slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
31,7 jsem na dovce,, asi tyden, uz se to nezvlada,, rafi si prala rekonstrukci kuchyne a ja sel az na hlinu v podlaze:-)  uz se to neda ukocirovat draci,sorac sesa
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Reklama  |  Reklama  |  Pravidla       
Zboží:


























 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel19185    
Prosím sdělte mi rozměry (tloušťka, rozteč šroub.uchycení, průměr středového otvoru) v mm: Věnec rozety 44z. Robby Číslo výrobku: D0409. Potřebuji na Jawa 588 Robby rv 2013. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2017 23:24
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar fichtlaři a hlavně tuneři. Drobná informace. Pokud se rozhodnete pro VAPE ve verzi CROSS, tedy bez světelných cívek, tak mějte ne paměti, že jiskru to hází zcela jinde než je uvedeno v návodu. Odhadem o cca 20° za ryskou. Pokusím se změřit přesněji. Každopadně chce to stroboskop na nastavení. Původně jsem myslel, že mám vadný kus, ale i druhé co mám se chová obdobně. Ověřoval jsem to i u dalších borců a rovněž mi potvrdili tuto zkušenost. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2017 8:35
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel19189    
Čau, chci se zeptat jestli se vyplatí tady na fichtlkrámku koupit VAPE zapalování . Jak to svítí , a jestli praskají žárovky po delší době ježdění . A jestli je jednoduché zapojení ( elektriku neumím) . Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: včera 13:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19190    
Je to skvělá věc mužu doporučit. Zapojení je jednoduchý. Chcípací kabel napojíš na původní chcípací kabel co šel z indučky do masky. Světla (dva žlutý vodiče-spojit) napojíš na kabel co šel na světelnou cívku (zelenej). Pokud se jedná o pio co mělo 20W zapalování tak je potřeba zapojit zadní světlo jako to měl mustang.Doporučuji dokoupit stabilizátor 6V na babetu,bez něj praskaj žárovky.
 
 
Datum: včera 13:43
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel14588    
Zdravím, jak přihlásit pionýra, mám kupní smlouvu, plnou moc a osvědčení o TP. Nesedí ale číslo motoru s číslem v OTP. Jak to co nejjednodušeji přepsat, aby vše sedělo a nemusel jsem tahat starého minulého majitele po úřadech? Děkuji moc za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: včera 18:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19191    
Dnes jsem byl s Pérákem na STK. Motor absolutně neřešily, v protokolu je v kolonce číslo motoru uvedeno typ Jawa 250. Takže asi tak....
 
 
Datum: včera 18:10
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Číslo motoru se mnohdy ani nekontroluje, musí sedět typ. Na úřadě necháš vymazat za 50Kč. Pokud nebude sedět barva, stejná situace. Uzavři povinné ručení, udělej evidenci a hurá na k přepisu. Nestane se nic horšího, než že uděláš další kolečko:-)
 
 
Datum: včera 8:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19188    
Jako nemajitel jsem zapisoval žlutou barvu...
 
 
Datum: včera 6:28
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel13869    
Tim OTP myslim malou knizecku (asi maly technicak). Na evidence jsem jeste nebyl, tam me asi vyhodi, ale budu mit papir a zajdu na urad, ted jde o to, jestli to tam zapisi, kdyz nesedi cisla a jako jeste "nemajitel" asi zmenu cisla motoru provest nemohu, ale nevim jiste. Diky za rady :-)
 
 
Datum: předevčírem 20:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19186    
Osvědčení o TP znamená že máš velkej a malej Tp a nebo jako že už máš evidenčku? Jestli máš za sebou bez problému evidenčku se špatnym číslem motoru a neni to nikde jako vada tak to neřeš. Pokud máš v protokolu z STK že nesedí číslo motoru tak ho nech za 50 Kč normálně vymazat z TP při přepisu. Již je brán jako ND.
 
 
Datum: předevčírem 19:59
 
 
 
 
Jméno: teritorids ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar borci mám pionýra a chtěl bych vědět co za bazmek obědnat aby mě světla svítila stále hodně i když zrovna nedržím plnej plyn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2017 7:33
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel19183    
To fakt nebude
 
 
Datum: 20. července 2017 7:33
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
opravdu wape ? já myslel že bude stačit nějakej usměrnovač\r\n
 
 
Datum: 20. července 2017 6:23
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
VAPE
 
 
Datum: 19. července 2017 8:37
 
 
 
 
Jméno: rosi48 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den. Chtěl bych se zeptat jaké máte zkušenosti s kladívky z novovýroby tady na FK nebo kde koupit kvalitní. Já jsem zde koupil tři sady na naši letošní tour a po namontování každé vydrželo zhruba 200km (vždy se ulomil spodní kontakt v ohybu plechu) vždy na jiném motoru. Což kdyby jsme neměli náhradní orig. tak by byl ve slovinsku celkem problém. Za druhé jestli někdo nemáte zkušenosti s touhle úpravou http://www.jawa-50.cz/clanek/bezkontaktni-magneto-zapalovani-vape-12v-60w-uprava.html jelikož vape co je obyč. ke koupi na pio je na cestování uplně k h**** . Jinak foto z cesty http://pavlinac.rajce.idnes.cz/Fichtl_Tour_2017_-_Bled_%2C_Slovinsko/ . Ať to jezdí ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2017 10:23
 
 
 
 
Jméno: Jencek      IP: uživatel16502    
Nechápu proč by vape 6v bylo k hovno asi je to byla nějáká slabší chvilka, jinak držím skladem kladívková zapalování skladem aby se to dalo přestavět na origo a dělal bych to je tehdy že by musely být silný sluneční erupce jinak asi ne
 
 
Datum: 19. července 2017 10:23
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mám tedy žárovky 6V 15w a vzadu 5w a k tomu stabilizátor a svítí to perfektně a bez problémů. Ono totiž do starého typu paraboly je uplně jedno co tam člověk nacpe za světelný výkon, stejně to svítí na ho.... Mustangová parabola je o něčem jiném.
 
 
Datum: 19. července 2017 8:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19182    
Pokud jde o slabý světla,tak já to vyřešil po svym. Mám osazeny 12V žárovky a je to vcelku supr. Kdysi kvůli tomu jeden týpek dokonce psal do Vape a prý to není problém. Údajně mi to má svítit trochu hůř v nízkých otáčkách,ale já oproti 6V žárovce nezaznamenal zhoršení,ba naopak. Vepředu 12V 40/45W BA20D ze škodovky a vzadu 12V 5W. Nic nepraská. Zadní světlo niní svítí jen na potkávačky. S novýma kladivama zkušenost nemám.
 
 
Datum: 18. července 2017 12:30
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Trochu nechápu, proč by mělo být normální vape k hovnu
 
 
Datum: 18. července 2017 8:23
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel19177    
Čau Draci. Mám ČZ 175/470. Motorka je po kompletní rekonstrukci a když jsem vyšteloval předstih na 3,8 motor krásně naskočil ale přerušovač je dost hlučný. Může to být vačkou? Je už starší. Říkám si ale , že před go to nedělalo. No a jak se rozjedu motor škube když držím otáčky. Prosím o nějaké názory. Všem ochotným dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: včera 20:56
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel19177    
Tak jsem se pustil do motoru. Udělám si jistotu. Olej do klikovky nešel. Tím to nebylo. Ještě odstranit to cvakání. Myslím si že to budou pístní kroužky. Někde jsem četl že když jsou okraje ostré může to přes kanálky vydávat zvuky. Kroužky jsou jak žiletky. Řetěz a spojkový koš jsou ok.
 
 
Datum: včera 20:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19186    
Než něco kupovat tak zkus o číslo dvě menší trysku....
 
 
Datum: předevčírem 20:01
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel19177    
Pravda je taková že motor jsem skládal před 20 roky a pak to dlouho čekalo na dodělání. Tehdy jsem to lepil na takovou růžovou po zaschnutí gumovou věc. Nevím jak se to už jmenuje. Ten kouř se vyvalí ze začátku a pak bych řekl že je to v normě. Myslíš že by se to projevovalo až od poloviny plinu nahoru? Rozjezd a do poloviny plinu paráda ale pak to nemá ten zvuk. Koupím tu svíčku a kabel a když to nezabere tak cvičné rozeberu motor.
 
 
Datum: předevčírem 12:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19186    
Bílej kouř = únik převodového oleje do klikové skříně
 
 
Datum: předevčírem 9:20
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel19177    
Včera jsem to nakopl a v garáži to vypadalo že hoří. Kouř bílej. Dnes jsem si našel tabulku svíček od brisk. Píše se že tam patří N15C nebo NR15S . Já tam dal N14C na kterou to jelo hůř. Měl jsem doma starou NR 15C . Ta hází jiskru do červena a tak to být prý nemá ale jelo to líp. Tak vyměním svíčku. Ten karburátor je taky malá záhada. Výrobce píše pro zajetí jehla 4 zářez od hora. Směs 1:20.a bohatost v článcích někdo píše nadoraz a .1/4 otáčky povolit . Někdo zase o 3/4 otáčky. Skoušel jsem obě varianty ale bez výsledku. Nemůžu si pomoct ale také se přikláním k oleji v benzínu. Začal vytékat kolem válce a kolena. Povoloval jsem kontrolu oleje a ten je pořád stejný. Odtrh seřízen na originál měrku kolejnička uprostřed a svíčka černá po ujetí cca1,5 km. Uvidíme jak koupím svíčku.
 
 
Datum: 22. července 2017 18:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19184    
Souhlas. To je karbec. Sám mam péráka a mužu ti říct že to jede bez škubání ať je tam cokoliv za předstih (za předpokladu odtrhu 0,4mm na kladívku). To bych to musel nakroutit do krajních poloh aby to začlo škubat. Pokud je deska někde ololo středu kolejniček a na kladívku je něco okolo 0,4mm tak to musí normálně jet. Fakt bych šel po bohatý směsi,velká tryska,vysoko jehla a tak. Vadný kladívko,kabel,fajfka či svíčka by vynechávali i na volnoběh. Dva a půl deci oleje na 5L neni nijak dramatický,akorát pro záběh.
 
 
Datum: 21. července 2017 18:18
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
podle toho co píšeš, tak bych hledal chybu ve směsi než v elektrice...
 
 
Datum: 20. července 2017 21:09
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel19177    
Hrabal jsem se v tom a zdá se mi že to bude možná svíčka koupil jsem brisk n 14 c super mám na ní 25 km . Jiskru to hází jednou z boku jednou mezi kontakty. Když jsem to prohodil za starou nrc15 tak to bylo lepší ale po půl km to zacukalo a zdechlo . Sundal jsem ji a byla dost černá. Nejsem schopen dosáhnout pěkně vypálené svíčky . Možná jsem podělal benzín na 5l jsem dal 0,25l T2 . Dost to kouří a pak ta černá svíčka. Z nádrže to teče.
 
 
Datum: 19. července 2017 19:22
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
teče do karburátoru dost benzínu (tzn. neni přicpanej kohout)? jak máš otryskovanej a nastavenej karburátor?
 
 
Datum: 19. července 2017 19:00
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel19177    
Máš pravdu . Tak abych to upřesnil. Svíčka má černou barvu když to rozjedu na čtvrt plinu držím otáčky motor škube a zvoní klikovka Dnes jsem sundal rotor očistil aby pěkně dosedl na kliku a vačka seděla jak má. Zvuk od kladivek se částečně stratil ale svíčka má pořád černou barvu zítra vyskoušim výměnu indučky ještě jsem překopal odtrh na 3,8 ale pořád stejný svíčka černá a to je nová. Koho něco napadne dejte vědět. Dík
 
 
Datum: 18. července 2017 20:22
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
to je napssaný tak, že to může dělat cokoliv,, chce to trochu specifikovat jak se to při jakejch otáčkách chová,,, jinak tím hlučným přerušovačem myslíš pískající kladívko nebo co? Máš namazanou tu plsť u vačky?
 
 
Datum: 17. července 2017 21:39
 
 
 
 
Jméno: Marcel      IP: uživatel12628    
Dobrý den prosím vás, seřízení karburátoru Jikov 2924 M13 Jawa 250 s uzavřeným filtrem s klakou pro sytič. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2017 8:38
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
A co máš teda za Jawu 250? 353, 559, 590, 592? Na Mkový karburátor kromě trysek nic nového neseženeš, rozpadá se jim vnitřek šoupátkové komory, rozpadá se jim víčko... Ušetři si námahu a sežeň 2926SBD...
 
 
Datum: 18. července 2017 8:38
 
 
 
 
Jméno: Marcel      IP: uživatel12628    
Tenhle karburátor je z čz 501 avšak na této jawě je uzavřené sání s plastovým airboxem
 
 
Datum: 17. července 2017 21:10
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19011    
Na Jawu 250 se dával 2926M a k němu patří otevřené sání, takže otryskování na tvoji kombinaci leda metodou pokus - omyl. Karburátory řady M (monoblok, oválná plovákovka) jsou často nahrazovány řadou SBD právě kvůli snažšímu seřízení. Hezky popsané je to zde: http://jawarmaniak.wz.cz/technika/karburatory.html
 
 
Datum: 16. července 2017 19:20
 
 
 
 
Jméno: patrikz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, co udělat když Pionýr 05 při zastavení na 1 se spojkou nebo i na neutrál nedrží v otáčkách a chcípne neví někdo jak seřídit prosím děkuji za odpověd draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2017 22:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19178    
Zkontroluj jak a zda těsní jehla plováku. Muže se to klasicky ulejvat....
 
 
Datum: 15. července 2017 22:57
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel19177    
Čau Draci. Prosím o radu. Mám ČZ 175/470 a nejde klakson. Měl jsem ho celej rozebranej kontakty jsem očistil šťáva do toho jde tak nevím co se mohlo po....Kdyby někdo poslat fotečku jak to vypadá uvnitř . Třeba by to pomohlo nebo nějaký info. Všem ochotným dík.\\r\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2017 8:06
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
neni za co
 
 
Datum: 16. července 2017 8:06
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel19177    
Klakson troubí!!! Můžu na STK po 20 letech. Ještě jednou díky.
 
 
Datum: 15. července 2017 12:12
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel19177    
Díky za rozsáhlou informaci . Myslím , že by to mohlo fungovat. Vezmu ještě jednou kontakty a doladim vůle. Ještě jednou děkuji. Čau.
 
 
Datum: 15. července 2017 10:14
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
 
 
Datum: 15. července 2017 7:00
 
 
 
 
Jméno: Marty23      E-mail:      IP: uživatel19176    
Zdravím, jakým způsobem vyměňujete O kroužek pod řadícím automatem na vašich peklostrojích ? Automat jsem rozdělal, celej se mi rozpadl, ale ta část kde má být o kroužek, zůstala vcelku. Zkusil jsem ho přetáhnout přes vršek, bohužel to nevydržel a prasknul. Nemáte na to nějakej fígl ? Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2017 23:00
 
 
 
 
Jméno: Marty23      IP: uživatel19176    
Díky za rady chlapy, sehnal jsem jinej a ten už jsem tam dostal.
 
 
Datum: 21. července 2017 23:00
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zkus sehnat pružnější kroužky já jsem to tam převlík bez problému. Kupoval jsem sadu ruzně velkejch Okroužku v prodejně autodílu a prostě některej tam pasoval.
 
 
Datum: 21. července 2017 18:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19184    
Silikon
 
 
Datum: 21. července 2017 6:05
 
 
 
 
Jméno: Marty23      E-mail:      IP: uživatel19176    
Ne, tak blbej fakt nejsu :-D motor je na půlky. Původní o kroužek pod automatem se mi rozpadl mezi prstama jak byl styřelej. Vyndal jsem tu zajištovací podložku a automat rozebral, ale ta příruba za kterou to drží v motoru je tam asi nějaká nalisovaná. Holt koupím deset o kroužků a budu je zkoušet převlíknout přes tu přírubu, nějakej snad vydrží :-D
 
 
Datum: 16. července 2017 22:51
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
No jestli jsi rozdělal automat z vrchu a rozpad se ti tak mužeš začít pulit motor.
 
 
Datum: 16. července 2017 18:09
 
 
 
 
Jméno: Karel Bíma      IP: uživatel19175    
Zdravím, našel jsem na chatě starého pionýra Jawa 555 a chtěl bych se zeptat co je dobré udělat aby to chytlo a jak zjistím jestli to vůbec pojede? Nikdy jsem takhle nic neopravoval, takže v tom jsem úplný začátečník. Děkuji moc za odpovědě. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2017 20:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19180    
A ještě mi napadlo zkontrolovat kladívko,zda vůbec otvírá,zda v tom nejsou pavučiny a bordel a zda jsou kabely zapojený a jen se tam nepovalujou... ale to by byla už jiná kapitola... většinou jak něco čtvrt století stojí tak jsou tot&#224;l vytvrdlý gufera,špatný těsnění mezi bloky,pod válcem a tak a po pár dnech "vcelku normálního ježdění" to začne zničeho nic zlobit ... takže nakonec stejně bude rozborka ... ale každej zapelešenej stodolák většinou vcelku rozjet jde... akorát jede jen "chvíli" :-D
 
 
Datum: 17. července 2017 20:41
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Doplním Standu - vyčistil bych rovnou i nádrž s kohoutem + nový benzín, zkrátka zkontrolovat kompletní palivovou cestu, zaschlý olej a zanesená nádrž dokážou potrápit...
 
