Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: dragoun
IP: uživatel9836
 co se stane když se do 21 fichtla naleje boc olejnatý benzín
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 17:58
 s tím fritolem riskuješ že ucpeš výfuk(hranolkama)
Datum: 14. srpna 2010 17:58
Jméno: Hauch
IP: uživatel10192
 Já třeba jezdím na mogul, a směs dělám že na 2l 100oktanového benzínu carera dám 2,5 panáka který má tušim 2cl.
Ale i ta se mi zdá žemi tam nějak zvoní, (táta říkal že když zvoní ve válci takje málo oleje)
Datum: 14. srpna 2010 17:12
 neusadi ,sory
Datum: 14. srpna 2010 12:27
 to možna skusim na fritol a neudadi se to v karburatoru ??
Datum: 14. srpna 2010 12:24
Datum: 14. srpna 2010 12:23
Jméno: Vendeta
IP: uživatel10191
 Budes dymit karbonovat ale uz som videl niektorych ludi co to skusali a dal pomer 1:5 mizerne to startovalo dymilo to a karbonovalo jak svina inac da sa jazdit aj na fritol ale potom vonia po reznoch
Datum: 14. srpna 2010 11:28
 Když to přeženeš připečeš pístní kroužky...poměr benzínu v jakém to udélá nemám ozkoušený.
Datum: 14. srpna 2010 10:21
Jméno: dragoun
IP: uživatel9836
 boc=moc
Datum: 14. srpna 2010 10:20
 Zdravím, nevíte někdo , kde by se dali sehnat těsnění do motoru na čz 125/453??, popřípadě i ozubené kolečka do převodovky?, díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 15:38
 tem zdrojum bych nejak moc neveril...v nasi slavny mototechne v Kladně mi rekli,ze pisty na cz 175/450 se uz asi nedelaj...je vic veci co mi rekli ze se nedelaj,pritom jsem si je nasledne vsechny obednal z fichtlkramku..
Datum: 14. srpna 2010 15:38
 Já tam těsnění mám, koupil sem ho v mototechně ale před rokem, ale tedka už jej nemají, a ozubený kolečka nejdou koupit, protože se nedělají! a z jawy nepasujou, má to z více zdrojů, pokud znáš nějakou web stránku kde se daj koupit, tak pošli.
Datum: 14. srpna 2010 14:56
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 pro klid v duši jsem se podíval do katalogu ND a o těsnění mezi kartery či pod levé víko ani zmínka
Datum: 14. srpna 2010 10:53
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ještě jsem se nesetkal s motorem z 453, 450, 455 (nebo sportky), který by měly origo papírový těsnění.... u těhle motorů se prostě papír mezi kartery nedává a ani jsem se nikde s timto těsněním nesetkal... nějakej motor už jsem udělal a k těsnění použil klasickej hermosal, nebo motorový tmely a ty motory jsou suchý... jinak asi navštěvuješ špatný mototechny, prtože u nás se dají normálně díly do převodovky na 450 sehnat (nejsem si ale jistej jestli i hřídele)
Datum: 14. srpna 2010 10:40
 Odkdy se těsnění mezi kartery nedává?, seso, nevíte o něčem, kde by se to dalo koupit?, a převodovka sice stejná asi je, ale ty kolečka dnes nejdou koupit, nedělají se...
Datum: 14. srpna 2010 10:07
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tak těsnění mezi kartery se nedává, těsnění pod válec seženeš v mototechně, těsnění + izolační těsnění karburátoru i převodovka je tušim stejná s 175/450 a taktéž tyto věci seženeš v mototechně, možná i na FK, ale nehledal jsem to...
Datum: 14. srpna 2010 9:05
 Omlouvám se za téma, ale potřebuji poradit: mám možnost koupit "Peugeot Babeta 1996" - má k tomuto mopedu někdo z Vás nějaké zkušenosti? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 5:04
 Prosím Vás.Ptal jsem se už jednou.Mám mustanga a nemůžu ho roztlačit.¨Prostě se nechytne at jedu jakkoli.Je to jakoby bylo vyplé zapalování.Jen občas prskne jako že zuž pojede ale zas nic.Když to tlačím asi po 10 po 300 m tak to chytne a jezdí krásně.Karburátor 100procent čistý , svíčekjsem zkoušel asi 8 a žádná zmšna , hladina OK , přívod paliva tako ok , vzduchový filtr ok.Ale asi před měsícem jsem jezdil normálně a pak najednou toto..  už sem vyčerpal všechny mé možnosti a teorie.Už jsemm v koncích.Prosím poradte... jo a ješttě kladívka taky vyčištěná.Prosím...díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2010 18:04
Jméno: vítr
IP: uživatel10488
 Kouknul bych se na předstih,jestli je v pohodě. Pokud ano může to být kondenzátor nebo zapalovacín cívka popř indukční cívka.Možností je spoustu jde o to přejít tyhle možnosti a postupně vyřazovat co je a co není ok.Ještě projdi kabeláž,aby nebyl někde zkrat nebo volný konektor.Mustaf musí chytat na drc ,pokuds ne ladit a ladit.
Datum: 16. října 2010 18:04
 Předstih... Měl jsem to taky...
Datum: 14. srpna 2010 13:12
Jméno: Vendeta
IP: uživatel10191
 Vymen fajku a kondik ak mas odrusenu faku tak to moze robit odrusovaci odpor nemam dobre skusenosti s odrusenymi fakami osvedcilo sa mi neodrusena fajka a odrusena sviecka jedina kombinacia co mi ide ostatne robili problemy
Datum: 14. srpna 2010 11:23
 Podívej se na předstih a odtrh....jinak, jiskra je modrá?
Datum: 14. srpna 2010 9:31
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 potreboval bych poradit obrousil sem stary rezavy blatniky az na plech jenze misty je ten rez tak hluboko ze kdybych to mel vybrousit tak sou v tom blatniku pekny hrby chtel sem se zeptat jestli to nevadi kdyz to tam necham striknu sprickytem a pak barvou jestli to pres tu barvu casem nevyleze ven delam si doma krome chromu vse a chtel bych aby to trochu vypadalo jenze finance znacne ubivaji takze jestli nekdo vi o necem jednoduchym nebo levnym tak at prosim poradi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2010 12:34
Jméno: dano
IP: uživatel7345
 kup si barvu hammerite, to je přímo na rez a jenom to přetřeš a máš vystaráno, jak se to bude podruhé natírat tak to ty už tady nebudeš
Datum: 15. srpna 2010 12:34
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 jenze kit casem praska
Datum: 14. srpna 2010 18:07
 Zdar mám stejnej problém a uvažuju že to dám opískovat ale to už je dražší
Datum: 14. srpna 2010 11:19
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 Vybrus to a pak vykituj...
Datum: 14. srpna 2010 8:25
 Zdar draci,proč se mi dělají pecky na kladívkách?špatnej kondik?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 10:48
 staci kladivka chytit do ruky a odehnout nebo prihnout je k ty strane co potrebujou...nekdy se musi i vic zabrat..
Datum: 14. srpna 2010 10:48
 To že se kladívka dotýkaly jen polovinou nevim jak zpravit, já kupoval klad´´ivka nový, dotýkaly se jen trochu....po 500 kilometrech, už se dotýkaj celou plochou, asi si to sedlo.
Datum: 14. srpna 2010 9:35
 15 kostra, 1 kladívka,
Datum: 14. srpna 2010 9:34
 1 na indučce má být kostra ne?
Datum: 14. srpna 2010 7:47
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 mám taky kladívko jen s půlky na kovadlině ? c to dělá z fichtlem ? a jak to mám spravit
Datum: 14. srpna 2010 1:39
 david-netvrd neco,co si nezkusil,funguje to..pecky na kladivkach muze delat i to,ze mas kladivko nahly,treba ze se kovadlinky dotyka jen pulka kladivka nebo jen ruzek,delalo mi to taky,mel jsem ho zkrizeny...pak se opotrebovava jen pulka kladivka a je to spatny..
Datum: 13. srpna 2010 23:40
 Fungovalo v pohodé.....
Datum: 13. srpna 2010 23:19
Jméno: David
IP: uživatel2156
 To by mu nefungovalo =),vydím to na velký odtrh.
Datum: 13. srpna 2010 23:16
 Jo...kámošovi to dělali i šoatně zapojené dráty na indukčku, měl obráceně 1 z 15..
Datum: 13. srpna 2010 23:11
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau draci, mam doma suprovej originalni valec z novějšiho pionýra (20,21,23), valec je original, žebra vpořádku- žádné nepoškozené, vrtani 38=orig,dobré okopozná, že je vyzkoušen ale zadny dražky, nahoře neni ani malinkej náznak "schůdku" po vyběhání, podle mých zkušeností mohl najet sootva 100km, k tomu jsem sehnal original tříkroužkový píst (38), dokoupil kroužky a pístní čep, myslel jsem, že si někdy udělam go pionýra a nedošlo na to a ted mi to leží doma, myslím si že je toho škoda, protože si myslím ,že takovýhlech kousků moc neni a je škoda aby se to nevyužilo, takže to prodám, no ale ted nevým jakou to může mít cenu? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 12:05
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Za 700 to koupím! fparil@seznam.cz
Datum: 14. srpna 2010 12:05
 No počkej s těma kroužkama, pístem, a čepem. bych dal možná i 650
Datum: 13. srpna 2010 22:27
 Řekl bych tam do pětikila
Datum: 13. srpna 2010 22:00
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jen dodám že píst je úplně nový
Datum: 13. srpna 2010 21:55
 ahoj seso potreboval bych se zeptat kolik stoji hlava a valec o obsahu 150 na jawu 125 travel rok vyroby 1998 je v tom motor hartford
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 1:06
 tusim ze v jawe uz takove dily maji,,ja nemam sajn,,sorac
Datum: 14. srpna 2010 1:06
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Mám dotaz: pionyr mi nejde do otáček nemužu ho vytočit, čím by to mohlo být? Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 21:53
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 jj vzducháč sem sundal a pořád nešel ale vytočit, tak to tím nebude.
Datum: 13. srpna 2010 21:53
 Tak se na to zítra podívej, a pak napiś jak si dopadl
Datum: 13. srpna 2010 21:46
 Joo pravda...ucpanej vzducháč
Datum: 13. srpna 2010 21:46
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Benzín tam jde super, tak jedině ta hladina. A nebo vzduchovej filtr
Datum: 13. srpna 2010 21:42
 malá hladina v plovákovce, zanešený trysky, škvarek na kladívkách, KO svíčka, ještě by se něco našlo, ale už mě nic nenapadá.....jak ti dotejká benál z nádrže?
Datum: 13. srpna 2010 21:40
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 jo sešteloval jsem předstih a odtrh a nepomohlo to. čím to muže být?
Datum: 13. srpna 2010 21:35
 Už si proto něco udělal, než si sedl k PC a napsal dotaz?
Datum: 13. srpna 2010 21:26
Jméno: David kalvoster
IP: uživatel10188
 cau hosi pomozte jsem v koncich potreboval bych nadrz na 175/356 rok 1959 je to typ bez ampermetru kdo ji ma a proda ji at se prosim ozve
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 19:24
Jméno: david
IP: uživatel10194
 hele diky ale to je na čz 175/450
Datum: 14. srpna 2010 19:24
Datum: 13. srpna 2010 23:55
Jméno: veteranmoto
IP: uživatel10187
 Ahoj,prosím poraďte mi někdo,mám Babettu 207 a nemůžu nastavit bohatost směsy.Na volnoběh jde normálně,ale když přidám tak kolísají otáčky a nejde vytočit.V kopci začne prskat a přestane jed,když uberu a zase přidám tak se rozjede a jede normálně.Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 22:48
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 tesneni kolena karburatoru, gufera
Datum: 13. srpna 2010 22:48
 Mám ho povolenej o 1-5 otáčky a zkoušel jsem i o 1.
Datum: 13. srpna 2010 18:46
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 1-1,5 otáčky povolit od maximálního utažení.
Datum: 13. srpna 2010 18:18
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 o kolik otaček máš šroub bohatosti povolen ?
Datum: 13. srpna 2010 17:52
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Čau dneska jsem dostal jawu 20 a zjistil jsem že ma strhlí zavit je to u valce ta tyčka jak je namontovaná do kartoru tak tam to je co stimdík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 21:29
 zdenek: já jich mam doma hromadu...a i co jsem dostal novou sadu k vánocum tak je tam M7...
Datum: 13. srpna 2010 21:29
 kolecko: je to prostý.....sedmička závit není úplně běžnej a shánět na to závitníky se nevyplatí.
Datum: 13. srpna 2010 21:26
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 v kartoru
Datum: 13. srpna 2010 18:59
 pisky: proč osmičku? lepší bude sedmička, ne?
Datum: 13. srpna 2010 18:25
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 no tak hliník je měkčí jak ten šteft takže asi je strhlý v karteru, no a zalepil bych to dvousložkový epoxidem ne něčím takovým...nebo si nech udělat šteft terý má na konci osmičku závit, tak to mám já a výborné...
Datum: 13. srpna 2010 17:46
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
 ten závit máš vymletý v karteru, nebo na tyčce?
Datum: 13. srpna 2010 17:02
Jméno: valis
IP: uživatel1946
 Zdárek, mám dotaz...čim to je když mi fajfka dává ránu ale svíčka už ne...vyměnil sem svíčku fajfku i kabel ale nic nepomohlo...prosim o rady...předem díík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 22:47
 jestli ti da ranu ale nehodi jiskru tak je par moznosti-spatna svicka,spatnej odtrh,spatnej odtrh na svicce,spatny ukostreni...jo jinak pro ostatni-ranu dostanete kdyz-date prst do fajfky,nebo taky 2 rany kdyz date prst do fajfky a chytnete se neceho kovovyho an piu,napriklad kostry...potom taky kdyz chytnete svicku do ruky za kontakty..nejaka extra rana to nebejva,ale dneska sem daval dohromady motor,kde mi to koplo tolik,ze sem se malem pochcal   mam neco s rukou,mozna nastiply neco v kloubu v zapesti a chyt sem to fajfku a slapnul...dalo mi to takovou ranu ze sem to cejtil i v tom miste kde me to boli,sleha jako svina  jiskru to haze uz kdyz rukou lehce stlacim nakopavacku...takovou jiskru sem dlouho nevidel...
Datum: 13. srpna 2010 22:47
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 dej jinou svicku nebo zmen odtrh svicky
Datum: 13. srpna 2010 22:33
  omg nebudu vymejšlet píšoviny...  , ještě by se mi naježili vlasy
Datum: 13. srpna 2010 18:48
Jméno: Hlava
IP: uživatel6468
 Dachl nemusis ji vyndavat staci se chytit toho kousku co vykukuje z hlavy... btw vymen civku a kondik. nebo jen zkontroluj kontakty a kabel od fajfky
Datum: 13. srpna 2010 18:43
 Já to dělat nebudu...nepotŕebuju vydělávat svíčku jen tak pro nic za nic
Datum: 13. srpna 2010 17:35
Jméno: valis
IP: uživatel1946
 tak si chytni svíčku a nakopávej...uvidíš...pro ty míň chápáví :fajfka mi dá ránu ale svíčka jiskru nehodí
Datum: 13. srpna 2010 17:15
 Svíčka ti ránu dát nemá MYSLIM, ta má dávat jen jiskru....ale nevím to jistě, tohle sem nikdy nezkoušel
Datum: 13. srpna 2010 16:48
 čau chci se vás zeptat jaký karbec by jste mi doporučili na 555 místo J2914 ten můj už stojí za hovno...
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 13:18
 s vetrem v zadech a bez filtru... ale nerikam potrebovalo by to neco vetsiho
Datum: 14. srpna 2010 13:18
Jméno: standa
IP: uživatel10190
 Hlada jezdi na upravenym pařezu pres 80 a má origo 14mm karbec.....nevymejslej kraviny....
