Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 11:48
Jméno: standa
IP: uživatel8475
 Jo je to z motoru čz 125 B,T
Datum: 15. ledna 2010 11:48
 na 95% to je z cž 125 B, T....cca r. v. 1948
Datum: 14. ledna 2010 18:47
Jméno: Drbohlav
IP: uživatel4183
 zdarec lidi. V šem je lepší tryska 72 než 68? a naopak. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 19:29
 všude se aj píše že ti to na výkonu nepřidá.
Datum: 15. ledna 2010 19:29
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No abych řekl pravdu, tak pro normální karbec je lepší 68. 72 se obyčejně kombinuje se sporotvním sáním, jinak dojde k příšlišné bohatosti směsi, a tak motor nejede tak jak má.
Datum: 14. ledna 2010 18:59
Jméno: martan
IP: uživatel1859
 Zdar, nedá se koupit na netu někde replika dokladů na fíka?? ( 21 ) Mám na mysli něco jako se dnes dělá pro stadiony , jawetty a babetty.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 8:45
 no, to seš dobrej borec. Více méně si nám tady mrtě popsal, jak se nejlíp dostat do průseru - v tvým návodu jsou posaný tak dva až tři trestný činy - začal bych třeba paděláním úřední listiny...
Datum: 15. ledna 2010 8:45
Jméno: Honza
IP: uživatel4417
 no hele - ja si je normalne na compu udelal- normalne ve wordu - mam na 550, 555, a 20, 21, 23 - ale mrte dlho sem se s tim sral. pak jsem na to na tiskarne vytisk na starej mrte zazloutlej papir- vystrihal - dal do tvrdejch desek - ty desky jsem oblepil tim platnem obarvenym - od kamose jsem ze starejch odhlasenejch dokladu stahnul nad párou kolek- pak jsem vyplnil svoje udaje ze stitku ale do tp jsem napsal majitele strejce i spz strejce- ten ma fika na papirech starejch- prvni majitel - a pak jsem dodelal pres ten kolek razitko - a byla replika hotova  - ale na technickou bych s tim nesel  - jen kdyby me nahodou chytli benga - ale normalne to nepoznas - je to jak stary
Datum: 14. ledna 2010 22:16
Jméno: X3aZzY
IP: uživatel6698
Datum: 14. ledna 2010 21:08
 ne, fichtl není moped ale malý motocykl který podléhá registraci, nové doklady neseženeš...jedina možnost je sehnat papíry z jiného a prehodit štítek...,případně jde za určitých okolností vystavit tp nový,ale potřebuješ k tomu např smlouvy o povinnem ručení za posledních 5 let atd...alespon takhle mi to rekli u nas na dopravce
Datum: 14. ledna 2010 18:07
 zdar musí mít fichtl blinkry nebo nejsou zapotřebí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 12:37
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Ale kdyz si vsimnete tak treba silnicni yamahy atd..tak blinkry nemaji a jejich ridici se ukazovanim ruky taky nejak netrapi  proste na to serou
Datum: 15. ledna 2010 12:37
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 neni to povinne na to je ruka
Datum: 14. ledna 2010 18:12
 povinne jsou myslim od 1.7.1972 pro motorky nad 125ccm, alespon tedy u nas...
Datum: 14. ledna 2010 18:04
 myslim ze se na fichtla ani nedelali ale tak dycky kdyz jedes do zatacky tak ukazes ruku kam jedes.
Datum: 14. ledna 2010 18:02
 Blinkry na fichtlu nejsou zapotřebí. Ale když už chceš blinkry tak by měli být homologavané nebo jak se to píše. Tady jsem slyšel že by ti mohli dát i pokutu ale nevím bo na netu jsou i k sestavení takže 50 na 50 ale jinak fichtl jasně že nemusí.
Datum: 14. ledna 2010 18:01
 jakou barvu muzu pouzit na natreni nadrze zevnitr?? nekdo rikal ze epoxidovou barvou dvouslozkovou jaky mate skusenosti???
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 10:20
 já jsem to dělal dvousložkovým epoxidem Eprosin E25, ale existuje jistě mnoho možností. Jinak mi to drží v pohodě, od té doby jsem něřešil upchatej kohout nebo trysku,
čili spolehlivost fichtla stoupla o 100%.
Datum: 15. ledna 2010 10:20
 Hj all chcu se zeptat jaká je konstrukční rychlost Stadiona S11ctky?..díky za odpovědi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2010 19:08
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Záleží, jestli máš převod do rychla nebo tahu
Datum: 14. ledna 2010 19:08
 To jo  ,ale mě to platíííí škola  B,C takže neber to zadara  ...ale židičák na fíka si ještě dodělám mno
Datum: 14. ledna 2010 18:09
 J je na nic kdyz delas na auto ze nemuzes jezdit na fichtlovi
Datum: 14. ledna 2010 18:04
 jj
Datum: 14. ledna 2010 17:58
 Ne tak já 26.1 dělám zkoušky na skupinu B (tj osobák) a mám fichtla a naněm jezdit moct nebudu tak chci neco načem moct jezdit budu  ...na fichtla řidičaák dodělám v létě
Datum: 14. ledna 2010 17:48
 žádnou konstrukčku to nemá psanou.Pkud stím chceš jezdit od 15-ti tk v tom není problém.Jinak max tohoto stroje je tk 40-50km/h
Datum: 14. ledna 2010 17:27
 Jo a ještě bych se chtěl zeptat čím utěsňujete spoj výfukovýho kolena tlumiče výfuku? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2010 21:10
Jméno: X3aZzY
IP: uživatel6698
 LUKOPREN, doporucuju vsem.
Datum: 14. ledna 2010 21:10
 no najezdilo se vcelku dost km a když jsem dotahovbal rouby u stojanu tak jsem ji skontorloval a pořád byla přitáhla ale fikuss má pravdu že lepší je to co má on. To máš lešpí záruku ale já taky s tím nekrosim apod. takže je to asi tím.
Datum: 14. ledna 2010 17:08
 posledne jsem to udelal tak ze jsem to poradne vycistil na kraji vejfuku a koleno z venku ten kousek kde bude svorka dal tam motorovej silikon a svorku poradnou ne jako tady ma bobacz to hnedka strhnes ja jsem si udelal svoji jinak se da koupit obcas nekde treba tady v kramku
Datum: 14. ledna 2010 17:03
Datum: 14. ledna 2010 16:46
Jméno: Vybrouš
IP: uživatel7097
 skus teflonovou pásku, já s ní taky utěsněju a sem spokojenej.
Datum: 14. ledna 2010 14:44
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 u jednoho to mam taky svareny - ale blbe se cisti karbon - jinak pouzivam na ty dalsi azbestovou snuru -
Datum: 14. ledna 2010 13:37
 to je mnoha možností,já jsem si ttu koupil objímku ale dycky byla posunutá po dlouhé jízdě,můžeš zkusit i alobal,azbestovou šnůru,či lukopren ten je asi nejlepší,a nebo to jednoduše svař
Datum: 14. ledna 2010 13:35
Jméno: skipy
IP: uživatel5706
 cau draci,mel bych prozbu mam dandy 50a vf tp mam 65km/h,a mam řidicsky prukaz AM,,a ten je jenom do 45km/h..co myslite ze by mi udelali policajti kdyby me caply?dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 10:41
 Skipy prosimtě napiš mi na e-mail nebo na icq 440940307 a nějak to skusíme vyřešit mám podobný problém
Datum: 30. května 2010 10:41
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 jo aha tak ne, mas pravdu
Datum: 14. ledna 2010 20:19
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 pockej, neni to ted od novyho roku udelany tak, ze dostanes jenom 3000 Kc flastr?
Datum: 14. ledna 2010 20:09
 hoši, ptáte se pořád dokola na to samý, čtěte taky co napsali ti před váma . S AM nesmíš řídit nic nad konstrukční rychlost 45km/h. Pokud to nerespektuješ, tak porušuješ
silniční zákon a může z toho být to, že se nestane nic, protože kápneš na normální lidi a když ne, tak máš setsakramentskou smůlu, ketrá tě bude hodně dlouho a nejenom
finančně mrzet - jedná se o přestupek hodnocený jako jeden z nejzávažnějších a řízení vozidla bez příslušného oprávnění je za 7 bodů s pokutou 25-50000 korun a zákazem činnosti na 1 rok až 10let.
Datum: 14. ledna 2010 13:56
 zdr - mam dotaz - byli spodní podlazky u pařeza 555 de luxe schodny s typy 05 a 20??? - ja doufam ze je muzu dystak nahradit a aby to bylo origo - pac strejc je oddelal a dal si na de luxe stupajdy - ale revmace tam nechal - jo a to by me zajimalo - kdyby to bylo schodny - tak to by asi musel de luxe mit jinej pedal zadni brzdy nez mela normal 555 zj??? by musel mit pedal stejnej jako 20 ..... - aby to tam tou dirou proslo.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 20:27
 no mel jsem na mysli prave ten nabeh na kabely stejnej jako u 555, ja totiz myslel ze uz i 05ky to meli odriznuty. jinak vim ze si mel starou 05, jenom jsem ti chtel tuhle ukazat, je zrovna na aukru, a celkem se mi libila... :/
Datum: 15. ledna 2010 20:27
Jméno: standa
IP: uživatel8475
 normalni 05 s tunylkem.....co mam videt? mel sem to doma taky.......jediny co ma jiny 05 z prvnich let je nabeh nakabely pod krkem a uchyt pod krkem jen na 2 šrouby
Datum: 15. ledna 2010 11:51
Datum: 14. ledna 2010 18:22
 no 555 de luxe byly dva typy. Prvni typ mel vse specificke : podlazky jiny, hlavni plech jinej s vybudovanym tunylkem. Ale pozdejsi typ se vic podobal 05 : podlazky ma stejny jako 05 a 20, a ma tunylek jako 05, 20, zvlast. takze pokud mas revmaplech bez tunylku tak muzes dat podlazky z 05, 20. pokud revmaplech uz v sobe ma vybudovanej tunylek tak na to patri jiny podlazky. ja mam 555 de luxe, ale mam na ni podlazky z 05, 20 ikdyz to ma revmaplech s vybudovanym tunylkem. proste podlazky pasujou na oba typy, ale ne vzdy je to dle originalu.
Datum: 14. ledna 2010 18:19
Jméno: standa
IP: uživatel8471
 Ja se domnivam ze ne,05 uz meli tunýlek nad motorem,555 deluxe ho nemeli....jinak bezne 05 i 20 maji trosku odlisne revmaplechy nez 555...
Datum: 14. ledna 2010 15:24
 Zdravím všechny. Měl bych jeden docela blbej dotaz, takže věční rejpalové nemusí vůbec reagovat!  Zajímalo by mě, jakej je rozdíl když nastavím předpisovej předstih(dle manuálu) 1,2 - 1,5 nebo ten na kterej jezdí většina z vás 1,6-1,9. Zkoušel jsem obojí a přijde mi to stejný. Jaký je v tom ve skutečnosti rozdíl? Díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 14:55
Jméno: standa
IP: uživatel8475
 a co tam chcete merit na setiny,kdyz dopredu nevite,na jakej predstih to pojede nejlíp???? to je trosku mimo diskuse ne.......na základní serizeni potrebujes jedinou vec a to šroubovák!!! pak uz jen doladujes natacenim statoru doprava doleva......kladiva sou daný....pokud ti nejak nešmajda vačka tak 4 desetiny ideální pro vsechny pionýry......a az potom,co vse dokonale sladíš,bych si změřil na desetiny předstih pro další potřebu v budoucnosti,kdybys treba musel sundavat zapalovani.......
Datum: 15. ledna 2010 14:55
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 To rosi... a jak to měříš, když osa svíčky není rovnoběžná s osou válce?
Datum: 15. ledna 2010 8:18
 to je něco jiného
Datum: 15. ledna 2010 6:51
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 srr sem zapoměl řict,že na to mám udělanej zlepšovák ze staré svičky,někde na to maj aj navody myslim aj na jawe50.cz
Datum: 14. ledna 2010 22:06
 for rosi:aty tu šupleru tam strčíš pokaždé úplně na stejné místo?
Datum: 14. ledna 2010 21:51
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 for paja:co to bylo za kec?to nepoznáš na šupleře desetiny či co?a jestli mysliš kdy sepne kontakt tak to se dělá tak,že na kostru dáš -pol z baterky a na kladivko + pol a mezi to žarovku,točiš točiš a jak se rozsviti tak to máš uplně přesně
Datum: 14. ledna 2010 21:19
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 u mojom 1,7 a maximalná spokojnosť
Datum: 14. ledna 2010 18:20
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Každý fichtl má jiný předstih takže když to šteluješ je dobré to štelovat při chodu motoru podle toho jak to jede a to samé i u odtrhu u pincka nikdy přesně upně na kapinku nenaladis vždycky při chodu nebo od oka ale na to 1,6 to docela dobře jezdi
Datum: 14. ledna 2010 18:17
 Tobě taky a ještě jednou díky za postřehy..
Datum: 14. ledna 2010 16:55
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 j to je v pořádku, at ti to jezdí
Datum: 14. ledna 2010 16:53
 Ale jo, jde to.. když máš na to dobrej měřák a chuť si s tím pohrát, tak to je otázka několika minut. Teď právě jezdím na 1,4 a je to akorát. Jen mě zajímalo, v čem je ten rozdíl mezi jednotlivejma hodnotama těch předstihů, nic víc..
Datum: 14. ledna 2010 16:37
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ja myslím, že předstih na desetiny mm nenaladíš
Datum: 14. ledna 2010 16:29
 Ok, díky..
Datum: 14. ledna 2010 14:45
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 presne kazdej je jinej a kdyby mel napsat rozsah predstihu tak by vypadalo blbe  1.1 az 2.5
Datum: 14. ledna 2010 14:41
 Ja mám takúto skúsenosť, na vyľágrovaný motor je najlepšie dať malý predstih, teda 1,2 - 1,5, a inak platí, malý predstih - nízke otáčky, veľký predstih - vysoké otáčky, každý fichtl si pýta iný predstih
Datum: 14. ledna 2010 13:36
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zdar, hádám se s bratrem o jedné takové blbosti. Dáváme do kupy 2 Báby 207. Ale ani u jedné nebylo kolínko výfuku. Od Sesy jsem si koupil nové. Nandáme ho k motoru a nasadíme tlumičovou část výfuku. Kolínko je cca 15-20 cm zaražené v tlumiči. Já tvrdím, že to takh hluboko nemá být. Tak cca 5 cm maximálně. Brácha říká, že to tak máme nechat, proč by to tak jinak bylo. Tak tedy: máme to tak nechat? Když ne o kolik zkrátit? a má to na něco vlastně vliv? Díky moc za rady a za Vaše příspěvky! Nepiště prosím blbosti! je to vážné
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2010 18:55
Jméno: filip
IP: uživatel924
 me jela babetta necelejch 50.. pak sem urizl koleno a navrtal 2 diry do tlumice.. a tet mi to z mirnyho kopce da 60.. ale to uz se motoru zda o certech
Datum: 14. ledna 2010 18:55
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 ten vejfuk nebyl zasranej pred tim sem ho asi pred mesicem vypaloval a i koleno výfuku mám nový a zvedlo to o5kmh, a to jsem neměl skraceny jeste koleno výfuku, tak já nevím každýmu to udělá něco jinýho, ale mě to prostě že tam mám o 6víc dir navíc tak mi to pomohlo, prostě si to udělej jak chceš a máš to
Datum: 14. ledna 2010 17:04
 jj,a krome cistyho vejfuku taky pomuze sportovni filtr.
