Jméno: Jaaaa
IP: uživatel12485
 Ahoj draci. Před rokem jsem koupil pincka. Jawku 05, r. 1963. Bylo to přes známého, ten ho vyštrachal u někoho ve stodole a dovezl mi ho. Byl ve stavu, že to bylo k pláči. Přes zimu jsem ho pomalu dal do kupy, dalo by se říci, že jsem ho dal do renovačního stavu až na nějaké drobnosti. Prostě srdcovka, do který jsem nějakou tu korunu investoval. Ale byl bez papírů !!! Úplně bez jediného dokladu. Je nějaká šance, že bych na tom mohl oficiálně na silnici? Byl bych rád, kdyby mi někdo objasnil možnosti, které se mi naskýtají, pokud nějaké jsou. Budu rád za každou radu ohledně papírů. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2012 12:21
Jméno: josef
IP: uživatel12952
 obojí ma sve uskalí veteránské papíry msuí mít každý rok tzv testaci a technickou a vyjdou asi na 2000 s tim že máš poviné ruč snad 30 kč...a pokud budeš schánět vrak či dokladi dej pozor at je placené poviné ručení....anebo sepiš kupní smlouvu ale pochopitelně na celé moto kde bude jasně napsáno od kdy si majitel..stačí rukou....a jedine snad že by opravdu mělo být jedno 20 21 23 je brána jako jeden typ a rozdíl mezi 05 a 20 je neznatelný....
Datum: 29. června 2012 12:21
Jméno: Tsunami
IP: uživatel13482
 Zdarec. No bud to muzes dat na veteransky cisla ale to by se ti to neviplatilo jelikoz s nema nemuzes stejne jezdit po silnici. POuze tehdy kdyz jedes na veteransky srazy a nebo si kup jednoduse od nekoho papiry (dejme tomu nejaky vrak za 500,-) on ho na tebe prevede a ty jen prebrus cisla na motoru a na ramu.
Datum: 28. června 2012 22:41
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 nejjednodušší možnost je sehnat samotné papíry na pionýra,je celkem jedno jestli typ 05 nebo 20 nebo 21 to policajti stejně neřešej a nebo sehnat nějakýho pionýra s papírama a předělat štítek a radši přebouchat číslo motoru at nejsou zbytečný problémy,já mám taky 05 z 63 roku a papíry mám ze 77 roku a v pohodě
Datum: 28. června 2012 22:40
|



|