Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau hoši kdiž budu mít blbě nastaveno kladivko tak to muže i víc žrát bengalu ??? a může to spůsobyt to že bude svíčka černá ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 15:26
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 žrat to nebude víc ani svíčka černá nebude
Datum: 17. července 2010 15:26
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši potřebuju radu jak mám zapojit spínačku na klíček bošák jenom aby to fungovalo jako chcípání(klíček zaplý,vyplý). Nevím z kada vést kablíky a jak to v té spínačce zapojit díky moc za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2010 8:19
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 svedu to zapojim to podle nejakeho schematu a bud pujde nebo ne
Datum: 20. července 2010 8:19
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 vemu zkoušečku tuk tuk a bla bla..... a jak????????????? možeš mě říct?????????????? tuk tuk to je jak jako?????????
Datum: 19. července 2010 22:06
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 oprava viděl-vydělal
Datum: 18. července 2010 20:45
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 nevadí to že sem vyděl z té spínačky zevnitřku ten trojúhelníček? Bude to fakčit na to chcípání?
Datum: 18. července 2010 19:46
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
Datum: 18. července 2010 10:58
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Na svorku 30 dej vodič z cívky 55 z magneta.To je stálý proud. Na svorku 15 dej vodič ,který vede na indukční cívku a dále
pokračuje na kladívko. Teď záleží jak chceš světla. Je dobré ,aby svítila hned po nastartování.
Datum: 18. července 2010 10:49
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Ty mě tady budeš nadávat? tak to né teda. Sesa by měl trochu dávat pozor na ty pravidla. Když neumíš opsat jinak tak tu ani nepiš!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 17. července 2010 21:25
 zdravím. prosimvás potřebuji něco najít. Nedávno jsem brouzdal po netu a našel jsem obrázky jak měl borec na jawě nevim jestli to byla 175 nebo 250 ale to je jedno. Prostě měl na primárním kolečku od klikovky navařenou nějakou hřídel,na té hřídeli brzdový kotouč a k tomu přidělaný brzdový mechanismus s destičkama. Jaksi jsem tu stránku omylem zavřel a už týden to hledám a nemůžu to najit no a v historii se nevyzná ani prase tam nenajdu nic. Nevíte prosím o té stránce? chtěl bych to vidět protože jsem viděl akorát fotky ale nestačil jsem si přečíst k čemu to vlastně mělo sloužit. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 9:55
 Pořád to nemůžu najit ani nevim kde jsem k němu přišel. To určitě byla nějaká brzda protože to byl obrovský kotouč jak je na autě a ke kostře byla přivařená taková konzola,která držela rzdící mechanismus. Ty dvě destičky. A vedla od toho celkem tlustá ocelová trubička.
Datum: 18. července 2010 9:55
 pokud to nebylo v oleji a bylo to venku tak by to teoreticky snimac byt mohl, kupr nemusim chodit daleko - jawa 90 ma taky v pravem viku otvor utesneni od olejove lazne a venku a v tomto prostoru pod vickem se nachazelo kladivko pro zapalovani...takze v moderni dobe ekvivalent treba halluv snimac...nebo to mohla byt nejaka pumpa, treba olejova pro primochavani jako treba oilmaster, u CZ to same v blede modrem pod nazvem posilluble...tezko rict, to by chtelo aspon ten obrazek
Datum: 17. července 2010 21:41
 to nebylo v oleji. On mel udělaný ve výku otvor ve kterém měl usazené ložisko utěsněný guferem a ten kotouč byl venku. Vypadalo to hrozně. Ona to ani nebyla česká stránka to bylo psané myslim anglicky tak kdoví kdo to dělal.
Datum: 17. července 2010 21:10
 vrta me hlavou jaky by to tam melo smysl...navic to oblozeni se opotrebovava, olej to unasi a putuje to do prevodovky a spojky a tam to dobortu delat nebude...pokud by nekdo chtel "zkrotit otacky na neutral nez se vrati do normalu" tak staci snizit hlavu na urcity kompresni pomer, tu "dlouhodobost" totiz delaji tezke setrvacne hmoty na klice a relativne maly kompresni pomer...ani zadny snimac to nemohl byt v tak na olej bohatem prostredi...asi nejaky krutoprisny vynalez pro hustodemonskyho tjůnera...
Datum: 17. července 2010 19:27
Datum: 17. července 2010 17:10
Datum: 17. července 2010 17:09
 jj,moje čz 175 si taky nechava na cas pri ubirani otacek na volnobeh...mozna na brzdeni motorem?
Datum: 17. července 2010 16:58
 učitě to sem dám...hledám a hledám,jakoby se to vypařilo. k čemu to asi mohlo byt? mě napadlo že k rychlému skrocení otáček při neutrálu. Protože když dáte na neutral u takové 250ky plný kotel a pak pustíte plyn tak to nějakou dobu trvá než se to zase vrátí do volnoběžných otáček tak že by k tomu? Ale zdá se mi to zbytečné
Datum: 17. července 2010 16:55
 to je zajimavy  pokud to jeste objevis tak dej prosim odkaz  taky bych se rad podival
Datum: 17. července 2010 16:46
Jméno: ondras
IP: uživatel9201
 Zdarec draci mám problem u mojeho fika nemozu nejak docílit aby jel jiskru háže benzín je taky v poradku ale nechce jet a pořád prenastavuju magneto a předstin taky ale dycky venku svícka hodí jiskru ale dám ju dovnitr a nic ani hovno a nejak divne to vzdycky tak poblavne zvyfuku nevíte cím by to mohlo být??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2010 21:09
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 no já jsem jenom naznačil že indučka je kvůli tomu že venku hází a vevnitř vůbec nebo špatně to se mě stalo vyměnil sem indučku a jelo to hned. Ale předstih to může být taky jako to sem zapoměl doplnit
Datum: 20. července 2010 21:09
Jméno: devil
IP: uživatel7794
 muze to byt i kondenzator"
Datum: 17. července 2010 21:33
 mustangistu neposlouchej..nic proti tobe mustangisto,ale mas se jeste hodne co ucit...svicka to muze byt samozrejme taky,ale strileni do vyfuku inducka opravdu nedela..
Datum: 17. července 2010 16:48
 pokud to strili do vyfuku,je to spatny predstih.
Datum: 17. července 2010 16:47
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 indučka svíčka
Datum: 17. července 2010 14:46
Jméno: MARP
IP: uživatel9713
 zdarec mam pionýra kdys dam plný plyn tak se mi to dusí(chcípává)a kdys jedu na trochu plynu tak to de nevíte nekdo cím by to mohlo byt ??? DĚKUJIII.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 14:20
Jméno: marp
IP: uživatel9713
 diiikec
Datum: 17. července 2010 14:20
 to co pise dachl a nebo ucpany kohoutek na benzin... delalo mi to taky normalne nasad benzinovou hadicku na pumpu nebo kompresor a profoukni nemusis nic sundavat vylivat atd
Datum: 17. července 2010 13:25
 Hele ted sem si vzpomněl až pojedeš trochu rychleji, dej nohu nabo ruku na cupovák, jestli to pak pojede normálně, je to jasný....
Datum: 17. července 2010 12:47
 ucpaná hlavní tryska nebo malý odtrh
Datum: 17. července 2010 12:43
 Malá hladina v plovákové komoře, ohni trochu plíšek nahoru.
Datum: 17. července 2010 12:32
Jméno: karel
IP: uživatel7794
 DObry den mam dotaz jak jinak ze potrebuju udelat zavit do kliky jak tam vede sroub co drzi magneto protoze borec ho asi predtim v klice zalomil tak sem ten sroubek odvrtal a snazil sem se tam udelat zavit ale nejdemi to zavitnik se asni nezakousne co mam skusit aby se mi zavitnik chytl?? napadlomne to treba nahrat a pak to zkusit
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 12:42
 myslím že jsi udělal chybu že jsi to odvrtal.vzhledem že tam je malý průmer může ti lehce ujet.a určitě ruční vrtačkou.měl jsis radši nabrousit tenký šroubovák do ostra a seklout do toho zbytku drážku a vytočit jako šroub.Většinou to jde
Datum: 17. července 2010 12:42
 Hele do klikovky se bude dělat závit hodně těžko
Datum: 17. července 2010 12:20
 caute chtel bych poradit pri koupi nejake motorky bud to 50cm nebo 125.. nejake vase tipy a rady co si mam poridit... a prosim ne neco co stoji 30 tis. dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 20:36
Datum: 17. července 2010 20:36
 Co Suzuki VL 125 LC Intruder ? Ma ho kamarad, pujcil mi ho a jede slusne. Max z nej dal 130, coz je na 4T 125 dobry. Sedi se na tom hodne pohodlne a ani delsi cesty nejsou problem - ujely jsme ja na 638 a kamarad na Indtruderu 270 kilaku bez zastavky a uplne bez problemu. Jestli chces neco ceskyho tak čz 125/476, nebo 488 a kdyz do ni das Oilmaster, nebo ho uz bude mit a k nemu VAPE 12V tak si budes jezdit jako kral.
Datum: 17. července 2010 20:31
 mě to bylo divný...dík
Datum: 17. července 2010 15:02
 je to blobost.Od 16-ti můžeš na 125cc o výkonu max 11kw
Datum: 17. července 2010 14:17
 ja ho prave ted delam a nic takoveho sem neslysel bylo by to ale fajn mohl bych si koupit cz 175 tech je dost a nejsou ani tak drahe
Datum: 17. července 2010 13:29
 shrek : myslím, že to je blbost.
Datum: 17. července 2010 13:14
 sorry že se tady to toho pletu,ale kámoš říkal že už ty řidičáky v 16ti záležej na těch 11kw ,že to nemusí být stopětadváca,je to pravda?
Datum: 17. července 2010 13:02
 bratr kupoval simsona za 5500, ale to teda byla srač*a
Datum: 17. července 2010 12:33
Datum: 17. července 2010 12:32
 tak to vim ze zadnou masinu za to nekoupim ale neco se sehnat da
Datum: 17. července 2010 12:20
Datum: 17. července 2010 12:08
Datum: 17. července 2010 11:59
 taky jsem mel dt ale 50 bohuzel bez papiru A FICHTLA nechci nejede to je to pomale a o tu rychlost by ani mona tak neslo spise o to ze to eni na delsi vzdalenosti atd. jednoho mam ale ted ho budu prodavat protoze je taky bez papiru. uvazoval jsem o simsonovi ale nvim. penez mam malo 6000 na motorku a veci na ni pockaji
Datum: 17. července 2010 11:53
 aha,ty píšeš ne něco co stojí 30 tis...tak to si kup rači fichtla  Nebo aspoň napiš kolik bys byl schopnej dát za nějakou tu mašinu (+ keše na pořádný hadry na moto)
Datum: 17. července 2010 11:42
 Čau já jsem si koupil Yamahu DT 80ccm a jsem s ní spokojenej. Výkon má 7kW a maximálka 110km/h z kopce. Tahá pěkně a stála mě 10 000 Kč. Mám ji od listopadu a od té doby jsem měl jedinou závadu, ucpanou volnoběžnou trysku. Jinak jen leju benzín a olej (má mixer).
Datum: 17. července 2010 11:34
Jméno: HeRo
IP: uživatel9828
Posl.aktualizace: 17. července 2010 10:11
 Presne tak
Datum: 17. července 2010 10:11
 Zdarec hosi nasel sem v kontejneru CZ 175/477 jestli mate nekdo zajem o nejaky ten dil tak napiste.Je me k nicemu diky tel.721503027
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 17:31
 napište prosím od kud jste na banans@seznam.cz
zp.dragoun
Datum: 17. července 2010 17:31
 dragoun:kolik bys za tu motorku dal???moje cena je 2500 za celou motorku
Datum: 17. července 2010 14:45
 já klidně vezmu vse
Datum: 17. července 2010 14:32
 máš stojan ??
Datum: 17. července 2010 10:34
 ja bych si ji nechal,pokud je i s motorem tak ji dej dohromady  pokud ji opravdu chces mermomoci prodat,za kolik das zadni tlumice?nabizim 200 kc
Datum: 17. července 2010 10:12
Datum: 17. července 2010 9:36
Posl.aktualizace: 19. července 2010 9:07
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
Datum: 19. července 2010 9:07
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
Datum: 17. července 2010 18:57
 Já sem u toho čtení, nepohnul ani pantem u pusy...mě to k smćhu nepřipadá, obyčejnej trapák.
Datum: 17. července 2010 18:51
 ja sem stoho chytl takove chlamy ze to nebylo možne pry přidam ktemu lebku ze srnce to je zabijarna jako cip
Datum: 17. července 2010 17:22
Datum: 17. července 2010 15:11
Jméno: kinglet
IP: uživatel9921
Datum: 17. července 2010 12:45
 je to kreten takhle šeredit s veterany...jesi si to čte tak at vi že je to patolizal...
Datum: 17. července 2010 10:43
 dobre,znicil fichtla,to je jedna vec,za tu ho nakopat do kouli,...ale s inzeratem si poradil s duvtipem,ma smysl pro humor a to se cenni
Datum: 17. července 2010 10:14
 No já aji silně pochybuju, jesti je tohle vůbec člověk.
Datum: 17. července 2010 10:01
 já těch lebek můžu mít kolik chcu jelikož muj tata je myslivec ale vsadím se že to jsou nějací romáci protože normální českej člověk by tohlento neudělal
Datum: 17. července 2010 9:42
 jako to je uplny kokot ale ta lebka vypada fact huste
Datum: 17. července 2010 9:16
Datum: 17. července 2010 9:14
 jn  kdyby tě stou hlavou viděli benga tak tě ani nebudou rači zastavovat xD  Ta hlava přidává Respect 100%
Datum: 17. července 2010 9:10
  To je taky to jediný co se mi líbí.
Datum: 17. července 2010 9:03
 pičusek...Ale tam srnčí lebka je tam good
Datum: 17. července 2010 8:58
Jméno: jawa
IP: uživatel5084
 blbec
Datum: 17. července 2010 8:54
 Zdarec, vlastním Jawa 639 a když chci jet plynule libovolnou rychlostí, třeba 50 po městě, tak je ta jízda taková cukavá, nevíte čím by to mohlo být? A ještě jsem se chtěl zeptat, když mám matorku sudenou, tak samozřejmě staruji ze sitičem a nechám motorku zahřát, ale jakmile vypnu sitič, tak mi motorka chcípne
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 14:32
 To že ti to při té 50 cuká asi nic moc nenaděláš. To je tím že to je už dvouválec a ta 50 na ten motor není zrovna optimální rychlost, taky záleží jak máš seřízený předstih (např. aby se ti nehádaly válce) Jinak taky to cukání trochu řeší bezkontaktní zapalování. Moje 639 to taky dělá ale dá se na to zvyknout.
Datum: 17. července 2010 14:32
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 Máš špatně nastavenou smeš najdi si na netu nastavení karburatoru tam je to popsany,,, málo zahříváš
Datum: 17. července 2010 9:01
 čau lidičky potřebuju poradit kde se dají co nejlevněji nachromovat díli na fichtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 14:35
 nebo jinak upravit aby se blískaly
Datum: 17. července 2010 14:35
 radši bych zanechal origo
Datum: 17. července 2010 7:36
 neco je lepsi koupit repliku,nez chromovat..
Datum: 17. července 2010 7:29
Posl.aktualizace: 17. července 2010 7:22
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 Čau mám problém mám jawu 21 a když nakopavam tak mě mezi kontaktem a kladyvkem licou velky jiskry a když dam prst do faje tak nekope čím to muže byt.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 11:17
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 a pak už to bude hazet jiskru?
Datum: 17. července 2010 11:17
 100% novy kondenzátor tam dej
Datum: 17. července 2010 8:43
 Taky to vydim na kondík
Datum: 16. července 2010 23:46
 kondenzátor po smrti....
Datum: 16. července 2010 23:43
 zdar No tak buď může být špatný indukční kabel, fajka, někde to může zkratovat nebo špatná cívka. Zkontroluj připojení drátu ze statoru do cívky
Datum: 16. července 2010 23:30
 zdar draci, prosím nevítě někdo, kde bych si mohl stáhnout manuál k jawa čz 175/356 r. 1958. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 7:24
Datum: 17. července 2010 7:24
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Nahoře na liště klikni na Minulost a tam hledej.
Datum: 17. července 2010 6:39
 zdary chci se zeptat,budu čistit karburator a na netu sem celt ze se to muze vzvarit ve vode s octem poradte v jakem to ma byt pomneru ta voda a cocet ,díky za vsechny odpovědy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 14:15
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 skodovak:Když už tak hliník rozežírá právě ocet a né voda  A taky proto se ho tam dává míň než vody
Datum: 18. července 2010 14:15
 ok ,díkes
Datum: 17. července 2010 9:10
 No ja nevim nevim. Slitina ze ktere karbec je vodu moc nemusi, přesněji řečeno voda ji rozpouští pomalu ale jistě. Vidím to spis na aceton nebo lihobenzin.
Datum: 17. července 2010 8:46
 ok díky moc
Datum: 16. července 2010 23:57
Jméno: MB
IP: uživatel5908
Datum: 16. července 2010 23:10
 Doporučuje se 1:1 a trochu víc vody, ovšem,,nejlepší na tohle je aceton. Prodává se v drogerii za asi 50 korun, dáš do toho karbec na den, a pak si aceton zas naliješ zpět do nádobky, a seš připraven na další čištění..ocet je na nic.
Datum: 16. července 2010 23:10
 cus nevi te jak udelat na babetu 210 baterie dik moc za dady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 6:49
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Sežeň si přerušovač ,který pracuje do kříže . Zapíná střídavě přední a zadní blinkr na jedné větvi. Ušetříš pár watů.
Datum: 17. července 2010 6:49
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
Datum: 16. července 2010 23:01
 chci tam blinkry.
Datum: 16. července 2010 22:41
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Můžu vědět důvod?
Datum: 16. července 2010 22:34
 Chalani mam problem jako hrom delam komplet prestavbu uz to mam hotove akorat proste jak brzdim tak zadni brzda ŘVE!!! no proste strasny zvuk poradte co s tym ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 13:39
 tak na co cekas?hybaj do dilny,sundat zadni kolo a mrknout na brzdovej buben,jaky je tam oblozeni,....
Datum: 17. července 2010 13:39
Jméno: woowi
IP: uživatel9917
 no prave ze sem to zkusel z kopce tak to nejakou dobu nebrzdilo a pak jak to zaclo tak to rvalo upe moc !!
Datum: 17. července 2010 12:57
 muze to bejt spinavy oblozeni,hodne tvrdy oblozeni a nebo uz ho mas sjety a drou ti nyty o buben..
Datum: 17. července 2010 7:29
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 dej plnou dvojku a brzdi,treba na stojanu,sice trochu drasticky a možná mi tu budete nadávat,ale me to dycky zabralo..
Datum: 16. července 2010 22:29
 Zdarec draci, dnes jsem rozpůlil motor, ale mojí nešikovností, jsem nějak (ani nevím jak) ulomil na rotoru takovou pacićku která zajištuje vačku aby se nehýbala do stran. ještě tam malinko zůstalo, ale vačka se mi hýbe do stran, myslíte, až to složím, a vačku na rotor dotahnu, bude držet tak jak má? Nebo se bude hýbat? Díky moc za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2010 23:14
 Lepidlo tam raději dávat nebudu....pak by to někdo druhej chtěl půlit,a nadával by proč to nejde. Ve výsledku by přišel na to, že to tam nějakej idiot nakapal lepidlo.
Datum: 16. července 2010 23:14
 mne se se stalo to sami, ta vacka bi drzet mnela ale ja sem ji jeste maličko zakapnul lepidlem na šrouby (zavity)
Datum: 16. července 2010 22:56
Jméno: radar
IP: uživatel7044
 bude džet
Datum: 16. července 2010 21:23
 Zdar draci, chystám se kitovat plechy na pionýrovi. Co je lepší dát ten kit na holej plech nebo to nejdřív stříknout základem a pak kitovat? A kterej kit má lepší přilnavost k podkladu esi ten s hliníkem nebo jemnej žlutej? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2010 21:46
 čau draku kituj na obroušený a odmaštěný holý plech,jinak to nebude držet,hliníkáč je dobrý na velké díry žlutej na menší ale pokud budeš dělat hliníkáčem tak ho potom obrus a přetáhni to žlutým je mín porovitej,obruš to odmasti a stříkni to plničem,pak na to mužeš jít barvou,dej si tam mín tužidla v tomhle horku jinak ti to stvrdne na špachli dřív než to natáhneš na plech,at se ti daří draku,plnič nepoužívej ve spreji stojí za prd použij dvousložkovej,namíchaj ti ho v každý autolakovně.
Datum: 16. července 2010 21:46
|



|