Datum: 14. ledna 2010 16:51
Jméno: standa
IP: uživatel8471
 muzu rict jediny....asi si mel ten vyfuk zasrany,ze ti diry navic pridali na vykonu....vseobecne je znamy,ze se skracuje vyfukovy koleno a pak to jede o 5km/h víc....taky se rozsiruje vyfukovej kanal a dava se na to dell orto....jinak ja babetam moc nerozumim,takze jen reprodukuju co zde uz zaznelo od lidi,co babetu uz ladili....
Datum: 14. ledna 2010 15:59
 jedinej kdo se navazi ses ty..precti si co sem napsal ja-ja pisu v klidu,ty hned nadavas..  zeptej se kohokoli ze si nemuzes do tlumice vejfuku vrtat jak chces,vejfuky se pocitaj..ja osobne bych si nenechal poradit od nekoho,kdo nevi jestli je tezky podradit..a priste v klidu jo
Datum: 14. ledna 2010 15:51
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 Zajic hale a jinak normální to je teda divný že mě to zvíšilo ze vším co sem tu psal že sem tam dal větší díry, a tak, tak mi to zvedlo o 5kmh, tak tady nepiskuj neco se zvulkem, zvuk samozrejme taky, ale výkon taky, nevím co si s tím dělal ty, a když tam dám orig. ze vším, tak mi to jede úpomalejš, a nemá to takovej zvuk a sílu, ale to je jedno, jo a spojku sem dělal sám až potom sem si precetl ty návody, jak, a sundatatd... ale jinak v poho, a nenavazej se do mě, starej se o sebe, a ne o mě !
Datum: 14. ledna 2010 15:42
 ja si tim totiz s babettou prosel taky,mel sem tam vejfuk ve kterym byly navrtany diry a kdyz sem tam dal origo tak to jelo lip..
Datum: 14. ledna 2010 13:50
 mistline nepis kraviny,tim ze tam navrtas diry tak se zmenej tlaky v tom vejfuku,bude to mit jenom jinej zvuk..pred par dnema ses ptal jak sundat spojku a ted tady radis s vejfukem..
Datum: 14. ledna 2010 13:47
Jméno: Standa
IP: uživatel8471
 uřízni to
Datum: 14. ledna 2010 12:34
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 Čau hale je to pravda do vejfuku ti kouká tak 12cm, tak ho skrat aby ti do vejfuku koukaly jenom 4cm, měse to tolik už potomdle nedusilo, takže i větší výkon, cca o 4kmh, fakt to funguje, ale mám 210, nevím jak je na tom 207, zkus to a zkus ještě do tlumiče výfuku navrttat víc dír, aby to mělo lepší odfuk, a na koncovku místo jedný dej ještě druhou, je toho hodně, dystak napiš na ICQ 426136278
Datum: 14. ledna 2010 7:42
 Taky jsem to slyšel o tom zkracování, ale nevím co je na tom pravdy. Že by to nějak dramaticky zvýšilo výkon, si nemyslím...
Datum: 13. ledna 2010 22:49
 nevim jak je to u 207micky,ale ja mel u 210tky taky tak 15 cm do vyfuku...ale cet sem takovej planek ze kdyz se to zkrati na tech 5 cm ze to ma vetsi vykon,nevim jestli je to pravda jenom sem to cet..ale asi je to blbost
Datum: 13. ledna 2010 22:41
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 čau promińte za inzerci a tak, ale nutně potřebuju na dodělání karburaci z jawa 550, ? jestli máte někdo domluvíme se děkuju, a promiňte !
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 22:26
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau mam doma karburaci na pareza v origo stavu a funkcni icq:326429003 (popr. tel 732411981)
Datum: 13. ledna 2010 22:26
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 sem dostal, nebo spíš zdědil, když sem říkal že to bylo poslední co potřebuju na dodělání aby jel, je tam GO motoru atak, nový chromy a ta k
Datum: 13. ledna 2010 21:26
 Kde jsi sebral pařeza 550? Ten stojí tak 10 000 nějak horší.
Datum: 13. ledna 2010 21:24
Jméno: ondra
IP: uživatel5759
 Ahoj lidi dnes jsem našel poklad péraka před renovačkou ale to ted neřeším horší je motor myslíte že by tam žel napasovat třeba motor z kejvačky 250 nebo ne předem děkuju za odpověd draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2010 15:27
Jméno: standa
IP: uživatel8471
 normalne do rámu pasovat bude,ale nepujde na nej uchytit kryt retezu....
Datum: 14. ledna 2010 15:27
Jméno: Ondra
IP: uživatel8470
 No jo pokud by k tomu nakej byl motor z péraka tak bych ho opravil ale on žadny není a mam doma z kejvy 250
Datum: 14. ledna 2010 12:03
Jméno: radek
IP: uživatel4180
 Záleží na tom,jak tu motorku chceš mít v originálním stavu.Motor s kývačky tam jde.Pak už je to jen otázka peněz,já osobně bych ten pérácký motor nechal opravit.Ale to je jen můj osobní názor.
Datum: 14. ledna 2010 9:40
Jméno: Kofola
IP: uživatel8469
 určitě by to šlo ja mám totiž na kyvce motor z třiapuly peraka a kyvka byla puvodně 250 tak by to mnelo pasovat
Datum: 14. ledna 2010 8:23
 ja mam 350 peraka a to dvojsedlo sem tam uz tak mel,je to dobova uprava..prej se to driv delalo normalne,ze si lidi sehnali sedlo a davali ho tam misto toho jednosedadlovyho..kdyz je to takhle dobova uprava tak je to dobry,ale jakmile to nekdo udela tedko na peknym perakovi tak je to fakt hnus......
Datum: 13. ledna 2010 22:44
Jméno: Ondra
IP: uživatel5759
 Dvojsedadlo mi take vadí ale mame doma jedem motor na 250 tak proto jsem se ptal protože perak jeste není v me garaži ale u Sestry z mého dědy ve stodole
Datum: 13. ledna 2010 21:31
 drzaky jsou snad stejne,zbytek tez...ale sezen si na burze origo motor at nedelas bastl
Datum: 13. ledna 2010 21:23
 Když vidím péráka s dvojsedlem z pětistovky nebo z kývačky a s jednopákovým motorem, mám chuť někomu urazit ruce. Ale jde tam, viděl jsem to už několikrát.
Datum: 13. ledna 2010 21:22
Jméno: bimbo
IP: uživatel8404
 http://www.youtube.com/watch?v=6b9wHJwM5Mg jak toho docílit?pionýr jde krásně rychle do otáček..........
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 11:22
Jméno: Mildecz
IP: uživatel7448
 Zdravim,asi tak jak to rika Standa,valec uz je prepracovanej,byl to valec se 4 prefuky.Myslim,ze casovani vyfuku bylo 160 stupnu,casovani sani 140 a prefuky 130 stupnu.Pist byl zkraceny o 2mm.Ten motor neco brzdilo, dnes uz vim, ze to byla hlava hvezda se spatne udelanym spalovacim prostorem.Mel jsem radeji koupit tu od Frikulina.Klika 100mm,vyfuk Hikone.Tenkrat tam byla prevodovka s prevody 2,4 , 1,32 , 1.Ta se neosvedcila,byla tam dira mezi 1 a 2 stupnem.Doporucuji tu z Fichtlkramku.
Datum: 15. ledna 2010 11:22
Jméno: Standa
IP: uživatel8471
 tenhle borec mi asi pred rokem popích k upravam motoru......myslim ze konkretne tenhle motor ma hlavne upravenej valec,když bych zapátral v mých poznamkach,nasel bych i presný upravy.....vim ze ta mel kapku zkracenej pist a trochu napilovanej vyfukovej kanal......neco jako cestovni uprava-ligth
Datum: 14. ledna 2010 12:41
 celkem narez!
Datum: 13. ledna 2010 21:15
Jméno: Fogi
IP: uživatel8468
 Pise tam,ze 19karbec,vyfuk hikon,urcitite jiny prevod a mozna upraveny valec
Datum: 13. ledna 2010 21:08
 zkus se optat toho na youtube jestli tam máš účet,třeba ti odpoví
Datum: 13. ledna 2010 20:48
 cau draci rozhod jsem se vycistit nadrz kyselinou citronovou jenze nevim kolik kyseliny mam dat na 5,5l vody ma bejt 5 az 10% dik za odpovedi??
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 20:46
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
 Já jsem na to vzal nějaký komunistický Unisolven co mi dal děda. Pak jsem do nádrže přisypal mosazný matky a důkladně promíchával. Pak jsem udělal ještě 2 výplachy tim Unisolvenem a rez je pryč!
Datum: 13. ledna 2010 20:46
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Kam chodíš do školy? 10% z 5,5l je 0,55l. (trojčlenka) a dost záleží kolika procentní je ta kyselina citronová. Ale radil bych ti spíše klasický zpusob (matičky atd.) jistě to znáš.
Datum: 13. ledna 2010 20:45
 nalij tam močky z kočky,promixuj je s tvojí DNA (ovšem jestli ti ta DNA eště v kredenci zbyla) ,pak použij tu kyselinu,a rez už v životě neuvidíš
Datum: 13. ledna 2010 20:32
Jméno: dbh
IP: uživatel5617
 se ti posere a mislím že stím tvym pristupem to uzposrany je
Datum: 13. ledna 2010 20:11
 ja koukal na netu a jsou tam fotky toho jak to timhle cistil a je to pekny
Datum: 13. ledna 2010 20:11
 kyselina citronová s vodou bude špatná voda ti tu nádrž zničí já ji mil ziravinou řezenou s vodou a nádrž srezavila a je teď zničená ahnusná.
Datum: 13. ledna 2010 20:00
Jméno: Pavel
IP: uživatel987
 Zdarec potřeboval bych kdyby mi někdo napsal seznam ložisek co jsou v motoru u jawy 21. nebo jestli někdo zná nějakou stránku kde to je .
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 19:25
Jméno: michal
IP: uživatel5617
 http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_50_typ_20/katalog/fichtlik druhej obrázek
Datum: 13. ledna 2010 19:25
 zdravim.prekopavam ram čz 175 na kros,a chci se zeptat..budu prevarovat uchyceni zadnich tlumicu a chci je naklopit..ma to pak lepsi vlastnosti tlumeni?je to v necem lepsi?a taky ktery tlumice (zadni) by ste mi doporucili?ale nejaky co se daj sehnat levne tak do 300  diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 21:43
 martin-diky,ten predemnou ji mel nekde na chate a asi nekde u reky a mel tam zaplavy,protoze byla cela orezla a u klikovky a ve vejfuku bylo dohromady aspon 3 litry vody..elektrika byla v cudu..on ji jenom orezal,orezal blatniky,vyvrtal diry do kyvky-to nechapu proc...mam na kazdy strane kyvky 3 diry zkrz nazkrz...a tak to chci udelat poradne a ne jak ten predemnou
Datum: 13. ledna 2010 21:43
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Furt lepší,když z toho zajda udělá krosku,než aby to rezivělo polorozebraný někde ve stodole. - určitě sou lepší ty nakloněný.
Datum: 13. ledna 2010 21:03
 jasny,uz to chapu  diky moc za info
Datum: 13. ledna 2010 20:55
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Tím odskokem myslím to, že se při zatlumení pružina smrští a rychle narovná. Tím dojde k jakému si odkopnutí stroje. Když máš nakloněné pružiny, tak ta páka není tak velká a odskok je menší, než když máš pružinu normálně postavenou. Tak páka je větší a odskok je větší. Proto mají moderní motorky centrální pružiny. Sesa je tu taky nabízí.
Datum: 13. ledna 2010 20:50
 hele franci..asi te bavi psat pod ruznejma prezdivkama..kdyz o tom nic nevis tak sem nepis..uz hodnekrat kdyz sem se ptal na neco ohledne prestavby tak sem i prikladal fotky jak sem cezetu koupil,v jakym stavu byla,napul ,,prestavena''...takze ty co si to tu precetli to uz vedej,jestli to chces videt taky tak fotky jak vypadala mam na http://www.cz-cross.iprostor.cz takze si nech kecy a res babetu..
Datum: 13. ledna 2010 20:00
Jméno: grock
IP: uživatel5223
 dalsi takovej co kur-y motorky
Datum: 13. ledna 2010 19:52
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 jestli na to chceš tlumiče z 516 tak pridej jeste jednu nulu  ja je za min nez 3000 nevidel. Nechal bych tam origo
Datum: 13. ledna 2010 19:23
 dobre zkusim sehnat  a co myslis tim ze odskakujou?
Datum: 13. ledna 2010 19:18
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No tak zadní tlumiče určitě naklop. Ono ta výsledná síla nemá takovou páku jako když je máš vodorovně, takže ti nebudou odskakovat tolik. Koukni na ČZ 125/516. No a proto v moderních motorkách dávají centrální pružiny. Prostě jim jde o to, aby to co nejméně odskakovalo. Tlumiče zkus použít z MZ ETZ nebo Simson Enduro. Ty pružiny jsou stejný, mají 2 polohy, jsou celkem dlouhé. Na kros ideální. Pokud by jsi měl štěstí a podařilo by se ti sehnat zadní tlumiče na ČZ motorkos (ty s tou velkou olejevou nádobkou) tak je tam dej. Ale 300 kč stát nebudou......
Datum: 13. ledna 2010 19:15
Jméno: fichtlař
IP: uživatel5617
 potrebuji dilenskou prirucku neví nekdo stranku kde ji stahnout
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 18:20
Jméno: michal
IP: uživatel5617
 chtel bych se zeptat, když chci zapojit cívky aby na nich bylo více watů mam ji zapojit do serie (za sebe )Nebo paralelne ja osobne si mislim ze kdyz to zapojim do serie tak se akorat zvíší pocet voltů
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2010 8:38
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 To JS - abych vysvětlil Tvou radu js, tak ve fázi znamená posunout pól tak, aby s jiným pólem byl elektricky ve fázi. Tedy pokud má rotor pionýra 3 magnety (6 výstupů, jeden je vždy jih a druhý sever), tak to znamená aby byli ve fázi je třeba aby šli po 120°... jneže ouha, ani jedna pozice není přesně od druhé v této úhlové vzdálenosti... To by znamenalo nechat vyrobit nový stator, který by tuto podmínku splňoval. Ale na druhou stranu.. prostě každej z pólů vyrobí jen cca 15W, součtem získáš pouze 30W, a dotaz zněl na zvýšení.. tím nic nezvýšíš, pouze sečteš a to umí i 30W verze zapalka. Tam je to ale jakýsi kompromis, protože úhlová rozteč je 110°
Datum: 14. ledna 2010 8:38
 Musíš je zapojit tak, aby byly ve fázi. Víc pro to udělat nemůžeš.
Datum: 13. ledna 2010 21:19
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Zamysli se... kdyby to bylo tak lehké proč to už neudělali soudruzi z jawy?  Odpovím ti hned... nejde to
Datum: 13. ledna 2010 21:16
 Nazdárek, chtěl jsem se zeptat, neznáte někdo přesné číslo(šarži) originál modré barvy na S22?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 21:56
 má stejnú barvu ako mustang alebo pio inak niekto rikal ze RAL 5015
Datum: 13. ledna 2010 21:56
|



|