Jméno: Babetak      IP: uživatel13479    
Zdar.Mate niekto( aj jenco konkretne ) schemu zapojenia tohto zapalovania http://bikepics.com/pictures/2106303/ .Suciastky mam len neviem urobit kablovacku . Popripade aj navod na nastavenie predstihu. Vopred dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2012 14:22
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to neviem, nikdy som to neskúšal
 
 
Datum: 07. dubna 2012 14:22
 
 
 
 
Jméno: Babetak      IP: uživatel13559    
čiže nejaký magnet ? a záleží či bude otočený severným alebo južným polom ?
 
 
Datum: 07. dubna 2012 9:46
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kus magneta,
 
 
Datum: 07. dubna 2012 9:24
 
 
 
 
Jméno: Babetak      E-mail:      IP: uživatel13559    
a keby som použil snímač z babety tak aký unášač by som musel použiť ?
 
 
Datum: 07. dubna 2012 9:23
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nie lebo snímač z babetty má jadro z mäkkeho zeleza, snímac vape má ako jadro magnet
 
 
Datum: 07. dubna 2012 8:57
 
 
 
 
Jméno: Babetak      IP: uživatel13559    
Jenco a dal by sa pouzit aj original snimac z babety ? ten hlinikovy kruh by som odrezal a pouzil iba snímač. Myslíš že by to fungovalo?
 
 
Datum: 07. dubna 2012 8:45
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked tam potrebujas železo tak hlinik nemoze byt :-D , ano proste zelezo je magnetický kov
 
 
Datum: 26. března 2012 19:16
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
hliník by to mohl bejt
 
 
Datum: 26. března 2012 16:55
 
 
 
 
Jméno: Babetak      IP: uživatel13479    
nie nema to by byt magnetické .... proste iba mäkke cisté želežo .... ziadna ocel, liatina ak som to správne pochopil
 
 
Datum: 26. března 2012 16:39
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
A to železo ma bejt magnetický nebo ne???
 
 
Datum: 26. března 2012 16:34
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
unášač musí byť z običajného železa
 
 
Datum: 26. března 2012 15:35
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
malo by to fungovat aj vtedy ked más tyristor a indukcnú cievku zvlášť
 
 
Datum: 26. března 2012 15:33
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12620    
díky moc,právě přemýšlím ž bych si to postavil to zapalování :-)
 
 
Datum: 26. března 2012 6:38
 
 
 
 
Jméno: Babetak      IP: uživatel13479    
 
 
Datum: 26. března 2012 0:10
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12620    
zdravím, kde se dá sehnat ten snímač ? ,díky
 
 
Datum: 25. března 2012 23:08
 
 
 
 
Jméno: Babetak      IP: uživatel13479    
Diki. A rád by som sa este spýtal či mi to bude fungovat aj ked mam tyristor a inducku kzadu osobitne ?
 
 
Datum: 25. března 2012 22:34
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Lidi z čeho je ten plíšek na rotoru a má byt magnetický
 
 
Datum: 25. března 2012 21:58
 
 
 
 
Jméno: otaznik      IP: uživatel13243    
http://jencomoto.wbs.cz/zapalovanie-1_original.jpg http://www.jencomoto.wbs.cz/Tyristorove-zapaovanie.html
 
 
Datum: 25. března 2012 15:55
 
 
 
 
Jméno: přemysl      E-mail:      IP: uživatel13452    
Prosím vás neví někdo jak poznám kolik má oběm ČZ motor když je bez zbytku motorky???nevím jestli je to 175 nebo 250 (a je zadřený takže ani podle zvuku) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2012 9:17
 
 
 
 
Jméno: přemysl      E-mail:      IP: uživatel13340    
jo kulatý odpoledne hodím celé to číslo
 
 
Datum: 27. března 2012 9:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
napiš celé číslo co je vyraženo na motoru.
 
 
Datum: 25. března 2012 14:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aha, tak to nám moc nepomohlo...je to kulatý motor, že?
 
 
Datum: 25. března 2012 14:17
 
 
 
 
Jméno: přemysl      E-mail:      IP: uživatel13452    
jo číslo tam je začína myslím 404
 
 
Datum: 25. března 2012 14:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to bude nejspíš poválečné...máš na motoru číslo?
 
 
Datum: 25. března 2012 14:04
 
 
 
 
Jméno: přemysl      E-mail:      IP: uživatel13452    
tak to nepoznám myslím že spíše poválečné karburátor to má ze zedu válce směrem k zadnímu kolu a má to 1 vyfuk z leva
 
 
Datum: 25. března 2012 13:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A bavíme se o předválečné nebo poválečné produkci?
 
 
Datum: 25. března 2012 13:50
 
 
 
 
Jméno: franta      E-mail:      IP: uživatel13476    
hej vytajte chcu se zeptat chtěl bych dat motor z pita do 21 cross ale!!! na pitu je rozeta řetěz na levo a na 21 je to v pravo chtěl bych sa zeptat jestli to jde nějak udělat přehodit nebo něco takého dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2012 21:21
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel13476    
běž do prdele co ta potom jak píšu mluvím blbe staraj sa o sebe
 
 
Datum: 05. dubna 2012 21:21
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím kam chodíš do školy, ale zkus taky psát ...Y ( bi , vindanou, jakích, kdiž , to není normální)
 
 
Datum: 25. března 2012 17:17
 
 
 
 
Jméno: vorech      IP: uživatel7807    
nechapu proč bi to nemělo jit mám doma vindanou kyvku z 05 tu placatou a koukal sem na to a šlo bi to ji tam dat naopak.nebo nevím z jakích duvodu bi to teda nemělo jít :-) všechno de kdiž se chce.a sem uplně normálni.
 
 
Datum: 25. března 2012 16:17
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel13476    
ne nebylo co si nenormální nebo něco horší?
 
 
Datum: 25. března 2012 12:40
 
 
 
 
Jméno: vorech      IP: uživatel7807    
nebilo bi jednoduši otočit celou kyvku a převařit držáki tlumiču teda takhle bich to rešil já
 
 
Datum: 25. března 2012 11:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě jeden detail...oko v kyvce pro rozetu má 17mm šířku, a pro osu má pouze 12...takže na druhou stranu rozetu nedostaneš. Musel by si zvětšit levou drážku na těch 17mm, ale to už by si byl skrz to osazení co tam je vevařený... a do té pravé vyrobit vložku jako je to na čízách atd...
 
 
Datum: 25. března 2012 9:03
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
až to budeš mít dej sem foto
 
 
Datum: 25. března 2012 9:02
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Ne kecám ten kolíček pro záchyt reakce musíš přivařit doprava
 
 
Datum: 25. března 2012 8:58
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Musíš nalevo přivařit kolíček pro záchyt reakce otočit plášť (kolo půjde také o 180°) A půjde to
 
 
Datum: 25. března 2012 8:56
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci :-) chcu dat na mustanga kotoučovou brzdu mam tam tlumiče ze simsona přemyšlel sem že by sem tam dal ze skutra (50ccm made in china) ale neni to moc mali na tak teškou a rychlou motorku ? jinak poradte z čeho by sem tam mohl dat ..dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 7:59
 
 
 
 
Jméno: Aaron      IP: uživatel10385    
Kotouč a nový buben MZ se mi válí v dílně.Levně Ti ho můžu poskytnout.
 
 
Datum: 01. dubna 2012 7:59
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Našel jsem zajímavý přepletený ráfek na simsona se středem a kotoučem MZ http://simson.sbazar.cz/predni-kotoucova-brzda-simson-vizovice-o7025737.html
 
 
Datum: 26. března 2012 18:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13480    
Znam jen jeden funkční prototyp kotouče na simson vidlích....a věř tomu,že to neni jen o tom,tak dát vidle a na vidle dát brzdič a na kolo nějak přišroubovat kotouč....já bych dal celej předek z něčeho,co má kotouč....možná se to prodraží,ale usnadní se tim spousta věcí....
 
 
Datum: 25. března 2012 16:36
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D Mustang je těši a rychlejši neš skurt :-D (mam trochu upravenej valec) jak sem mel skutra tak sem se dival a ten kotouč ma 3 diry na upevněni je to skoro stejny jak je to na tym kole takze by nebyl tak vekej problem to tam nak dat ale nevim jestli to nepraskne neco nebo se to nepose*e
 
 
Datum: 25. března 2012 10:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Těžkou a rychlou motorku? Mustang je jedna z nejlehčích a nejpomalejších věcí co se dá na silnicích potkat...jinak nevim jestli neni lepší sehnat komplet předek z něčeho s kotoučem...
 
