slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1011  1012  1013  1014  1015  1016  1017  1018  1019  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Franz      IP: uživatel10425    
Cuz, potřeboval bych zjistit kde sehnat 2D-plány s rozměry součástek motoru Jawa 20,21. Našel sem akorat katalog náhradních dilů, ale ten mi je k ničemu pač tam nejsou rozměry odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To jsem taky nikdy neviděl!! To chce snad napsat do Povážskych strojáren )-:
 
 
Datum: 01. října 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus doma na stole mám rozebranej motor s babetty 207.. mohl by mi někdo poradit jak a čím mám vylešiti třeba kliku nebo něco nejsem v tomhle žádnej profík a tak se ptám čím mám co vyleštit.. aby šla směs líp do válce.. díky předem.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2010 9:58
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.chromtechnik.cz/pages/postup-lesteni-hliniku-a-ostatnich-barevnych-kovu/?IdDir=86&Lang=1
 
 
Datum: 01. října 2010 9:58
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Omlouvám se že to tu zas píšu.Ale nedočkal jsem se žádné odpovědi.Je to teda nějak vzácné ? mám to vůbec prodat ? .Prosím Vás chci se zeptat.Mám JAwa 50 mustang ale mám vývozní Golden Sport . A chci se zeptat. .. : Jeden člověk ho chce ode mne koupit za 2 400,- Nejde tam zařadit trojka.Jakmile ju zařadím začne v tom rachotit vynechává a hned vyskočí.Nevím čím to je.Ale tak jak ho mám bez té trojky ho chce za těch 2 400,- Nevím jestli to mám brát.Asi jo .. Ale napadlo mě že se zeptám jestli to není nějak třeba vzácné :-D ten golden sport.. Díky moc za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2010 2:59
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj pošli mi taky pls fotky dík hurweenek@seznam.cz
 
 
Datum: 02. října 2010 2:59
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar můžeš mi prosím taky poskat ty fotky??předem dík za poslání lukas22111@seznam.cz
 
 
Datum: 01. října 2010 15:02
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
zelena.j009@seznam.cz mně by to taky zajímalo taky mi pošli fotky prosím
 
 
Datum: 30. září 2010 23:05
 
 
 
 
Jméno: lubos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kvang11@seznam.cz
 
 
Datum: 30. září 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau lubos... : No je takový poloviční stav...dej mi e-mail a tam se dolmuvíme... a pošlu foto.. zatím díky moc
 
 
Datum: 30. září 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: lubos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj block......tento mustang se nejak moc neobevuje jinak to ze nejde zaradit trojka to neni nic vazneho bude to nejaka prkotina takze rozpulit motor opravit slozit a hotovo....jinak ja si myslim ze cena 2400kc je malo....zalezi hodne na stavu...zda je kompletni nebo nalezovej stav-otezlej.spinavej zapraskanej od vseho mozneho a tak.....ale jestli aspon trosku vypada nema papiry tak bych se nebal jit na 4000 a vís...toto moto si vzdy sveho kupce najde tak vubec nespechej na prodej.....:-) jinak nemas foto?me by takovejhle kousek doma nevadil a od kad jsi?dekuji :-)
 
 
Datum: 30. září 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
je to zkopčený z jawa-50 Spolupráce se „západem“ byla často komplikovaná a stávalo se, že některé vyrobené série se do zahraničí buďto nevyvezly, nebo byly naopak vráceny (často kvůli špatné kvalitě a poruchám). Potom nezbývalo nic jiné, než tyto motocykly prodat u nás. Golden Sport byl prý v obchodních domech TUZEX (prodej „západního“ zboží za Bony), i když tam vlastně nepatřil. Přesto ale toto provedení není ani dnes žádná velká vzácnost (snad jedině v originálním dochovaném stavu). V průběhu 70. let bylo těchto Golden Sportů velké množství vráceno a daly se běžně koupit, často i se slevou, v obchodech. ale já bych ho neprodal!!a to že vypadává 3 je už maličkost..to se dá vždy opravit
 
 
Datum: 30. září 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, měl bych dotaz, pokud s tím máte někdo podobonou zkušenost. Mám paríry, lékárnu, výbavu, helmu brejle a jedu na motorce bez TP, která a)splňuje limit obsahu b)nesplňuje limit obsahu. Co mi hrozí? Můžou mi třeba i sebrat papíry? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel6505    
U motorky se emise neměří,takže je jedno,jestli splňuje nebo nesplňuje limit( nevím,jestli TP myslíš tech.průkaz nebo technickou prohlídku) V obou případech však na silnici nesmíš.(hrozí pokuta 5000-10 000 Kč, 5 trestných bodů a zákaz činnosti na 6 měsíců až 1 rok)
 
 
Datum: 02. října 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz nema TP je to vozidlo nezpusobile k provozu s kdyz splnuje "a" a nesplnuje druhou podminku nemas ridicak danny skupiny kdyz "b" nemas ridicak ve vsech pripadech muzes prijit o ridicak
 
 
Datum: 30. září 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
nema TP ......................................
 
 
Datum: 30. září 2010 18:58
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sorry, ale už jsem chodím rok a nic podobného jsem tu neviděl, ale asi mě to nezajímalo, tak jse mto přehlížel, těžko říct.
 
 
Datum: 30. září 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10288    
Stokrát omílaná věc... ptáš se na blbým fóru, zkus se zeptat na policejním pokecu :-)
 
 
Datum: 30. září 2010 18:28
 
 
 
 
Jméno: Luky      IP: uživatel10465    
čau draci sice to není fichtl ale s motorka to má něco společnýho mám možnost koupit výstavní skoro novou motorku ale nemá OTP a ptám se je náká možnost jak ho udělat a normálně jezdit díky moc ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2010 18:29
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10288    
Pokud je starší než rok výroby 1982 a je v původním nedobastleném stavu, tak jí dej na veteránský papíry... to je legál :-)
 
 
Datum: 30. září 2010 18:29
 
 
 
 
Jméno: KublexXx      IP: uživatel6617    
Cau draci slozil jsem si JAWU 21 vse je v poradku ajo jiskru to hazi nadhernou myslim si ze je to vsechno v pohode ale nechce chytnou prosim nevite vcim by to mohlo byt ? .. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2010 23:07
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
jo a skontroluj jestli ti nepodfukuje hlava :-D
 
 
Datum: 30. září 2010 23:07
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      IP: uživatel7591    
A serid si karbec ;-)
 
 
Datum: 30. září 2010 16:56
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      IP: uživatel7591    
Předstih, odtrh nebo nemas benzin :-D
 
 
Datum: 30. září 2010 16:55
 
 
 
 
Jméno: Fatik      IP: uživatel10464    
Zdar draci, čím je mazaný středový ložisko na klikovce na jawe 634? Nechal jsem si dělat kompletní GO klikovky, a pán mě tam vyměnil i tu hliníkovou podložku co je na klice vedle středovýho ložiska, v ní jsou dvě drážky, do jedné by měl zapadnout ten malej čep co je v tom hliníkovým čele, ale pak mě ta druhá drážka nelícuje s tím kanálkem co je v čele. Je to tak správně, nebo mě tam ten chlap dal špatnej ten mezikus. Pokud vám není jasný co myslím, kdyžtak bych to vyfotil. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JO anapis mi taky ten typ 634/XX
 
 
Datum: 01. října 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Posli mi nejaky fotky ozvu se ti.
 
 
Datum: 01. října 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel10392    
zdravím, potřebuju poradit, dívám se tak na stránky fichtl krámku, na něco jsem kliknul a zmizeli my obrázky u jednotlivých dílů, které jsou na prodej.... poradí mi někdo co a jak? dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2010 16:16
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záleži co máš za prohlížeč já mám třeba mozilu a nezobrazí semi tak 4 obrázky ale vždy ty stejny
 
 
Datum: 30. září 2010 16:16
 
 
 
 
Jméno: Bábovský Jiří      E-mail:      IP: uživatel10462    
Nazdar draci.mám problém u mustanga se zadřel kluzák v levý vidlici,jde jen hodně těžko vyndat.Nahoře ve vidlici je pružina uchycená šroubem M8.Poraďte jestli jsou tam nějaký futra a jak je vyndat.Vidlice i kluzák jsou rovný,neohnutý.Dík za rady a zkušenosti. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2010 17:43
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Vyndej pruzinu pres nejakou tyc vytluc ty futra a dej novy. Budes je muset ale lehce zabrousit aby ti tam kluzak chodil tesne a plynule
 
 
Datum: 30. září 2010 17:43
 
 
 
 
Jméno: karlo      IP: uživatel6804    
cus kcemu je rezonanční sterbina je to ve valci jetam takovej ventil. honda ns 125 f dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2010 19:30
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
napiču je
 
 
Datum: 07. října 2010 19:30
 
 
 
 
Jméno: jawaman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tato dopravní nehoda se stala v sobotu u nás v obci http://www.novinky.cz/krimi/212465-ridic-ctyrkolky-narazil-pri-jizde-hlavou-do-zavory.html akorát prý narazil do závory v obecní ceste , ktera vede lesem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: dfg      IP: uživatel10371    
hm moc hezký
 
 
Datum: 07. října 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci,rozpuli jsem motor z 05,na hřídeli převodového kolečka bylo vysypaný ložisko.Vnitřní kroužek nešel sundat a ta jsem to musel nahřát do ružova a sklepat,přitom z té hřidelky vypadlo kolečko,který drželo spoj.tyčku uprostřed a shořelo.Mohlo se tím zahřátím poškodit povrchová uprava?čím to kolečko nahradit?děkuji mockrát odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
hh
 
 
Datum: 07. října 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel10461    
ČAU DRACI,MYSLÍTE SI NĚKDO,NEBO MÁTE ZKUŠENOST,ŽE BY ŠEL HODIT NA FICHTLA DO VALCE NIKASIL? :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2010 15:07
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel10461    
Ok díky všem,jen jsem se chtěl zeptat ze zvědavosti
 
 
Datum: 30. září 2010 15:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ySimip: vložka je litinová (železo a uhlík), jinak máš pravdu, že se nikasil se dává na hliníkové válce bez vložky...a při novém nikasilu se dává i nový píst a kroužky...
 
 
Datum: 30. září 2010 10:57
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím,zda by to šlo,ale pokud mě paměť neplete,tak se vložka skládá ze dvou základních materiálů,z nichž jeden je nikl a druhý myslím železo.Proto když proženeš válcem vodu,tak zrezatí. Jinak nikasil stojí myslím 5000 Kč a nanáší se na hliníkové válce bez vložky.Jistá tuningová firma co prodává válce o vyšším výkonu právě nahrazuje holé hliníkové válce s nikasilem za upravené válce s vložkou jako to má fichtl. Hele chodím sem na pokec spousty let,ale jen se zpravidla dívám.Jestli mám pravdu,dej mi prosím hvězdičku. Jinak by mě zajímalo,jestli je možné po provedeném nikasilu použít stejný píst.A musí se měnit kroužky?Když má pak válec původní průměr?No ty kroužky možná jo,pač budou taky sjetý.
 
 
Datum: 30. září 2010 10:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus to no...napřed si prosím zjisti co to ten nikasil je :-)
 
 
Datum: 29. září 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro nikasily potřebuješ trošku jiné složení vložky válce takže fík ee...........
 
 
Datum: 29. září 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha ,dik ja to nechci delat jen sem se ptal ze zvedavosti
 
 
Datum: 29. září 2010 21:11
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
petrpavlicek: Nikasil je tenka vrstvicka niklu. nanasi se pri opotrebovani valce a naneseni tyhle vrstvicky se valec vrati na svuj puvodni prumer. Petr: sice nevim kolik stoji nikasil, ale vybrus bude pravdepodobne levnejsi, ale teoreticky by to mohlo jit.
 
 
Datum: 29. září 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co je to ten nikasil?? ,dik
 
 
Datum: 29. září 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím koľko stojí poštovné na Slovensko akosi to neviem nájsť:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
k nám ze Slovenska to stojí 3 kila +-, pravděpodobně to bude stejné.
 
 
Datum: 29. září 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: vlasta      IP: uživatel7934    
cus ze je lepsi pri tere dat nejdriv neutral nastartovat a pak dat rychlost nez to startovat s rychlosti odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2010 12:35
 
 
 
 
Jméno: honza      E-mail:      IP: uživatel10463    
když to rostlačis tak nekurviš spojku a nedavaš tomu motoru tak zabrat
 
 
Datum: 30. září 2010 12:35
 
 
 
 
Jméno: Venca023      IP: uživatel8693    
Ahoj drací mám dotaz už sem párkrát si hrál s valcem a kanalama rozšiřoval atd ale chtěl bych se zeptat jaké míry se vám vyhovovaly nechci vylisovávat vložku jen si pohrát s vejfuk.kanálem a sacím kanálem rozsířit ho a změnit časování zpilováním v horní uvrati vejfuk a sací kanál děkuji Venca nechci aby mi to vadlo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
JA jsemna to tenkrat sel tak ze jsem kanaly zarovnal s vlozkou tak aby to bylo symetricky. Nejprve frezou a kamenem to bylo nahrubo jsem srovnal groty hliniku a celkove pripravil kanaly. Potom jsem si rozriz nejakej velkej hrebik a do nej jsem pak natocil smirgly a pouzil k tomu vrtacku. Postupne jsem jsem od hrubejch presel az na 800. Tyhle papiry jsou odolny vode a tak jsem to pak dojizdel rukou. nakonec jsem mel nejaky pasty zelenou, bilou, ruzovou cervenou atd. Na vrtacku jsem pak mel maly hadrovy kotouce kterejma jsem to pak fakt vylestil. V klikovy skrini jsem pouzil na vrtacku takovej gumovej valec na brouseni do kteryho sel zasadit papir. Tim jsem nejprve sjel ty drazky po soustruzeni. Potom jsem zase pouzil jemnejsi ajemnejsi papiry a nakonec opet pasty. Klika ta byla nejlehci. nechal jsem ji rozhodit a kazdej setrvak jsem vzal na motor s hadrem a poradne rozlestil. No Nakonec jsem to po tusim trech tejdnech mel hotovy a mohl jsem se v tom klidne ucesat. Vzpominam ze jsem tenkrat jeden uz nevim jestli saci nebo vejfukovej kanal trochu vic roztah a tak jsem musel na pistu posunout kolicek v drazce na krouzky. Vychazel mi totiz do kanalu. Vzal jsem starej pist a z nej jsem si ten kolicek vytah a ten puvodni jsem kilnerem zaklepal a o kousek vedle vyvrtal dirku a dal novej. Pohoda jazz byla zima a tak na to vsechno byl cas. Jediny co jsem nedotah byla jak jsem psal komprese alůe ve vysledku to ani nevadilo pac to jelo jak das a pekne od spoda az do vysokejch otacek. Pamatuju ze kamos se 640-kou bezkontaktem a ladakama mel co delat aby mi stacil. Ja mel v ty dobe jen vejfuky ala okap a kladivka. casem jsem pak poridil taky VAPE s psk to byl koncert pro dva valce. Da se to udelat a myslim ze si tim urcite nepohorsis. Asi bych si na to sehnal starej valec ten nejprve udelal a pak popripade nechal udelat vybrus.
 
 
Datum: 01. října 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
K tvemu dotazu. Tezke odpovedet....měl jsem jak "seriové" motory se seriovym prislusenstvim,tak "závodní" motor....na nejlepsim válci pro uplně seriovej stroj mám výfukovej kanál rozšířenej na 25.2mm do tvaru hříbku a výfukový kanál je 28.7mm od hrany válce,sací kanál zarovnán a začištěn 68.5mm spodní hrana od hrany vložky válce,vrtání válce 39.50,hlava seriová nesnížená-rozšířená n a vrtání 40mm -aby to nevadlo....se sníženou hlavou na 5.5ml to jelo víc,ale po 10 minutách to zvadlo.....pak mám jeden válec Výfukovej kanál sirokej 26.3mm,27.8mm od hrany vložky,sací kanál rozšířenej co to šlo aby eště zavíral píst,zadní hrana 70mm od hrany válce,leštěný kanály,zarovnaný přefuky aby byli symetrický+bla,bla,bla příslušenství....a pak mam cestovní upravu....asi nejlíp mi jede ten muj válec do seriovky,to je jak rychlejší origo stroj,kterej poradne tahne odspoda,cestovní uprava je dobrá,ale dost choulostivá na naladění a výkon je až dost vysoko(ne pro běžné ježdění)....muj "výkonější" válec je kapitola sama pro sebe....nedoporučuju takle upravovat válce do "seriovky",je hodně těžký to pak seřídit a když už se to povede,tak zařídit aby to fungovalo,nevadlo,nepřidíralo se to,chladilo se to atd....šílený....když to jelo,tak to jelo strašně moc,když to nejelo,tak by mi předjela seriovka....fakt nejlepší je pro seriovku volit rozměry někde mezi 29-28.5mm na vyfukovym kanalu od hrany válce a 68.5-69mm na spodní hraně sacího kanálu....dá se tak dosáhnout skoro totožnej výkon co má CU v zakladnim nastavení a navíc to jede odspoda jak seriovka....toz muj prispevek
 
 
Datum: 01. října 2010 11:25
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
>> http://www.chromtechnik.cz/pages/postup-lesteni-hliniku-a-ostatnich-barevnych-kovu/?IdDir=86&Lang=1 ale pokud to budeš brousit cigárem na vrtačku tak hliník poškrábeš a vyleštit nepude !
 
 
Datum: 01. října 2010 9:57
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a čím si to leštil ?
 
 
Datum: 01. října 2010 7:19
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V tom pripade bych jen zahladil a pak vylestil nic vic s tim neudelas.
 
 
Datum: 30. září 2010 17:31
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Wasabi &#174; : já mám u všech válců doma větší díru ve vožce než hliníku :\ (cca 1,5mm do boku)
 
 
Datum: 29. září 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Kdyz jsem to pred lety delal na 639ce tak kdyz se koukens do treba saciho kanalu vsimnes si toho ze vlozka ma mensi prumer nez otvor v hliniku. Kdyz to zarovnas ziskas tim lepsi privod smesi. Kdyz je tam prave tento rozdil smes narazi o ty hrany a vznika neco jako turbulence. Kdyz se to vybrousi smes se lehce dostane do valce. Ja jsem to tenkrat jeste vylestil a udelal jsem i vyfuky. Pohral jsem si i s preplachovacima kanalama. Nechal si rozhodit kliku a tu pak vylestil. Vylestil jsem i klikovej prostor. Kdyz se to vsechno vylesti smes pak nemam kde se jakoby zadrhavat a setrvaky to vyzenou nahoru. takovej maly srovnani. Kdo videl kliky ze soutezaku tak vi ze kliky byly taky lesteny a proc? Tak to tu ted pisu. Musim rict ze masina jela jak z praku a tenkrat mi kazdej rikal ze kdyz tohle vsechno udelam tak to sice pojede ale bude to zrat. Opak je pravdou spotreba zustala motor sel lehce a tolik nevibroval. Jeste bylo potreba stahnout hlavy abych dotah zpet kompresi na puvodni hodnoty ale chtelo se mi tenkrat jezdit a tak jsem se na to vykaslal. Znamej zrovna nejak nemel cas. Ale vubec to nevadilo jezdilo to fakt jak slak.
 
 
Datum: 29. září 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Chtel bych se zeptat zda je mozne demontovat rotor pres zavitovou tyc, nikde se mi nepovedlo sehnat sroub s takovou delkou jako bych potreboval, jde mi o to jestli to neni nejakej mekej material u kteryho nevydrzi zavit... Nebo je nato potreba nejakej pevnostni sroub? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2010 10:04
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Ok dem chlastat :_D povedlo se..
 
 
Datum: 02. října 2010 10:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zavit M8 je primo v rotoru v te dire jak je nasunuta vacka.... kdzy do toho rotorz zasrubujes sroub M8 tak zacnes tlacit na cep na klice a rotor se odsune a sroub zustane v rotoru, chapes? primo v rotoru je ZAVIT M8!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 29. září 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
no dobry uz to nechapu vubec :-)
 
 
Datum: 29. září 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro zjednodušení, ten závit M8 je v samotném rotoru, ne v čepu klikovky :-)
 
 
Datum: 29. září 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jezisi ty si OSEL!!!!! :-DDDDDDDDDDDD jest ejednou si precti co sem napsat... sroub M8 nasrubujes MISTO VACKY.... nasrubujes ho primo do rotoru, chapes to??!!!!!!!
 
 
Datum: 29. září 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Ja mel doted pocit ze pod vackou je jen 1zavit, do kteryho se zasroubuje sroub a tim jak na druhy strane vylejza tlaci na kliku a tim ten rotor odskoci, ale jestlize je dole zavit na M6 tak tam M8 Nedostanu... mozna zvanim z hladu motor nemam u sebe ale tak radsi se ujistim nez to ... :-) (to proc si myslim ze ten zavit je celej na M6 je proto ze sem vytahnul tu M6ku z vacky, premeril a mela okolo 8,1cm dylku) coz si myslim ze slo az na doraz ale rikam, nevim no
 
 
Datum: 29. září 2010 20:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozpulil sem tolik motoru kolik si jeste ani nevidel pohromade..... jasne sroub M6 drzi pouze vacku, ale rotor se vyndava sroubem M8!!!! ktery nasrubujes misto vacky.... chapes?!
 
 
Datum: 29. září 2010 20:01
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
tyjo tak ja uz nevim, v navodu na puleni psaly pres 8cm dlouhej... jinac...ses si jistej ze je to M8? sroub co sem z toho vytahnul byl M6 o.O
 
 
Datum: 29. září 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak jako dlouhy sroub? :-D staci 5cm.... a hlavne nezapomen ze je to na zavit M8
 
 
Datum: 29. září 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
péro: nejde ani tak o stržení závitu jako spíš o zalomení šroubu v rotoru, čemuž se dá předejít použitím pevnostních šroubů :-) ale i závitová tyč se dělá v různých pevnostních třídách, teda u nás jsou aspon takhle k dostání
 
 
Datum: 29. září 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kámo mysli trochu....ten závit v magnetu je ze slitiny hliníku tak ti to asi nerozmačká závitovou tyč :-D jo jasně že to půjde závitovou tyčí...
 
 
Datum: 29. září 2010 19:11
 
 
 
 
Jméno: hape      E-mail:      IP: uživatel8099    
zdar draci mam dotaz. nejde mi nastartovat fichtl kladivka mam serizeny svička haže jiskru sice velkou ale newim proc to nejde nastartovat!! poradte dik moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mzes mit sřízený kladívka to je hzký ale tak nemáš seštelovaný předstih, a háže ti ve špatnou dobu, nebo neháže uvnitř válce nebo tam jde málo benzínu nebo šptnej odtrh na svíčce to může být věcí , musel bys upřesnit jak vypadá svíčka jetli je mokrá atd jestli předstih máš seřízen podle příručky a tak dále...
 
 
Datum: 29. září 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: Pioner21      IP: uživatel5056    
zdarec čím to muže byt že když pustim benzín a nacepuju a odělam svičku a je sucha a strašne blbje se roztlačuje tak když tlačim tak po 100metrech chytne jede paradně a ani necuka čím to je je to jawa 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D:-D ja som kupil motorku (fichtla) a 500km som najel bez tesnenie pod valcom!!! :-D,,akurát po 500km som vsimol ze sviecka má nesprávnú barvu (bielú) a potom som na to prisjel,,motorka startovala na páku na 1,za tepla na 3 pocas jazdy ziadné znaky chyby :-D
 
 
Datum: 30. září 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ach jo,proc nejdriv neopravite stavajici zavady a az pak se neptate proc to nejede?kdyz tam to tesneni ma bejt,tak tam asi nejakej vyznam ma ne?proc by ho tam jinak davali?tak tam dej tesneni a jestli to pak nepojede,tak se ptej na dalsi veci.svicka bude sucha nejspis proto,ze ti vsechna smes vylita okolovalce ven.
 
 
Datum: 29. září 2010 22:41
 
 
 
 
Jméno: Pioner21      IP: uživatel5056    
nemuže to dělat že ja nemam těsnení pod válec?jestli ho mám koupit nebo ne.
 
 
Datum: 29. září 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: honza ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau mam dotaz když na fichtlovy zaprzdim přední tak se moi celí kolo i s blatníkem posouvá nevíte co s tim je ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dotahni tu velkou stredovou matku a pripadne dotahni i ty matky na krajich Melo by to pomoct. Dale k dotahovani ne ze to prezenes nesmis cejtit ty kulicky kdyz otacis, musis to utahnou tak aby tam nebyla vule a zaroven jsi kulicky nedrel. Pak to zatahni druhou matkou a mas klid.
 
 
Datum: 30. září 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni jednodussi se kouknout,ve kterym miste se to hejbe presne?koukni jestli se to hejbe presne v krku..pak se pripadne ptej a nebo dotahuj a vymenuj :-)
 
 
Datum: 30. září 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: jawák      IP: uživatel10429    
Tak sem se na to mrkla a kejvou se mi i horní brejle tak to bude to ložisko ne?
 
 
Datum: 30. září 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: jawák      IP: uživatel10429    
oki zatim dik ja se na to zejtra mrknu a poradim se děk ste hodný.
 
 
Datum: 29. září 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jak se tu pise ja bych kouknul jestli mas dorazeny kolo a utazeny. Na stred se dava takova jakoby krytka a zaroven vymezovaci podlozka. Potom koukni na to jestli nemas volny dolni i horni brejle kdyztak dotahni ale pochybuju ze by to bylo tim. Dale bych kouk na ty futra tohle je nejcastejsi zavada a potom taky koukni jestli mas dotazeny matky na hornich brejlich. Taky zkus sundat kolo a jestli vytahnes kluzak je to spatne musis ho tam jakoby nasroubovat.
 
 
Datum: 29. září 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: jawák      IP: uživatel10429    
a co to teda nejspis bude kdyz ma vuli i kolo oproti blatníku do stran?
 
 
Datum: 29. září 2010 19:18
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kluzák to je ten spodni dil tlumice kterej ti zajizdi do vrchniho dilu. Pochopil jsi? Jinak pak uz snad jen fotku a v ni sipky :-D
 
 
Datum: 29. září 2010 19:08
 
 
 
 
Jméno: jawák      IP: uživatel10429    
kolo ma taky vůli oproti blatníku.a co se myslí klusákem ?
 
 
Datum: 29. září 2010 19:00
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
libor: Hodně objektivní názor :-D :-D :-D
 
 
Datum: 29. září 2010 18:23
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo ty šavle můžeš mít taky jen povoleny
 
 
Datum: 29. září 2010 17:52
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud se ti hejba kolo i s blatnikem,nebude to v kluzakach,bude to v krku rizeni..vysypany lozisko,vymlety usazeni loziska a nebo tam to lozisko nemas vubec.zkus zahejbat s celejma vidlema i s kolem a koukni kde se to hejbe,jestli kluzaky a nebo v krku.
 
 
Datum: 29. září 2010 17:49
 
 
 
 
Jméno: libor      IP: uživatel9923    
mas v prdeli tlumice skus s tim kolem zamlet do boku jsestli ma vuli.
 
 
Datum: 29. září 2010 17:28
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jednoduchy, mas v haji silonovy futra v tlumicich. Jsou 4 v kazdym po dvou. vytluc je a dej novy. Kus stoji cca 20kc Muj navod je takovej natluc prvni zaroven s tlumicem, zkus nasadit spodni kluzak, pravdepodobne to nepujde anebo to pujde hodne blbe vem si kulatej pilnik a zlehka ho zevnitr prebrus. (ma tam takovy groty nebo jak bych ti to napsal). Znova zkus. ajkmile se dostanes do faze kdy ti tam chodi pevne ale nedrhne tak ho zatluc 16 cm hluboko a nasad dalsi opakuj postup s pilnikem. P.S. ja mam modelarskou frezku takze u mne to trvalo cca 20 minut oba tlumice.
 
 
Datum: 29. září 2010 17:16
 
<  1011  1012  1013  1014  1015  1016  1017  1018  1019  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 5:06:43 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu