slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1379  1380  1381  1382  1383  1384  1385  1386  1387  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim..co je to prosimvas za klikovku? tu sem jeste nevidel :-) http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily/369636-jawa-05-20-nd.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 11:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8475    
Jo je to z motoru čz 125 B,T
 
 
Datum: 15. ledna 2010 11:48
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na 95% to je z cž 125 B, T....cca r. v. 1948
 
 
Datum: 14. ledna 2010 18:47
 
 
 
 
Jméno: Drbohlav      IP: uživatel4183    
zdarec lidi. V šem je lepší tryska 72 než 68? a naopak. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
všude se aj píše že ti to na výkonu nepřidá.
 
 
Datum: 15. ledna 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
No abych řekl pravdu, tak pro normální karbec je lepší 68. 72 se obyčejně kombinuje se sporotvním sáním, jinak dojde k příšlišné bohatosti směsi, a tak motor nejede tak jak má.
 
 
Datum: 14. ledna 2010 18:59
 
 
 
 
Jméno: martan      IP: uživatel1859    
Zdar, nedá se koupit na netu někde replika dokladů na fíka?? ( 21 ) Mám na mysli něco jako se dnes dělá pro stadiony , jawetty a babetty.díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 8:45
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no, to seš dobrej borec. Více méně si nám tady mrtě popsal, jak se nejlíp dostat do průseru - v tvým návodu jsou posaný tak dva až tři trestný činy - začal bych třeba paděláním úřední listiny...
 
 
Datum: 15. ledna 2010 8:45
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4417    
no hele - ja si je normalne na compu udelal- normalne ve wordu - mam na 550, 555, a 20, 21, 23 - ale mrte dlho sem se s tim sral. pak jsem na to na tiskarne vytisk na starej mrte zazloutlej papir- vystrihal - dal do tvrdejch desek - ty desky jsem oblepil tim platnem obarvenym - od kamose jsem ze starejch odhlasenejch dokladu stahnul nad párou kolek- pak jsem vyplnil svoje udaje ze stitku ale do tp jsem napsal majitele strejce i spz strejce- ten ma fika na papirech starejch- prvni majitel - a pak jsem dodelal pres ten kolek razitko - a byla replika hotova :-D - ale na technickou bych s tim nesel:-D - jen kdyby me nahodou chytli benga - ale normalne to nepoznas - je to jak stary
 
 
Datum: 14. ledna 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: X3aZzY      IP: uživatel6698    
Kup si doklady od někoho jiného kdo je prodává.Na: http://www.motoinzerce.cz je seženeš od 500kč, stačí jen přepsat.
 
 
Datum: 14. ledna 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne, fichtl není moped ale malý motocykl který podléhá registraci, nové doklady neseženeš...jedina možnost je sehnat papíry z jiného a prehodit štítek...,případně jde za určitých okolností vystavit tp nový,ale potřebuješ k tomu např smlouvy o povinnem ručení za posledních 5 let atd...alespon takhle mi to rekli u nas na dopravce
 
 
Datum: 14. ledna 2010 18:07
 
 
 
 
Jméno: cechl1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar musí mít fichtl blinkry nebo nejsou zapotřebí. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 12:37
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
Ale kdyz si vsimnete tak treba silnicni yamahy atd..tak blinkry nemaji a jejich ridici se ukazovanim ruky taky nejak netrapi:-)proste na to serou:-D
 
 
Datum: 15. ledna 2010 12:37
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
neni to povinne na to je ruka
 
 
Datum: 14. ledna 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
povinne jsou myslim od 1.7.1972 pro motorky nad 125ccm, alespon tedy u nas...
 
 
Datum: 14. ledna 2010 18:04
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim ze se na fichtla ani nedelali ale tak dycky kdyz jedes do zatacky tak ukazes ruku kam jedes.
 
 
Datum: 14. ledna 2010 18:02
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Blinkry na fichtlu nejsou zapotřebí. Ale když už chceš blinkry tak by měli být homologavané nebo jak se to píše. Tady jsem slyšel že by ti mohli dát i pokutu ale nevím bo na netu jsou i k sestavení takže 50 na 50 ale jinak fichtl jasně že nemusí.
 
