Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Milan ČB
IP: uživatel14058
 JAWETA - Kolegové, zdravím. Jaweta po kompletní opravě ( včetně motoru "do šroubku"  a nutné výměně některých dílů krásně jezdila. Pak praskl pístní kroužek, následoval výbrus a opětovná montáž motoru. Od této doby již byla hlava a motor demontován asi 4x - motor krásně startuje, drží volnoběh, ale jakmile se přidá plyn, je problém. Motor "kašle", hltí se a občas střílí do výfuku.Opakovaně se kontrolovalo sání - vše OK. Zapalování OK, svíčka nová. Těsnění pod válcem i hlavou nová a problém stále trvá... Měl by někdo nápad, co ještě vyzkoušet ??? Díky za případný typ. Milan ČB
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2012 12:04
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 pecka na kladívku
Datum: 04. července 2012 12:04
 Asi bych ještě jednou zkontroloval předstih, a možná zkusil jinej kondenzátor.
Datum: 03. července 2012 9:45
 Custe draci  DD Potrebuju helpnout kdyz chci aby mi Cífka hazela jiskru tak musí být ukostřená že????  Potrebuju helfnout  Zapojene to mam dobre akorat ze to nemam ukostrene tak jestli to mam ukostrit?  Děkuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2012 22:40
 Díky  D Si hodny Uz to hazi jiskru mam to uz vsecko zapojene a o víkendu FICHTL CUP  DDD
Datum: 04. července 2012 22:40
 Musí být ukostřená to je jasné....
Datum: 02. července 2012 20:57
 Tak se musim pochlubit  Babetta 207 r.v. 1978. Original výbrus. Origo stav. Koupil sem jí za 2000 nepojízdnou. asi pul hodiny a běžela. Nic jsem neměnil kromš svíčky. Dnes zase vyjíždka -> 90 Km.. Téměř bez přestávky. ani jedno zacukání. Prostě si jí nemůžu vynachválit  Sice je to pomalý cestování.... ale příjemný. Jen 3 hodiny v sedle-> trochu bolý řiť  ... Jinak po tom co mi každej řikal jak je to na ho*no motorka.... nevim jeslti na tom vůbec jel když to říkal
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2012 22:59
 nevim no.... co si na ní dělal ?
Datum: 04. července 2012 22:59
 dneska jsem ji dělal.už ten krám nechci nikdy vidět.
Datum: 04. července 2012 20:27
 tvl strakonice  ot je dobrejch 150 km  od nás :// a navíc mustang -> 60kmh cestovní rychlost  baabetta 30
Datum: 04. července 2012 18:26
 My máme v plánu jet s klukama tak za tejden do Německa na Mustangách. (jsme ze Strakonic)
Datum: 04. července 2012 15:40
 Tak taky by mě to bavilo kdyby ten benzin/nafta nestal tolik  Tak hodně štesti na tech 200km  .. včera sem potkal jak jedou 2 fiky 20 a 23 a 1 babetta 207  zabaleny karimatky spacaky a jeli si
Datum: 03. července 2012 18:14
 j JEZDIM RÁD TAAKHLE AN DELŠÍ TRASY NO  mě to nák moc nevaadí... to plánuju jet ze S čech (z Mimoně ) do Písku  D aasi 200km
Datum: 03. července 2012 17:49
 90 km :o jel sem na yamaze ybr 125, a to me botate stačilo a ty si jedeš na babette 3 hodiny
Datum: 03. července 2012 17:42
 Krásná cena..  I kdyby si musel pak měnit gufera nebo tak... Ale spojka se muže zkusit vyčistit... a ložiská -> otázka pár korun  ... hele za mě skvělá motorka... samozřejmě kdybych měl pincka s papírama jezdil bych na mě takhle na výlety.. ale tolik penez nemám....
Datum: 02. července 2012 21:46
Jméno: Lukáš
IP: uživatel13956
 za 1100 můžu mít pojíznou 207 s papírama, pojízdnou, chytá na drc, ale musel bych se podívat na spojku... klouže a možná ložiska v kolech...
Datum: 02. července 2012 21:37
Jméno: pejsek
IP: uživatel14055
 njn když se ti povede sehnat zachovalej kousek 
a né kurvnej..
Datum: 02. července 2012 20:13
Jméno: stepan
IP: uživatel12743
 Zdravim, máte prosim Vás někdo zkušenosti se sundáním alternátoru na babetě 210, potřebuju vyměnit ložiska na klice?? Je ktomu třeba stahovák, který lze udělat stočením šroubu M5, netušíte jak moc má být šroub stočený, délka - průměr.... a ještě jak lze vyndat kliku z ložiska? je nutný stahovák, jaký? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2012 15:20
Jméno: stepan
IP: uživatel14085
 a jak chcete narvat M8 do M5??!! podruhe pisu ze ta M5 ma mit drik na konci, potreboval jsem jen vedet jak dlouhy ma byt drik... netušíte někdo jak stáhnout kliku z ložiska ? ( toho u rotoru )
Díky
Datum: 06. července 2012 15:20
 stepan: To snad ani nejde stahovat rotor tim samym šroubem kterej ho drží...řekl bych že se to stahuje M8 šroubem...
Datum: 03. července 2012 13:45
Jméno: Stepan
IP: uživatel14067
 Rotor drzi m5 sroub, a stahovak je taky m5 jak s drikem na konci misto zavitu, jen nevim jak dlouhy drik, mitor uz mam rozpuleny...
Datum: 03. července 2012 12:05
 nvm co myslíš a musel bych se podívat doma nejsem si jistý ale mám za to že rotor zapalování demontujěš šroubem m8 i na babetě ten na 13 klíč....jinak na dmontáš spojek je třba stahovák.. a na vyměnu ložisek musíš pulit....je to docela odborná práce a často to běhá i s vulemi....proč ses rozhod do toho zasahovat?
Datum: 02. července 2012 21:03
Jméno: fichtl50-20
IP: uživatel12124
 Čau draci, mám problém, na fichtlovi mi motor nedrží otáčky, i když mám čisté trysky a na fichtlovi mám bezkontaktní zapalování. Múžete mi prosím poradit, co s tým? Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2012 19:02
 ahoj seso, prosim o info o novem Vape Cross,v čem je lepší než předchozí??? umí na základě otáček samo měnit předstich??? díky za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2012 14:02
 nema svetelnou civku, tolik se nezahriva v xtremnich otackach, ma lepsi krivku na predstich,, komu toci od 10 tis a nemusi sviti,,tomu doporucuji
Datum: 03. července 2012 14:02
 Zdarec, jak sundám buď přilezlé nebo zakarbonované kroužky z pístu? Nejdou dolů ani za nic.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2012 12:26
Jméno: Marquee
IP: uživatel13627
 Namoč to do nafty nebo petroleje a nech to den dva, jen stím občas trošku zamíchej a zkoušej kroužkama hýbat, budou se postupně uvolňovat až povolí uplně, chce to trpělivost, . Taky docela pěkně taky funguje WDčko nebo Konkor, ale nafta i petrák to zvládnou a vyjdou podstatně levněji.
Datum: 03. července 2012 7:05
 proč by měly být? Navíc sežeň mi kroužky na Maneta M-90 za přijatelnou cenu....
Datum: 02. července 2012 21:30
Jméno: Dave's
IP: uživatel13925
 nekomprosmisne je vylamej... stejne jsou kantare
Datum: 02. července 2012 19:40
Jméno: vena
IP: uživatel12708
 zdar draci jak je to s korolkou dobíjení kdy svítí a kdy zhasína ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2012 21:59
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj veno!Šak Ti to Lukáš píše.Při plným Ti to přestává nabíjet.
Datum: 18. července 2012 21:59
Jméno: vena
IP: uživatel12708
 u mě jo to tak že zhasne když jde na volnoběh a když přidam plnej tak to svítí jako krava
Datum: 02. července 2012 16:55
 Svítí když to nebijí (snad na všem i autech)
Datum: 02. července 2012 15:50
Jméno: oopi
IP: uživatel13045
 Zdar draci, je možné, oaby měla jawa panelka, rok 1966 vyražené číslo tam kde obvykle, ale bez toho předčíslí 559? Je to číslo X/XX-XXX ... techničák nemám, ale chci se informovt, jesli motorka nepochází třeba z ČSLA či zahraničí...
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2012 15:09
Jméno: tom
IP: uživatel13877
Posl.aktualizace: 03. července 2012 0:22
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Tohle zařízení nemá stabilizaci
Datum: 03. července 2012 0:22
Jméno: olda
IP: uživatel12689
 čau kluci, čím to je když mifichtl nehází vůbec jiskru a elektrika nejde ani do cívky? víto někdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2012 23:24
Jméno: jirka
IP: uživatel13846
 hlavně se podívej jestli ti magneto vyrábí vůbec elektrický proud, který ti má jít do cívky.
Datum: 03. července 2012 23:24
 Kladívka, drát, v háji cívka v altíku
Datum: 02. července 2012 15:51
 Špatnej předstih, špinavy kladivka, špatne zapojenej drat
Datum: 02. července 2012 14:09
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Čau draci, chcem na fichtla na rám vyraziť výrobné číslo a potreboval by som poradiť, na ktoré miesto by to bolo najideálnejšie. Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2012 22:49
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Ďakujem, veľmi si mi pomohol.
Datum: 02. července 2012 22:49
Datum: 02. července 2012 21:59
 dobrý den chci se zeptat vím že to sem nepatří ale jeto taky moto jak se to vezme  nevíte jesli mi z jawy 250 175 pujde do trabanta karburátor a bude to mít menší spotřebu jakej bi jse mitam eště hodil dekuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2012 17:06
 jojo a nevíš jesli to tam sedne nemusí se to nák upravovat ?
Datum: 02. července 2012 17:06
Jméno: jenda
IP: uživatel7902
 Známej řikal že když jezdil trabikros tak že to dával a že to jelo jako kule ale nic víc nevim..
Datum: 02. července 2012 12:55
Jméno: Martin
IP: uživatel13175
Posl.aktualizace: 02. července 2012 15:10
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
Datum: 02. července 2012 15:10
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
Datum: 02. července 2012 11:30
Jméno: Frikulin-VIX TEAM
IP: uživatel12190
 Otáčkoměr jde na cokoliv
Datum: 02. července 2012 9:47
Jméno: Mara21
IP: uživatel12060
 Čau čím to může byt,že moje jawa 21 za studena ňikdy nechytne,když pustím benzín nacepují karbeb dam klíček do 0 polohy 3 prošlápnu a podívam se na svíčku a není mokrá,ale za tepla chytá krasně a jezdí krásně dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2012 11:19
Jméno: Viktor.6000
IP: uživatel13926
 Na N17C chytá špatně. Jestli chces aby chytnul na poprví tak tam dej 15. ale na léto je lepší ta 17.
Datum: 03. července 2012 11:19
 To máš jak kterej pincek .. já mám kros motor 555 a musím zapnout benzín, dát plyn naplno a cepuji karburátor dokud nepřeteče .. většinou na podruhé napotřetí chytne ale kdybych třeba cepoval bez plnýho plynu nebo když nacepuji málo tak to nechytne .. nebo zkus třeba naklánět doprava/doleva s pinckem při cepování .. chce to zkoušet způsoby...
Datum: 02. července 2012 11:07
Jméno: Mara21
IP: uživatel14056
 Svíčku mám n17c.Trysky jsou ok.
Datum: 02. července 2012 9:32
 Veľmi studená sviečka. Skús N15 alebo N17. Možno ti to niekde netesní ako má. Zle nastavená zmes...zlé osadenie trysiek.
Datum: 01. července 2012 21:36
Jméno: Joan
IP: uživatel12600
 Cuzz draci, mám pionýra 21 původní zapalování. Při studeným startu nastrtuju na 2 nakopnutí. Ale když je trochu zahřátej tak se sice dá rostlačit a nastartuje, ale hned zase chce chcípnout když ho nedržím pod plynem. Za jízdy je to v pohodě. Jen nedrží volnoběh. Po 20 minutové jízdě ten volnoběh drží zase v pohodě. děkuju za nápady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2012 11:50
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 Blbost. kdybys měl vysokou hladinu tk se ti přelavuje karburátor... mrkni na polohu jehly a pořádně vyčisti karbec a co ta máš za svýčku ? popŕ dej novou
Datum: 02. července 2012 11:50
 Vysoká hladina v plavákovej komore. Hltí sa ti, zníž hladinu. Motor za tepla má nižšiu spotrebu. Preto sa motor má ladiť zohriaty na pracovnú teplotu! To platí hlavne o voľnobehu. Keď ti nechce štartovať za tepla, nakloň ho na ľavú stranu a nakopuj ho ľavou nohou. Zmes sa ochudí a naštartuje! Zdar
Datum: 01. července 2012 21:32
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 zdar draci co by mě mohli udělat benga kdyby ně chytli na číze 175/487 bez spz má to stk ale čísla v depozitu a nemohu si je vyzvednout když dopravka ted přechází na novej systém a budou mít 9 dní zavříno ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2012 18:02
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 mas pravdu počkám si
Datum: 01. července 2012 18:02
 v nejlepším případě dostaneš jen nehoráznou pokutu tam strhnou ti bůh ví kolik bodů. není lepší si počkat tech 9 dní?
Datum: 01. července 2012 15:35
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 Tak dneska jsem si dal výlet s fichtlem tak si pěkne jedu na trojku čtvrt plynu pohodička a najednou to chcípne.. tak jsem dojel ke kraji silnice a zkoušel nastartovat a marně..
tak jsem ten pekáč odtlačil domů asi 2 km(naštestí to bylo většinou z kopečka)doma jsem skoukl trisky ty byly čistý.. tak jsem očistil svíčku.. skusil to nastartovat a naskočil jenomže po chvílí zase chcípne jako kdyby tam netekl benzín.. mám podezření že bude někde ucpanej karbec.. už se mi do toho nechce hrabat.. máte nějakej nápad??? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2012 21:19
 neházej ho ze skály...já ho beru
Datum: 02. července 2012 21:19
Jméno: pejsek
IP: uživatel14055
 Jinak všechno bylo dělaný od profíka.. tak proto se do toho nechci štourat nechci něco pokazit 
PS:už to jezdí vyčistil jsem karbec.
díky
Datum: 01. července 2012 21:47
Jméno: pejsek
IP: uživatel14055
 vy jste asi nikdy netlačili co
Datum: 01. července 2012 21:43
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 První věc, co by mě napadla, by bylo zkouknout ventil od plovákovky  Ale zase, když se ti v tom nechce hrabat, tak to asi nepomůže žádná rada ...
Datum: 01. července 2012 18:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jsem línej jako prase, na údržbu seru, ale když se něco pokazí, tak za to může ten pekáč blbej...
Datum: 01. července 2012 17:51
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 u nás nejsou
Datum: 01. července 2012 13:45
 nechce se ti v tom hrabat?? hoď to ze skály......
Datum: 01. července 2012 13:27
Jméno: Tom75
IP: uživatel1723
 Čau draci scháním už hrozně dlouho páčku spojky tu větší jak se dávali i na 350 a přední blatník na ČŽ 175/487.Neměl byste někdo prosímvás doma už to scháním snad půl roku a nikdo nemá v nejhorším objednám tadyctu páčku ¨/http://www.fichtlkramek.cz/nahled/packa_leva_638_6402222.html// je to stejný ??Díky a odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2012 11:38
Jméno: vena
IP: uživatel12708
 zdar draci mohu navest na jawě panelce 250 kabel od reletka rovnou na baterku ?? a na jakej pol když mam ukostření +
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2012 10:00
 A jaka je tam spinacka? Hod sem link jestli je nekde na netu
Datum: 02. července 2012 10:00
Jméno: vena
IP: uživatel12708
 ja bych rad ale když je tam jina spínací skřinka a jinej celej předek ale asi se to nejak pokusim vykoumat podle schéma
Datum: 01. července 2012 12:41
 Cau draku heled neres chujoviny zapoj to podle schematu
Datum: 01. července 2012 12:20
|



|