Datum: 14. srpna 2010 10:43
 dej tam to co tam má být.napadá mě ještě K-jetronic jinak nevím...
Datum: 13. srpna 2010 21:51
Jméno: Flow
IP: uživatel4625
 sem se díval na net a ten jikov 32 DDSR je ze škody110 a je o polovinu menší než motor na fechtlovi  ... tak teda nevím co teď
Datum: 13. srpna 2010 20:09
 Jestli se chystáš zvětšovat výkon tak z fichtla, jeste ne tak dell orto na bebetu
Datum: 13. srpna 2010 19:05
 jikov 32 DDSR
Datum: 13. srpna 2010 18:41
 Doporučil bych ti ten samý... Na 555 nejlepší...
Datum: 13. srpna 2010 18:00
 Cus lidi dneska mi prisle pist od SESY je to dvoukruh ale vymenil jsme ho za stary a najendou mi to triska do hlavy a se starym pistem to nedelalo naky napady ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 23:48
 pokud nepomuzou tesneni,zkus si namazat pist olejem,nasad hlavu a otoc motorem..uvidis kde se ti olej obtiskne...v tom miste trosku obrus pist..me to delalo taky,ale tesneni to vyresilo..
Datum: 13. srpna 2010 23:48
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
 ja musel dat těsnění pod hlavu o síle 1milimetru ,aby to nebuchalo.....
Datum: 13. srpna 2010 16:58
 Tak to snad ani není možný...leda že by si měl nějak rapidně sníženou hlavu.
Datum: 13. srpna 2010 16:40
 PIst je spravne a hrana pistu je zaroven s hranou vlozky uplne zaroven ale pist jak je do boule tak boule kouka dost ven a nepomohlo ani kdyz jsme pod hlavu dal tesneni
Datum: 13. srpna 2010 16:03
 Dej pod válec těsnění tak, aby si srovnal hrana pístu s vrchní hranou vložky...to znamená..dej tam třeba 2 těsnění....btw : nasadil si píst zprávně?
Datum: 13. srpna 2010 14:57
 zdar co se stane když dám na seriovyho pincka dvoukomoráč hikone?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 23:45
 je to placebo..tim jak slysis ten jinej zvuk,myslis si ze to jede lip..kamos si to dal an fichtla,sral se s tim aby vsechno poradne utesnil,pak to projel..jel sem na tom i ja a nas nazor-ve spodnich otackach to nejede vubec,pomahali sme si spojkou aby se to vytocilo...ale kdyz uz se to rozjelo,vysoky sli mozna o malicko vic,ale jak rikam,je to tim zvukem..i pres to bych nechal original..ten spodek je prisernej...
Datum: 13. srpna 2010 23:45
 Jestli mu to jede lip s neupraveným hikonem tak to ten původní musel bejt kuwa hodně zanesenej....
Datum: 13. srpna 2010 23:15
Datum: 13. srpna 2010 22:58
 má to takovej ostrej zvuk a de to líp do otáček a aji jede líp má to lepší odpich
Datum: 13. srpna 2010 21:59
 Musí rozlišit jestli to líp jede nebo to má jen lepší zvuk
Datum: 13. srpna 2010 21:54
Datum: 13. srpna 2010 21:47
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 kdes viděl dvoukonoráč hikone?
Datum: 13. srpna 2010 21:37
 skodovak: to by mě zajímalo čeho vykuchánim výfuku dosáhneš
Datum: 13. srpna 2010 19:12
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Nech tam originální výfuk. Ten fuguje nejlepší. Dvoukomoráč musíš odladit. Dělá to pak hrozný rámus ale pojede to lépe. Problém je v tom, že to výkon rozdělí: v nízkých nejede. Ve vysokých ano. Proto se to dělá na závodní fichtly, který se pohybují jen ve vysokých otáčkách. Na normální storj to nemá smysl!!!!
Datum: 13. srpna 2010 18:21
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 Vykuchanej origo? Proc prosimte? Ze to rve a nejede?
Datum: 13. srpna 2010 17:53
 hlavne bude vypadat priserne. Pri pohledu na moto s ladakem se mi chce blejt a takovejch lidi je hodne.  jak psal znamej. nejlepsi ladak je vykuchanej origo  a moto vypada lip. Co se zvuku tyce, jeden clovek slysel muj vejfuk na fichtlu (origo nevykuchanej jen vycistenej) a von ma simala s ladakem a nemohl se nabazit toho zvuku. Jak ladak ale ne tlumeny prdeni ale ostry plechovy prdeni, to je pravy kafčo.
Datum: 13. srpna 2010 15:46
 Pojede to hůř než to jede ted....bez odladění stojí hikone na prd
Datum: 13. srpna 2010 14:58
Jméno: Matys
IP: uživatel10182
 Ahoj draci .. myslíte že je dobrý napad dát na mustanga výfuk ze simsona ..? nepojede to hůř ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 21:39
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 *sypanej
Datum: 13. srpna 2010 21:39
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 orig utěsněnej vyfik je tiší jak simson, hluk pak dělá na pul rozsipanej motor
Datum: 13. srpna 2010 21:39
 BLbost...dej tam mustangáckej výfuk. vše pořádně utěsni, a musí to bej potichý...
Datum: 13. srpna 2010 21:10
Jméno: Matys
IP: uživatel10182
 menší hluk
Datum: 13. srpna 2010 17:56
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 A co od toho čekáš?
Datum: 13. srpna 2010 16:33
Jméno: tom
IP: uživatel10186
 Zdar lidi mam dotaz ohledne babetty chci prekopat klasicke tyrystorove zapalovani s civkou na ten novejsi tyrystor GYT. zajimalo by me jestli je ta civka zapalovani pro oba tyrystory stejna? dik tom
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2010 12:30
Jméno: tom
IP: uživatel10186
 odpovim si sám pro babettu typ210 je civka stejna
Datum: 18. srpna 2010 12:30
 Ahoj hoši, potřeboval bych poradit ohledně mého stroje, když ho nakopnu, tak motor vyleze brutálně do otáček, jako bych měl přidaný plyn pořád na max, nevím čím by to mohlo být a zdáse že šoupátko pracuje normálně a volnoběžnou trysku mám úplně povolenou, prosím poraďte mi co mám dělat. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2010 21:37
Jméno: Teofil
IP: uživatel10213
 Hej jo diky moc vis bo ja mel vzdycky sebou skoby a cekal jsem na tuning auto az pojede kolem me bo oni maji kridla sem se vzdycky zahaknul a jel
Datum: 16. srpna 2010 21:37
Jméno: ♥ŽuMpIčKa♥
IP: uživatel9659
 Héééééééééj jakóó podle mě je to 9000 ale nejsem si jista a těch 596 koní tak to bude buĎ 9000 nebo 1800 s kardanem hmmm. hele jóó koukej hele hej...
Datum: 16. srpna 2010 21:34
Jméno: Teofil
IP: uživatel10213
 155! hosi nwm co se deje na mojem pincku jakstartuju pres elektriku tak ani za boha to nenakopne ze by baterka?jak mackam čudliček na tlakson tak trubi,pridam plynu jedu, kdyz zabrzdim brzdim kdyz zabrzdim predni vymelu se a rozbiju si hubu a za dalsi nwm k cemu mam benzin tam muzu dat aji vodu ne?? kapalina jako kapalina ne? a dal co nwm jaky to je obsah jestli 900 nebo 1000 tak mi poradte pls bo jsem fakt zoufalej
Datum: 16. srpna 2010 21:30
Jméno: Alenka
IP: uživatel9659
 NE!
Datum: 16. srpna 2010 21:26
Jméno: alice
IP: uživatel10213
 ke stupackam?\' hele chlapecku ja ti reknu jedno ja srala za autem u pneumatiky a to auto se pak nerozjelo drzelo jako v betone tak mlc o lepidle na stupackach!!!
Datum: 16. srpna 2010 21:24
Jméno: Anonym
IP: uživatel9659
 Ja zažil, a mame nove dveře tak se přijď podívat , a ja sem to zažil bo sem tam byl a sral jsem na stupačky a pak se mi lepily nohy ke stupačkám nevím co to bylo asi nějáké hnědé lepidlo nebo co nechápal jsem a nazažil jsem !!!???????????????????
Datum: 16. srpna 2010 21:21
Jméno: igor
IP: uživatel10213
 to mas nejak hodne otacek ne? to nesmis nakopavat s plynem....jsem nezazil
Datum: 16. srpna 2010 21:18
 A nebo Má KO gufero pod primárem
Datum: 14. srpna 2010 9:46
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jak psaly : prisava nekde vzduch, volnobeznej sroub nadoraz pokud ti soupatko chodi volne a vse v pohode a porat to dela tak je to to nejhorsi: praskli ti krouzky v zamku...
Datum: 13. srpna 2010 22:35
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Aha, tak to musiš rozdělat karbec a složit a vše utěsnit...
ŠROUB A TRYSKA JE ROZDÍL, NENÍ TO TO SAMO !!!
Datum: 13. srpna 2010 19:36
 Fana : ne to on nemyslel..on myslel volnoběžnej šroub..jen to blbě napsal..takhle to piše každej čtvrtej...
Datum: 13. srpna 2010 18:26
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Tryska má být dotažená, jestli je to u pincka a pokud je volná tak to saje falešný vzduch!
Datum: 13. srpna 2010 17:56
Jméno: Dawe
IP: uživatel9659
 Díky moc, jdu se nato mrknout
Datum: 13. srpna 2010 17:15
 Nejčastěji karb. kolínko-válec, nebo hlava-válec
Datum: 13. srpna 2010 15:18
 A odkud ?
Datum: 13. srpna 2010 15:14
 prisává falešný vzduch.........
Datum: 13. srpna 2010 12:00
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 CAues draci,mam takovy napad..doma mam 05 a chystam se na GO a doma mam este jeden motor s 21 ale ma velkou vuli na klice tak 1mm do strany..a myslel sem ze kdybych rozpulil oba motory a dal do 05 prevodovku s 21 jelo by to lepe kdybych tam dal i karbec a vse s 21 krom pistu a valce ??? Dekuji za odpovedi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 12:58
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Tak na co vsichni co prodavaji pisou ze klika je bez vule...kdyz ma velkou vuli tak v cem je to spatne ??
Datum: 14. srpna 2010 12:58
Jméno: paja
IP: uživatel2970
Datum: 13. srpna 2010 21:42
 hele kdo ti rikal ze s vuli do stran zadres?  ....kravinec..... vůle do stran byt musi!!
Datum: 13. srpna 2010 12:18
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 No pockat to jako muzu jezdit s takovou velkou vuli do stran v pohode ??? TO preci ne to se mi zadre.jinak ja mam taky neutral mezi 2 a 3 vymenil sem radici automat a od te doby to delalo ..
Datum: 13. srpna 2010 12:09
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 Jinak vůle vadí nahoru a dolů né do stran...
Datum: 13. srpna 2010 12:03
 mám v závoďáku 05 převodovku 21... je problém s neutrálem mezi 1 a 2... má to tendeci samo hodit kvalt.... mezi 2 a 3 je to ale už v pořádku.
Datum: 13. srpna 2010 12:02
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 DaCaN hm...tak to nevim kdybych tam nechal tu kliku tak mi to zadre pist i valec takze to seru
Datum: 13. srpna 2010 11:29
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 jenom bych vymenil prevody a vse by zustalo z 05 i kartery takze nevim nevim.
Datum: 13. srpna 2010 11:28
 hej vůle DO STRANY NIČEMU NEVADÍ TO JE TAK ORIGO
Datum: 13. srpna 2010 11:27
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 jestli se nepletu tak 05tka má kratší převodový hřídele..
Datum: 13. srpna 2010 11:26
|



|