 Cau draci....nevite jak by se dal doma dobít ROTOR na fichtla? nikde pobliz nic takovyho nikdo nedela a jezdit s tim do jinych kraju se mi nechce...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2010 12:56
Jméno: Vlk01
IP: uživatel10491
 Chong musim te trochu opravit  .... na 20 W zapalku se ten malý pól dává nahoru doprava a zapalovací pól dolů  a ja vymenil obe svetelne civky ze 30 W zapalka
Datum: 06. října 2010 12:56
Jméno: Chong
IP: uživatel10288
 Neptej se mě na nabíjení magnetu, ale zavolej na číslo z vizitky ne..  . Pokud u 20W magneta zachováš na stejné pozici zapalovací pól, tak klidně tam dej 2x15W, jen pochybuju že se do té dolní pozice kam patří ten malý pól vejde 15W pól. Ono totiž jde o to, že ten párový pól (30W dvojpól) je o krapátek užší a tak se vejde i tam  .. Akorát budeš muste sloučit energii přes dva graetzovy můstky, aby se fázově netloukly. Ale abys nebyl zklamanej výsledkem, ono totiž nebudou příliš ve fázi a tak výsledek není takový jak by někdo očekával. Zlepší to však vyhlazovací kapacita, případně baterka.
Datum: 05. října 2010 22:12
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 EDIT: oni se liší zapalovací póly? ja myslel ze se meni jenom jejich poloha? pokud se mechanicky liší tak kde seženu zapalovací pól na 20 W zapalko?..........nebo vadi kdyz mam na 20 W statoru a 05 rotoru tuhle cívku http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_199.html? pokud ano jak se to projevuje?
Datum: 05. října 2010 18:08
Datum: 05. října 2010 17:56
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Standa má pravdu... jiné jsou rotory pouze mechanicky a to v takové drobnosti jako je poloha kolíčku vačky vůči postavení magnetů. Materiál magnetů je stejnej a tudíž dokáže dodyt stejné množství energie (výkon). Výkonovej rozdíl pramení z toho že u slabší verze byly dvě světelné cívky a to 15W pro předek a 5W pro zadek. Kdežto u 30W verze byly póly zapojeny do serie a jejich výkon byl 30W. Rozvod byl upravenej aby se rozdělil výkon na 25W dopředu a 5W dozadu... mechanicky se statory 20W a 30W verze nelišily, pouze nápisem a pochopitelně použitím zapalovacích pólů do jiných pozic a jiného typu.
Datum: 05. října 2010 14:32
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Až někdo přijde s podloženym tvrzenim,třeba grafem,uznám ho! Zatím ho nikdo nedodal a moje reálný zkoušky potvrzují opak skoro nesmyslné teorie o ruznych magnetech 20 a 30W....rotory sou "ruzny",ale jedná se o přesazení drážky pro kolíček o několik stupnu kvuli jinymu umisteni zapalovaciho polu....magneto je jedno stejný,jen jinak opracovaný  když budí jednu cívku o vinutí které dává 15W,tak dává 15W,když budí dvě seriově spojené cívky s vinutíma pro 2x15W tak to dává 30W ,když jsem usměrnil 3 světelné cívky po 15W tak to hnalo 3 cívky a dokonce to dávalo přes 50W a dávalo to stejnou štávu s rotorem s oznacenim 20 i s rotorem s oznacenim 05 a to maj rotory este ruzny oznaceni 1/5 či 2/7 atd atd...,,,,kdo z vás to zkousel?  Máte to někdo v kompu nebo na papíře? a nebo žijete teorií jeden pán povidal že jeden pán povidal a prej je to pravda a pak omletý tvrzení,že někdo vzal vyšmajdanej stoletej rotor z první dvacítky,protože mu jedna cívka 15W svítila na 15W žárovku málo,tak vzal stator z verze 30W a ono to svítilo eště mín,takze to je "udajnej dukaz" ze rotory sou jiný? nejsilnější výkon mi podává magneto s označením 05 2/3.....3 cívky utahnou dobijeni a elektroniku která bere 5-8W a žárovku o výkonu 45W,která svítí plně už při volnoběhu...
Datum: 04. října 2010 22:22
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Magneta jsou rozdílná a na světle je to znát!!! Pokud máš stator 30W a rotor 20 tak je to strašně slabé...
Rotor na 20W je označen 05 a na 30W je označení 20...
Datum: 04. října 2010 18:12
 neexistuje 20W a 30W rotor! sou stejný! Maj nepatrný rozdíly,ale to na výkon cívek nemá vliv...Statory jsou 20W a 30W!! ....pokud máš už hodně starý magneto a nebo světelný cívky,tak to špatně svítí....
Datum: 04. října 2010 17:31
Jméno: Fik
IP: uživatel3522
 A nevite kde by se dal sehnat novy 30 W rotor? nejaky E-shop? mam tam ted 20W a je to pomerne dost slaby hlavne kdyz jedu v noci
Datum: 04. října 2010 15:31
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 kdyz uz na tu burzu pojedeš,tak si vem nejakej zkušební kus železa a za 100,- si tam odtud privezes dobre 4 dobrý silný magneta  Ja si privez takle fakt silny magneto,ze to by nikdo ani takle neuměl nabít a fakt spokojenost....za pade....
Datum: 04. října 2010 15:28
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 cena je tusim 100kc za rotor... chong: pisu to co jsem zazil.... zadne bludy... vlastni zkusenosti mi hazel fichtl malou jiskru udelal jsem to tak jak pisu a uz
hazi zase v pohode... co pisu je pouze ma praxe, nikdy si nevymyslim zadne 3,14coviny...
Datum: 04. října 2010 13:16
Jméno: Chong
IP: uživatel10288
 No v podstatě máš pravdu, ale je max. možné sycení kterého docílíš na určitém materiálu magnetů. Také funguje jakási účinnost přenosu díky které je nutné magnety sytit několikanásobkem magneticity než které je maximum materiálu magnetu a dalším problémem je že musíš sytit všechny magnety stejnou "silou" a najednou. Takže pokud tak jak píšeš oživíš rotor, tak leda takovej co je uplně kaput a ještě výsledná síla magnetů bude počítám na úrovni nicmoc magnetu. Ne nadarmo se nabíjí rotor pomocí elektrocentály (myslím tím na burze) a ne silným magnetem, jak píšeš ty  . Uvažoval jsem že bych si stroj na nabíjení vyrobil, ale protože nechci být mistrem devítit řemesel, tak jsem byl rád když se objevil pán co sytí magnety na burzách. A pro vlka01.. nemusíš dobíjet rotor doma, existuje taková instituce jako pošta a tou lze zásilku odeslat i přijmout zpět. Vyjde to sice dráž ale vyrábět doma přípravek na nabíjení rotoru a celé zařízení navíjet.. no vyjde to určitě dráž
Datum: 03. října 2010 22:45
 kolečko  ík za poučení  .Kolik to stojí na tej burze?
Datum: 03. října 2010 22:40
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jo jo pomoci elektriky se to dela na burzazch (elektrocentralou) jinak existujou stroje na to primo urcene ... mely jsme ho na dilne jenze.... jenze pak ho
vyhodily... tima magnetama to ma naprosto stejnej efekt... jak jsem psal-> odskouseno
Datum: 03. října 2010 20:36
 daves: tak tohle řešení mě nikdy nenapadlo, to co jsem měl já na mysli tak bylo o dost složitější, budilo se to tam snad pomocí elektriky nějak, ale nepamatuju si to....
Datum: 03. října 2010 20:23
 pro .x. .x.: co mi říkáš chytráku? My dva jsme spolu, pokud se nepletu, krávy nepásli! Ti dam chytráka, to se to od počítače říká co? VLK 01: tak to si bohužel nevzpomenu, stránka na které byl návod tak byla před nedávnem zrušena...a jinde na netu jsem návod bohužel nenašel. Návod to byl ale docela složitej pokud se nepletu, já jsem si osobně magneto nechával nabudit na burze na počkání.
Datum: 03. října 2010 20:19
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Sezen brutalne silny magnety.. a dej je po obvodu magneta .... v pohode to tim jde.... ja si takle nabilej na pionyru a pak kamarad si prinesl magneto ze
mu nehazela motorka zadnou jiskru ... osazel jsem to magnetama nechal jsem to den a prej jiskru to tet hazi jak pitomi... neposlouchej ty keci ,, takle to nejde''
kdo neni blbej a veme si sroubovak prilozi ke spicce magnet taky ho ma zmagnetizovanej na par let...
Datum: 03. října 2010 20:15
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 A vzpomel by sis jak?
Datum: 03. října 2010 19:32
Jméno: .x. .x.
IP: uživatel10027
 a jak ty chytráku ?
Datum: 03. října 2010 19:25
 denzileck: ale ono to jde i doma
Datum: 03. října 2010 19:23
 Prej doma  link:http://btelectronic.sweb.cz/ctyrpol/vizitka.jpg
Datum: 03. října 2010 19:03
Jméno: Barny1
IP: uživatel10471
 Aha tak to nevím ....
Datum: 03. října 2010 18:05
 Ja nechci kupovat novej ROTOR  ja si ho chci dobít!
Datum: 03. října 2010 18:04
Jméno: Barny1
IP: uživatel10471
Datum: 03. října 2010 17:58
|



|