Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Franz
IP: uživatel10425
 Cuz, potřeboval bych zjistit kde sehnat 2D-plány s rozměry součástek motoru Jawa 20,21. Našel sem akorat katalog náhradních dilů, ale ten mi je k ničemu pač tam nejsou rozměry
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2010 14:55
 To jsem taky nikdy neviděl!!
To chce snad napsat do Povážskych strojáren )-:
Datum: 01. října 2010 14:55
 čus doma na stole mám rozebranej motor s babetty 207.. mohl by mi někdo poradit jak a čím mám vylešiti třeba kliku nebo něco nejsem v tomhle žádnej profík a tak se ptám čím mám co vyleštit.. aby šla směs líp do válce.. díky předem..
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2010 9:58
 http://www.chromtechnik.cz/pages/postup-lesteni-hliniku-a-ostatnich-barevnych-kovu/?IdDir=86&Lang=1
Datum: 01. října 2010 9:58
 Omlouvám se že to tu zas píšu.Ale nedočkal jsem se žádné odpovědi.Je to teda nějak vzácné ? mám to vůbec prodat ? .Prosím Vás chci se zeptat.Mám JAwa 50 mustang ale mám vývozní Golden Sport . A chci se zeptat. .. : Jeden člověk ho chce ode mne koupit za 2 400,- Nejde tam zařadit trojka.Jakmile ju zařadím začne v tom rachotit vynechává a hned vyskočí.Nevím čím to je.Ale tak jak ho mám bez té trojky ho chce za těch 2 400,- Nevím jestli to mám brát.Asi jo .. Ale napadlo mě že se zeptám jestli to není nějak třeba vzácné  ten golden sport.. Díky moc za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2010 2:59
 Ahoj pošli mi taky pls fotky dík hurweenek@seznam.cz
Datum: 02. října 2010 2:59
 zdar můžeš mi prosím taky poskat ty fotky??předem dík za poslání lukas22111@seznam.cz
Datum: 01. října 2010 15:02
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 zelena.j009@seznam.cz mně by to taky zajímalo taky mi pošli fotky prosím
Datum: 30. září 2010 23:05
 kvang11@seznam.cz
Datum: 30. září 2010 22:17
 čau lubos... : No je takový poloviční stav...dej mi e-mail a tam se dolmuvíme... a pošlu foto.. zatím díky moc
Datum: 30. září 2010 20:33
 ahoj block......tento mustang se nejak moc neobevuje jinak to ze nejde zaradit trojka to neni nic vazneho bude to nejaka prkotina takze rozpulit motor opravit slozit a hotovo....jinak ja si myslim ze cena 2400kc je malo....zalezi hodne na stavu...zda je kompletni nebo nalezovej stav-otezlej.spinavej zapraskanej od vseho mozneho a tak.....ale jestli aspon trosku vypada nema papiry tak bych se nebal jit na 4000 a vís...toto moto si vzdy sveho kupce najde tak vubec nespechej na prodej.....  jinak nemas foto?me by takovejhle kousek doma nevadil a od kad jsi?dekuji
Datum: 30. září 2010 20:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je to zkopčený z jawa-50 Spolupráce se „západem“ byla často komplikovaná a stávalo se, že některé vyrobené série se do zahraničí buďto nevyvezly, nebo byly naopak vráceny (často kvůli špatné kvalitě a poruchám). Potom nezbývalo nic jiné, než tyto motocykly prodat u nás. Golden Sport byl prý v obchodních domech TUZEX (prodej „západního“ zboží za Bony), i když tam vlastně nepatřil. Přesto ale toto provedení není ani dnes žádná velká vzácnost (snad jedině v originálním dochovaném stavu). V průběhu 70. let bylo těchto Golden Sportů velké množství vráceno a daly se běžně koupit, často i se slevou, v obchodech.
ale já bych ho neprodal!!a to že vypadává 3 je už maličkost..to se dá vždy opravit
Datum: 30. září 2010 19:42
 Zdravím, měl bych dotaz, pokud s tím máte někdo podobonou zkušenost. Mám paríry, lékárnu, výbavu, helmu brejle a jedu na motorce bez TP, která a)splňuje limit obsahu b)nesplňuje limit obsahu. Co mi hrozí? Můžou mi třeba i sebrat papíry?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2010 21:14
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 U motorky se emise neměří,takže je jedno,jestli splňuje nebo nesplňuje limit( nevím,jestli TP myslíš tech.průkaz nebo technickou prohlídku)
V obou případech však na silnici nesmíš.(hrozí pokuta 5000-10 000 Kč, 5 trestných bodů a zákaz činnosti na 6 měsíců až 1 rok)
Datum: 02. října 2010 21:14
 kdyz nema TP je to vozidlo nezpusobile k provozu s kdyz splnuje "a" a nesplnuje druhou podminku nemas ridicak danny skupiny kdyz "b" nemas ridicak ve vsech pripadech muzes prijit o ridicak
Datum: 30. září 2010 19:10
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 nema TP ......................................
Datum: 30. září 2010 18:58
 Sorry, ale už jsem chodím rok a nic podobného jsem tu neviděl, ale asi mě to nezajímalo, tak jse mto přehlížel, těžko říct.
Datum: 30. září 2010 18:31
Jméno: Chong
IP: uživatel10288
 Stokrát omílaná věc... ptáš se na blbým fóru, zkus se zeptat na policejním pokecu
Datum: 30. září 2010 18:28
Jméno: Luky
IP: uživatel10465
 čau draci sice to není fichtl ale s motorka to má něco společnýho mám možnost koupit výstavní skoro novou motorku ale nemá OTP a ptám se je náká možnost jak ho udělat a normálně jezdit díky moc ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2010 18:29
Jméno: Chong
IP: uživatel10288
 Pokud je starší než rok výroby 1982 a je v původním nedobastleném stavu, tak jí dej na veteránský papíry... to je legál
Datum: 30. září 2010 18:29
Jméno: KublexXx
IP: uživatel6617
 Cau draci slozil jsem si JAWU 21 vse je v poradku ajo jiskru to hazi nadhernou myslim si ze je to vsechno v pohode ale nechce chytnou prosim nevite vcim by to mohlo byt ? ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2010 23:07
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 jo a skontroluj jestli ti nepodfukuje hlava
Datum: 30. září 2010 23:07
Jméno: MaDnEsS
IP: uživatel7591
 A serid si karbec
Datum: 30. září 2010 16:56
Jméno: MaDnEsS
IP: uživatel7591
 Předstih, odtrh nebo nemas benzin
Datum: 30. září 2010 16:55
Jméno: Fatik
IP: uživatel10464
 Zdar draci, čím je mazaný středový ložisko na klikovce na jawe 634? Nechal jsem si dělat kompletní GO klikovky, a pán mě tam vyměnil i tu hliníkovou podložku co je na klice vedle středovýho ložiska, v ní jsou dvě drážky, do jedné by měl zapadnout ten malej čep co je v tom hliníkovým čele, ale pak mě ta druhá drážka nelícuje s tím kanálkem co je v čele. Je to tak správně, nebo mě tam ten chlap dal špatnej ten mezikus. Pokud vám není jasný co myslím, kdyžtak bych to vyfotil.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2010 21:00
 JO anapis mi taky ten typ 634/XX
Datum: 01. října 2010 21:00
 Posli mi nejaky fotky ozvu se ti.
Datum: 01. října 2010 20:58
Jméno: ondra
IP: uživatel10392
 zdravím, potřebuju poradit, dívám se tak na stránky fichtl krámku, na něco jsem kliknul a zmizeli my obrázky u jednotlivých dílů, které jsou na prodej.... poradí mi někdo co a jak? dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2010 16:16
 záleži co máš za prohlížeč já mám třeba mozilu a nezobrazí semi tak 4 obrázky ale vždy ty stejny
Datum: 30. září 2010 16:16
 Nazdar draci.mám problém u mustanga se zadřel kluzák v levý vidlici,jde jen hodně těžko vyndat.Nahoře ve vidlici je pružina uchycená šroubem M8.Poraďte jestli jsou tam nějaký futra a jak je vyndat.Vidlice i kluzák jsou rovný,neohnutý.Dík za rady a zkušenosti.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2010 17:43
 Vyndej pruzinu pres nejakou tyc vytluc ty futra a dej novy. Budes je muset ale lehce zabrousit aby ti tam kluzak chodil tesne a plynule
Datum: 30. září 2010 17:43
Jméno: karlo
IP: uživatel6804
 cus kcemu je rezonanční sterbina je to ve valci jetam takovej ventil. honda ns 125 f dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2010 19:30
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 napiču je
Datum: 07. října 2010 19:30
Posl.aktualizace: 07. října 2010 19:31
Jméno: dfg
IP: uživatel10371
 hm moc hezký
Datum: 07. října 2010 19:31
 Čau draci,rozpuli jsem motor z 05,na hřídeli převodového kolečka bylo vysypaný ložisko.Vnitřní kroužek nešel sundat a ta jsem to musel nahřát do ružova a sklepat,přitom z té hřidelky vypadlo kolečko,který drželo spoj.tyčku uprostřed a shořelo.Mohlo se tím zahřátím poškodit povrchová uprava?čím to kolečko nahradit?děkuji mockrát
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2010 19:31
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 hh
Datum: 07. října 2010 19:31
Jméno: Petr
IP: uživatel10461
 ČAU DRACI,MYSLÍTE SI NĚKDO,NEBO MÁTE ZKUŠENOST,ŽE BY ŠEL HODIT NA FICHTLA DO VALCE NIKASIL?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2010 15:07
Jméno: Petr
IP: uživatel10461
 Ok díky všem,jen jsem se chtěl zeptat ze zvědavosti
Datum: 30. září 2010 15:07
 ySimip: vložka je litinová (železo a uhlík), jinak máš pravdu, že se nikasil se dává na hliníkové válce bez vložky...a při novém nikasilu se dává i nový píst a kroužky...
Datum: 30. září 2010 10:57
 Nevím,zda by to šlo,ale pokud mě paměť neplete,tak se vložka skládá ze dvou základních materiálů,z nichž jeden je nikl a druhý myslím železo.Proto když proženeš válcem vodu,tak zrezatí. Jinak nikasil stojí myslím 5000 Kč a nanáší se na hliníkové válce bez vložky.Jistá tuningová firma co prodává válce o vyšším výkonu právě nahrazuje holé hliníkové válce s nikasilem za upravené válce s vložkou jako to má fichtl.
Hele chodím sem na pokec spousty let,ale jen se zpravidla dívám.Jestli mám pravdu,dej mi prosím hvězdičku.
Jinak by mě zajímalo,jestli je možné po provedeném nikasilu použít stejný píst.A musí se měnit kroužky?Když má pak válec původní průměr?No ty kroužky možná jo,pač budou taky sjetý.
Datum: 30. září 2010 10:24
 zkus to no...napřed si prosím zjisti co to ten nikasil je
Datum: 29. září 2010 21:50
 pro nikasily potřebuješ trošku jiné složení vložky válce takže fík ee...........
Datum: 29. září 2010 21:13
 aha ,dik ja to nechci delat jen sem se ptal ze zvedavosti
Datum: 29. září 2010 21:11
 petrpavlicek: Nikasil je tenka vrstvicka niklu. nanasi se pri opotrebovani valce a naneseni tyhle vrstvicky se valec vrati na svuj puvodni prumer. Petr: sice nevim kolik stoji nikasil, ale vybrus bude pravdepodobne levnejsi, ale teoreticky by to mohlo jit.
Datum: 29. září 2010 21:09
 co je to ten nikasil?? ,dik
Datum: 29. září 2010 21:06
 Zdravím koľko stojí poštovné na Slovensko akosi to neviem nájsť
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2010 21:23
 k nám ze Slovenska to stojí 3 kila +-, pravděpodobně to bude stejné.
Datum: 29. září 2010 21:23
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 cus ze je lepsi pri tere dat nejdriv neutral nastartovat a pak dat rychlost nez to startovat s rychlosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2010 12:35
 když to rostlačis tak nekurviš spojku a nedavaš tomu motoru tak zabrat
Datum: 30. září 2010 12:35
Jméno: Venca023
IP: uživatel8693
 Ahoj drací mám dotaz už sem párkrát si hrál s valcem a kanalama rozšiřoval atd ale chtěl bych se zeptat jaké míry se vám vyhovovaly nechci vylisovávat vložku jen si pohrát s vejfuk.kanálem a sacím kanálem rozsířit ho a změnit časování zpilováním v horní uvrati vejfuk a sací kanál děkuji Venca nechci aby mi to vadlo
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2010 20:53
 JA jsemna to tenkrat sel tak ze jsem kanaly zarovnal s vlozkou tak aby to bylo symetricky. Nejprve frezou a kamenem to bylo nahrubo jsem srovnal groty hliniku a celkove pripravil kanaly. Potom jsem si rozriz nejakej velkej hrebik a do nej jsem pak natocil smirgly a pouzil k tomu vrtacku. Postupne jsem jsem od hrubejch presel az na 800. Tyhle papiry jsou odolny vode a tak jsem to pak dojizdel rukou. nakonec jsem mel nejaky pasty zelenou, bilou, ruzovou cervenou atd. Na vrtacku jsem pak mel maly hadrovy kotouce kterejma jsem to pak fakt vylestil. V klikovy skrini jsem pouzil na vrtacku takovej gumovej valec na brouseni do kteryho sel zasadit papir. Tim jsem nejprve sjel ty drazky po soustruzeni. Potom jsem zase pouzil jemnejsi ajemnejsi papiry a nakonec opet pasty. Klika ta byla nejlehci. nechal jsem ji rozhodit a kazdej setrvak jsem vzal na motor s hadrem a poradne rozlestil. No Nakonec jsem to po tusim trech tejdnech mel hotovy a mohl jsem se v tom klidne ucesat. Vzpominam ze jsem tenkrat jeden uz nevim jestli saci nebo vejfukovej kanal trochu vic roztah a tak jsem musel na pistu posunout kolicek v drazce na krouzky. Vychazel mi totiz do kanalu. Vzal jsem starej pist a z nej jsem si ten kolicek vytah a ten puvodni jsem kilnerem zaklepal a o kousek vedle vyvrtal dirku a dal novej. Pohoda jazz byla zima a tak na to vsechno byl cas. Jediny co jsem nedotah byla jak jsem psal komprese alůe ve vysledku to ani nevadilo pac to jelo jak das a pekne od spoda az do vysokejch otacek. Pamatuju ze kamos se 640-kou bezkontaktem a ladakama mel co delat aby mi stacil. Ja mel v ty dobe jen vejfuky ala okap a kladivka. casem jsem pak poridil taky VAPE s psk to byl koncert pro dva valce. Da se to udelat a myslim ze si tim urcite nepohorsis. Asi bych si na to sehnal starej valec ten nejprve udelal a pak popripade nechal udelat vybrus.
Datum: 01. října 2010 20:53
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 K tvemu dotazu. Tezke odpovedet....měl jsem jak "seriové" motory se seriovym prislusenstvim,tak "závodní" motor....na nejlepsim válci pro uplně seriovej stroj mám výfukovej kanál rozšířenej na 25.2mm do tvaru hříbku a výfukový kanál je 28.7mm od hrany válce,sací kanál zarovnán a začištěn 68.5mm spodní hrana od hrany vložky válce,vrtání válce 39.50,hlava seriová nesnížená-rozšířená n a vrtání 40mm -aby to nevadlo....se sníženou hlavou na 5.5ml to jelo víc,ale po 10 minutách to zvadlo.....pak mám jeden válec Výfukovej kanál sirokej 26.3mm,27.8mm od hrany vložky,sací kanál rozšířenej co to šlo aby eště zavíral píst,zadní hrana 70mm od hrany válce,leštěný kanály,zarovnaný přefuky aby byli symetrický+bla,bla,bla příslušenství....a pak mam cestovní upravu....asi nejlíp mi jede ten muj válec do seriovky,to je jak rychlejší origo stroj,kterej poradne tahne odspoda,cestovní uprava je dobrá,ale dost choulostivá na naladění a výkon je až dost vysoko(ne pro běžné ježdění)....muj "výkonější" válec je kapitola sama pro sebe....nedoporučuju takle upravovat válce do "seriovky",je hodně těžký to pak seřídit a když už se to povede,tak zařídit aby to fungovalo,nevadlo,nepřidíralo se to,chladilo se to atd....šílený....když to jelo,tak to jelo strašně moc,když to nejelo,tak by mi předjela seriovka....fakt nejlepší je pro seriovku volit rozměry někde mezi 29-28.5mm na vyfukovym kanalu od hrany válce a 68.5-69mm na spodní hraně sacího kanálu....dá se tak dosáhnout skoro totožnej výkon co má CU v zakladnim nastavení a navíc to jede odspoda jak seriovka....toz muj prispevek
Datum: 01. října 2010 11:25
Datum: 01. října 2010 9:57
 a čím si to leštil ?
Datum: 01. října 2010 7:19
 V tom pripade bych jen zahladil a pak vylestil nic vic s tim neudelas.
Datum: 30. září 2010 17:31
 Wasabi ® : já mám u všech válců doma větší díru ve vožce než hliníku :\ (cca 1,5mm do boku)
Datum: 29. září 2010 21:16
 Kdyz jsem to pred lety delal na 639ce tak kdyz se koukens do treba saciho kanalu vsimnes si toho ze vlozka ma mensi prumer nez otvor v hliniku. Kdyz to zarovnas ziskas tim lepsi privod smesi. Kdyz je tam prave tento rozdil smes narazi o ty hrany a vznika neco jako turbulence. Kdyz se to vybrousi smes se lehce dostane do valce. Ja jsem to tenkrat jeste vylestil a udelal jsem i vyfuky. Pohral jsem si i s preplachovacima kanalama. Nechal si rozhodit kliku a tu pak vylestil. Vylestil jsem i klikovej prostor. Kdyz se to vsechno vylesti smes pak nemam kde se jakoby zadrhavat a setrvaky to vyzenou nahoru. takovej maly srovnani. Kdo videl kliky ze soutezaku tak vi ze kliky byly taky lesteny a proc? Tak to tu ted pisu. Musim rict ze masina jela jak z praku a tenkrat mi kazdej rikal ze kdyz tohle vsechno udelam tak to sice pojede ale bude to zrat. Opak je pravdou spotreba zustala motor sel lehce a tolik nevibroval. Jeste bylo potreba stahnout hlavy abych dotah zpet kompresi na puvodni hodnoty ale chtelo se mi tenkrat jezdit a tak jsem se na to vykaslal. Znamej zrovna nejak nemel cas. Ale vubec to nevadilo jezdilo to fakt jak slak.
Datum: 29. září 2010 19:34
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Chtel bych se zeptat zda je mozne demontovat rotor pres zavitovou tyc, nikde se mi nepovedlo sehnat sroub s takovou delkou jako bych potreboval, jde mi o to jestli to neni nejakej mekej material u kteryho nevydrzi zavit... Nebo je nato potreba nejakej pevnostni sroub?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2010 10:04
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Ok dem chlastat :_D povedlo se..
Datum: 02. října 2010 10:04
 zavit M8 je primo v rotoru v te dire jak je nasunuta vacka.... kdzy do toho rotorz zasrubujes sroub M8 tak zacnes tlacit na cep na klice a rotor se odsune a sroub zustane v rotoru, chapes? primo v rotoru je ZAVIT M8!!!!!!!!!!
Datum: 29. září 2010 20:27
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 no dobry uz to nechapu vubec
Datum: 29. září 2010 20:25
 Pro zjednodušení, ten závit M8 je v samotném rotoru, ne v čepu klikovky
Datum: 29. září 2010 20:25
 jezisi ty si OSEL!!!!!  DDDDDDDDDDD jest ejednou si precti co sem napsat... sroub M8 nasrubujes MISTO VACKY.... nasrubujes ho primo do rotoru, chapes to??!!!!!!!
Datum: 29. září 2010 20:23
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Ja mel doted pocit ze pod vackou je jen 1zavit, do kteryho se zasroubuje sroub a tim jak na druhy strane vylejza tlaci na kliku a tim ten rotor odskoci, ale jestlize je dole zavit na M6 tak tam M8 Nedostanu... mozna zvanim z hladu motor nemam u sebe ale tak radsi se ujistim nez to ...  (to proc si myslim ze ten zavit je celej na M6 je proto ze sem vytahnul tu M6ku z vacky, premeril a mela okolo 8,1cm dylku) coz si myslim ze slo az na doraz ale rikam, nevim no
Datum: 29. září 2010 20:08
 rozpulil sem tolik motoru kolik si jeste ani nevidel pohromade..... jasne sroub M6 drzi pouze vacku, ale rotor se vyndava sroubem M8!!!! ktery nasrubujes misto vacky.... chapes?!
Datum: 29. září 2010 20:01
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 tyjo tak ja uz nevim, v navodu na puleni psaly pres 8cm dlouhej... jinac...ses si jistej ze je to M8? sroub co sem z toho vytahnul byl M6 o.O
Datum: 29. září 2010 19:53
 jak jako dlouhy sroub?  staci 5cm.... a hlavne nezapomen ze je to na zavit M8
Datum: 29. září 2010 19:34
 péro: nejde ani tak o stržení závitu jako spíš o zalomení šroubu v rotoru, čemuž se dá předejít použitím pevnostních šroubů  ale i závitová tyč se dělá v různých pevnostních třídách, teda u nás jsou aspon takhle k dostání
Datum: 29. září 2010 19:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kámo mysli trochu....ten závit v magnetu je ze slitiny hliníku tak ti to asi nerozmačká závitovou tyč  jo jasně že to půjde závitovou tyčí...
Datum: 29. září 2010 19:11
 zdar draci mam dotaz. nejde mi nastartovat fichtl kladivka mam serizeny svička haže jiskru sice velkou ale newim proc to nejde nastartovat!! poradte dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2010 20:00
 mzes mit sřízený kladívka to je hzký ale tak nemáš seštelovaný předstih, a háže ti ve špatnou dobu, nebo neháže uvnitř válce nebo tam jde málo benzínu nebo šptnej odtrh na svíčce to může být věcí , musel bys upřesnit jak vypadá svíčka jetli je mokrá atd jestli předstih máš seřízen podle příručky a tak dále...
Datum: 29. září 2010 20:00
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
 zdarec čím to muže byt že když pustim benzín a nacepuju a odělam svičku a je sucha a strašne blbje se roztlačuje tak když tlačim tak po 100metrech chytne jede paradně a ani necuka čím to je je to jawa 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2010 19:42
Datum: 30. září 2010 19:42
 ach jo,proc nejdriv neopravite stavajici zavady a az pak se neptate proc to nejede?kdyz tam to tesneni ma bejt,tak tam asi nejakej vyznam ma ne?proc by ho tam jinak davali?tak tam dej tesneni a jestli to pak nepojede,tak se ptej na dalsi veci.svicka bude sucha nejspis proto,ze ti vsechna smes vylita okolovalce ven.
Datum: 29. září 2010 22:41
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
 nemuže to dělat že ja nemam těsnení pod válec?jestli ho mám koupit nebo ne.
Datum: 29. září 2010 21:03
 čau mam dotaz když na fichtlovy zaprzdim přední tak se moi celí kolo i s blatníkem posouvá nevíte co s tim je ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2010 19:39
 Dotahni tu velkou stredovou matku a pripadne dotahni i ty matky na krajich Melo by to pomoct. Dale k dotahovani ne ze to prezenes nesmis cejtit ty kulicky kdyz otacis, musis to utahnou tak aby tam nebyla vule a zaroven jsi kulicky nedrel. Pak to zatahni druhou matkou a mas klid.
Datum: 30. září 2010 19:39
 neni jednodussi se kouknout,ve kterym miste se to hejbe presne?koukni jestli se to hejbe presne v krku..pak se pripadne ptej a nebo dotahuj a vymenuj
Datum: 30. září 2010 19:29
Jméno: jawák
IP: uživatel10429
 Tak sem se na to mrkla a kejvou se mi i horní brejle tak to bude to ložisko ne?
Datum: 30. září 2010 19:23
Jméno: jawák
IP: uživatel10429
 oki zatim dik ja se na to zejtra mrknu a poradim se děk ste hodný.
Datum: 29. září 2010 21:03
 Jak se tu pise ja bych kouknul jestli mas dorazeny kolo a utazeny. Na stred se dava takova jakoby krytka a zaroven vymezovaci podlozka. Potom koukni na to jestli nemas volny dolni i horni brejle kdyztak dotahni ale pochybuju ze by to bylo tim. Dale bych kouk na ty futra tohle je nejcastejsi zavada a potom taky koukni jestli mas dotazeny matky na hornich brejlich. Taky zkus sundat kolo a jestli vytahnes kluzak je to spatne musis ho tam jakoby nasroubovat.
Datum: 29. září 2010 19:40
Jméno: jawák
IP: uživatel10429
 a co to teda nejspis bude kdyz ma vuli i kolo oproti blatníku do stran?
Datum: 29. září 2010 19:18
 Kluzák to je ten spodni dil tlumice kterej ti zajizdi do vrchniho dilu. Pochopil jsi? Jinak pak uz snad jen fotku a v ni sipky
Datum: 29. září 2010 19:08
Jméno: jawák
IP: uživatel10429
 kolo ma taky vůli oproti blatníku.a co se myslí klusákem ?
Datum: 29. září 2010 19:00
Datum: 29. září 2010 18:23
 nebo ty šavle můžeš mít taky jen povoleny
Datum: 29. září 2010 17:52
 pokud se ti hejba kolo i s blatnikem,nebude to v kluzakach,bude to v krku rizeni..vysypany lozisko,vymlety usazeni loziska a nebo tam to lozisko nemas vubec.zkus zahejbat s celejma vidlema i s kolem a koukni kde se to hejbe,jestli kluzaky a nebo v krku.
Datum: 29. září 2010 17:49
Jméno: libor
IP: uživatel9923
 mas v prdeli tlumice skus s tim kolem zamlet do boku jsestli ma vuli.
Datum: 29. září 2010 17:28
 Jednoduchy, mas v haji silonovy futra v tlumicich. Jsou 4 v kazdym po dvou. vytluc je a dej novy. Kus stoji cca 20kc Muj navod je takovej natluc prvni zaroven s tlumicem, zkus nasadit spodni kluzak, pravdepodobne to nepujde anebo to pujde hodne blbe vem si kulatej pilnik a zlehka ho zevnitr prebrus. (ma tam takovy groty nebo jak bych ti to napsal). Znova zkus. ajkmile se dostanes do faze kdy ti tam chodi pevne ale nedrhne tak ho zatluc 16 cm hluboko a nasad dalsi opakuj postup s pilnikem. P.S. ja mam modelarskou frezku takze u mne to trvalo cca 20 minut oba tlumice.
Datum: 29. září 2010 17:16
|



|