|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Lidi šel by simsonáckej tachometr použít na fichtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2012 20:35
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Lidi pomoc jak mám rozdělat tachometr na mustafa ten s černým pozadím do 80kmh
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2012 22:19
Jméno: libor1
IP: uživatel12952
 já ho párkrát otevíral, skoro jako otvírákem na konzervy : -D, ne , dá se to otevřít ,ale opatrně, ten rámeček chromovej moc nevydrží
Datum: 16. dubna 2012 22:19
 ja už ho mel rozeranej
Datum: 16. dubna 2012 21:49
 Musí se poškodit ten rámeček sklíčka. Mělo by to jít opatrně vypáčit šroubovákem.
Datum: 16. dubna 2012 19:02
Jméno: Miroslav
IP: uživatel10178
 http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-uprava-nove-pozadi-ciselnik-cifernik-pro-tachometr.html
koukni sem,tady si o tom můžeš něco počíst
Datum: 16. dubna 2012 18:59
Jméno: Miroslav
IP: uživatel10178
 nevím,ale vycházím ze zkušenosti co mi říkal můj tata,je možné,že se dají nějak rozebrat...
Datum: 16. dubna 2012 18:55
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 jak je možné že si na tom někdo mnění pozadí a bůchví co
Datum: 16. dubna 2012 18:54
Jméno: Miroslav
IP: uživatel10178
 Tachometry na fichtlech se nedají rozkuchat,jsou zalisované z fabriky
Datum: 16. dubna 2012 18:52
Jméno: fr
IP: uživatel13045
Posl.aktualizace: 17. dubna 2012 17:32
 Podle mě to má pořád ten samej borec z Kuřimi.
Datum: 17. dubna 2012 17:32
 vždyt ta ČZ byla nedávno cca pul roku zpět na motoinzerci to už putuje zas jinam
Datum: 17. dubna 2012 16:36
 To by mohlo naopak u téhle gumy pomoct, kupoval sem tady novou a vůbec neseděla, jiné rozměry a celkově i o něco kratší.
Datum: 15. dubna 2012 21:48
 na 487 je problém potom i s gumou mezi karbecem a airboxem když se tam dá vložka moc místa tam nezbyde
Datum: 15. dubna 2012 21:40
 kulich: Na originální štefty se nevejde, mam tam dané kývačkové...
Datum: 15. dubna 2012 21:30
 kolecko a tobě se tam vložka vešla? Já mám na přírubě mezi karbecem a válcem jen papírový těsnění, protože kdybych tam dal cokoliv tlustějšího, tak už karburátor nepřichytnu, ty šrouby jsou akorát na silu karbecu + matic. Už sem nad tím přemýšlel před nějakým časem.
Datum: 15. dubna 2012 21:28
 on totiž každý karbec má izolační podložku.když ti bublá benzín v plovákovce,je narušena výška hladiny a tudíž nastavení veškerých funkčních okruhů karburátoru.A zvláště u pincka je tento problém největší.karbec přímo nad válcem a ještě v kapse která se naplní horkým vzduchem(bříško horní a dolní).tudíž při zahřátém motoru se odpařuje z volnoběžného kanálu palivo do sacího traktu a následný jev ulití při startování horkého motoru.
Datum: 15. dubna 2012 21:18
Datum: 15. dubna 2012 21:10
 No nevím  ale podle mě to moc na nějaký přehřívání vliv nemá!  já to tam taky nemám na 487 jezdím v létě někdy i přes 100 km denně a nestalo se mi že by se přehříval karburátor  nevím co to vymyslel za chujovinu ...
Datum: 15. dubna 2012 21:04
 Jsem uplně nepochopil co tě na tom tak pobavilo
Datum: 15. dubna 2012 20:59
 Dobrý den,chci si stříkat Mustanga.Jakou mám použít barvu na rám?Co je originál černá matná nebo lesklá?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2012 19:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 černá lesklá
Datum: 15. dubna 2012 19:52
Jméno: Píst
IP: uživatel12810
Posl.aktualizace: 16. dubna 2012 23:29
 teď s kamarádem renovujeme stadiona (kola a chomy jsou stříbřenkou) a už sme na 7tis. a to ještě nevyjel celkem počítáme že ještě tak 1500,- spolkne ale i tak je to dobrá cena když stál 1500,-
Datum: 16. dubna 2012 23:29
Jméno: milda
IP: uživatel9246
 Když jí dokážeš zrenovovat levněji okamžitě jí od tebe vezmu.
Datum: 15. dubna 2012 20:08
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Koukal jsem na obě dvě už dřív. Jsou fakt luxusní ale podle mě to nikdo nekoupí. Možná tak do muzea nebo někam na výstavu, protože za takovou renovaci by stejně dali podobně. Já osobně bych si tohle nikdy nekoupil a za renovaci bych tolik prachů taky nedal. Já s motorkama chci občas jezdit, takže to udělám tak že opravim motor a ostatní důležitý části na 100% aby to bylo spolehlivý a vzhledový věci který jsou na renovaci nejdražší jen tak nějak natřu aby to nevypadalo jako když to zrovna vytáhnu ze šrotiště
Datum: 15. dubna 2012 11:05
Jméno: Dansek
IP: uživatel6152
Datum: 15. dubna 2012 10:02
Jméno: CZK
IP: uživatel12265
 Každej si pod profi renovací představuje něco jinýho. Hlavně když profi, tak do detailu správně. Takže žádný nalepovací linky, imbus šrouby a podobný prasečiny. Prostě, profi lak, není profi renovace. Škoda peněz co do toho nalil. Jasně šrouby se daj vyměnit, linky strhat, ale pak je otázka, proč za to dávat takovej ranec. Na motor nešáhnuto, takže nikdo neví esli se rozpadne za 500Km nebo 5 000Km. Kdyby alespoň přidal ten druhej grátis. Myslim že jenom zkouší, jestli někdo koupí. Každý zboží má svýho kupce, jen některý si holt počká delší dobu.
Datum: 15. dubna 2012 8:10
 Zrenovovat to doma by možná vyšlo levněji ale nadruhou stranu má pěkné chromy a pokud jsou původní tak to muselo stát balík aji ten vejfuk .. ale zas má neorigo kryt řetězu a co jsem si všiml tak buď Imbusáky nebo šrouby křížové ale jinak paráda !!
Datum: 15. dubna 2012 7:48
 je super cena za 30 tis s TP je normalni cena za super renovacku,,, za 30 tis se vsema chromama a super lakem se na tu cenu nedostanete,, ta doba u je pryc draci,,profi lak vas vyjde min za 10 tis a to se musi jeste hledat
Datum: 15. dubna 2012 1:28
Jméno: standa
IP: uživatel13606
 Přehnaná je určitě,ale musí se nechat,že je úžasnej....až teda na ten kryt řetězu....
Datum: 15. dubna 2012 0:37
Jméno: tom
IP: uživatel13499
Posl.aktualizace: 14. dubna 2012 22:57
Jméno: martin
IP: uživatel4620
 To je na chopra například
Datum: 14. dubna 2012 22:57
Jméno: jawa 21
IP: uživatel12756
 zdar draci muzete mi poradit nakej vejfuk HIKONE kterej se nemusi moc upravovat ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2012 8:45
Jméno: tom
IP: uživatel13499
 http://www.fichtlkramek.cz/pokec2/tuning/id220272.html
Datum: 14. dubna 2012 8:45
Jméno: feris
IP: uživatel11625
Posl.aktualizace: 13. dubna 2012 20:43
Jméno: tom
IP: uživatel13499
 no nevim jestli je dobrý dávat ten půlčlánkovej řetěz do motoru spíš bych použil 9z primár a k řetězu do motoru 13ti zub a máš převod do terénu akorát  taky to tak mám a nanic si nemůžu
stěžovat síla je velká a max. rychlost asi 65km/h
Datum: 13. dubna 2012 20:43
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 větší síla, menší rychlost
Datum: 13. dubna 2012 20:26
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Zdar draci mám dotaz ohledně přestavby mustanga na enduro. Chtěl sem sse zeptat jestli by prošel kontrolama cross maska ta samá jaku tady na fk ta zelená vidlice ze simsona skrácený sedlo horem vedenej vejfuk crossový blatáky a podobný popřípadě jak daleko můžu zajít
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2012 23:42
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 maska, blatníky, sedlo budiž, ale třeba ty simsoňácký vidle by projít nemusely, záleží na technikovi, nicméně v případě nějaký nehody bys moh mít problém..
