 čus už si nevím rady  už aspoň týden spravujeme kámošovýho mustanga.. vyměnili jsme a seřídili snad vše : kladívko nový, aspoň 20x zkoušen jinačí odtrh, předstih, měněná cívka, měněná svíčka, čistěný trysky na karbecu,... svíčka jisku háže, pěknou, pravidelnou, modrou.. a fechtl ani šťuk  dříve jsme spolu futr jezdili, pak to přestalo jet a od tý doby ani šťuk-- prosím poraďte.. vše co se týká motoru je ok..
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2010 18:58
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 chong: jo jasně chápu..
Datum: 30. září 2010 18:58
Jméno: Chong
IP: uživatel10288
 Kekzi jen se nerozčiluj ohledně svého motoru... od jistého věku věřím jen tomu co vidím a ne to co kdo napíše. Kolikrát se bavím nad informací jiných kteří hrdě hlásají GO svého motoru. Kdybych měl např. věřit informacím že někdo nazve GO motoru výměně kroužků asi bych byl hodně naivní. Jen si kolikrát u takové informace nejsem jistej zda to píše blbec, nebo hajzlík  . Ale jak to čtu, nepíšu o Tobě, jen o své zkušenosti a důvěře k podávaným info
Datum: 30. září 2010 18:38
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hele moto vůbec vylítanej není, pokud si dobře četl, psal sem že je motor ok, což znamená že má aji kompresi jinak bych to nepsal  ale díky za radu zkusím ten karbec..
Datum: 29. září 2010 15:03
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 karburátor je poměrně složité zařízení sestávajícícse z několika samostatných celků.. můžeš mít v pořádku tu část co dodává směs ve středních otáčkách, ale třeba tu co dodává směs v nízkých. Pak budeš mít např. tak chudou směs při našlapování že nechytne.. přesto se ti na svíčce v uzavřeném prostoru motoru bude shromažďovat benzín na svíčce. Uvědom si že poměr vzduchu a aerosolu paliva musí být v dosti úzkém rozmezí. Jak se vychýlí poměr o nějaké to procento stranou už ani směs nezažehneš. Nelamentuj tady nad svým počínáním, ale co třeba zkusit propláchnout kanály karburace karburátorovou polívkou, nebo zkusit jinou svíčku  . Ani jsi se tu nezmínil jestli máš vůbec kompresi na tom motoru.. třeba ladíte tak vylítanej motor, že už je za hranicí kdy by se dal nastartovat...
Datum: 29. září 2010 11:58
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hm díky.. on tam má taky filtr.. hele zkoušeli jsme předstih a odtrh asi fakt už 20x, i podle funkčního mustanga,, jinak kdyby byl ucpanej karbec tak by se to takhle za čas neuchcávalo..
Datum: 29. září 2010 7:02
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Když nejde nějakej mustang nastartova, občas používám "ruční sytič" tím že stisknu v ruce hadici přivídějící vzduch od filtru do karburace, nebo tu hadici sundam a přicpu vstup karbece palcem a nechám jen malou skulinku. Zkus i tohle. Každopádně platí že pokud to pálí jiskru, teče benzín a je předstih OK, tak pokud není motor úplně vylágrovanej, tak musí naskočit. Jen jestli se ti samým čištěním neuvolnili úsady a dodatečně ti neucpaly kanálky v karburaci. Že jsou čisté trysky ještě neznamená že nemůžeš mít ucpané kanálky co k tryskám vedou  . Osobně mám vždy a bez vyjímky mezi nádrží a karburací papírovej filtr...
Datum: 29. září 2010 6:54
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 jesi tam jde benzín a jiskru to dá, tak to ještě neznamená že je jiskra správná. vidim to na předstih. nebo se ti to ulejvá až moc.
Datum: 28. září 2010 15:55
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 kámoš prejvyměnil kladívko od tý doby ani ťuk.. benzín tam ale teče, svíčka je mokrá, kolikrát teče benákl výfukem ven.. pod svíčku sem franky benál nestříkal, protože je i tak hoodně mokrá.. a benzín chčije laufem..už fakt nevím.. všechno čistý, karbecem to po přeplavení teče ven...
Datum: 28. září 2010 9:32
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 No zkus to cepákem "přechcat" až z karbecu poteče benzín a pokud nepoteče, je to jasny, bud ucpanej kohout nebo palivovej filtr, poud potece tak pokracuj dal a zkus fika parkrat prokopnout a pak kousek tlacit a vyndej svicku jestli je mokra pokud nebude tak musi byt chyba nekde v karbecu
Datum: 27. září 2010 20:55
Jméno: jwák
IP: uživatel10429
 jestli hází jilnou modrou jiskru tak tam nejspíš neteče benzín měl jsem to sami na mi 21 a tak sem vyčistil cely palyvovy potruby od nadrze az po karbec a vse musi bejt provedeny duklaně hlavně ne vodou.
Datum: 27. září 2010 20:45
 co jste s tím delali než to přestalo jet?
Datum: 27. září 2010 20:43
|



|