Jméno: MaDnEsS
IP: uživatel7591
 Zdravím fichtlaři, chci se zeptat, na indukční cívky na zapalování. Jaký je mezi nimi rozdíl a jestli vadí, když zapojím zapalování na světelný pol a ne na zapalovací. Já si myslím, že je to asi jedno, protože všechny tři by měli vyrábět proud a neměl by být mezi nimi rozdíl. Děkuji za jakoukoli odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2010 22:04
Jméno: MaDnEsS
IP: uživatel7591
 diky moc všem
Datum: 15. července 2010 22:04
 zapaľovacia cievka má tenši priemer drôtu.. teda väčší počet závitov, svetelné opačne, je to blbosť využívať svetelnú cievku na iskru, vymýšľate chujoviny a hľadáte kone tam kde niesu
Datum: 15. července 2010 20:59
 a trochu si pleteš pojmy s dojmy, indkuční cívka nebo-li VN cívka je to, z čeho ti vede ten tlustej kabel na svíčku, zatim co těm cívkám na statoru magneta se říká zapalovací/světelné póly..
Datum: 15. července 2010 18:44
 jako nouzovej způsob se to dá použít bez problému, na dlouhodobé ježdění asi ne. a všechny tři cívky (u 30W zap) se liší, v průřezu a počtu závitů..
Datum: 15. července 2010 18:42
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 myslím že to jedno není protože světelná vyrobí víc proudu než zapalovací o něco a lišís e i malinko v ampérech a v odporu myslím.
Datum: 15. července 2010 13:33
 No hele myslím že to nevadí, ale z nějakého důvodu je zapalovací cívka dražší než světelná....takže pro něco asi vyráběj cívku zapalování,a pro něco i světelnou. Tím sem chtěl řict že nějakej rozdíl tam bude. Jakej? To ti bohužel nepovím.
Datum: 15. července 2010 13:29
 Ok, já jsem si to myslel, ještě počkám jestli někdo něco napíše a půjdu se pustit do zapalování, nějak svíčka nehází jiskru, asi to bude ta cívka. Diky
Datum: 15. července 2010 11:39
 Vubec to nevadí.....ja to taky tak mam
ale víc ti nepovím.........to musí zase ostatní
Datum: 15. července 2010 11:26
|



|