Datum: 13. dubna 2012 23:42
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 musej mít blatníky taky homologaci a můžu si dovolit říznout do rámu kuli zadnímu odpružení víceméně bych z toho udál jednomístnýho
Datum: 13. dubna 2012 21:33
 Kdyz ty dily budou mit homologaci tak neni problem , problem by nastal kdyby byla naka bouracka a pojistovna by se vtom stourala jinak bych problem nevidel
Datum: 13. dubna 2012 19:53
 Zdar draci, mám doma úplně nový výfuk HIKONE, nemáte o něj někdo zájem???Jen zabírá místo. Koupil jsem ho na předělávku fichtla ale nakonec jsem si spočítal a vyrobil vlastní. BYl docela špatně k sehnání, vyroben přesně na pionýra,nikoli jako ostatní hikone co jsou na všechny 50ccm. Kdo by chtěl napište na mail
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2012 9:59
  sorry já to zapoměl
Datum: 14. dubna 2012 9:59
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 kolik za nej chceš ?
Datum: 13. dubna 2012 19:56
Jméno: Ondra
IP: uživatel12190
 poslal, ale kam???
Datum: 13. dubna 2012 19:09
Jméno: otaznik
IP: uživatel13243
 poslal bys mi nějaký fotky dík
Datum: 13. dubna 2012 19:00
Posl.aktualizace: 12. dubna 2012 20:30
Datum: 12. dubna 2012 20:30
 ahoj, měl bych dotaz, nemáte prosím někdo návrhy stejskýho výfuků,...kdyby ano budu rád za zaslání na email
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2012 22:14
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
Datum: 12. dubna 2012 22:14
Jméno: Trachta Ondřej
IP: uživatel12190
 Čus hoši. Chci se zeptat jestli mi pujde nějaký jehloví ložisko do origo kliky z 50/05... Dik za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2012 15:11
 klika z 20-23 nejde do starších karterů.
Datum: 13. dubna 2012 15:11
Jméno: Ondřej Trachta
IP: uživatel12190
 Tak já se omlouvám nakonec je to klika z 21 nebo 20, ale ono to je stejný takže jestli to pujde na ní. Je to jinak taky origo. Tak jestli je to stejný, a jak se to naráží? Jesi to udělam normal doma...
Datum: 13. dubna 2012 14:20
Jméno: standa
IP: uživatel13594
 No jo,jenže já se obávám že na J05 tak úplně nepauje ojnice z J21,minimálně na první typ vim že nejde,malej spodní ojniční čep...musely by se protočit setrváky na spodní čep z J21...
Datum: 12. dubna 2012 17:50
 co jsem zaslechl, tak se musí oko vzít trochu výstružníkem... čili ložisko je trochu vetší...
Datum: 12. dubna 2012 17:31
 Myslím že by stačilo hodit kliku na repas + výměna ojnice za jehličkovou nahoře, děláme se sousedem GO a kliku jsme dali na repas a poslal nám kliku s CKR ojnicí s jehlou nahoře ..
Datum: 12. dubna 2012 17:28
Jméno: standa
IP: uživatel13594
 Ty chceš jezdit s tim upravenym válcem na 05 klice? Máš tam aspoň už tu silnou ojnici? Nebo starou slabou? Ta slabá se muže roztrhnout. Rozměr toho jehlovýho ložiska mam někde doma v počítači,když na to vzpomenu,tak ti to napíšu do mailu. Jinak to ví Jenco,kdysi to tu psal. Akorár je to ložisko na 10mm čep.
Datum: 12. dubna 2012 17:11
Jméno: 125/453
IP: uživatel6631
 Ahoj má někdo zkušenosti s upravama motoru na čz 125/453 ? jak ho upravt aby jel rychleji mně přijde na 125 70km/h docela málo... jde o to že je to veterán v hezkém stavu tak proto se ptám mám k němu i spz a proto tam nechcu dávat jiný motor např. čz 175 (kvůli typového čísla motoru) Chcu se zeptat jestli snížení hlavy pomůže k vyšší rychlosti atd... a jaké upravy by byly vhodné
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2012 11:51
Jméno: 125/453
IP: uživatel6631
 jo klidně mi je pošli na email filipcod@seznam.cz
Datum: 14. dubna 2012 11:51
Jméno: jawa čz
IP: uživatel13598
 vym o upravach a jestli tě to zajmá tak ti je pošlu.
Datum: 13. dubna 2012 21:02
 Jestli ti jede jenom 70 tak je na té motorce něco špatně, má jet víc...
Datum: 12. dubna 2012 23:03
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Jo efekt to bude mít jedině když to uděláš jak psal standa. Když bych měl tuhle motorku, tak bych tam dal silnější motor. Viděl jsem prodávat za 25 klacků zrenovovanou kejvačku čz 125, s motorem 250, to už je svezení. Chtěl jsem ji koupit, ale někdo mi ji vyfouk.
Datum: 12. dubna 2012 17:47
Jméno: 125/453
IP: uživatel6631
 čislo jsem vymazat chtěl bouhžel jen mi škrtl číslo motoru ale zůstalo tam 453.02 to znamená typ a když mně policajti zastaví s vybroušeným číslem bude to sřejmně podezřelé..
Datum: 12. dubna 2012 17:43
Jméno: standa
IP: uživatel13594
 Těžká motorka,slabej motor,převod do pomala...neřešitelný...upravovat tento motor nemá význam,hlavu snížit mužeš,ale efekt bude jen lepší hoření směsi po zapálení...nech si vymazat motor z TP a dej tam motor z J175/356 a vybruš mu číslo. Pak jde ještě přebrousit válec na maximální výbrus a lehce upravit sací a výfukovej kanál ... Neměnit časování,jen rozumně zvětšit plochu. Myslim že přes 200ccm půjde udělat. Nezapomeň i vyřešit hlavu. Karburátor každopádně z velký Jawy - 26mm + přetryskovat....
Datum: 12. dubna 2012 17:23
 čau chtěl bych koupit na fichtla přímej filtr mám seriový karbec jakej úhel zahnutí filtru mám zvolit aby se mi to vešlo pod plechy díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2012 22:09
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 90 stupnu uhel ne ?
Datum: 12. dubna 2012 22:09
 ten co je zahnutej o pravej úhel se tam vejde
Datum: 12. dubna 2012 17:47
Jméno: kyj
IP: uživatel11651
 dobý den nevíte o nakem večím kole na simsona do předu nake ktere se tam dá dat bez uprav ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2012 13:01
 z jawy 90, plus vymisliet záchyt brzdy, nic zložitého
Datum: 13. dubna 2012 13:01
Jméno: Ondra
IP: uživatel12190
 sežeň si nějaký ráfek krerý se vejde pod blatník(i s gumou), a stačí si přeplést buben
Datum: 13. dubna 2012 12:51
Jméno: tom
IP: uživatel13499
 nazdar draci,mám dotaz : je dobrý dát na závody do terénu do upravenýho motoru stočenou kliku nebo je lepší nechat normální.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2012 22:22
Jméno: standa
IP: uživatel13587
 Jestli máš rozumnej válec a rychlej 3Q tak dej klidně 90mm kliku,jestli ne tak nech seriovou
Datum: 11. dubna 2012 22:22
Jméno: tom
IP: uživatel13499
 ještě sem zapoměl říct že motor je z fichtla
Datum: 11. dubna 2012 19:22
 Hej nevíte jestli de dat karburátor z jawa 555 na Babetu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2012 10:41
 ale je lepší tam dát ten karbec na babetty dell orto a jezdí to nádherně nebo tam dej z obyčejnýho pionýra 20,21,23 už sem to na babette taky videl
Datum: 10. dubna 2012 10:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jde
Datum: 09. dubna 2012 23:28
 Když chci na 05tku dát tlumiče ze simsona musím nějak upravovat řetěz? Nebo zustane dlouhý tak jak je? Aby to nedělalo neplechu..
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2012 16:02
 rám musíš upraviť, reťaz ani ne
Datum: 09. dubna 2012 16:02
Jméno: feris
IP: uživatel11625
 Čau draci je stejný rozměr rozety s jawa 550 jako jawa 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2012 23:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jawa 550 má rozetu přímo na náboji,ale věnec je stejnej
Datum: 08. dubna 2012 23:08
|



|