Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Dobre deň,rad bych poprosil o radu ohledne pionyra,kdyz vycistim,nebo vymenim svicku,jede max nejakejch 30 metru a pak zacne vynechavat az chcipne...znamy mi rikal ze to muze byt hlavni civkou.Mate nejakou jinou radu?predem dekuji...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 19:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vyčisti karbec
Datum: 05. října 2010 19:03
 čau draci chci oddělat přední vydlivu ale jak mám oddělat řidítka vím jen že když od šoubuju ten šrou na řiditkácha tak jde sněma hžbat jako myslím stou trubkou jakoby na čim jsou rukojetě atd ale dál nevím jak mámpostupovat nebo co povolit díky za rady draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 19:19
Jméno: vítr
IP: uživatel10488
 Jasně našroubuj ten šroub nazpět ale jenom kousek a pak na něho klepni kladívkem až se uvolní kužel. Musí to jít potom lehce vytáhnout
Datum: 05. října 2010 19:19
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 potřebuji vědět jak oddělám řiditka a pak vidlu
Datum: 05. října 2010 19:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ten šroub tam na pár závitů našroubuj zpátky a klepni na něj kladivem
Datum: 05. října 2010 19:04
 Zdravim.Nevi nekdo,kdo je uzivatel s ip adresou 5857 ?kopiruje pravidla pro vkladani dotazu,vlozi je do jiz zalozenych dotazu a navic to psal pod mym jmenem..To si nekdo vyhlidne forum a spamuje timto zpusobem?co z toho ma?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2010 21:19
 me to tak nejak nevadi protoze sem tu registrovanej,jen by me zajimalo jestli tu nekdo nezna jeho pravy jmeno a taky bych od nej rad vedel duvod,co ho vede k tomu takhle spamovat nesmysli
Datum: 06. října 2010 21:19
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nezájem, pryč s tim
Datum: 06. října 2010 21:04
Jméno: TOny
IP: uživatel5566
 zdarec,nevite jak by se dalo udelat nebo sehnat razítko a všechno kolem toho o zešrotování motockylu,ja potřebuji auto bet papíru a chci dát papíry o zešrotování abych to nemosel mit v depozitu,nevíte jak na ně aby mi to daly ?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2010 18:54
Jméno: TOny
IP: uživatel5566
 joo mooc díky
Datum: 06. října 2010 18:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přesně tak.....naházej do něj slámu a vyfot v něm 2 slepice a pak jím nakecej že jsi z něho udělal kurník a odhlásí ti to....potom si zlikviduj výrobní čísla kdyby tě náhodou někdo čapl....lidi jsou svině
Datum: 05. října 2010 17:01
 Tímhle směrem to neuděláš...jednak nejde pouze o razítko, ale o protokol, kde je mmjn napsaný i název firmy, která likvidaci provedla...a prakticky žádná firma si nedovolí dát protokol o likvidaci na auto, které tam nikdy na likvidaci nebylo...sebrali by jim totiž v případě nějakého průšvihu licenci na ekolikvidaci autovraků, což by znamenalo konec firmy...takže tímhle směrem asi ne-e. Je tu však možnost vyřazení automobilu z registru na tzv. čestné prohlášení. Jde o to, že na dopravce podepíšeš papír, ve kterém prohlašuješ, že automobil buďto zanikl (totálně zreznul a nic z něj nezbylo), nebo že se změnil způsob užívání vozidla (přestavba na závodní speciál, boudu pro psa atd...), prostě prohlásíš, že to a to auto se už nikdy nebude pohybovat v provozu...na základě tohohle prohlášení je auto vyřazeno z registru, nesmí tě však chytnout policajti nebo nesmíě bourat, to by byl velkej průšvih
Datum: 05. října 2010 16:56
 čau draci mám jawu 21 jede docela dobře ale jakmile jedu do kopce tak chvíly jedu a pak začne zdechat joko by tam netekl benzím tak nakonec mi to zdechne tak to znovu nastartuju ujedu tak 10 m a zese to zdechne nevíte co stym je benzínu mám dost v nádrži tak nevim co stym může být porovině to jede dobře ale jak jedu do kopce tak to začne zase zdechat
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2010 20:30
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 hej mas v nadrzi dirku jestlli jo tak ti prez ni nejde vzduch nebo ti to nestiha nasavat benzin do kopca al bych bohatši směs jak už tady psal sklepl bych plovak at se tam vejde vic benzinu
Datum: 07. října 2010 20:30
 vyčisti karbec a nastav bohačí směs pomocí ohnutí plíšku ale ted nevím jestli na horu nebo dolu
Datum: 05. října 2010 16:50
 čau draci chci se vás zeptat jak mám oddělat vydlicu na jawa05 taky taky potřebuju oddělat ten kryt světlometu oddělal sem zatím jen přední kolo ale dál nevím jak mám pokračovat díky za rady draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 16:56
Jméno: jawa 21
IP: uživatel10429
 to musíš vyndat řidítka pak se ta maska dá sundat hlavně odpoj el.
Datum: 05. října 2010 16:56
Jméno: achmed
IP: uživatel10469
 CAw hosi ma mproblem na svoji 350/638 sem prevrtal trysku na 1mm A tedka nemuzu dat plny plyn mohl bych tam dat trysku z 250 ??bude to psaovat at to nedelam zbytecne diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2010 19:15
Jméno: achmed
IP: uživatel10469
Datum: 06. října 2010 19:15
 Překvapivé řešení: Koupit trysku do 638! Zvlášť když se dá koupit v různých hodnotách...A jestli pasuje z 250? Stačí se podívat na fotky těch trysek...tryska z 250 má tušim o 2 šísla menší závit...Úpravám trysek vrtákem zdar!
Datum: 05. října 2010 17:02
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 cau.. stavim zavodního fika na cross .. a chci se vas zeptat jestli do motoru mam dat 9 z primarni kolecko nebo jestli mam misto toho kolecka koupit dozadu vetsi rozetu ... co bude lepší ??? diky za odpovedu
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 22:00
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 míra-řekl bych to právě naopak
Datum: 05. října 2010 22:00
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 S velkou rozetou to sice vypadá jako cirkulárka, ale rozhodně je to šetrnější pro převodovku, než silnější převod na primáru. Tím spíš, jestli máš ten motor už nějak upravený.
Datum: 05. října 2010 19:51
 Dej tam ten devítizub,jednička je pak potřeba jen na ježdění po zadním protože na dvojku se normálně rozjedeš.
Datum: 05. října 2010 16:37
Jméno: achmed
IP: uživatel10469
 caw optimal ni vci je vetsi rozeta dozadu a mensi kolecko dopredu dal bych tam 10 nebo 11a dozadu rozetu 53 zubu vetsi rozetu ale pocitej stim ze budes muset prdlouzit retez
Datum: 05. října 2010 16:29
 Ahoj draci, chtel bych se zeptat kolik tak stoji bovden k tachomeru na mustanga??? chci jen ten bovden a ne cely aji s lankem cele to stoji tady na fichtl kramku 110kč. diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2010 21:30
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 jsem ze šternberka cca 18 km od olomouce
Datum: 06. října 2010 21:30
 jo a johny15> odkud jsi??? nejsi nekde od olomoucE?
Datum: 05. října 2010 19:26
 johny15: ne to je dobry ja ho teda koupim celej me se totiz ulomila ta maticka na pristroubovani.. ale diky
Datum: 05. října 2010 19:25
Jméno: jawadráček
IP: uživatel10429
 TO se nedá sehnat to se prodává pouze jako celek
Datum: 05. října 2010 16:53
 mě měřlí dobře:S (aspon mě měřil dobře )
Datum: 05. října 2010 16:52
 nejspíš to asi neseženež jásem si to koupil tak jak to je ale doma má starej sice mýstama ruplej ale mám ho chceš ho?
Datum: 05. října 2010 16:51
 čau lidi, mám jen takový jednoduchá dotaz, jsou prsíčka v jawyy 550 stejné jak na 555? jde mi především o díru na cupovák jestli není na opačné straně, když má 550 levostranný karbec? chci je totiž koupit na svoji 555 a nerad bych koupi l nějaké jiné  předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 17:44
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 550 z roku 1958 má stejný prsa jako 555,jinak jsou jiný zmíněnejma otvorama pro levostrany karbec....musi to bejt posledni 550 s pravostranym karburatorem
Datum: 05. října 2010 17:44
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 ahoj potřeboval bych poradit jak udělat nějaký filtr origoš zabírá moc místa a ještě se chci zeptat na lamely a převodofku na fíka ??? nemáte někdo koupil bych za vaši cenu (ale né moc) dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 21:25
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 mohl bys mi ty lamely moc prosím vyfotit muj email zelena.j009@seznam.cz díkk moc
Datum: 05. října 2010 21:25
 mám použity ještě originál korkovy lameli ale vypadají dobřee žádnej korek tam nechibý zuby jsou taky dobry za 70 jsou tvoje
Datum: 05. října 2010 16:54
Jméno: jawaman
IP: uživatel10429
 vzducháč bych rozhodně nedělal a koupilm bych nějakej tuningovej a je toa lemely fakt nemam
Datum: 05. října 2010 15:35
Jméno: King2
IP: uživatel10484
 Zdar chtel sem se zeptat jak to udelat kdyz mam vozidlo vlastni vyroby treba male traktor a chtel bych ho prihlasit aby mohl legalne jezdit po nasich cestach jak to udelat a esi to vubec de diky moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2010 11:57
Jméno: king
IP: uživatel10484
 Ja tak.Toz diky moc to radsi budu riskovat ajezdat nelegalne a kdyz me chytno tak to bud ukecam pac se u nas s policajtama znam a kdyz uz tak zaplatim no max.me vezmou ridicak!
Datum: 06. října 2010 11:57
 řeklbych že výroba toho stroje+finance potřebné pro zlegalizování vyjde 2x dražší jak nový malotraktor  otec má maloša,motor z panelky,kola z nějakýho traktoru a jinak rám atd všechno domácí výroba. vyšlo ho to na necelých 10 000 Když to chtěl přihlásit aby mohl popojíždět přes silnice tak na něho vyhrkli něco kolem 25 000Kč za testy a to nepočítám co by stálo to různé papírování na uřadech a beztak i pojištění.. A myslim že za nějakých 40 000 už by byl slušný stroj a třeba i s papírama. To radši řekl že to riskne a bude jezdit nelegálně
Datum: 05. října 2010 16:03
 jj jak rika Rumštajn a pokud mas malo zkusenisti, tak pochybuju, ze das dohromady neco co projde testama. Ucitel na Diagnosticky zarizeni nam vypravel, jak si delal karavan a testy staly prej 12 000 korun, takze pokud mas malo penez, tak se na to vykasli, ale je to na tobe.
Datum: 05. října 2010 15:00
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 jestli se nepletu tak 100 000 kč
Datum: 05. října 2010 14:58
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 jde to přihásit jako stavba ale docela dost to stojí
Datum: 05. října 2010 14:11
Posl.aktualizace: 29. října 2010 9:23
Jméno: Petr
IP: uživatel10602
 Nechápu proč bys ho tam nemoh nalejt.Ba naopak!A koupils dobře!
Datum: 29. října 2010 9:23
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Nechapu ani jeden příspěvek,ale určitě na to mužeš jezdit,je to vcelku slušnej minerální olej,znamej na to jezdí 350/632,638,639 i 350/360 a vše v pořádku,ok,pokud máš vše seřízené tak to ani žádný extra karbon nevytváří,jen takový slabý povlak našedlé barvy,jde sundat i hadrem pri pouziti vetsi sily...nesrovnatelné s "oleji" s API TA/TB či M6A...není co řešit....pro seriové Jawy i Pio ideální olej....a ty ho máš za poloviční cenu(předpokládam litrové flašky)...neni co řešit...
Datum: 05. října 2010 16:03
 rychlo pal-on mysli olej do benzinu..neni to tak?
Datum: 05. října 2010 6:41
Jméno: rychloPAL
IP: uživatel4620
 Divej, hlavně de o to jestli nemáš lamely s feroda jinak je vše v pořádku, jinak by se ti ty lamely nasákly a nabobtnaly, kamarád to udělal a udělalo mu to takový bordel v motoru že musel půlit
Datum: 04. října 2010 23:37
 Koupil jsi dobře, je to obráceně - syntetika nepatří ale minerál určitě jo, pokud nemáš nějaké velké úpravy.
Datum: 04. října 2010 23:15
 Ahoj.prosím vás dělám GO mustanga.a chci se zeptat jaké jsou ložiska v blocích ? vím je to na internetu ale je to všude jinak a z těch mýc starých to už nejde vyčíst.Prosím vás o ty čísla a jestli C3 ky. a ještě prosím vás jak jsou na hřídeli předlohy ty 2 ozubené kolečka tak je mezi nimi nějaká vložka nebo něco ? protože mi tam jakdyby něco chybí.díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 15:41
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 v katalogu ND určitě jinak než dobře nebudou...
Datum: 05. října 2010 15:41
 Ahoj draci,vyměnil jsem na babče 210 komplet spojkové obložení,vše jsem odmastil,vyčistil,vypral atd.Nechce mi řadit dvojku.Startuje na půl otáčky.má super volnoběh,do otáček vyletí jak za mlada,rozjede se v poho,ale nedá dvojku.Co s tím? Já už nevím. Rey
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 21:52
 Tak je to v pořádku, teď už jenom jezdit aby si to sedlo.
Datum: 05. října 2010 21:52
Jméno: rey
IP: uživatel9182
 Gufera jsem měnil a odmaštoval toulenem.
Datum: 05. října 2010 17:44
 Koukni jestli dosedá pakna celou plochou na buben, kdyžtak to uprav. Jinak je normální, že to neřadí, když se ve spojkách něco mění, nebo stačí jenom, že se rozeberou. Musí se zaběhnou, tzn. jezdi asi tak 50km někde po městě, aby to pořád řadilo, zastav na každy křižovatce a rozjížděj se. Uvidíš jak se to bude časem lepšit, až bude nakonec řadit výborně. Jen tak mimochodem, čím jsi odmašťoval? Vyměnil jsi gufera?
Datum: 04. října 2010 20:11
Jméno: Padák
IP: uživatel10483
 Ahoj, nevíte někdo jak je dlouhý originální výfukový koleno na mustanga ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2010 22:13
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 stejně jak na jakýhokoli fichtla od 05 až po 21, ale to ti asi moc nepomůže..
Datum: 06. října 2010 22:13
 čau draci měnil sem lameli i mezi lamelu gefera a pístní kroužky ale tejně jde asi jen o ty kroužky stačí když je zajedu tak 50 km? jo jestě se chci zeptat když sem dával motor do kupi a sklepával sem k sobě ty kartery je možné že ta pružina u automatu viletela? ona je tam celkem na pevno ne? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2010 21:44
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 kroužkum 50km stačí, pak už jen víc mazat
Datum: 04. října 2010 21:44
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 no automatem jde v poho hýbat do předu i do zadu ale nemělo by být tam slišet takovy cvaknutí vždycky?
Datum: 04. října 2010 19:38
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 pokud si silou sklepával kartery,tak je dost možný,že ti vyskočila vidlička z vodící drážky v automatu....motor se nemá sklepávát! Přinejhorším k sobě musí jít stáhnout pomocí šroubů v motoru,ale dobrý motor složíš rukou!
Datum: 04. října 2010 18:52
Jméno: udo.5
IP: uživatel9869
 Máš nějaký problém s řazením?
Datum: 04. října 2010 18:46
 dobrý den,prosimvás chci se zeptat jaké je číslo odstínu RAL barvy tzv. slonová kost. Bylo to na dvacítkách a celkem se mi to líbí.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 16:09
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 promin,bude to blbej kec,ale mě to prostě nedá: "Tak nečum do monitoru a jdi do obchodu s barvami a laky"....kazda druha drogerie má barvy laky,drogerie TETA mívají široký sortiment a jsou v každý prdeli nad 1000 obyvatel,nebo vyhledej specializovanou prodejnu na autolaky atd....tady každej ví to co ty....nebo já.....osobně jsem zrovna v drogerii TETA prohlížel vzorníky dle CSN(existují prevodni tabulky na RAL) a byly tam všechny odstíny bílé,které se používali na Pio  ....komplet tam byli odstíny používané na Pio(konkrétně 05 a starší 20,21) čí tatran,175 prase,škoda....
Datum: 05. října 2010 16:09
 díky za vzorník ale nepotřebuji. potřebuji přesně to číslo originálního odstínu chci to mít v originále. Vybírat nějakou barvu která se tomu podobá a navíc přes obrazovku to je realita taká všelijaká.
Datum: 05. října 2010 15:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 http://www.aqua-polyfex.cz/RAL-vzornik.htm
Datum: 05. října 2010 15:08
Jméno: Yuri
IP: uživatel10417
 6003 to nieje
Datum: 05. října 2010 9:53
 RAL 6003
Datum: 05. října 2010 6:13
 Čau draci mám dotaz,moje Jawa 350 dobře chytá za tepla,ale jak je studená tak vůbec,buď ji musim roztlačit a pak chytne a nebo na ni strašně dlouho skáču než naskočí,může to bejt svíčkama?Díky předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 15:02
 tak koukni, jestli ti tesni sytic, jestli ti tesni i spoj mezi karburatorem a prirubou. Jinak zkus studenejsi svicky a prohlidni karbec, jestli neni spinavej.
Datum: 05. října 2010 15:02
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 karlos: no přesně takhle to dělám... a je tam všecko origo,ono to jede dobře ale jen nechytá no za studena.Tu směs mi šteloval chlápek v servisu.
Datum: 04. října 2010 19:32
 jak ji studenou startujes ? ja ji vzdycky pustim benzin, zapnu sytic, parkrat proslapnu a chytne hned. Jestli nemas takovejhle ritual tak to zkus.
Datum: 04. října 2010 18:28
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 že by měl třeba sytič krátlej krok? nebo byl ucpanej(nekde) určitě je to od směsi....někdy to dokonce střílí  a nebo svíčky.....ovšem dopredu radím,seridit smes na 640 neni prdel!! dalsi vec: Dava se tam origo filtrbox s labirintem nakonci jako tlumič sání...máš ho tam? pokud ne,blbne směs...špatně to táhne....pohraj si s tim....motor alá 638,639,640 je luxusní záležitost pro "ladiče",podle seřízení umí jet od 120 po 160km/h se spotřebou od 3.5L po 12L na 100km.....
Datum: 04. října 2010 18:27
Jméno: pukasek
IP: uživatel8793
 je to 350/640 a cupovak to prave nema.. ale za tepla.. do ni lehce tuknu a chytne
Datum: 04. října 2010 18:15
 chudá volnoběžná směs? taky na to má do jisté míry vliv vysoký volnoběh...nebo to jen málo přeplavuješ, co je to za 350?
Datum: 04. října 2010 17:46
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Zkoušel tu nekdo koupit Stator, rotor Vape a udelat si k tomu vlastni bezkontakt s ridici jednotkou podle navodu od chonga nebo ostatnich na jawa-50.cz? Pokud jo, muzu vas poprosit o nejaky rady?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2010 7:55
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Doma se mi válí to LightCDI bez užitku a nedostatečně otestované. Tak máš-li zájem nechám ti ho i s unašečem na otestování, ale pouze pod příslibem že to pořádně projedeš a pomůžeš vychytat mouchy  . Tak se kdyžtak ozvi.
Datum: 07. října 2010 7:55
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 To zapojení je pro jednoválec a je to variace na zapojení LightCDI. Jen tam nevidíš napájecí vintí a snímač (vinutí) s magnetem....
Datum: 07. října 2010 7:54
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Diky moc, tech zapalovani nad kterymi premejslim je dost (napr http://mcu.cz/news.php?extend.2038.2 atp, toto je tusim pro motorku s 2valcem, nejak sem si to moc neprohlizel, no kazdopadne diky moc... Jeste poresim originalni zapalovani a kdyz ho rozchodim budu resit ostatni
Datum: 06. října 2010 16:42
Jméno: Chong
IP: uživatel10288
 K tomu magnetu.. nic ti nebrání vyrobit protizávaží tomu magnetu  . Ale buď klidnej, Tvoje číza rozhodně točí stejně, ne-li míň než točí fichtí motor a tam běhala v pořádku. Já s tím snímačem najezdil párset km (ale nemyslím tím LightCDI) a je pravdou že kvalitní výroba onoho unašeče magnetu je nejslabším místem konstrukce... Nakonec zvítězila varinat zalaminování k unašeči. Holt ty vibrace jsou dost problém. Tuhle mi to utrhlo i tu předlohu z hall snímače od IMFsoftu. Takže nyní je ze silnějšího plechu a bez odlehčovacích otvorů, které byly prapříčinou destrukce...
Datum: 05. října 2010 22:06
Jméno: Chong
IP: uživatel10288
 Na jskoukoli kejvu a panelku se rozhodně CDILight nehodí. Problém je v tom že vzhledem k vyšší kubatuře je třeba překonat vyšší protisíly a proto je start zpřevodován do pomala (naropzdíl od fichtla, kde je zpřevodován do rychla). Potom tak malé otáčky způsobí že indukční snímač polohy kliky nenaindukuje dostatečně silný signál pro zážeh. Proto je jedině vhodný v kombinaci s kladívkem, případně bezkontakt, ale ten každopádně v provozu s baterií. To schema co popisuješ je jen klasické indukční zapalko s náhradou kladívka za optozávoru. Osobně bych se snažil optozávoře vyhnout. Je citlivá na znečištění a tak bych místo optozávory dal do zapojení spíš hall snímač.
Datum: 05. října 2010 22:01
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Datum: 05. října 2010 16:11
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Spatne sem sepsal dotaz, jinak chong, presne to sem mel v umyslu udelat, jen k tomu potrebuju i zbytek zapalovani, na moji cize je 100% KO, a schanim nahradu za nej, z pareza tam davat nechci pac netusim jak se to bude chovat, a vape vim na 100% ze tam pasuje a mohlo by to i fungovat(kazdopadne celou sadu za 3800 muzu oto, kdyz tyhle soucastky vyjdou cirka na 1400)
Datum: 05. října 2010 15:29
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Stator a rotor Vape pro fichtla je všechno, krom indučky co zmíněné Vape obsahuje a podle mě tvoří i převážnou část ceny VAPE. Nic bys neušetřil a nechápu jakou elektroniku máš na mysli. Pokud chceš něco jednoducjého jako Vape, tak si postav to s názvem „LightCDI“. To nevyžaduje zásah do elelktroniky motorky ale jen do zapalovací části. Jestli si ale myslíš že moje CDI řídí i předstih a proto je nazýváš řídící jednotkou, tak to ne. Moje CDI předstih neřídí.
Datum: 05. října 2010 14:18
 Jak to myslíš? Stator,rotor vapec a udelat si vlastni bezkontakt...nerozumim tomu....rozumněl bych usměrnit si cívky,udělat regulaci a koupit bezkontakt na Jawu 632 (s alternátorem)-jen tu vrchní destičku se snimacem,ind.civku,budící kotvu na kliku.....ale dostanes se na cenu nejakých 1500,- a furt to nebude mit efekt jako Vape pro pionýra.....a nebo varianta alá Chong....usmernit zapalovani,regulaci,malinkou baterku,CDi či jinou jednotku pro výboj jiskry+nejaké čidlo....cena třetinová oproti bezkontaktu na 638 a cenový rozdíl oproti VAPE na pionýra je víc než jasný....nechci ti radit...jen rikam ze to mam a funguje to
Datum: 04. října 2010 17:16
|



|