slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1006  1007  1008  1009  1010  1011  1012  1013  1014  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: llukin      E-mail:      IP: uživatel10486    
Dobre deň,rad bych poprosil o radu ohledne pionyra,kdyz vycistim,nebo vymenim svicku,jede max nejakejch 30 metru a pak zacne vynechavat az chcipne...znamy mi rikal ze to muze byt hlavni civkou.Mate nejakou jinou radu?predem dekuji... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
vyčisti karbec
 
 
Datum: 05. října 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci chci oddělat přední vydlivu ale jak mám oddělat řidítka vím jen že když od šoubuju ten šrou na řiditkácha tak jde sněma hžbat jako myslím stou trubkou jakoby na čim jsou rukojetě atd ale dál nevím jak mámpostupovat nebo co povolit díky za rady draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2010 19:19
 
 
 
 
Jméno: vítr      IP: uživatel10488    
Jasně našroubuj ten šroub nazpět ale jenom kousek a pak na něho klepni kladívkem až se uvolní kužel. Musí to jít potom lehce vytáhnout
 
 
Datum: 05. října 2010 19:19
 
 
 
 
Jméno: Johnny15      IP: uživatel5695    
potřebuji vědět jak oddělám řiditka a pak vidlu
 
 
Datum: 05. října 2010 19:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ten šroub tam na pár závitů našroubuj zpátky a klepni na něj kladivem
 
 
Datum: 05. října 2010 19:04
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim.Nevi nekdo,kdo je uzivatel s ip adresou 5857 ?kopiruje pravidla pro vkladani dotazu,vlozi je do jiz zalozenych dotazu a navic to psal pod mym jmenem..To si nekdo vyhlidne forum a spamuje timto zpusobem?co z toho ma? :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me to tak nejak nevadi protoze sem tu registrovanej,jen by me zajimalo jestli tu nekdo nezna jeho pravy jmeno a taky bych od nej rad vedel duvod,co ho vede k tomu takhle spamovat nesmysli :-)
 
 
Datum: 06. října 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
nezájem, pryč s tim
 
 
Datum: 06. října 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: TOny      IP: uživatel5566    
zdarec,nevite jak by se dalo udelat nebo sehnat razítko a všechno kolem toho o zešrotování motockylu,ja potřebuji auto bet papíru a chci dát papíry o zešrotování abych to nemosel mit v depozitu,nevíte jak na ně aby mi to daly ?dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2010 18:54
 
 
 
 
Jméno: TOny      IP: uživatel5566    
joo mooc díky
 
 
Datum: 06. října 2010 18:54
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
přesně tak.....naházej do něj slámu a vyfot v něm 2 slepice a pak jím nakecej že jsi z něho udělal kurník a odhlásí ti to....potom si zlikviduj výrobní čísla kdyby tě náhodou někdo čapl....lidi jsou svině
 
 
Datum: 05. října 2010 17:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tímhle směrem to neuděláš...jednak nejde pouze o razítko, ale o protokol, kde je mmjn napsaný i název firmy, která likvidaci provedla...a prakticky žádná firma si nedovolí dát protokol o likvidaci na auto, které tam nikdy na likvidaci nebylo...sebrali by jim totiž v případě nějakého průšvihu licenci na ekolikvidaci autovraků, což by znamenalo konec firmy...takže tímhle směrem asi ne-e. Je tu však možnost vyřazení automobilu z registru na tzv. čestné prohlášení. Jde o to, že na dopravce podepíšeš papír, ve kterém prohlašuješ, že automobil buďto zanikl (totálně zreznul a nic z něj nezbylo), nebo že se změnil způsob užívání vozidla (přestavba na závodní speciál, boudu pro psa atd...), prostě prohlásíš, že to a to auto se už nikdy nebude pohybovat v provozu...na základě tohohle prohlášení je auto vyřazeno z registru, nesmí tě však chytnout policajti nebo nesmíě bourat, to by byl velkej průšvih :-)
 
 
Datum: 05. října 2010 16:56
 
 
 
 
Jméno: David      E-mail:      IP: uživatel9547    
čau draci mám jawu 21 jede docela dobře ale jakmile jedu do kopce tak chvíly jedu a pak začne zdechat joko by tam netekl benzím tak nakonec mi to zdechne tak to znovu nastartuju ujedu tak 10 m a zese to zdechne nevíte co stym je benzínu mám dost v nádrži tak nevim co stym může být porovině to jede dobře ale jak jedu do kopce tak to začne zase zdechat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel9345    
hej mas v nadrzi dirku jestlli jo tak ti prez ni nejde vzduch nebo ti to nestiha nasavat benzin do kopca al bych bohatši směs jak už tady psal sklepl bych plovak at se tam vejde vic benzinu
 
 
Datum: 07. října 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyčisti karbec a nastav bohačí směs pomocí ohnutí plíšku ale ted nevím jestli na horu nebo dolu
 
 
Datum: 05. října 2010 16:50
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci chci se vás zeptat jak mám oddělat vydlicu na jawa05 taky taky potřebuju oddělat ten kryt světlometu oddělal sem zatím jen přední kolo ale dál nevím jak mám pokračovat díky za rady draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2010 16:56
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel10429    
to musíš vyndat řidítka pak se ta maska dá sundat hlavně odpoj el.
 
 
Datum: 05. října 2010 16:56
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel10469    
CAw hosi ma mproblem na svoji 350/638 sem prevrtal trysku na 1mm A tedka nemuzu dat plny plyn mohl bych tam dat trysku z 250 ??bude to psaovat at to nedelam zbytecne diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel10469    
:-D
 
 
Datum: 06. října 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Překvapivé řešení: Koupit trysku do 638! Zvlášť když se dá koupit v různých hodnotách...A jestli pasuje z 250? Stačí se podívat na fotky těch trysek...tryska z 250 má tušim o 2 šísla menší závit...Úpravám trysek vrtákem zdar!
 
 
Datum: 05. října 2010 17:02
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel9335    
cau.. stavim zavodního fika na cross .. a chci se vas zeptat jestli do motoru mam dat 9 z primarni kolecko nebo jestli mam misto toho kolecka koupit dozadu vetsi rozetu ... co bude lepší ??? diky za odpovedu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2010 22:00
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
míra-řekl bych to právě naopak :-)
 
 
Datum: 05. října 2010 22:00
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel5610    
S velkou rozetou to sice vypadá jako cirkulárka, ale rozhodně je to šetrnější pro převodovku, než silnější převod na primáru. Tím spíš, jestli máš ten motor už nějak upravený.
 
 
Datum: 05. října 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej tam ten devítizub,jednička je pak potřeba jen na ježdění po zadním protože na dvojku se normálně rozjedeš.
 
 
Datum: 05. října 2010 16:37
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel10469    
caw optimal ni vci je vetsi rozeta dozadu a mensi kolecko dopredu dal bych tam 10 nebo 11a dozadu rozetu 53 zubu vetsi rozetu ale pocitej stim ze budes muset prdlouzit retez
 
 
Datum: 05. října 2010 16:29
 
 
 
 
Jméno: honza13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci, chtel bych se zeptat kolik tak stoji bovden k tachomeru na mustanga??? chci jen ten bovden a ne cely aji s lankem cele to stoji tady na fichtl kramku 110kč. diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: Johnny15      IP: uživatel5695    
jsem ze šternberka cca 18 km od olomouce
 
 
Datum: 06. října 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: honza13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a johny15> odkud jsi??? nejsi nekde od olomoucE?
 
 
Datum: 05. října 2010 19:26
 
 
 
 
Jméno: honza13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
johny15: ne to je dobry ja ho teda koupim celej me se totiz ulomila ta maticka na pristroubovani.. ale diky
 
 
Datum: 05. října 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: jawadráček      IP: uživatel10429    
TO se nedá sehnat to se prodává pouze jako celek
 
 
Datum: 05. října 2010 16:53
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě měřlí dobře:S (aspon mě měřil dobře )
 
 
Datum: 05. října 2010 16:52
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejspíš to asi neseženež jásem si to koupil tak jak to je ale doma má starej sice mýstama ruplej ale mám ho chceš ho? :-D
 
 
Datum: 05. října 2010 16:51
 
 
 
 
Jméno: lukysv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau lidi, mám jen takový jednoduchá dotaz, jsou prsíčka v jawyy 550 stejné jak na 555? jde mi především o díru na cupovák jestli není na opačné straně, když má 550 levostranný karbec? chci je totiž koupit na svoji 555 a nerad bych koupi l nějaké jiné :-) předem díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2010 17:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
550 z roku 1958 má stejný prsa jako 555,jinak jsou jiný zmíněnejma otvorama pro levostrany karbec....musi to bejt posledni 550 s pravostranym karburatorem
 
 
Datum: 05. října 2010 17:44
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
ahoj potřeboval bych poradit jak udělat nějaký filtr origoš zabírá moc místa a ještě se chci zeptat na lamely a převodofku na fíka ??? nemáte někdo koupil bych za vaši cenu (ale né moc) dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
mohl bys mi ty lamely moc prosím vyfotit muj email zelena.j009@seznam.cz díkk moc
 
 
Datum: 05. října 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám použity ještě originál korkovy lameli ale vypadají dobřee žádnej korek tam nechibý zuby jsou taky dobry za 70 jsou tvoje :-D
 
 
Datum: 05. října 2010 16:54
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10429    
vzducháč bych rozhodně nedělal a koupilm bych nějakej tuningovej a je toa lemely fakt nemam
 
 
Datum: 05. října 2010 15:35
 
 
 
 
Jméno: King2      IP: uživatel10484    
Zdar chtel sem se zeptat jak to udelat kdyz mam vozidlo vlastni vyroby treba male traktor a chtel bych ho prihlasit aby mohl legalne jezdit po nasich cestach jak to udelat a esi to vubec de diky moc! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2010 11:57
 
 
 
 
Jméno: king      IP: uživatel10484    
Ja tak.Toz diky moc to radsi budu riskovat ajezdat nelegalne a kdyz me chytno tak to bud ukecam pac se u nas s policajtama znam a kdyz uz tak zaplatim no max.me vezmou ridicak!
 
 
Datum: 06. října 2010 11:57
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řeklbych že výroba toho stroje+finance potřebné pro zlegalizování vyjde 2x dražší jak nový malotraktor :-D :-D otec má maloša,motor z panelky,kola z nějakýho traktoru a jinak rám atd všechno domácí výroba. vyšlo ho to na necelých 10 000 Když to chtěl přihlásit aby mohl popojíždět přes silnice tak na něho vyhrkli něco kolem 25 000Kč za testy a to nepočítám co by stálo to různé papírování na uřadech a beztak i pojištění.. A myslim že za nějakých 40 000 už by byl slušný stroj a třeba i s papírama. To radši řekl že to riskne a bude jezdit nelegálně
 
 
Datum: 05. října 2010 16:03
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj jak rika Rumštajn a pokud mas malo zkusenisti, tak pochybuju, ze das dohromady neco co projde testama. Ucitel na Diagnosticky zarizeni nam vypravel, jak si delal karavan a testy staly prej 12 000 korun, takze pokud mas malo penez, tak se na to vykasli, ale je to na tobe.
 
 
Datum: 05. října 2010 15:00
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
jestli se nepletu tak 100 000 kč
 
 
Datum: 05. října 2010 14:58
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
jde to přihásit jako stavba ale docela dost to stojí
 
 
Datum: 05. října 2010 14:11
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím,chci se zeptat na jednu věc. Kámoš měl karton flašek Shell Advance SX a už skončil s motorkama tak mě tenkarton prodal bylo tam těch flašek asi 10,koupil jsem to od něj za 500Kč.Tento olej je minerál a nedávno jsem se tu dozvěděl že minerál nemá v pionýru co dělat. Ale proč,to už jsem se nedozvěděl. Tak se chci zeptat co je na tom pravdy že tam nemá co dělat a pokud je to pravda co by se tomu mohlo stat. Já nevim teda já bych řekl že důležité je aby to mazalo a ono to maže takže by to nemělo udělat nic. No ale radši se zeptám než abych něco zničil. Nekupte to 10 flašek za pětikilo :-D :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2010 9:23
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel10602    
Nechápu proč bys ho tam nemoh nalejt.Ba naopak!A koupils dobře!
 
 
Datum: 29. října 2010 9:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
Nechapu ani jeden příspěvek,ale určitě na to mužeš jezdit,je to vcelku slušnej minerální olej,znamej na to jezdí 350/632,638,639 i 350/360 a vše v pořádku,ok,pokud máš vše seřízené tak to ani žádný extra karbon nevytváří,jen takový slabý povlak našedlé barvy,jde sundat i hadrem pri pouziti vetsi sily...nesrovnatelné s "oleji" s API TA/TB či M6A...není co řešit....pro seriové Jawy i Pio ideální olej....a ty ho máš za poloviční cenu(předpokládam litrové flašky)...neni co řešit...
 
 
Datum: 05. října 2010 16:03
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rychlo pal-on mysli olej do benzinu..neni to tak? :-)
 
 
Datum: 05. října 2010 6:41
 
 
 
 
Jméno: rychloPAL      IP: uživatel4620    
Divej, hlavně de o to jestli nemáš lamely s feroda jinak je vše v pořádku, jinak by se ti ty lamely nasákly a nabobtnaly, kamarád to udělal a udělalo mu to takový bordel v motoru že musel půlit :-)
 
 
Datum: 04. října 2010 23:37
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Koupil jsi dobře, je to obráceně - syntetika nepatří ale minerál určitě jo, pokud nemáš nějaké velké úpravy.
 
 
Datum: 04. října 2010 23:15
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj.prosím vás dělám GO mustanga.a chci se zeptat jaké jsou ložiska v blocích ? vím je to na internetu ale je to všude jinak a z těch mýc starých to už nejde vyčíst.Prosím vás o ty čísla a jestli C3 ky. a ještě prosím vás jak jsou na hřídeli předlohy ty 2 ozubené kolečka tak je mezi nimi nějaká vložka nebo něco ? protože mi tam jakdyby něco chybí.díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2010 15:41
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
v katalogu ND určitě jinak než dobře nebudou...
 
 
Datum: 05. října 2010 15:41
 
 
 
 
Jméno: rey      E-mail:      IP: uživatel9182    
Ahoj draci,vyměnil jsem na babče 210 komplet spojkové obložení,vše jsem odmastil,vyčistil,vypral atd.Nechce mi řadit dvojku.Startuje na půl otáčky.má super volnoběh,do otáček vyletí jak za mlada,rozjede se v poho,ale nedá dvojku.Co s tím? Já už nevím. Rey odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak je to v pořádku, teď už jenom jezdit aby si to sedlo.
 
 
Datum: 05. října 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: rey      IP: uživatel9182    
Gufera jsem měnil a odmaštoval toulenem.
 
 
Datum: 05. října 2010 17:44
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Koukni jestli dosedá pakna celou plochou na buben, kdyžtak to uprav. Jinak je normální, že to neřadí, když se ve spojkách něco mění, nebo stačí jenom, že se rozeberou. Musí se zaběhnou, tzn. jezdi asi tak 50km někde po městě, aby to pořád řadilo, zastav na každy křižovatce a rozjížděj se. Uvidíš jak se to bude časem lepšit, až bude nakonec řadit výborně. Jen tak mimochodem, čím jsi odmašťoval? Vyměnil jsi gufera?
 
 
Datum: 04. října 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: Padák      IP: uživatel10483    
Ahoj, nevíte někdo jak je dlouhý originální výfukový koleno na mustanga ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2010 22:13
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
stejně jak na jakýhokoli fichtla od 05 až po 21, ale to ti asi moc nepomůže..
 
 
Datum: 06. října 2010 22:13
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci měnil sem lameli i mezi lamelu gefera a pístní kroužky ale tejně jde asi jen o ty kroužky stačí když je zajedu tak 50 km? jo jestě se chci zeptat když sem dával motor do kupi a sklepával sem k sobě ty kartery je možné že ta pružina u automatu viletela? ona je tam celkem na pevno ne? díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
kroužkum 50km stačí, pak už jen víc mazat
 
 
Datum: 04. října 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: Johnny15      IP: uživatel5695    
no automatem jde v poho hýbat do předu i do zadu ale nemělo by být tam slišet takovy cvaknutí vždycky?
 
 
Datum: 04. října 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
pokud si silou sklepával kartery,tak je dost možný,že ti vyskočila vidlička z vodící drážky v automatu....motor se nemá sklepávát! Přinejhorším k sobě musí jít stáhnout pomocí šroubů v motoru,ale dobrý motor složíš rukou!
 
 
Datum: 04. října 2010 18:52
 
 
 
 
Jméno: udo.5      IP: uživatel9869    
Máš nějaký problém s řazením?
 
 
Datum: 04. října 2010 18:46
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobrý den,prosimvás chci se zeptat jaké je číslo odstínu RAL barvy tzv. slonová kost. Bylo to na dvacítkách a celkem se mi to líbí.díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
promin,bude to blbej kec,ale mě to prostě nedá: "Tak nečum do monitoru a jdi do obchodu s barvami a laky"....kazda druha drogerie má barvy laky,drogerie TETA mívají široký sortiment a jsou v každý prdeli nad 1000 obyvatel,nebo vyhledej specializovanou prodejnu na autolaky atd....tady každej ví to co ty....nebo já.....osobně jsem zrovna v drogerii TETA prohlížel vzorníky dle CSN(existují prevodni tabulky na RAL) a byly tam všechny odstíny bílé,které se používali na Pio;-)....komplet tam byli odstíny používané na Pio(konkrétně 05 a starší 20,21) čí tatran,175 prase,škoda....
 
 
Datum: 05. října 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky za vzorník ale nepotřebuji. potřebuji přesně to číslo originálního odstínu chci to mít v originále. Vybírat nějakou barvu která se tomu podobá a navíc přes obrazovku to je realita taká všelijaká.
 
 
Datum: 05. října 2010 15:53
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
http://www.aqua-polyfex.cz/RAL-vzornik.htm
 
 
Datum: 05. října 2010 15:08
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel10417    
6003 to nieje
 
 
Datum: 05. října 2010 9:53
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
RAL 6003
 
 
Datum: 05. října 2010 6:13
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci mám dotaz,moje Jawa 350 dobře chytá za tepla,ale jak je studená tak vůbec,buď ji musim roztlačit a pak chytne a nebo na ni strašně dlouho skáču než naskočí,může to bejt svíčkama?Díky předem ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2010 15:02
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak koukni, jestli ti tesni sytic, jestli ti tesni i spoj mezi karburatorem a prirubou. Jinak zkus studenejsi svicky a prohlidni karbec, jestli neni spinavej.
 
 
Datum: 05. října 2010 15:02
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
karlos: no přesně takhle to dělám... a je tam všecko origo,ono to jede dobře ale jen nechytá no za studena.Tu směs mi šteloval chlápek v servisu.
 
 
Datum: 04. října 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak ji studenou startujes ? ja ji vzdycky pustim benzin, zapnu sytic, parkrat proslapnu a chytne hned. Jestli nemas takovejhle ritual tak to zkus.
 
 
Datum: 04. října 2010 18:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
že by měl třeba sytič krátlej krok? nebo byl ucpanej(nekde) určitě je to od směsi....někdy to dokonce střílí:-D a nebo svíčky.....ovšem dopredu radím,seridit smes na 640 neni prdel!! dalsi vec: Dava se tam origo filtrbox s labirintem nakonci jako tlumič sání...máš ho tam? pokud ne,blbne směs...špatně to táhne....pohraj si s tim....motor alá 638,639,640 je luxusní záležitost pro "ladiče",podle seřízení umí jet od 120 po 160km/h se spotřebou od 3.5L po 12L na 100km.....
 
 
Datum: 04. října 2010 18:27
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel8793    
je to 350/640 a cupovak to prave nema.. ale za tepla.. do ni lehce tuknu a chytne :-)
 
 
Datum: 04. října 2010 18:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chudá volnoběžná směs? taky na to má do jisté míry vliv vysoký volnoběh...nebo to jen málo přeplavuješ, co je to za 350?
 
 
Datum: 04. října 2010 17:46
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Zkoušel tu nekdo koupit Stator, rotor Vape a udelat si k tomu vlastni bezkontakt s ridici jednotkou podle navodu od chonga nebo ostatnich na jawa-50.cz? Pokud jo, muzu vas poprosit o nejaky rady? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2010 7:55
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Doma se mi válí to LightCDI bez užitku a nedostatečně otestované. Tak máš-li zájem nechám ti ho i s unašečem na otestování, ale pouze pod příslibem že to pořádně projedeš a pomůžeš vychytat mouchy :-). Tak se kdyžtak ozvi.
 
 
Datum: 07. října 2010 7:55
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
To zapojení je pro jednoválec a je to variace na zapojení LightCDI. Jen tam nevidíš napájecí vintí a snímač (vinutí) s magnetem....
 
 
Datum: 07. října 2010 7:54
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Diky moc, tech zapalovani nad kterymi premejslim je dost (napr http://mcu.cz/news.php?extend.2038.2 atp, toto je tusim pro motorku s 2valcem, nejak sem si to moc neprohlizel, no kazdopadne diky moc... Jeste poresim originalni zapalovani a kdyz ho rozchodim budu resit ostatni
 
 
Datum: 06. října 2010 16:42
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10288    
K tomu magnetu.. nic ti nebrání vyrobit protizávaží tomu magnetu :-). Ale buď klidnej, Tvoje číza rozhodně točí stejně, ne-li míň než točí fichtí motor a tam běhala v pořádku. Já s tím snímačem najezdil párset km (ale nemyslím tím LightCDI) a je pravdou že kvalitní výroba onoho unašeče magnetu je nejslabším místem konstrukce... Nakonec zvítězila varinat zalaminování k unašeči. Holt ty vibrace jsou dost problém. Tuhle mi to utrhlo i tu předlohu z hall snímače od IMFsoftu. Takže nyní je ze silnějšího plechu a bez odlehčovacích otvorů, které byly prapříčinou destrukce...
 
 
Datum: 05. října 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10288    
Na jskoukoli kejvu a panelku se rozhodně CDILight nehodí. Problém je v tom že vzhledem k vyšší kubatuře je třeba překonat vyšší protisíly a proto je start zpřevodován do pomala (naropzdíl od fichtla, kde je zpřevodován do rychla). Potom tak malé otáčky způsobí že indukční snímač polohy kliky nenaindukuje dostatečně silný signál pro zážeh. Proto je jedině vhodný v kombinaci s kladívkem, případně bezkontakt, ale ten každopádně v provozu s baterií. To schema co popisuješ je jen klasické indukční zapalko s náhradou kladívka za optozávoru. Osobně bych se snažil optozávoře vyhnout. Je citlivá na znečištění a tak bych místo optozávory dal do zapojení spíš hall snímač.
 
 
Datum: 05. října 2010 22:01
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Chong, jakej mas prosimte nazor treba na http://www.jawa-cz.estranky.cz/clanky/elektroinstalace/bezkontaktni-zapalovani-.html ? u toho cos posilal se mi krapet nelibi ten magnet, podle me to pri vysokejch otackach neni moc idealni ma to nakonci jakoby zavazi a kdyz se to roztoci váá :-)
 
 
Datum: 05. října 2010 16:11
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Spatne sem sepsal dotaz, jinak chong, presne to sem mel v umyslu udelat, jen k tomu potrebuju i zbytek zapalovani, na moji cize je 100% KO, a schanim nahradu za nej, z pareza tam davat nechci pac netusim jak se to bude chovat, a vape vim na 100% ze tam pasuje a mohlo by to i fungovat(kazdopadne celou sadu za 3800 muzu oto, kdyz tyhle soucastky vyjdou cirka na 1400)
 
 
Datum: 05. října 2010 15:29
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Stator a rotor Vape pro fichtla je všechno, krom indučky co zmíněné Vape obsahuje a podle mě tvoří i převážnou část ceny VAPE. Nic bys neušetřil a nechápu jakou elektroniku máš na mysli. Pokud chceš něco jednoducjého jako Vape, tak si postav to s názvem „LightCDI“. To nevyžaduje zásah do elelktroniky motorky ale jen do zapalovací části. Jestli si ale myslíš že moje CDI řídí i předstih a proto je nazýváš řídící jednotkou, tak to ne. Moje CDI předstih neřídí.
 
 
Datum: 05. října 2010 14:18
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak to myslíš? Stator,rotor vapec a udelat si vlastni bezkontakt...nerozumim tomu....rozumněl bych usměrnit si cívky,udělat regulaci a koupit bezkontakt na Jawu 632 (s alternátorem)-jen tu vrchní destičku se snimacem,ind.civku,budící kotvu na kliku.....ale dostanes se na cenu nejakých 1500,- a furt to nebude mit efekt jako Vape pro pionýra.....a nebo varianta alá Chong....usmernit zapalovani,regulaci,malinkou baterku,CDi či jinou jednotku pro výboj jiskry+nejaké čidlo....cena třetinová oproti bezkontaktu na 638 a cenový rozdíl oproti VAPE na pionýra je víc než jasný....nechci ti radit...jen rikam ze to mam a funguje to;-)
 
 
Datum: 04. října 2010 17:16
 
<  1006  1007  1008  1009  1010  1011  1012  1013  1014  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 18:27:30 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu