 TAK TOHLE JE NAPOSLED KUR** US FAKT NEVÍM PROČ TO SVĚTLO NESVÍTÍ UPLNĚ PŘESNĚ TO TAKHLE MÁM ZAPOJENÉ http://jawa-50.wgz.cz/image/2029911 A PROSTE STOHO ČERVENEHO DRÁTKU 56 NEJDE PROUD JEDINÉÉ CO MÁM JE ODPOJENÍ ZELENÍ DRÁTEK OD KLAKSONOVÉHO POLU NIC VÍC A PROSTĚ TO NESVÍTÍ US FAKT NWM DO PR**** DÍK ZA RADY
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2010 22:23
 nezlob se na mě ale je tam 5 drátů.to si neumíš změřit jestli ti něco leze z cívky?myslíš že tu někdo ví kde se na tvém pincku strácí proud?zapoj hlavu a multimetr nebo zkoušečku....
Datum: 25. října 2010 22:23
Datum: 25. října 2010 21:52
 0ok skusím stoho neco a co je to ten multimetr ?????
Datum: 25. října 2010 21:35
 hh: můžeš si být jistej, že kraviny nemelu, tak jak jsem to popsal se to dělalo a měl jsem to tak i origo zapojený z továrny, tzn. jedna velká cívka je na přední světlo a klakson a druhá malá cívka je jen na zadní světlo (v tom schématu to tak máš i zakreslené), spíš ty to máš popletený, jen se nad tím trochu zamysli a sám dojdeš na to, že klakson nemůže mít svoji samostatnou cívku, to by v tom zapalování musely být 4 cívky!!!!
Datum: 25. října 2010 21:34
 hh: A kde melo zapojeny zadni svetlo to slavny 30W zapalko? Na zapalovaci civce? To snad ani nemuzes myslet vazne  Byl tam jeden pol spolecnej pro oba dva, proto, kdyz ten fichtl svitil, tak "neklaksonoval". Nicmene rikam, ze to schema, ktere je v odkazu je nejake dost pofiderni, mozna by bylo vhodne zkusit nejake ze stareho manualu nebo tak.. Jinak mam taky kolem baraku dost fichtlu a za tech par let co uz tomu venuju jsem potkal spousty odlišností. Proto říkám, že při řešení elektriky je vhodné zapojit hlavu a multimetr..
Datum: 25. října 2010 20:32
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 scorpio: mluvim o 20W magnetu (někde to tu již zmiňoval), to, které má cívky v sérii, je 30W, tam je to všude stejné.. jinak potkal sem už spoustu fichtlů, ale žádnýho co by měl zadní světlo napojený na klaksonovym pólu..
Datum: 25. října 2010 19:23
 Někde se to dělalo takhle, někde tak, že byly dvě cívky v sérii, někde byla jedna cívka jak říká Konny, podle tohohle schematu bych to tak viděl buď na ten přepínač, nebo špatnou kostru.. Nejlepší je vážně vzít multimetr a máš to zjistěný hned.. Noo ale to schéma mi přijde stejně nějaký divoký jak tak na to koukam, pokud jsou teda ty cisla na mistech kde maji byt, tak to snad ani svitit nemuze.
Datum: 25. října 2010 18:05
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 konny: blbost, meleš kraviny, tohle je starej mýtus, prohlídni si pořádně schéma a uvidíš, že klakson a světla maj svoje vlastní cívky..
Datum: 25. října 2010 17:34
 tomas: vidím že v tom máš dost velkej hokej a nebo to máš prostě blbě zapojený. Takže máš 20W zapalování, u tohoto zapalování je jedna velká cívka (15W) na přední světlo a klakson (ta musí být zapojena na 55) a pak je malá cívka (5W) a ta je jen na zadní světlo a je zapojena na 58. To že máš přivedeny na kontakt 58 2 dráty neznamená, že to je přívod z obou cívek, ale jen z té malé, tzn. jeden drát je přiveden z cívky a druhý vede do zadního světla. Pro tebe je důležitý, aby byl přivedený drát do kontaktu 55 (z tohoto kontaktu se rozvádí šťáva do klaksonu a do předního světla na kontakt 56)
Datum: 24. října 2010 22:10
 tak se na to vybodni, světla dej na přímo a vypínačem jen zhasínej motor. stejně musíš svítit furt
Datum: 24. října 2010 21:08
 TAK ALE KDYBICH TO UDAL TAK JAK SEM TO RIKAL TAK BI TO ŠLOOO
Datum: 24. října 2010 21:03
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Pokusně zkus propojit drátem svorku 55 a 56 na spínací skříňce.
Datum: 24. října 2010 21:03
 zkus to prejet datenym kartacem ty spoje,kdyztak preletovat znovu na stejny misto..a vymen kabely!
Datum: 24. října 2010 21:01
 ZAJIC 13 JE NA DRÁTECH NAKEJ BILEJ PRASEK A JE NA VIPINACI PAVUCINA DRATY OK CIVKA TAKI PROTOZE ZADNI SVETLO DE PREMISLEL JSEM OTOM ZE BICH PRELETOVAL DRAT NA 58 Z 56 PAK BI TO SLO KDIS 56 VIPINA ZADNI SVETLO
Datum: 24. října 2010 20:58
 muze bejt chyba ve vypinaci,muze tam bejt tzv. medenka (neco jakoby koroze medenejch dratu) a ta je nevodiva.muzes mit nekde skriplej nebo zlamanej drat,nebo jen oholenej a tim se muze ukostrit,..a co takhle svetelna civka?zkousel si ji vymenit nebo s ni pohnout?zkus preletovat ten cervenej drat.
Datum: 24. října 2010 20:46
 a kde ti nejde proud,z cívky,z vypínače nebo přepínače...
Datum: 24. října 2010 20:46
 tak si propípej samotnej vypínač
Datum: 24. října 2010 20:41
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 si zober merak a premeraj si vodiče a kontakty maš na prednej vydle kostru lebo ja nemám  a svetlo máš ukostrene ak toto už nie tak potom problem je medzi sedadlom a volantom
Datum: 24. října 2010 20:39
|



|