|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: juraj
IP: uživatel13363
Posl.aktualizace: 10. března 2012 16:19
Jméno: juraj
IP: uživatel13371
 ja sa len a len informujem,  , ak som ti linkom, niakym sposobom pomohol ku stavbe som rad, len sa nezabudni podelit s tvojou stavbou viacobjemovky aj s nami  cus
Datum: 10. března 2012 16:19
Jméno: standa
IP: uživatel13369
 Z toho článku jsem nevyčet nic,jen že se dá 555 válec s přehledem vybrousit na 70ccm...což je pravda...ale tu omáčku okolo ti nikdo neřekne,protože v tý úpravě je tolik háčků,že ji zatim udělalo minimum lidí... Tvůj dotaz mi popostrčil a uvažuju,že jeden takovej válec udělám...
Datum: 10. března 2012 13:01
Jméno: juraj
IP: uživatel13368
 to standa: sokr ma zaujala jedna veta z toho clanku :"U pařezů se to běžně brousí na 45mm", to o com pises ty zrejme jasne, valec z 550 alebo 555 j, som nikedy nemal v rukach preto zhanam info aj od ostatnych  ale diki.
Datum: 10. března 2012 9:46
Jméno: standa
IP: uživatel13366
 Jako šlo by to udělat,ale musí se přepočítat kam až zalezou přefuky při vrtání 45mm a podle toho stanovit níž nulu(DU) zdvihu a dle pístu a jeho délek pokrátit válec zepředu a zezadu....pak dořešit časování kanálů....no bez mozku to nepujde...
Datum: 10. března 2012 6:48
Jméno: juky
IP: uživatel13175
 jakej je nej.prevod do rychla u fika ( myslim rozetu a ozubeny kolečko v motoru ) jaky používate třeba pro zavody dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2012 10:51
 my používáme většinou na klice 9 rozeta 60(nekdy 62) a kolečko podle toho jestli je blato nebo sucho ..ale nejcastejc 12ku
Datum: 11. března 2012 10:51
Jméno: juky
IP: uživatel13175
 dík moc
Datum: 11. března 2012 10:23
 Tak na ježdeni je nejlepši 12/55 a ale aj 13/55 neni špatny ale s upravenym na 55 ccm je to docela dobry  jestli si lechkej tak to vezme aj 14/55
Datum: 10. března 2012 17:51
Jméno: luxol
IP: uživatel4625
 dravim vsechny..! pujdu rovnou k veci: mam fechtla s upravou od stejskyho nejakou tu silnicni RS a upravil jsem si seriovi karbec jak ma na strankach http://www.jawa50speed.wz.cz/tech.html ... at jedu na 1. 2. nebo 3.Q a dostanu se se soupatkem nad 1/2 prestanou rust otacky, kdyz to otevru na max zacne se to dusit, kdyz sem to nekolikrat zkousel vytocit na neutral, pokazde to slo hezky za plynem az do otevreni soupatka cca nad 3/4 nebo 4/5 kdy se zastavil rust otacek(bez duseni, pravidelny chod).. jehlu mam na 1. shora (zkousel jsem i 2.zarez ale bylo to vice mene stejne nebo nepatrne horsi), hlavni trysku 70, difuzor 18mm, sportovni filtr (cisty), prutok paliva je dostatecny, cely karbec vycisteny.. jedine co me napada je tak dat puvodni trysku 68. nebo mozna mam slabe zapalovani...liju do toho velice kvalitni palivo do leteckych pistovych motoru (citelny narust vykonu o proti 91, 5 a 8) v pomeru 1:50 M2T (nova ojnice CKR s jehlickovym loz. v pistnim cepu) kde je tedy chyba? motor se ma jako v bavlnce.. jaky je vas nazor..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2012 22:09
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Dle tvojí reakce na standovi rady bych tipoval, že s tím M2T a hlavně s tím poměrem si děláš prdel.. Jsem sice zastánce M2T, ale.. chce se vážně zamyslet nad tím, do jakýho motoru to leješ, kolik tam toho leješ a jak s tím jezdíš.. takhle ti ten motor půjde brzy do háje. Pokud nemáš M2T s API TC, tak bych od toho vážně upustil, úspora na oleji je minimální..
Datum: 10. března 2012 22:09
Jméno: luxol
IP: uživatel4625
 prave ze sem uvazoval ze budu nazat jeste min protoze mi z vifuku celkem dost sere olej.. litr oleje na 35l benalu?? to je blbost to by se dusilo jeste vic.. s timto pomerem sem to mazal jeste kdyz sem mel obycejnou ojnici s pouzdrem. jinak dik za tvuj nazor.
Datum: 10. března 2012 20:12
Jméno: standa
IP: uživatel13369
 Jinak M2T pro motor co točí 9500 ot/min je jasná smrt a poměr 1:50 zde fungune jako urychlovač....chlape mysli...kup polosyntetiku a řeď aspoň 1:35
Datum: 10. března 2012 13:09
Jméno: standa
IP: uživatel13369
 Vyhoď tuning filtr a dej filtrbox a otevři ho. Trysku dej 74-76 a dej tam normální benzín. Ať se daří.
Datum: 10. března 2012 13:06
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
Posl.aktualizace: 09. března 2012 17:37
Jméno: jirka
IP: uživatel13359
 ahoj draci, nevíte někdo prosím odstín týhle červený?? dík moc \r\nhttp://www.sesa-moto.cz/galerie/jawa_634_ctyrka/id_14716.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2012 12:26
 jé patří to o dotaz výše.. srry
Datum: 09. března 2012 12:26
 jojo, to jsem viděl docela se těším na ten film.. viděl jste ho už někdo? nebo eště není ani v kinech?
Datum: 09. března 2012 12:25
 Ahoj borci chci se zeptat jestli Revmaplechy z JAWA 555,05,20 jsou stejný,
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2012 8:57
Jméno: furioso
IP: uživatel7364
 sprav prosim fotky ak sa ti bude dat. diky moc!
Datum: 11. března 2012 8:57
 podlazky 05ky sú užšie, ako aj motor je užší, mozem ti spravit fotky ze v com je rozdiel, potom ich dám na rajce
Datum: 11. března 2012 8:23
Datum: 10. března 2012 22:08
Jméno: furioso
IP: uživatel7364
 Vies konkretne v com su ine? zaujima ma to a nemam moznost porovnat. Mam 05kove z 62 roku, no nemam 20tkove ani 555kove
Datum: 10. března 2012 22:04
 05ka a 20ka majú iné podlažky, 555 neviem,
Datum: 10. března 2012 20:33
Jméno: furioso
IP: uživatel7364
 Stando a nevies ako je to s podlazkami? zaujima ma hlavne moznost zamenit podlazky z 555ky za podlazky 05/20.
Datum: 10. března 2012 20:19
Jméno: standa
IP: uživatel13361
 555 má úplně jiné jak všechny ostatní(i jiný "tunel" okolo motoru),první 05 má jiný uchycený na rám než pozdější a má jiný prolis na kabely pod krkem,pozdější 05 a 20 jsou naprosto stejné.
Datum: 09. března 2012 15:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 555 a první typy 05 (1962-1963) mají stejné,pozdější typy 05 a typy 20 mají jiné,liší se uchycením na rámu
Datum: 08. března 2012 21:23
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Jestli myslíš ochranu kolen tak ne 555 se přidělávaly místo spodní ochrany nádrže. 05 a 20 nevim ale myslim že jsou
Datum: 08. března 2012 20:41
 nie nie su rovnake...kazdy vymenovany typ ma ine
Datum: 08. března 2012 20:40
Jméno: Jakub
IP: uživatel13133
 Servus chlapi..newite o nejake uprave motoru,nebo o necem co by pridalo na vykonu,krome snizeni hlavy ? jedna se o motor z Jawky 250/353 ..na netu jsem nasel dobove upravy,ale vsechno je na panelku,tak se ptam tady,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2012 17:10
Jméno: standa
IP: uživatel13361
 Motor,kde klika váží 3/4 hmotnosti motoru samotného a píst má 3 kroužky,bych neupravoval  Různě se tam dají upravit kanály,píst,karburátor,výfuky,ale proč.....efekt bude skoro nulovej.....jestli chceš aby to víc jelo,tak zgenerálkuj motor a nech si udělat nějakej větší výbrus.....
Datum: 09. března 2012 17:10
Jméno: 1122
IP: uživatel6631
 přeleštit kanálky, nové ložiska do kol dobrý řetězné nějákou kupu rzi...
Datum: 08. března 2012 21:27
Jméno: juky
IP: uživatel13175
 cau draci jaky pouzivate převoy do rychla kterej je nejlepší  dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2012 18:55
Jméno: Mrwho900913
IP: uživatel10282
 já osobně pužívám na stadionu 15zubý kolo v motoru a vzadu v kole mám zapletený torpedo... celkem 6 kvaltů na výběr., aneb chcete orat nebo lítat?
Datum: 19. března 2012 18:55
Jméno: standa
IP: uživatel13361
 14/34 primár - 13/55 sekundár u RS verze a 14/34 - 12/55 u Cestovní verze
Datum: 09. března 2012 18:16
Datum: 09. března 2012 11:17
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 trochu nechápu co myslíš
Datum: 08. března 2012 23:29
Posl.aktualizace: 09. března 2012 6:47
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kecáš,oráceně dát jde a pak nejde řadit
Datum: 09. března 2012 6:47
 vidlička je tam jedna (přesouvá 2 kola naráz), ale obráceně snad dát ani nejde  půlil jsem pionýra jen jednou, tak možná kecám
Datum: 08. března 2012 22:06
Jméno: go
IP: uživatel13356
 Znova rozpůlit motor a dát tak jak má . Převodovka ti nebude řadit!!!
Datum: 08. března 2012 21:15
Jméno: Kampos
IP: uživatel11651
 http://www.youtube.com/watch?v=FxdWJ9upGQY&feature=youtu.be
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2012 18:49
Jméno: standa
IP: uživatel13361
 Nicmoc,,,,jet ocelý nějaký nahrbený......na to když někdo sedne,tak to spadne k zemi jak chopper...co z toho? To je nějakej "tuning" do terénu? Kromě plastu z pita jsem nezaznamenal nic extra...
Datum: 09. března 2012 18:49
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 drsny,hustej tjuning,a co jako???Přidat plyn dokáže každej
Datum: 08. března 2012 22:02
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 čau draci nevíte kde se dá sehnat koncovka výfuku hikone ?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2012 23:27
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 tady je mejl
Datum: 08. března 2012 23:27
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Klidně ti ji prodám je ale promáčklá od šroubu tlumiče napiš na mejl
Datum: 08. března 2012 20:37
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
Datum: 08. března 2012 20:01
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 přímo hikone asi ne,ale jiná určitě ale stojí víc než celej vyfuk.
Datum: 08. března 2012 18:36
Jméno: becka
IP: uživatel9121
Posl.aktualizace: 08. března 2012 20:17
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 2000,jestli je pojízdná a jede dobře tak 2 500
Datum: 08. března 2012 20:17
Jméno: honzam
IP: uživatel9645
 to je nejakej bastl ne ? predek z 634ky
Datum: 08. března 2012 16:17
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 řekl bych asi 1500- 2000,- ale víc ne. Leda že by měla papíry,pak je těch 3500,- reálnejch.
Datum: 08. března 2012 16:05
Jméno: petr .
IP: uživatel12913
 ahoj draci jedná se o ložisko na klice ... když mám na jawě 50 vychozený ložisko v karteru ne na klice , tak můžu vypodložit třeba ustriženou plechovkou kdybych udelal óčko ?? nahřál bych karter horkovzdušnou pistolou a dal bych ten plíšek a ložisko , jak by se mě to pak smrsklo tak nepoškodilo by to ložisko ?? nechce se me kupovat nové ložisko, spěchám s tím jeto na polního pincka ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2012 16:10
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Já ale říkal že je to prasárna.Osobně to nepoužívám.
Datum: 08. března 2012 16:10
 nadůlčíkuj spíš to ložisko
Datum: 08. března 2012 10:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 panebože jen ne dulčík to to domrdáš totálně a pak to budeš moct zahodit
Datum: 08. března 2012 6:47
Jméno: petr
IP: uživatel12913
Datum: 07. března 2012 23:09
Jméno: Frikulin-VIX TEAM
IP: uživatel12190
 Po dlouhý době sem se začetl do příspěvků a chce se mi z toho brečet...............dál asi no koment....
Datum: 07. března 2012 23:03
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 jenda tedka pred chvílou jsem neco podobnýho četl na stránce jawa 50 .cz
Datum: 07. března 2012 22:56
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Prasácká rada zní: tam kam přijde ložisko,udělej lehce dulčíkem důlky,dej tam ložisko a kolem ložiska udělej opět důlky v karteru.Je to oprava na rychlo,nečekej,že to vydrží,ale může to vydržet i rok. Jak říkám,je to prasečina a proto mám doma lepidlo,který sic stálo 200,- ale už ho mám doma asi 5 let.A použil sem ho 3X ? Ale ještě že existuje.Jinak bych jezdil jak ty = ne moc dlouho.
Datum: 07. března 2012 22:48
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 monter já bydlím na vesnici a obchody jsou zavřený a navíc to musím už zítra poskládat ...
Datum: 07. března 2012 21:44
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 péro jenže já sem treba na jinej karter dal jedno ložisko a to chodilo pak sem dal jiný ložisko a to v tom nechodilo takže to nechápu :ú)
Datum: 07. března 2012 21:43
Jméno: Monter
IP: uživatel13265
 Moc ten dotaz nechápu ale rozhodně tam žádnej plech necpy a kup radši nový ložisko,jestli na něj nemáš 50kč tak na tom radši nejezdi...
Datum: 07. března 2012 21:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ne,je to blbost,a novým ložiskem si nepomůžeš protože máš už otlačený karter,ložisko je tvrdé to se neotlačí,řešením je bud to ložisko poletovat cínem nebo koupit lepidlo a vymezení vůle a ložisko nalepit
Datum: 07. března 2012 21:39
Jméno: krosicnehorazny
IP: uživatel13338
Posl.aktualizace: 07. března 2012 19:40
Jméno: krosicnehorazny
IP: uživatel13338
 Hrdina: nejsem obborník ...proto se ptám delší doba sání tzn pomalejc do otáček...? ...de mi o to že mám pionýra upravenýho do krosu ...nejaký zavodení sem skousel ale v kategorii speciál to cenu nemá protože na upravy co tam mají nemám...takže mam speciala jen tak na ježdění s klukama ale ..!! mam to do krosu a potřeboval bych rychlejc dostat motor do otáček a aby měl sílu ....nějaký upravy mam tak chci přidat další...proto se na rovinu ptám má to cenu pořizovat a s**** se s přideláváním nebo jee ta klapka k ničemu ..??
Datum: 07. března 2012 19:40
 http://jakubmuller.rajce.idnes.cz/Merklovice/#SDC143915.jpg
nevim co chces k tý montáži slyšet  v podstate mužeš namontovat cokoliv kamkoliv....
Datum: 06. března 2012 22:21
Jméno: Hrdina
IP: uživatel9389
 Zkušenosti by byli, ale to ať si tuto nekupuješ slyšet nechceš  Takže: na lehce upravenou sériovku ANO, na závodní motor NE, pokud k tomu nemáš jiný důvod než jen delší doba sání.
Datum: 06. března 2012 17:40
Jméno: standa
IP: uživatel13339
 Tu desítku upravených válců už jsem udělal,ale na klapku jsem holt malej frajer.....holt pravý ladiči začínaj klapkou....pak až řeší úpravu kanálů,samozřejmně dle klapky.....asi něco dělam špatně....
Datum: 05. března 2012 22:44
Jméno: omg
IP: uživatel12913
Posl.aktualizace: 06. března 2012 22:17
Datum: 06. března 2012 22:17
Jméno: omg
IP: uživatel12913
 KOX to už jsem zkoušel všechno ale stejně to nešlo ale tedka sem tam dal normální zapalování z jawa 21 a funguje dobře
Datum: 06. března 2012 18:39
Jméno: KOX
IP: uživatel9255
 Drát od kladívka vyveď na indukční cívku na 1 pól, druhý drát vede od vrchní bakelitové svorky(ten červík nalevo u té fotky) a připoj ho na 15 pól ...
Datum: 06. března 2012 12:44
Jméno: omg
IP: uživatel12913
 no možná to bude spíš předstihem
Datum: 05. března 2012 20:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 na google si najdi el schéma ja jawu 555 a podle toho zapoj,na to aby to jen jelo ti stačí 2 dráty + jeden na chcípání
Datum: 05. března 2012 20:03
Jméno: becka
IP: uživatel9121
Posl.aktualizace: 05. března 2012 20:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 max bych dal tak 2 500,hele chce to čas a objíždět vesnice já jsem sehnal skoro kompletní(chybí jen maličkosti) 250 kejvačku za 2500,-
Datum: 05. března 2012 20:09
Jméno: becka
IP: uživatel9121
 tak nevíte někdo o někom kdo by to dával za normální cenu nějaké takové moto když se podívám na inzerci ceny jsou tam strašné tak kdybyste o někom věděli tak napište
Datum: 05. března 2012 20:05
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Jediný co bych si z té hujdy vzal je motor a zbytek si může strčit do prdele...................
Datum: 05. března 2012 19:44
 1000 max .... dívej jak je to zbastlený, seřízlý zadní blatník, jiná sedačka, promáčklý výfuk, seřízlá přední maska, bez předního blatníku, ujítá guma, řídítka s hrazdou orezlé, výfuky orezlé, nakopávačka/řadička taky, bez krytu karburátoru, atd .. a k tomu bez TP a bez baterky .. :O
Datum: 05. března 2012 19:43
Jméno: becka
IP: uživatel9121
 nejníž jak se mě ho podařilo přemluvit na 2800Kč vzali byste to?
Datum: 05. března 2012 19:23
Jméno: Jirka
IP: uživatel6436
 maximálně tak 500 Kč já jsem nedavno prodal v mnohem lepším stavu taky bez TP za 1000,- tohle je o proti ty mé torzo...
Datum: 05. března 2012 19:19
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 1500,-
Datum: 05. března 2012 18:36
 MAX 2500Kč
Datum: 05. března 2012 18:05
 Zdravím pánové,prosím o radu:\\\\r\\\\nPotřeboval bych na babetu 210 dát ráfky ze simsona,jedná se mi o zadní pneu s ráfkem ze simsona,se středem z babety a vyplést a rozetu 57 zubu.\\\\r\\\\nBude to mít pak návaznost na řetěz a pastorek atd..\\\\r\\\\nJe to vůbec možné?\\\\r\\\\nDěkuji za odpověĎ
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2012 10:08
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Vím že to sem nepatří ale vy vždycky poradíte. Chtěl bych kupovat svářečka a tyk se chci zeptat o co se mám zajímat??
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2012 21:18
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 ale stací aj ten , do dílny  , a náhodů svařuje pěkně
Datum: 05. března 2012 21:18
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Ten už asi ne,nemá pomalí nahazování oblouku
Datum: 05. března 2012 20:33
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
Datum: 05. března 2012 20:31
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Jawaman máš pravdu,je to boží invertor i na slabý plechy.
Datum: 05. března 2012 19:33
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
Datum: 05. března 2012 18:19
Jméno: péro
IP: uživatel13149
Datum: 05. března 2012 11:12
Jméno: Webster-škola
IP: uživatel13331
 Jakej máš rozpočet? Za mě taky CO2, už nejsou ani dneska moc drahý. Ale na trubky stačí elektrika. U tý je výhoda, že je poměrně lehká a můžes si jí vzít sebou. Na co se zaměřit to ti poradí asi někdo jinej. Nekupovat úplně to nejlevnější.
Datum: 05. března 2012 8:11
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 tak nejduležitejši je svařeci proud presny hodnoty nwm ale trubky jsou stejne slaby tak CO2 je uz tet univerzal
Datum: 04. března 2012 23:53
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 já myslim jako nakej vykon nebo co prpřípadě co je nejlepší chtěl bych to na svařování trubek a podobně nic na plech
Datum: 04. března 2012 22:33
 Myslim si ze nejlepsi je CO2.. Jinak elektrika (elektrody) ale s tema obycejnejsima je skoro nemozne svaret slabsi plechy, snazili jsme se zavarit komoru na vyfuku a jen se to propalovalo..
Datum: 04. března 2012 22:24
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Zdravím všechny, nedávno jsem si koupil fechtla s TP, hned při koupi mi byla divná vůle dostran předního kola, doma jsem si všiml prapodivných šavlí bez dírek na přidělání krycího plechu. Dneska mi to nedalo a rozdělal jsem to, sundal jsem přední masku, kolo blatník atd no a docela jsem se zhrozil, šavle měly ve spodních brejlích vůli že sima šlo volně pohybovat jak jsem chtěl. Zkusil jsem teda dotáhnout šroubek, to nebylo nic platný, po ohledání rozdílu s mím druhým rámem jsem přišel na velmi zajímavou věc, spodní část brejlí je v jednom kuse bez možností utáhnout to a ještě k tomu, na normálních brýlích to drží ve spod jakoby na dvou krožkách na těch mích jenom na jednom... Rozmontoval jsem i druhýho fechtla abych se podíval, že to má bejt přtáhnutelný... Setkal jste se někdo s něčím takovým? Je možný že by tam namontovali ve výrobě takovej zmetek? Nebo to je nějaká "čínská druhovýroba? Děkuji za vysvětlení, zítra to nafotím a dám to sem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2012 16:01
Jméno: standa
IP: uživatel13328
 Ano,až do (plácnu) roku 1975 (?) montovali svěrné spodní brýle,vršek na šroubovací "špunty"...později(s výrobou druhé éry mustangů) začali dělat pevné brýle,horní brýle se utahují do šavlí M8 šroubem,jiný spoj tam neni......jsou poměrně pevné a bytelné oproti těm "skládacím".....sám je chci sehnat do "seriovky" .....nejlépe s miskama a O-kroužkama dole....kluzáky v tvrdochromu....
Datum: 04. března 2012 16:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jedny byly jako svěrnej spoj že se přitáhli šroubkem,a později to bylo přivařené,je možné že ty sváry povolili
Datum: 03. března 2012 22:03
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 čau draci dělám pluh na 4kolku ale nemužu nikde sehnat tvrdou gumu tlustou cca 1cm, abych měl na spodu toho pluhu tu gumu aby mi to stíralo po dlažbě sníh, a chci se zeptat jestli nevite kde to sehnat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2012 23:13
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 přesně na dopravník sem myslel taky
Datum: 03. března 2012 23:13
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Nevím jakej máš rozměr té radlice,ale tam co prodávaj sněhové frézy,většinou prodejce zahradní techniky, maj gumu jako náhradní díl.něco stát bude.Další možnost by byl starej dopravník z kravína. na něm je guma vhodná pro tvůj účel.
Datum: 03. března 2012 22:00
|



|