Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Cau mam dotaz... moje jawa/cz 250 prodelala mnou upravu zapalovani... dobry... problem je v tom ze nehazi jiskru ale rekl bych sipse BLESKY!! svicku dam 2cm od zebrovani valce a jiskra vede od svicky az k valci a ,,blesk'' ma prumer cca 2-3 mm... jde mi o to jestly se nekdo setkal stim ze mel propalenej pist ale ne vlivem smesy ale jiskry ? je to vubec mozne?! Priznam ze po zkousce upraveneho zapalovani jsem dostal strach prave o pist... kdys jsem se ptal mechaniku a zaroven zarytych veteranystu popr zavodniku tak o propaleni pistu vlivem spatny smesy vedely ale o te jiskre nikdo nic...
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2010 22:51
Jméno: Chong
IP: uživatel10288
 No Dave's nedělej kůžičky.. nechcem po tobě schéma, ale jen o jaký typ zapalka jde.. nepředpokládám že jsi vymyslel nějaký nový typ zapalka na patentování
Datum: 03. října 2010 22:51
Jméno: JouMen
IP: uživatel10218
Datum: 02. října 2010 20:08
Jméno: joumen
IP: uživatel10218
 No me by se hodil i navod na ten tvuj "prototyp" podle ostatnich navodu kterejch je po netu tisice by se dalo snad neco spolehlivyho seskladat ale jak ces  kazdopadne az ti to poslape hod nam to sem
Datum: 02. října 2010 15:29
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 čim lepší jiskra tim líp, je blbost aby jiskra propalovala píst  to samé mýty o propalování pístu svíčkou s vysunutým jiskřištěm, jestli někdy někomu ten píst propálila, jezdil na chudou směs a píst se propálil v důsledku detonací, Y svíčka tomu jen lehce pomohla.. Já osobně na ní normálně nejezdim, ale používám jí pokud mam problémy se směsí, přece jen když je jiskřiště víc v prostředku spalováku, tak je větší šance že špatně nastavenou směs zapálí...
Datum: 02. října 2010 13:31
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Joumen: casem treba jo ale jeste neni uplne vychytane (chci ziskat delsi zkusenosti minimalne 5000km) nevim jak se bude dlouhodobe chovat a jestly se
nevyskitne nejakej problem atd. rozumej: nechci poustet do sveta vec, ktera jeste neni uplne odladena a vyzkousena (z duvodu treba toho propaleni pistu).
Takze diky za pochopeni. Ma jeste nekdo nejakej nazor k tematu?
Datum: 02. října 2010 12:51
Jméno: Joumen
IP: uživatel10218
 Muzu te poprosit o navod/schema jak si zapalovani upravil? Klasickej tyristor?
Datum: 02. října 2010 10:06
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 L. to je ten problem... jawka dava lepsi jiskru nez auto...
Datum: 02. října 2010 9:19
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Přečti si něco o zapalování třeba na progres-racing.cz/články
Datum: 01. října 2010 22:32
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jiskra ti píst nepropálí na to nemá potřebnou energii. Jinak u moderních aut je jiskra ještě daleko silnější. Jakou tam máš úpravu?
Datum: 01. října 2010 22:02
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jde mi o silu jiskry... JE JEDNO JESTLY JE TAM C NEBO Y ... i C dava na 2 cm od kostry slehu az ke kostre o prumeru 2-3 mm... kdo to videl tak kroutil hlavou jak se mi to podarilo a tet kdys to mam udelany a zapojeny tak se ptam jestly to muze mit taky dusledek na propaleni...
Datum: 01. října 2010 22:00
 Y značí vysunutý jiskřiště,jezdím na ně rozdíl jsem nepocítil...
Datum: 01. října 2010 21:39
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 A neznačí nahodu teplotu svíčky číslo ? 14,15,17 ???
Datum: 01. října 2010 21:29
 Zpsilon u svicez znaci ze jsou "teply" to nevim jestlin bych cpal do fichtla. Za studena to mozna ani nenakopnes. Mel jsem takovy svicky tenkrat v Jawe kdyz jsem ji koupil a byl to horor nez se motor ohral tak masina ne a ne jet hadalo se mi to vynechavalo. Ale pak uz byl klid ale musel jsem ujet nevim snad 2-3 km. Koupil jsem pak N14C abylo po problemu. Ale pokad ti ze svicky litaj takovy blesky tak si myslimze bude nekde nejspis chyba. Je fakt ze s timhle jsem se teda nikdy nesetkal
Datum: 01. října 2010 21:16
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 je to nikdy nekončící debata  nekdo rika ze jistej typ svicek propaluje pisty napr ( N15YC) ten ypsilon (Y) znamena predsunute jiskristě tojest... ze je svicka bliz pistu... ale me osobne se to nikdy nestalo.... tyhle svicky jsem mel na CZ 250 na fikach... a nikdy nic
Datum: 01. října 2010 20:48
|



|