 
Datum: 17. července 2017 14:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19179    
Zdar. Základ je,zda se motor volně točí. Pak zda má kompresi. Pokud se točí,řadí a má kompresi tak rozebrat a vyčistit karbec (bude zalepenej) a zkontrolovat zda je jiskra. Pak už jen zkoušet...pokud tam jde benzin a dává to jiskru tak by to mělo jet. Pokud ne,je někde chyba...
 
 
Datum: 17. července 2017 8:16
 
 
 
 
Jméno: ludek-olaf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar draci. Vím že je to asi blbej dotaz, ale našel jsem v boudě poměrně dobrej válec, ale má ulomenou jednu část vložky ze 4 které jdou ke klice. Je takovýto válec ještě použitelnej, nebo se musí vložka vyměnit? Dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2017 18:12
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Je to sice prasárna ale použit se dá kdysi jsem s tím taky jezdil.
 
 
Datum: 16. července 2017 18:12
 
 
 
 
Jméno: Vašek      E-mail:      IP: uživatel18111    
Zdar fichtlaři. Chtěl bych pochválit jednoho prodejce. I když většinou beru věci od Sesy ale objednal jsem si origo parabolua sklo na mustanga, u MOTO ŠPIČKA MOHELNICE za dva dny to přišlo ale bohužel sklo bylo rozbitý \r\nzřejmě zacházení na poštách. Pošta reklamaci neuznala jelikož zásilka nebyla označena jako křehke zboží. Nicméně jsem zavolal panu Špičkovi a on obratem poslal sklo nové a zadarmo, takže jednání velice slušné. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2017 18:05
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Já reklamu dělat nechtěl no asi jsem tam neměl psát to jméno, šlo jen o to ukázat že jsou ještě solidní kšeftmani jen je jich sakra málo.
 
 
Datum: 16. července 2017 18:05
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
nepoškozuje, jen mi přijde divný dělat reklamu u konkurence "doma"...
 
 
Datum: 16. července 2017 9:55
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Ty v tom vidíš nějakej konkurenční boj já ne. Prostě to co neseženeš tady tak maj třeba jinde. Při dnešním poctivým jednání ti polovina prodejcu pošle šmejd tak jsem jenom chtěl ukázat že existuje pár poctivejch jako tady SESA. Tebe osobně to snad nějak poškozuje?
 
 
Datum: 14. července 2017 21:25
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
a proč to píšeš tady, na konkurenčním webu?
 
 
Datum: 14. července 2017 16:37
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel19173    
Zdar draci,potřebuji poradit chci si upravit sériovku pionýra chci zachovat karburátor i výfuk,co je nejlepší upravit určitě válec udělat ostrý 2K,jinak je lepší koleno o kusek zkrátit,a jakou trysku koupit 70 nebo 72,když vás ještě něco napadne jak zvednou výkon sériovce napište budu rád,předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2017 12:16
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel19178    
Na origo výfuk a karbec doporučuji válec upravit rozumně s ohledem na origo převodovku. Rozhodně se vyvaruj atrapám přímých filtrů. Buďto jede odladěný origo filtrbox (pro cestování doporučuji) a nebo třeba oválné molitanové filtry (stage6....). Výfuk jede mustang,kompletní dokonale čistý. Trysky jsou individuál jak se válec povede a jak si vše spolu sedne. A taky podle filtru. 68-76. Ať se daří.
 
 
Datum: 15. července 2017 12:16
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
tryska se určuje podle chování motoru a barvy svíčky a ne podle toho co s tím chceš dělat
 
 
Datum: 14. července 2017 13:25
 
 
 
 
Jméno: patrikz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, dnes jsem jel na svém Pionýru 05 oddělané revma plechy přidáno bříško což udělal předcházející vlastník. Dnes jsem jel do kopce po silnici v klidu na 2 poté jsem podřazoval na 1 odbočil do lesa jel lesní cestou házení atd atd atd... poté jsem to u potůčku chcípl a po chvíli jel tak jsem mockrát prošlápl vůbec mi nedržel v otáčkách tak jsem se nějak rozjel to byl menší kopeček šel jsem vedle toho a ve finále kopečku zase chcíp dobrý tak jsem nějak tak dojel domů a ted se mi stává že mi nedrží při 1 v otáčkách a chcípne a když jedu tak třeba při zátěži trošku se začne přidušovat a chcípat někdy když jedu rychleji tak to rozchodí ale když jedu pomalu tak chcípne přidušeně nevíte někdo co stím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2017 20:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19180    
Svíčka ok nemá pecku? Neulejvá se plovákovka? J05 m&#224; na plováku jehlu,pokud tam vletí bordel tak nezavře úplně.
 
 
Datum: 17. července 2017 20:44
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, chci se zeptat zda u motoru pionýr 20 patří na na hřídele mezi ložiska v převodovce nějaké distanční kroužky na vymezení axiální vůle, nebo se to jen normálně naskládá a nic se nevymezuje a z výroby to vychází akorát?. Ještě chci vědět zda má někdo vyzkoušené ložiska zda jsou lepší do motoru sfk nebo zvl. motor bude na cestování tzn potřebuji aby vydržely velký nájezd km. díky za zkušenosti odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2017 13:24
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Správně vymezené musejí být obě hřídele. Normalně sklapni kartery s těsněním, hlavní hřídelí a předlohou. dvojková kolečka a vidličku dávat nemusíš. Utáhni a změř vůle. Pro měření nech těsnění suché a neutahuj to úplně na krev a nech si desetinu navíc. Když to pak mázneš olejenm nebo vazelínou tak se to těsnění zmačkne o tu desetinku víc
 
 
Datum: 14. července 2017 13:24
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel17639    
Vymezuje se predloh. i hlavni hridel na ty 0,3mm? A je nejaky postup pri vymezovani?
 
 
Datum: 13. července 2017 13:39
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Podložky kupuju tam, kde prodávají spojovací materiál, říkají tomu distanční (vymezovací) podložky DIN 988.
 
 
Datum: 13. července 2017 12:32
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Prodávají se vymezovací podložky, většinou je mají v prodejnách s ložisky. Jako sadu jsem to prodávat neviděl ale jednotlivě to není problém
 
 
Datum: 13. července 2017 11:15
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dám tam zvl, jinak na to případný vymezení se dá koupit nějaká speciální sada kroužků různých tloušek, nebo se nic takového nevyrábí a musí se sehnat jen nějaké vhodné podložky? díky
 
 
Datum: 12. července 2017 22:48
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Na obyčejný seriový motor stačí bohatě ZVL ložiska. Mám je ve všech seriácích i lehce upravených motorech a nikdy nebyl problém. Ono u ložisek je spíš důležité je správně namontovat a zajistit jim dobré podmínky pro práci. Jinak převodovka by se správně vymezit měla. Ono taky když motor rozebereš, tak někde vymezovací kroužek je jinde zas není. Ideální axiální vůle je cca 0,3mm. Bohužel pokud už motor někdo rozebíral nezřídka se stává, že díky neodborné montáži či demontáži jsou kartery zdeformované a budeš si s tím muset pohrát. To samé platí pokud budeš měnit i futra a ne jen kuličková ložiska. Tam se taky stává, že jsou různě vysoká a vůli je třeba pak doladit.
 
 
Datum: 12. července 2017 8:56
 
 
 
 
Jméno: ACE      E-mail:      IP: uživatel16204    
Zdravím chtěl bych se zeptat kolegů na převod u babetty 210 originál je myslím 13z-51z? Potřeboval bych radu jaký převod si dát na kopce 13z-57z? jaký je u vás nejlepší? No Turbolux to není to vím :-) ...díky za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2017 18:00
 
 
 
 
Jméno: PetaK      IP: uživatel19148    
Zdar draci, včera se mi několikrát stala věc - jedu si a najednou to pocukává, až to zastaví. Pak to chvilku nechce nadlábnout ani rozběhnout, ale po chvíli to zase šlape - v čem mám hledat chybu? Nedokrmuje to benzín? Špína v karbecu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: předevčírem 9:46
 
 
 
 
Jméno: Petak      IP: uživatel19187    
Pio 05...
 
 
Datum: předevčírem 9:46
 
 
 
 
Jméno: teritorids      E-mail:      IP: uživatel18757    
těžko říct-co je to za stroj ?
 
 
Datum: 11. července 2017 16:04
 
 
 
 
Jméno: ACE      E-mail:      IP: uživatel16204    
Ahoj všem kde najdu přírubu na Dellorto 16 na Bábu? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2017 23:18
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle koleno zatim nikdo nedela,takze si to kazdy musi zabastlit,,
 
 
Datum: 05. července 2017 23:18
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

   

 

   

 

 




Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 25.07.2017 12:38:40 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu