
No já bych úplně tak jednoznačnej nebyl

. Nemocí zapalování těchto motorů bývá průraz vinutí zapalovacího pólu. Obyvkle bývá letitá impregnace tak vystárlá, že leckdy prasne i s vinutím,nebo zlobí jiným způsobem. Přesto nevylučuju špatný kondenzátor, svíčku, fajfku nebo i zesláblé magnety.. ale jestli jsou špatné se dá poznat i na světle jak moc svítí žárovka alespoň při nakopávání. Závada zapalovacího pólu se řešila výměnou za světelný a přidělání klasické indučky např. z pionýra a samozřejmě elektricky shodně zapojenou, což je ale docela hnus, bo je u tohoto motoru takovým hezkým standardem že z motoru vede rovnou VN kabel na svíčku, případně zakoupením nového zapalovacího pólu. Což je ale dost drahá záležitost, takže to chce nejprve vyloučit jiné důvody proč zlobí. Ale osobně bych koupil raději nový zalaovací pól, bo není nic horšího než někde zůstat viset kvůli prasknutému zapalku