Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Zdar draci... Dneska jsem nasazoval nový píst na Jawu 20. Je to nultý výbrus 38.00. Čep a pouzdro do ojnice jsem nechal původní, pouze nový píst a kroužky. Zkoušel jsem to nasazovat a překvapilo mě..., že jsem čep nasadil skrz píst i ojnici pouze zatlačením prsty a dodáním trochu síly...! Už je to tam... Čep drží, nevykluzuje ven... Spíš se ptám, jestli to tak můžu nechat, nebo to bude potom dělat nějaké problémy... Zdá se mi to totiž nějaké divné, když by se to mělo správně jít nasadit ztěžka!
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2010 15:19
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 V tom případě děkuji za rady...
Datum: 27. října 2010 15:19
 dnesni pisty se delaj s ulozenim vsuvne a nektery vyrobci delaj takhle pisty i pro starsi motorky. neres to je to OK
Datum: 27. října 2010 15:06
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 No zdá se mi to právě docela divné... Starý píst jsme museli vyklepat kladivem ven... Čep se použil od starého pístu, jen se a něj koupil nový píst a jen tak to tam prstama zatlačím a s troškou síly byl tam...  Tak se mi to zdá divné, když každý píše, jak musel píst nahřát a čep zmrazit, aby to tam vůbec dostali...
Datum: 27. října 2010 14:22
 Zdar ja si myslim ze to je v pohode ja to mam sice dost natvrdo ale na simplu to mam presne jak ty a je to v pohode
Datum: 27. října 2010 14:13
 zdarec. prosimvás chci se zeptat jestli je to normální. Koupil jsem do jawy 20 nové rychlostní kolečka do motoru a když je dám do sebe a otáčím s nima tak se koušou... nejde to plynule jako ty staré. Je to normální? Ochodí se to? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2010 13:54
 měnil jsem kolečko 20Z a 18Z pak startovací-toho cvrčka a kolečko na kterém je sekund. řetěžové kolečko. mám tot aky z fichtlkrámku koupené a asi to zase prodám někde na aukru. To 23Z kolčko na řetěz v něm má byt taková bronzová vložka do které se zasune hřídel. v tom novém to neni a anibyt nemá a ta hříděl v tom lítá jako provaz ve studni. dal jsem tam ty originální,nejsem zvědavý zas půlit motor aby mi to něco vymlelo
Datum: 28. října 2010 13:54
 boocheer: A ty kolečka jsou zcela nová česká z mototechny,ještě originál s vyražením JAWA? Aby to nebyly nějaké indické šunty. Jinak v každým případě i převodovka se u nového stroje zajížděla co vím a po 500km se musel měnit převodový olej ze skříně,právě kvůli různým pilinkám z převodovky jak si to sedá. Takže sednout by si to samozřejmě mělo. měníš jen kolečka a nebo i hřídele?
Datum: 27. října 2010 22:53
Jméno: Šefča
IP: uživatel9313
 Snad jo, ale doporučil bych to nějak vyzkoušet !?!?
Datum: 27. října 2010 15:25
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2010 17:39
Jméno: sramda
IP: uživatel9498
 jj oregon je good olej leju ho do fíka a paráda.
Datum: 01. listopadu 2010 17:39
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 kup si mogul M2T na benzině za 65kč ten používam ja levný a kvalitní!
Datum: 29. října 2010 17:20
Datum: 27. října 2010 20:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 budto tenhle stihl a nebo oregon..jsou skoro stejný a jsou fajne
Datum: 27. října 2010 20:17
Datum: 27. října 2010 16:24
Jméno: Dejv
IP: uživatel7495
 zdarec nevíte to někdo ? Jakou konečnou příčku bral Podmol minulý rok v seriálu MS FMX „Night of the Jumps“\r\nDíky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2010 11:44
Jméno: d
IP: uživatel10446
 zdar tak uz sem nasadil nove kladivko a kontakt na zapalku, nastavil odtrh ale jiskří to mezi kontaktem a kladivkem,kdyz je to nastartovane je to spravne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2010 11:37
Jméno: blazenn
IP: uživatel4114
 tak jako nemnelo bi to moc jiskrit nato je tam kondik,ale pokad to jede tak bich to neriesil
Datum: 27. října 2010 11:37
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 Pls. ví někdo koli by mě stálo chromování na obě kola a řidítka s brzdy?stačí přibližná cena
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2010 10:40
Jméno: ert
IP: uživatel10446
 zdar jak se na jawe 21 vymenuje kontakt a kladivko, nemusim sundat zapalko zejo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2010 14:04
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Tak, tak..
Datum: 27. října 2010 14:04
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Při výměně kontaktů, povolíš šroubek pevného dorazu a uvolníš pružinu pohyblivého kontaktu.
Datum: 27. října 2010 9:13
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Ne . Při odtrhu povolíš šroubek pevného kontaktu a při předstihu povolíš dva šrouby přidržující stator magneta.
Datum: 27. října 2010 9:10
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Hoj Draci, nikde na fichtlkrámku nemůžu najít takový ten kousek co drží brzdový buben ( zadní), aby se neotáčel. - jak je to nasunuté na té tyčce se závitem co drží kolo na druhé straně než je rozeta...
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2010 9:03
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Najdi si JAWA 50, kolo ,brzda a na 2.str. máš záchyt reakce brzdy.
Datum: 27. října 2010 9:03
 Zdravim,prosim o radu, mam MZ ETZ150 a mám sni následující problém: když otocim klickem a roznou se me na otačkomeru dve kontrolky(neutral a ?) jde motorka nastartova,jakmile ale otocim klickem aby se me roznuly svetla motorka zdechne..nevim v čem by mohl byt problem a v elektroinstalaci se vubec nevyznam,prosim o jakekoliv radi..diky moc všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2010 10:07
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 http://www.motorkari.cz/moto-manualy-motorek/mz/mz-etz-150/ si stahni manual. Hadam se ti rozsviti neutral a dobijeni ale radsi si to najdi...
Datum: 27. října 2010 10:07
 no na co je ta druhá kontrolka to netuším.. a to že ti to zdechne když zapneš světla tak to může bejt třeba tím, že máš dělanej v elektrice zkrat a když zapneš klíček na světla tak prostě se to ukostří a chcíp.
Datum: 27. října 2010 9:36
 Zdravím, chtěl bych se zeptat, jestli by se dalo něco dělat s prokluzující spojkou 555 při startování. Lamela nová, přítlačák rovnej, pružiny nový, jsou ještě víc podložený, nový oikl PP90. Řětěz už je lehce vytahanej a spjkový koš má vůli na hídeli, ale to má i můj druhý motor, to bude asi normální, nebo ne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2010 19:46
 Já si taky myslím, že tam zakopanej pes nebude, Zkusím vyndat lamelu a zahladit na šmirglu, třeba to zachráním....
Datum: 27. října 2010 19:46
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 já mam jeden motor 05 od 555 to nemá až tak ďaleko a mám tam PP80 a klže to!
Datum: 27. října 2010 17:53
 Super, tak já vyměním olej, sice ho mám na všech ostatních motorkách včetně mustoše a klouznout si ani nedovolí.
Datum: 27. října 2010 11:29
Jméno: Honza
IP: uživatel8853
 To se nedivím že klouže protože pp90 je v zimě jak vazelína dej si tam pp80 nebo pp7
Datum: 27. října 2010 7:43
 uz hodnekrat sem cet,ze je lepsi dat celej spojkovej kos i s primarnim koleckem a retezem z novejsiho typu? 20,21,23
Datum: 27. října 2010 0:26
 Zdravim mam na vas par otazek.Je me 14 a bavi me tuning fichtlu.Mohli by ste mi dat nejake rady do budoucna jak spravne zacit a tak?Otazka na strance jawa-50.cz sem si cetl o tuningu valce(navrtani kanalu atd...)mate s tim nekdo nejake zkusenosti?je ta vlozka hodne odolna?Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2010 10:16
 Základ je GO motoru.Na kanály bez nějakejch zkušeností rozhodně nesahej,nanejvejš je slícuj a vylešti.
Datum: 27. října 2010 10:16
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Zrenovuj si origo fichtla a na něj si udělej stejskyho úpravu...
Datum: 27. října 2010 8:52
 Zdarec. Prosimvás chci se zeptat. Karburátory na pionýra se dělaly ze zinku? já mám za to že z hliníku. Našel jsem u kontejnerů autoservisu bednu plnou rozbitých nepoužitelných karbeců víceméně na pincky a aj pár na nějakou panelku. bylo tam toho 4 kila tak jsem to zbavil mosazi,železa atd... a ve sběrně mi to nechtěli vzít že to neni hliník ale zinek
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2010 17:37
 říká se tomu zinkal, hliníku tam moc není
Datum: 27. října 2010 17:37
 jo, je to taková nějaká slitina prapodivná...
Datum: 26. října 2010 21:50
 Mám za to,že ty karburátory jsou právěže ze zinkohliníkové slitiny,čístý hliník to nebude, ikdyž třeba ty motory JAWA a ČZ se běžně válecj v kovošrotech a jsou to hliníkové slitiny.
Datum: 26. října 2010 21:49
Jméno: velocipéd
IP: uživatel9121
 Zdravím, Potřeboval bych vědět jak přesně patří ta pružika ke stojanu (mně to tam nějak nejde), jestli někdo máte nějaké fotky nebo návod, prosím poraďte, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2010 22:13
Jméno: velocipéd
IP: uživatel9121
 myslím u jawa 20
Datum: 26. října 2010 22:13
 Pokud je to kejvačka, tak fígl je v tom, že musíš vyrazit stojánek z rámu, navlíknout na něj péro a zase ho vrátit na původní místo a prostrčit zpět kolík.
Datum: 26. října 2010 22:05
Jméno: Emzet
IP: uživatel10243
 Zdravím, chtěl bych se zeptat, jestli by šlo zapalování z Mz 150 etz do jawy 250 panelky. Děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2010 21:07
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Ahoj, nechaval si tu nekdo delat repas klikovky a vybrus u pana Rudolfa hercika,U Trati 267, 277 16 Všetaty-Přívory? zajimalo by me jak je na tom s kvalitou, cenove je to srovnatelny s TK moto s rozdilem ze bych usetril tak stovku a mel to celkem blizko? Z toho co sem se na internetu docet do ted nevim jestli je to nejakej odbornej servis nebo jen domaci kutil a tak se celkem bojim vysledku, budu rad za vase rozumy
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2010 9:11
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 kdyztak ICQ 351403339
Datum: 27. října 2010 9:11
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 No z mejlu co mi poslal prave nedokazu odhadnout co je to vubec zac. Asi se spolehnu na TKmoto. Jinak sem z vesnicky Tišice(u neratovic) to mas tak 6km ohadem
Datum: 27. října 2010 8:36
Jméno: ardo.69
IP: uživatel9335
 cau Lori ---- hele myslim ze kdyz to ten pan hercik dela tak to bude dobra kvalita ... ja mam udelanej vybrus od tk moto a nemuzu si stezovat , mam od nich i vyvazenou kliku a je v poho,,,, a jinak se chci zeptat odkud jsi ???? ja jsem z obce KLY u Mělníka !!!!
Datum: 27. října 2010 8:07
Jméno: mates21sport
IP: uživatel10593
 zdravim vim že tu dřiv byla ta ková ta průchodka masky co ní prochází říďítka ale ted to tu nemužu najit nevite kde to sehnat? popř kde je to tu na fichtlkrámku? dík za odpověďi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2010 21:25
Jméno: arry
IP: uživatel1337
 myslim že tuhle průchodku najdeš i někde v nějakym krámku s elektrikářskejma potřebama
Datum: 26. října 2010 21:25
 nazdar draci nevite nehodou jestli je ta merka predstihu co je tady na fichtlkramku samostatne pouzitelná - jestli tam jsou rysky a dá se jen s ní zmeřit předstih?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2010 17:35
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 Čaute , prosím Vás měl bych prosbu na zkušenější lidi s čz 175/477 . Mám na ní normál originál zápalko , ale přemýšlím o změně na zapalovaní z pionýra . Důvod je prostý :nepotřeboval bych baterku ? .... Tak se Vás ptám , jestli se to normálně dělá , nebo to nečemu uškodí ,omezí .... ? Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2010 21:16
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 O.k díky všem , za snahu .
Datum: 26. října 2010 21:16
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Stano: prostě ty dvě svorky (B a D) propojíš drátkem, ostatní tam nech..
Datum: 26. října 2010 20:58
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 hh: Tak tak, lori tomu moc nerozumí...
Datum: 26. října 2010 20:42
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 No dobry tak me hned nemlat ;D
Datum: 26. října 2010 20:38
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 lori: mg ty seš pako  to na co odkazuješ je nabuzení statoru, aby dobijel správnou polaritou, navíc, jestli umíš číst, je k tomu potřeba vytaženej živej uhlík a baterka. To, o čem píšu já, je úprava pro provoz bez baterie, která vyřadí z funkce spínač v regulátoru. Díky tomu lze motorku i našlápnout (viz. wepo). A na závěr, buzení relátka je kravina, nebudí se relátko ale stator dynama! Máš v tom trochu guláš, nejdřív si o tom něco přečti a pak dělej chytrýho...
Datum: 26. října 2010 20:26
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 No já mám starší čz , takže do ní nechci vrážet nějak finance , nemám na ní ani světla nic . pouze pro provoz motorky . Takže propojenim relatka D a B to tím vyřeším ? A pojede to ? (Jsou tam totiž na na D dva drátky ) .... nějak takhle http://cezeta477.wz.cz/data/cz-175-477/rmax.jpg
Datum: 26. října 2010 20:19
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Datum: 26. října 2010 19:52
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 lori: meleš blbosti, je to kvůli vyřazení spínače, nevim co to kecáš o nějakym buzení, na to to nemá sebemenší vliv
Datum: 26. října 2010 19:40
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Hh: To jak propojujes D B na relatku je jenom pro nabuzeni relatka
Datum: 26. října 2010 18:45
 co je to za blbost dávat tam zápalko z fichtla....
Datum: 26. října 2010 18:21
 co by se melo poskodit?takhle nema to cenu a je to pro nezkusene dcl narocne...mezikus a tak je to proste beh na dlouhou trat kup si baterku za 500kc a mas vystarano.....
Datum: 26. října 2010 18:19
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Já to mám udělaný stylem B-D a stačí trochu se rozmáchnout a štuchnout motorku a motor běží, když máš zapalování z pionýra tak to málo svítí a je to na prd - to je jen pro ty co chcou mít moto bez baterky, ale také bez světel, ale startuje to na našlápnutí...Ale radši si kup baterku, protože na to zapalování z pinska musíš mít mezikus, kterej stojí tak jak nějaká luxusní baterka a to ještě musíš sehnat někoho kdo to udělá...
Datum: 26. října 2010 18:19
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Dela se to, je potreba jakasi vymezovaci podlozka bud si koukni jak vipada na vape.cz nebo jawamaniacs.e-blog.cz. Kazdopadne bych to tam nedaval ty baterky nejsou drahy
Datum: 26. října 2010 18:19
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 Nic se nepoškodí ... ?
Datum: 26. října 2010 17:42
 ne bez baterky nenaslapnes........jen rostlacis..
Datum: 26. října 2010 17:42
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 No mi jde o to abych nemusel zbytečne kupovat baterku . Elektriku mám jen pro provoz . Máš to otestované ? S tím relátkem
Datum: 26. října 2010 17:12
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Ne, normálně se to nedělá, přijde mi to jako pitomost, nevim proč tam musíte cpát zapalko z pincka, nech tam to co tam je, bez baterky se na něj dá jezdit taky, a pokud propojíš na relátku svorky B a D, půjde bez baterky i našlápnout..
Datum: 26. října 2010 16:52
Jméno: petul
IP: uživatel2512
 cus draci....nedavno sem vytahla ze sklepa zaprasenyho fichtla,kterej 20 let nejezdil.Rekla sem kamosovy a tak sme se na to podivali,vycistila sem nadrz dala nove benal a uz jezdi.akorat se nevyzname v eletrice-nejdou svetla.Mohli byste me nejak strucne poradit co a jak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2010 21:59
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Odkud si smím li se zeptat?
Datum: 26. října 2010 21:59
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 jo
Datum: 26. října 2010 20:55
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 26. října 2010 15:45
 co spálený žárovky? Může to být i světelná cívka,nebo někde přeštíplý drát  chce se na to pořádně podívat
Datum: 26. října 2010 14:49
 cau hoši mam jawu 90 a nejedemi a nvm proc furt nechce chytnout furt musim cistit svíčku a kdyz to chytne tak mam plnej plyn a vypadato jako bych ho dal anine pulku nakonec to jde normalne ale kdyz to jedu projet tak to obcas cukne a pak chcipne a pak uz to nenakopnu nekdy jo ale spis ne a pak muzu jet od znova zase cistit furt svicku nakopavat atd... nevi nekdo co stim je?? svicku tam mam dobrou karbec sem cistil prste vsecku ubec nevim co stim je diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2010 11:26
Jméno: houbis
IP: uživatel9855
 tak nic furt mito nejede
Datum: 29. října 2010 11:26
Jméno: houbac
IP: uživatel9855
 diky zkusim to
Datum: 26. října 2010 20:10
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 odtrh nebo předstih podle mě ...
Datum: 26. října 2010 17:16
Jméno: houbac
IP: uživatel9855
 rekl bych ze tim to neni ale diky
Datum: 26. října 2010 16:54
 je bohata smes
Datum: 26. října 2010 16:46
Jméno: houbac
IP: uživatel9855
 svicka haze furt plovak dobry neprechlastvase proste vdicky musim pockat nez to vystydne
Datum: 26. října 2010 16:40
 uchlastava se, nebo spatna svicka, ktera uz nehazi jiskru furt a po case se uleje. ad2: vymenit svicku ad1 kouknout, jestli zavira plovak, nebo nastavit karburator.
Datum: 26. října 2010 16:30
|



|