Jméno: sup
IP: uživatel8149
 čau,jaká svíčka je lepší do studeného startu:BRISK 14C nebo Brisk 17C,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 20:25
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ja mam taky svoji kombinaci-NGK blabla6 a primotana jedna rada dratu na zapalovaci svici-chytne i kdyz jen nechtic o tu startovacku zavadis
Datum: 12. ledna 2010 20:25
 N17C a tyristorové zapaľovanie = maximalná spokojnosť
Datum: 12. ledna 2010 20:11
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Zdar na studene starty 17C
Datum: 12. ledna 2010 20:05
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Mě to na všechnystartuje stejně at v zime,nebo v lete. Stačí mít pouze dobře seštelovaný zapalování a karburátor
Datum: 12. ledna 2010 17:44
 ja to mam ozkouseny co je jak a 14 se mi v lete hnedka prehrala a pak to uz neslo ani rozstlacit. vlete 17 chyta doceladobre s teplym motorem a v zime se mi nepodarilo to sni nakopnout ani roztlacit chytloto a pak chciplo uz to neslo bylo to uchcany a tak pouzivam 15 ta chyta i pri -5 bez problemu a v lete funguje dobre s prehratym motorem musim vetsinou roztlacit asi 2 metry takze doporucuju N15C
Datum: 12. ledna 2010 16:53
 grepak: do zatizenejch motoru je 14,do studenejsich motoru je treba 17...
Datum: 12. ledna 2010 16:18
Jméno: sup
IP: uživatel8149
 já bych řekl že 14ka,pište dál
Datum: 12. ledna 2010 16:00
 myslím že 14ka... 17 ka je do teplejch motoru, ktery se hodne zahrivaji a 14 ka do studenejsich...Ale to je jako teplota na start bude treba lepsi 17ka..
Datum: 12. ledna 2010 15:44
|



|