 
Datum: 14. ledna 2010 18:01
 
 
 
 
Jméno: fikuss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakou barvu muzu pouzit na natreni nadrze zevnitr?? nekdo rikal ze epoxidovou barvou dvouslozkovou jaky mate skusenosti??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 10:20
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem to dělal dvousložkovým epoxidem Eprosin E25, ale existuje jistě mnoho možností. Jinak mi to drží v pohodě, od té doby jsem něřešil upchatej kohout nebo trysku, čili spolehlivost fichtla stoupla o 100%.
 
 
Datum: 15. ledna 2010 10:20
 
 
 
 
Jméno: JawaMustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hj all chcu se zeptat jaká je konstrukční rychlost Stadiona S11ctky?..díky za odpovědi.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2010 19:08
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Záleží, jestli máš převod do rychla nebo tahu ;-)
 
 
Datum: 14. ledna 2010 19:08
 
 
 
 
Jméno: JawaMustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To jo :-D ,ale mě to platíííí škola :-D B,C takže neber to zadara :-D...ale židičák na fíka si ještě dodělám mno:-)
 
 
Datum: 14. ledna 2010 18:09
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
J je na nic kdyz delas na auto ze nemuzes jezdit na fichtlovi
 
 
Datum: 14. ledna 2010 18:04
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj ;-)
 
 
Datum: 14. ledna 2010 17:58
 
 
 
 
Jméno: JawaMustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne tak já 26.1 dělám zkoušky na skupinu B (tj osobák) a mám fichtla a naněm jezdit moct nebudu tak chci neco načem moct jezdit budu:-)...na fichtla řidičaák dodělám v létě:-)
 
 
Datum: 14. ledna 2010 17:48
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
žádnou konstrukčku to nemá psanou.Pkud stím chceš jezdit od 15-ti tk v tom není problém.Jinak max tohoto stroje je tk 40-50km/h :-)
 
 
Datum: 14. ledna 2010 17:27
 
 
 
 
Jméno: Flink ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo a ještě bych se chtěl zeptat čím utěsňujete spoj výfukovýho kolena tlumiče výfuku? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: X3aZzY      IP: uživatel6698    
LUKOPREN, doporucuju vsem.
 
 
Datum: 14. ledna 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no najezdilo se vcelku dost km a když jsem dotahovbal rouby u stojanu tak jsem ji skontorloval a pořád byla přitáhla ale fikuss má pravdu že lepší je to co má on. To máš lešpí záruku ale já taky s tím nekrosim apod. takže je to asi tím.
 
 
Datum: 14. ledna 2010 17:08
 
 
 
 
Jméno: fikuss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
posledne jsem to udelal tak ze jsem to poradne vycistil na kraji vejfuku a koleno z venku ten kousek kde bude svorka dal tam motorovej silikon a svorku poradnou ne jako tady ma bobacz to hnedka strhnes ja jsem si udelal svoji jinak se da koupit obcas nekde treba tady v kramku
 
 
Datum: 14. ledna 2010 17:03
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já utěs%nuje pouze azbestovou šňůrou, objímkou a keramickou pastou na výfuky http://bobacz.rajce.idnes.cz/Fotografie_z_nekterych_oprav/#DSC00218.JPG
 
 
Datum: 14. ledna 2010 16:46
 
 
 
 
Jméno: Vybrouš      IP: uživatel7097    
skus teflonovou pásku, já s ní taky utěsněju a sem spokojenej.
 
 
Datum: 14. ledna 2010 14:44
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
u jednoho to mam taky svareny - ale blbe se cisti karbon - jinak pouzivam na ty dalsi azbestovou snuru -
 
 
Datum: 14. ledna 2010 13:37
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je mnoha možností,já jsem si ttu koupil objímku ale dycky byla posunutá po dlouhé jízdě,můžeš zkusit i alobal,azbestovou šnůru,či lukopren ten je asi nejlepší,a nebo to jednoduše svař :-)
 
 
Datum: 14. ledna 2010 13:35
 
 
 
 
Jméno: skipy      IP: uživatel5706    
cau draci,mel bych prozbu mam dandy 50a vf tp mam 65km/h,a mam řidicsky prukaz AM,,a ten je jenom do 45km/h..co myslite ze by mi udelali policajti kdyby me caply?dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2010 10:41
 
 
 
 
Jméno: Mario      E-mail:      IP: uživatel9541    
Skipy prosimtě napiš mi na e-mail nebo na icq 440940307 a nějak to skusíme vyřešit mám podobný problém ;-)
 
 
Datum: 30. května 2010 10:41
 
 
 
 
Jméno: anthonny      IP: uživatel2692    
jo aha tak ne, mas pravdu :-)
 
 
Datum: 14. ledna 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: anthonny      IP: uživatel2692    
pockej, neni to ted od novyho roku udelany tak, ze dostanes jenom 3000 Kc flastr?
 
 
Datum: 14. ledna 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoši, ptáte se pořád dokola na to samý, čtěte taky co napsali ti před váma . S AM nesmíš řídit nic nad konstrukční rychlost 45km/h. Pokud to nerespektuješ, tak porušuješ silniční zákon a může z toho být to, že se nestane nic, protože kápneš na normální lidi a když ne, tak máš setsakramentskou smůlu, ketrá tě bude hodně dlouho a nejenom finančně mrzet - jedná se o přestupek hodnocený jako jeden z nejzávažnějších a řízení vozidla bez příslušného oprávnění je za 7 bodů s pokutou 25-50000 korun a zákazem činnosti na 1 rok až 10let.
 
 
Datum: 14. ledna 2010 13:56
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdr - mam dotaz - byli spodní podlazky u pařeza 555 de luxe schodny s typy 05 a 20??? - ja doufam ze je muzu dystak nahradit a aby to bylo origo - pac strejc je oddelal a dal si na de luxe stupajdy - ale revmace tam nechal - jo a to by me zajimalo - kdyby to bylo schodny - tak to by asi musel de luxe mit jinej pedal zadni brzdy nez mela normal 555 zj??? by musel mit pedal stejnej jako 20 ..... - aby to tam tou dirou proslo..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no mel jsem na mysli prave ten nabeh na kabely stejnej jako u 555, ja totiz myslel ze uz i 05ky to meli odriznuty. jinak vim ze si mel starou 05, jenom jsem ti chtel tuhle ukazat, je zrovna na aukru, a celkem se mi libila... :/
 
 
Datum: 15. ledna 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8475    
normalni 05 s tunylkem.....co mam videt? mel sem to doma taky.......jediny co ma jiny 05 z prvnich let je nabeh nakabely pod krkem a uchyt pod krkem jen na 2 šrouby
 
 
Datum: 15. ledna 2010 11:51
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak stando, divej : tahle 05 z roku 62 ma uplne stejny revmaplechy se vsim vsudy jako pozdejsi typ 555 de luxe (az na to ze nahore neni ten revmaplech vykrojenej ale ten doraz rizeni nebo co to je tam je, ten kryt vbudovanej to ma). http://photos01.allegroimg.pl/photos/oryginal/885/04/54/885045495_4
 
 
Datum: 14. ledna 2010 18:22
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no 555 de luxe byly dva typy. Prvni typ mel vse specificke : podlazky jiny, hlavni plech jinej s vybudovanym tunylkem. Ale pozdejsi typ se vic podobal 05 : podlazky ma stejny jako 05 a 20, a ma tunylek jako 05, 20, zvlast. takze pokud mas revmaplech bez tunylku tak muzes dat podlazky z 05, 20. pokud revmaplech uz v sobe ma vybudovanej tunylek tak na to patri jiny podlazky. ja mam 555 de luxe, ale mam na ni podlazky z 05, 20 ikdyz to ma revmaplech s vybudovanym tunylkem. proste podlazky pasujou na oba typy, ale ne vzdy je to dle originalu.
 
 
Datum: 14. ledna 2010 18:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8471    
Ja se domnivam ze ne,05 uz meli tunýlek nad motorem,555 deluxe ho nemeli....jinak bezne 05 i 20 maji trosku odlisne revmaplechy nez 555...
 
