Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Tohle je na Admina... neuvažuješ o úpravě kdy by ti vyhledávání nejelo pouze po nadpisech ale i po odpovědích pod nimi? Občas tu totiž někoho sepsuju že nečte dřívější odpovědi a nedávno jsem zjistil že vyhledávání po odpovědích nejede. Podle mě dost nepříjemná věc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2009 7:46
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Goood napad to by se fakt hodilo
Datum: 21. listopadu 2009 7:46
 čau hale kde seženu výbrus na mojí babettu 210 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2009 7:46
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 V mototechne
Datum: 21. listopadu 2009 7:46
 Nemáte někdo výkres stahováku rotoru na staďáka s11? Prosím! Pošlete na mail: 321tnt@seznam.cz Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2009 20:23
 Draci čím může být to,že mi tam někdy nechce skočit jednička?? Nechce skocit dam za dva, nahoru a už to jde, ale někdy tam prostě nejde... čim to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2009 10:00
 Jak říká dáchl dotáhnou a nebo povolit......Já sem však jednou udělál bybu že sem k řadícímu automatu ma pravé straně dal šroubek s velkou hlavičkou.
Datum: 21. listopadu 2009 10:00
 Dělalo mi to taky.Dotáhl jsem šroubek na řadící automat a už mi to šlo.Popřípadě múžeš mít ohlé vidličky řazení v motoru.
Datum: 20. listopadu 2009 20:15
 zdravim, tak jak probíhá váš volnej čas kolem motorek, co popřípadě děláte čí neděláte
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2009 17:54
 hmm asi se taky pridam sezeni u pocitace prej neni zdravy
Datum: 21. listopadu 2009 17:54
 Me staci bejt clenem
Datum: 20. listopadu 2009 22:36
Datum: 20. listopadu 2009 22:32
 no neni no ja si taky myslim ze by stacilo RCHKFK
Datum: 20. listopadu 2009 22:28
 URCHKFK-NO TO JE TEDA NOVINKA ROKU 2010
Datum: 20. listopadu 2009 22:26
Datum: 20. listopadu 2009 22:21
 lk: moje slova! timto RCHKFK oficialne vyhlasuje valku abstinentum!...
Datum: 20. listopadu 2009 22:19
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 podle mě by se prostě měla abstinenční nemoc zlikvidovat a mělo by se zakázat požívání nealko nápojů, jinak to tady špatně zkončí...
Datum: 20. listopadu 2009 22:09
Datum: 20. listopadu 2009 21:53
 tady se to nějak zvrhlo ...
Datum: 20. listopadu 2009 21:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jinak jakožto právoplatný člen RCHKFK zvedám oba pulitry pro zavedení pičáků
Datum: 20. listopadu 2009 21:47
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 no jasný... pod 1,5promile je čkověk za volantem (nebo řidítkama) absolutně zmatenej a hlavně nejistej a to je o hubu takovýho člověka potkat na silnici...nikdy nevíš co se svim rychlym zareagovánim udělá... fakt to chce reformy, jinak to tady bude zachvíli jak u abstáků...
Datum: 20. listopadu 2009 21:44
 lk: velice dobrej napad,zaridime si pičáky...(picí prukazy),podle me by se mel udelat zakon ze kdo nema 1,5 promile tak nemuze za volant...
Datum: 20. listopadu 2009 21:36
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 moje řeč... z Popovic by asi chodil kozel co?  .... a s tim řidičákem to neni vubec špatnej nápad... stačilo by, kdyby to platilo aspon z 5ti nejčastějc navštěvovanejch hospod... + z posedu  ... a na těch zaznamenanejch trasách z hospod, by se při kontrole musela podat první pomoc v podobě lahvátora... no hochu mi to ještě někam dotáhnem....jen jak se dostanem k moci
Datum: 20. listopadu 2009 21:33
Datum: 20. listopadu 2009 21:21
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ok kolečko... to beru  ... doufam že to přinese třeba soudky tady v e-shopu.... budu potřebovat třeba těsněni pod karbec a šup vezmu k tomu třicítku soudek.....to by nebylo špatný  prostě RCHKFK
Datum: 20. listopadu 2009 21:19
 O JA SEN DNES S NUDY VIČITILZAPA CIVK A SVIČKU ALE FCHTL MI IPŘED TYM CHTALN JEN TAK S NUDY
Datum: 20. listopadu 2009 21:09
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 moje prezdivka na cod 2 je stoon ve S.w.i.n.e
Datum: 20. listopadu 2009 21:08
 lk: navrhuji zalozit Radikalne Chlastajici Křídlo FK (RCHKFK)
Datum: 20. listopadu 2009 21:07
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 presne tak jako kolecko nehodlam tu  prezentovat moje vazny veci (call of duty 2 mp )
Datum: 20. listopadu 2009 21:06
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 netušil jsem že i fichtlaři jsou herní pc maniaci.... teda aspon myslim, že se bavíte o pc hrách  .... každopádně si sjedu na exc, nemeju ho a pak sednu na 3kolku a jedem chlastat do hospody(proč bych si taky jinak stavěl 3kolku)......když se nejde chlastat, tak si aspon vezmem lahvatory a jedeme pit na posed, ale to fakt jenom když se nejde chlastat.. (jako třeba dneska....taky už jsem byl na třech na posedu  )
Datum: 20. listopadu 2009 21:02
Jméno: tomas
IP: uživatel7725
 ja uz som aj cod 6 presiel  ,dost kratka ale zato super hra nabita akciou
Datum: 20. listopadu 2009 21:01
 ja mam samozrejme i vaznejsi starosti,ale nehodlam je prezentovat na FK
Datum: 20. listopadu 2009 21:00
 kolecko, mustang 23: tak vase starosti bych chtel mit
Datum: 20. listopadu 2009 20:49
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 Myju varadero 125 atd atd
Datum: 20. listopadu 2009 20:41
 Ja uz COD 6 mam ,ale jeste jsem to nenainstaloval  -lenost
Datum: 20. listopadu 2009 20:20
 denzileck kde si vzal 5 ? mam 4 uz dohranou asi na vsechny urovne obtiznosti a prestava me to bavit uz to hraju jenom MP jinak kdyby nekdo vedel kde sehnat 6  jinak co se tyce volnyho casu kolem motorek tak vymena novejch dilu za stary a udrzba, mimo motorky CoD 4 a WoW
Datum: 20. listopadu 2009 20:14
 taky si obcas zahraju obcas hry nejvic asi CoD2 MP
Datum: 20. listopadu 2009 20:03
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Counter strike a CoD 5 MP
Datum: 20. listopadu 2009 20:00
 CAW motorkari jawi  ... mam dotaz ja sem vyplach nardz jenom vodou a tak sem tak 1tejden jezdil a dneska se zase zacpal karbec neporadili by ste mi cim mam vycistit nadrz od rezu pls ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2009 22:35
 Čau draku,já ti řeknu,jak to dělám já.Vemu asi tak 300gr. matek M4 a nasipu je do tý nádrže.Tu nádrž vemu,upnu jí do míchačky na beton a nechám to vní točit i 3 hodiny.Potom ty matky vysipu i s tím sajtrajtem a nádrž mám zevnitř krásně čistou - jak pochromovanou.Měj se draku
Datum: 21. listopadu 2009 22:35
 Je to psaný skoro všude m§ůžeš použít matky,chemické přípravky,štěrk(nedoporučuju),vysoký tlak vody,....A pak se to dobré vyjejt nějakou barvou.
Datum: 21. listopadu 2009 10:04
Jméno: kadio
IP: uživatel7966
 zdarec hale nasypejtam náky hřebýky metky nebo šrouby a dej to do mýchačky,ale oředtím to zabal do hadru at to tolik neni slyšet
Datum: 21. listopadu 2009 2:12
 Čau moony kde tu barvu seženu dík.
Datum: 20. listopadu 2009 23:23
Jméno: Moudras
IP: uživatel7965
 Nalej tam trošku benzínu a nasyp tam matky který nebudou zarezlí a pořádně to protřepej ten rez to omlátí a vypadá to z nádrže ven
Datum: 20. listopadu 2009 20:15
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 no a já ti kromě školení v českém jazyce poradím i s tou nádrží,1. už tam nelej vodu. 2. nalej tam odrezovač a nádrž každou hodinu pootoč tak, aby se odstranila rey na celé ploše nádrže. 3. můžeš a nemusíš nádrž nabarvit dvousložkovou barvou - já použil Eprosin E25 a tím pádem už nádrž dál nerezaví. Pokud nepoužiješ barvu, tak se taky prd stane, akorát to s tím odrezovačem budeš muset každej rok zopáknout.
Datum: 20. listopadu 2009 19:42
 OMG!!!!! jaway ze s tvrdým Y...jako jawy podle vzoru ženy!!!!! a pokud nádrž vyplachuješ vodou tak si trouba
Datum: 20. listopadu 2009 19:28
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2009 19:20
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Zdar draci. Vypadla mi jehla z trysky u 555 z té závlačky, a když sem to dneska spravil, tak jednička jde strašně rychle do otáček a řve to. Předtím se to poklidně rozjíždělo a neřvalo tak. Dal sem tu jehlu na 1 zářez. Nevíte na jekém má být? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2009 19:17
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 tak dik moc. fichtla mam teprve tyden takze jeste toho moc neumim
Datum: 20. listopadu 2009 19:17
 dej to na prostredni,to bude asi nejlepsi...
Datum: 20. listopadu 2009 19:14
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 takze kdyz si vezmu tu jehlu do ruk tak ne na ten nejvyssi ale na prostredni nebo nejnizsi jo?
Datum: 20. listopadu 2009 19:13
 dej to na druhej nebo na treti,nutno odzkouset,kdyz je na prvnim tak to tvori chudou smes a dela to co popisujes
Datum: 20. listopadu 2009 18:59
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 teda na té jehle úplně nejhornější zářez
Datum: 20. listopadu 2009 18:45
 Zdravim vsechny mam takovej problemek nasel jsem na pude po dedovi motor i s ramem a bohuzel bez jakehokoliv cisla a chci se zeptat jak poznam co to je za typ.Na bloku je napsano akorat CZ a prumer pistu je 575 mm a nikde nic neni napsano.Tak prosim vsechny profiky co tomu hovi co jsem to vlastne nasel. 125?175?Dekuji vsem
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2009 14:14
 jo a jeste jedna vec da se nejak zdelat hlava bez ztahovaku?motor byl asi pridrenej a za to ctvrt stoleti co to stalo se nechce nic hejbat.diky
Datum: 21. listopadu 2009 14:14
 meril jsem to suplerou a nemeril jsem tedy pist ale prumer valce.foto bych mel zitra
Datum: 20. listopadu 2009 22:09
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nemáš fotku toho motoru? mohla by to být 150 po druhém výbrusu...
Datum: 20. listopadu 2009 19:49
 čím a jak si to měřil???
Datum: 20. listopadu 2009 19:17
 57.5mm,neni to spis 58mm?to by byla 175...
Datum: 20. listopadu 2009 18:42
 CUS DRACI PROSIM VAS NEVITE JESTLI MA FICHTL KRAMEK NEKDE KRAM?? ABYCH SI MOHL PRO DILY JEZDIT OSOBNE.DIKY ZA ODPOVEDI.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2009 23:35
Jméno: jáááááááá
IP: uživatel7154
 Ve Žďáře nad Sázavou je podobný obchod.
Datum: 20. listopadu 2009 23:35
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Nemá. Říká ti něco CAPS LOCK??
Datum: 20. listopadu 2009 20:32
 Ahoj. Mám ještě jeden dotaz. OD května když jsem půlil motor, tak mi z výfuku teče nějakej olej ( mimochodem jak bylo půlení, tak jsem dostal novýho fichtla s jiným nevypáleným výfukem ). Svíčka je černá jako čert ale fichtl chytne vždy napoprvé za tepla, studena po měsíci chytne. Tahá skvěle. Zkoušel jsem měnit svíčku z Brisk N7 na N7Y a N14C na tu už jsem to ani nenastartoval tak jsem dal zpátky původní. Jehla je na nejnižším a zkusil jsem míň přidávat oleje do paliva. Je možné že mi to někde nasává i z převodovky ? Hulí to tak středně. Jak kdy. Když se to přechlastá tak hulí když ne tak je to dobrý. Je možné že to dělá i výfuk že po zahřáti se uvolní z okraje výfuku ty splodiny a ono my to může nasávat i zpět. Je totiž dost zaprasený ale kdybych ho vypálil, tak by mi praskl v polovině prootže je to takové všelijaké. A na nový nejsou finance. Karbon není žádný. Lze mohu dodat foto zasvinění. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2009 20:16
 dokavad te lauf nebude vypalenej nebo mechanicky vycistenej, nepocitej s tim, ze to z neho nepotece proudem...jak se vycisti tak je to zmena, sic to bude spindira porad pac sem tam si z toho laufu stejne ucmrdne...navic to mas prehnane bohaty,,,
Datum: 20. listopadu 2009 20:16
 Toteď mám protože mi to na první zářez špatně jede a blbě se ovládají otáčky strašně náchylné. Já jsem to tam zapoměl napsat že jsem to změnil. Omlouvám. Ale díky
Datum: 20. listopadu 2009 20:14
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Jehla ma bejt na druhym ze shora a pak rekni jak to dopadlo ale myslim ze problem bude vyresenej....
Datum: 20. listopadu 2009 18:46
 Jo a karburátor je úplně nový( jsem vyfasoval od kámoše - pako vyměnil za starý) a hladina je nastavená dobře. Mě to by bylo v celku jedno ale má to STK a jezdí se s tím tak ať někde nezůstane stát nebo něco.
Datum: 20. listopadu 2009 18:30
 zdar, cim to je ze kdyz roztlacim pareza (na nakopavacku nestartuje) tak mi tak dve minuty trva nez se muze poradne protocit, aniz by se dusil? I kdyz jedu tak se strasne dusi, jako by nesel benzin do motoru...karbec mam cerstve vycistenej, jehla na 3. zarezu. (karbec jikov 2914hz) diky predem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2009 18:31
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Mám ten samý problém. Mně teda chytne na skočpáku ať je 30° nebo -10 Taky se dusí, ale jen když jedu moc rychle. U pařeza hladinu v plovákovce nenastavíš a ta jehla ti to moc nevylepší-sám jsem to zkoušel, jestli jezdí líp na druhý nebo třetí zářez a rozdíl to skoro není(jen na třetím zářezu je svíčka černá a nechávám za sebou oblaka dýmu) To bude zapalování.
Datum: 20. listopadu 2009 18:31
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2009 18:44
 ty matky by mely bejt stejny,myslim ze tam pude...
Datum: 20. listopadu 2009 18:44
 Ahoj. Hledal jsem na fichtlkramku a nenašel. Jde o to že jsem hledal jestli není kryt na tlumiš takový ten větší pod kterým je péro. Jedenkrát se vtom jelo v kaluži a je to celé zasviněné a nemůžu to sehnat. A taky se chci zeptat co bych mohl dát jako ten kryt pod nádrž. Je to takové pružnější PVC ale nemají to ani v normulním obchodu. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2009 20:15
 To se máš....hmm
Datum: 20. listopadu 2009 20:15
 Zdar tuhle folii mám doma přesně tu co tam dávali z výroby.
Datum: 20. listopadu 2009 19:56
Jméno: Radek
IP: uživatel7934
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2009 18:16
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Je to to samy akorat tak neni jikov ne ze tohle neni na jikov to je kravina
Datum: 20. listopadu 2009 18:16
 čau hale kde mám sehnat novej válec + píst + píst. kroužky i s výbrusem všechno nový ? pls poraďtě děkujunaschle
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2009 17:34
 zdar draci chtel sem se zeptat jestli je lepsi 3 kanal nebo ta cestovni uprava od stejskyho co je lepsi poradte prosim nevim co si mam koupit
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2009 0:57
 tak výtečně...znáš stejskyho stránky...to je první dobrý počin, pokud si pročteš diskuzi, jistě se mnohé dozvíš, pokud si přečteš i knihy, které se tam teď třeba zrovna zmínily... nebudeš stejskyho potřebovat a odpadne tím pádem tvé dilema...jak prosté... -a pokud chceš závodit, tak to chce hlavně to "srdíčko a štěstíčko", bez toho to nepojede vůbec
Datum: 02. prosince 2009 0:57
 proc?a co mam jeste upravyt?
Datum: 21. listopadu 2009 7:47
 TAk to ti jen válec nepomůže....
Datum: 20. listopadu 2009 19:04
 motor je v origo stavu a chci to pouzit na tereni zavody
Datum: 20. listopadu 2009 18:19
 Lepší je to co využiješ......
Datum: 20. listopadu 2009 17:40
 3 kánál bude určitě lepší pokud máš motor v dobrým stavu aby to vydržel.Ale ještě není známa cena ještě si počkej
Datum: 20. listopadu 2009 17:35
 Zdar hoši, dneska jsem byl projet moji 05 po GO. Den před tím jsem ji nastartoval. Jezdila jako nikdy. Včera jsme zadělali plechy a dneska že to projedeme. Motor začal být najednou hrozně línej. Jak jsme to zkusili poprvé tak jsem na dvojku jel 42. Dneska jen 35!! a z vejfuku se hrozně čoudilo a tekl olej. No říkáme si jedeme dál. Najednou v převodovce louplo a přestatala sepínat spojka. Dojeli jsme zpět domů a zkoušeli jsme ji nastavit. Páčka se vracela a měla odpor ale prostě když byl zyřazen kvalt nešlo protočit kolem i když jsme drželi spojku. Dál řazení bylo krásně přesný. Dneska nepřesný a občas nešly zařadit kvalty, když neběžel motor. To se dneska stalo. Nemáte nějaký tip na ty moje problémy? Svíčka NGK b8 jehla na 2. zářezu. Svíčka má barvu jak má mít. Předstih a odtrh stejnej jako když jsme jezdili poprvé od GO. novej filtr vzduchu, vejfuk vyčištěn. Natural 95 TSF 1:40. Pomožte mi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2009 7:33
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 nech tomu čas a uvidíš
Datum: 21. listopadu 2009 7:33
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Svíčka nneí cihlová. ona je bílo hnědo černá. mám tyto 3 druhy barev na jedné svíčce  k těm otáčkám: jde to do otáček, ale prostě ve dvou z kopce a se 13 zubým kolečkem z toho vymáčknu "jen 60" a to je mi prostě divný
Datum: 20. listopadu 2009 21:35
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jak říkaj ostatní muže to být olej z převodovky ale to by nebyla svíčka krásně cihlová, stejně si myslím že ji cihlovou nemáš, kouří to- jdee tam olej z převodovky nebo moc směsi tudíž se ti to i málo vytáčí,
Datum: 20. listopadu 2009 21:19
 No to bych pochopil..... ale ta spojka je divná a kouří to nehorázně což nikdy před tím nekouřilo
Datum: 20. listopadu 2009 18:54
 No tak tomůže být tím že si vše ještě nesedlo a ložiska a gufera se nezaběhly tak to brzdí dej tomu nějakej čas.
Datum: 20. listopadu 2009 18:52
 Tak GO jsem myslel hlavně převodovkou. Vyskakovala trojka. Olej v převodovce je. Akorát 0,5 litru. Kolo se točí! Když jsem dojel asi 4 km zpět domů bez spojky. Kolo se točí i při zařazení bohužel i při smáčknutí spojky. Síla se ale němění. Když zmáčknu spojku tak spojka ani jemně neproklouzne ale v páčce je odpor a dokonce se i vrací! lanko je nový! Zajímavý bylo, že jsem z toho z kopce vytáhl "jen 60" a to jsme jeli ve dvou a mám tam 13 zubý kolečko!!! Před GO se 13 zubem to hnalo daleko rychleji!
Datum: 20. listopadu 2009 18:28
Jméno: ...
IP: uživatel455
 točí sa ty kolo??....točí sa aj při kvaltu??....jestli ne tak sa možná rosipalo ložisko zadního kola a asi povolená spojka a to gufero si sedlo jak už tady někdo psal!!!
Datum: 20. listopadu 2009 17:47
 A jak můžeš udělat GO bez výbrusu pístu a kroužků...  Neni náhodou GO zkratra pro Generální Opravu ?
Datum: 20. listopadu 2009 17:39
Datum: 20. listopadu 2009 17:38
 to loupnuti by mohl bejt povolenej spojkovej kos a kdyz ti hrozne coudi a nejede tak ti asi bude sat olej z prevodovky je mozny ze po vcerejsim probehnuti motoru si ti "sedlo" gufero a prestalo plnit svoji funkci
Datum: 20. listopadu 2009 17:32
 No já sem měl podobnej prtoblém.motor po go.Nakopávačkou nakopnu brčí to tak 2 sekundy a najednou se to seklo ....Spojka v hají,převodovka zasukovaná.Povolil sem řadící automat kopl tam 1 A jezdil tak spátky dokud se to nepovolilo.Pak sem to nakopl nechal 10 běžet pěkně sedlo a už sem mohl jezdit.
Datum: 20. listopadu 2009 17:31
 No to je. Prostě ve středu to jezdilo super. Pravda neměli jsme tam plechy ale o to nejde. A dneska se chci projet.... pionýr byl fakt línej. Ve středu jsem vytočil dovjku a na tacháku 42. dnes 35! řadilo to pěkně a přesně. dneska dlouhý dráhy a nepřesný. Dlouho lovíš neutrál. A pak loupne v převodovce a nefunguje spojka a pak ještě to začlo hodně kouřit. Jak jse vzadu zástěrka tak na ní byl olej od výfuku!!!
Datum: 20. listopadu 2009 17:19
 tak to je zvláštní...
Datum: 20. listopadu 2009 17:10
 Vejbrus ani píst. kroužky měněný nebyly!!!
Datum: 20. listopadu 2009 17:03
 Vybrus si tam delal?
Datum: 20. listopadu 2009 16:58
 zdar..je to asi kravina,ale napadlo me jestli by sel originalni olejovej tlumic udelat jako centralni?vydrzel by to?a kvuli tuhosti bych dal treba prevodovej olej...bylo by to na čz 175
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2009 16:38
 taky sem to zkousel a samotnej to neudrzi mozna zkusit 2, ale moc bych tomu nedaval
Datum: 20. listopadu 2009 16:38
 a nebo jakej by ste tam dali aby sem se s investici vesel do 300 kč?z auta to je asi blbost..
Datum: 20. listopadu 2009 16:35
Jméno: Fkho
IP: uživatel7453
 Zdar,\r\nchcem si vyrobiť 12V verziu CDI v1.1 podľa Chonga a mám už všetko hotové okrem trafa, a chcem sa spýtať či má byť navinutý prvé primárne vinutie alebo sekundárne? Má byť najskôr primár a na ňom sekundár alebo naopak? A indučka má byť 12V alebo 6V? Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2009 17:54
Jméno: Fkho
IP: uživatel7453
 Nejak som to prehliadol  . Ďakujem za odpovede.
Datum: 23. listopadu 2009 17:54
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Určitý vliv to má, ale o tranzistory se neboj  . Já to vinul navrch jen kvůli tomu aby se kdyžtak dal primár převinout kdyby to nebylo OK  Nech to tak jak to máš, neměl by s tím být problém. Ale že vinu primár navrch bys našel na fotce trafa z webu
Datum: 22. listopadu 2009 12:45
Jméno: Fkho
IP: uživatel7453
 Ja som to navinul ešte pred tým ako som sem písal a presne naopak, lebo na svetelektro.com mi napisal ze ma byt primar prvy. Mohlo by to ísť aj takto navynuté alebo riskujem že mi zhoria tranzistory?
Datum: 22. listopadu 2009 8:23
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Nezkoušel jsem jinou než původní 6V pionýří indučku, ale mělo by to fachat i na 12V
Datum: 20. listopadu 2009 21:32
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 První vinu sekundár. Vinu tenkým drátem závit vedle závitu a vrstvy prokládám izolační páskou. Nakonec navinu bifilárně (dvojitě) primár. Tedy přiletuju si oba konce párového drátu jeden na krajní a druhej na prostřední vývod a navinu primár. pak si prohvízdam multimetrem dráty a konec krajního přiletuju na střední vývod a ten co začínal vinutí na středu , tak jeho konec přiletuju na poslední volný kolík trafa... Snad je to jasné.  . Jinak trafa rozebírám tak že je uvařím v hrnci s vodou a horka je opatrně rozeberu vytažením, či vytlačením jádra z kostřičky. Když navíjím na kostřičku, nasadím si kostřičku na šroubovák, nebo štětec a pak teprve navíjím. V samotné kostřičce se to špatně drží. Neboj se navíjení je to jen o šikovnosti.
Datum: 20. listopadu 2009 21:32
|



|