Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 zdravím , chystam se zgenerálkovat motor a Klikovku asi nezváldnu myslíte že to dělají v jednom obchodě ? prodáváají tam nahr díly na všechny jawy.. dělají tam výbrusy atd.. a kolik by za to tak chtěli ? bydlím na vesnici a jezdím tam tak 1x za měsic tak se nemám možnost zeptat
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2010 22:27
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 kolik to tak může stát ? ten repas klikovky
Datum: 03. října 2010 22:27
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 případně si můžeš otevřít (ať už doma v tištěný formě či na internetu) zlatý stránky, zjistit si kontakt a zavolat tam..
Datum: 03. října 2010 17:29
 klikovku nezvládneš určitě...my samozřejmě nemůžeme tušit jestli u tebe generálkují klikovky, když ani nevíme kde ta mototechna je  ale jestli tam dělají výbrusy, tak je možné že dělají i kliky, nebo alespoň budou vědět o někom kdo klikovky dělá...
Datum: 03. října 2010 17:17
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdarec borci mám dotaz ohledně mojí čz 250 no ona to není čz ale celá motorka komplet je originál jawa 250 ale motor tam je z čz 250 jinak je všecko jawa tomu chlapikovy co to měl tak se mu posral motor s té jawy a dal tam motor z čz chci se vás zeptat bude to asi hodně vadit na technický že??? prostě vše je origo jawa 250 typ 353 jen ten motor je čz 250 typ 455.A ještě jedna věc je možné že jawa má 12 koní a čz 13?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2010 20:10
 jo nemá tam být 12,84kW jak jsem nepsal ale 12,84HP - koňských sil
Datum: 04. října 2010 20:10
Datum: 04. října 2010 20:09
 No tak ČZ 250 455 mš tady: http://www.jawamania.info/modely/detail.aspx?modelid=289 ,výkon je 9,63kW, což je přesně 12,84kW. Jinak nejlepší by bylo sehnat motor 353 a usadit ho do rámu. S tím motorem 455 by to šlo nějak "udělat", ale to by bylo dost složitý na kvalitní provedení.
Datum: 04. října 2010 20:07
 s tim výkonem to možné je, tedka si to ale přesně nepamatuji...na TK to samozřejmě vadit bude, nesedí ti totiž typ motoru, musí tam být 353 jestli je to kejva nebo 559 nebo tak pro panelku...ty tam máš ale nejspíš 455, což by technicky projít nemělo...
Datum: 03. října 2010 17:15
Jméno: Pepíno
IP: uživatel10458
 Nemáte někdo nějaké zkušenosti s tuningem motoru Jaweta?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2010 22:39
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Ja osobne ne,ale onehda jsem si na webu FK racing precetl,ze ani Jaweta s 70ccm válcem neposkytovala extra vykon uz treba kvuli nemoznymu pridelani vetsiho karburatoru,špatnymu chlazeni atd....rikam ze takovyhle stroje by meli jezdit v serii jako veterani...dva kvalty,karburátor silnej jak malíček....co od toho chceš víc?? Kup si za 10 táců staršího 2T skůtra a lad si ho,performance kitů sou plný weby,všechno je,všechno pasuje,nic se nemusí upravovat,nic se nemusí ladít,nasadíš a jedeš jak boreček.....peníze co bys narval do Jawety,abys přidal koně by byli velký a nesmyslný....a hlavně škoda veterána....na tohle je dobrej mustang...tam hrabnes pilnikem do valce,odlehčíš rám,odlehčíš kola a jezdíš jak král...upravený díly na pio se dají běžně sehnat....ale jaweta....je jí škoda...
Datum: 04. října 2010 22:39
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 Jawet je pomerne malo, je skoda to kurvit, kor kdyz o tom nic nevis...
Datum: 03. října 2010 17:19
 Jawetu nech radši napokoji. Tuhost rámu zoufalá. Přístupnost karburátoru stojí taky za h*vno.
Datum: 03. října 2010 17:00
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 cau cim to je ze fichtl dela porad to sami nakopnu a po 2sek. chcipne uz sem dal vysi hladinu skoro az po okraj zarez na jehle 2. od dola jako ste mi radily a serdil volnobech asi tak uprostred, a plovak deravej taky neni co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 12:42
Jméno: kuba
IP: uživatel10485
 skus dat volnobeh na plno
Datum: 05. října 2010 12:42
Jméno: ghfgdh
IP: uživatel5857
 budu se chovat slušně
nebudu sprostý
nebudu nikoho urážet
nebudu dělat reklamu na cizí weby
nebudu vkládat odkazy na inzerci- BUDE VYMAZÁNA !!!! !!!!! jinak to vkladejte tu http://www.sesa-moto.cz/page.php?parametr=mototechna
pokud se na stránce s inzercí vyskytuje fotka motorky, kterou chceš ukázat využij možnosti vložení fotky. (Nejdříve musíš fotku uložit do počítače. To uděláš tak, že na obrázek klikneš pravým tlačítkem a dáš volbu uložit jako.)
POKUD PORUŠÍTE S JEDNO TĚCHTO PRAVIDEL, BUDE VÁM ZNEMOŽNEN DALŠÍ VSTUP NA TENTO POKEC!!!!
Prosím vkládejte vaše příspěvky do odpovídajících sekci, tak aby bylo hned na první pohled zřejmé o jaký dotaz se jedná
Datum: 05. října 2010 9:51
Jméno: Honza 20
IP: uživatel10308
 Zkus vyměnit ventil plováku, často to pomůže
Datum: 03. října 2010 19:41
 hlavně ten kanálek co je pod šoupátkem, je tam taková malinkatá dírka, ani špendlík se tam nevleze, dá se to vyčistit když rozpleteš staré lanko a ustříhneš jeden drátek z toho lanka...a pak taky kanálek co vede ze začátku difuzoru k volnoběžné trysce, plus samozřejmě kanálek volnoběžné trysky...
Datum: 03. října 2010 17:24
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 a kde presne bych to mel vycisit ja v otm bordel nemam a trysky sem cistil rano
Datum: 03. října 2010 16:51
 typuju to na nevyčištěnej karbec, to způsobuje snad většinu problémů s volnoběhem, musíš vyšťourak opravdu všechny kanálky v karbecu...
Datum: 03. října 2010 16:14
Jméno: NoName
IP: uživatel1157
 Zdar draci, potreboval bych vedet ktery olej by byl lepsi jestli Castrol 2T ci Shell Advance (vsx) ci (sx2) (hodil by se aj pomer mazani), kdyztak duvod, jeste nemam jasno mezi syntetikou a polosyntetykou
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2010 15:52
 a docela dobrý je mazat podle doporučení výrobce motoru, a ne podle toho co je napsaný na flašce
Datum: 03. října 2010 15:52
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 na mazání pionýra a podobných československých motocyklů je dobrej jakejkoliv z výše jmenovaných, jinak podle mého názoru má nejlepší poměr cena/výkon právě minerál Shell Advance SX 2T (105Kc/litr), dobrej je i ten polosyntetickej VSX, ale ten už je dost drahej (přes 200Kc/litr) a já v něm velkej rozdíl od SX neviděl.. s kastrolem zkušenosti nemam..
Datum: 03. října 2010 13:39
 Cus odesel mi zapalovací pól a tak jsem si koupil ten co je tady na fichtl krámku.....a jezdil jsem na tom 3 dny....potom to spatne chytalo coz zpusovbovala malá jiskra zkusil jsem ruzne odtrhy a predstihy ale vubec to nepomahalo  tak mi tam dal kamarad komplet nove zapalovani ale potrebuji koupit zase zapalovací pól a chci se zeptat jake s timto polem mate zkusenosti...http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_199.html a jestli ta mala jiskra mohla byt zpusobovana timto pólem......ale take mohlo být spinave kladivko a kontakt co ja vim  ....diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2010 20:20
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 mala jiskra muze byt zpusobena slabe nabuzenym magnetem ( popsal jsem ti jak par radku nize),civkou, nebo taky prechodakem... nekde muzes mit zoxidovanej kabel kterej klade odpor... jakmile je nejaka oxidace tak kabel ztraci svou vodivost a nedostane se tolik energie na svicku
Datum: 03. října 2010 20:20
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Zdravim, chystam se delat GO na svim motoru CZ 175/477 a chtel bych se vas zeptat, jaky mate zkusenosti s loziskama na kliku, jestli se vyplati ty SKF nebo mi postaci obyc ZKL? Motorka bude delana spis na pole nez silnice takze se to moc setrit nebude... ale jde mi hlavne o tu cenu je tam rozdil cirka 300kč za ks
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2010 15:17
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Pozde, ale i tak dik xD
Datum: 03. října 2010 15:17
 dej tam ZKL a je to...stejně jsou ty ložiska mazaná převoďákem takže to i tak vydrží dost...navíc ten motor neni nijak extrémně výkonnej, takže ani ta zátěž na ložiska není velká...
Datum: 03. října 2010 15:06
Jméno: jawa21
IP: uživatel5056
 zdarec čím to je že když nastavim odtrh 0,4 tak motor nenaskočí a jiskru to hazí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2010 19:44
Jméno: jawa21
IP: uživatel5056
 Ne když mám odtrh 0,40 pak začnu tak motor střeli z vejfuku a notor nenaskočí ani za prase.
Datum: 04. října 2010 19:44
 tak to skuz treba roztlačit
Datum: 03. října 2010 17:12
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 asi protoze mas blbej predstih
Datum: 03. října 2010 16:12
Jméno: jawass;
IP: uživatel9121
 čau hoši hctěl bych se zeptat jestli a jak se dá dát zapalování z jawa 21 na čz 175 děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2010 13:47
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 kdyz myslite, co procitam majitele tech motorek s prekopanym zapalkem tak nehorazny stiznosti jak to nechyta, jak jedine na roztlaceni
Datum: 03. října 2010 13:47
Jméno: jawass;
IP: uživatel9121
 já jsem to tam zkoučel rotor nešel vůbec na kolík šel jen na okraj kliky a stator tam nešel zanic přichytnout
Datum: 03. října 2010 13:34
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 kamarad to ma taky na 175 a neni vubec zadny problem se startem
Datum: 03. října 2010 13:12
 Lori. : blbost, 175 mi s fichtlackym zapalkem chytla na prvni slapnuti uplne v pohode a nastavil by to snad i uplne tupej clovek.
Datum: 03. října 2010 13:08
 bylo to tu nedavno jdeto, jak uz si najdi v predchozich prizpevkach.
Datum: 03. října 2010 13:07
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Datum: 03. října 2010 13:06
 cus draci,měl bych prosbu,na mojí číze 125/476 blbne elektrika.sešteluju zapaůování a chytne na první šlápnutí,dvakrát zhasnu motor a střílí z vejfuku a zaboha nejde nastartovat,až po násůledném poštelování,šrouby dotaženy.dík za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2010 12:49
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Přeměřil jsi hodnoty odtrhu a předstihu před následným, opětovným seřizováním ? Jde o to, jestli se opravdu změnily. Může
být závada i v seřízení karburátoru. A jestli se hodnoty změnily, může být vadné ložisko na klice.
Datum: 03. října 2010 12:49
 Ahoj.  mám další problém.Nevím jak mám vytáhnou rotor.Jawa 50 mustang.je to nalepené na klikovce a nevím jak s tím dolů..? Díky moc .
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2010 12:43
 jo mám to ..Díky moc moc ...
Datum: 03. října 2010 12:43
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 namontujes do prostredka rotoru M8 sroub v rotoru je zavit jak ho budes utahovat tak si podrzis kliku a rotor sam odskoci
Datum: 03. října 2010 12:33
Jméno: Pepíno
IP: uživatel10458
 Nevíte někdo jakou rozteč mají oka ojnice babety?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2010 17:34
 pionýr má 100mm -pokud to chces pro nejaky tuning....
Datum: 04. října 2010 17:34
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Babetta má 84 mm.
Datum: 03. října 2010 12:31
Posl.aktualizace: 03. října 2010 17:18
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 Trosku mi to pripomina reci ruznych politiku: "I kdyby to melo zachranit jen jeden lidsky zivot". A pak se udela spoustu nesmyslnych omezeni rychlosti. Kdyz uz takovou vec planujes, at jde aspon vypnout, opravdu mi podobne akce lezou krkem. Ohledne montaznich postupu, kazdej se tu pta 156-krat na tu samou vec, ktera je navic v uzivatelsky prirucce, to je tak tezky si to precist?
Datum: 03. října 2010 17:18
 videa jsou dobrý jakýkoliv. když budou naučný tím líp. jak to tu pročítám tak mám někdy husí kůži z místních montážních postupů
Datum: 03. října 2010 15:50
 ale prd,,, to bude bez videii,,to bylo mimoradne,,ale videa budou,, pripravuji celou radu videi naucnich,, ale zadna bezpecnost,,,sasa 2 bude naprosto utajovana akce  ale tentokrat bez reflexnich vest,,lebo to bylo psycho to balit a platit vetsi postovne,,, to byla nocni mura kramku,,ale verim ze dva lidske zivoty to spasilo
Datum: 03. října 2010 12:37
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 Jen zadna dalsi bezpecnostni akce, nebo at jde aspon vypnout... Z podobnych akci uz je mi spatne (viz nemyslis, zaplatis), a hovado bude jezdit jako hovado tak jako tak.
Datum: 03. října 2010 12:19
 nejde mi u babetty 210 zaradit druha rychlost vse jsem koupil nove a stale nic.A pri pridani plynu se mi motor dusi vse vycistene.Dik za kazdou pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2010 14:08
 Nejdřív vyřeš to, že se ti dusí. Předpokládám, že startuješ se sytičem a necháš jí ohřát a jestli i pak se dusí, tak kouknout na vejfuk, jak radil kolega kozel, vyčistit karburátor a seštelovat plováky, bohatost. Vyměnit svíčku, vyměnit gufera(pokud stála delší dobu, stačí půl roku), kohout u nádrže. A jakmile se ti nebude dusit tak se se můžeš věnovat spojkám, pokud jsi v nich rejpal, nebo něco měnil, musí se zaběhnout, tzn. jezdi aspoň 50 km někde ve městě aby pořád řadila a uvidíš jak se to bude lepšit.
Datum: 03. října 2010 14:08
 dik za radu vycistim a zkusim
Datum: 03. října 2010 13:48
 babetta trpí na výfuk, takže vyčisti tlumič a i koleno, pokud jsi to ještě neudělal, to byl můj problém
Datum: 03. října 2010 11:09
 Ahoj.Omlouvám se že tady píšu tolikrát za sebou.Ale mám rozpůlený motor Jawa 50 mustang.Dělám to poprvé.A mám měnší problémy. 1. : Jak mám vytáhnout klikovku....? 2. : Jak nejjednodušeji vyměnit ložiska...? A ještě se chci zeptat mám koupit obyč lamely ve spojce nebo raději ty feroda...? Co je lepší..? A prosím vás mi nabídl jeden pán že mi udělá klikovku. Co tím myslel ? co se dělá s tou klikovkou? jo a ještě mi doporručil koupit ojniční sadu s jehlovými ložisky.Je to dobré? nebo je lepší klasika?Nezáleží na ceně,chci pro Jawu to nejlepší..A jak se to dává do klikovky ta ojnice?jak to mám potom rozpůlit tu klikovku ? Díyy moc za rady a zkušennosti....A omlouvám se
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2010 12:22
 OK.Díky moc Draci...pojím a jdu na to !  jinak ten chlap co mi říkal že mi udělá klikovku tak on mi to teda i vycentruje.Je to v pohodě on má doma svůj servis motorek.Zeptal bych se aji ho na ty věci co nevím.ale není věčně doma.Díky moc
Datum: 03. října 2010 12:22
Jméno: hh
IP: uživatel10474
 jen upřesnim Dacana, do kliky se nemlátí! jen když neni jiná možnost, jinak se používá rozlisovač klikových skříní http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3004.html .. ohledně ložisek souhlasim, lamely ferodo maj jen nepatrnou výhodu v tom, že s rostoucí teplotou nebobtnaj tolik jako korek, tzn. budou dobře vypínat i za parnýho léta. To že ti pán nabídl udělat klikovku znamená obvykle zrepasovat, tzn rozlisovat, vyměnit spodní ojniční ložisko, vyměnit ojnici v případě že s ní neni něco v pořádku, slisovat a to nejdůležitější, vycentrovat, ale tohle všechno nech na někom kdo tomu rozumí, vycentrovat kliku doma dokáže fakt málokdo, navíc k tomu potřebuješ speciální přípravek.. Jehlové ložisko má tu výhodu, že je v něm daleko menší tření než v bronzovém futru, umožňuje ti mazat klidně 1:50, ale zas se může stát, že nějaká jehlička vypadne, dostane se do válce a můžeš kupovat novej píst, možná i novej válec..To je snad všechno... a přestaň se furt omlouvat! .)
Datum: 03. října 2010 9:48
 takže klikovku vytáhneš jednoduše zabouchej na to a vono to vypadne ložiska se vytahují tak že nahřeješ kartr okolo toho ložiska vono se to trochu roztáhne a ty pak akorát do toho bouchneš a lořisko vypadne se spojkou známou jako freodo nemám žádné skušenosti ale žhřejmě bude kvalitnější než origo dále ten pán co ti říkal to s tou klikovkou mysle to že ti ju rozlisuje dá do ní asi novou ojnici a zase slisuje dále s jehlovým ložiskem též nemám žádné zkušenosti ale tohle je podle mě akorát na fechtly se ktrerejma se budou jezdit naky zavody a na naky jezdeni v pohodce budou stacit origo
Datum: 03. října 2010 9:10
 Ahoj mám takový problém  asi si budete říkat ,že jsem hlupák ,ale za boha mi nejde vytáhnout oska předního kola  ..odšroubuju matku nadzvihnu pionýra ,aby neležel na předním kole a zkusím osku vytáhnou ani boha. Nadzdvihnu pionýra a začnu po osce bít pořádne kladivem a ono nic  ... Na druhé straně osky je vlastně ta hlava té osky v té hlavě je díra kdýž doní dám cokoliv a zkouším s oskou pootočit nic ani boha vše ohnu  .. Poradtě pls musím vyměnit přední kolo není na něm absolutně žádný vzorek  ...asi vím proč  ...(už jsem to tak koupil) 
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2010 15:32
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 tam nakej kreten strcil nanuk a lizatka ne? mas to asi zatvrdly poradne do toho bouchani a kapni tam naky sracky a az do toho budes buchat tak to delej pres drivko jinak se to rosype
Datum: 03. října 2010 15:32
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a když do toho budeš mlátit z tý strany jak je závit, tak jedině s našroubovanou matkou, jinak závit rozklepeš a budeš kupovat novou osu..
Datum: 03. října 2010 10:34
 jak píše HH...nalejt tam nějakej sajrajt typu konkor, WD atd...a když ani to nepomuze, ta hrubá síla vše vyřeší...
Datum: 03. října 2010 10:00
Jméno: hh
IP: uživatel10474
 asi to bude zarezlý, pořádně to prostříkej WDčkem, brzdovkou, konkorem nebo podobnym sajrajtem a nech přes noc působit, pak to zkus znova
Datum: 03. října 2010 9:51
 hej jako co od nás jako čekáš že ti na to řekneme no prostě si zaposiluj a pořádně zaber a je to :_D
Datum: 03. října 2010 9:01
 Zdar draci, chčije mi olej pod strartpákou a vždycky to mám až na zadnim kole.Dřív jen kapalo, to jsem neřešil, ale teď vyloženě chčije a nemám na to, abych každej den dolejval olej. Můj dotaz zní: Který gufero mám vyměnit a co to obnáší?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2010 8:01
 možná je tam O kroužek 16/20 ale musel bys to půlit. mám několik motorů bez jakýhokoliv těsnění kolem startovačky a netečou. asi tam máš toho oleje moc. všechno vypust a nalej tam 0,45l oleje a nepoteče to. ty ho tam musíš mít určitě alespon 0,75 litru
Datum: 03. října 2010 8:01
 zdarek draci, mam problem s prednim kolem u fichtla-pri zataceni se hodne vychyluje do stran a drhne o blatnik (kolo je vycentrovany a jinak se toci rovne)...nevim cim to je..mohlo by to byt kvuli starejm pruzinam, nebo kuli tem plastovejm vlozkam? dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2010 9:52
Jméno: hh
IP: uživatel10474
 musim potvrdit klikařova slova...
Datum: 03. října 2010 9:52
 pouzdra v kombinaci s volnejma vidlema v brejlích je vražedná kombinace
Datum: 03. října 2010 8:02
 hoj.nejdřív díky za rady jak sundat sekundárko.už to mám.Ale mám další problém.Jak mám vatáhnout klikovku z pravého karteru...?díky moc .. na netu jsem to nenašel
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2011 13:47
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 Jsem toho nazoru, že když nejseš uplnej manták a nezačneš do toho mlátit 2tunovou palici tak se nic nestane, já osobně jsem kliku z kartru normálně vytloukl a nic se nestalo a žádný problémy s tím nemám. Jako stahovat stahovakem nebo dokonce pod lisem kliku, která drží v kartru silou vule nema cenu.....
Datum: 26. června 2011 13:47
 klikar,kolecko....  Nemám rád násilí vs Jawa.Nebojte udělal jsem to opatrně a všechno je OK.  jinak dacan .. :  Jestli to tak děláš ty tak asi chodíš pěšky že ?
Datum: 03. října 2010 16:21
Datum: 03. října 2010 15:44
  jo stahovák mě taky napadl.ale šlo mi o to jestli to tak můžu udělat.Díky moc
Datum: 03. října 2010 12:24
 jasně udelej to jak radí dacan a pak se nezaponeň tady zeptat jako trouba proč ti nejde seštelovat volnoběh. každej podprůměrně chytrej dacan má na konci čepu roznejtovanou trumpetu a pak v lepším případě pláče že mu nesedí kužel v rotoru. v horším případě ho tam taky namlátí kladivem a pak tu brečí že mu nejde nasadit vačka. tak mu nákej dacan poradí at do ní bouchne. výslednej efekt je že se to tam všechno mele jak vítr v bedně a ejhle, nejde to seřídit a navíc to dává malou jiskru. a důvod?? protože jsi taky dacan co si roztrumpetkoval konec čepu a hází rotor a s ním i vačka. aby se ti to točilo, tak musíš dát cívky dal od rotoru a nemaj dost energie, a odtrh a předstih nejdou seřídit. ted jsem dostal nápad!!! co si na to udělat stahováček???  )) nebo to vymáčknout pod lisem?
Datum: 03. října 2010 10:04
 zabouchej na to pořádně kladivem a je to neser se s tim
Datum: 03. října 2010 9:13
 Zdar..už dlouho řeším problém se svým pionýrem-vynechávání motoru na 3RS. Dnes jsem přišel na novej poznatek....asi takhle...na připojení kabelu k pólu bzučáku je červenej prášek...jde seškrabat..ale po pár km je zpět...je to i na kladívkách na té pružince...a možná i někde jinde to nevím...ptám se : může tohle dělat zkrat přimo v zápalku? Už jsem z toho na větvi...je to zapalovánín" Nikde jinde to není!
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2010 14:15
 když říkáš prášek tak to bude zřejmně tím že to to tam na tom místě zrovna probíjí a to zapříčinuje nesprávný chod motoru(zapalování)
Datum: 09. října 2010 14:15
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 nejak jsem necet vsechny tvoje prizpevky... (pouze tento) na 1 a 2 ti to jezdi normalne? taky jsem se hodnekrat setkal ze 1a2 letel jak vitr ale 3 problem... vzdy jsem vymenil svicku a predelal predstih a bylo po problemu jinak ten prasek vubec si nedokazu predstavit jak to myslis...
Datum: 03. října 2010 20:33
|



|