slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel6819    
TAK TOHLE JE NAPOSLED KUR** US FAKT NEVÍM PROČ TO SVĚTLO NESVÍTÍ UPLNĚ PŘESNĚ TO TAKHLE MÁM ZAPOJENÉ http://jawa-50.wgz.cz/image/2029911 A PROSTE STOHO ČERVENEHO DRÁTKU 56 NEJDE PROUD JEDINÉÉ CO MÁM JE ODPOJENÍ ZELENÍ DRÁTEK OD KLAKSONOVÉHO POLU NIC VÍC A PROSTĚ TO NESVÍTÍ US FAKT NWM DO PR**** DÍK ZA RADY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2010 22:23
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nezlob se na mě ale je tam 5 drátů.to si neumíš změřit jestli ti něco leze z cívky?myslíš že tu někdo ví kde se na tvém pincku strácí proud?zapoj hlavu a multimetr nebo zkoušečku....
 
 
Datum: 25. října 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 25. října 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel6819    
0ok skusím stoho neco a co je to ten multimetr ?????
 
 
Datum: 25. října 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hh: můžeš si být jistej, že kraviny nemelu, tak jak jsem to popsal se to dělalo a měl jsem to tak i origo zapojený z továrny, tzn. jedna velká cívka je na přední světlo a klakson a druhá malá cívka je jen na zadní světlo (v tom schématu to tak máš i zakreslené), spíš ty to máš popletený, jen se nad tím trochu zamysli a sám dojdeš na to, že klakson nemůže mít svoji samostatnou cívku, to by v tom zapalování musely být 4 cívky!!!!
 
 
Datum: 25. října 2010 21:34
 
 
 
 
Jméno: Scorpio      E-mail:      IP: uživatel4946    
hh: A kde melo zapojeny zadni svetlo to slavny 30W zapalko? Na zapalovaci civce? To snad ani nemuzes myslet vazne :-D Byl tam jeden pol spolecnej pro oba dva, proto, kdyz ten fichtl svitil, tak "neklaksonoval". Nicmene rikam, ze to schema, ktere je v odkazu je nejake dost pofiderni, mozna by bylo vhodne zkusit nejake ze stareho manualu nebo tak.. Jinak mam taky kolem baraku dost fichtlu a za tech par let co uz tomu venuju jsem potkal spousty odlišností. Proto říkám, že při řešení elektriky je vhodné zapojit hlavu a multimetr..
 
 
Datum: 25. října 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
scorpio: mluvim o 20W magnetu (někde to tu již zmiňoval), to, které má cívky v sérii, je 30W, tam je to všude stejné.. jinak potkal sem už spoustu fichtlů, ale žádnýho co by měl zadní světlo napojený na klaksonovym pólu..
 
 
Datum: 25. října 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: Scorpio      E-mail:      IP: uživatel4946    
Někde se to dělalo takhle, někde tak, že byly dvě cívky v sérii, někde byla jedna cívka jak říká Konny, podle tohohle schematu bych to tak viděl buď na ten přepínač, nebo špatnou kostru.. Nejlepší je vážně vzít multimetr a máš to zjistěný hned.. Noo ale to schéma mi přijde stejně nějaký divoký jak tak na to koukam, pokud jsou teda ty cisla na mistech kde maji byt, tak to snad ani svitit nemuze.
 
 
Datum: 25. října 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
konny: blbost, meleš kraviny, tohle je starej mýtus, prohlídni si pořádně schéma a uvidíš, že klakson a světla maj svoje vlastní cívky..
 
 
Datum: 25. října 2010 17:34
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tomas: vidím že v tom máš dost velkej hokej a nebo to máš prostě blbě zapojený. Takže máš 20W zapalování, u tohoto zapalování je jedna velká cívka (15W) na přední světlo a klakson (ta musí být zapojena na 55) a pak je malá cívka (5W) a ta je jen na zadní světlo a je zapojena na 58. To že máš přivedeny na kontakt 58 2 dráty neznamená, že to je přívod z obou cívek, ale jen z té malé, tzn. jeden drát je přiveden z cívky a druhý vede do zadního světla. Pro tebe je důležitý, aby byl přivedený drát do kontaktu 55 (z tohoto kontaktu se rozvádí šťáva do klaksonu a do předního světla na kontakt 56) ;-)
 
 
Datum: 24. října 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak se na to vybodni, světla dej na přímo a vypínačem jen zhasínej motor. stejně musíš svítit furt
 
 
Datum: 24. října 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel6819    
TAK ALE KDYBICH TO UDAL TAK JAK SEM TO RIKAL TAK BI TO ŠLOOO
 
 
Datum: 24. října 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Pokusně zkus propojit drátem svorku 55 a 56 na spínací skříňce.
 
 
Datum: 24. října 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus to prejet datenym kartacem ty spoje,kdyztak preletovat znovu na stejny misto..a vymen kabely!
 
 
Datum: 24. října 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel6819    
ZAJIC 13 JE NA DRÁTECH NAKEJ BILEJ PRASEK A JE NA VIPINACI PAVUCINA DRATY OK CIVKA TAKI PROTOZE ZADNI SVETLO DE PREMISLEL JSEM OTOM ZE BICH PRELETOVAL DRAT NA 58 Z 56 PAK BI TO SLO KDIS 56 VIPINA ZADNI SVETLO
 
 
Datum: 24. října 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
muze bejt chyba ve vypinaci,muze tam bejt tzv. medenka (neco jakoby koroze medenejch dratu) a ta je nevodiva.muzes mit nekde skriplej nebo zlamanej drat,nebo jen oholenej a tim se muze ukostrit,..a co takhle svetelna civka?zkousel si ji vymenit nebo s ni pohnout?zkus preletovat ten cervenej drat.
 
 
Datum: 24. října 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kde ti nejde proud,z cívky,z vypínače nebo přepínače...
 
 
Datum: 24. října 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak si propípej samotnej vypínač
 
 
Datum: 24. října 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
si zober merak a premeraj si vodiče a kontakty maš na prednej vydle kostru lebo ja nemám :-D a svetlo máš ukostrene ak toto už nie tak potom problem je medzi sedadlom a volantom
 
 
Datum: 24. října 2010 20:39
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 7:48:30 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu