Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Jakou svíčku byste mi doporučili do jednorychlostní babety? Na N19C startuje na povel, ale po zahřátí to stojí za prd. Na N17C startuje hůř, ale líp jede ohřátá. Ale nikdy nejde nastavit volnoběh. Prostě na studeným motoru se točí kolo a motor řve, na ohřátým motoru se kolo netočí a otáčky jsou na skorochcípnutí. Svíčka je vždy černá. A při postavení na stojan teče z výfuku hrozně moc oleje(ještě mi bude nějakej dědek vyhrožovat že pouštím do země benzín). Možná sem to s tim olejem trochu přehnal, ale stejně... A pak jsem někde našel svíčku N5Y(ta původní z výroby), jiskru hází, ale má volný izolátor. Prostě jezdí po tý elektrodě nahoru a dolu- můžu na ni jezdit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2009 14:37
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Ten šroubek tam je. Myslíž že mám skusit jehlu na první zářez? Filtr je čistej.
Datum: 20. listopadu 2009 14:37
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nevim jak je to i ty jednorychlostni tam neni sroubek na stelovani bohatosti jako u dvourychlostni?? kdyz je mokra cerna svicka de tam moc benzinu, vetsinou je to spusobeny bohatou smesi nebo mas spinavej vzduchovej filtr, tu jehlu skus dat niz
Datum: 19. listopadu 2009 20:19
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Jestli máš na mysli plováky-ty jsou seřízený perfektně podle chytrý příručky pro opraváře babet. A jehla na druhém zářezu a můžu tak maximálně točit se šroubem vzduchu. Co znamená, když je mokrá svíčka?
Datum: 19. listopadu 2009 18:47
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 do babety klidne dej N15C nebo N17C, svicku mas cernou protoze mas moc bohatou smes a mozna i moc benzinu nech si to od nekoho sestelovat jestli to neumis u babety je to slozitejsi
Datum: 19. listopadu 2009 18:34
|



|