
čau v sobotu je jak jistě víte fichtl cup ve lhotě u mladošovic jedu tam. tak sem v tom s dědou ležel včera a neska vymenili sme 3 karburatory spatny to hlavni pero nakonec tam zustal ten 3. pak sme prisli na to ze je prozrany koleno karburatoru saje to falešnej vzduch (nastesti sem pri koupi dostal i motor navic funkcni is karbcem)furt sme pri tom kontrolovali svicku jestli je mokra,naslapavali, tlacili nic tak (mozna to bude prestih?) nebyl deda se vyzna ja v poredstihu a takovejhle vecech BOHUZEL zatim nevyznam. prinese amper nebo voltmetr a merime jestli to spina kdyz je valec nahoře jo chyba spatnej kondenzator moc silnej nakej 250 nečeho v kdabyci s nahr. dilama najdu starej ale kvalitni československej kondenzátor 0,25 nečeho

chyta na prvni nakopnuti řve jako prase. je to rájská hudba po tolika hodinach snazeni

zasroubujem kdyt a nejde nakopnout tlacit nic

, deda na to uz sere ja se pokousim najit pricinu a najdu ze kdyz sme zasroubovavali kryt zapalovani skrypli sme a praskli buzirku dratku no to se poseru tady to skratuje du to project asi 2Km sesteluju volnej běh aby sel pomalu. bohužel pri druhé jízdě se utrhlo lanko spojky. mama cestou s prace ho kupuje daji ji uplne neco jinyho co ma 90cm a nenito na spojku naky lanko za 58kč. tak doufam ze to ten 100minutovej zavod vydrzi a ted se ptam :Kolik to za tech 100 minut tak sezere prumerna rychlost tak 40-50/prevod1-2-obcas3 pri zatizenim kolem 65kg?prej to zere tak 2,3-3,3l/100km díky moc

držte palce dyštak se prijedte podivat
odpovědět