 
Datum: 25. března 2012 8:08
 
 
 
 
Jméno: juky      IP: uživatel13469    
cus draci dostal sem napad ze ze bych na fika udelal vodni chlazeni jen nevim jakou tam dat vodni pumpu ma te stimhle skusenost ?? nebo nevite o necem podobnym dik moc:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2012 0:00
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1122: spojka se nespíná ale rozepíná ;-)
 
 
Datum: 25. března 2012 0:00
 
 
 
 
Jméno: michal.x ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na stadionu jsme to vyřešily měděnou trubkou namotanou v žebrování plus oběhovka z nezávyslého topení dozadu umístily chladič z motorky i s větráčkem a pohání to 10AH baterka a při závodech po chvíličce má voda 90 větrák spínanej termočidlem :-D:-D ale funguje 100km vydrží běžet
 
 
Datum: 24. března 2012 23:54
 
 
 
 
Jméno: 1122      IP: uživatel6631    
tohle je hodně dobře udělané jo hold někdo má šikovné ruce, nápady... je to dobře udělané a chtěl bych to vidět na vlastní oči viděl jsem hodně fiku z vodním chlazením ale tohle je brutal to čerpadlo + spínání spojky
 
 
Datum: 24. března 2012 12:09
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak sem to našel tady to je nevim skus napsan majiteli jestli je to on fotek je tam vic > https://www.facebook.com/photo.php?fbid=110070302391839&set=a.103051696427033.3990.100001666088993&type=1&theater < a majiteli se omlouvam že sem davam jeho fotky
 
 
Datum: 24. března 2012 11:07
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, včera sem se dival na naky fotky na Facebooku a nekdo tam mal fichla s vodnim chlazenim pokusim se ješte najit tu fotku
 
 
Datum: 24. března 2012 10:56
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
maty- dobre vymysleny ale prudkym ochlazenim valce muzes zadrit tak bacha at to tam nepoustis moc :-D
 
 
Datum: 24. března 2012 10:36
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Najdi si jak funguje samospadove chlazeni, vyuzivalo se u aut :-) pokud na to pouzijes medeny trubky, se kteryma se dela plyn do auta, melo by to fungovat.hlavne bacha na naklony trubky! pamatuj ze tepla voda jde nahoru a studena dolu,aby ti nekde v pulce okruhu neuvizla tepla voda a nedostala se dal :-)
 
 
Datum: 24. března 2012 10:34
 
 
 
 
Jméno: maty      E-mail:      IP: uživatel10415    
ja to resim trosku jednoduseji, mam vepredu misto vzduchace flasku na piti naplnou vodou, nahore je dira ktera slouzi jako nalevka. Z flasky je dole hadicka na kterou je pripevnen kohout z nadrze tak, ze jde primo do otvoru v plechu na cepovani karburatoru :-D. z druheho konce kohoutu je hadicka, ktera je pripevnena kousek nad valcem aby se nepalila. Kdyz jedu dlouho do kopce tak to zapnu a fakt to pomaha. Tady mas foto: http://ulozto.cz/xCgh3G1/novy-winrar-archiv-rar
 
 
Datum: 24. března 2012 9:48
 
 
 
 
Jméno: luxol      IP: uživatel4625    
zdravim borci.. zajimala by me teplota pri ktere se zadira motor na fechtlovi..kdyz sem si to letel na plny plyn ukazovalo mi to teplotu pod svickou 270°C, sice sem necitil vadnuti motoru ale precejenom neni to trochu moc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2012 13:12
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdybys měl na motoru 270°c určitě už tlačíš
 
 
Datum: 25. března 2012 13:12
 
 
 
 
Jméno: luxol      IP: uživatel4625    
mam tam pristroj z letadla co sem nasel po dedovi v dilne...
 
 
Datum: 25. března 2012 12:43
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Jakej máš přístroj na měření? Zajímá mě to,chtěl bych si ho pořídit.
 
 
Datum: 23. března 2012 21:01
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
No zadírání nevim, ale řekl bych že normál je tak do 200°C
 
 
Datum: 23. března 2012 20:21
 
 
 
 
Jméno: luxol      IP: uživatel4625    
270 ne, zpletl jsem se bylo tam tak 230-245°C
 
 
Datum: 23. března 2012 19:06
 
 
 
 
Jméno: lukas8      IP: uživatel12973    
ahoj máte někdo skušenosti s 3k stejskyho upravou válce a originálním karburátorem popřípadě jaké trysky se vám osvědčili??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2012 12:21
 
 
 
 
Jméno: lukas8      IP: uživatel12973    
to mi taky napadlo ale nevym přesně jak
 
 
Datum: 24. března 2012 12:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13470    
V tom případě bych upravil minimálně origo Jikov na 19mm
 
 
Datum: 24. března 2012 11:58
 
 
 
 
Jméno: lukas8      IP: uživatel12973    
jenomže do kategorie klasik je povolenej jenom origo karbec právě se ptam jestli někdo nemá zkušenosti s timdle problémem
 
 
Datum: 24. března 2012 10:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13468    
Že by to bylo tim,že tam má bejt karburátor o průměru 19-21mm ? Origo karbec je nesmysl...origo karbec krmí tak 9000ot/min a tenhle válec jede od 7000ot/min...to využíváš jen polovinu potenciálu válce...dej karburátor kterej je vhodnej;-)
 
 
Datum: 23. března 2012 20:24
 
 
 
 
Jméno: lukas8      IP: uživatel12973    
já ten válec mam a příde mi že ten origo karbec to nechce uživit
 
 
Datum: 23. března 2012 20:16
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Když si ten válec koupíš, tak ti k tomu Stejsky napíše informace co a jak
 
 
Datum: 23. března 2012 0:43
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel13112    
Čau draci, kde koupím nějaké drapáky? ale at jich mam na vyber vice nez tady na fichtlkramku :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2012 14:19
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13074    
 
 
Datum: 22. března 2012 14:19
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel13112    
ale ja potrebuju nejakou internetovou stranku :-)
 
 
Datum: 22. března 2012 13:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Napadl tě třeba pneuservis?
 
 
Datum: 22. března 2012 12:17
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel13454    
Čau ladiči, dnes jsem složil svého "sportovního" fichtla mám na něm 3K samo domo,výfuk rezonant samo domo, hlava od stejskyho 5,4mm, karbec dell orto 19mm a teď k věci, fichtl po zdlouhavém roztlačování občas chytne, točí se jak ďas-supr,bohužel po chvíly chcípne,nebo se občas i rozjedu z roztlačení ale vynechává a furt chcípá jakmile je nějakej kopec tak vůbec. Karbec jsem nasadil tak jak mi přišel žádné posouvání jehly ,ani jiná tryska-je tam 75. Jo a když už náhodou chytnul tak se sytičem. Svíčka tam je z favorita krz dlouhý závit,nějakou jiskru hází. Budu rádd když mi poradíte na co se zaměřit,nejspíš to bude karbec,ale co na něm? Dík. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2012 21:07
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel13454    
Lauf se může kdykoliv upravit,výletovka je zatím cca 35cm + tlumič,uvidim jestli to někdy vůbec chytne,pak budu dolaďovat.
 
 
Datum: 22. března 2012 21:07
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tu hlavu jsi si nechal dělat? já mám 4,4ml... 27,5 už moc odspodu nepojede, záleží jak jsi si pohrál s laufem
 
 
Datum: 22. března 2012 19:41
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel13454    
shrek ®: dík za tip. standa: No co jsem různě četl tak se nejvíce dělá 5,5ml, proto jsem zvolil tenhle objem,výfuk si myslím že není nějak extrémní,mohlo by to jezdit i v nižších...
 
 
Datum: 22. března 2012 19:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13459    
Na výfuk 27,5 je hlava 5,4 docela málo.
 
 
Datum: 22. března 2012 18:50
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
L14C,L15C, já jezdím LR12C
 
 
Datum: 22. března 2012 18:43
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel13454    
standa: Když jsem tam měl sériovej karbec,tak s ním tam byla i série hlava a nějakej překopanej výfuk ze simsona./pravy tam byli akorát upravenej válec na výfuk - 27,5mm s pomocnýma výfukáčema( tato hodonta je tam i teď) jinak přepoušťáky a sací kanál série(teď sací kanál 69mm,přepoušťáky origo až na 3 přes píst) Jelo to spíše ve vyššíchale nic moc byl tam píst tady z FK kde se málo otevíral 3 kanál a koleno karbecu u válce přisávalo,takže jen na to vyskoušení nově složeného motoru. Sériovému fichtlu jsem na rovině ujel. VT trysku nevim,na to jsem nekoukal řikám je to 19 Dell orto tady z FK. shrek ®: Svíčka je nějaká palka,její tepelnou hodnotu neznám,pro mě bylo zásadní že hází a má dlouhej závit(byla nová) Než jsem na něm jezdil tak mi párkrát chytl a to jsem ho točil na volnoběh bez zatížení,né plnej ale tak jak se 2T zahřívá... pak chcípl a dlouho nic,pak zase nachvilku ožil-EX a nakonec jsem se asi 1min. projel... Jinak tu hlavu skusim a trysku objednám... Můžete mi ještě doporučit nějakou tu svíčku s dlouhým závitem M14 která by se hodila k mému motoru,dík.
 
 
Datum: 22. března 2012 18:19
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to právě já taky nevím jestli když povoluju tak obohacuju nebo ochuzuju :-D
 
 
Datum: 22. března 2012 16:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13459    
Tak přece VT dělá směs na volnoběhu...tzn tu směs kterou šteluješ tim šroubkem...akorát teď nevim,jestli tim šroubkem reguluješ vzduch a nebo průtok benzinu... Třeba u bingu se tim reguluje vzduch a u bingu by to znamenalo moc velká VT...ale u DO nevim..
 
 
Datum: 22. března 2012 16:47
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
PRO Standu: mohl by jsi prosím napsat jakej vliv má ta VT? já bojuju s nastavením volnoběhu... ten šroubek na bohatost mám uplně vyšroubovanej drží na cca 1 závitu jinak mi to nedrží volnoběh... a na netu jsem se dočetl že má být povolenej o 1-2 otáčky což je nereálný v mým případě...odhaduju tak 8-10 otáček :-D díky :-)
 
 
Datum: 22. března 2012 16:23
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud tam máš Brisku L14C bo jinou tepelnou hodnotu (15,12...) tak v tom problém není ty jezdím i já.... K tomu že to někdy jede a někdy ne- záleží na počasí, někdy se to může stíhat krmit někdy ne... a rozhodně není nejlepší když to teda chytne tomu dávat hned kérec a divit se že to po minutě zdechne... zkus určitě trysku-otázka 40,- a popřípadě novou svíčku to máš tak 50,-.. svíčku určitě sklepnout na 0,4 mm elektrody... a taky zkus dát zpátky originál hlavu ať můžeš vyloučit slabou jiskru vlivem velké komprese... pokud nešetříš olejem tak to by mohlo naznačovat ulité svíčce...
 
 
Datum: 22. března 2012 16:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13459    
A to je problém tam dát odpovídající novou svíčku?
 
 
Datum: 22. března 2012 16:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13459    
A jak to jezdilo s origo karbecem? Nebyl tam nějakej zásadní problém? Jak se to chovalo ve vysokých otáčkách? Jinak ten dellorto je pravej a nebo čína na minibike? Čína se vyznačuje problémem neseřiditelnosti. Jakou máš VT? 50?40?35? ta má velkej vliv.... Jinak HT dej minimálně 95,na 75 to ani nezkoušej.
 
 
Datum: 22. března 2012 16:02
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel13454    
Svíčka je nová,karbec je pravý tady z FK. Když je ta tryska malá tak proč to někdy chytne, vystřelí a jede jak ďas třeba 1min. Mě de hlavně o to že to nechce ani škytnout,jen když to roztlačuji cca z 300m dlouhého prudkého kopce tak občas,ale řikám max 1min. a pak EX. Nemůže to být tou svíčkou,přeci jen je to do 4T a já ji mám ve 2T kde zrovna nešetřím s olejem...
 
 
Datum: 22. března 2012 15:55
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
75 je prostě hrozně malá.... pokud ti to chytlo na sytič tak jen proto že jsi tam dostal víc směsy... jo a ta svíčka z fáčka je nová aspoň? může být ulitá a to se potom můžeš snažit jak chceš... a ještě mě napadá podstatná věc... ta 19 DO je pravý z fichtlkrámku bo ta čínská kopie co se dává na minibike??
 
 
Datum: 21. března 2012 22:06
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel13454    
S jiskrou bych viděl problém akorát co se předstíhu týká,ale to se ladí až na motoru který startuje,proč by to občas jelo a občas ne? Větší tryska? to samé nedostatek malé se začne projevovat až při vysokých otáčkách a zatížení,ne při tom že to ani neškytne. Gurfera jsou nová v celku nová, v létě jsem dělal komplet GO motoru,to jsem tam ještě jezdil sériový karbec a špatnej výfuk-chytalo to na nakopávačku. Nasádím dell orto a bída,jako kdyby tam nešel benzín,ale když fouknu do hadičky z karbecu tak nejde profouknout,což znamená že plovákovka je plná a přívod je zavřený. A teď babo raď...
 
 
Datum: 21. března 2012 21:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13455    
Přesně tak,co zapalování? Gufera máš jaká? S tryskou bych začal na 100 minimálně a pak šel po čísle dolu až by to cca fungovalo
 
 
Datum: 21. března 2012 21:20
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tryska 75 je podle mě málo..já jezdím 80-82 a to na 21 DO... další věc je zápalko přece jenom už je tam jakási komprese jestli nemáš slabou jiskru...
 
 
Datum: 21. března 2012 21:08
 
 
 
 
Jméno: Milan      E-mail:      IP: uživatel11232    
Zdar, dotaz pro Sesu : bylo by možné koupit z tohoto kompletu páček na ČZ ( http://www.fichtlkramek.cz/nahled/packy_komplet_cezeta.html ) jen levou "komplet páčku"(tzn. i s uchycením ) ???, protože s čidlem mám novou a teď jsem si nalomil i levé uchycení páčky :-( , tak nechci kupovat obě ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2012 15:09
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo můžeš za 530,- a druhou dostaneš grátis :-D
 
 
Datum: 20. března 2012 15:09
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na ty preklepy jednou pujdu na kolena
 
 
Datum: 20. března 2012 10:34
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
seso bachca na překlepy :-D:-D:-D
 
 
Datum: 20. března 2012 9:22
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel11232    
v pohodě, dík
 
 
Datum: 20. března 2012 7:55
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to nejde ,,srac sesa
 
 
Datum: 19. března 2012 23:50
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel13036    
čau dračouni D: potřeboval bych nějakou stránku kde se prodávají drapáky :-) dík moc (chci to na cz 125 dozadu) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2012 19:40
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
čaute mám dotaz: stavím pio na závody mám tam klapku karbec dell orto a tak a borec co mi prodál válec říkal že to točí tak 10 000 dal sem si inzerát že koupím jeté vape a ozval se mi borec že mi prodá upravené zapalování z babety na pionýra za 7 stovek co myslíte? má to stejný výkon jak je to s úidržbou a vyplatí se to? psal že to zápalko 12t ot/min zvládne.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2012 22:06
 
 
 
 
Jméno: juraj      IP: uživatel13445    
po rapidnych upravach rotora a kladivka origo. zapalko znesie vela , naozaj vela,... ale vape je samozrejme o niekolko levelov vpred.
 
 
Datum: 19. března 2012 22:06
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Mates21sport: nezdá se mi slabý, jiskru jsem nijak neměřil, takže nevim kolik má voltů, ani jsem nezkoušel na porovnání jiný, a proto ho chci někdy zkusit vyměnit, abych mohl porovnat, ale protože vložit svůj čas a peníze do válce nebo výfuku mi teď přinese určitě lepší výsledky než změna zapalování, tak výměnu nechávám na pozdější dobu.
 
 
Datum: 19. března 2012 21:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7506    
Dal bych tam Vape a po prdeli......a nebo zapalování z motorovky taky nejsou špatný.....to zápalko z babety mi přijde jak prostě origo zapalování z fichtla,jen osazený bezdotykovym čidlem.....mám doma komplet upravený zápalko z fichtla na bezkontakt a nicmoc.....těžkej rotor.....dobrý bylo vyhodit magneto,krmit to jen baterkou a rovnou na kliku jsem vrazil clonku,do statoru přidělal snímač a to chodilo.....jen mi tam zlobila elektronika....takže sem nakonec skončil u Vape ;-)
 
 
Datum: 19. března 2012 10:39
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
tom: a proč ho chceš měnit? zdá se ti slabý?
 
 
Datum: 18. března 2012 22:37
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
na babettě. Jestli to je vhodný na závody nevim, já to na závody mam a zatím to je poslední věc co bych chtěl jednou na motoru vyměnit.
 
 
Datum: 18. března 2012 22:17
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
jawacezetak: no já chci právě neco co se nebude tak srát jako origo fichtlácký zápalko.. a řekl bych že se asi bude celkem opalovat kontakty na tom kladívku ne?
 
 
Datum: 18. března 2012 22:11
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
Tom: a na jakym stroji? myslíš že je to na závody vhodný?
 
 
Datum: 18. března 2012 22:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
10tis zvladne i napruzene kladivko :-)
 
 
Datum: 18. března 2012 22:08
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
na zapalování z babetty mam změřené otáčky 12000 ot/min, tyristor GYT bez indučky
 
 
Datum: 18. března 2012 22:07
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
no já právě nevím sem bábu nikdy neměl tak vubec nevim oco vlastně de proto píšu sem než to koupim...
 
 
Datum: 18. března 2012 22:04
 
 
 
 
Jméno: haf      IP: uživatel8367    
Zapalko z babetty je na závody relativně slabé - to samé se říká o zapalku z motorovky... Jinak jestli se nepletu ta babetta má 4V indukční cívku, proč asi ?
 
 
Datum: 18. března 2012 21:56
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel13265    
Čau Draci,neměl někdo rozdělané tyto tlumiče? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zd_tlumice_cr_progres_2ks22.html Zkoušel jsem je rozdělat ale nějak nemůžu přijít na to jak,tak kdyby někdo věděl jak?nebo jestli je na netu nějaký návod? díky za odp odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2012 18:56
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
třeba ti to pomůže http://www.motozelvy.ic.cz/ víc tehnika 50ccm a montáž a demontáž zadního tlumiče
 
 
Datum: 18. března 2012 18:56
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci .. jenom tak me zajima fichtl vodou chlazenej motor mate to nekdo ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2012 21:17
 
 
 
 
Jméno: juky      IP: uživatel13175    
dik za rady napadlo me ze bychj odrezla žebrovani a udelat novi a dat tam malej chladic but jakoze z auta olejovej nebo z motokary vodni a nak prodloouzit hřidel a nato dat ozbeny kolo co by tu vodu pohanelo
 
 
Datum: 26. března 2012 21:17
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Však sem jenom tak přemyšlel na tim jak to tam je žeby sem to skusil taky ale kašlu na to aš bude velka nuda tak by sem o tom přemyšlel. Tady u nas je v lete strašny horko aš 25c a vic ! uš se me tak podařilo přidřit jeden valec ...
 
 
Datum: 18. března 2012 21:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13430    
Reaálnou kompresi máš taky cca 7:1 jak píše Bakoun,tak se neboj,uchladit by se to mělo....už sem těchto válců dělal víc a o problému zatím nevím
 
 
Datum: 18. března 2012 20:10
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak ja to prvni sksim s origo všechno a jak se to bude přehřivat tak tam hodil delši žebra a potom o tom popřemyšli o nakym vodnim chlazeni ale bylo by to zajimeve :-D
 
 
Datum: 18. března 2012 19:57
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Samozřejmě musí být seštelované zapalování, směs, válec s hlavou nesmí být zbytečně zasraný a fekál by neměl zbytečně přibržďovat...
 
 
Datum: 18. března 2012 19:36
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
S tím chlazením to není tak horký... Mám hvězdic. hlavu, trapped kompresi kolem 7:1 a válec chodí bez známek vadnutí i 3-hodinový závody.
 
 
Datum: 18. března 2012 19:35
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
libor1 : chapu taky me to napadlo ale na nakou veči upravu valce se to nebude moc chladit bude ale malo a budou tam asi veči teploty, nevim tak moc temu nerozumim proto sem to sem daval jestli to nekdo nema nebo nema naky skušenosti
 
 
Datum: 18. března 2012 17:03
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12952    
já si myslim,že je to dělaný jako termosifonový chlazení, bez čerpadla, pracuje na to na fyzikálnim jevu o rozdílné teplotě vody, teplá sama stoupá nahoru a ochlazená sama klesá dolu, měli to tak starý auta Aero - Minor, nebo takhle pracuje ústřední topení bez čerpadla, a ta hadice k tomu a od toho chladiče by měli mít větší průměr, to je asi tak všechno co k tomu říct
 
 
Datum: 18. března 2012 16:07
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak udelat novou hlavu nebude tak velkej problem ale zajima me jak da voda tama proudi :/ naky čerpadlo ? a jaky a kde ? :-D tady sem se dival ale nikde sem na to nenarazil http://www.jawa50speed.wz.cz/j5s/134.jpg
 
 
Datum: 18. března 2012 15:32
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
čau no nemám to mám hvězdicovou hlavu a navařený žebra a nikdy sem neměl problém s chlazením... ale na závodech borec co stál vedle mě měl vodou chlazenou hlavu a válec s origo chlazením a taky stim nikdy neměk problém.. ta hlava byla vlastní výroby
 
 
Datum: 18. března 2012 13:41
 
 
 
 
Jméno: CrossMan      IP: uživatel11092    
Zdravím. Dneska sem se byl poprví po zimě projet na mojem Simsonovi a něco nebylo v pořádku. Když sem přidal plyn a vytočil nad 4000 otáček tak mě nechtěl táhnout. Jak kdyby prokluzovala spojka. Rozdělal sem to a lamely měli místo 3mm 2,5mm. Myslíte že to bude těmi lamelami? Díky za pomoc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2012 11:43
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus tak vylej olej nalej nový převodový, případně se podiv zda nemáš povolenej koš a jestli nejsou vylámané zoubky na spojce .. jinak nevím předpokládám že vyčištěný karbec a vzducháč máš.
 
 
Datum: 18. března 2012 11:43
 
 
 
 
Jméno: mekrt      IP: uživatel5767    
skus predepsany olej.
 
 
Datum: 17. března 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: CrossMan      IP: uživatel11092    
Jojo před zimou OK ale ted sem dal nový drapák a 13ku kolečko a od te doby to dela. Nehrabal a šteloval sem ji asi 3x říkám klouže to až ve vyšších otáčkách
 
 
Datum: 17. března 2012 20:47
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a před zimou to bylo OK ? to je divný nehrabal se v tom někdo ? Já bych zkusil seřídit spojku a uvidíš
 
 
Datum: 17. března 2012 20:13
 
 
 
 
Jméno: luki      IP: uživatel10563    
cus draci šlo by na jawě 20 z 3 kvaltové převodovky udělat 4 kvaltovou. A jestli jo tak nějaké nápady jak by to mohlo jít. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2012 17:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13424    
Jo,jde udělat z origo převodovky 4kvalt,ale jednoduchý to neni... Leccos se dozvíš na slovenskym webu fitomoto...
 
 
Datum: 17. března 2012 17:59
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 17. března 2012 17:20
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel10563    
cus draci mám dotaz jak dlouhé jsou zadní tlumiče u Jawy 20 dík za odpověďi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2012 15:22
 
 
 
 
Jméno: CrossMan      IP: uživatel11092    
Zdravím draci. Chci se zeptat jaký je rozdíl mezi minerálním a syntetickým olejem a který je lepší? Potřebuju něco do Simsona a M2T tam nechcu dávat... Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2012 21:56
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jo to jsou tady ti chytrolini kteří se jen hádají co tam nalít.. Tak zaprvý mogul TSF je polosyntika a vřele ti ji do simála doporučuju.
 
 
Datum: 16. března 2012 21:56
 
 
 
 
Jméno: vanas      IP: uživatel1058    
Mogul TSF dobrej a vynikajici mineral. polosyntetika nema cenu.
 
 
Datum: 16. března 2012 20:34
 
<  63  64  65  66  67  68  69  70  71  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.05.2025 15:31:23 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu