Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 22. února 2010 19:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vyhulenej jarda
Datum: 22. února 2010 19:29
 kdyby to psalo dítě ze školky, tak by se určitě do nečeho ztrefilo   , ale tohle je schválně...
Datum: 22. února 2010 18:19
 bože to je tlama on vymění motorky za blbej notebook. Bože....
Datum: 22. února 2010 17:55
 To bude nějaky děcko co nemá o pravopisu ani šajnu...to bude schválné protože takhle píše školkař..no co
Datum: 22. února 2010 17:34
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 ale zase ten stadion je hoooooooooooooodně solidní
Datum: 22. února 2010 17:09
 Nevím, jestli na sebe upozorňuje, ale já bych si hodně rozmyslel, jestli kupovat od nějakýho takovýhleho drna, který ani neumí psát.
Datum: 22. února 2010 16:38
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Jo je to udelany schvalne..tenhle mustang byl na prodej na sbazaru..tam to bylo napsano normalne..tady si liboval v tom aby ani jedno pismeno nebylo spravne
Datum: 22. února 2010 16:36
Datum: 22. února 2010 16:17
Jméno: Ryan
IP: uživatel8492
 noubuk to mě dostalo
Datum: 22. února 2010 16:06
 to udělal schválně,aby si ho všimali lidi
Datum: 22. února 2010 15:42
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Včera tu měl Yuri takovou menší výměnu názoru s Frankym ohledně zajíždění motoru. Tak jak to vlastně je? Já mám na jaře zajíždět 3 motorky. Vím, že více mazat moc netočit. Ale proč se to tolik nesmí točit? Kolik km musím ujet s bohatou směsí? Můžu pak jezdit opatrně s normální směsí? Jak to tedy vlastně je? Mám u všech 2 kroužkáče, olej Motul motomix 2T.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2010 19:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 myslíš že se nehryzne??tak přijed a vem si sebou válec po výbrusu a já ti to ukážu
Datum: 22. února 2010 19:34
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Díky za rady.
Datum: 22. února 2010 18:05
 hezky si to stando vyložil,
Datum: 22. února 2010 15:48
Jméno: standa
IP: uživatel8816
 Franky je Franky......obcas ma horkou hlavu........ Zajizdet se musí! Olej máš dobrej! Ten mam taky. ....jak zajizdet......klasika....jehlu nahoru,víc oleje(1:25).....první desítky kilometrů netočit,pokud mozno jezdit po rovine,sledovat teplotu valce.....jak je horkej a smrdí prepalenej olej tak na chvilku zastav..... po prvnich cca 50km to zacina mit snahu trochu jet,takze ho uz obcas víc vytoč,ale stale jezdi prevazne do strednich otáček.......tak nejak ve strednich otackach jezdi do 150-200km-pak ucejtis ze motor zacina chtit do otacek......tak mu to doprej,stále mazej trochu víc,jehlu furt nahore,chvilkově klidně motor do plnejch,ale zadnej extrem........pak uz jen sleduj jak se motor chová......cim dál vic ho vytáčej......zhruba po 500km je takřka zajetej.....stačí víc mazat(rekneme 1:30).....ja po najetí 600km vzal motor na motokrosovou trat a uz šel jak víno!   kdyz sem válec sundal po dvou letech,byl bez škrábance,dokonale zajetej,kruhy neustále bez vůle!! Jak sem to napsal,tak to delam........jen s tim rozdilem,ze ty km moc nepocitam......posloucham jen motor......on si rekne sám......takle zajetej 8.vybrus mi jel radarových 78km/h,mel silu jak prase byl točivej a spotrebu mel pres 3 litry.......a jinak ty dvoukruhy sou docela odolný........ty kvalitní vydržej rovnou kotel bez zajetí.....sice to brzo straci kompresi,ale vim ze to jde(taky znam lidi co odmitaj zajizdeni)......levny nekvalitni dvoukruhy rádi praskaj......to je zas sloh  fuj
Datum: 22. února 2010 15:46
Datum: 22. února 2010 15:40
 nesmíš to točit prvních 500 km,musíš mít jehlu na 3 zářezu,netočit to vubec,jen tak lehounce po rovině na trojku.po těch 500 km maž stejně oleje,ale už mužeš jezdit trošku víc pak po 900 už tomu dávej zabrat.Ale rozhodně nejezdi hned naplno po výbrusu,Sekne se ti motor celej.!!!
Datum: 22. února 2010 15:35
Jméno: mycatwatchesme
IP: uživatel6311
 zdarec draci ... delal jsem go motoru a nejde mi složit jeste je mezi kartery 0,5 cm mezera vše je na spravnem miste ,, jo a jeste ted kdyz je tam takle mezera tak se netoci klikovka ... poradte prosííím CO STÍM ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2010 17:21
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nedavno se mi to stalo u čz, protože tam šly fakt fest čepy do ložisek, ale u tebe bych to viděl na vodící tyčku vydliček....
Datum: 22. února 2010 17:21
Jméno: standa
IP: uživatel8816
 to je jasný......taky obcas přiklepnu,ale nikdy natupo.....vetsinou pres prkýnko.......a jak sem líný hovado,tak sem si sehnal delsi šestky šrouby na imbus a uz neklepu do niceho,jen stahuju sroubama   je to neskutecna pohoda.....pak uz jen staci vycentrovat kliku v karterech aby nebyla ke strane......
Datum: 22. února 2010 15:29
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Sice se do kárterů nemá mlátit kladivem, ale občas vezmu kladivo a trochu to tam musím naťukat. Prostě jinak by to nešlo. Mě ještě napadá, jestli ti tam ty hřídele zajely dobrě do těch pouzder. Zkus taky startovací segment jestli je OK jestli sedí.
Datum: 22. února 2010 15:24
Jméno: standa
IP: uživatel8816
 bylo by to hodne trapný,ale co treba otocený jedno dvojkový kolecko??   Obrácene daná vodicí tyčka vidlicky??Malo usazeny loziska? kolikrát sou to kraviny......hlavne se nesnaz motor slozit silou.....vetsinou to bejva neco blbe danýho.....proste vetsinou kravina......a jde ti klika do lozisek?? Oni ty novy kliky maj docela fest přesah a do novejch lozisek se ji nechce
Datum: 22. února 2010 15:20
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Mě se stalo něco podbného u Babetty. Vše jsem smontoval dotáhl a nešlo točit s klikou. Povolil jsem šrouby o půl závitu a šlo to. Říkal jsem to kámošovi. On mi poradil ať to pořádně nahřeju. A jde to. A vše OK. Pokud ti ale nesedí kártery o 5 mm tak je možné (jedině co mě napadá) že máš motor 05 a dáš tam hřídele z typu 20-23. Jinak totiž by to mělo vše sedět. Je to jen můj názor.
Datum: 22. února 2010 15:15
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 podle mě stačí pořádně zabouuchat a u toho kontrolovat jestli to zapada do sebe
Datum: 22. února 2010 15:12
Jméno: Svist
IP: uživatel6824
 Sháním ventilátor na ČZ 175 typ 502. Předem děkuji za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2010 15:25
 Jeden bych měl Janovsky.Michal@seznam.cz napiš a domluvíme se
Datum: 22. února 2010 15:25
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
Posl.aktualizace: 22. února 2010 20:12
Jméno: hlmut
IP: uživatel3093
 Ja zrovna hiphop, techno apod. moc nemusim, ale at si kazdy posloucha, co chce, kdyz me tim nebude obtezovat. Neni nic horsiho nez retard, co posloucha muziku (je jedno jakou) v bude na plny koule na mobilu... Nejlepsi jsou stejne vesnicky tancovacky. Neni pravda, ze musis na diskoteku, abys sbalil nejakou rostenku. A zlitej motajici se metalak je stejne "rajcovni" jako zlitej motajici se hiphopak/technar. Toz tak... A jak se tu dycky kolem muziky strhne vlna nadavek, nereste to tolik, dyt jde o prd.
Datum: 22. února 2010 20:12
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
Datum: 22. února 2010 19:02
Jméno: standa
IP: uživatel8816
 Sem cekal kdo se vloží   Ja vam ten vas Mental(  ) neberu,tak nemejte kecy na moje hiphopy   Obrazek o tom co je a co neni pro deti uz mam.....neni mi 13 let a nepotrebuju najít svou identitu v nejakym vystrednim smeru jen proto abych nebyl uplne normalni(trapnej) jako vsichni ...... období metalu sem si prozil v mejch 16    To bylo v alejich nablito  Kazdej at si posloucha co chce....je to jeho vec.....taky sme meli obdobi ze sme jezdili po Tekkách,kouřili brka,papír pod jazyk,jezdili po Hiphopovejch akcích,clovek umel parit 2 dny.....a pak se dva dny vzpamatovával   .....nekdo v tom zustal a je vymletej uz asi navzdy,nekdo se sebral a šel dál....ted tu umite akorat blbě kecat hlášky co ste nekde precetli,ale na to svoje si kazdej musi prijit a nikdo nema pravo soudit druhyho kdyz o nem vubec nic nevi!!! Ted ze sebe delate tvrdy metalisty,ale stejne ste vsichni jako maly poslouchali maxim turbulence a šmouly   Az prijde cas a zjistite,ze ta vec mezi vasema nohama neni jen na chcaní tak zacnete vymetat hnusně komerční diskantský kluby a lovit roštěnky....rekneme si to na rovinu,metalista na koncertu padající ožralostí na zem nikdy nemel u něžného pohlaví úspěch   To vsechno poznáte casem.......Ja si prosel snad uplne vsim a dneska je mi uplne jedno co posloucham,hlavne at to ma nejakej rytmus.....a jestli je to metal,hiphop,rock,tekno,pop,trance.......je mi to fuk.....kdyz se sejde dobra spolecnost a je legrace,muze hrat treba Karel gott a bude se pařit a lejt    Ale ja zapomel,vam este nikde nenalejou 
Datum: 22. února 2010 18:43
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
Datum: 22. února 2010 17:03
 jj přesmě mabode MEtal hýbe světem Hip hop kouří dětem!!!!
Datum: 22. února 2010 16:42
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 hip hop je sracka...Hodne Impotentnich Picusu Hopsa Okolo Podia...web ale jak standa resit nebudu..tesime 88!
Datum: 22. února 2010 16:41
 jak tak koukám většina slov z tej vaší hymny je zkopčená
Datum: 22. února 2010 15:52
 tk to já jsem zase odpurcem hip hopu a příznivcem black metalu
Datum: 22. února 2010 15:46
Jméno: standa
IP: uživatel8816
 Hip Hop don´t stop......web neresim,ale za hiphop vás kluci chválim!!! Jen rapujte,lyrika má svý kouzlo!!!
Datum: 22. února 2010 15:30
 bejt tebou tak tam dám více obrázků,třeba u těch návodů ap.hlavně nic nekopiruj,nafoť postupy podle sebe,-pro lepši znázorněni
Datum: 22. února 2010 14:53
Jméno: vorys
IP: uživatel7966
 zdar fichtlaři mám takovej vetší problém s mím fichtlem.,fichtla nastartuji a držim mu plnej tak to de krásně na plný otáčky,ale kdyš tam dám jakoukoliv rychlost tak se to začne dusit,vynechávat.předstih sem dělal podle měrek tak tam neni žádnej problém,DIKUJI ZA RADU.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2010 19:37
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 bobacz: já taky nemám těsnění pod hlavou a lítá mi to perfektně, mě to jednu chvíli foukalo, protože jsem měl bordel na těch plochách co jdou k sobě (tzn. hlava a válec) a po vyčištění to těsní perfektně. Mám J21 a tam se podložka pod hlavu ani nedává, podložka se myslím dává jen u pařeza
Datum: 23. února 2010 19:37
Jméno: Petr
IP: uživatel8828
 Zdarec ondrjawa má nejspíš pravdu,já měl na číze to samý.Bez kvaltu do plnejch,ale jak sem dal kvalt konec.A bylo to jehlový ložisko na klice
Datum: 23. února 2010 12:42
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 to není žádnou plovákovkou ani hlavou,ale ten motor má prostě už dost mě to taky jeden fík dělal a když se ten motor rozpulil
tak to osazení na ložiska na klice bylo K.O
Datum: 22. února 2010 16:05
 já ho tam taky nemám,a jede jako drak,jen moc netahne,ale to bude tím že mi z výfuku teče oil
Datum: 22. února 2010 14:53
 zkuz bez výfuku nebo vyměnit vzduchový filtr. Kony : já nemám těsnění pod hlavou  a jede jako drak
Datum: 22. února 2010 14:32
 cau zhod si spojikovej krit a podivej se jestli ti to nekde neprobiji
Datum: 22. února 2010 13:53
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Může ti to foukat pod hlavou, mě když taky netěsnila pořádně hlava a podfukovala, tak na volnoběhu to šlo vše bez problémů, ale jakmile jsem se chtěl rozjet, tak to mělo taky tendenci zdechat...
Datum: 22. února 2010 13:08
 možne malá či velká hladina v plovákovce,nebo špinavej czducháč,zkus jet bez vzducháče
Datum: 22. února 2010 11:40
 Čaute,mám menší problém se světlama,Jedu normálně po silnici,najed na menší hrbol a světla přestanou svítit,rozsvítějí se až přepnu mezi dálkovejma a potkávacíma světlama,někdy se rozsvítí aj po minutě,To samý když zmáčknu tlačítko na klakson,světla zas přestanou svítit a zase musím přepínat mezi dálkovejma a setkávacíma,normálně světla vypnout nemuzu,protože mám přepínač na masce udělanej tak že když je v rovnej poloze světla svítějí,vypnout mi nejdou.Co mám udělat s tím aby se světla sami od sebe nevypínali? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2011 21:49
 Sundat masku, světlo spolu s tělesem světla, a zkontrlovat kontakty svorníku a samotnej svorník, mám stejnej problém a je to tím, že jeden drátek je napůl uříznutej a blbne tam kontakt.
Datum: 28. července 2011 21:49
Jméno: SCROFA
IP: uživatel8364
 MOŽNA MAS NATRŽENY DRATEK TAK HO ZKUS VYMĚNIT A NEBO TO BUDE VYPINAČEM
Datum: 22. února 2010 12:59
 zdar, dávám dohromady kartery u jawy 23, potřeboval bych poradit jak mam udělat aby to startovalo (aby se ta startovací pružinka napružila) a pak šlo při zmáčknutí startpáky motor protočit aby startoval, (dělám to poprve) a v jaký poloze má bejt ten start pulměsíc když se to sestavuje? Dík za rady.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 22:21
 Pokud si to dobře pamatuji, tak je potřeba tu pružinu dát na start. hřídel a tím zahnutým koncem ji zaháknout za segment. Pak hřídel prostrčit otvorem v bloku a druhý konec pružiny vložit do otvoru v bloku. Tesně před složením půlek k sobě je, myslím, potřeba ji napružit otočením v před (ve směru startování). Tím by se měla napružit a zároveň se natočit do takové polohy, aby nepřekážela při sesazení bloků k sobě (v levém je výstupek, který funguje jako doraz a ten právě ve normální poloze překáží, je tedy potřeba start. páku trochu natočit dopředu). Snad je to správně, už je to nějaký rok, co jsem to skládal.
Datum: 21. února 2010 22:21
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 prosim vás myslíte že bych stihl vyčistit celý motor jawa 50 do jara?dělal bych na něm min.3 dny v týdnu
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 21:37
 Já když sem dělal motor po prvy tak jsem ho komplet složil za sobotu a rozebrany to je hned max za hodinu když máš na to nářadí
Datum: 21. února 2010 21:37
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 presne tak
Datum: 21. února 2010 21:32
Jméno: ardno.69
IP: uživatel7016
 mas ho vpohode za den kdyz vis co kam dat a hlavne kdyz mas vse po ruce !!!! a uz to sem pises po treti za Dnesek... zbytecne stim zasiras pokec
Datum: 21. února 2010 20:56
Jméno: ardno.69
IP: uživatel7016
 Ahoj mel by prosim nekdo z vas na prodej vyfuk na Stadiona- ten doutnik nebo kde bych prosim sehnal... diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 22:15
 Co takhle tady ve fichtlkramku... Sekce Stadion/Jawetta - výfuk/koleno a máš dva druhy na výběr.
Datum: 21. února 2010 22:15
Jméno: stepkoun
IP: uživatel1859
 zdar, heledte jak řešit vypadávající 2. a 3. rychlost při vysokých otáčkách vyskakují. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2010 15:13
 a nebo mas jenom povolenej radici automat  narore z venku motoru sou dva sroubky,tak zkontroluj jeslti sou dotazeny..  ja takhle jel s kamosem a nesla tam kopnout dvojka,jenom jednicka..pak tam sla dvojka ale vypadavala do neutralu..tak sme dojeli na jednicku do lesa (chudak fichtl),tam sme to zkoumali a nakonec byly jenom povoleny ty sroubky..a ja uz se lek ze sem to kamosovi zkurvil
Datum: 22. února 2010 15:13
Jméno: standa
IP: uživatel8816
 to bude ožvejkaná cela prevodovka,pravdepodobne i spatnej radici automat......kdyz vypadava dvojka tak uz je to hodne zlý.......to nestačí vymenit jen pár kolecek,to uz sou v hajzlu i hridele
Datum: 22. února 2010 9:48
 viz. Yuri. Možnost - pšatný řadicí automat (zuby, pružiny, vůle) nebo špatná kolečka - špatné hrany na hřídelích a vnitřní ozubení koleček nebo boční ozubení. Eventuelně špatné vůle v převodovce.
Datum: 21. února 2010 22:27
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 rozdeliť bloky a preskúmať zvadu
Datum: 21. února 2010 20:31
 Zdar draci.Poraďte prosím kde seženu policení ořech.Ten srarý bílý s lvíčkem.Dík za info Všem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2010 15:59
Jméno: MLanca
IP: uživatel5066
 Helma
Datum: 22. února 2010 15:59
 co to je?
Datum: 21. února 2010 21:38
Jméno: stepkoun
IP: uživatel1859
 burzy, aukro ale připrav si hodně peněz
Datum: 21. února 2010 20:23
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 mam takovej dotaz,urrčitě ste se uš setkali u pařeza že má dole na motoru ulomenej ten jeden držák na kříž.na prvního pařeza sem sehnal nový kartéry ale tedkon co shánim další tak je nemužu sehnat,dycky jenom celej motor,celej motor je mi na nic a zrovna na něj nemam prachy,proto vás prosim kdyby ste měl někdo doma kartery na pařeza jestli by ste je neprodali za nějakou rozumnou cenu,A omlouvam se vim že že to sem nepatří.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2010 9:50
Jméno: standa
IP: uživatel8816
 mam na pareza jen celej motor........a pak kartery na 05.......nebo si to nech vyvařit hlinikem,taky mam jedny kartery vyvařený.......
Datum: 22. února 2010 9:50
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 ted sem odepsal na inzerát na motoinzerci tak uvidim,jinak dík
Datum: 21. února 2010 21:48
 Hele koukni se na aukro a tam je seženeš na 100%....
Datum: 21. února 2010 21:14
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
 Zdarec dělám u jawi 21 renovaci a chci si vydělat rotor ,ale mě nejde vytáhnout já tam mam neutrhl tak tam mam zařadit třeba 2 nebo jak na to dík moc .
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2010 18:39
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 žádný hasák ale ruka sa používá chytne sa to do ruky a vezne sa M8 šroubek a utahuje sa to dokáď to nevypadne
Datum: 26. února 2010 18:39
 kurde tak opět do třetice všeho dobrého  promin asi jsem se spletl...myslim že v té vačce je šroub M4
Datum: 21. února 2010 22:04
 navod ti napíšu aj já: 1) Chytni rotor hasákem a vyšroubuj šroubek M6,který je na vačce. 2) Opatrně vysun vačku z rotru,třeba kombinačkama,ale pozor ad ji nezdeformuješ. 3) opět chytni rotor hasákem a tam kde byl šroub M6,našroubuj šroub M8 a utahuj ho dokud rotor nesleze z hřídele... snad jsem to napsal jasně tak mě kdyžtak doplnte
Datum: 21. února 2010 22:02
 já jsem to chytl hasákem
Datum: 21. února 2010 21:57
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
 Neni někde navod pls.
Datum: 21. února 2010 20:50
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 moc jsem tě nepochopil,ale zopakuji zákl.-našroubuj do diry po vytažené vačce šroub M8 a rotor vypadne sám. Pozn.:když rotor drži fest tak ho šprajcn,-já sem tam blokl šroubek,kterej sem opřel o ty drážky co jsou na čele a o karter,
Datum: 21. února 2010 20:19
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,chci se zeptat, jak mám nasadit nové ojniční pouzdro do klikovky,staré už sem vyříznul a to nové mi tam vůbec nejde...psal už sem jednou abych dal pouzdro na 2hodinky do mrazáku a klikovku nahřát horkovzdušnou pistolí...pouzdro sem mrazil tak 3-4hodinky a klikovku sem nahříval 10minut a pořát nic,vůbec to tam nešlo......jak se zmrzlé pouzdro přiblížilo ke klikovce tak se ihned ohřálo a pálilo jako prase..poradtě prosím nic už mě nenapadá možná tak zbrousit šmirglem.díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2010 9:52
Jméno: standa
IP: uživatel8816
 To tam musí jít na fest!! zadny brouseni! pouzdro se musí nalisovat a nasledny vystružit dle čepu!
Datum: 22. února 2010 9:52
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 zbrousit šmirglem
Datum: 21. února 2010 20:44
 Buď rád, že ti tam jde fest. Kdyby tam šlo volně mohlo by se později pootočit. Jsou ojnice, kde se futro musí např. narádlovat, aby tam vůbec drželo. Musíš ho tam něčím nalisovat. Dobrý je třeba ten francouzák nebo v nouzi postačí třeba i truhlářská sponka.
Datum: 21. února 2010 20:39
 Já jsem to vždy dal na krajíček a rovně nalisoval třřeba francouzákem, pak navrtal mazací dírky a bylo hotovo.
Datum: 21. února 2010 20:26
 Já jsem to vždy dal na krajíček a rovně nalisoval třřeba francouzákem, pak navrtal mazací dírky a bylo hotovo.
Datum: 21. února 2010 20:24
 dej to do svěráku
Datum: 21. února 2010 20:02
 Zdravim, teď mam asi trochu blby dotaz, ale chtěl bych vědět, jestli je potřeba mít na BABETU řidičský průkaz. Dřív když někomu bylo 15 let, tak na tom mohl normálně jezdit, jak je to tedy teď? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 19:43
 AM, od 15ti let
Datum: 21. února 2010 19:43
 musi mit ridicak...
Datum: 21. února 2010 19:27
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 prosim vás,jak mám vyčistit výfuk?mám jawu 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 15:24
Datum: 21. dubna 2010 15:24
 jj autogenem bych to nedělal,ne že by sis uvařil vlasy na hlavě,ale neměl by si z toho dobrý pocit a po cca 2 hodinách by si putoval do jedličkova ústavu s mozkovou příčinnou.Taikže jak kolega podemnou předvedl ukázku čištění výfuku  ,tak to pořádně prošůruj bingem  a bacha,pak se to musí pořádně odmastit
Datum: 21. února 2010 20:59
 ti to bóchne  ,hele normálně to trošku prožen autogenem
Datum: 21. února 2010 20:47
 jj hod ho do kotle
Datum: 21. února 2010 20:34
Jméno: Pravidla
IP: uživatel8813
Datum: 21. února 2010 19:28
Jméno: Pravidla
IP: uživatel8813
 stačí když to opláchneš doma ve vaně horkou vodou
Datum: 21. února 2010 19:28
 hodit do kotle
Datum: 21. února 2010 19:28
Jméno: peto
IP: uživatel8696
Posl.aktualizace: 21. února 2010 19:37
 S tim předstihem bych byl opatrnej. Páč záleží na kvalitě benzínu, a na druhu samotnym. Jinak až tak přesně s těma milimetrama bych to neviděl. Pionýr s origoš kladívkama jede na nejvěčí, i nejmenší co de na pionýru nastavit, ale jak to už je druhá věc. Každopádně velkej předstih (třeba 3mm) se bude motor hřát, páč směs nestačí válec pořádně ochladit, a výkon taky mizernej. S maly, předstihem (třeba 0mm) motor pojede špatně, hřát se asi nebude, a nejspíš pude špatně točit.
Jinak u babeťáckýho zapalování odhaduju že bude pálit, v době magnetu pod snímačem (na rotoru zapalka)
Datum: 21. února 2010 19:37
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 pokiaľ daš predstih veľký >1,8 tak to bude strieľať do karbeca ak bude predstih menší ako <1,6 tak to bede strieľať do výfuku ani v jednom prípade to nepôjde dobre takže si to nastav asi tak na 1,7 mm pred HU
Datum: 21. února 2010 19:18
 Caw pls da se nejak na pohled rozeznat 12V VAPE pro 2. valec od 6V ? mam to VAPE namontovany v 350, ale nevim jaky ma napeti. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2011 21:51
Datum: 28. července 2011 21:51
 nikde neni ani model ani napeti a prave ze to potrebuju vedet kvuli koupi baterky
Datum: 22. února 2010 14:54
 No tak buď to tam někde bude napsané, jaký je to model, eventuelně specifikace. A pokud ne, tak to změr ne? Nebo se podívej na baterku a žárovky, jaké tam jsou.
Datum: 21. února 2010 22:23
Jméno: Vojty
IP: uživatel6362
 Ahoj Seso budou zde nějaké další nahradní díly na Jawa dandy diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 18:04
|



|