 
Datum: 14. ledna 2010 15:24
 
 
 
 
Jméno: Flink ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím všechny. Měl bych jeden docela blbej dotaz, takže věční rejpalové nemusí vůbec reagovat!:-) Zajímalo by mě, jakej je rozdíl když nastavím předpisovej předstih(dle manuálu) 1,2 - 1,5 nebo ten na kterej jezdí většina z vás 1,6-1,9. Zkoušel jsem obojí a přijde mi to stejný. Jaký je v tom ve skutečnosti rozdíl? Díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8475    
a co tam chcete merit na setiny,kdyz dopredu nevite,na jakej predstih to pojede nejlíp???? to je trosku mimo diskuse ne.......na základní serizeni potrebujes jedinou vec a to šroubovák!!! pak uz jen doladujes natacenim statoru doprava doleva......kladiva sou daný....pokud ti nejak nešmajda vačka tak 4 desetiny ideální pro vsechny pionýry......a az potom,co vse dokonale sladíš,bych si změřil na desetiny předstih pro další potřebu v budoucnosti,kdybys treba musel sundavat zapalovani.......
 
 
Datum: 15. ledna 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
To rosi... a jak to měříš, když osa svíčky není rovnoběžná s osou válce? :-D
 
 
Datum: 15. ledna 2010 8:18
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je něco jiného
 
 
Datum: 15. ledna 2010 6:51
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
srr sem zapoměl řict,že na to mám udělanej zlepšovák ze staré svičky,někde na to maj aj navody myslim aj na jawe50.cz
 
 
Datum: 14. ledna 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
for rosi:aty tu šupleru tam strčíš pokaždé úplně na stejné místo?
 
 
Datum: 14. ledna 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
for paja:co to bylo za kec?to nepoznáš na šupleře desetiny či co?a jestli mysliš kdy sepne kontakt tak to se dělá tak,že na kostru dáš -pol z baterky a na kladivko + pol a mezi to žarovku,točiš točiš a jak se rozsviti tak to máš uplně přesně
 
 
Datum: 14. ledna 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel6452    
u mojom 1,7 a maximalná spokojnosť
 
 
Datum: 14. ledna 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
Každý fichtl má jiný předstih takže když to šteluješ je dobré to štelovat při chodu motoru podle toho jak to jede a to samé i u odtrhu u pincka nikdy přesně upně na kapinku nenaladis vždycky při chodu nebo od oka ale na to 1,6 to docela dobře jezdi
 
 
Datum: 14. ledna 2010 18:17
 
 
 
 
Jméno: Flink ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tobě taky a ještě jednou díky za postřehy..
 
 
Datum: 14. ledna 2010 16:55
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
j to je v pořádku, at ti to jezdí
 
 
Datum: 14. ledna 2010 16:53
 
 
 
 
Jméno: Flink ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale jo, jde to.. když máš na to dobrej měřák a chuť si s tím pohrát, tak to je otázka několika minut. Teď právě jezdím na 1,4 a je to akorát. Jen mě zajímalo, v čem je ten rozdíl mezi jednotlivejma hodnotama těch předstihů, nic víc..
 
 
Datum: 14. ledna 2010 16:37
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
ja myslím, že předstih na desetiny mm nenaladíš
 
 
Datum: 14. ledna 2010 16:29
 
 
 
 
Jméno: Flink ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok, díky..
 
 
Datum: 14. ledna 2010 14:45
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
presne kazdej je jinej a kdyby mel napsat rozsah predstihu tak by vypadalo blbe :-D 1.1 az 2.5 :-D
 
 
Datum: 14. ledna 2010 14:41
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja mám takúto skúsenosť, na vyľágrovaný motor je najlepšie dať malý predstih, teda 1,2 - 1,5, a inak platí, malý predstih - nízke otáčky, veľký predstih - vysoké otáčky, každý fichtl si pýta iný predstih ;-)
 
 
Datum: 14. ledna 2010 13:36
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Zdar, hádám se s bratrem o jedné takové blbosti. Dáváme do kupy 2 Báby 207. Ale ani u jedné nebylo kolínko výfuku. Od Sesy jsem si koupil nové. Nandáme ho k motoru a nasadíme tlumičovou část výfuku. Kolínko je cca 15-20 cm zaražené v tlumiči. Já tvrdím, že to takh hluboko nemá být. Tak cca 5 cm maximálně. Brácha říká, že to tak máme nechat, proč by to tak jinak bylo. Tak tedy: máme to tak nechat? Když ne o kolik zkrátit? a má to na něco vlastně vliv? Díky moc za rady a za Vaše příspěvky! Nepiště prosím blbosti! je to vážné ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2010 18:55
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel924    
me jela babetta necelejch 50.. pak sem urizl koleno a navrtal 2 diry do tlumice.. a tet mi to z mirnyho kopce da 60.. ale to uz se motoru zda o certech :-)
 
 
Datum: 14. ledna 2010 18:55
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      IP: uživatel5767    
ten vejfuk nebyl zasranej pred tim sem ho asi pred mesicem vypaloval a i koleno výfuku mám nový a zvedlo to o5kmh, a to jsem neměl skraceny jeste koleno výfuku, tak já nevím každýmu to udělá něco jinýho, ale mě to prostě že tam mám o 6víc dir navíc tak mi to pomohlo, prostě si to udělej jak chceš a máš to :-D
 
 
Datum: 14. ledna 2010 17:04
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj,a krome cistyho vejfuku taky pomuze sportovni filtr.
 
 
Datum: 14. ledna 2010 16:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8471    
muzu rict jediny....asi si mel ten vyfuk zasrany,ze ti diry navic pridali na vykonu....vseobecne je znamy,ze se skracuje vyfukovy koleno a pak to jede o 5km/h víc....taky se rozsiruje vyfukovej kanal a dava se na to dell orto....jinak ja babetam moc nerozumim,takze jen reprodukuju co zde uz zaznelo od lidi,co babetu uz ladili....
 
 
Datum: 14. ledna 2010 15:59
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jedinej kdo se navazi ses ty..precti si co sem napsal ja-ja pisu v klidu,ty hned nadavas.. ;-) zeptej se kohokoli ze si nemuzes do tlumice vejfuku vrtat jak chces,vejfuky se pocitaj..ja osobne bych si nenechal poradit od nekoho,kdo nevi jestli je tezky podradit..a priste v klidu jo
 
 
Datum: 14. ledna 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      IP: uživatel5767    
Zajic hale a jinak normální to je teda divný že mě to zvíšilo ze vším co sem tu psal že sem tam dal větší díry, a tak, tak mi to zvedlo o 5kmh, tak tady nepiskuj neco se zvulkem, zvuk samozrejme taky, ale výkon taky, nevím co si s tím dělal ty, a když tam dám orig. ze vším, tak mi to jede úpomalejš, a nemá to takovej zvuk a sílu, ale to je jedno, jo a spojku sem dělal sám až potom sem si precetl ty návody, jak, a sundatatd... ale jinak v poho, a nenavazej se do mě, starej se o sebe, a ne o mě !
 
 
Datum: 14. ledna 2010 15:42
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja si tim totiz s babettou prosel taky,mel sem tam vejfuk ve kterym byly navrtany diry a kdyz sem tam dal origo tak to jelo lip..
 
 
Datum: 14. ledna 2010 13:50
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mistline nepis kraviny,tim ze tam navrtas diry tak se zmenej tlaky v tom vejfuku,bude to mit jenom jinej zvuk..pred par dnema ses ptal jak sundat spojku a ted tady radis s vejfukem..
 
 
Datum: 14. ledna 2010 13:47
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8471    
uřízni to
 
 
Datum: 14. ledna 2010 12:34
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      IP: uživatel5767    
Čau hale je to pravda do vejfuku ti kouká tak 12cm, tak ho skrat aby ti do vejfuku koukaly jenom 4cm, měse to tolik už potomdle nedusilo, takže i větší výkon, cca o 4kmh, fakt to funguje, ale mám 210, nevím jak je na tom 207, zkus to a zkus ještě do tlumiče výfuku navrttat víc dír, aby to mělo lepší odfuk, a na koncovku místo jedný dej ještě druhou, je toho hodně, dystak napiš na ICQ 426136278
 
 
Datum: 14. ledna 2010 7:42
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky jsem to slyšel o tom zkracování, ale nevím co je na tom pravdy. Že by to nějak dramaticky zvýšilo výkon, si nemyslím...
 
 
Datum: 13. ledna 2010 22:49
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim jak je to u 207micky,ale ja mel u 210tky taky tak 15 cm do vyfuku...ale cet sem takovej planek ze kdyz se to zkrati na tech 5 cm ze to ma vetsi vykon,nevim jestli je to pravda jenom sem to cet..ale asi je to blbost
 
 
Datum: 13. ledna 2010 22:41
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      IP: uživatel5767    
čau promińte za inzerci a tak, ale nutně potřebuju na dodělání karburaci z jawa 550, ? jestli máte někdo domluvíme se děkuju, a promiňte ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 22:26
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau mam doma karburaci na pareza v origo stavu a funkcni icq:326429003 (popr. tel 732411981)
 
 
Datum: 13. ledna 2010 22:26
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      IP: uživatel5767    
sem dostal, nebo spíš zdědil, když sem říkal že to bylo poslední co potřebuju na dodělání aby jel, je tam GO motoru atak, nový chromy a ta k
 
 
Datum: 13. ledna 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kde jsi sebral pařeza 550? Ten stojí tak 10 000 nějak horší.
 
 
Datum: 13. ledna 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel5759    
Ahoj lidi dnes jsem našel poklad péraka před renovačkou ale to ted neřeším horší je motor myslíte že by tam žel napasovat třeba motor z kejvačky 250 nebo ne předem děkuju za odpověd draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2010 15:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8471    
normalne do rámu pasovat bude,ale nepujde na nej uchytit kryt retezu....
 
 
Datum: 14. ledna 2010 15:27
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel8470    
No jo pokud by k tomu nakej byl motor z péraka tak bych ho opravil ale on žadny není a mam doma z kejvy 250
 
 
Datum: 14. ledna 2010 12:03
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel4180    
Záleží na tom,jak tu motorku chceš mít v originálním stavu.Motor s kývačky tam jde.Pak už je to jen otázka peněz,já osobně bych ten pérácký motor nechal opravit.Ale to je jen můj osobní názor.
 
 
Datum: 14. ledna 2010 9:40
 
 
 
 
Jméno: Kofola      IP: uživatel8469    
určitě by to šlo ja mám totiž na kyvce motor z třiapuly peraka a kyvka byla puvodně 250 tak by to mnelo pasovat
 
 
Datum: 14. ledna 2010 8:23
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mam 350 peraka a to dvojsedlo sem tam uz tak mel,je to dobova uprava..prej se to driv delalo normalne,ze si lidi sehnali sedlo a davali ho tam misto toho jednosedadlovyho..kdyz je to takhle dobova uprava tak je to dobry,ale jakmile to nekdo udela tedko na peknym perakovi tak je to fakt hnus......
 
 
Datum: 13. ledna 2010 22:44
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel5759    
Dvojsedadlo mi take vadí ale mame doma jedem motor na 250 tak proto jsem se ptal protože perak jeste není v me garaži ale u Sestry z mého dědy ve stodole :-D
 
 
Datum: 13. ledna 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
drzaky jsou snad stejne,zbytek tez...ale sezen si na burze origo motor at nedelas bastl
 
 
Datum: 13. ledna 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když vidím péráka s dvojsedlem z pětistovky nebo z kývačky a s jednopákovým motorem, mám chuť někomu urazit ruce. Ale jde tam, viděl jsem to už několikrát.
 
 
Datum: 13. ledna 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: bimbo      IP: uživatel8404    
http://www.youtube.com/watch?v=6b9wHJwM5Mg jak toho docílit?pionýr jde krásně rychle do otáček.......... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 11:22
 
 
 
 
Jméno: Mildecz      IP: uživatel7448    
Zdravim,asi tak jak to rika Standa,valec uz je prepracovanej,byl to valec se 4 prefuky.Myslim,ze casovani vyfuku bylo 160 stupnu,casovani sani 140 a prefuky 130 stupnu.Pist byl zkraceny o 2mm.Ten motor neco brzdilo, dnes uz vim, ze to byla hlava hvezda se spatne udelanym spalovacim prostorem.Mel jsem radeji koupit tu od Frikulina.Klika 100mm,vyfuk Hikone.Tenkrat tam byla prevodovka s prevody 2,4 , 1,32 , 1.Ta se neosvedcila,byla tam dira mezi 1 a 2 stupnem.Doporucuji tu z Fichtlkramku.
 
 
Datum: 15. ledna 2010 11:22
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8471    
tenhle borec mi asi pred rokem popích k upravam motoru......myslim ze konkretne tenhle motor ma hlavne upravenej valec,když bych zapátral v mých poznamkach,nasel bych i presný upravy.....vim ze ta mel kapku zkracenej pist a trochu napilovanej vyfukovej kanal......neco jako cestovni uprava-ligth
 
 
Datum: 14. ledna 2010 12:41
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
celkem narez!
 
 
Datum: 13. ledna 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel8468    
Pise tam,ze 19karbec,vyfuk hikon,urcitite jiny prevod a mozna upraveny valec
 
 
Datum: 13. ledna 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus se optat toho na youtube jestli tam máš účet,třeba ti odpoví
 
 
Datum: 13. ledna 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: fikuss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci rozhod jsem se vycistit nadrz kyselinou citronovou jenze nevim kolik kyseliny mam dat na 5,5l vody ma bejt 5 az 10% dik za odpovedi?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: Bugs      IP: uživatel7552    
Já jsem na to vzal nějaký komunistický Unisolven co mi dal děda. Pak jsem do nádrže přisypal mosazný matky a důkladně promíchával. Pak jsem udělal ještě 2 výplachy tim Unisolvenem a rez je pryč!
 
 
Datum: 13. ledna 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Kam chodíš do školy? 10% z 5,5l je 0,55l. (trojčlenka) a dost záleží kolika procentní je ta kyselina citronová. Ale radil bych ti spíše klasický zpusob (matičky atd.) jistě to znáš.
 
 
Datum: 13. ledna 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nalij tam močky z kočky,promixuj je s tvojí DNA (ovšem jestli ti ta DNA eště v kredenci zbyla) ,pak použij tu kyselinu,a rez už v životě neuvidíš
 
 
Datum: 13. ledna 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: dbh      IP: uživatel5617    
se ti posere a mislím že stím tvym pristupem to uzposrany je
 
 
Datum: 13. ledna 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: fikuss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja koukal na netu a jsou tam fotky toho jak to timhle cistil a je to pekny
 
 
Datum: 13. ledna 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: cechl1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kyselina citronová s vodou bude špatná voda ti tu nádrž zničí já ji mil ziravinou řezenou s vodou a nádrž srezavila a je teď zničená ahnusná.
 
 
Datum: 13. ledna 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel987    
Zdarec potřeboval bych kdyby mi někdo napsal seznam ložisek co jsou v motoru u jawy 21. nebo jestli někdo zná nějakou stránku kde to je . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel5617    
http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_50_typ_20/katalog/fichtlik druhej obrázek
 
 
Datum: 13. ledna 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim.prekopavam ram čz 175 na kros,a chci se zeptat..budu prevarovat uchyceni zadnich tlumicu a chci je naklopit..ma to pak lepsi vlastnosti tlumeni?je to v necem lepsi?a taky ktery tlumice (zadni) by ste mi doporucili?ale nejaky co se daj sehnat levne tak do 300 :-) diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
martin-diky,ten predemnou ji mel nekde na chate a asi nekde u reky a mel tam zaplavy,protoze byla cela orezla a u klikovky a ve vejfuku bylo dohromady aspon 3 litry vody..elektrika byla v cudu..on ji jenom orezal,orezal blatniky,vyvrtal diry do kyvky-to nechapu proc...mam na kazdy strane kyvky 3 diry zkrz nazkrz...a tak to chci udelat poradne a ne jak ten predemnou :-)
 
 
Datum: 13. ledna 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Furt lepší,když z toho zajda udělá krosku,než aby to rezivělo polorozebraný někde ve stodole. - určitě sou lepší ty nakloněný.
 
 
Datum: 13. ledna 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasny,uz to chapu :-) diky moc za info :-)
 
 
Datum: 13. ledna 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Tím odskokem myslím to, že se při zatlumení pružina smrští a rychle narovná. Tím dojde k jakému si odkopnutí stroje. Když máš nakloněné pružiny, tak ta páka není tak velká a odskok je menší, než když máš pružinu normálně postavenou. Tak páka je větší a odskok je větší. Proto mají moderní motorky centrální pružiny. Sesa je tu taky nabízí.
 
 
Datum: 13. ledna 2010 20:50
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele franci..asi te bavi psat pod ruznejma prezdivkama..kdyz o tom nic nevis tak sem nepis..uz hodnekrat kdyz sem se ptal na neco ohledne prestavby tak sem i prikladal fotky jak sem cezetu koupil,v jakym stavu byla,napul ,,prestavena''...takze ty co si to tu precetli to uz vedej,jestli to chces videt taky tak fotky jak vypadala mam na http://www.cz-cross.iprostor.cz takze si nech kecy a res babetu..
 
 
Datum: 13. ledna 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: grock      IP: uživatel5223    
dalsi takovej co kur-y motorky
 
 
Datum: 13. ledna 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: dejvis      IP: uživatel455    
jestli na to chceš tlumiče z 516 tak pridej jeste jednu nulu:-D ja je za min nez 3000 nevidel. Nechal bych tam origo
 
 
Datum: 13. ledna 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobre zkusim sehnat :-) a co myslis tim ze odskakujou?
 
 
Datum: 13. ledna 2010 19:18
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
No tak zadní tlumiče určitě naklop. Ono ta výsledná síla nemá takovou páku jako když je máš vodorovně, takže ti nebudou odskakovat tolik. Koukni na ČZ 125/516. No a proto v moderních motorkách dávají centrální pružiny. Prostě jim jde o to, aby to co nejméně odskakovalo. Tlumiče zkus použít z MZ ETZ nebo Simson Enduro. Ty pružiny jsou stejný, mají 2 polohy, jsou celkem dlouhé. Na kros ideální. Pokud by jsi měl štěstí a podařilo by se ti sehnat zadní tlumiče na ČZ motorkos (ty s tou velkou olejevou nádobkou) tak je tam dej. Ale 300 kč stát nebudou......
 
 
Datum: 13. ledna 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel5617    
potrebuji dilenskou prirucku neví nekdo stranku kde ji stahnout odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel5617    
chtel bych se zeptat, když chci zapojit cívky aby na nich bylo více watů mam ji zapojit do serie (za sebe )Nebo paralelne ja osobne si mislim ze kdyz to zapojim do serie tak se akorat zvíší pocet voltů odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2010 8:38
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
To JS - abych vysvětlil Tvou radu js, tak ve fázi znamená posunout pól tak, aby s jiným pólem byl elektricky ve fázi. Tedy pokud má rotor pionýra 3 magnety (6 výstupů, jeden je vždy jih a druhý sever), tak to znamená aby byli ve fázi je třeba aby šli po 120°... jneže ouha, ani jedna pozice není přesně od druhé v této úhlové vzdálenosti... To by znamenalo nechat vyrobit nový stator, který by tuto podmínku splňoval. Ale na druhou stranu.. prostě každej z pólů vyrobí jen cca 15W, součtem získáš pouze 30W, a dotaz zněl na zvýšení.. tím nic nezvýšíš, pouze sečteš a to umí i 30W verze zapalka. Tam je to ale jakýsi kompromis, protože úhlová rozteč je 110°
 
 
Datum: 14. ledna 2010 8:38
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musíš je zapojit tak, aby byly ve fázi. Víc pro to udělat nemůžeš.
 
 
Datum: 13. ledna 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1961    
Zamysli se... kdyby to bylo tak lehké proč to už neudělali soudruzi z jawy? :-D Odpovím ti hned... nejde to :-)
 
 
Datum: 13. ledna 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: Milous2008 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdárek, chtěl jsem se zeptat, neznáte někdo přesné číslo(šarži) originál modré barvy na S22? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 21:56
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
má stejnú barvu ako mustang alebo pio inak niekto rikal ze RAL 5015
 
 
Datum: 13. ledna 2010 21:56
 
<  1379  1380  1381  1382  1383  1384  1385  1386  1387  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.05.2025 18:56:20 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu