Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 co myslite je lepsi valec co ma zebra a chladi vzduchem nebo co nema zebra a chladi olejem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 15:57
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ano a proto se dava na chladic ventilator ... zkus si nekdy drazdit motorku se vzduchovim chlazenim na miste a pak
to zkus u kapalinoveho kapalinove bude mit mensi teplotu... protoze rozdil je v soustave cca 7 stupnu takze vzdy ta voda se pri svem
mnozstvi vymeni kazdej je satancem neceho jineho 100 lidi 100 nazoru
Datum: 21. prosince 2009 15:57
 si vem xjr 1300... vzducháč  a jak to jede..
Datum: 21. prosince 2009 15:24
 za skdyz u vodniho chlazeni pojedes pomalu a treba delsi dobu, nebo s velkou zatezi a nebudes mit nucenej obeh vzduchu na chladici tak je to stejny jak vzduchac, protoze i "vodnik" je vlstne vzduchovy chlazeni, jenom probiha jinde a nechladi se primo valec, ale elemnet prenasejici teplo. ja osobne si myslim, ze je lepsi vzduch, ale vsechno ma + i -
Datum: 21. prosince 2009 14:59
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 olejem? nemyslis spise vodu? jinak za me je lepsi vodni chlazeni (bez zeber) protoze vzduchem chlazenej motor dostava pomerne velky teplotni soky
a z toho duvodu museji byt vetsi vule za to VODNIK ten se dostane na urcitou teplotu kterou si udrzuje takze ja nevim pojedes krokem lesem a vzduchem chlazenej se ti zacne prehrivat za to vonik ne v udrzbe bych se zase priklanek k vzduchem
chlazenyho tam udrzujes jen cistotu zeber
Datum: 21. prosince 2009 14:35
 žebra,vzduch
Datum: 21. prosince 2009 8:36
 čest draci,kdybych si dal do fichtla 13z sekundáro místo 12z, o kolik by mi to jelo rychleji? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 17:14
 12Z je najlepsi aj pre silu aj pre rychlost!!
Datum: 21. prosince 2009 17:14
Jméno: Standa
IP: uživatel8273
 podle stavu motoru....s horsim motorem na 13z kolecko sotva dosahnes rychlosti s 12z ....pri dobrem stavu motoru a 13z kolecku se muzes dostat az na 75km/h
Datum: 21. prosince 2009 13:30
Jméno: Smajdalf
IP: uživatel8272
 o 5 km/h, dá se to vypočítat
Datum: 21. prosince 2009 11:54
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cca 5-10 kmh
Datum: 20. prosince 2009 22:53
 Anketa: Jezdíte s helmou a případně s jakou? Já jezdil v lyžařský a teď v kokosu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 12:11
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Já mám černou integralku MDS je v ní aspon teplo v tomhle počasí
Datum: 22. prosince 2009 12:11
Jméno: Jozo
IP: uživatel7809
 Já mam Vemar
Datum: 21. prosince 2009 21:27
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 Airoh-Speed Fire Rise. Stála mě kolem 2 táců a zatím jsem spokojený
Datum: 21. prosince 2009 19:28
Jméno: Standa
IP: uživatel8273
 Ja zase s helmou jezdim jen na peraku   jinak mam nejakou otevrenou integralku na choppery a pak bilej kokos
Datum: 21. prosince 2009 16:09
 no ja bych bez helmy nejel ani do samosky pro housky, ale to je kazdyho nazor. ja mam endurovou MARUSHIN X-Moto za 4500
Datum: 21. prosince 2009 15:01
Datum: 21. prosince 2009 14:59
 Mám helmu značky B-square či jak se to píše z lídlu,odklápěčku za litr a sem spokojenej.
Datum: 21. prosince 2009 12:46
 Jezdím všude z helmou Worker  ...
Datum: 21. prosince 2009 9:26
Jméno: MistlinHel
IP: uživatel5767
Datum: 21. prosince 2009 8:59
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jezdim NITRO MX 418 + biker brejle
Datum: 20. prosince 2009 21:52
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
Datum: 20. prosince 2009 21:47
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 Já mám helmu BYE a jsem na to hrdý
Datum: 20. prosince 2009 21:16
 Petr: jak to myslíš?
Datum: 20. prosince 2009 21:14
Jméno: Petr
IP: uživatel5767
 čezeťák ne? helma JEBS to je značka  pak kdo tady je kaňour
Datum: 20. prosince 2009 21:05
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ja mam WKM a brejle KBC-dohromady to nestalo prez 1200
Datum: 20. prosince 2009 21:02
 Mám integrálku a jsem rád, že ji mám, hlavně v týhle zimě.
Datum: 20. prosince 2009 21:00
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel1093
 mám motokrosovou vod NITRA stála mě i s brejlema 3500
Datum: 20. prosince 2009 21:00
 ja jenom kokos, dirv sem jezdil bez helmy, pak sem jel jeden zavod tak sem musel koupil helmu nejakou heldku za 2000 a mel sem ji 1 na sobe protoze to k tomu neni a hlavne neni dobova velkam helma na fichtla to nepatri
Datum: 20. prosince 2009 20:58
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Datum: 20. prosince 2009 20:56
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 na motrorku motocrossovou, na vyjíždky na fíku taky, ale na popojíždění po vesnici na fíkovi ne
Datum: 20. prosince 2009 20:52
 s moto helmou JEB´S.... momentálně si s ní podkládám nohy
Datum: 20. prosince 2009 20:45
 já taky lyžařská,a ted kokos
Datum: 20. prosince 2009 20:43
 Zdravim všechny draky,dal sem si do profilu foto mé mašiny.Prosím,koukněte a napiš jestli se vám líbí/nelíbí.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 19:20
 471 je super stroj  .Bohužel sem nikdy na originál motoru nejel, jeden mám přebroušený na 310ccm (od původního majitele) a druhý mám přestavěný na 350ccm (taky původní majitel,já ho jen dokončil)
Datum: 21. prosince 2009 19:20
 tak diky za kladné hodnocení...s tou origo barvou,asi až někdy za hodně dlouho,mám ji na normální ježdění,ale pořád ji leštím a udržuju  příští rok bude nová mašina do garáže...kompletně opravená 471
Datum: 21. prosince 2009 17:43
 jo luxus harlejka - taky jsem ji mohl mit ale nedopadlo to.....az se budes nudit dal- bych ji do original barvy
Datum: 21. prosince 2009 17:15
 jj pěkná to číza a něco mi přípomína je fakt super
Datum: 21. prosince 2009 17:00
 moc pěkná číza
Datum: 21. prosince 2009 14:55
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Nádhera ale ta modrá helma se k tomu moc nehodí ale jinak super
Datum: 20. prosince 2009 22:02
 jo hruba
Datum: 20. prosince 2009 21:28
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Dej tam par kapek Castrolu a hned karbon prestane
Datum: 20. prosince 2009 21:21
 kdyby m2t tak nekarbonovalo,nemám k němu žádnou výhradu...strašně rád někomu za sebou trochu zakouřím
Datum: 20. prosince 2009 21:06
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Spatne...Vis proc??Mazes 2MT  Ne pekna je
Datum: 20. prosince 2009 21:03
 jojo ta je fakt pěkná
Datum: 20. prosince 2009 20:44
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau draci, předem říkám že tento članeček neni urážka NIKOHO!! spíš poklona...... závodil jste někdo na fichtlcupech proti panu Duchkovi a jeho sinovi? (naji oba spečoše, a kluk ještě zelenou moc pěknou továrku) musim říct, že jim to jede fakt jak ...... ty speciáli na pohled nejsou až tak upravený(vim, že vevnitř budou fest  )a jedou fakt dobře, a ta zelená továrka to je síla... ta de od středních otáček jak prase. př.: otáčka ,kterou jede většina na vytočená 1, on za 2, za otáčkou 2 vymáčkne spojku(doufam ,že chápete jak to myslim, 2 plnej a parkrat zmáčkne spojku motoru prudce vylítnou otáčky a zas klesnou,-moc dobře sem to asi nevysvětlil  ) co si o tom myslíte vy? mate zkušenosti ze závodů?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 16:44
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 to by mě taky zajimalo fotka ne bo nějake video se zavodu kde zavodili?
Datum: 21. prosince 2009 16:44
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
 Nemate nekde fotky jejich stroju?
Datum: 21. prosince 2009 5:58
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel7575
 mno opravdu by mě zajímalo co v tom má? je to hrozný dělo, vždycky když ho vidim na zavodech jak on a Walter se nahání, tak si říkam co ty kluci v tom můžou mít, že jim to jede líp něž některejm speciálům  jenže co tam maj to nám bohužel nikdo nepoví  škoda rád bych nakouk k nim do dílny
Datum: 20. prosince 2009 22:17
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 mno co k tomu rict snad jen ze je to jen a jen o penezich taky bych si chtel zajet nejakej zavod fichtlu co se jezdi pobliz
ale kdys vidim jak to maj nadupany tak to jsem absolutne bez sance s minimalnima upravama proti nejakymu setikanalu a pod... nema cenu
a zase nema cenu rvat do fichtla prachy (kterych stejne mam pomalu) a misto toho si koupit radsi ojetejsi endurko a bude to litat +- stejne nebo lip
jenze zase takocich akci se nezucastnis je to slozite
Datum: 20. prosince 2009 21:13
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 *synovi, a prosím omluvte další chyby,chvátal jsem...
Datum: 20. prosince 2009 20:01
Jméno: brisk
IP: uživatel5566
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 15:49
 přesně je to těžká mrcha
Datum: 21. prosince 2009 15:49
 souhlasim z cezetakem
Datum: 20. prosince 2009 21:10
 absolutně nevhodná...je to těžká mrcha.... kolik ti je? 15? když se na tebe svalý takový klacek, tak se z pod toho těžko vyhrabeš
Datum: 20. prosince 2009 20:13
Datum: 20. prosince 2009 20:00
Jméno: AAA
IP: uživatel7934
 Cau seso bude teda fichtlkramek hned na novej rok???ptam se jestli to stihnes to ty doby.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 10:17
 fakt nevimm ale nejpozdeji bude otevren 10,1,,ale chtel bych jeste drivr,,to zalezi jak dlouho bude tvat foceni a cisteni druhe etap novinek
Datum: 21. prosince 2009 10:17
Jméno: Michal
IP: uživatel650
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 15:49
Jméno: standa
IP: uživatel7709
 50 kc mozna 100 kc kdyz sou ty vanoce
Datum: 22. prosince 2009 15:49
Jméno: Ladik
IP: uživatel5063
 Kamo nekecam ale videl jsem ji vydražit za 2600,-
Datum: 20. prosince 2009 19:47
 Zdarec, mam na upraveném pionýru bateriové zapalování, jelikož neni dělané na dobíjení, tak se chci zeptat s jakou kapacitou bych měl použít baterku (6V), abych odjel v pohodě závod (aby vydržela tak 40minut). Nehci sebou zbytečně tahat těžkou a velkou baterku, tak nevim jestli by stačilo tak 4500mAh (jen na jízdu- žádné světla!), dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 21:30
 hele ja mel 12V bateriove zapalko je to lepsi a mel jsem tam 12V5Ah a prez prazdniny jsem ani nedobijel to vydrzi mrte kdyz to je jen na zapalko ale nezapomen to odpojovat kdyz je seple kladivko tak ti ji to vybije...
Datum: 20. prosince 2009 21:30
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 ja sem mel na 250 kejve 14Ah a dalo mi to cca 20-30 Km bez dobijeni
Datum: 20. prosince 2009 19:53
 Zapalování bere zhruba 1,5A. Takže ta 4500mAh by zhruba 3 hodiny vzdržet mohla.
Datum: 20. prosince 2009 19:52
 tyvole já mám v kejve 14ku
Datum: 20. prosince 2009 18:51
 nestacila by nahodou 6V 6ah ?  ty vole cezetak 6v14ah nemam ani v kejve tam am m6v11ah
Datum: 20. prosince 2009 18:48
 dej 6V 14Ah a musí vydržet
Datum: 20. prosince 2009 18:26
Jméno: Karol
IP: uživatel7668
 Čao draci, čím může být způsobené, že mi na Babettě 210 občas jakby skočí neutrál?? Prostě vypadne rychlost?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 19:53
 to je spojkama vyměnje a máš pokoj..
Datum: 21. prosince 2009 19:53
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 cau kde je napsán kod karburátoru na Babettu? Díky moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 20:19
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Díky moc. Tak jsem zjistil, že dám na 207 karbec z 210. Díky moc
Datum: 21. prosince 2009 20:19
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Když odšroubuješ ten černý kryt z karburátoru ,tak uvidíš číslo 443752 282400 nebo 443752 282200. Rozdíl je konečné trojčíslí. Číslo 400 patří difuzéru 9mm.
Datum: 21. prosince 2009 12:09
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Tak jsem se ted díval a vyražené to tam fakt nikde není možná někde uvnitř. Nějaké čísla jsou vyražené pod plastovým víčkem sání. Jinak já to poznám podle průměru difuzoru a to to ani nemusím měřit pokud jsi někdy viděl oby karburátory tak to taky musíš poznat
Datum: 21. prosince 2009 10:09
 omg,ten kdo to ví ti tu určitě poradí,ale vše nemůže být hned,dočkej času hochu,stává se že tu někdo poradí až za 1 den,a ty už šílíš po jednej hodíně!!!!
Datum: 20. prosince 2009 20:03
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 To mi fakticky nemůžete říci, kde má číselné označení karbec na Babetu??? Já mám šupléru objednanou. Někdy po pondělí má přijít, ale já to potřebuji vědět, co nejdříve!
Datum: 20. prosince 2009 20:02
 sežen si tu šupleru
Datum: 20. prosince 2009 19:44
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Halo, tak pomůže mi někdo???
Datum: 20. prosince 2009 19:07
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já to hledám a nikde to na povrchu není vyražené. Je tam fůra čísel ale označení 2909, ani 2912 tam nikde není
Datum: 20. prosince 2009 18:36
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No jo, ale já šupléru nemám  jenom kde je to označení!!! na kterém místě
Datum: 20. prosince 2009 18:32
 stačí změřit velikost difuzoru
Datum: 20. prosince 2009 17:55
 kód??? co to valíš za kódy?  když už tak označení, ty kóde
Datum: 20. prosince 2009 17:55
 Čau draci,dnes jsme si přivezl new fíka,stál rok na mrazu a nikdo ho nenastartoval,tak sem to dnes jak sem si ho přivezl vyzkušal nastartovat a ani hláska.ROztláčet sem to raději ani nezkoušel pač bych si na sněhu rozbyl držku.tak se ptám až to nastartuju jestli mám hned jezdit na plno a nebo to jen tak hejčkat.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 19:36
 jj jasný,no já doufám že vrčet bude,jinak budu vrčet já
Datum: 20. prosince 2009 19:36
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 no hlavně aby vrčel  .no ale ted muj kámoš zrenovoval fíka zatím sem viděl jenom kostru s blatníkama atd.ale vypadá to pěkně když to je pekně zrenovovaný
Datum: 20. prosince 2009 19:35
 sem rád že se vám líbí,určitě udělám i lepší fotky
Datum: 20. prosince 2009 19:32
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 jo vypada zachovale.
Datum: 20. prosince 2009 19:30
 díkyyy
Datum: 20. prosince 2009 19:21
 no vypadá pěkně!
Datum: 20. prosince 2009 19:19
 Ten můj stál 5 roku venku pod malou plachtičkou a vytékal z kohoutku benzin a nastartovali jsme to na roztlačení. Ale mělo to vyběhaný píst a válec
Datum: 20. prosince 2009 19:15
 no já sem tenkrát dovezl fíka ten asi tak 3 roky nebo víc nejel,a nebyla tam ani svíčka tak sem sundal válec chiběli kroužky tak sem je koupil a sprovoznil
to a nějak sem to teda nehajčal  no a jede jak kráva žádný problémy nejsou.no a já sem zase přitáhnul všera jednoho fíka  0pětku ten nejel asi tak 12
let a je rozebranej ale všechno mám,no bude na něm hodně práce
Datum: 20. prosince 2009 18:58
 a byl pod nějakou dřevěnou stříškou,ale ty mrazy,prostě nechytnul,zkusím až ho dostanu pod ten stromek roztlačit,pak napíšu zážitky z první jízdy
Datum: 20. prosince 2009 18:49
 nene on nejede protože stál ten rok,jinak určitě pojede to mi zaručil...fotky už mám dvě v profilu sorry za kvalitu ale byla tam tma,a pak je tam málo místa takže nejní vidět celej
Datum: 20. prosince 2009 18:48
Datum: 20. prosince 2009 18:46
 hoši hned jak ho dostanu pod stromeček,od babičky  ...tak sem dám fotky,vypadá celkem pěkně za 5500
Datum: 20. prosince 2009 18:38
 jj má vše,malej velkej techničák,akorát ho ten chlápek musí eště odhlásit a pak přehlásit na mě a pak mi to pošle poštou na moji adresu,potom následuje legální ježdění
Datum: 20. prosince 2009 18:34
 Máš ho sp papírama ? Já toho svého měl dostat od dědy k vysvědčení jako dárek, ale tata mi to řekl týden dopředu tak jsem to nevydržel a šel se podívat. Za týden na vysvědčení jsem musel být překvapený a před dědou jsem vypadal jako pako
Datum: 20. prosince 2009 18:32
 moc dík  ..jo kokal jsem na profil,a fakt moc ale moc pěkný kousek
Datum: 20. prosince 2009 18:17
 držím palce  Já si toho svého přivezl v bedně...
Datum: 20. prosince 2009 18:11
 foto eště nemám,přivezl sem ho teprve dnes v 17:30 a to už je tma,Vyfotím ho až nějak po Vánocích,a doufám že t pojede
Datum: 20. prosince 2009 18:05
 No když ujedeš alespoň těch 20 km na půl plynu s více olejem, tak rozhodně nic nezkazíš... ale já být tebou tak to rozeberu, pročistím atd. vždyť je zima... není kam spěchat  Upni foto ať se kouknem...
Datum: 20. prosince 2009 18:03
 Spojka jawa pionýr 20.Ahoj draci potřeboval bych poradit ohledně spojky a to jestli má být ve spojkovem kryte kulička? Díky předem\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 19:53
Jméno: pajan
IP: uživatel8276
 ano
Datum: 21. prosince 2009 19:53
 ja ju tam mam ted tak jsem ju zrovna kupoval
Datum: 20. prosince 2009 21:43
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 muže tam být ale nemusí.já ji tam osobně nemám. i origo ji tam neměly
Datum: 20. prosince 2009 17:50
Jméno: ja
IP: uživatel8268
 co hovorite na "rychlu prevodovku" ktoru tu sesa predaval?? dik!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 19:38
 niak neodpovedia  ja pomahat v tom neviem
Datum: 20. prosince 2009 19:38
Jméno: ja gori
IP: uživatel8268
 uz mi odpovies??
Datum: 20. prosince 2009 18:15
 Kdyby si věděl jak se menuješ tak by ti někdo snad odpověděl  .
Datum: 20. prosince 2009 17:39
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 čau hale nemáte někdo schéma nebo spíš návod jak nastavit nejlepší předstih u babetty 210 ? prosím a je to těžký ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 11:50
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Otáčej rotorem až dostaneš píst do horní úvratě. Potom pootoč rotorem zpět (proti směru otáčení rotoru) až píst sestoupí o ( 1 - 1,5mm).Tedˇmají být
rysky na rotoru a statoru zároveň.Když tomu tak není,povol stator a otoč jím ,aby byly rysky v rovině.Potom stator dotáhni.
Datum: 21. prosince 2009 11:50
 riska na rotoru (na magnete) a ryska na statore (na ktorom sú cievky)
Datum: 20. prosince 2009 17:23
 opravte ked sa milim.. asi tak uz presne to neviem ze dás pred HÚ piest o 1mm a rysku na rysku
Datum: 20. prosince 2009 17:22
 Čau cp všechno idělat pro fichtla před zimou .. zatím sem vypustil nádrž aby nezrezla
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 20:17
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Taky sem slysel na simson forum ze v tej nadrzi nesmi bejt benzin s M2T pac by ji rozrezavel
Datum: 20. prosince 2009 20:17
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 zazimujese aspon třičtvrtě chlapci zabránite tim korozi atd dporučuje se min oleje kvuli usazovani
Datum: 20. prosince 2009 20:11
 honzo moc si nemysli..dobře vím co je to zazimovat.. kývačku jsem měl zazimovanou 5 let.. po odzimování chytla na šup a jezdí suprově...číza byla zazimovaná 7 let a taky chytla na šup...ale zazimovávat nepotřebuju, bo mi žádná motorka nestojí víc jak měsíc
Datum: 20. prosince 2009 19:26
 Proč moc .....jestli máš vilitou nádrž barvou tak si tam dej třeba půl ....já ji vylitou nemám a rači nebudu skoušet tam dávat půl....Jo a jawa cezatek ty ani nevíš co je to zazomovaní jestli zazimuješ jen tak na měsíč tak si do nádrže del klidně hřebíky ale zkus někdy dát půl nádrže a nechat to státá půl roku
Datum: 20. prosince 2009 19:06
 celá to je moc já bych dal spíš tak třičtvrtě
Datum: 20. prosince 2009 19:04
 honzo...neber si to moc osobně, ale ještě jsi dost malý a máš houby zkušenosti, tak nedělej chytrého, ok?
Datum: 20. prosince 2009 18:14
 honza73: já souhlasim s cezetakem,vždy se dává do půlky plná ne,nwm ted sice důvod ale vim že plnou ne
Datum: 20. prosince 2009 18:00
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Rozpulit motor
Datum: 20. prosince 2009 17:49
 jawa cezetak s tebou nemůžu souhlasit protže po je blbost dát půlku vždycky plnou
Datum: 20. prosince 2009 17:41
 Nádrž by měla bejt naopak plná, ideální je naředěnej benzín olej dobře konzervuje. Vypouštění se doporučuje u plastových nádrží protože plast pouští nějaký látky. Každopádně stejně bych ten benzín vylil nebo do sekačky
Datum: 20. prosince 2009 17:14
 když nádrž vypustíš tak zrezne.. pěkně ji dej aspon do půlky plnou
Datum: 20. prosince 2009 17:13
Jméno: P.S.KEVIN
IP: uživatel1696
 hlavně to postav na špalky at se ti náhodou neco nestane s kolama
Datum: 20. prosince 2009 17:11
Jméno: Pioneer21
IP: uživatel6698
 cau draci, mám dotaz ohledně FICHTLA.Nechce mi vůbec nastartovat, a když náhodou nastartuje, udusí se to.předstih mam dobrý,jiskru to hází, svíčka nová do zimy,odrth taky dobrý,hladina v pořádku a trisky čisté.Děkuji všem za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 17:39
 A není to poněkud tou příšernou teplotou?
Datum: 20. prosince 2009 17:39
 zdar vim že to sem nepatří ale nemáte někdo na prodej jawu 250?klidně i bez motorz já potřebuju komplet plechy parabola blatniky schránky prostě všecky plechy za rozumnou cenu ze šumperska díky za nabídky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 20:56
 tak ja mozna sem svine ale ty za prve sem davas inzerci, a nevis co cchces, predtim sem pises ze budes predelavat krosku a ted zase renovovat ? ja myslim ze to v hlave nemas srovnany  a ze mi nadavas ? co sem ti udelal ? jeden duvod
Datum: 20. prosince 2009 20:56
 hoši chtěl sem si z ní udělat crosku ale rozmyslel sem si to budu renovovat jenže na tu 250ku mi spadla hranička dřeva a plechy sou na sračku jo a to S.w.i.n.e2 jsi fakt svině
Datum: 20. prosince 2009 20:19
Jméno: brisK
IP: uživatel8271
 nechcu rýpat ale nějak mi to nejde do sebe - kdyby chtěl dělat cross tak na co by mu byly plechy a parabola ?? to by je spíš naopak prodával ne ?
Datum: 20. prosince 2009 19:53
 nic mu neprodavejte chtel delat kros, tak motroky by bylo skoda at si koupi nejakou mrsinu uz udelanou sbohem
Datum: 20. prosince 2009 19:31
Jméno: ja
IP: uživatel8268
 cus tuneri skusal ste uz dakdo prerobit orig karbec z pionera ?/psb2917?? mislim zvacsenie difuzore! ako sa to chovalo aj na upravenom valci???dikk
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 15:07
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Normalne kombinuju 72 nebo 75 podle pocasi a volnobezku sem nechal puvodni,40
Datum: 21. prosince 2009 15:07
Jméno: paja
IP: uživatel6484
 vim jde vzduch kolem šoupěte...
Datum: 21. prosince 2009 12:10
Jméno: standa
IP: uživatel8269
 to paja: Hele lape ti to faleš....mel sem stejnej problem......tak nejak to jelo jenom s 70 volnobezkou,hlavni sem mel laditelnou......na starym spodku motoru to behalo normalne na 42 volnobezku.....
Datum: 20. prosince 2009 23:14
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a ještě fíbrový těsnění pod víčkem plovákovky pro vyšší hladinu
Datum: 20. prosince 2009 21:40
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 j 72 hlavní 70 volnoběžka, (potřeboval bych větší vzdušník volnoběžky  ) ale jede to bezva, jaký trysky máš ty na upravenym karbecu?(denzileck )
Datum: 20. prosince 2009 21:39
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Prosimte proc volnobezku 70?!?
Datum: 20. prosince 2009 20:12
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Je to super!Hlavne kdyz s normalnim karbcem pridas pod kopcem do plna tak se ti to zakucka do ctrvtiny otacek-tady vubec.
Datum: 20. prosince 2009 20:10
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ja ho mam převrtaný, a seriovej válec, v plnym plynu to trochu znát je ale strašná práce s naladěním(ja volnoběh nenalanil) měl jsem ho na 18.5 difuzoru a trysky - hlavní 72, volnoběžka 70, svíčka hnědo černá a jel velmi dobře
Datum: 20. prosince 2009 18:53
Jméno: P.S.KEVIN
IP: uživatel1696
 osobně s tím skušenosti nemam ale nějakou teorii znam je to podle toho jak ten difuzor zvětšíš esi do šířky nebo do délky jednou tomu přidáš krouták a jednou otáčky
Datum: 20. prosince 2009 17:22
Jméno: P.S.KEVIN
IP: uživatel1696
 osobně s tím skušenosti nemam ale nějakou teorii znam je to podle toho jak ten difuzor zvětšíš esi do šířky nebo do délky jednou tomu přidáš krouták a jednou otáčky
Datum: 20. prosince 2009 17:22
Jméno: Standa
IP: uživatel8269
 Jeden známej mi prodal upravenej na 18.2mm ovál,jezdil ho na závodech....ale teda nevsiml jsem si nejakého znatelnejsiho zvyseni vykonu at jak na seriovym motoru tak na zavodnim motoru (2K válec,asi 6 koní),šíleně se to ladí,furt to zlobí a blbne.....se seriovym karbecem to točí o 300 otáček mín a má to suprovej průběh,tak nevim jestli má vyznam to delat...ja se s tim sral 2 dny nez to zacalo trochu poslouchat....po mých prvnich skusenostech rikam,ze pokud te nelimituje na zavodech kategorie v ktery jezdis (seriovky) tak je lepsi sehnat nejaky lepsi karbec jako je Dell orto,Mikuni čí Bing.....jezdi se i Amal ....Ja osobne mam Dell orto 19,ale jeste jsem ho neskousel.....hlavne to chce sadu trysek......u seriovyho karbecu je dobrý mít tzv. trysku laditelnou!! vedlejsi tryska se volí skusmo podle chování motoru.....
Datum: 20. prosince 2009 17:16
Jméno: kiinglet
IP: uživatel8267
 ahoj, hele neví někdo, jestli když jsem sundal na mustangovi levý víko motoru, jesi ho mužu zase nasadit a těsnení jenom naolejovat, nabo musim dát nový?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 11:46
 dej tam silikon ten je nejlepší těsnění pomalu prosakuje silikon ne
Datum: 21. prosince 2009 11:46
 Já bych tam dal nové. Už mám zkušenosti s tím že když jsem to těsnil naposled a použil jsem staré těsnění, tak mi to trochu kape. Ale je fakt že zase to kapne dejme tomu jednou za týden a ta kapka je tak malá že za 4 týdny co tam mám tu misku není ani dno celé zaleté tím olejem.
Datum: 20. prosince 2009 17:25
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jeste dodatek: NESMI BYT SAMOZREJME PRASKLE!
Datum: 20. prosince 2009 16:45
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 v stavu nevisi nouze to udelat muzes tesneni otri hadrem dosedacky taky a frkni ho tam drzet to bude samozrejme delal bych to jen u vika spojky
to se da lehce kdystak opravit.. udelal jsem to tak u jednoho z mich pionyru a drzi to je to cca pul roku a netece
Datum: 20. prosince 2009 16:44
 proč opravuješ něco, co neni rozbité?
Datum: 20. prosince 2009 16:37
Jméno: Spara11
IP: uživatel5685
 DAl bych 100% novy at mam sicher
Datum: 20. prosince 2009 16:32
|



|